Adres: | Sanayi, Sabiha Gökçen Havaalanı, 34912 Pendik/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +908882281212 |
Kategoriler: | Bilet kapısı Havayolu şirketi |
Çalışma saatleri: | Salı 24 saat açık, Çarşamba 24 saat açık, Perşembe 24 saat açık, Cuma 24 saat açık, Cumartesi 24 saat açık, Pazar 24 saat açık, Pazartesi 24 saat açık |
Web sitesi: | https://www.flypgs.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Gaziantep’ten İstanbul’da bilet aldım uçuş 1 saat 40 dakika sürdü. Valizlerimiz gelmedi tam 1 saat 25 dakika boyunca valizlerimizi bekledik çok kötü bir deneyimdi.
Hem fiyatları Türk havayolları ile kapıştırıp hem böyle berbat bir hizmeti vermek akıllara zarar.. herkes isyanda az personel ile bozuk makineler ile seyahat konforunu yerle bir ettiğiniz için üzülerek sizi kınıyorum. Suan burada isyan var herkes gergin ve bir yetkili bile çözüm odaklı değil herkes birbirine yönlendiriyor... Kova çağında millet uzaya giderken biz İstanbul'dan İzmir'e gidemiyoruz
Rötarlı olmasına rağmen koridorlarda bekletme oyalama mantığı nedir ya..yaşlı hasta çocuklu aileler var..
Pegasus maalesef hizmet kalitesini düşürmeyi kendisine hedef olarak belirlemiş. Çevrimiçi Check-in, normal Check-in farketmiyor, sistem tek başına seyahat eden yolcuyu hemen orta koltuğa veriyor, daha önce ekstra ücretli yer almadıysanız. Sonradan değiştirmek mümkün değilmiş. Maalesef Sabiha Gökçen bağlantılı uçuşlarda alternatifler kısıtlı.
Aylardır aynı sorun, Pegasus'un IT deparmanının beceriksizliğini çekiyoruz. Self check-in cihazları etiket basmıyor. Her seferinde aynı durum. Cihazlarda teknik sorun var belli, etiket takılmış, hızlı çözümü yok. Ama yönetimin rezilliği burda başlamıyor; tekrar etiket basamıyorsunuz, iptal etme yetkisi sadece çalışanlarda. Peki tahmin edin bu işi yapacak çalışan var mı? Self check in var diye çalışan sayısı azaltılmış. Etiketi olmayanlar ise ayrı bir sıraya girip (onlarca aynı sorunu yaşayan insanlarla) tekrar uğraşıyor.
Rötarsus pardon pegasusu ilk ve son kez kullandım. 2 saat rötar yaptıktan sonra kek ve bir bardak su ile karşılığını ödemiş oldular. Sürekli rötar yaptığını duymuştum sürpriz olmadı. Uçakta yiyecek içecek satma nedir, Sen yesen yanındaki bakacak, sağına soluna koku gidecek, birde fahiş fiyatlar. Sallama çay 5 euro mesela Uçak airbus A321, kaptanın dediğine göre Türkiyede ki en iyi uçaklar pegasustaymış 😅 Sanırım koltuklar az yer kaplasın balık istifi gibi dizelim diye incecik (yaklaşık 5 cm) diz mesafesi çok az, önümdeki koltukla aramda 2 karış var yok. Koltuklar bir gıdım geriye yatmıyor bile. Ayrıca uçakta şarki, film gibi dijital içeriklere satıyorlar. Şimdi indik bekliyoruz 15 dakikadır, hala yanaşamadı. 5 saatlik yolculuk an itibari ile 8 saat oldu. Bi azad etseler bi daha önünden bile geçmem.
Müşteri ilişkileri ve yönlendirme çok kötü tüm uçuşları aynı yere toplamışlar saatlerce bekletip sonra insanlara check in kapandı diyorlar.Bilet yenileme yaparken aynı bilete birine 830 diğerine 1150 TL fark ile bilet farkı istiyorlar resmen soygun bu rezilliğimiz cabası. Saatlerce 7.5 saat beklemek zorunda kaldık. Bir daha asla Sıfır ı hak ediyor bir bile değil.
Yaz aylarında işçilere para ve ödüller ekleyin çok önemli.Onlar olmasaydı tatil yerimize ve evimize ulaşamazdık.Başıma gelen tüm olumsuzluklara rağmen Pegasus çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum.Çok güzel ama çok sorumlu bir iş.Sonuçta onun güvenli, hızlı ve her şeyden önce gecikmeden uçmasını istiyoruz. Yolcuların çok kötü davranışları var; yemek artıklarını koltuklara ve uçağın zeminine bırakıyorlar.
29Mayıs2024 / 17:20 - Düsseldorf - İstanbul uçağı 1 saat teknik servis sorunu diyerek gecikti bu yüzden zamanımız gitti, Pegasus çalışanlarına teşekkür ederim ellerinden gelen güler yüzlü hizmetleriyle ortamı sakinleştirip ikram dağıttılar.
Rezil bir havayolu anlayana tabiki, utanmadan ne kadar iyi olduklarına dair yaptıkları anonsları dinledikçe öfkemden kuduruyorum . PC2292 11.06.2024 , 2 saat rötar bir açıklama bir özür dileme bile yok bizden 2 saat sonra kalkması gereken PC2294 zamanında kalkıp Dalaman’a ulaştı bile …. Yüzsüzlükte zirve yaptılar !!!
Sıfır koymuyorum çünkü bu mümkün değil. Şu ana kadar uçtuğum en kötü havayolu şirketi. Sandalyemin ve eşimin yanında olmanın parasını ödedim ve sandalyemi değiştirdiler, tüketici olarak haklarımı ihlal ettiler. Müşteri hizmetlerinde çalışmaması gereken kaba personel. Uçuşlar üç saatten fazla rötar yaptı. Korkunç bir deneyim.
Son zamanlarda rezilliğin havayolu, biletler pahalı 50 dakikalık uçuşlar 1saat30 rötarlı . Çok yazık!
Biz burada 4saat aya kalkarak bekledik.işçiler çok yavaş yavaş çalışıyorlar müşteri çok ama penceresi sadece 1tane açılmış.Dışarıya çıkmak için 5saat bekledik,bir adamın kapısı 5kere değişmiş,havalimanındaki ekranlar bilgisi iyice sunamıyorlar。
Leş bir hava yolu şirketi!!! Umarım batarsiniz Biletiniz yanmasın istiyorsanız 3 saat önceden check-in işlemi yapmanız önemle rica olunur ... Pegasus pişmanlıktır
Bir yetkili bana danışşın. Hiç memnun değilim! Böyle bir rezalet görmedim! Paramı hemen iade edin. Artık pegasus veya Sabiha Gökçenden uçmak yok!
Günü birlik istanbula geldim sabah ayrı gecikme akşam ayrı gecikme hayatımda böyle kötü bir firma görmedim bu son biletim bundan sonra asla ama asla bilet almayacağım.
Bagaj için geldiğimizde cihaz çalışmadı, Yönlerdikleri yerdeki arkadaşlar ne yapacağını bilmiyor, sistem hatasından dolayı bu insanlar şikayet kutusuna döndü, uçak haaaalaaaa bekliyor, belki giderizzzzzz😌
Sakın sakın bilet ALMAYIN !!!! 10 katına THY Dan alın …. Otobüsle gitsem daha iyi dedirten firmadır Pegasus …. Samsun’dan 8 de bindiğim uçak 22:45 de Sabiha gökçen indi normalde 1 saat , sonra aktarma bilet olduğu için bodrum uçuşunu kaçırdım bilet satın alma yerinde 1 saat bekledikten sonra bir sonraki uçağa bilet verdi o da 2 defa erteleme oldu. Normalde 23:00 de bodrumda olmam gerekirken 03: 00 da olacağım hadi oradan da torbaya indin gece 4 de gümbete gidiş ara….. PEGASUS PİŞMANLIKTIR!!!!
Ucuz olduğu için tercih sebebi Havayolu şirketi. Yoksa pek insani şartlar barındırmıyor. Dolmuşta bile daha çok hizmet var. Uçak içinde giysi unuttum. Kontrolden geçer geçmez söyledim ancak olumsuz yanıt geldi. Uçakta yok dediler.
Hayatımda yaptığım en kötü yolculuk du 22/50 Antep uçağı sanki kanalizasyon da yolculuk yaptık havalandırma sistemi çok kötü idi
15.12.2023 gününde pg2184 numaralı İstanbul- İzmir uçuşunda check in yapmamıza rağmen adımızı anons etmediler otururken kapıyı kapatmışlar. İnsan bir anons eder ve bu olaydan sonra burda sürekli uçan insanlarla görüştüm pegasusta böyle problem çok oluyormuş bilerek yapıyorlar diyorlar. 1200 TL bilet farkı verdim. Birdaha Pegasus ile Uçmam kimseye tavsiye etmem.
Yurtiçi - yurtdışı ayrımı olmadan hiçbir zaman saatinde uçmamayı prensip edinmiş ,yolcularını her zaman perişan etmeye kararlı bir şirket . Mümkün olduğunca uzak durun
Trabzon havalimanı yer hizmetleri bagaj alım kadar ilgisiz ve müşteriye iyi davranmayan bir yer görmedim. Yüzümüze bakmıyorlar, düzgün kibar cevap vermiyorlar. Böyle çok müşteri kaybedersiniz..
Otobüsle gelsem 6 saat sürecek yolu ucakla 6 saatte geldim hayatımda ilk defa ucaktan böyle soğudum
30 dk kadır körükte bekliyoruz uçakta temizlik varmış onu bekliyo muşuz bunun planlamasını neden zamanından yapmaz koca firma..ayıptır!
Uçuş saatlerinin is seyahatlerimize genel olarak uygunluğu,ucak filosunun genç oluşu ve SAW 'in konumu itibari ile tercihimizdir.
Daha önceki uçuşlarımı yazmayacağım bile. Son bir ayda altı uçuşumun SAW-ESENBOĞA gidiş dönüş 5 tanesi Pegasus airlines ile oldu. Ya arkadaş bir kere de rötarsız kalkın bir kere… Bu nedir ya. Şu an gelen mesaj bu: Degerli misafirimiz, 15.12.2023 PC2678 Istanbul Sabiha Gokcen - Ankara ucusumuz, operasyonel nedenlerle 17:55 yerine 18:35'te gecikmeli olarak yapilacaktir. Ya arkadaş nedir bu operasyonel mevzusu ya. Bu nedir ????? ya kabin personel değişikliği için dünkü Ankara uçuşumda gecikmeli kalktı. Rezillik bu. Rezillik. REZİLLİK. Bir daha sizinle zorunlu kalmadıkça uçmayacağım. Personellerinize de biraz nezaket ve Güleryüz eğitimi verin.
Bu kadar düşük kaliteli bir havayolu nasıl hala uçmaya devam ediyor gerçekten çok ilginç. Low cost değil lowest quality Airlines. Yolcudan daha fazla para alabilmek için yapmayacakları bir şey yok. Uçuşları hep rötarlı. Rötar konusunda yeni bir ahlaksızlık yöntemi bulmuşlar. Rötar 2 saat ise bunu 20 dakika 20 dakika şeklinde duyuruyorlar. En sonunda bir bakmışsınız 2-3 saat gecikme olmuş. Açıklama operasyonel sebepler. Yolcunun yapacağı bir şey yok maalesef. Şikayet etmek isteseniz muhatab yok. İğrenç sitelerinde bize yazın diye bir yer var. Merak eden bir yazsın bakalım yazabiliyor mu. Yazı yazılmasın diye önlem almışlar. En iyisi başka bir havayolu nu tercih edin yada Ankara İzmir gibi yakın yerlere tren veya kendi aracınızla gidin. Bunlara tepki vermezseniz hiç umurlarında değil.
Hiçbir şekilde ulaşılamıyor pegasusa telefon açmıyorlar mailden cevap vermiyorlar. Tekerlekli sandalye talabime dönüş yapmıyorlar. Rezalet desek az kalır. Söyleyecek kelime bulamıyorum.
bir yildiz bile çok bu ADI Para Avcılarina. Bir daha bedava verseler ucmam kimseyede Tavsiye etmem UZAK durun
Sadece uçağa müşteri alan pegasus görevlilerden özellikle kır saçlı 35 40 yaşlarındaki bir adam müşterilerin 2 el bagajı veya poşeti ile girmek isteyenleri resmen hayvan muamelesi yapıyordu. Belki görevini yapıyor ama yöntem böyle olmamalı. 17 Eylül 20:30 Saw bişkek uçağındaki Kırgız yaşlı kadınları resmen ağlatıyordu. Diz çöküp adama yalvarıyorlardı. Oradaki çoğu yolcu elimdeki 2. Poşeti ağlaya ağlaya bıraktılar. Kapıları kapattıp uçağa almamakla tehdit ediyordu. Keşke o günkü kamera kayıtları incelense. Diğer bayan görevliler de 2. Poşet için bile para istiyordu topluyorlardı. Uçak kalkmak üzere olduğundan çoğu elindeki 2. Poşetteki çocuk kıyafeti, gıda malzemelerini, giysilerini bırakmak zorunda kaldılar. Davranış şeklini eliştiriyorum
Eşim Ankaradan İstanbula gidecekken malesef 50 dakika önce geldiği,herhangi bir bagajı olmadığı halde "check in yapmadığınız için 1 saat önceden gelmediğiniz için alamayız" dediler.Kurallara milimetrik uyuyorlar tebrik ederim.Ancak Kayseriden İstanbula saatinde kalktığına pek sahit olmadım.Yardımcı olunabilirdi.
Sabah otobanda olan kaza nedeniyle uçağa yetişemedim. Biletimin iptal olacağını sanıyordum ama cüzi bir miktar karşılığında biletimi ertelediler. Pegasus ve çalışanlarına teşekkür ederim.
Çalışanlarınız yeterince bilgi sahibi olmadan yolculara ahkam kesmekten kendilerini alıkoyamıyorlar. Birisi tabelalardan bihaber, diğeri olacak şeye olmaz der, böyle bir göz devirmeler garip garip bakışlar… Tamam onları da anlıyoruz çok kişiyle uğraşıyorlar ama orada yardımcı olmak için varlarsa bir zahmet hem görevlerini bilsinler hem de bir parça güler yüz her şeyi çözer. Ayrıca ekspres bagaj alanındaki tüm ışıklı tabelalar “tüm uçuşlar” diye belirtiyor, hiçbir noktasında ekspres olduğuna dair bilgi yok, ve evet çok bilmiş hanımefendi; oturduğumuz yeri koltuk uygunluk durumuna göre ve gerekirse ücretsiz değiştirebiliyoruz, bu bilgi bilet alımı sırasında da veriliyor. Teşekkürler!
Kampanyalarının doğru olduğunu düşünmüyorum. O kadar uçuş aramama rağmen 10 Euro'ya bilet yok. Bir nevi tıklanma, üye sayısı artırma ve uygulama yüklenmesi için gerçek olmayan reklam yapıyorlar. Çağrı merkezlerini aradığım zaman, kampanyasız biletlerde yardımcı oluyorlar ama kampanyalı biletleri internet sitesine yönlendiriyorlar. Tabii ki oradan da alamıyorsunuz. Kötü bir pazarlamacılık anlayışı, uzun vadede millet bunları yemez.
Rötarsız uçuş mümkün değil artık
Tek kelime ile rezalet, gecenin bir vakti nöbetçi kontuarda çalışan yok, dijital makineleri güya planlı bakıma almışlar, mobilden uçuş barkoduna ulaşamıyoruz, olmasada olur bi hava yolu
Hayatımın en kötü deneyimi!!! Sıfır organizasyon, önerilmez. Bu bir kefaret!! Madrid'den Hurgada'ya gitmek iki günümüzü aldı!! İlk Barajas-İstanbul uçuşunda iki saatten fazla rötar yaptık. Ama dün saat 22:00'de İstanbul-Hurghada'dan almamız gereken sefer... Güya bugün 9:00'a kadar kalkmıyor... Çünkü bizi 11 saat boyunca kötü bir ortamla biniş kapısında beklettiler. bunu kimseye dilemem. Bize hiçbir açıklama veya çözüm sunmuyorlar, yalnızca fazla rezervasyon ve personel eksikliği olduğunu söylüyorlar. Yaşadıklarımız gerçeküstü. Havaalanında iki gün kaybettik ve elbette sekiz günlük dalış için parasını ödediğimiz tekneyi de Hurgada'da kaybettik. Şu ana kadarki en kötü şirket.
Kesinlikle rezalet. Bavulumun fermuar kilidini kırmışlar. Bagajı aldıktan sonra gidip gösterdim ve rapor tuttular. Ben ne yazık ki güvenip her hangi bir belge almadım. Benim raporumu kaybetmişler. Hiç bir işlem yapılmadı. Daha sonra baktım işlem yapılmıyor, internet üzerinden başvurdum. Ne dediler dersiniz, 10 gün sonra başvurduğunuz için talebiniz geçersiz sayılıyor. Kesinlikle bu hava yolu şirketini kullanmayın. Uçmak zorunda kaldınız ise her türlü belgeyi alın. Bagaj hasar raporu mu tutturdunuz, güvenmeyin. Alın. İmzalı belgeniz elinizde olsun. Şuan güvenli bir şekilde bavulumu kullanamıyorum. Çöp oldu.
18.04.2023 tarihinde 09.40 İstanbul Kopenhag uçağında inerken para ve kredi kartı çantamızı inerken uçakta unutmuşuz. Oradakiler Mail atın size döneriz demelerine rağmen ısrarla paramız yok ortada kaldık deyince 10 dakika içinde uçağa giderek bizim tüm paramız ve kredi kartları olan çantamızı iade ettiler .tüm ekibe teşekkür ederiz. ancak dönüşte uçaktan inince servis ineceğimiz kapıdan uzakta bir yere park edince niye böyle yaptınız dedim ve aldığımız cevap; bana işimi öğretme oldu.bu cevap İle Türkiye ye hoşgeldiniz dediler. (Saat 16.30 Stockholm İstanbul uçağı)
Fiyat eskisi kadar uygun değil ama elbette uygun, Türkiye’de özel havayolu şirketi denince akla gelen. Dubai seyahatimde gidiş için AnadoluJet’i tercih ettim ( aşağı yukarı aynı fiyat) dönüş için Pegasus’u. Reklamı var Türkiye’nin en genç filosu diye, bize birçok koltuğu yırtık, masası açılan ama geriye kapanmayan, bizden önceki seyahat edenlerin çöpünü izlediğimiz, iki arkadaşa yanlış bilet satılmış köy dolmuşuna denk geldi. 45 dakika rötarlı, yani personelin güler yüzü ve yardımları dışında iyi not vereceğim yeri yok.
tam 3 saat erteleme yaptılar hâla bekliyoruz her yarım saatte bir erteleme yapıyorlar bahaneleri ise uçak hangardan çıkmadı oluyor rezalet.
Uçağa binmek ve inmek için bir saat otobüs ile götüren ve her zaman rötar yapan, müşteri memnuniyetine hiç önem vermeyen. Hatta müşterileri insan yerine bile koymayan. Bir bardak suya 30 TL isteyen. Berbat bir havayolu. Üç kuruş ucuz diye sakın almayın. Sonra pişman olursunuz. Bir saatlik uçuş otobüs ile üç saate çıkıyor.
Pegasus'tan s. Gökçen saraybosna için gidiş dönüş bilet aldım online check-in yapamadım. Müşteri hizmetlerini arayınca alandan yapabileceğimi söyledi. Bilet alırken pasaport bilgilerimizi de girdiğimizi kontrol etmelerini bir hata varsa düzeltelim dememize karşılık hata yok sistem yapmıyor alanda banktan yapın dediler. Alana gidip uçuşa 3 saat kala chech in açılınca pasaportun kullanım suresinin 2 aydan az kaldığı için check-in yapamayacaklarını alanda söylediler. Müşteri temsilcisi aradığımızda söyleseydi zamanında tedbir alırdık. Sistem online chech in yapmayıp hata verdiği gibi bilet satışı da yapmayıp hata-uyarı verebilir di. Para gelsinde sonrası ne olursa olsun müşteri uğraşsın.
Uçuş maliyetlerini ucuzlatmak için yıllardır yolcularına beslenme hizmetini vermeyen ancak sizin uçuş esnasındak yemek ve içecek ihtiyacınızı çoj pahalı satan bir havayolu şirketi.
Üç uçuş, üç saati aşan rötarlar. Asla parmak kullanmazlar Ön koltuk için para ödedim ve beni 31. sıraya gönderdiler. Ödeme yapılmadan talep henüz beklemede. İçler acısı bir koruma durumundaki kabinler, kirli ve bozulmuş Bir daha onlarla uçmayacağım, çok daha iyi Türk Hava Yolları,
Çalışanlarını havalı kendini beğenmişlerden değil de müşteri odaklı samimi insanlardan seçerlerse doğru tercih olacaktır! Uluslararası firmalarda çalışanlarda bu hava tava yok.
iyice berbat bir hale geliyor . sabiha gökçen hava alanında hiç bir sorumlu kimse yok . herkes kafasına göre takılıyor PC1173 uçuş numaralı uçaga yolcu alan bayan . tam bir kaşar . insanlarla kaba bir şekilde konuştuğunu körünce uyardın ve sizi şikayet edecem dedim . dönüp yüzüme karşı sırıtarak . şikayet edecek birini bulursanız edin dedi. ve haklıymış verçekten hava alanında öyle bir yer yada öyle biri yok.
Rezil bir firma kesinlikle kullanmayın sürekli rötar yapar evinize işinize seyehatinize asla gidemezsiniz. Yazıklar olsun size!
yaşlı ve engellilere yardım amaçlı sunulan tekerlekli sandelye için ücret 550tl talep edilmeye başlanmış. Uçakla değil sanki tekerlekli sandalye ile götürecekler. YAZIKLAR OLSUN.
Verdiğiniz paranın karşılığını alamıyosunuz hiç rahat bı yolculuk değildi
Sabiha gökcen Yer personeli içler acısı. Yolcularla iletisim sıfır. Rezalet. Insanı azarlar gibi konusmalar..sorumlusu burhan kocarslan müsteri memnuniyeti sıfır. Hizmet sıfır. Insan kaynaklariniz ne is görür. Marka degerine hicmi kiymet vermezsiniz. Yazik sizlere.
Açıklama yapmadan, uçuş iptal eden. Uçağa alıp, bir saat bekleten hava yolu şirketi.
22 Mayıs 2023 tarihli Saraybosna uçağına binerken zorla tek parça el bagajımı bagaj altına yolladılar. Görevli ağır şekilde bağırdı.
Demin bi bilet kestik sabah 10a alacakken akşam 17ye almışız aradık 433 lira olan bilete saat değişim ücreti 161lira fark komple iptal için 200 tl para kesiyolardı resmen hırsızlık 14 gün içerisinde koşulsuz şartsız iade hakkı yokmu ne biçim şirketsin sen
Bilet paramı istiyorum! 25.11.2020 Sabiha Gökçen-Edremit saat:19:00 uçuşu için, 18:00'da check-in yapılamaz dediler, bilet sırasına girdik. Bilet sırasında kapıların kapandığını söylediler. Şuan 26.11.2020 70 tl fark koyarak bilet aldık. Ve şuan 212 numarada bekliyoruz. 18:31 saatim hala kapı açılmadı. Bu hırsızlıktır. Milleti yalandan kandırıyorlar.
Beş para etmez Hava yolu şirketi!
Kervanla gelsem daha az zulüm olurdu. Açıklama yapılmadan 2 saat bekledik. Kapı da balık istifi insanlar bekledi. Ekstra ücret vererek Aldığım koltuk numaramı da değiştirmişler. Bir daha da bırak bilet almayı selam bile verilmez Yorumun Bu kısmını yaklaşık iki sene sonra yazıyorum. Yine bir Pegasus vakası. Benim kaltugumu benimle birlikte bir bayana satmışlar. Biz de bunu uçakta koltuk kapmaca oynarken farkettik. Nasıl iyi kâr ediyor musunuz.
A poor quality company does not have customer satisfaction, I made a trip recently and when I went to pick up your suitcase it was damaged, they do not accept any responsibility, what happens to you, I will definitely not choose it again. VALİZİMİ TESLIM ALDIĞIMDA HASARLIYDI VE HIC BIR SORUMLULUK KABUL ETMEYIP , MUSTERI MEMNUNIYETI SIFIR BERBAT BIR YER TAMAMEN TICARETHANE BIR DAHA ASLA TERCIH ETMEM.
Tam anlamıyla rezalet.Sosyal mesafe yüzünden saat 10.00 da olan ucumusumu 1 dakikayla kaçırdığım ve online check-in yapmış olduğum halde 119 TL ye aldığım bilete bir sonraki sefere aktarma için 70 TL daha ödedim.Bide satış personelinden azar yedim.Oda yetmezmiş gibi valizi verirken personel valiz gidene kadar bekleyin hanımefendi dedigi için bekledim daha valiz gitmeden bağırarak beklemeyin hanımefendi diye bir ses yükseldi iyide siz bekleyin dediniz niye bağırıyorsunuz dediğim için birde o personelden azar yedim ha bide valizi vermek için cihazdan etiket aldım sıra beklemeden valizi expreslere verebilirsiniz yazıyor diye sıra yönlendiren personele sıra beklemeden yazıyor sıraya gircek miyim diye sorduğumda sizin gibi bin tane var tabi gireceksiniz ne sandınız devam edin uyarısı aldım sabah sabah harikayim.Ne kadar müthiş personeller secmissiniz kaba saba suratsız ters.Ben ilk defa tek başıma yolculuk yapıyorum bunlar bilmediğim için başıma geldi personelin güler yüzü olması gerekirken daha da negatif haldeyim şuan .Emin olun paramı alacağımı bilsem gidecegim yere de gitmezdim şuan o kadar gerginim.Butun günüm anlam ve önemini firmanız personeli yüzünden kaybetti.Ve bir daha da pegasusla asla ve asla yolcu yapmam !!!!! Havaalanına girerken.bagaj teslim ederken sosyal mesafe var ama uçağa giden otobüse binerken yol REZALETSİNİZ...
Istanbul Sabiha Gökçen Hava Limanından Antalya Hava Limanına iş seyehatı için online üzerinden bilet kesmiştim. Check in için Sabiha Gökçen'e geç ulaştım daha öncesinden online check in aklıma gelmemişti yetişirim diye hesap etmiştim çünkü.. Lakin seyahat edeceğım uçak için tüm işlemler için 45 dakikam vardı. Süpervisor "Yaşar Çelebi" ve Beyza Çisem Çelik isimli Kahraman diyebileceğim iki personeliniz sayesinde hem seyahatimi gerçekleştirdim hemde ekstra bir sefer hakkı kazanmış oldum. Daha önce iş için farklı firmalarlada çalışmıştım ama bundan sonra hep Pegasus Hava Yolları... Bu bahsettığim iki kahraman en kısa zamanda güzel yerlere gelmesi ümidiyle... Sonsuz Teşekkürler...
Artık online check-in'e gidip bavulunuzu teslim edemiyorsunuz! Kendiniz tartacaksiniz. Self servis havayolu şirketi. Yakında uçağa kadar yürüyün derlerse şaşırmayacağım. Sahibinden çalışanına, çirkef, her defasında bir sorun çıkartan, yanına ugranilmamasi gereken bir şirket.
Hayatım da bu kadar kötü organize olarak çalışan bir şirket görmedim sürekli olarak yolcular ile tartışma içerisindeler care point diye bir yer var dış hatlar da uzun kuyruk olucak şekil de sıra olmadan hiç bir şekilde işlem yapmiyor gerçekten madur olmamanız kesinlikle bu firmayı tercih etmeyiniz
Bagaj sistemi değişmiş bir saat uğraşıyorsunuz otomatlarla, bavulu verdiğimiz görevliye soru sorduk üslup sıfır , dövecek gibi cevap verdi. Uçak eski koltuklar vs. Tıngır tıngır geldik. Check in isi de sıkıntılı aynı aileden olanları farklı koltuklara verdikleri için koltuk değişim telaşı vardı . Tüm koltuklar da dolu.
Okuduğum yorumlara istinaden ön yargılarım olarak bindiğim ama tam aksi duygularla indiğim uçak. Tüm personel gayet güleryüzlü ve yardımsever. Uçus gayet konforlu oldu. Kabin amiri Hakan Bey'e ayrıca teşekkür ederim. Umarım kariyerinde daha yüksek makamlara gelir bence fazlasıyla da hak ediyor. 05.02.2022 pc2828 ANNA Saw-tzx 20:05 uçağı. Tüm ekibe tekrar teşekkürler.
Her yolcu online check in yapmaya müsait olmayabilir. Normal bagaj teslim noktası hizmeti veren banko sayısı yetersiz
Sırf daha çok yolcu alabilmek için koltuk kalınlıgını 10 cm e dusurup arkaya bile yaslanılamayan şekilde yapmışlar, katar uçuşu 4 saat, bir su dan bile 15 lira para alıyorlar yurtdısı uçusundan, iğrenç bir seyahatti.
Her seferinde aynı şey en az 1-2 saat geç kalkıyor….
Sabiha gökçen havalimanı hasarlı valiz noktasındaki arkadaşlar, özellikle de kel bıyıklı beyfendi eğer işini sevmiyorsan yapmak zorunda değilsin insanlara bu kadar kaba davranman hiç doğru değil. Unutma ki maaşını biz ödüyoruz!
Akli olan bu igrenc Firmadan bilet almasn. Adamlar daha ucagi indirmeyi bilmiyo. Yok hava sartlari yok su yok bu . O kadar ucak nasil iniyo o zaman.
Uçağı kaçırmışım tamam anladım bir saat önce bileti hava alanında aldım olabilir lakin bir tane Pegasus yetkilisi bulamadım bizim kapı görevlileri gitmişler, pegasusun başka kapı görevlisine sordum oda ne yardım etti , bırak yardım etmeyi ne yapabileceğimi söyle dedim herhangi bir kelime bile söylemedi Pegasus mu tabiki birşey söylemek istemem lakin çalışanları beş para etmez insanlardan izin alıp soru sordum bana gelen sırada bile cevap vermedi Allah'a havale ettim iki yakası bir araya ..
Ucuz fiyata ulaşım için iyi. Farklı firma ile aktarmalı yolculukta tam bir rezillik. Rakipşer 20 kg+10 kg ile uçurken kendileri 15+8 ile yolcuları rezil etmektedir.
Dun yaptigim ucak saat degisikligi icin 24 saat gecmeden,hemen aradigim halde, extre 255 tl odedim. Bugun 13:00 olan ucagim 14:55 e rotar yapti.yapacagim butun isler aksadi.ama ben den degisiklik icin ceza bedeli aliniyor, bu rotarlar icin neden ceza uygulanmiyor
Biraz şüphem vardı, ama inişi kalkışı ve uçağın konforu açısından iyi bir havayolu. Yiyecek fiyatları da idare eder. Özellikle kısa mesafelerde güzel bir seçim sayılabilir.
Arkadaş bu nasil bir firmadir. Ucak kalkisa gecicek ariza verdi hayde parka geri. Bakimlarini dogru yaptirin su ucaklarin. Dunya paralar almayi biliyorsunuz
Gelirken rötar, gelirken rötar. Klimalar açılmaz uçak içinde 1 saat den fazla bekletirler. Tam bir rezillik ve halla beklemekteyiz. (PC2206 nolu uçuş)
4 uçuş, yarım saatten fazla 4 gecikme. Rahatsız koltuklar ve oldukça düşmanca personel. Diyelim ki Türkiye'nin RyanAir'i ama aynı zamanda gecikmelerle. İnternet üzerinden yapılan işlemler tam bir felaket, telefonla aramanıza gerek kalmadan biletlerinizi iptal etmek veya değiştirmek imkansız. İspanyolca seviyesi = 0, İngilizce ise oldukça orta. Mümkünse kaçınılması gereken bir havayolu şirketi.
Diğer hava yolu firmaları zamaninda kalkarken yolculara bilgi vermeden kapida yarım saat bekleten yolcular tepki gösterince ,olayı yumuşatmak yerine sesini yükselterek cevap veren personeliyle bitik.
Turkiye'nin yüzakı bir kuruluş. Vaktinde kalkışı aksaklıkların asgari düzeyde oldugu bir havayolu şirketi. Alkışlıyorum, iyi ki böyle bir havayolumuz var.
Pandemi sürecindeyiz ve sosyal mesafe uçak içerisinde yok, bütün koltuklar dolu gidiyoruz maşallah, ıslak mendil yok bir şey yok ayıp ya o kadar para veriyozz uçakta rötar yaptı bu arada yarım saat kadar, 14:20 Kayseri uçuşu, iyi günler
Türkiyenin en rezil havayolu şirketi..yine rötar
Sosyal mesafe sıfır, uçak rötar yapıyor ama hiçbir yerde yazmıyor hiçbir bilgi verilmiyor. Pegasus maalesef hala tercih sebebi değil mecburiyet dışında binilmez!
Bavulum parçalanmış. Başvuru yaptım. Otomatik check-in yaptığınız için ödeme yapamayız dediler. Dikkat !!!!
Self servis valiz verme tam bir işkence olmuş. Okuma yazması olmayanlara şaka gibi... Müşteri profilinizimi değiltiriyorsunuz? Bu nasıl bir uygulamadır?
en kötü havayolu, berbat kalite, genellikle uçuşları geciktirir.
Kanatlı dolmuş arındırılmışta kapı değişimi yapıp anons çekmeyerek yolcuların uçak kaçırmasına sebep olan ortagı ali koç denen vizyonsuz un uçak içinde tuvaleti bile paralı yapalım dediği kurum. Ali bey uçakta koltukları yıkarız bizde
Yıllar önce bilet almayı denemiştim müşteri hizmetleri telefonuna güvenlik çıkmıştı hafta sonu olduğu İçin bugün tekrar internet ten bilet almaya çalıştım 2020 yılında olmamıza rağmen pegasus teknolojiyle entegre olamamış hiç bulaşmamak en iyisi bence..
bilet aldim parayi cektiler mail ile geri donus yapmadilar aradim biltiniz iptal oldu dediler parayi alamadim atlasjetten tekrar bilet aldim 2 gun sonra pegasus mail gonderdi biletiniz ok diye 23.08.2016 sivas a su an 2 biletim var boyle lanet bir sirket gormedim
App dem herşeyi kendinin seçebildiğim için kendime ve dostlarıma buradan bilet alıyordum bu son uçuşum oldu çalışanları yer hizmeti ve uçuş dahil soğuk ve alakasız ailecek dlm İstanbul- İstanbul Köln uçuşu için aylar önceden bilet aldım iç hatlarda aldığım bilet 35 kg kişi başı dış hatlar aynı şekilde ama adamların sisteminde dış hatlar 20 kg gözüküyormuş dedikleri gibi benim yüküm zaten onların dediğinden az ama uçağa verilecek valizler yüküm fazla gözüküyor el bagajımız yok haliyle transit geçişte uçak bagajı yükünü havalimanında geri verdiler İstanbul aracımızı küçük kiraladığımız için bütün bagajlarımızı emanete verdik İstanbul’da eşyaları bölecek valiz almak için dışarıda planladığımız geziyi Pegasus hatasından tam bir işkence ve rezalet yaşadık İstanbul planlarımın gasp ettiler üstelik Köln uçuşu bir gecikmeli kalktı ki gecenin ortasından sonra Köln deki ayırttırınız otelle nasıl geldik kalktık anlamadık ailemle bu rezilliğin üstüne bir daha bu havayoluyla uçmak mı asla bütün dostlarımada bunu ileteceğim TÜM HEPSİ İÇİN TEKKÜRLER PEGASUS AİLESİ
Sanki Başbakan herkes, saygısızlar, şuan durduğum yerde 4 saat oldu . Bir cvp bekliyorum sdc . Bir daha bu firmanı kullananı s…ler 16 kişi bekledik
Gördüğüm en kötü firma Personellerinin yüzüne bakarsanız ne kadar mutsuz olduklarını görürsünüz
Herşey için para isteyen, uçakları minibüs gibi kuyruğa giren, her defasında rötar yapan, insanların sadece ucuz diye tercih ettiği bir havayolu şirketi.
Pegasus pişmanlıktır. 500t daha iyi olabilir
Gün geçmiyor ki gecikme olmadan
Her anlamıyla tamamen rezillik
Güzel hizmet sunan bir firma,her konuda yardımcı olan elemanları var, teşekkürler.
Kendi personellerinin iş yüklerini bayağı azaltmışlar robotik yaşama doğru gidiyoruz. Toplum olarak çabuk adapte olmuşuz sıkıntı olmadan işlemler yapılıyor.
-15 ,-30 verilse pegasus un puani bence budur müsterisini bu kadar mahadur eden baska bir firma daha varmidir bilmiyorum.yaziklar olsun 1,30 dk olan ucusuma ucak yolcu alisina basladi deyip biletlemeyi yapmayip fazla bilet satarak ucak doldugunda kalanlari magdur eden firmanin adidir pegasus rezalet yaziklar olsun.
Sayesinde insanlar hesaplı uçuyor
Bilet satış gişesindeki görevli bayan sorduğum tüm sorulara çok açıklayıcı ve guleryuzlu bir şekilde cevaplar verdi beni çok güzel yönlendirdi.Cok memnun kaldim
📍 Güzelyalı Mh., Kemikli Dere Mevkii İstanbul Tersane Komutanlığı Yanı, 34903 Pendik/İstanbul
💬 İstanbul Pendik de bulunan yabancı uyruklu bir işletme. İçerisinde üst katta uygun fiyatlı bir lokanta var. Tuvalet ve mescit dışında şoförlerin duş alabileceği...
İstanbul En İyi Bilet kapısı Listesi Pendik En İyi Bilet kapısı Listesi
📍 Altıntepsi, Esenler Otogarı Otoparkı Büyük İstanbul Otogarı D:135, 34035 Bayrampaşa/İstanbul
📍 CUMHURİYET MH.GÜRPINAR YOLU CADDESİ.BEYKENT SANAYİ SİTESİ NO 8 İÇ KAPI NO 331, Büyükçekmece/İstanbul
💬 Biz balayı tatili aldık pandemi sürecine girdik. Fakat bizim iyi bir yerde tatil yapmamız mutlu olmamız için farklı güzel otelleri seçtiler birebir ilgilendiler...