Haşim Balaban Altınova Peugeot

Haşim Balaban Altınova Peugeot

Haşim Balaban Altınova Peugeot, Oto galeri, Peugeot bayisi, Belediye tarımsal gelişim müdürlüğü olarak Altınova Sinan, Serik Cd. No:81, 07170 Kepez/Antalya adresinde bulunmaktadır. Haşim Balaban Altınova Peugeot 100 yorum ve 3.68 puanlamaya sahip.
Adres: Altınova Sinan, Serik Cd. No:81, 07170 Kepez/Antalya
Telefon numarası: +2423403550
Kategoriler: Oto galeri Peugeot bayisi Belediye tarımsal gelişim müdürlüğü
Çalışma saatleri: Çarşamba 10:00–17:00,
Perşembe 10:00–17:00,
Cuma 10:00–17:00,
Cumartesi 10:00–17:00,
Pazar 10:00–17:00,
Pazartesi 10:00–17:00,
Salı 10:00–17:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Haşim Balaban Altınova Peugeot Yorumları

C
5/5

Çalışanları mümkün mertebe ilgili. Aklınızda oluşan sorulara ve ünlemlere içtenlikle cevap bulabileceğiniz bir servis anlayışları var. Gönül rahatlığıyla geçen bir periyodik bakım oldu. Ferdi mesailerinizde kolaylıklar diliyorum.

M
1/5

Haşim Balaban otomotiv'den 2023 model 18000 kilometrede 07 blp 226 plakalı aracımızla kaza yaptı izle yetkili servis olarak kaskodan yapılmak üzere teslim ettik tamirden sonra aracı teslim aldık fakat 1-2 gün sonra aracın stepne bölümünden ses geldiği fark edil stepne indirdiğimizde aracın orijinal stepnesi olmadığı jant boyutlarının farklı jant boyutları olduğu lastiğin yarılmış olduğu bize teslim eden arkadaşların da bilgisi dahilinde araç telefon görüşme mikrofonun çalışmadığı söylendi araç bir gün boyunca Balaban otomotiv'e bırakmasına rağmen ellerini bile sürmemiş ler ilgisizlik hat safhada bahane biz size teslim ettik teslim alırken götürüp ekspertizde size güvenmeyip test yaptırmamız mı gerekiyor filo'yu genişletmek için 6 araç için pazarlık vardı tamamen sonlandık hiç kimseye tavsiye etmiyorum

R
5/5

Hasar dosyam ile Rabia hanım ilgilendi. Ustalarının işçiliği de çok güzeldi. ilgileri ve hizmetinden çok memnun kaldım. Hepsine ayrı ayrı çok teşekkür ederim kesinlikle tavsiye edeceğim bir bayi..

A
5/5

Yeni aldığım 2.el aracımı direk olarak servise getirdim . Akşam 18:00 civarı teslim ettim . Sabah işlemleri başladı . 30.000 bakımları yapıldı , kış lastikleri takıldı . Öğlen 13:00 de teslim aldım . Çözüm odaklı yaklaşımları sayesinde sorunsuz ve hızlı bir şekilde , planladığımız şekilde , Antalya dan Ankara ya doğru yola çıktık . Sürekli iletişim halinde bulunduğum servis danışmanına ve Balaban a çok teşekkürler .

H
1/5

7 ağustosta kaza nedeniyle Peugeot Haşim Balaban Antalya yetkili servisine bıraktığım aracımı (07 BMV 242), 15 ekim oldu, 2 aydan uzun süredir halen alamadım. Bu süreçte birden fazla problem ile karşılaştım. Yurtdışından gelecek parçaların da gelmesine rağmen, bu hafta teslim ederiz denmesinin üzerinden yaklaşık 3 hafta geçti. Tamiri bitirmesine bir hafta kala torpido kapağının kırık olduğunu son hafta teslim zamanına yakın farketmişler, ekspere listeye ekletmeye çalışmışlar, ama eksper ilk listede yok diye kabul etmemiş, önce bana ödetmeye çalıştılar, ben de ekspere itiraz edince, eksper bayiye ilk hasar listesinde yok sizin hatanız kendiniz çözün demiş. Sonra tamam biz yapacağız dediler, parçalanmış kapağı değiştirmek yerine tamirat ile geçiştirmeye çalışmış (videosu ve fotoğrafları var), tamir sonrası ben kontrol ettiğimde torpido kapağı kapanmıyordu bile (videosu var). Bana bu şekilde teslim edeceklerdi kabul etsem. Bu süreçte iki kez aracınız hazır gelebilirsiniz dediler, ilkinde tavan ışıklarını tavan döşeme değiştirirken bozmuşkar onu farkettim, günlerce ona uğraştılar, yapamayınca sıfır arabaya gidip bakmışlar onda ışıklar çalışıyor mu diye sıfır araçta çalıştığını görünce tamir ettiler mecbur. İkinci gidişimde arabanın sağ tarafı boyunca, hatta pencereyi açık bırakmışlar sanırım, kapının iç tarafındaki plastik aksama bir sürü nokta nokta boya sıçramış nereden sıçradıysa (benim arabamın boyayla hiç işlemi olmamasına rağmen). Şimdi torpido kapağı tamirini yapamayınca benden yazı istediler ki tekrar sigortadan yaptırmaya çalışacaklar. İlk iki bakımını da orada yaptırdım ancak tekrar gideceğimi sanmıyorum.

M
5/5

Balaban Peugeot Yetkili Servisi Hasar Bölümü Çalışanlarına ve Özellikle Aracım ile ilgilenen Hasar Danışmanı Sayın Ece Irmak Hanımın İlgi ve alakaları çözüm odaklı ve müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalarından dolayı çok teşekkür ederim. Ayrıca Son Kontrolde Görevli Mahmut Bey ve Hasar Müdürü Bekir Bey e ilgili alakalarından dolayı onlarada çok teşekkür ediyorum.

Ö
1/5

Tam 47 gundur sabirla bekliyorum. Sinirlenmemeye calisiyorum. Ama gercekten insani cileden cikariyorlar. Peugeout'dan dan servislerininden de inanilmaz sogumuz durumdayim. Birdaha asla ve asla yanina yaklasmayacagim bir marka. 47 gundur aracim tamir edilmeye calisiliyo yurt disi parcalari bahane ettiler aradik merkezi getirttik parcalari ama hala dogru durust hicbir isleme baslamamislar. ARKA KAPİDA UFAK Bİ GOCUK VARDİ GOCUK DUZELTME YAPACAGİZ DEDİLER. MERAK ETMEYİN ARACA BOYA YAPMADAN MUTLAKA ONAY ALİRİZ DEDİLER. DUN BİR GİTTİM O UFACİK GOCUK İCİN ARKA KAPİYİ KOMPLE BOYAMİSLAR. HANİ BENDEN ONAY ALACAKTİNİZ DİYORUM. SES YOK. Hic kimseye tavsiye etmiyorum markayi da degersiz servislerini de.

М
5/5

Hasar biriminden Ece hanım ve İpek hanım ilgilendi aracımla çok memnun kaldım . Benimle aracımın tüm onarım sürecinde bilgi aktarıp hızlı bir şekilde hallettiler . Hasar müdürü Bekir bey araç teslimatında da çok yardımcı oldu . Hasar birimindeki herkesten çok memnun kaldım teşekkürler 🙏

S
5/5

Bir ayna düşmesi sonucu tanıştık Haşim Balabanla özellikle hasar bölümünden İpek hanım elinize emeğinize sağlık işini severek yapmak bu olsa gerek teşekkür ederiz

M
1/5

2024 Ocak ayında yine bu bayiden sıfır kilometre satın aldığım aracım Peugeot 2008 GT 14.12.2024 tarihinde ilk servis bakımına getirdim.Servis-bakım biriminde talep açan hanımefendi aracımda seramik kaplama olmadığını ilk bakım kampanyasına dahil edip 3 yıl garantili olarak 10 bin TL ye araca kaplama yaptırabileceğimi söyledi.Aracım 2024 Ocak ayında satın aldım ve bir miktar fark ödeyerek kaplama yaptırdım.Daha 1 yıl bile dolmadan söz konusu kaplamadan eser kalmamıştı ve hala servis bakım biriminde ilgilenen bayan 3 yıl garantili olduğunu iddia ederek seramik kaplamayı da satmak istedi.Fiyatı fazla bulduğumda ise 7500 TL ye indirebileceğini belirtti. Madem bu kaplama işlemini 7.5 bin TL ye yapabiliyorsunuz neden bana ilk başta 10 bin TL teklif ile geliyorsunuz? Kime ne kadara satabilirsek gibi bir fiyat politikanız mı var?Nerede kurumsal firma kimliğiniz? Tabikide bu teklifi de kabul etmedim.Standart ilk bakımda neler yapılması gerekiyorsa yeterli olacağını belirttim.Saat 09.30 da bıraktığım aracımı, öğleden sonra 14.30 gibi alabileceğimi söylediler.Aracımın iç-dış yıkamasini da yapacaklarını ve bu işleminde herhangi bir ekstra ücrete tabi olmadığını belirtti.Saat 14.00 de bayiyi aradım yaklaşık 10 dk bağlanma çabaları sonrası sonunda baglanabildim.Aracımın yıkama sırasında olduğunu önünde 5 araç olduğunu belirttiler.Ben de aracımı temiz almak istediğimden beklerim diye yanıt verdim.Hemen ardından 3-5 dk içinde geri arandık aracımızın teslime hazır olduğunu gelip alabileceğimi soylediler.Bayiye gittiğimde aracımın yıkanmadığını gördüm servis-bakım temsilcisi bir dahaki gelişinizde borcumuz olsun-geçmiş olsun gibi bir ifade kullandı. Geçmis olsun bence kendileri de farkındaydı yaşattıkları bu olumsuz deneyimin.Antalya-Alanya/Mahmutlar arası yaklasık 140 km.Aracımın bakımı için bu uzak yoldan gelip,bu olumsuz tecrübeyi bana yaşattınız.Başkaları yaşamasın diye bunları yazdım.Urunlerinizin arkasında durun,yanlıs bilgilendirme yapmayın,insanların aklında soru işareti bırakmayın,calisanlarinizı iyi seçin ki kurum imajını olumsuz etkilemesin.Bana gelirsek daha Haşim Balaban Peugeot bayisi-servisinin önünden geçmem.Çok daha uzak lokasyonda yer alan bayilere giderim ama buraya gitmem.Sizde gitmeyin. Bu yorumuma merhaba Mustafa Anıl Sırma peugeot müşteri deneyim sayfasına yaşadığınız deneyimi yazın gibi içi boş yanıtlarla cevap vermeyin.Merak etmeyin oraya da yazdım.

E
5/5

Bugün (17.12.2024) Peugeot 2008 aracımın sağ kapısında teknik bir problem oluştu. Balaban'dan Ece hanım ile görüştüm ve serviste yine kendisi yardımcı oldu. 30 dk içinde aracımı teslim etti. Bu işletmede işini severek yapan insanlar olduğunu bilmek güzel bir duygu. Balaban Peugeot hasar servisi çalışanlarına ve Ece hanıma teşekkürler. Hasar dosyam (Ekim 2024) ile Ece hanım ilgilendi. Kendisinin ilgisinden ve hizmetinden çok memnun kaldım. Kendisine teşekkür ederim burdan, gösterdiği ilgi ve aracımı alırken iyi niyeti ve gayretleri için.

E
4/5

Servis kayıtta arkadaş gayet ilgili fakat araç önceliği tanıdığına göre belirlenmemeli! Duyum değil bizzat şahit olduğum bi durum, özellikle işim erken bitsin diye bir ay öncesinden randevu alıp geliyorsam ve aracımın işi max 2 saat ise , 8 saat sonra aracımı teslim almamalıyım! O kadar uzun serviste kalınca da bazı şeylere şahit olmuyorsunuz.

H
1/5

Haşim Balaban Yetkili Servis Müdürü ile hasar bölümündeki aracımız ile ilgili şikayetimizi dile getirmek ve teslimatı hızlandırma konusunda destek istemek için görüşmek istedik. Servis Müdürü odasının önüne geldiğimizde müdür beyin telefonla konuştuğunu gördük, resepsiyondaki bayan arkadaşa müdür ile görüşmek istediğimizi söyledik. Resepsiyon bize telefon görüşmesi bitince görüşebilirsiniz dedi. Servis müdürü yazan camlı odanın hemen önünde beklemeye başladık. Yaklaşık yarım saat bekledi telefon görüşmesi bitmedi bu sırada odaya farklı bir departman müdürü girdi servis müdürü bey telefonu kapattı ve gelen müdürle muhabbete başladı. Resepsiyondan tekrar hatırlatmasını rica ettik, müdürün bize ilettiği cevap; Başka bir departman müdürü ile görüştüğü ve görüşme bitince bizi alacığı şeklinde oldu. Bir 10 dakikada daha bekledik ve müdürün bakışları arasında orayı terk ettik. Bizimle defalarca gözgöze gelmesine rağmen bizimle iletişim kurmadı derdimiz nedir çözüm sunabilir miyim diye bir kaygısı hiç yoktu.

D
5/5

Yeni arabamı satın alma sürecinde bir gün Peugeot bayisi olan Balaban oto ya girdim beğendiğim arac direk karşıma çıktı ve yanında kafamdaki soruları finanstan tutun da Peugouta karşı olan ön yargılarımı çürüten işlerimi ise kolaylıkla bir telefonda halleden bana yardımcı olan iki güzel insan GÜL hanım ve HAKAN bey Profesyonellikleri, güler yüzleri ve her soruma sabırla yanıt vermeleri sayesinde harika bir deneyim yaşadım. İşini bu kadar severek yapan birileriyle çalışmak sizler için çok güzel benim için büyük bir keyifti. Sonsuz Teşekkürler!

A
5/5

Randevu saati ve bildirilen geri teslim süresinde teslim edilmesi harika. Servis müdürü Muharrem bey ve servis danışmanı Safiye Hanıma teşekkürler.

Y
2/5

Aslında ⭐⭐⭐⭐ ⭐'lık bir yer, karşılsms satış sorumluları çok çok iyi ancak servis bir o kadar kötü ve berbat baştan saçma ve savsaklayarak iş yapıyorlar asla ve asla aracımı bakım için veya diğer işleri için GÖTÜRMEMEKTE KARARLIYIM, SERVİS SORUMLULARI ÇOK AMA ÇOK KÖTÜ BAKIM İÇİN ANTALYA'DA VARSA BAŞKA BİR NISSAN SERVİSİNE VEYA EN YAKIN DENİZLİ'YE GÖTÜRÜRÜM, Böyle güzel bir işletmede böyle bir servisin oluşuna aklım ermedi 🥲🥲🥲🥲🥲

Ö
5/5

25.11.2024 Tarihinde aracımı servise rutin bakıma götürdüm. Kayıt kabul kısmında Emirhan Vural beyefendi benimle ilgilendi. Gerek fiyat olarak gerek takılan parçaların bilgilendirmesi olarak son derece iyi bir şekilde yardımcı oldu. Aracım 1 saat içinde hızlı bir şekilde kontrolleri yapılıp bana teslim edildi. Hizmet güzel karşılama güzel ilgi alaka güzel kesinlikle tavsiye ederim. Emirhan Vural beyefendi ye ayrıca teşekkür ederim.

S
5/5

Aracımın ilk muayenesini Hasim Balaban Altinova Peugeot servisinde gerçekleştirdim..Randevu ile gittim güler yüzlü personeller tarafından karşılanmak beni mutlu etmiştir.Öncelikle içecek ikramı aldım ve bilgilendirme yapıldıktan sonra aracı bırakıp ayrıldım. 2,5 saat sonra aracım hazır halde üstelik yıkanmış tertemiz di.. Çalışan tüm arkadaşlar teşekkürler..Özellikle bir parantez de Safiye Hanım a açmak istiyorum ilgi ne alakası 10 * numara Fiyat konusunda da çok yardımcı oldular ve hatıra olarak bir tane de anahtarlık hediye ettiler 15.000 bakımda tekrar Haşim Balaban Peugeot servisine geleceğim..İyi çalışmalar diliyorum Suat Bayar

E
5/5

Çalışanlar ilgili bilgili güler yüzlü çok güzel, kısa zamanda cam değişim sorunum giderildi, ancak küçük bir sorun kırık camdan kalan cam parçaları ön panjurdan temizlenme den cam değişimi yapılmış, temizlik yapılarak değişim yapılsa on numara beş yıldız olacak

T
5/5

Kaskodan Peugeot 301 aracımın kırık olan cam değişimi için başvurdum ortalama 2 haftalık parca temini için bekledim v bugün değişim yapıldı balaban ailesine ve ilgilenen Rabia hanıma çok teşekkür ederim.

E
5/5

Satış temsilcisi Merve hanım bizimle çok iyi ilgilendi. Çok memnun kaldık. Herkese tavsiye ederiz. Haşim Balaban kurumuna ayrıca teşekkürler....

