Adres: | Mansuroğlu, Ankara Cd. 133/A, 35535 Bayraklı/İzmir |
---|---|
Telefon numarası: | +2323482000 |
Kategoriler: | Beyaz eşya müşteri hizmetleri Televizyon tamir servisi Elektrikli cihaz tamircisi Elektrikli süpürge tamir atölyesi Ev aletleri i̇çin hizmet merkezi |
Çalışma saatleri: | Perşembe 09:00–18:30, Cuma 09:00–18:30, Cumartesi 09:00–16:30, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–18:30, Salı 09:00–18:30, Çarşamba 09:00–18:30 |
Google Haritalar'da Aç |
Philips kahve makinamız için buraya geldik. Bir arıza çıkmıştı onun için, Ayrıca makinamızın filtre kısmındaki Küçük kapağı kırılmıştı bize söylemeden onu bile tamir Etmişler. Biz çok memnun kaldık işini hakkıyla yapan çok az yer var artık bunlardan birisi de burası her şey için teşekkür ederiz.
Hiç memnun kalmadım. Telefona bakan bayan ve yüzyüze geldiğimde iki tane bayan vardı orada ve müşteriyle nasıl iletişim kurması gerektiğini hiç bilmiyorlar. Dikey süpürgesini toz hanesinde bir problem vardı ve biz bunu yapamayız diye hemen elime tutuşturdular. Siz yapamazsınız kim yapacak. Cihazı komple getirmemişim bana telefonda söyleselerdi getirirdim üslupları ve müşteriye yaklaşım tarzları hiç düzgün değil bir güler yüz yok. Cihazının asıl arizasınıda gidermdiler. Cihazının arızasının ücretsiz bir şekilde giderilmesini istiyorum
Alttaki 5 yıldızlı yorumlara inanmayın hata 1 yıldızı geçen hiçbir yoruma inanmayın son derece kötü müşteriye karşi nasıl konuşacağını bilmiyorlar telefondaki kadın konuşmayı bilmiyor eğer engelli işçi çalistiriyorlarsa anlarım ve özürlerimi iletirim
Fiyatlar çok yüksek istenen yedek parça ellerinde olmuyor en az 15 gün bekletiyor lar bu yüzden Philips den soğudum bır daha bu marka almam
İlgisiz Servis Kahve makinam arızalandı götürdüm 20 gün süre verdiler. Bende geri aldım Buca philips servisine götürdüm çok küçük hatası varmış 15 dakika işinde baktılar teslim ettiler makinamı. Kesinlikle tavsiye etmem philips ten soğuttular beni. Personel çok işgisiz küçücük arıza için 20 gün bekletiyorlar. Diğer ilçe servislerine götürmemizi tavsiye ederim.
Yarım saat oyalama ma rağmen buna katlanıp birde indirim yapılması gerçekten güzel
Dyson V7 Motorhead şarjlı süpürgemin batarya sorunu için gittim. Dyson resmi sitesi ve müşteri hizmetletinde 2200 TL olan batarya için 2600 TL ve işçilik için de 900 küsür TL işçilik talep ettiler. Gideceklerin bilgisine
Ofisteki kahve makinemizi su almama ve genel bakım için verdik, 3-4 kere aramamıza rağmen tam 13 gün dönüş yapılmadı. Sonunda bakım bitmiş sistemde kapatılmamış dendi, teslim aldım, her yeri leş gibi, toz içinde dokunulmamış belli.. Su almama sorunu devam ettiği gibi filtreler de değişmemiş, tekrar götürdüm, 1 gün sonra her şeyi halledip teslim ettiler. Servis olarak işleyiş sıkıntılı, yetkili servis dersin ama mahalle bakkalımız İbrahim amca daha organize... demek ki yetkili servisinde düzgün iş yapanını bulmak lazımmış...
Dyson el süpürgemi 1.5 ay önce servis için verdim.İlk 20 gün teknik servisimiz değerlendirmedi, dediler. Daha sonra bilgi verelim biz size dediler. Haber verilmesini bekledik. 1.5 ay oldu hiç bir açıklama geri dönüş olmadan ne zaman biz arasak , 2 gün içinde dönelim diyerek bekletildik. bugün itibari ile geri teslim alıp dyson ın ana merkezine göndereceğim. Dyson servisi olarak anılması ve yönlendirilmesi çok şanssız olmuş.
Kesinlikle gitmeyin urun getirmeyin labali sorumsuz ilgisizi bi servis gerekli tüm sikayetleri yaptim yapicam 6 kere robot supurge getirdik 3 aydir ugrasiyor git gel yapildi diye alip geliyoruz calismadan geri goturuyoruz bukadar sacmalik olmaz olamaz
Herzaman meşgul birde Philips yetkili servis diye buranın numarası bu veriyolar berbat
Phlips airfrayerin kapagi tam oturmuyordu götürdük yapıldı dediler ama kenarlarındaki açıklik hâlâ eşit kapanmıyor kutusununun içindeki koruyucu kartonlariyla beraber herşeyini tam verdik sıfır alınmış gibi teslim aldığımızda koruyucu kartonu içinde yoktu sorduk nerede diye burda yok öyle bişey denildi biz bukadar dikkat ederken sıfır alıp götürdüğümüz bir ürünü çalışanların umursamaz ve dikkatsiz hareketlerinden dolayı philipsi tercih ettiğimiz için pişman olduk ceyizimiz için almıştık teslim ettiğimiz gibi geri alamadık memnun kalmadık.
Arızalı ütüyü teslim ettim. Bir hafta sonra arıza tespiti yapıldı ve tamiri için aynı modelin sıfır bedeli kadar ücret talep edildi.
Aldıktan 3 gün sonra kahve makinam arıza yaptı.Buraya götürdüm 10 gün oldu hala daha geri dönen yok,arıyorsun 15-20 iş günü vaktimiz var diyorlar gerçekten philips yetkili servisini gözden geçirmeli.
Sıklıkla işimin düştüğü bir yer bir çok elektronik alete bakıyorlar.
Kahve makinesi arızalandı 2 gün içinde garantiden tamir ederek teslim ettiler. Sorunsuz çalışıyor. Teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
Girişteki personel çalan telefonlara bakmıyor. Buraya bir şekilde telefon ile ulaşmanız mümkün değil. Ayrıca 2000 liralık Dyson yedek batarya için 5500 lira değişim ücreti istiyorlar. Bu resmen soygun.
Piyasa değeri 400 tl olan tıraş makinesi için 280 tlye kadar arızayı tamir edip veriyoruz üstü için sizi arayıp onay alıyoruz diyen bir yer. 280 tl verip tamir olmuş 4 yıllık ürün mü kullanırsınız yoksa 120 tl daha verip sıfır mı? Servis dediğin arızayı tespit eder tamir fiyatı için sizi arayıp onay alır. Burasının servisle alakası yok.
Müşterilerle doğru düzgün ilgilenmiyorlar, iletişim sıfır, konuşurken karşısındakinin yüzüne bakar insan put gibi durmaz, çok kötü bi deneyimdi, bir daha bu servise gelmem muhtemelen..
Çalışanlar aşırı ilgisiz telefonlar asla açılmıyor ve müşteriyle nasıl iletişim kurulması gerektiğini bilmiyorlar. Servis yetkilileri sokaktan geçeni işe mi almışlar anlamış değilim üslup sıfır müşteri hizmeti ilgisi sıfır bir daha asla !!
İlgili, güleryüzlü ve yaptıkları işe özen gösteren sabırlı çalışanlardan oluşan bir ekiple kısa zamanda çözüm alabileceğiniz kaliteli bir yetkili servis
Defalarca arayıp telefon açılmıyor oraya gidince de boyle bir sey boz yapmıyoruz deniyor gayet ukala bir şekilde üstelik..
Kuruluma geliyoruz diyerek gelmeyen ve dalga geçer gibi yoğunuz gelmeden 1 saat önce ararız diyerek hiç aramayan uzak durulması gereken bir servis. 1 puanı bile haketmiyor. Gelmeyecekseniz bile bunu arayıp müşterinize söylemeniz gerekir bu nezaketi bile göstermiyorsunuz. Philips markasından soğuttunuz insanı pes!!
PHILIPS EP 2231/40 model kahve makinam arızalandı. İnternetten en yakın servisi buldum. Yorumları okudum. Makineyi tamire verip vermemekte tereddüt ettim. Gözümü karartıp servise götürdüm. Servis bir kaç gün sonra beni arayıp makinenin tamirinin bittiğini bildirdi. Makineyi makul bir ücret karşılığı ve altı ay garantili olarak teslim ettiler. Bir kaç gündür kullanıyorum çok memnunum. Güzel bir servis. Tavsiye ederim. Olumsuz yorumları da anlayamadım.
KSK Pilipis'e göre çok daha iyi...
Philips TV tamiri için hizmet aldım.Hız olsun,fiyat olsun beklentiyi karşılayan bir yetkili servis bence.
Phantom süpürgem için gittik servisteki hanımefendi çözüm buldu kısa zamanda sagolsun ilgili ve güleryüzlü hizmet tavsiye ederim 👏
Traş makinemi servisinize bıraktım çok kısa bir sürede tamir edip cihazını verdiler. İlgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim.
Arızalı ürünümü bırakmak için geldim. Çok ilgililer. Umarım en kısa zamanda ürünüm onarılır ve geri alırım. Teşekkürler.
Philips EP5447/90 model kahve makinesinin arızasını görüp parçasını yenisiyle değiştirerek onarımı en kısa sürede tamamladılar. Bölgenin en iyi ve disiplinli servisi diyebilirim. Bilgilendirme de iyiydi. Sahibi Özcan bey ve çalışanları çok ilgililer. Ürünlerinizi güvenle teslim edebilirsiniz. Yardımları için teşekkür ederim.
Personel çok yardımcıydı. İşim çabucak halledildi.
Hızlı ve da sağlam servis tesekkurler emeginize
Telefonları açmıyorlar, açsada 2 kelime konuşmadan suratıma kapatıyorlar...
Süper
Hizmet, ve müşteri ilişkileri çok başarılı.
sıfır ürün kadar fiyat çıkartıyor. tamir ediyor daha büyük arıza çıkıyor
İyi hizmet, güler yüzlü karşılama
Uzak durun sağlam verirsiniz bozuk alırsınız.2 aydır uğraşıyorum çözüm yok siz siz olun başka servise yaptırın.
Berbat
Çalışanlar ilgisiz bir ütünün sapını yanlış renk takmış
İyi hızlı be ekonomikler
📍 Mansuroğlu, 259. Sk. No:46/A, 35535 Bayraklı/İzmir
💬 Yeni evlenmek üzere olan bir çift olarak internetten yapmış olduğumuz araştırmalar neticesinde beyaz eşya konusunda yaşadığımız kararsızlık ile girdiğimiz Veste...
Bayraklı En İyi Elektronik eşya mağazası Listesi Bayraklı En İyi Beyaz eşya müşteri hizmetleri Listesi
📍 Adalet, Manas Blv. Adalet Mh. No:39 Folkart Towers B Kule K: 32 No:, 3202. Sk, 35530 Bayraklı/İzmir
💬 İyi ki Evimize Cagirmisiz Başka Servislerin 800₺ gibi Yüksek Rakamlı Onarımı 380₺ Gibi bir rakama çözüme kavuşturdular İşlemleri Yaparken her adımda bilgilendir...
Bayraklı En İyi Beyaz eşya müşteri hizmetleri Listesi Bayraklı En İyi Klima tamir servisi Listesi
📍 Adalet, 1593/1. Sk. No:63/D, 35530 Bayraklı/İzmir
💬 Beyaz eşya satan bayi bir işletme, sıradışılığı işletmecisi hanımefendi. İş disiplini, bilinci, iletişimi takdire değer. Geniş ürün yelpazesine sahip bu işyerin...
Bayraklı En İyi Beyaz eşya müşteri hizmetleri Listesi Bayraklı En İyi Beyaz eşya mağazası Listesi