Adres: | Hacı Bayram, Hipodrom Cd. No:3, 06050 Altındağ/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3125200000 |
Kategoriler: | Bilet kapısı Üniversite Devlet dairesi |
Çalışma saatleri: | Salı 08:30–17:30, Çarşamba 08:30–17:30, Perşembe 08:30–17:30, Cuma 08:30–17:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–17:30 |
Web sitesi: | http://www.tcdd.gov.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Yht hattı ile Halkalı ve Arifiye arası sürekli yolculuk yapıyorum.Trenin içindeki kafeteryayı özel şirket işletiyor.O kadar saygısız terbiyesiz personeli varki yüksek ses tonu ile bağırararak konuşuyorlar.Bir su almak için 4 durak bekletiyorlar su yokmuş.Kendi çantanda yiyicek içicek getirincede yasak diyorlar.
Ankara-istanbul YHT de 2. Vagon baş tarafında seyahat ettim. Klimadan dolayı Kuzey kutbu gibiydi. Rica etmeme rağmen kısmadılar. Allahtan yanımda kışlık montum vardı tesadüfen, Ağustos ortası üstümde kışlık mont kafamda polar şapkalar, dizimde hırka ile seyahat etmek zorunda kaldım. Inince hasta olmazsak iyi.
Trenlerdeki yalnızca pisuar görevi gören, öteki durumlarda tıkanan işlevsiz tuvaletlerin de değiştirilmesi dileği ile... Çalışanlar tüm özverileri ile her durakta temizlemeye çalışsalar da, ürün tasarım olarak pisuar işlevinden fazlasını yapamıyor, büyük pislik ve sıkıntı oluşturuyor. Trenlerdeki tuvaletlerin durumunu gösterir görselleri buraya koymasam iyi olur...
İzmir'den Izmir'e olmak üzere Kars'a gittim geldim..Trenlerin temizliği konusunda bir kaç şey söylemek istiyorum. ..Mavi tren biraz daha iyi..Ama Doğu Expresi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. ..Yol uzun...Trenlerin ikisi de yeterince temizlenmeden hemen tekrar geri dönüyor...Temiz çarşaf kılıf takıyorlar, ama çevre temizliği yapıldığını tahmin etmiyorum..Çünkü hem elemanlar yorgun,hem çok vagon,hem de zaman ve eleman sayısı, diye düşündüm ..Çok temiz titiz biri değilim ama durumdan ben de rahatsız oldum..Aslında mükemmel coğrafya, mükemmel yol..Tren çok rahatlık. .Üstünde fazla durmadım, seyahatin tadını çıkarmaya baktım. .Ama eve döndüğümde , bir kaç gün sonra , başımda dehşetli kaşınma. .Bir aydır tedavi ile uğraşıyorum. .Ne yazıkki doktor sirke ( bit) buldu..Yaklaşık 100 tl yakın şampuan parası ödedim. .Çünkü etkili şampuan almak zorunda kaldım, devlet ödemiyor onları.. Devletin ödediği şampuan işe yaramadı .Trene binmeye korkar oldum..Daha gideceğim çok yerler var aslında. .( Bir de önlem olarak, ben kendi yastık kılıfımı ayrıca takmıştım. ).Binenleri kontrol etmek mümkün değil tabiiki. .Ama kompartman temizliklerine daha fazla özen gösterilmesi gerekiyor. .Arada ilaçlamaĺı da..Güneş ışığı vurunca etrafın durumu iç açıcı görünmüyor. . ,..Bunu paylaşmak istedim. .Eminim işe yarar.Tren yolculuğu, zamanı olanlar için mükemmel. .Doğanın kucağında gidiliyor. ..
Bilet kontrolünü son yarım saate sıkıştırıp insanları sıraya dizip bekletme saçmalığına son verin,memurlarınızın görevi orada sürekli durup,kontrolü yapılan geçmek isteyen yolculara müsade etmek olmalıdır normalde.Bu mümkün değil benim memurumun keyfi bozulur diyosanız,1 saat önce kontrole başlayıp milleti tıkış tıkış sıra bekletmeyin...
Güney ekspresi yemekli vagon fiyatları uçmuş. :( ayrıca örtülü kuşetli (yataklı vagon) kapatmak isterseniz 1020₺
SAYIN YETKİLİLER SİZLER BİZLER İÇİN GÜZEL ŞEYLER YAPTINIZ AMA ESKİŞEHİR DE İLK ARABAMIZI ZİYARETE GELEN ARAÇLAR ÇOK SIKINTI YARATIYOR TRAFİK FELÇ OLUYOR EN AZINDAN FABRİKA NIN OTO PARKINA KOYSANIZ MUTLU OLURUZ BİZLER BÜYÜK BİR KAZAYA SEBEB OLMASIN DİYE DÜŞÜNDÜM LÜTFEN ÖNERİMİ DİKKATE ALIRSANIZ SEVİNİRİM SAYGILARIMLA
Sayın TCDD Genel Müdürlüğü ; Divriği Adliyesinde 09.05.2024 tarih saat 10.10. da Duruşmam vardı ve 08.05.2024 tarihinde Ankara'dan Divriği'ye gitmek için Doğu Treninden bilet almıştım ve bilet satan görevli Divriği'ye sabah saat 5.00. ineceksiniz dedi ve 08.05.2024. saat 18.00. Ankara Garından tren yola çıktı- Tren Ankara- Mamak ta motor arızası nedeniyle 2. saat bekledi ve tren Divriği'ye saat 11.30 yolcu indirdi ve ben duruşma saatini kaçırmıştım, görevini Eksiksiz + ciddiyetle yapan yöneticilere ihtiyacımız var Saygılarımla.
Ankara Gar bir tarihtir. Bulunduğu konum gençlik parkı yanı ve Ulus bölgesi diye geçer. Büyük ferah bir yapıya sahiptir, bekleme salonu ve tren peronları geniş yapıya sahiptir, bekleme salonunda bilet gişeleri ve 2 adet büfe mevcuttur. Her türlü ihtiyacınızı alacağınız doluluktadır. Yine içerisinde berber, wc ve konaklama gibi imkanlar vardır. Gara ulaşım basittir girişi ve çıkışı anayola bakar heryere dolmuş, otobüs, taksi bulunur. Sonradan tren garı içerisinde bağlantılı olarak YHT istasyonuda yapılmıştır.
İnternet sayfamızı ve bilet alım sistemimizi kim yaptıysa umarım bir daha ömrü boyunca hiç bir devlet görevine alınmaz. TÜRK Mobil numarası olmadan bilet alamamak neyin kafası TC gümrük kontrolünden tescillenen TC kimliğine bu numara yok demek nasıl bir beyinsizlik Operatörünüzün duymamazlıktan gelmesi ve ne tesadüfse bir dakika sonra o koltuk tutulmuş olması nasıl bir insafsizliktir
Bugün ilk kez hızlı trene binmek nasip oldu. Ankara Konya Ankara. İstasyonlar süper. Bilet internetten süper. Trene binerken kimlik üzerinden check-in süper. Trenler çok konforlu. 250 km/saat sürat. Hemen hemen bütün yolu bu sürat ile gidiyorsunuz. Konfor harika. Dakikliğine gıpta ile bakılır. Şu kıskanç çekmezler var ya "bu hızlı tren değil hızlandırılmış tren diyenler". Sormak lazım, hayatlarında kaç kez en az 200 km.lik bir yolu hiç durmadan ve yavaşlamadan 250 km/saat süratle gitmişler? TCDD gerçekten 10 üzerinden 10 puanı hak ettiniz. Yüce Rabbim Devletimize zeval vermesin. Saygılarımla.
Bugün Erzincan’dan Ankara’ya dönüş yaparken örtülü kuşetlilerde kapı kitlenmiyor kırıktı ve 2 kişi kaldığımız için 4 kişilik genç aldık ve görevli neden tam almadınız dedi ayrıca son olarak temizlik kötü ve tuvaletler kokuyordu.
Yüksek hızlı trenlerde valiz boylarının yüksek olmasından dolayı ekstra 70 TL alınıyor,bu uygulamayı çok saçma buluyorum,insanlar eşyalarını sirtindami taşısın,zaten yolculuk için gerekli ücret alınıyor insanlardan,bu uygulamanın kalkmasını istiyorum.yetkililere bildirilsin.
Şu anda YHT Ankara-İstanbul arası yolculuk yapıyorum. Koltuklar tahta gibi, hiç rahat değil. Oturma alanı çok kısa, koltukların bir an önce elden geçmesi gerekli. Ayrıca otobüslerdeki gibi TV ekranı olması lazım. O kadar zam yapmayı biliyorlar ama hiçbir şekilde yenilik ve gelişim yok.
Ben İzmir Aydın arası sürekli gidip geliyorum.Trenlerinizde bozuk camlar var dışarısı görünmüyor ama değişim yok.Camlarda perdenin olmadığı trenler var.Çoo sıcak oluyor.Tuvaletler genelde bozuk.Dört vagonda bir veya iki tuvalet çalışıyor.Bilginize sunulur.
28.02.19 saat 08:25 Denizli-Izmir treninde yolculuk yapmaktayım. Şikayet birimine ulaşmaya çalıştım mail atilmiyor , genel mudurluk telefonlaritelefonlari ulaşılamıyor. Bugün trende görevli kondüktör icerisjiçe degerli esyamin oldugu valizimi kapı tarafına koymamı söyledi kalkıp benim de orada durabilecegimi belirtti. Ben koltuk ücreti verdigimi beliettim fakat dinlemedi ve sinirle valizimi kapıya firlatti. Ben şikayet edexegimi söyledim "kafana aticam şimdi bunu göreceksin , ölüp gideceksin"gibi cümleler kurdu. Daha sonra ilk defa yanımda getirdigim rvxcirvxci hayvanıma bilet kesti ve ben de onu yan koltuğa aldım. Kutuyu buradan kaldır valizin yanına koy diye bana yine bagirdi. Hayır dedim ve kedimin kutusunu tutup sallamaya başladı. Polisi aradım. Nazilli durağında polislere sikayetci olacsgimi söyledim bu sefer bunları yapan kişi biz devlet olarak sikayetci oluruz treni 15 dakika bekletmende senden 1.500 bin TL alırız dedi. Devletin ismini kullanarak , istismarda bulunan şiddete başvuran bu şahıs gerekli cezayı alsın. Ismini öğrenmeye çok çalıştım. Ama her sorduğum da seni döverim , öldürürum gibi cümlelerle karşılaştım. Ismini bilmediğim kişi 49-50 yaş civarında,kır saçlı , uzunboylu yapılı, bıyıkli biri
6 Ağustos saat 23:00 4 Eylül Treni'ne, Kayseri'den 1 buçuk saat rötarlı bindik. Ankara'dan aktarma yapacak olan yolcuların hepsi mağdur oldu. Sürekli yaşanıyormuş bu rötarlar. Madem sürekli yaşanıyor neden saatler ona göre belirlenmiyor? Sabahleyin kafede çay içmek istedik ve ne görelim; biletsiz yolcular!!! Biz para verdik bilet aldık ve biletsiz yolcular yüzünden kafeyi kullanamadık. Tuvaletler ayrı bir rezaletti. Sidik kokusu yayılıyordu her yere. Arada bir çamaşır suyu dökmek çok mu zor?
Ayın 23'ünde İstanbul-Ankara seferini yapan hızlı trenle geldim. Bireysel olarak hiçbir şeyinden memnun olmadım. Siz de lütfen bireysel olarak Devlet Demiryolları Genel Müdürü olarak değil de normal bir vatandaş gibi yolculuk yapınız. Beğenirseniz bundan sonra biz de devam edelim
Doğu ekspresi ile Ankara'dan Kars'a geldik. Turistik bir geziydi. 30 saat planlanan yolculuk 36 saat sürdü. Genel olarak temizdi, ancak yemekler kötü.
Izmir Mavi de aile olarak yataklıdan bir yetişkin bir çocuk, pulmandan da bir yetişkin bilet aldık. Yani toplamda 2 büyük ve bir çocuk. Aradaki yemek vagonunun kapılarını gece kilitlemek ve yataklının diğer vagonlarla ilişkisini kesmenin mantığını anlamış değilim. Bu trenin personeli gece görevlidirler ve kapıları kilitleyip istirahate çekilemezler. Ayrıca, Izmirden kalkan bir trenin yemekli vagonunda daha Menemen'e gelmeden "o yok, bu kalmadı, yüklemeyi Ankara' dan yapıyoruz, İzmir' den yoğurd, tost malzemesi vs. vs. alamıyoruz." demek ve/veya personele bunu demek zorunda bırakmak hangi anlayışla açıklanabilir. Bu trenlerin işleyişini ve personelin yolcu ile ilişkilerini lütfen SAHADA yani yolcu gibi davranak denetleyin. Demiryolları gelenekleri olan bir kurumumuzdu. Yazık oluyor........
Siz bu emaili okurken ben ağlıyorum isranbuldan konyaya seyahat ediyorum.koltuğuma oturduğum andan beri tv ekranında eyüp belediyesinin icraatları var ve sürekli aynı şeyleri gösteriyor.saat 7.30dan 12.30 kadar aynı görüntüler izlemek ızdırap koca bir 5 saat kaybettirdiniz. Bir hayvan hayatı,bir makina imali,bir uzay teknolojisi ya da v,s konular verilebilir.kulaklığı takınca da ekranda gördüğümüzün metin kısmını dinliyoruz. Müziklerde çok duygu yüklü Size önerim daha canlı ihtiyarı uyutmayacak bir şeyler bulmanızı öneriyorum.
Epeydir tren yolculuğu yapmamıştım 10 numara konfora sahip . Engelli insanları var sayarak hayli güzel şeyler yapmışlar, ufak tefek sorun yaşasam da verebileceğim bundan büyük değer yoktu.Hele engellilere ücretsiz seyahat, T.C.vatandaşı olmakla gurur duydum.OLAY BUDUR.
Ülkemizin en eski ve tarihi ulaşım harekat merkezlerinden biri. TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü, Ankara Gar’ın kuzeybatısında, Talatpaşa Bulvarı üzerinde yer almaktadır. Anıtkabir proje yarışması jüri üyelerinden Alman Mimar Bonatz’ın “Bence Ankara’nın en güzel binası budur” dediği TCDD Genel Müdürlüğü Binası; Bayındırlık Bakanlığı İmar Başkanlığı Proje Bürosundan Yüksek Mimar Bedri Uçar tarafından projelendirildi ve Haymil İnşaat Şirketi’ne 1 milyon liraya ihale edildi. Türk Mimarlığının en güzel eserlerinden biri olan TCDD Genel Müdürlüğü Binasının yapımına 1939 yılında başlandı. Binanın inşaatı sırasında MS 3. ve 4. yüzyıllara ait iki adet mezar bulundu. Binanın tesisata ilişkin kazan ve radyatörleri TCDD Genel Müdürlüğünün Eskişehir atölyelerinde yapıldı. Yapımı 1941 yılında tamamlanan Bina, avlu etrafındaki orta kütleden (zemin +3 kattan) oluşmaktadır. Betonarme olarak inşa edilen yapıda döşemeler asmolen olup cephe ise taş kaplamadır. II. Ulusal Mimarlık Dönemi örneklerinden biri olan binaya ön cepheden yüksek kolonatlı bir şeref antresi ile girilir. Bu mahal renkli Bilecik ve Hereke mermerleriyle kaplıdır. Bina şu anda olduğundan daha geniş düşünülmüş ancak orta avluya konferans salonu istenmesi ve yapıldığı arazinin dar olması sebebiyle derinliği azaltılarak uygulanmıştır. Bina tasarlanırken ön cephedeki kolonatlı girişe ek olarak demiryolu ile gelecek personel için demiryolu hat cephesinde de iki giriş düşünüldü. Bugün, TCDD Genel Müdürlüğü binası orta kütle, 4 kanat ve orta avludaki binadan oluşmakta olup, bu kanat ve orta avludaki yapı, değişik zamanlarda inşa edildi. TCDD Genel Müdürlüğü Binasının ilk projesi avlu etrafındaki orta kütlede zemin+3 kat ve yan kanatlarda ise zemin+2 kat olarak tasarlanmıştır. Ancak bina ilk tasarlandığı şekilde yani orta kütle+ yan kanatlar şeklinde ihale edilememiş, yan kanatların yapımı ertelenmiştir. Kanatlar ilk projesinde düzenlendiğinden farklı bir şekilde bodrum+3 kat olarak değil bodrum+4 kat olarak 1958 yılında yapıldı. Bu kanatlardan sağ kanatın en üst katında kafeterya salonu düzenlendi. 3. kanat 1974 yılında 3.no.lu kapının bulunduğu gar girişi tarafına yapıldı. İnşaat sahasına giren garaj ve lojman binası 1976 yılında yıkılarak, daha sonra 1979 yılında Demiryolu tarafı Gazi cihetine 4. kanat ilavesi yapıldı. “Genel Müdürlük Orta Bahçe Merkezi Kafeterya Toplantı Salonu ve Dökümantasyon Merkezi İnşaatı” 1986 yılında tamamlandı. Bugün orta avludaki bu binada kafeterya, kütüphane, konferans salonu, berber, mutfak mahalleri bulunuyor.
Ne zaman YHT Binsem vagonda gösterilen wi-fi ağına bağlanamıyorum. Benimle beraber binen çoğu yolcular ile bu durumu istişare ettim ve onlar da, aynı sıkıntıyı yaşadıklarını belirttiler. Uzun zamandır bu sorunu çözemediler, gerçekten yazık şu yüz yıl üstü kurum için bu iletişim çağında olmayacak bir iş...
Sayın Genel müdür Ramazan bayramı 3.günü.Sefer sayısı arttırılmadığı gibi vagon sayısınında normal günler gibi düşünülerek arttırılmaması sonucu insanlarımız İzmir-Eskişehir ana hat treninde saatlerce ayakta seyahat etmişlerdir.İnsanca yaşamak ve insanca seyahat etmek sanırım her insanın hakkıdır.Bayram günü gibi yolcu sayısının artacağının belli olduğu günlerde gerek sefer sayısının gerekse vagon sayısının arttırılmamasının ve insanları saatlerce ayakta yolculuk ettirmenin haklı bir sebebi vardır umarım.Saygılarımla arz ederim.
31.10.2019 Tarihi Bostanci Sabah 9.24 treninin Tüm personellerine tesekkurederim. Uyuyakaldigim icin Eskisehiri gectim ve gectigimi fark edince gorevli arkadaslara bilgi verdim inanilmaz derecede makinist dahil herkes yardimci olarak Polatlidan eşzamanli diger trene binmemi sagladilar. Thanks alot train stuff, I missed my station then I let stuff they were so helpful then they helped me to catch another train! Was great..
Zonguldak tan Karabük e yolculuk yaptım trenin camlarının kirinden dışarısı gözükmüyor .trenle yolcuk demek etrafı seyretmek demek
31 aralik ankara kars icin 1 aydir bekliyoruz.yatakli vagonlari turuzim acentalarina satmislar..dahasi ilavede yok.aciklama dahi yapamiyorlar..ondan sonra gelisen turkiye vay millet icin vs vs bos isler bunlar bos.gostermelik her sey..ve kotu kokular geliyor.
Kayseri tren garı ne güvenlik var ne emniyer. Sokakta yaşayanların mekanı olmuş. Yolculsrla kavga hakaret hat safhada. Yakışmadı Kayseri.
Yht ler bir kere de zamanında gittiği yere varsın
70 yaşıma kadar daima ileri doğru gittim,dünyada bindiğim tüm araçlarda ileri doğru gitti taki TCDD ile tanışana kadar!
Gar olarak güzel bir yapıya sahip olsa da internet sitesi tam bir rezalet. Sistem gider bilet alamazsın bilet alma ekranında hata verir. Karmakarışık arayüzü de cabası.
keko tcdd yöneticileri tur şirketlerle anlaşıp (RÜŞVET)doğu ekspresini biletleri onlara satarak biletlerin karaborsaya düşmesine neden oluyorlar.
Merhabalar Bursa'da ikamet etmekteyim ve 23.06.2017 tarihinde ailem ile Eskişehir'den Ankara'ya hızlı tren bileti aldım kendim engelli ve YHT nin 2017 Aralık ayına kadar geçerli vizem olmasına rağmen Bursadaki Kamil Koç firma yazıhanesinde bana verilen kodla giriş yapılamamış olup Tam bilet kesilmiş olup ödeme alınmıştır.söz konusu bilet bedelinin iadesi için yardımlarınızı bekliyorum.saygılar.
Yolculuk sarsıntılı, çocuklar çok sıkıldı onları oyalayacak vagonlarda bir bolum veya yukarıdan acılan ekranlar olabilirdi. Son olarak tuvaletler çok küçük ve pis. Saygılarımla...
Malatyadan selamlar İzmir mavi tren ulaşımı başladı peki 4 Eylül mavi tren ne zaman açılacak unutuldukmu yoksa çok mağdur oluyoruz bir an evvel açılsın sizlerden Malatya bölge halkisi haber bekliyor bugün guney ekspres le arkadaşlarla yolculuk yaptık herkes 4 Eylül mavi tren soruyor acil cevap bekliyorum selamlar Malatya'dan yusufbakan
aralık 14 te doğu expres ile ankaradan karsa gitmeyi planlamıştık eşimle beraber ...Aralık ayının 1 inde ankarada yeni ve eski gara bilet satış gişelerine gittiğimde daha henüz ayın 14 ü için bilet satışının açılmamış olduğunu söyledi 2 görevli.Ertesi sabah 08 de internetten baktığımda yataklı vagonda boş yer yoktu.Bu nasıl bir bilet satma hızı anlamadım belkide değişik yollardan bilet almak gerekiyor bir püf noktası vardır herhalde bizim bilemediğimiz...
Görev gereği her hafta Ankara Ekspresi ile seyahat ediyorum. Lütfen telefon şarzı için vagonlara piriz taktırın.
Bu fotoğrafları ,Demiryolların,Karayollarının Kesim noktası ,Afyonkarahisar'dan gönderiyorum,umarım Afyonkarahisar'ın Tanıtımı açısından faydalı olur!... Sayın Genel Müdürüm,lütfen Afyonkarahisar'a biraz daha önem verin, Hızlı Tren Hatlarının Afyonkarahisar'dan geçmesi için , elinizden gelenin azamisini yapınız!...Afyonkarahisar, inşaallah eski şaşalı günlerine ,daha faal günlerine kavuşur!...
Yönetemiyorsunuz. Ülkemizin en güzide kurumlarını yö ne te mi yor lar. Doğu express biletleri nasıl satılıyor bir araştırma yapın? Yazıktır günahtır.
4448233 Bilgi almayı geçtim, ACİL DURUM İÇİN arayınız deniliyor ama! ULAŞABİLİRSEN. :(:( İnternet sayfasında GENEL BİLGİ ALAINABİLECEK güzel bir dizayn yok. THY sayfalaraına bakarak bir dizayn yapsanız iyi olacak. Bu kadar teknolojinin içerisinde kişisel ve kurumsal olarak zayıf kalıyorsunuz:)
Şu anda 17 Eylül ekspresi ile yoldayım vagonlarda kontrol yapılmadan yola çıkıldığı için 4 nolu vagonun kliması bozuk insanlar nefes almakta zorlanıyor ama çözüm bulamadilar TCDD bir türlü yönetilemiyor tam bir rezalet ve sahipsizlik hakim bu güzide kurulusa
Tarihsel değeri olan, temiz ve bakımlı
Ben böyle iğrenç gişede çalışan bir insan görmedim 8 nolu gişede çalışan adam işini düzgün yapamıyor kadronuz berbat yenilenmesi gerekiyor işçi alımı yaparken bazı unsurlara dikkat etmeniz gerekiyo
Otobüse binin daha hızlı varırsınız.
Yakın bi gelecekte uzay üssünü andıran tasarımıyla kentin ilgi çeken yapıları arasında olması beklenen yer.
Express temizliği hic iyi degil Fakat diger mavi tren iyi pek iyi şeyler suyleyemicem
gerçekten çok güzel ve konforlu bir seyehat imkanı yakaladım..bundan 10-15 yıl önceki tcdd ile şimdiki tcdd arasında dağlar kadar fark var resmen çağ atlamış adamlar...
Gişe sayısı az, kuyruk uzun. Bir de mescid çok güzel fakat o da ihtiyacı tam karşılayamıyor.
GİŞE memurlarının biraz daha kibar anlayışlı birilerini seçmeniz iyi olacaktır Ankara ya yakışır bir hizmet ama personel zayıf
Gayet düzgün bir istasyon
2006EskişehirAnkara ArasıYapilanHizliTrenHati ArazilerimizdenGecti 10YildirArazilerimizinUzerinde ŞerklerKalkmadi KendiYerimiziSatamiyoruz
🥵
Hala eski havasını koruyor
3090515 tlf na bakacak bir eleman yok mu?. Danışma dahil(336).
Anılar...
Tam olarak nerede bu gar!?
Tren parkı😂
Yeterli bilgi yok
Yeni YHT Ankara garını çok beğendim.
Türk Demiryolları
Mükemmel
Harika
Harika güzel
Ankara garı..
En güzel mekanlaran.
Ekmek kapısı
Yüksek hızlı trenler için geniş otomatik saklama odalarına sahip küçük bir eski istasyon ve büyük bir yeni istasyon var. Otomatik saklama odaları büyüklüğüne göre 6 saatlik 10 ve 13 TL'dir. 10 kişinin el bagajını 13 liraya hücreye tıktık. 6 saat yüzme sonrasında saatlik 0,5 TL ücret alınmaktadır. 1 saatimiz daha vardı. 20 dakika süren makine sadece 0,5 TL'ye ihtiyaç duyuyordu. Kullanıcı sistemi basit ve anlaşılırdır; farklı diller mevcuttur. İngilizce ve Rusça, bir açıklama ve hatta bir gösteri var. Sadece küçük para hazırlayın çünkü para yatırmak 60 saniye sürer. Eski istasyonda tren vagonu ve uçak maketi var. Hızlı trenle seyahat edenler bagaja dikkat etsin, kısıtlamalar var. Ve şehirlerarası trenler çok uygun. Ekranlar haritadaki konumu gerçek zamanlı olarak gösterir, tüm duraklar duyurulur, böylece gezinmek kolaydır. Biletler internet üzerinden satın alınabilir.
Çok soğuk.
📍 Hacı Bayram, Çankırı Cd. No:9 D:22, 06050 Altındağ/Ankara
Altındağ En İyi Bilet kapısı Listesi Altındağ En İyi Havayolu şirketi Listesi
📍 Ayrancı, Hoşdere Cd. No:200 D:7, 06440 Çankaya/Ankara
💬 Doğduğum günden bugüne kadar sayısız yere gitmiş görmüş fotoğraflamış 6.Seviye Google Yerel Rehberi ve bir uzman yorumcu olarak söylüyorum ki; Bir otobüs düşünü...
Ankara En İyi Bilet kapısı Listesi Ankara En İyi Kâr amacı gütmeyen kuruluş Listesi Ankara En İyi Gönüllü kuruluşu Listesi Ankara En İyi Gençlik kuruluşu Listesi Çankaya En İyi Bilet kapısı Listesi Çankaya En İyi Kâr amacı gütmeyen kuruluş Listesi Çankaya En İyi Gönüllü kuruluşu Listesi Çankaya En İyi Gençlik kuruluşu Listesi