O
1/5

Beş para etmez bir işletme,müşteri memnuniyeti için sıfır demek bile iyimser olur.Kimseye tavsiye etmiyorum,mecbur kalmadıkça yakınından bile geçmeyin.

H
5/5

308 aracım ile kaza yapmıştım hasarın onarım süreci konusunda sorun yaşamadım iletişim olarak sürekli kolaylıkla ulaştım Rabia hanıma ve Balaban ekibine teşekkür ediyorum.

A
5/5

Aracımızı teslim ettiğimiz andan itibaren bizlerle güleryüzlü bir şekilde ilgilenen danışmanımız Safiye Hanım’a emekleri için teşekkür ederiz.

S
5/5

Hasar dosyamiz ile Ayse hanim ilgilendi. Kendisinin ilgisinden ve hizmetinden cok memnun kaldik. Bir kez de buradan tesekkur etmek istiyoruz

A
1/5

evet öncelikle bunlara tlf bağlanmak çok zor bağlanıyorsun herkes birbirine aktarıyor hşzmet beşpara etmez ilgisizler ve kimsenin kimseden haberi yok kendilerin yaptığı hatayı kabullenmiyorlar ve insana bıktırma politikası yapıyorlar 141500 tl para verdim hak etmiyorlar haram olsun aracımı şuan onların hatası olduğu halde başka lehirdeki servise götürecem yaptıkları hata mazot deposunun vontsaını ters takmaları depoyu fullediğimde tasıyor ve yerlere dökülüyor mazot bunlarında adı servis güvenmeyin bence arkadaşlar gitmeyin imkanınız varsa.

A
5/5

Ayşe Hanım’ın ilgisi ve alakası için teşekkür ediyorum, süreçte ilgisini eksik etmedi

B
5/5

Servis çalışanız ece hanıma gerekli ilgi ve alaka gülür yüzlü yaklaşımından dolay teşekkür ederim kaliteli bir hizmet sağlıyor kendilerini tebrik ediyorum.

E
5/5

Mükemmel bir ilgiyi kusursuz hizmet Bünyamin usta sen ne güzel insansın her şey için teşekkür ederim başta Bünyamin ussta olmak üzere bütün personele çok teşekkür ederim

B
1/5

Rezalet bir servis. Aracım garanti kapsamındayken belirttiğim silecek arızasını arada sırada olduğu için “şu an çalışıyor garanti bitmeden söylediğiniz için sorun yok sonra da getirebilirsiniz” diyerek işten kaçan ve sonrasında biz öyle bir şey demedik garantiniz bitti yapamayız diyen yalancı çalışanlara sahip bir servis gittiğinizde söyledikleri her şeyin yazıya dökümünü ve imzasını isteyin sonra sizi yalancı çıkarmaya çalışmalarına müsaade etmeyin..

F
2/5

Geçen hafta aracımı teslim aldım ilgi alaka misafirperverlik sıfır 120 km yol geldim arac teslim almak için bir bardak çay geldi önüme çayımı yudumlamadan haydi aracınızı verelim dediler o bardağı kafama vursalardı daha iyidi peugeot evet fakat hasim balaban bir daha asla servis bile oraya gitmeyeceğim berbat bir isletme

E
5/5

Çözüm odaklı işletme ile güler yüzlü personeller bir araya gelince kesinlikle tavsiye edilir olduğu söyleyebilirim. Bir sonra ki bakımda görüşmek üzere :)

F
1/5

1 yıldız bile verilmemesi gereken bir işletme, Allah kimseyi bu işletmeye düşürmesin işi düşecek olan boşu boşuna gitmesin mağduriyetiniz hiç bir şekilde giderilmiyor

R
5/5

İlk defa geldiğim Peugeot servisinize gayet memnun kalmamın yegane sebebi servis müdürünüz Muharrem beyin içten ve samimi şekilde müşteri odaklı yardımcı olması ve gerektiği şekilde ağırlaması oldu aracımın bütün bakımlarını gerektiği şekilde onarıp sıkıntısız bir şekilde aracımı teslim almamın ardından kapıya kadar uğurlaması oldu her servise böyle samimi bir müdür nasip olmaz. Muharrem bey başarılarınızın devamını dilerim.

S
5/5

Bekir beye, Rabia hanıma ve danışmanlık yapan hasar birimine çok teşekkür ediyorum kısa sürede çözüm sağlandı.

M
5/5

Yekili arkadaşlarımın, ustalarımın ve hasar danışmanı Ayşe hanımın ellerine sağlık. Gayet disiplinli arkadaşlar. Hasar sürecinde çok yardımcı oldular.

S
5/5

Selamünaleyküm herkese hayırlı işler hayırlı günler Antalya balabanlar Citroen satış danışmanı Hasan Bey'e gerçekten yürekten çok teşekkürlerimi iletiyorum. İletişime geçtiğim ve çok ilgili alakadar beyefendiye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.Bana yardımcı olarak yol gösterici oldu ve kafamdaki soruların hepsini yanıtladı. Teşekkürler.

H
5/5

Safiye hanıma 1 yıllık bakım,ppf kaplama ve yeni paspas alımı için başvurmuştum iyi ki tanışmışız dedim kendisiyle çok tatlı bir deneyimdi. İlk bakım heyecanımı paylaştılar benimle çok tatlı bir ortamları var tekrardan her şey için teşekkür ediyorum.

A
5/5

Peugeot 2008 aracım için gittim garantiden değişmesi gereken parçası vardı.İlgi ve alakasından dolayı Garanti kısmındaki Anıl beye teşekkürlerimi iletiyorum.Servis kayıt kısmındaki Emirhan beyde çok güzel ilgilendi teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

Ş
1/5

07 EB 304 plakalı pejo rifter marka olan Kardeşimin aracını kaza sonucu servise getirdik 2.5 aydır bekliyor turbo arızası için arızayı bulmadilar her gidisimizde farklı bir bahane üretiyorlar çözüm bulunamıyor ticari araç olduğu için maddi kaybimiz çok fazla bugün yine gittik aracı satın aldığımız satış temsilcisi Ekrem beye yardimci olması için gittik döndü arkasini gitti yani aracı satın aya kadar demeye getirdi bu kadar ilgisiz alakasız bir servis ve satış temsilcisi olamaz sakın ha bu sahisdan araba falan almayın ukala saygısız bir kişi kocaman bir sıfır veriyorum

D
5/5

Bir bayiden En hızlı araç alımını yaptım. Personel tamamiyle profesyonel ilgileri oldukça sağlam yakından ilgilendiler ve güler yüzlü personellerinize teşekkür ediyorum

H
5/5

Son derece ilgili ve güler yüzlü bir ekiple hizmet veriyorlar. İlk kez gittiğimde de gördüğüm ilginin benzerini bu kez Safiye hanım yaşattı. Fiyat ve ödeme koşulları konusunda yardımcı olması, teknik bilgi aktarımı, aracımı tertemiz teslim etmesi konularında teşekkür ediyorum.

S
1/5

İçerde sizinle ilgilenen birini bulabilirseniz, onu sevin. Ona değer verin. Çünkü kimse kimseyi takmıyor.

F
5/5

Selamlar almış ilk bakım randevuyu ikili görüşmede ki Memnunniyetim aracı teslim alana kadar devam etti karşılamada sıcak bir ortam olması 3 saat beklemiş olmama rağmen çok konforluydu ikramları aracım kontrol aşamasındaki bilgilendirme ve ayrıca aracımı kendi araçları gibi hassasiyetle ilgilenmeleri gayet memnuniyet vericiydi tüm ekiplerinin profesyonel olması güler yüzlü olması doğru yerde olduğumu hissettirdigi için Mutfağından Yönetimine kadar herkeze çok tşkederim...

M
1/5

1 temmuzda trafik kazası geçirdik aynı gün aracı servise çektik . 3 temmuzda ekspertiz gitti baktı listeyi çıkarttı . Usta fiyat çıkartacak dediler . Bir haftadır fiyatı çıkaramadılar .Bugün itibariyle 7 gün oldu . Kesinlikle tavsiye etmiyorum. İnsanları mağdur ediyorlar .

S
5/5

Haziran 2024 ayında ağaç düşmesi sonucu hasar gören aracımı servise teslim ettim. Hasar bölümünde görevli Melis Hanım yaklaşık 25 gün süren onarım süreci boyunca her konuda yardımcı oldu, nerdeyse her gün geri bildirim yaptı, oluşabilecek gecikmeleri önden titizlikle tespit edip gerekli önlemleri aldı ve güler yüzlü ve anlayışlı tavırları ile süreci çok iyi bir şekilde yönetti. Başta Melis Hanım olmak üzere Servis Müdürü Bekir Bey ve diğer tüm emeği geçen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız.

U
1/5

Nisan ayında almış olduğum sıfır 208 model aracım da multimedya ekran arızası aldım. Ekran çalışmıyor ve ben klima, geri görüş kamera, carplay vs hiçbir özelliği kullanamıyorum. Ayıplı mal sattıkları gibi bu durumu bildirdiğim halde 45 gün sonraya servis teklifi sunan REZALET firma. Asla buradan araç almayı düşünmeyin.

D
1/5

Antalya kundu bölgesinde kaza yaptım bu yetkili servis olduğunu iddia eden bayi aracımın hasarından para kazanamayacığını anlayınca aracımı almamak için yapmadığı rezillik kalmadı. Rabia adlı kişinin yapmadığı numaralar kalmadı . Kaza yapmış olmamın yanında başka ilden gelmeme rağmen beni bu sıcakta mağdur ettiler . müşteri memnuniyeti diye bir algısı olmayan bu bayiye aracınız üzerinden para kazanılmasını istiyorsanız öyle gidin. Yetkili servis adı altında kelle kesen bir bayi buranın bayiliğinin sorgulanması için ilgili her yere başvuracağım.

Y
1/5

Kesinlikle berbat bir müşteri hizmetleri var. Sunroof'um çalışmadığı için servise götürdüm. Düzelttiler ama kısa sürdü. Daha sonra tekrar bozuldu. Ayrıca yağmur yağdığında içeriye su damlıyor. Açıkçası berbat bir iş çıkardılar. Bu konuda şikayette bulunmak için onlarla iletişime geçtiğimde çok kaba davrandılar ve herhangi bir müdahaleyi reddettiler. Artık damlayan su yüzünden konsolu kurutmak için sürekli silmem gerekiyor. Başka bir yere aracını götürün, sizde bu rezilliği çekmeyin.

S
5/5

Balaban otomotiv hasar biriminden rabia hanımın destekleriyle aracımızın sorunsuz ön cam değişimi yapılmıştır ilgilerinden dolayı rabia hanım ve ekibe teşekkür ediyorum .

I
5/5

Servis müdürü Muharrem bey ve işlemlerimi takip eden Safiye hanım nezdinde tüm Balaban Peugeot çalışanlarına ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim.

M
3/5

Aldığım randevu saati her ne kadar bir şeye yaramayıp 4 saat beklemiş olup işim yarım kalsa da Safiye hanımın ilgisi ve alakası on numaraydı.

K
5/5

Meydana gelen bir kaza sonrası, daha önceki kötü deneyimlerime dayanarak korkarak gittiğimiz Balaban Peugeot servisinde, karşımda Melis hanımı bulunca korkum yerini güvene bıraktı. BMW kosifler servisinde de kendisi hasar danışmanımdı. Hızlı ve profesyonel, tamamen çözüm odaklı, kendisini müşteri yerine koyarak empati üstüne hareket eden ve tıkanılan her noktada da sürekli çözüm üreten bir çalışan. BMW servis kalitesini peugeot a taşımış olması sayesinde hasarımız çok kısa bir sürede giderilerek araç tarafımıza teslim edildi. Melis hanımın yanında ayrıca boya ustamız İsmail beye de çok teşekkür ediyorum. böylesine zor bir rengi kusursuz ve hatasız olarak tutturmak herkesin harcı değil. Teşekkürler Melis hanım. Teşekkürler İsmail usta. Teşekkürler Balaban peugeot.

A
5/5

Sevgili kardeşim servis müdürüm MUHARREM beye güler yüzlü ve sıcak davranışından dolayı çok çok teşekkür eder hürmetlerimi sunarım

M
5/5

Uzun bir süreden sonra farklı markadan Peugeot’ya geçtiğim için asla pişman değilim, Gerek Peugeot Gerek yetkili servis son derece beni memnun etmeyi başardılar, Çok teşekkür ediyorum

S
5/5

Servis elemanlarınızdan Ömer Özen bey ile arabamla ilgili görüşmeye geldim saygılı karşılama ve ilgisi dikkatimi çekti çok teşekkür ederim

H
5/5

3008 aracımın servis bakımlarını Balaban Altınova servisinde yaptırıyorum gayet memnunum özellikle servis müdürümüz Muharrem bey ve ekibine ilgi alakası ve yardımları İçin çok teşekkür ederim

G
5/5

Gonca hanım ve Anıl servis bölümü calışanlarına profesyonelliği ilgi ve güler yüzü için teşekkür ederim.

D
1/5

Çalışanlar kötü ve müşteriyi umursamıyorlar. Yeni araba almaya geldim. Ne yazık ki oradan ayrıldım ve bir daha da dönmedim.

N
5/5

Aracımın 45.000 km periyodik bakımı için ziyaret ettim. Daha önceki bakımları Gaziantep ve Uşak bayilerinde yaptırmıştım. Ancak en çok memnun kaldığım yer burası oldu. Safiye hanım çok iyi karşıladı ve uğurladı. Araçla ilgili yapılan işlemlerle ilgili yeterli bilgi verdi. Safiye hanıma ve sıcak havada çalışan işçi arkadaşlara teşekkür ediyorum. Sonraki bakımlar için tekrar ziyaret edeceğim.

G
5/5

Servis danışmanı Muharrem PIHLIS Bey sadece danışmanlık yapmakla kalmıyor, çözüm odaklı yaklaşımı nedeniyle yoğun servis günlerinde araçlarımın yakıt göstergesi kodlamasını bile bizzat kendisi yapıyor. Kendisine verdiği hizmetlerden ötürü teşekkürlerimi iletiyorum.

O
5/5

Peugeot Balaban hasar servisi yaptığım kaza sonucunda bana çok yardımcı oldu danışmanım olan hasar şefi Rabia hanıma çok teşekkür ediyorum

A
5/5

Daha önceki bakım deneyimine göre baya bir gelişme olmuş. Daha önce çok yoğundu. Bugun gayet güzel bir servis qldik. Personel çok konuksever ve yardımcı oldu. İşlerini yaparken keyif aldıkları çok açık hissediliyor. Tekrar c9k teşekkür ederim.

Z
5/5

İstanbuldan Mersin e giderken ailecek çoluk çocuk yolda kaldık. Antalya da servis ararken bulduk. Bizi mağdur etmediler. 2 saatte aracımı tamir ettiler. Son derece ilgili personel. Dürüst ve yardımsever işletme. Özellikle servis kabul de ERENCAN kardeş tekrar teşekkürler.

A
5/5

Personelin ilgisi ve araç bakımına gösterilen özenden çok memnun kaldım.Tşk ler Balabanlar.

K
5/5

Peugeot aracımla ilgilenen Rabia hanıma ve diğer danışman arkadaşlara ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

H
1/5

Gün boyu servis departmanlarını aramamıza rağmen asla ulaşamıyoruz. Paramızla resmen rezil oluyoruz. Müşteriye karşı ilgi alaka resmen sıfır. Aracımıza servis randevusu ALAMIYORUZ!

İ
1/5

Bu ay bu firmadan bir adet araba aldım tel. aradım anlaştık üçretini ödedim arabayı almak için termin yaptım ama malesef uyulmadı ve birde teslimatta araba hatalıydı 0 arabanın hatasını söylediğimde al arabayı götür tekrar gelin değiştirelim dediler. Anlaşmamızda sadece trafik sigortasının bana ait olduğunu belirtiler bilgimin olduğunu söyledim teslimatta ruhsatı ve MTV sinin ödendi mi diye sorduğumuzda bunların siz kendiniz ödeyeceksiniz dediler böyle bir şeyi kabul edemeyiz dedim ama bunun üzerine birde küfür işittik bu firmadan araba almak isteyen vatan taşlarıma aman dikkat diyorum pazarlamacı Fatma ya ve onun müdürüne özellikle. dikkat dikkat

Y
1/5

Defalarca arayıp aracım hakkında bilgi almak istediğimi ilettim.Her seferinde not alıyoruz deniyor geri dönüş yapılmıyor.Hasibe hanım dışında bir tane ilgili personel görmedim.İnsanlar sanki içerde Allah rızası için çalışıyorlar.İki defa aracım hakkında bilgi almaya gittim ikisinde de resmen azar yedim.Hele hasarlı araç teslim bölümünde bir bayan var meraminizi izah etmeniz için validen izin almanız gerek... Severek bindiğimiz aracı satarım gene de bir daha önünden geçmem...Denecek çok şey var ama neyse...Anlayacak birilerinin olduğunu sanmıyorum

Y
4/5

İyi bir yer ama yeni araç aldım anlatım eksik Bir gün boyunca klimalar çalışmıyordu gün boyu piştim

R
1/5

Kırılan camı 10 günden fazla getiremiyorlar çalışanlar iyi olmasına rağmen az personel yüzünden müşteriyle ilgilenmeleri az sürekli problem yaşadığım bir bayi

M
1/5

Telefonlara bakan yok, tel bıraktım arayan yok. Böyle bayilerle alışveriş yapmaya gerek yok

A
1/5

Öncelikle merhabalar arkadaşlar bugün Peugeot bayisine gittim Arabının iç dikiz ayna kapağı için gittim Mustafa sorumlu diye bir arkadaş gelip sorunu kontrol etmeden başından sağdı beni Peugeot bayisi benim için bitmiştir kimseye tavsiye etmiyorum verdiğim 1 yıldız bile fazla plakam 65 olduğu için farklı bir bakış açısıyla baktı

A
2/5

Aracımın periyodik bakımı için gittim,rot balans makinaları bozuktu ilgilenmediler,araba yıkanmış ama özensiz kısmen memnun kaldık.

A
5/5

Servis Müdürü Muharrem bey ve personeli ilgisi, bilgisi, donanımı ile ihtiyaciniz için tanismaniz gereken kişi. Herşey için çok teşekkürler ederim.

Y
5/5

Araç alım sürecinde bizlere çok fazla ilgi alaka gösteren, bilgi, tecrübe ve samimiyetiyle süreci çok iyi yöneten Fatma Nur DÜZEN hanımefendiye, ve onun şahsında misafirperverliklerinden dolayı Haşim Balaban Altınova Peugeout ailesine teşekkür ediyorum..

E
5/5

Randevu saatine ve bitiş için verdikleri saate uyumları çok güzel di. Uzun zaman geçirdiğimiz için servis çevresinde ufakta olsa ücretli bir cafe çok çok güzel olur.

A
5/5

Peugeot'ya ve özellikle safiye hanıma çok teşekkür ederim çok güler yüzlü cana yakın müşteriye özellikle iyi davrandıkları için

O
4/5

Teknik servis danışmadan Ömer Bey'e yardımlarından ve ilgisinden dolayı teşekkürler...

N
5/5

Personel gayet iyi niyetli yaklaştı memnunum ayrıca servis de Ömer arkadaş teşekkürler ilgili ve yardımcı oldu.

S
3/5

Yeni model araç incelemek ve fiyatlari hakkında bilgi almak icin gittik, tamam kalabalıktı fakat satis temsilcisi arkadaş araba hakkında bilgiyi sanki zorla verdi , guleryuz yok. Size sanki almicaksaniz beni mesgul etmeyin tavri vardi. Biz yurtdsindan geldik ve bu tarz bir karsilamaya çok sasirdik. Arastirip baska bir satis ofisine bakip sansimizi deneyecegiz.

G
5/5

Servis hızlı iyi ve kaliteli hizmet. Özellikle servis te Yağmur hanım işini iyi yapıyor. Ustalar iyi.

S
5/5

Aracımızda balata ile ilgili bir sorun oldu. Yola çıkmamız gerek olduğu için yardım istedik. Sağolsun çalışanlar ilgilendi ve işimizi hallettiler. Hepsi de gayet ilgili idi. Tebrikler.

F
1/5

Bakım ve tamir için gittim. Tamir için yapılması gerekenler var dendi araba kalacak. Sonra ikame araç istedik vermemek için ellerinden geleni yaptılar 7 8 kere aradım ya verin ya vermeyin ama bişi söyleyin ona göre gidelim evim yakın olsa zaten istemem 150 km uzaktan gelmişiz 3 saat bekletilme 7 8 aramadan sonra ikame araç verdiler bi zahmet. Bu konudaki hizmetini beğenmedik. Ama servisteki arkadaşlar iyiydi ilgiliydi.

K
3/5

Bayii güzel istediğimiz aracı denedik, inceledik. Renklerini ayrı ayrı görme şansımız oldu. Girişte solda sarı saçları olan(ismini hatırlayamadığım bir temsilci) ile görüştük inanılmaz soğuk, mat ,üff nerden geldiniz işim var oyalamayın beni havasında bir hanımefendiydi.irite olduk aylardır almayı düşündüğümüz arabadan soğuduk resmen. İnsanlar güleryüz ister ekmek alırken bile...

G
5/5

Servise ön cam değişimi için başvurmuştum. Hasar birimi Sonay hanıma güler yüzü,ilgi alakası,çözüm odaklı oluşu ve süreci yakından takip etmesinden dolayı çok teşekkür ederim.Camın temini ve montajı çok kısa süre içerisinde gerçekleşti.Süreç boyunca devamlı irtibat halinde olduğundan dolayı Sonay hanıma emekleri için bir kez daha teşekkürler.

S
1/5

Hiç memnun kalmadım tavsiyede etmem kesinlikle oraya gitmem

K
1/5

Allah yolunuzu düşürmesin, Allah belalarını versin iş ahlakından yoksun gevşek insanlarla dolu bir yer

G
1/5

Vites halat takımı yapılsın diye verdiğim aracımın cam otomatiğini bozup geri verdiler. Halat takımı için bir buçuk ay tam 45-48 gün arası serviste parça bekledik. Sonunda sağ cam otomatiğinde ekstra bir arıza çıktığını söylediler oysa ki aracı verdiğimde vites halatından başka problemi yoktu. Servis müdürü olan ismini hatırlamadığım beye düzeltilmesi talebinde bulunduğumuzda bir de yalancı muamelesi gördük. Üstelik lütufta bulunmuş gibi parasını ödediğimiz araca 1 buçuk ay parça aradığını söyleyerek üste çıkmaya çalışmıştır. Asla ve asla bu bayiinin servisine muhtaç kalmayın yoksa vay halinize.

H
5/5

Servis ve bakım işlemleri için gitmiştim . Bütün işlemler hızlı ve sorunsuz bir şekilde tamamlandı. Bütün çalışanlarına çok teşekkür ederim

B
5/5

Servis kalitesi çok iyi bütün ekibe özellikle yağmur hanıma çok teşekkür ederim müşteriye yardımcı olduğu ve sorunlarıyla ilgisinden dolayı başarılar dilerim umarım alanyaya servis açarlar

H
5/5

Seval hanım ın profesyonel bilgisi çözüm odaklı olmasının etkisi ile bu güne kadar aldığım birkaç araçta da hiç problem yaşamadım kendisine teşekkür ederim ilgi ve alakasına

N
3/5

Personel ilgili ve güler yüzlü, fakat araç temizliği dediğiniz şey sadece aracın dışına su tutmaktan başka birşey değil. İç temizliği zaten yok, aracın dışıda çok baştan savma yapıldığı belli.

H
5/5

Periyodik bakım için gittim, hemen karşıladılar, Ekstra isteklerimi not aldılar, işlemlerden sonra yıkayıp tertemiz teslim ettiler. Umarım hep böyle devam ederler

H
5/5

Aracımı ikinci el aldım ve garanti kapsamında aldım arka park sensörü arızalıymış servis müdürü Muharrem Pıhlıs a konuyu aktardım sağolsun öncelikle bizi bir misafir gibi ağırladı sonra da hızlıca konu ile ilgilendi ve garanti kapsamında hızlıca tamir edildi toplamda yarım saat bile sürmedi. İlgi ve alakasından dolayı Muharrem Bey e ve ekibine çok teşekkür ederim.

A
5/5

Peugeot markasını ve Haşim Balaban Yetkili Servisini tercih etme sebebim olan çocukluk arkadaşım Servis Müdürü Muharrem Pıhlıs’a öncelikle teşekkür ediyorum beni bu güzel aileyle tanıştırıp kaliteli hizmet almamı sağladığı için. Ayrıca; istediğim aracı satın alma aşamalarımda her türlü kolaylığı gösteren satış müdürü İlker Yılmaz Beye ve bu süreçte en çok iletişim halinde olduğum satış temsilcisi Ekrem Bey’e ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Test sürüşünde araçla ilgili yapmış olduğu detaylı bilgilendirme seçim yapmamı çok kolaylaştırdı. Gerektiği zaman profesyonel gerektiği zaman da samimi yaklaşım sergileyerek süreci müşteri memnuniyeti odaklı ilerletti.

P
5/5

İşletmede bulunan sarışın bayan sanıyorum pazar çalıştığı için olabilir müşterilerle hiç iletişimi normal değil gerekiyorsa kişisel gelişim eğitimlerini fazlalastirin...

M
1/5

Hasarlı aracım 2,5 ay ellerinde kaldı. Sadece sigortanın karşıladığı tamiratı yapıp bana aracı geri verdiler. Sigorta karşılamasa da tamiratını tamamlamalarını istediğim halde aracı tamamlamadan aracın teslimatını yaptılar. Teslim ederken aracın ön takımından ses geliyo bi baktırın bence diye teslim ettiler. Üzerine boya dökmüşlerdi. Boya lekesini gösterdiğimde servise geldiğinde o şekildeydi dediler. 2 kere ısrar edince boyayı sildirdiler. Aracın koltukları toz içindeydi. Sağ ön koltukta ayak izi vardı. Teslim almadan önce ön takımda ne varmış bi bakın ona göre bugün yapılacak birşeyse yaptırayım dedim. Ustaların hepsinin eli dolu. 5 ekime randevu verelim dediler (yani 20 gün sonrasına). Arabayı aldım sanayide özel servise götürdüm. Orjinal parçayla değişimi aynı gün içinde hallettiler.

M
5/5

Antalya Pegeout Haşim Balaban servisinde; Başta servis müdürü olmak üzere çok yakın güler yüzlü ve samimi yaklaşım gösterdiler problemi en kısa sürede çözdüler çok teşekkür ederim.

S
1/5

Sizin bukadar paranız çıkarmı diyecek kadar kalitesiz ve ilgisiz satış danısmanları var oysaki 2012 yilında aynı bayiden sıfır araç almıştım o zamandan bu yana kalite artacağına düşmüş

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Barış, Halide Edip Adıvar Cad. No:24, 07080 Kepez/Antalya

💬 Güler yüzlü personel, temiz bir restoran ve personel, tertemiz bir ortam, harika manzara, basket, voleybol sahası odalarda klima buzdolabı duşu ve tuvaletleri y...

Antalya En İyi Belediye tarımsal gelişim müdürlüğü Listesi Antalya En İyi Su i̇şleri Listesi Kepez En İyi Su i̇şleri Listesi

📍 Sedir, 725. Sk. 4 H, 07010 Muratpaşa/Antalya

💬 Küçük ama gerçekten işini hakkıyla yapan insanlar sayesinde muntazam bı yer 👍 Resepsiyonda çok nazik bir beyfendi var. Odalarda mini buzdolabı klima TV seccade...

Antalya En İyi Belediye tarımsal gelişim müdürlüğü Listesi

📍 Gürsu, Atatürk Blv. Karakaya Apt 59b No:215/A, 07070 Konyaaltı/Antalya

💬 Bölge müdürü ve bölge çalışanları son derece nezaketli, yardımsever ve çözüm odaklı insanlardı.

Antalya En İyi Belediye tarımsal gelişim müdürlüğü Listesi Konyaaltı En İyi Bölge ofisi Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur