Vestel Genel Müdürlük

Vestel Genel Müdürlük

Vestel Genel Müdürlük, Beyaz eşya müşteri hizmetleri, Kurumsal ofis olarak Zorlu Holding, Esentepe Levent No: 199, Eski Büyükdere Cd. No:199 A.Ş, 34394 Şişli/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Vestel Genel Müdürlük 100 yorum ve 3.31 puanlamaya sahip.
Adres: Zorlu Holding, Esentepe Levent No: 199, Eski Büyükdere Cd. No:199 A.Ş, 34394 Şişli/İstanbul
Telefon numarası: +902124562000
Kategoriler: Beyaz eşya müşteri hizmetleri Kurumsal ofis
Çalışma saatleri: Cuma 08:00–17:30,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:00–17:30,
Salı 08:00–17:30,
Çarşamba 08:00–17:30,
Perşembe 08:00–17:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Vestel Genel Müdürlük Yorumları

S
1/5

Aldığım buzdolabı malesef bir çözüme ulaşmadı. Almış olduğum yer ise resimler de de kutuda hasar gözükmedigi için neredeyse 1 aydır çözüm bulamadı. Kutu hasarı diyen vestele ise yeniden bu resim ile soruyorum. Siz ürünleri kırıp bu şekilde bantlayip mi paketleyip gönderiyorsunuz? Kırık buzdolabı elimde kaldı. Tüketici hakem heyeti onayladığında bir kullanıcı i olarak bana özür borcunuz olacak? Buraya dönüş yapılacak diyip sadece kutu hasarı eslesiyor diyorlar yorumları okuyanların haberi olsun. Ürünü kırmışlar sonra bantlayip göndermişler bu bantlamayla kalite kontrolünden geçmiş. Koskoca vestelsin ! Yazıklar olsun. Alttaki yorumun da da resimler ortada. Bu resmi özellikle yükledim. Tüketici heyeti kararı gelince de onuda aticam buraya. Müşteriye nasıl haksızlık yapıldığını görürler umarım.!!!

S
1/5

A101 üzerinden aldığım vestel buzdolabı 4 yerinden hasarlı ve kırık çıktı. Geldiğinde kutusu sapasağlam olduğu için aldım ürünü. Açmadan aradım açabilirsiniz dedi genel servis. Hasarlı olsa kutu almazdım zaten. Kutuyu acinca koselerin bitmiş bantlarla bantlanip ayıplı ürünü bana gönderdikleri ortaya çıktı. Servis ise kutu hasarları ile buzdolabı uyuşuyor dedi bana. Kime göstersem bu kutunun neresi darbe yemiş hasarlı diyor. Tutanak hatali diye tekrar talep açtım kayseri servisi gelmiyoruz biz iptal ediyoruz geldik yeter Manisa bu kararı verdi dedi. Merkeze dedim diğer servisi gönderin fabrikanizdan bu şekilde çıkmış ayıplı mal vestel oralı olmadı. Kayseri servisi sonrada wpdan engelledi. Vestel e kaç defa yazdım mesaj attım aradım. İnceliyoruz diyip en sonunda kutunuz hasarliymis dediler. Bu kutu hasarliymis. Sorunum çözüme kavuşunca yorumu guncelleyecegim. Tüketici hakem heyetine başvurdum. Buraya da görselleri atiyorum. Takdir kamuoyunun. 09.07 güncelleme servisten arayıp ürünlerin kalite kontrolü saglandigi kutu hasarı uyustugu bilgisi verildi. Aldığım yer ile görüşmem söylendi. Ben hasarın kutudan olabileceğini dusunmiyorum. Kalite kontrolünden bu şekilde yarım bantlarla bantlanip vestel kargoluyorsa hiç birsey bilmiyorum. Ben ürünün kutulanmadan önce kırılıp bantlandigini dusunuyorum fotoğraflar ortada. Dediğim gibi aldığım yere ilettim lakin birdaha vestel alacağımı hiç sanmıyorum. Bir çözüm alamadik tüketici hakem heyetine güveniyorum. Sosyal medya sorumlusu buse hanıma çok tskr ederim en cok o ilgilendi. Ama anladığım elinden birsey gelmiyor.

Y
5/5

Merhabalar 19 yıldır Vestel bünyesinde çalışmaktayım bu büyük markanın bize göstermiş olduğu ilgi alaka ve hocalarımızın bize vermiş olduğu emeklerden dolayı çok teşekkür ediyorum.Her zaman Vestel çatısı altında çalışmaktan gurur duydum.servis akademinin gülen yüzü neşesi enerji kaynağı Gönül Gonca hocamıza ayrı bir parantez açmak isterimki işini çok sevdiği yetmiyor herkese işini sevdiren öğreten bir karekter🤗

M
1/5

Benim vestel tarçın hamur makinam bozuldu . En yakın servisle irtibata geçtik ve makinayı oraya götürdük. Oradaki görevli kişiler tamirin ankarada yapılacağı ve makinayı oraya göndereceklerini söylediler. Bizde tamam dedik. Sonra Ankara ile iletişime geçip sözel olarak arızayı söylemişler. Tlf ile arıza tespiti yapıyorlar ve yedek parçanın olmadığını tamir yspılamıyacağını söylüyorlar bana ücret karşılığında yeni bir makina satmak istiyorlar. Bu ürün üretiliyor satışıda var ama yedek parçası yok deniyor. Bu sorun bir türlü çözüm lenemedi. Belki ufak bir işlem ile yapılacak ama görmeden arıza tespiti yapılıyor. Evimde birçok elektronik eşya var zaman zaman arıza oluşabilir ama ben böyle bir çözüm yolu ilk defa duyuyorum

A
5/5

İYİKİ VARSIN VESTEL REGAL VE SEG Antalya Serik Regal bayiden buz dolabı çamaşır makinesi bulaşık Makinesi ve solo fırın aldık ürünlerin tamamı MÜKEMMEL bunları çeyiz için almıştık. Zaten yıllardır tercihimiz yerli sermaye hep VESTEL idi yinede öyle olmaya devam ediyor. teşekkürler VESTEL SEVGİLERİMİZLE.not eski fotolar önceki tercihlerimiz halen kullanımda yeni fotolar memnuniyetimizin devamı çeyiz için alınanlar merak eden kardeşlerimiz lütfen medyadaki yanlış algılara aldanıp xx markalara uçuk rakamlar ödemeyin tekrar teşekkürler VESTEL REGAL VE SEG

G
1/5

Bugüne kadar bir çok farklı markanın beyaz eşyasını kullandım. Ama bırakın arızanın giderilemesini , henüz arızanın tespiti için eve teknik servisin gelememesiyle ilk kez karşılaşıyorum. Vestel benim için sınıfta kalmıştır. Madem satış sonrasında hizmet veremeyeceksiniz neden ürün satıyorsunuz ?

S
1/5

Vestel servisi kesinlikle çok kötü ve hiçbir şey bilmiyorlar. Hiç profesyonel çalışmıyorlar. Çamaşır makinemiz bozuldu ve 5 aydır sürekli geliyorlar ve her seferinde makinenin başka bir yeri bozuluyor. Makineyi alıp götürün dememize rağmen bunu yapmayıp her seferinde bir şeyler yapıp düzeltemedik bir daha geleceğiz deyip geri gidiyorlar. Bir daha geldiklerinde de düzeltemiyorlar. Sorunun onlarda olmadığını söylüyorlar fakat nasıl bir teknik servis makineyi 20. Gelişinde düzeltemez anlamıyorum. Üslupları çok kötü. Kaba ve bilgisizler.

Y
1/5

Hiçbir şekilde tavsiye etmeyeceğim bir markadır. Mayıs ayında toplamda yedi adet beyaz eşya satın aldım, Vestel Ekspres İstanbul Pelican AVM Şubesi'den. Satış temsilcisinin tarafıma buzdolabı ile ilgili yanlış teknik bilgi vermesi sonucu yanlış ürünü almış oldum ve sonrasında değişim talebim olmasına ve yerine istediğim ürün daha düşük fiyatlı olmasına rağmen tarafımdan ekstra para talep edildi. Ayrıca aldığım ankastre setin davlumbazı en geç on gün içinde teslim edilir denildiği halde satış sonrası ürünün stoğunun olmadığını öğrendim ve bana davlumbaz için ürünün fabrikada üretilmesini beklememi söylüyorlar... Olmayan ürünü satmak resmen dolandırıcılıktır diye düşünüyorum! Ayrıca yollanan ürünlerde kurulum sırasında teknik servis tarafından kırık, ezik, göçük gibi kusurlar farkedildiği için şuan hala buzdolabı, çamaşır makinesi ve kurutma makinesi için değişim bekliyorum. Satış personelinin ürünleri bana satarken tek ilgi alanı bu ürünlerden alacakları komisyonu hesaplamaktı. Hangi ürünü hangi çalışan üzerinden gösterirlerse aylık kotalarını rahatça tamamlayacakları hakkındaki sohbeti benim yanımda çekinmeden de yaptılar. Aynı sıkıntıları yaşamak istemiyorsanız daha başka bir şubeye hatta başka bir markaya gitmenizi şiddetle tavsiye ederim.

H
1/5

Aile büyüklerimizin Yeni Evi için Seg marka beyaz eşya (çamaşır makinası,ankastre fırın) birde yorumlara rağmen Vestel doğa klima aldık,şikayetimvar sitesinde de belirttiğim arızalardan dolayı sürekli servisin gelip normal demesi sesin sürekli olmaması servisin sözlü pompa arızası diyip de dış üniteyi değiştirmemesi videolara attığım servis en fazla 10-20 dk bizde kalıyor ses normal diyor halbuki biz orda yaşıyoruz :) markaya olan güvenimi yitirdi evet haklılar Vestel’le olmuyor işte bu yüzden kimseye tavsiye etmem 5-10 fazla verin paranızla rezil olmayın konu komşuya kışın ses oluyor diye klima çalıştıramayan battaniye ile oturan ailemin günahı da sizlerin olsun Hiç bişey çıkmasa bile mahkemeye verdim Yazık

M
5/5

Flora doğa Multi klima aldım (9+9+12) BTU. yorumlarda iyi yorum yapanda olmuş kötü yorum yapanda çok sesli çalışıyor iyi soğutmuyor diye yorum yapanlarda vardı. Ben yinede aldım. Sapanca Vestel yetkili servisi geldi montajını yaptı. Baştan sağma değil çok güzel tesisatını çekti ve çok temiz bir şekilde montajını yaptı. iç ünite ile dış ünite arasındaki boru hattının vakumunu da yaptı. Klimalar çok sessiz çalışıyor dış ünite keza onlar kadar sessiz çalışıyor. Bizler her zaman yerli maldan yana olmalıyız. Eee tabiki elektronik malzeme ileride tabiki bir yerleri bozulacak. Evimde bu 3. Vestel ürünüm Multi klima --TV android --derin dondurucu no frost daha pişman olacağım bir durumla karşılaşmadım. Herkese Vestel ve ürünlerini tavsiye ederim yerli ve millî 👍👍👍

E
5/5

Hızlı geri dönüş çok memnun kaldım tv super ses music renk super kumanda TV gelisim gerek PC klavye gibi sofft olmalı tek eleştirim back tuş yok değişim olursa yeni kumanda yumuşak tuş back olsun goruntu net ses mükemmel bı kumanda gelişim degisim gereksize bu farkındalığı farkettirdim bakmak görmektir yaşam tesekkurler

G
1/5

Vestel Ataşehir-Küçükbakkalköy şubesinden 2 ay önce klima satın aldım. Gönderdikleri klimanın kutusu hem zarar görmüş hem de zımbaları sökülüp yeniden zımbalanmış yani açılmış kutu olduğunu gördük ve durumdan şüphelendik. Ürünü açtıklarında kumandası çıkmadı ve şüphemiz gerçekleşti ürün açılmış sıfır ürün değildi. Servis ürünü geri almadı gitti. Genel merkezi defalarca aradık ve bir çözüm bulunamadı. En sonunda değişimi yapacaklarını ilettiler randevu için aradılar uygun olmadığımız için başka güne randevu oluşturduğumuzda değişim olmayacağını iade de yapmadıklarını kumanda gönderebileceklerini ilettiler. Yaşadığım bu deneyim beni çok yıprattı ve Türk markası olan Vestelin bu denli müşteri memnuniyetine önem vermeyerek mağduriyet yaşatmasının hayal kırıklığını yaşıyorum. Yetkililerden mağduriyetimin artık giderilip satın aldığım ürünün sıfır kutu şekilde tarafıma iletilmesi konusunda desteklerini rica ediyorum.

A
1/5

Garanti süresi devam etmekte olan vestel buzdulabım uyarı sinyali çalıyordu ayrıca iç kapak sararma vardı servisle iletişime geçtik geldiler ana kart dediler değiştirdiler aynı arızayı tekrardan verdi servis geldi arızayı bulamıyoruz dediler dolabı alıp götürdüler biz değişim talep ettik onlar ise bir kaç gün sonra arayıp dolabı getirmek istediler sorduk arızayı buldunuzmu hayır bulamadık belki anlık arıza vermiş diyorlar peki kapak sararması o da normal diyorla gerçekten dalga geçiyorlar garantisi devam eden ürününüze sahip çıkamıyorsunuz bu kadar basit. Şuanda servis getirmeye çalışıyor biz değişim diyoruz. Dolabı alırsak hiç giderini düşünmeden bir araca yükleyip fabrika önünde yakmak gerçekten insanın aklıyla oynuyorlar

Y
1/5

Benim bütün evimdeki beyaz eşyalar vestel Marka elektronik küçük ev aletleri televizyon her şeyim vestel 2yıl 5 aydır kullanıyorum buzdolabım iki ay önce bozuldu servis geldi motorunu değiştirdi tekrar motoru bozuldu Soğutmamaya başladı tekrar motoru değişti ve tekrar sorun oluştu gaz kaçağı dediler dolabı alıp gittiler ve yeni dolap bir hafta sonra geldi şu an o dolabımda bozuldu iki gün oldu daha geleli ben iki aydır buzdolabıyla uğraşıyorum aldığım bütün ürünleri çöpe attım o çok zarar ettim şimdi tekrar alışveriş yaptım sıfır ürün diye tekrar dolabımı arıza verdi yani vestel aldığıma 1000 pişman oldum her aldığım üründe sorun yaşadım her iki buz dolabının fotoğrafını paylaşıyorum yaşdığım maduruluğun fotoğrafını paylaşıyorum servis birdaha sorun yaşamazsın dediler ve buz dolabımı doldurdum tekrar bozuldu 2 günde sıfır dolap bozulurmu ya

C
5/5

Bir Türk vatandaşı olarak eğer Türkiye sartlarina vestel girmeseydi şimdiki fiyatları dusunemiyorum hem rakip oldu çıktı hem yerli hemde uygun hemde malının arkasında duran yaygın ağı ile Türkiye ve dünyaya nam salan vestel den yerli ve milli olarak gurur duyuyorum vestel servis yaz anında cevap ister ara konuş ister vatsap dan anında cevap gece 1de bile Çamaşır makinesi bozuldu garantisi bitti hemen müdahale çok seri ve pratikler işini. Hakkı ile yapana helal olsun onca insana iş olanakları sağlamak paramız ülkemize kalmasi yurt dışından döviz getirisi en önemli olan bizim olması evde 8 urun hepsi gururla vestel İyi ki varsın her zaman ALLAH SIZI VAR ETSIN

A
1/5

Buzdolabım depremde zarar görmediği halde konteynerda yaşam mucadelimizi idame ettirmeye çalışırken buzdolabimda nedenini bilmediğimiz sebeplerden kaynaklı paslanmalar oluştu.Servislerden değişim talep etmeme rağmen benden fahiş fiyatla yenisini getirebileceklerini söylediler.Buzdolabim şuanda da aşırı sekilde buzlanma yapıyor.Musteri temsilcileri gayet iyi niyetli ama servisler çok kötü ve kötü niyetliler

B
1/5

HİÇBİR ŞEKİLDE TAVSİYE ETMİYORUM VESTEL PİŞMANLIK OLUYOR. ÖNCELİKLE MAĞAZADA ÇALIŞAN ARKADASLARA COK TEŞŞEKKÜR EDERİM İLGİ VE ALAKALARINDAN DOLAYI. 6 AY KADAR ÖNCE MİNİ FIRIN VE MİKRODALGA ALMIŞTIM ÜRÜNLERDE BOYA ATMASI VE PASLANMA OLUŞTU BUNU SOYLEMEME RAĞMEN EVDE TOPRAKLAMA OLMAMASINDAN KAYNAKLI OLDUĞUNU VE GARANTİ KAPSAMINA GİRMEYİP ÜCRETLİ DEĞİŞİM TEKLİF EDİLDİ.BENDE KABUL ETMEYİP UCRETSİZ DEĞİSİM TALEP ETTİM ÜRÜNLER HATALI OLDUĞU HALDE KABUL ETMEDİLER. İŞİN GARİP OLAN TARAFI İSE DAHA ÖNCE ALMIS OLDUĞUM VESTEL MARKA DİFRİZDE HİÇ BİR ŞEKİLDE PASLANMA BOYA ATMASİ OLMADİ.BUNU SÖYLEMEME RAĞMEN HATALI BİZ OLDUK. BENCE UZAK DURUN.GEREKLİ YERLEREDE BAŞVURUMU YAPTIM VE YAPMAYADA DEVAM EDECEĞİM.

E
1/5

Kuşadası'nda kullandığım Vestel marka buzdolabının kartı yandı dediler 20 gündür kartın gelmesini bekliyoruz. Bu sıcaklarda hele ki kurban bayramından beri bu durumun yaşanması basiretsizlik ve umursamazlıktan başka bir şey değil. Etleri komşulara dağıttık. Dolaptaki her şey bozuldu. Yaz günlerinde böyle mağdur edilmez edilmemeli insanlar. Çok kınıyorum ve asla bir daha Vestel marka bırakın beyaz eşyayı küçük ev aleti bile almam. Asla tavsiye etmiyorum.

C
5/5

What’s up tan ulaşmak daha kolay , geç olsa da dönüyorlar . Yoğunluk olabiliyor . Aşırı kibar ve çözüm odaklılar . Servis gelince yeni bir değerlendirme daha yapacağım .

R
1/5

Regal buzdolabı aldım soğutmuyor servis gelip yapıyor ama yapmasa da olur aynısı 1 hafta da 3 kere servis geldi hala çözümlenmedi yenisini talep etti kimse yardımcı olmuyor 2 yıl garantisi var hala kesinlikle Vestel ürününü tavsiye etmiyorum bir problem olduğunda kimse çözüm bulamıyorlar

O
1/5

20.04.2024 tarihinde Vestel İzmir yolu Bursa Nilüfer şubesinden 2 adet st4802 ürün aldım k.kartim ile 186.308tl ücret kartımdan kesildi fatura 30.04.2024 de üç gün gecikmeli kesildi malzemeleri 30 gün içinde tedarik edemediler yaklaşık 55 gündür para iadem yapılmıyor . Vestel Bursa İzmir yolu şube müdürü emin bey ve bölge müdürü olduğunu belirten şahıslar para iademi yapmayacaklarını ve çalışanlar ters tavırlarla olmayan ürünü satim yaptıkları için yağ gibi üste çıkıp para iadesi yapmak istemediklerini belirtiyorlar . Şube çalışanları ve bölge müdürü ve müdür kota doldurmak için stokta olmayan tedarik edilemeyecek malzemeleri satış yapıyorlar lütfen siz de mağdur olmamak için bu marka ve ürünleri ve şubeyi tercih etmeyin hakkınızı arayacağınız bir merci yok çünkü

S
5/5

Vestel böyle devam ederse Samsung ve LG yi geride bırakabilir çok rahat kendim yıllardır Vestel kullanıyorum çok cok geliştirilmiş panelle karşımıza çıkıyor böyle devam

A
5/5

Fazla birşey demeye gerek yok aslında. Vestel ar-ge yapan bir Türk şirketi olduğu için desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum. Evdeki herşey vestel. Genel olarak da memnunum. Teşekkürler.

S
1/5

Vestel in Turkey Istanbul its worst and haughty Company i had deal with they not respect there customers time and problems, service employee came to home but he didn't like to working to solve problem, also he shouting on client -:( really very bad customer service I had deal with in my life they need us to leave fridge 24 hour to fix itself, so why a clinet buy Fridge and have guarantee? ========= Türkiye İstanbul'da Vestel uğraştığım en kötü ve kibirli şirket Müşterilerin zaman ve sorunlara saygı duymuyorlar, Servis çalışanı eve geldi ama sorunu çözmek için çalışmaktan hoşlanmadı, Ayrıca müşteri üzerine bağırıyor -:( Hayatımda uğraştığım gerçekten çok kötü müşteri hizmetleri Kendini düzeltmek için 24 saat buzdolabından ayrılmamıza ihtiyaçları var, o zaman bir klinik neden buzdolabı satın alıyor ve garantisi var?

Z
5/5

Valla WhatsApp destek hattında Esra hanımı alın müdür olarak mı terfi anlatırsınız ne yaparsanız yapın ama elinizden kaçırmayın:) sabahtan beri 10 tane temsilcinizin çözemediği saçma sapan ufacık şeyi 2 Saniye de anlattı teşekkürler kendisine ♥️

Ü
1/5

24 Kasım 2023 de aldığım klima 13 Aralık 2023 de takıldı ve birkaç dakikalık deneme çalıştırması yapıldı. Şimdi havalar ısınınca klimayı bir açtım ki iç ünite su damlatıyor. Yetkili servis 24 hazirana randevu verdi. Yani 15 gün sonrası. Ben yazın uğraşmamak için kıştan klima aldım oysaki. Bu şartlarda sana nasıl güvenip bir daha ürün alacağız Vestel. Acil çözüm bekliyorum. Cevap yazısındaki mail adresine iletişim bilgilerimi gönderdim ama arayan soran yok.

M
1/5

Vestel televizyon um arızalandı 4 5 gündür uğraşıyorum servise uğraşmıyorum telefon numarası sizce malum ediyorum saatlerce bekliyorum sonuç olarak bağlanamıyor um warsap ordanda sonuç alamadı m velhasıl vestel televizyon aldığım a pişman oldum

F
1/5

Vestel expresten aldığım Nefes klima kutusu açılmış ve kumandası çalınmış şekilde teslim edildi, servise kabul etmediğimi ilettim bizde kalacağını daha sonra alacaklarını ilettiler, firmanıza bildirdim fotoğrafları gördüklerini haklı olduğumu yeni klima göndereceklerini ilettiler fakat randevu tarihini erteledim daha sonra randevu için aradığımda yeni cihaz vermeyeceklerini istersem küçük ev aleti ile kumanda gönderebileceklerini ilettiler. Küçük ev aleti istemediğimi sadece satın aldığım sıfır klimanın teslim edilmesini istediğimi ilettim. Yardımcı olamayacaklarını ilettiler, iade etmek istediğimde yine destek veremeyeceğini ilettiler. Vestel gibi kurumsal bir firmaya yakışan bu mudur? Suçlu Horoz lojistik yada teknik servisiniz ama bunu müşteriye yansıtıyorsunuz. Benim açılmış ve içinden kumanda çalınmış kutudaki ürüne güvenim yok yeni bir ürün gönderilmesini istiyorum.

E
5/5

klimalarını kullanıyoruz , fiyat performans ürünü . teknik servis ve müşteri iletişimi konusunda çok memnun kaldım. ülkemizin en başarılı yerli markalarından biri bence , umarım herzaman üzerine koyarak devam ederler

C
1/5

Vestel Flora Doğa Klima pişmanlık. Arnavutköy de Vestel klima montajına verilen randevuya gelen yok. 3 4 kere arayıp teyitleyip işimi bırakıp evde bekliyorum geleceğiz dedikleri halde gelmiyorlar. Bana maddi zararı büyük kurulum ücreti bile karşılamaz ancak resmen dalga geçiliyor. Her kanaldan bu konuda lanse edeceğim kimse mağdur olmasın kurulum yapılabilirse zorluk cikartilir diyede artık bekliyorum malum çatı katı. Gerçekten evimde çoğu eşya Vestel ama arnavutkoydeki hizmetten dolayı sıfır güven kaldı. Alibeyköy ve beyoglunda duzgundu. Çok kötü bir deneyim. Genel merkez sorun çözmek yerine servisi arayıp çözün diyerek ayrı dalga geçiyor. Polisi arayincada siz hirsizi yakalayın desin aynı şey. Cok yazik...

M
1/5

Manisa merkezden arayan Vestel temsilcisi televizyonum için parça sipariş edildiğini ve ilgili parçanın değiştirileceğini söylemişti. Bu konu ile ilgili en son parça sipariş edildi bilgisini buradan yayınlamıştım. Devamında yetkili servis parçanın geldiğini ve değişim yapılacağını söyledi. Eve geldiler. Bu gelen üçüncü farklı teknik servis yetkisi oldu. İlk iki seferde yapılan kontrollerin aynısı yaptı. Bende üşenmeden aynı sorunları şikayetimi anlattım. Parça değişmesine gerek yok dedi. Bende fabrika ile yaptığım görüşmeyi parçanın değişeceğini söyledim. Ancak hiçbir işlem yapmadan parçayı değiştirmeden gitti. Akabinde fabrikadan beni aradılar. PARÇANIZ DEĞİŞMİŞ İŞLEM YAPILMIŞ dediğinde durumu anlattım. Soruşturma başlatacağız ve sizi yarın arayacağım dedi. ÜZERİNDEN 1 HAFTA GEÇMESİNE RAĞMEN arayan hiç kimse olmadı. Vestel kendi içinde parça sipariş edip servise parça parasını yedirdi. Kontrolsüz kimin eli kimin cebinde bir şirket haline gelmiş. Bir daha asla Vestel ve bu markanın ana şirketine ait markaları satın almayacağım. Ciddi anlamda hayal kırıklığı oldu. Diğer bazı firmalar Türkiye'den çekilince bunlar iyice meydanı boş buldu anlaşılan. Bu işlemleri yapan kişiler hakkında şikayetçiyim. Parça değişecek deyip parçayı cebe atanlardan ve bunun arkasını aramayanlardan şikayetçiyim. Vestel ve menşei benim için bitmiştir. Bütün çevremide bu konuda uyarmaya devam edeceğim.

Ç
2/5

Vestel buzdolabim var ve ek garanti yaptırmıştır. Yaklaşık 2 ay önce soğutmaya başladı ve teknik servise arıza kaydı verdik servis gedo ve dolabi götürdü geçici olarak yedek buzdolabı vereceklerini söylemişlerdi ama yedek dolap 4-5 gün sonra geldi tabi yedek dolap gelinceye kadar birçok gıda maddesi bozuldu çöp oldu.servis dolabin motorunun değişmesi gerektiğini soylediler bizde geçmişte de soğutma sorunu yaşadığımı ileterek ücretini vererek başka bir dolapla degistirmek istemimize RET cevabı aldik bizde mecburen yapılmasını kabul ettik. Yapilmasindan daha 2 ay geçmesine rağmen aynı sorunu SOGUTMA sorununu tekrar yaşıyoruz ve servis yine yedek buzdolabı verme konusunda geçmişteki gibi ilgisiz ve duyarsız davranıyor.TURKIYENIN BEYAZ ESYA LIDERI VESTEL den bu sorunların devam etmemesi ve mağdur olmamamız için URUNUMUZUN DEGISTIRILMESINI ISTIYORUM ilgi ve duyarlı olacağınıza kanaatiyle saygilar sunarim

O
1/5

Kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmiyorum,sıfır klima aldım bozuk,degısım talep ettim hala bekliyorum ,utancımdan etrafıma söyleyemiyorum sıfır alınan klimanın bozuk cıktıgını,cunku cevrem asla ama asla Vestel almamam gerektiğini söylesede aldım ,kahretsinki beni aldığım için,yazıklar olsun sizin gibi firmaya.

A
5/5

Merhaba Ben Alparslan demir 25 yıldır bu sektörde 15 yıldır Vestel catısı altında teknisyen olarak görev yapmaktayım bugüne kadar almış olduğum beyaz eşya iletişim iş güvenlik eğitimi gibi hem işimde hemde özel hayatımda bana kaliteli hizmet ve kaliteli yaşam adımında değer veren emeği geçen bütün hocalarımıza ve buna sebeb olan herkese canı gönülden teşekkür ederim tabi her öğrencinin hayatında iz bırakan paha biçilemez ölçüde gönülleri fetheden başta sayın gönül Gonca hocamız Fırat Alp hocamız Erdem birlik hocamız Ve Hüseyin sevim gibi yürekleri ısıtan gönüllerde taht kuran hocalarımızın değerleri bilinip onlaraında siz büyüğümüz Vestel genel müdürlük olarak hocalarımızın yüzlerini daha gülümsetecek ufak jestler yapılmasını rica ederim unutmayalım gülmek güldürmek güzel hastalıktır Saygılarımla

S
2/5

Vestel buzdolabım çalışmadığı için 26 Haziranda servis geldi. Arızanın büyük olduğunu ve belkide değiştirileceğini söyleyerek götürdüler. 28'inde aradığımda bazı ölçümler yaptıklarını söylediler. Herhangi bir tarih vermediler. Mevsimin yaz olduğunu ve İzmir'in en sıcak ilçelerinden olan Tirede olduğumu düşünürsek mağduriyetimin boyutu anlaşılır. Benim zor durumuma bir çare lütfen. Vestel aldığıma pişman olmak istemiyorum.

I
1/5

kurdurmus olduğumuz çamaşır makinesi ek uzatma ücreti akşam 2000 TL iken,sabah 3500 TL olmuş,evet tüm maaşlara %75 zam geldi değil mi Vestel,bu kadar aç gözlü olmayın artik

O
5/5

İnsan bu kadar mı pişman olur bütün ev de beyaz eşya yı Vestel aldım ama Bin pişman oldum önce buzdolabı bozuldu değiştirdiler oda aynı şuan da bozuldu servis telefon açmıyor genel müdürlüğü aradım onlar da açmıyor verdim para zehir zıkkım olsun inşallah almayın kardeşim paranızı. Çöpe atmayın..........

A
5/5

Şuan saat 22:04. Akıllı asistanin yonlendirmesiyle musteri temsilcisi ile watsaptan yazistim. Ve ariza kaydim yarina olusturuldu. Servisi de cok kaliteli insanlarla dolu. Sirf bu nedenden dolayi butun urunlerimi vestel yapacagim. Ki kalitesi zaten memnun edici bir de iletişim servis guzel olunca dokunma keyfine...

B
5/5

Vestel buzdolabımı 6 aydır kullanmaktaydım fakat son zamanlarda sogutmamaya başlamistı vestel servisini aradık geldiler baktılar ve ürünü alıp servise götürdüler hemen dönüş sağladılar buz dolabımı yenisi ile degistirerek sorunumu çözdüler teşekkürler vestel Yerli malı yurdun malı vesteli herkes kullanmalı 🤎 Ürününün arkasinda duran tek beyaz eşya satıcısı

Ö
1/5

Ürünleri aldık teslimat aşamasında fırın patlak çıktı sonra yenisi gelecek dediler sonra stokta kalmadı dediler sonra üst modelini kargoluyoruz dediler bekle Allah bekle ortada ne fırın var ne bişi bir daha asla vesteli tercih etmeyeceğim müşteri hizmetleri de başından savma kısa kestirme kaçamak cevap vermektedir

H
1/5

Servise götürdüler geldiğinde bu rezalete bakarmısınız aradım biz aldığımızda buhsldeydi deyip geçiştirdiler kim böyle kullanıyor Allah aşkına

A
5/5

Finike Vestel bayisinde klima satın aldım klimayı henüz kullanmadım. Fakat şu Ana kadar ilgi için teşekkürler

A
5/5

Vestel yetkili servisi ,güven subesi bahçelievler,şube müdürü cihan bey çalışanlarına , titizlikle ve hızlı çözüm üretip bizi tekrardan Vestel ailesine dahil ettikleri için kendilerine teşekkur ediyorum

N
1/5

Vestelden aldığımız klima 1 hafta önce takıldı. Soğutma ve ısıtması düşük performanslıydı bu yüzden yasal olarak iadesini istedik kabul etmediler sıkıntılı bir sürecin sonunda servis geldi. 1 haftalık klimanın iç ünitesini kırdılar. Ayıplı ve kusurlu ürünlerini iade almak istemiyorlar. Bunu için Tüketici hakem heyetine başvuruda bulunmak zorunda kaldık. 19. 608 lira ödediğimiz klimanın içinden parçalar düşüyor. Hala iadesi alınmıyor. Bu ŞİRKET YASAL SÜRECE uygun iş yapmıyor. Videoları seçenek olmadığı için ekleyemiyorum farklı platformda paylaştım

D
5/5

Çamaşır makinam bozuldu. Servise gitmeme gerek kalmadan WhatsApp uzerinden sordukları sorularla beni yönlendirip servis çağırmadan sorunu çözecek uygun videolar atıldı. Bence çok güzel uygulama çok teşekkür ederim iyi ki varsın VESTEL.

M
5/5

Her geçen gün daha iyi Hizmet Kalitesi için uğraştıklarına ben bizzat yeni aldığım ürünün satıştan itibaren servis teslim ve kurulum aşamalarında şahit oldum. Kendi değerimiz kendi markamız. Vesteli büyütmek için toplum olarak bizde her türlü memnuniyeti ve desteği vermeliyiz bence. Vestel Ailesine teşekkürlerimi iletiyorum.

Z
5/5

2020 yılından beri evmdeki eşyalarımı yabancı bir markadan yerli malımız olan vestele çevirmeye başladım. Kullandıkça kalitesini, servis ağını ,müşteri memnuniyet hizmetlerini gördükçe evimdeki tüm eşyalarımı vestele çevirdim. Çok memnunum. Hem yerli, hem kaliteli hemde müşteri memnuniyetini en üstte tutan Vestele çok teşekkürlerr

Y
5/5

Henüz daha servis gelmedi, ürünüm takılmadı oradaki deneyimim nasıl bilmiyorum ancak kurulum saatini planlarkenki güzel bir yaklaşımdan bahsetmek istiyorum. Kurulum için Cuma 13.00 15.00 saatleri arasında gelineceği söylendi. Daha sonrasında whatsapp hattından çok hızlıca müşteri hizmetlerine bağlandım. Kendilerine Cuma Namazı vaktine denk gelmemesi için bir planlama yapabilir miyiz diye sordum. Açıkçası çok önemsemeyeceklerini, o belirtilen saatlerde her an gelinebileceğini, istersem gününün değiştirileceğini gibi geri dönüşler alacağımı sanmıştım. Ancak karşımdaki hanımefendi talebimin ekiplere iletileceğini ve buna göre planlama yapılacağını iletti. Kendisine ilgisi için bir kez daha teşekkür ederim.

Ö
1/5

Paramız yurt dışına gitmesin diye türk malı aldık bizde mal olduk. Almayın aldırmayın. Nedenini de açıkiyim ilk aldığımızda kış ayında olduğumuz için soğuk ayarını denememiştik. Gaz koymamışlar, yaz geldi paramızla koydurduk bir hafta on gün kullandık. Bu yaz yine gaz yok yine para verip gaz doldurucaz. 1 hafta kullanmada gaz mı biter ?

T
1/5

01.04.2024 tarihinde satın aldığım ürünün montajını yapamadıkları için iade sürecine başlayacağımız fakat 9 günlük bayram tatiline girdikleri için ancak 15.04.2024 itibariyle iade sürecine başlayacaklarını bana ileten müthiş kurumsal firma. Teşekkür ediyorum.

Ş
5/5

Çeyizime 3lü beyaz eşya ve elektrik süpürgesi, Blender seti almıştım. Hepsinden ayrı ayrı çok memnunum ve herhangi bi sorun yaşadığım da müşteri hizmetlerinin desteği sayesinde sorularımı hızlıca çözüyorum. Hepsi güçlü sağlam ve ihtiyaçlarımı karşılıyor . Bı türk firması olarak ülkemizde hizmet verdiğiniz için teşekkür ederim.

B
5/5

satın aldığımız ek garanti sürecinin mevcut cihaz için satın alındığında cihazımın garanti sürecini otomatik olarak sisteminizde uzatılmış görmek isterdim. malesef bunu birkaç defa birimlerinizi arıyarak cihazıma bu satın aldığım ek garanti belgesi/sürecini işletme işlemini başlatabildim süreç biraz gereksiz ve yorucu farkına varmasam cihazıma boşuna ek garanti almış olacaktım çünkü ben arayıp peşine düşmesem vestel firması sattığı ek garanti sürecini sattığı bağlı cihazın üstüne sisteminde eklemiyor bunu son kullanıcının yapması gerekmemeli ancak sorunumun çözüme ulaştığını ümit ediyorum netice yarın belli olacak teşekkürler SÜREÇ HIZLA GELİŞTİRİLDİ VE GARANTİ BELGEME EK GARANTİ SÜRECİ İŞLENDİ

E
5/5

Yılların Vestel kalitesi ile üretilmiş yeni bir ürün. 1 Şubat 2024 te servisi tarafından randevu saatine uygun olarak kuruldu. Yetkili servis sade ve anlaşılır bir dilde bilgilendirmesini yapıp, sorularımıza cevap verdi. Teşekkür ederim Vestel ve Yetkili Servis.

A
5/5

Islak bezle televizyonun ekranını sildik renkleri biraz karıştı. Çağrı merkezini aradım hemen servise yonlendirildim. Bursada ki servis 10 dk içinde geri dönüş yaptı ertesi güne hemen geleceklerini söylediler ama 2 gün sonrasına randevulastik akşama televizyon normale döndü bende servis kaydımı vahtsapp üzerinden iptal ettim. Servis ve çağrı merkezine bu kadar kolay ulaşabilmek ve her durumda yardım etmeleri ve geri dönüş yapmaları 5 yıldızı hak ediyor.

H
1/5

Vestel Den iki buçuk yıl önce buz dolabı aldım hayatının pişmanlığını yaşıyorum karta değişti,motor değişti servis hantal bayram bayram bizi mahf etti bı daha Vestel mı tovbe

C
1/5

Vestel sp 121 p modeli su pınarının, içerisindeki suyu tahliye etmeye yarayan şu basit tıpa için. Yanından geçerken dahi değdiğiniz anda kaybolan şu kadarcık basit parça için 900 lira fiyat talep edildi. Ve maalesef bir aydır atıl durumda duruyor alet. Gerçekten aklım almıyor. Şu kadarcık plastik bir parça için bu kadar ücret talep edilmesi gerçekten akıl almaz. Bu saatten sonra bir daha Vestel’i asla tercih etmeyeceğim. Ve herkese her mecrada bunu yayacağım. Kaldı ki bu firmadan klima ankastre set vesaire bir sürü ürünümüz de var. Gerçekten ayıp!

B
5/5

Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim kaç gündür TV de sinyal yok idi anlatımlarıniz ile ayarladım ilginiz için sağolun Vestel ailesi

I
5/5

Vestel 55ua9090 Tv yi annem, babama aldım. Gün içerisinde sipariş ettiler. Tek bir hatamız oldu: Kargo takip etmediğimiz için 3 gün evde kaldılar. Kargo bir gün sonra montaj yapacak olan servisin eline ulaşmış. Dikkat edilmesi gereken bir diğer husus ; Vestelin kendi internet üzerinden aldığınız üründen sonra bilgilendirme mesajları gonderiyorlar. Gelen mesajları gözden kacirmamaniz 😊 TV yi annem ve babam kullandıkları zaman kullanıcı yorumlarını ayrıca yazmak istiyorum.

Y
1/5

Merhaba vestel ailesi İki yıl önce almış olduğum CAMİ 76201 SERİ NOLU çamaşır makinasını keşke almasaydım. İki yıldır evime servis çağırmaktan bıktım usandım. Değişim olmasına rağmen gelen makina gidenden de kötü çıktı.teknik arkadaşlar yeterli bilgi donanımıma sahip değiller. Üretici olarak eğitim vermeniz gerekmektedir. Yerli malı alalım paramız yabancıya gitmesin dedik ama Neden yaptığımız iş ürettiğimiz malda kalite olmaz ya. Ondan sonra Türk malı ise uzakdur diyoruz.çamaşır makinasının elinde mendili eksik, çok güzel halay çekiyor. Yerinde durduramadık ne hikmetse. Son çare şikayet edeceğim.

A
2/5

Son 20 yıldır 2 kez buzdolabı,10 yil içinde de bulasik mak küçük ev aletlerini kullanıyorum.satis güzel kullanım güzel ama servislik olmayın.11 Martta kabul edilen mutfak şefi 1 nisanda yeni servise giriş yapıyor SMS ile bilgilendiriliyor um.kac kere aradım belki yaptıracağım belki fiyatı fazla gelecek yenisini alacağım .dusunun bir 20 günde sanırım yapılmasını bekleyeceğim yerli malı düzgün işleyiş diye sevinirken illa bogazimiza duran bir imlek atılmak zorunda.profosyonellige ye yakışmaz ama siz kendinize yakistiriyorsaniz yapacak bir şey yok

A
1/5

Vestelden geçen hafta aldığım klima keşif yapıldığı halde ısıtması ve soğutması hiç iyi değil gelen servis fan parçasını kırdı bu süreçte de servis hizmeti çok kötüydü ürünü 1 hafta olduğu için iade etmek istedim kabul etmediler sadece onarım yapabilirim diyip geçiştirdi bu süreçte hiçbir şekilde ilgilenen bir muhattab bulamadık farklı servis dahi cagirdigimiz halde gondermediler başka servis elemanımız yok dediler kessinlikle tavsiye etmiyorumm.

O
5/5

A'dan Z'ye herşeyinden memnunum Vestel 'in. Ürünleri kaliteli, fiyatları diğer marka ürünlerle rekabet edebilir seviyede, satış sonrası hizmet 10 numara 5 yıldız, ürünler kolay kolay arıza yapmıyor ama ihtiyaç olunca müşteri hizmetlerine 7/24 ulaşabiliyorsunuz, yetkili servis hemen size ulaşıyor, söz verdikleri gün ve saatte geliyorlar, güler yüzlü ve samimi hizmet alıyorum Özetle, Vestelse gözünüz kapalı alın derim, tereddüt etmeyin Yolun açık olsun Vestel, başarılar...

Y
5/5

vestelden aldığım kurutmalı çamaşır makinası gerçekten harika ama henüz tam kulanamıyorum ama ürün verimli ögrendikçe daha kulanımlı olacak inşallah

K
5/5

Sevgili Vestel çalışanları ve yöneticileri. verdiğiniz hizmet için ne kadar teşekkür etsek azdır.Güzel ülkemin yerli ve milli markasını kullandığım için mutluyum. 7 yıldır severek kullanmakta olduğumuz buhar kazanlı ütümüz bozulmuştu ve tamir için servise vermiştik.Ücrretsiz olarak tamir edilip elime sağlam bir şekilde ulaştı. Emekleriniz ve hizmetleriniz için ailecek çok teşekkür ederiz🙏🏻🙂

Z
5/5

Makinam bugün baglandı servis montaj tan memnun kaldık teknik servisteki calısanlar makinanın kurulumu v anlatımı olarak çok yeterliler herkeze tavsiye edrim üstelik makinam yıkama v kurutması beklentinin çok çok üstünde çok teşekkür ederim

M
5/5

Teşekkürler Vestel... Ürünlerinizin güzelliği kullanışlılığı ve satış sonrası destek ekipleriniz tarafından sağlanan kolaylıklar ve çözüm odaklı sonuçlar için, hiç bir zaman yarı yolda bırakmadığınız için teşekkürler.

A
5/5

Katı sıkacağım bozuldu sanmıştım. Canlı destek hattındaki görevlinin yönlendirmesi ve işinin ehli olması sonucu bozuk olmadığını benim emniyet kilidi olan kolu kapatmadığım ortaya çıktı. 😊😊Teşekkürler görevli Büşra

O
5/5

Iğdır ili Tuzluca ilçesi Vestel yetkili servisi Mehmet bey sayesinde çok güzel kampanyalar ile Vestel den çamaşır makinesi bulaşık Makinesi buzdolabı ve Televizyon aldım. Televizyon umu 1 yıldır çok memnun şekilde kullanıyordum. İnternete bağlı iken 2 gündür bağlantısı yoktu. Modemde sıkıntı olmadığını düşünüyordum. Ancak ağları arama yaptığımda vs bulamıyordum. Telefon da müşteri hizmetleri çok yardımcı oldu ancak çözüm bulamadık. Daha sonra Vestel in WhatsApp müşteri danışmanı çok kısa sürede samimi ve profesyonel şekilde sorunumu çözmemi sağladı. Sene 2024 ve yenilikçi olmak çok güzel ve hızlı çözüm çok mükemmel. Teşekkürler Vestel ailesi Teşekkürler Zorlu grup 👏👏👏👏👏

R
5/5

Vestelden buzdolabı aldım boğazımızdan kısarak taksitini odedik garantisi biter bitmez arızaya geçti yetkili servis gelip 14 bin lira masraf çıkardı yazık be ilgili vestelin bu işlere bakan ilgilenmesini istiyorum ilgilendiğiniz için tşk ederim yönlendirdiginiz servis için de özelikle onlara tşk ederim sizlerinde ilgilendiğiniz için ayrı testen size tşk ederim size vede özelikle yetkili servise tşk ederim

A
5/5

Şuan saat 00.59 ve müşteri temsilcisine ilettiğim isteğim için hemen çözüm bulundu. Vestel ailesine, müşteri temsilcilerinin ilgilerine çok teşekkür ediyorum.

S
5/5

Android tv mizin güncelleme sonrasında yaşadığımız problemleri çözüm noktasında müşteri hizmetleri biriminin, özellikle de Hilal hanımın desteği ve ilgisi için teşekkür ederiz

F
1/5

Kırklareli Babaeski magazanızdan gerek alışveris gerek fiyat konusunda yardımcı olan güler yüzlü ve ilgili personeliniz için cok tesekkur eder hayırlı kazançlar dilerim

A
5/5

Güzel kaliteli bir ürün. Müşteri hizmetleri oldukça duyarlı ve sonuç odaklı

R
5/5

Vestel buzdolabı buzlanma yapıyordu müşteri hizmetleri çok cana yakın davrandı teşekkür ederim

M
5/5

Müşteri hizmetlerine ulaşmak ve servis almak bu kadar olmamalı :) Bizler buna pek alışık değiliz. Gerçekten müşteri memnuniyeti odaklı ürün ve servis ağı ile Türkiye'nin gururu...

A
4/5

iyi günler gün geçmiyor ki canım ülkemde kaziklanma korkusuyla uyanmayalim 12.şubat 2024 günü hı levell 55 inç marka TV aldim ilk önce almadan hangi servis yetkili olduğunu sordum Vestel dendiğinde almaya karar verdim evime kadar kendim taşıdım yerini anten kablosunu ayarlamama rağmen benden 1000 TL ücret talep edildi neden diye sorduğumda ilk kurulum ücreti dediler bende kabul etmedim ve kendim kurdum daha sonra müşteri hizmetleri görüştüm kendim kurduğum söyledim garanti kapsamı dışında kalmaz dendi 2 yıl garantili dendi bu habere sevindim bunuda sizlerle paylaşmak istedim

E
1/5

Ürününü boykotlu değil yerli malı diye aldık. Kalitesiz ürünle kaldık. Aylardır değiştirmiyorlar. Mağdur olduk. Ayrıca İsrail'le ticaret anlaşması yaptılar. Yaklaşmayın. Ürünler çok kalitesiz.

İ
5/5

Müşteri hizmetlerinde görevli arkadaşa sorunumu ilettim, son derece kibar bir şekilde sorunum giderildi, bu konuda benle görüşen görevli arkadaşım başta olmak üzere, çözüm odaklı kişileri bu kuruma kazandıran tüm sorumluları kutluyorum.

D
5/5

Toshiba marka android tvmin internet bağlanma sorunu vardı destek talebinde bulundum akşam saat 10 da talebimden 10 dk sonra hemen görüntülü görüşme gerçekleştirip sorunumu çözdüler gerçekten müşteri olarak çok memnun kaldım bu hizmetten teşekkür ediyorum

A
1/5

03.11.2023 tarihinde Lüleburgaz dan kurutma makinesi aldım.1 ay kadar kullandım arızalandı. Servis talebinde bulundum servis geldi inceledi ve servise götürüp detaylı inceleme yapılması gerektiğini söyledi. Sonrasında değişim kararı alındı tamam dedim. Aynı modeli yokmuş yok satan ürün almışım.. İade istedim sonrasında bir üst modeli bulundu nasıl olduysa. Tamam dedim 16 ocakta Makine Horoz lojistik e verildi 22 ocak teslim görünüyordu hala yok. 6 günde yurtdışından ürün geliyor. Biz ise Manisa dan gelecek ve sağlam mı sonrasında bozulacak mı bilmediğimiz makine bekliyoruz. Bu gidişle makineyi almayıp iade isteyeceğim. Ayrıca daha önce aldığım buzdolabı ve Bulaşık makinesini de iade etmeyi düşünüyorum. Nereden bulaştım bu marka ya yazıklar olsun.

E
5/5

Arkadaşlar vestel'in müşteri hizmetleri asistanı bütün hepsi zamanında ve çok kibarca ilgileniyorlar bundan ötürü canı gönülden teşekkür eder her konuda vestel'i tercih etmenizi şiddetle tavsiye ederim.

P
2/5

Berbat dün süper yazmıştım bugün servis bekliyorum 3 saat önceden arayıp gelince arayacaklar diyorlar sonrada mesaj atmışlar size ulaşamadık diye resmen dalga geçiyorlar servis berbat Not: Şikayetten sonra gelip kurdular ama şahsen çok rahatsız oldum o yüzden sırf servis yüzünden bir daha en son ürüne bakacağım marka çünkü dalga geçiyorlar

H
5/5

Vestel ürün kullandığıma çok memnununum üst özellikte ürünleri çok kaliteli ek garanti uzatma aldığınız takdirde 7-8 yıla varan garanti uzatma mevcut Müşteri hizmetleri ve servisleri çok ilgili alakalı müşteri menuniyeti odaklılar Yapay zekayıda kullanan müşteri ilişkileri mevcut Yerli malı olmasıda büyük avantaj yedek parçalar öyle çok pahalı değil garantisi geçse bile ürünlerin Evimdeki elektronik ve beyaz eşyalarda üst özellikte vestel kullanıyorum sorun yaşamıyorum yaşadığım zamanda hızlıca çözülüyor iyiki varsın vestel

A
1/5

Merhaba Vestel Tarçın S Stand Mikser aldım 5 yıl elinizde bunun yedek parça bulundurmak zorundasınız bunu biliyorsunuz ya bu ürünün yapılması gerekiyor yada ürünün Güncel fiyatnın iadesinin yapılmasını istiyorum

F
5/5

Müşteri hizmetleri ile görüşmem ve ilgilileri mükemmel di. Ümit ederim ki hep böyle kurumsal kalmaya devam edilsin. Müşteri hizmetlerinin ilgi ve alakasına çok teşekkür ederim

H
5/5

Buzdolabım arızalanmıştı müşteri temsilcisi Eda hanım çok ilgi ve alaka gösterdi en kısa sürede sonuca ulaştı teşekkür ederim..

Ç
1/5

Merhabalar Ben 2 ay önce İstanbul arnavutkoy Vestel bayisinden bir adet camasir makinesi ve televizyon aldım çamaşır makinesi 10 kiloluk ve ekonomik paketmis bu cihaz içine atılan kirli camasirlari temizlemeden bize geri veriyor bunun vdeosunu çekip şube ile paylaştım hiç bir şekilde bana hickimse yardimci olmuyor maduriyetim giderilmedi gerçekten vestelden bu cihazları aldigima bin pişman oldum gerçekten birdaha değil sizden beyaz eşya almak subelerinizin önünden bile gecmiycem

V
5/5

müşteri hizmetleri çağrı merkezinde yeşim hanıma çok teşekkür ederim çok iyi ilgilendi bizimle

M
5/5

Vestel müşteri hizmetleri ve servisi gerçekten çok iyi. Ürün ile ilgili bir sorun çıktığında hemen çözüyorlar. Yardımcı olmaya çalışıyorlar. İyi ki vestellendik. Teşekkürler..

U
5/5

Isparta Vestel'den Çamaşır Kurutma Makinesi,Televizyon ve Tam Otomatik Kahve Makinesi aldım aldığım tüm ürünlerden Vestel'in satış esnasındaki güleryüz samimiyetinden en ince ayrıntısına kadar verilen bilgilerden satış sonrasındaki servis hizmetinden son derece memnunum vestel ürünleri aldığım için son derece memnunum teşekkür ediyorum vestelin genel merkezinden serviste bulunan tüm personellerine kadar işlerini iyi samimi ve dikkatli yaptıkları için

B
5/5

Anında servis hizmeti vesteli tercih nedenim Servis ihtiyacı anında cevaplanıyor ve son derece hızlı bir şekilde sorun çözülüyor Vestelse neden olmasın

K
5/5

İletişim hızlı çok çabuk muhattap olcam uzmanlar var ürün kaliteli yetkili personeller uzman teşekkürler vestel

M
1/5

Vestel ne alın ne de aldırın. Özellikle UA9631 markalı tv aldırmayın. Ne teknik servis ne de müşteri hizmetleri yardımcı olmadı.

M
5/5

Toshiba Android Televizyonu fabrika ayarlarına döndürdükten sonra bir daha ayarlayamadim bı türlü 😃 WhatsApp üzerinden kanal kurulumu talebi oluştudum daha sonra +902369991687 numaradan aradılar daha sonra görüntülü tarif ettiler çok teşekkür ederim 🤗

A
5/5

Gerek bilgisayar desteği olan asistan, gerekse müşteri hizmetlerindeki eleman istediğim her cevabı verdi ve beni doğru bir şekilde yönlendirdi. İşin gerçeği Vestel müşteri hizmetlerini her seferinde gereken desteği alacağımı bilerek arıyorum.

Z
5/5

WhatsApp üzerinden iletişime geçtiğim değerli Vestel çalışanı Seher hanımın ilgi ve alakasına teşekkür ederim hemen geri dönüş yapıldı ve randevu olusturuldu👏

F
5/5

Evimde klimam çamaşır makinam ve bulaşık makinam vestel Çok memnunum servis ağı olsun gerek müsteri hizmetleri olsun çok ilgili personeller. Vestel candır:)

H
5/5

Gelen arkadaşlar çok ilgiliydiler. Gayet güzelce anlatarak defalarca sorum olup olmadığını sordular. Saygılı ve güzel şekilde işlerini yaptılar ellerine emeklerine sağlık 🤗

R
5/5

Kurutma makinasını vestel den almıştım çok memnun kaldım. Şimdi de klimayı ordan aldım oda çok iyi. Yerli malına dönüş devam ediyor

H
1/5

ÜRNÜNÜN ARKASINDA DURMAYAN İNSANLARI SADECE PARA VEREN CANLI GİBİ GÖREN BİR MARKA, BİR DAHA KESİNLİKLE ALMAM ÇEVREME DE ALDIRMAM... VESTEL DEMEK PİŞMANLIK DEMEK

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Perpa Ticaret Merkezi Kat: 13 A Blok Okmeydanı, 34384 Şişli/İstanbul

💬 AKN KOMBİ KLİMA FİRMASI İNTERNETTEN BULDUM EMİN DEĞİLDİM İNTERNETTEN GELEN FİRMANIN KALİTESİNDEN AMA GERÇEKTEN İŞİNİ İYİ YAPAN MÜŞTERİ ÖNCELİĞİ İLE ÖN DE GELEN...

📍 Merkez, Meserburnu Cd. No:95, 34450 Sarıyer/İstanbul

💬 Ailem sürekli beyaz eşya ihtiyaçlarını teğmin ettiği şubesi güler yüzlü karşılama ve müşteri ile ilgililer fiyatlardada ellerinden gelen kampayaları yapıyorlar...

Sarıyer En İyi Beyaz eşya müşteri hizmetleri Listesi Sarıyer En İyi Beyaz eşya mağazası Listesi

📍 Uğur Mumcu, Eski Edirne Asf. Cd No:630, 34265 Sultangazi/İstanbul

💬 Vallahi Geçende Laptop Aldim. Acer Aspire Cihaz Sorunsuz Bir Şekilde Çalışıyor yani Gerçekten çok güzel Mekân Elektronik Eşya Alacaksanız Eger buraya gelmenizi...

Sultangazi En İyi Ev eşyaları mağazası Listesi Sultangazi En İyi Beyaz eşya müşteri hizmetleri Listesi

📍 Ataköy 2-5-6. Kısım Mah. Adnan Kahveci Bulv. Ataköy A Plus AVM, No:3/67, 34158 Bakırköy/İstanbul

💬 eşimle avmde gezerken kahve makinalarına bakmak istedík ürünü tanıtırken Emine hanım sağolsun filtre kahve ikram etti. Aklımızda satın almak yoktu ama şimdi her...

Bakırköy En İyi Ev eşyaları mağazası Listesi Bakırköy En İyi Beyaz eşya müşteri hizmetleri Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur