Adres: | Karacaoğlan, Otogar, 35070 Bornova/İzmir |
---|---|
Telefon numarası: | +908503333535 |
Kategoriler: | Seyahat acentesi Otobüs bileti acentesi Bilet satışları Kargo şirketi |
Web sitesi: | https://www.pamukkale.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Özellikle marka olarak önde olan Pamukkale İzmir otogar dan bindiğim turizim de şoför den hiç kimse memnun değildi saat 7 başlanan otobüs 7.35 başlamıştır ve hoşgörü nezaketi konfor yok yolculuk bu adam yüzünden kötü geçmiştir sevmedim
İzmir'den Ankara'ya çok konforlu bir yolculuk oldu, defalarca ikram dışında 1200 seferindeki bayan hostes, ve host Himmet beyde çok güler yüzlü ve işini gayet iyi yapan personeller, teşekkür ediyorum. Sadece koltuklardaki TV de müzik bölümü boştu, kızım müzik dinlemek istedi, bu sorun giderilirse çok iyi olur.
Sürekli Türkiye'nin farklı yerlerine seyahat eden biri olarak söylüyorum. Pamukkale Turizm otobüs firmaları arasında gördüğüm ve deneyimledigim en iyi firmadır. Yolculara karşı anlayışlı tutumları , verilen hizmet , zamanında kalkıp belirttiği saatte varması, sürekli olarak temiz ve düzenli olması, konforlu ve yeni arabalarıyla çok iyi bir firmadır. Normalde girip yorum yapmam ama diğer firmaların içler acısı halini görünce içimden geldi.
Çok iyi otobüsleri var çok rahat jumbo modelleri tercih etmenizi tavsiye ederim muavinleri çok nazik ve hassas hiçbir şekilde yok demediler hep alternatif sundular
Pamukkale turizm izmir otogarı Buca servisi 099 plakalı aracın şoförü Bülent abi bu gece beni düşünüp zor durumda bırakmamak için güzergahını biraz değiştirip güvenliğime emin olduktan sonra yoluna devam etti. Gece 4 te Bucada bu abiyle karşılaşmış olmasaydım benim için biraz sıkıntılı olacaktı durum. Gerçekten çok teşekkür ederim iyi ki varsınız
Pamukkale her yerde aynı konforlu ve guvenli yolculuklar sunan vazgecilmezim olan şirket. Yolculuklar keyifli zamanında ulasim aksakliga yer yok teşekkürler
Calisanlanlan personel arkadaşları çok tebrik ediyorum çok saygılı çok kaliteli bir yolculuk geçirdim otobüsü kacirmistim bulmama yakalamama yardımcı oldular çok iyi bir firima bundan sonraki seyaatlerim pamukkale ile olucak hizmet sektöründe benim için birinci
Kesinlikle aldığı parayı haketmiyor. Saat 23:00 otobüsünü erteleye ertleye gece saat 02:15 e kadar erteledi. Anormal olan şey şu ki 23:30, 00:00 ve 01.00 araçları saatinde kalkış yaptı. Yolcuları 3 saat bekleterek güvenliklerini tehlikeye attı. Yolcular isyan etti. Yetkililerin acilen bu firmaya müdahale etmesi gerekiyor.
Otobüs rahat, İzmir-Fethiye seyahatimizde görevli/host Tahsin bey harika (ödüllendirilmeli) fakat otobüsün klima filtresi değiştirilmeli. 5.5 saatlik yolculuk boyunca KÜF soluduk. En yüksek fiyatlı firma bu tür sağlıkla ilgili önemli detaylarda kaybetmemeli. Ayrıca şehiriçi servis modelleri güncellenmeli, eski, rahatsız, gürültülü.
Otobüsle ulaşım güvenli,konforlu, kabin memuru şöför ilgili fakat indikten sonra şehir içi çilesi başlıyor, her yolculuk sonrasında şehir içi servislerini 1 saat beklemek zorunda kalıyoruz ,çok bekleyen olduğu için servis amirliğine iletmemize rağmen yinede ek bir sefer yapılmadı çözüm üretilemiyor bu kadar otobüs yolcu indiriyor ama servis koordineli değil otobüsle servisin iletişimi sıfır aramızın karşılığını alamıyoruz
Bu sene Pamukkale Turizm'i seçtim 3 kez seyahat ettim, Son derece rahat,konforlu koltuklar, çalışanlar profesyonel ve güler yüzlü, tam saatinde hareket ediyor, Umarım böyle devam ederler.
Servis saatlerinin hiç bir şehirden gelen otobüs seferleriyle uyistugunu görmedim. 15 gece inecek diye aldığım otobüs 35de iniyor. 1 saat bekletiyor. Rezalet ötesi
35 PK 03 plakalı otobüs yedek şöför host ve özellikle Celal abi çok ilgiliydiler çok yardımcı oldular.3.yolculuğumdu ve yine müthiş geçti teşekkür ederim.
Tüm arabalar jumbo olsun artık böyle büyük bir firmaya bu yakışır tek eleştirim İzmir Alanya istikametinde mola verdiği yer, çok kötü artık pamukkale kendi mola yerlerini yapmalı
Hizmet sıfir nerde o eski pamukkale he pahalı hem hizmet yok pes
İyi bir yolcu taşıma şirketi izmirden bursaya yolculuk yaptım fena değildi
07/12/2023 12:00 İzmir/Muğla otobüsünde 11 nolu yolcu olarak seyahat ettiğim Pamukkale Turizm firması; otogar personeli, yol kaptanı, kaptan yardımcısı (Hüseyin BAYRAKTAR) ' a ; Güleryüzlü, huzurlu, keyifli,saygılı bir yolculuk ve otobüs içi ikramları için çok teşekkür ederim...Aynı standartlarda hizmet vermeye devam etmeniz temennisiyle...Saygılarımla...
10 aralık 2023 Pamukkale turizm Ayvalık /Sakarya 67 sc 383 plakalı 17 nolu koltukta yolculuk yaptım.çok teşekkür ederim.muavin çok efendi idi . şoför ve yolculuk hizmet yolcuya davranış aynı şekilde iyi idi.sağolun
Devamlı Pamukkale ile yolculuk yapıyorum çok memnunum.rahat bir yolculuktu teşekkürler
10/01/2024 İzmir/milas 17:00 seferi suratsız bayan hostes'ten bir kahve istedim sıcak servisimiz yok dedi,belki tiryakisiyim belki başım agridi,birde dün yani 09/01/2024 milas İzmir gidişimde gayet güzel kahve servisi yapildi.
Ben böyle bir rezalet görmedim ! ilgi alaka sıfır! Dünyanın en vasat şirketi !! izmir otogardan aldıgımız bileti insanlar peronda otobüsü beklerken PAMUKKALE TURİZM İZMİR ŞUBE tarafından yakmak zorunda kaldık. İLETİŞİM NUMARASI VERMEYİN! İŞLERİNİN ARKASINDA DEĞİLLERRR ! servis kullanarak giden insanlara, 3 ayrı iletişim numarasından birisi mi aranmaz?? VASATSINIZ !!
Bugün İzmir otogarından İstanbul’a bilet bakarken Aylin hanımla karşılaştık. Güler yüzü, düzgün iletişimi için teşekkür ederiz. Pamukkale turizm böyle personellere sahip olduğu için çok şanslı ☺️
Aldigimiz hizmet kaliteli olsun diye tercih ettigim pamukkale firmasinda ekran bile calismiyor. Yani 404tlye yine 6 saatte izmir istanbula giden baska firmalar varken -obiletten gorulebilir- ben 715tl vererek pamukkaleyi neden tercih ettim, sorguluyorum. Madem koltuklar dar, prizin biri bozuk yanimdaki bayan koltugun hakkini kullandim neyseki , madem televizyon calismiyor ben neden pamukkaleden bilet aldim?!!
Böyle REZALET yok,bilet satarken servis güzergahları gözüküyor ama İzmir otogar da tek servis İzmirin her yerine ayakta yolcu taşıyor.Servis şoförü sorulan sorulara bağırarak cevap veriyor. Rezalet ötesi berbat 8 saatlik yolculuk tan sonra eziyet katlanarak devam ediyor.
Bayramdan bir gün önce sefere yaklaşık iki buçuk saat kala saat düzenlemesi yapan bir firma kendileri. Yarattıkları mağduriyeti gideremeyecekleri için geri adım atmak durumunda kaldılar.
23 Mayıs Salı 14:00 İzmir- Bodrum seferli araçla seyahat ettim. Plaka : 34 UZS 92 Şimdiye kadar Pamukkale ile yaptığım en konforlu seyahatti. Muavin Bey aşırı kibardı. Abartarak söylüyorum çünkü 3 buçuk saatlik yolculuk boyunca 6-7 kez bir şey ister misiniz diye sordu. Kılık-kıyafet, konuşma ve üslubu çok iyiydi. Gerçekten işini fazlasıyla iyi yaptığını düşünüyorum. Umarım her yolculuk böyle olur. 🙏
1 yıldız bile çok!!! Şu dönemde üstelik 9 saatlik Antalya/Kumluca yoluna o kadar berbat daracık bi otobüs verilmiş ki 6 yıl önce bindiğim Kamil Koç bile aşırı lükstü. Kafa koyma yeri bile yok koltuk kafanın yarısına denk geliyor. Bonus: serviste bile 10 kişi ayaktaydı ilk defa böyle bir şey görüyoruz. Normalde sayıya göre servis gelir.
Çok kötü başka firmaya bakın
Pamukkale otobüs firması seyahatı güzeldi,,ancakkk İzmir otogarına ulaşmak labirentte farenin peyniri bulmasından zordu,,,gerek otobüsün hareketinden önce telefon numaramız olmasına rağmen aramayan yetkililer gerekse bu otogara ilk defa kendi aracınızla geliyorsanız otogara ulaşmanın sıkıntılı olduğu konusunda bilet aldığımız OBİLET uygulamasın uyarmayışı,5 yıldızlı seyati 2 yıldıza düşürüyor, otogara 30 dk önce geldim fakat otobüse ulaşmak son saniyede gerçekleşti,otobüse ulaşmak için,inişe geçen uçağın pıstı pas geçmesi gibi,otogarın girişini bulamadık,navigasyon uygulaması bizi getiriyor tel örgülerle kapatılmış arka kapıların olduğu bir yere 3 kez kara yoluna çıkıp tekrar içeriye girmeyi denedik.rezalet bir otogar,burasına ulaşımı düzenleyen mühendisler kötü bir düzenleme yapmışlar,Umarım düzeltirler,,,.
Otobüsleri rötar yapınca sorumluluk kabul etmezler. Saat 16.00 aracına 16.03' e geldiğimizde bütün sorumluluk bizim üstümüze düşer. Rezalet bir işletme. Kesinlikle yolcu odaklı değil para odaklı firma. Uzak durun!
Hizmete 1yıldız bile çok valizimi kaybettiler kimse üzerine sorumluluk almıyor bodrum garajda 2saattir bekliyorum yazıklar olsun
01.30 İzmir - Ankara seferini yapmakta olan otobüsten haberiniz olmadığını düşünüyorum. Haberiniz olsa uzun yola çıkarmaya utanırsınız. Temizlik kesinlikle yok. Operasyon yönetimi çok zayıf. Koltuklar bakımsız ve rahatsız. Sefer ücreti 349 TL İzmir Ankara arası diğer firmalar ile kıyaslandığında en pahalı ilk iki firma.
İzmir bursa yolculuğu yaparken mavine 2 defa sabah namazı kılmak için vakitlice bir tesiste durmasını istedim, son sefer söylediğimde tesiste duracak dedi, ama durmadı çocuk kandırırcasına...
İzmir otagar da görevli hareket memurları Ferhat bey ve adını unuttuğum arkadaşı işlerini severek yaptıkları için tebrik ediyorum iş olarak değilde sorumluluk bilinci ile çalışıyorlar basarlar dilerim
Rezervasyon yapamama ve 1 saat önce otogarda olmama rağmen biletimi başka müşteriye satmışlar . Verdikleri cevap ve üslup çok kırıcı .çalışma disiplini yok hiç memnun değilim. Asla önermem
Pamukkale gibi bi otobüs firmasında bu şekilde can güvenlini riske atan şoförlerin bulunması hoş deyil iki otobüs aydın otobanında birden emniyet şeridine cekip bir yolcu öndeki otobüsden almak için emniyet şeridini ihlal edip durdular alıp devam ettiler emniyet şeridi yolcu alımı icin uygun deyil yetkililer ilgilenin lütven bu konuyla saat 13 izmir kuşadası aracı.
Temiz. Her Gün daha iyi oluyor. Personel yardımcı olmaya başladı. Servis şoförü yaptığımız konuşmada kulaklığını çıkarma kibarlığını gösterse aynı soruyu bana birkaç defa sordurmayacaktı. Servislerin duraklarında belirsizlikler var.
Çok ama çok bakımsız. İZMİR otogarının tamamı bakımsız. Burası bir büyükşehir belediye işletmesiyse çok daha fazla yazık. İzmir insanı kaliteli. Bu yönetim bu kaliteli insanların ruj ve vicdanımda yük.
Yaklaşımları düzgün ve kibar çalışanları ve düzenli seyahat işleyişi sizi rahatlatıyor.
Sevdiğimiz firma ancaaak İzmir şehir içi servis hizmetindekiler az daha saygı lütfen işinizi sevmiyorsanız firmayı lekemeden kaybolun. Sonuçta yaptığınız işin parasını alıyorsunuz beğenmeyen ayrılsın…
Servislere yakın peronda indirdiği için memnunum ancal servisler her yarım saatte bir olsa keşke. Çoğu zaman İzmir otogarına vardığımızda servis yeni kalkmış oluyor ve orada 1 saat beklemek zorunda kalıyoruz. Gerçi onlar da haklılar. Yakıt bu kadar pahalılaşmışken o kadar aracı nasıl kaldırsınlar...
Ne kadar dogru bilmiyorum ama, durum her acıdan degerlendirilebilirsede, 5 dk lık Moladaki, Wc için girilen Bir yer vardı sanırım, Polatlı, Afyon arasi 1 yerdi. Inanılmaz hijyensizdi. Fakat Anadolu Turun Usak daki kendi yazhanesinin yemek ucret leri uygundu. Bir tık daha hijyeni ön planda tutmalarını bekliyorum.
Rezil bir firma eğer 5 saatlik yolu 24 saatte gitmek istiyorsanız tercih edin. Verdikleri saatler yalan dolan gelişi güzel çalışıyorlar ( buna çalışmak denirse ) bedava verseler yine binmem bir daha allaha havale ediyorum
Evcil dostlarımızı yanımızda götürebildigimiz tek seyahet markası pamukkale oldugu için durmadan pamukkale ile seyahet ediyorum her seferinde de otobüste ağlayan kusan bebekler ve çocuklar oluyor bu tabiki çok normal bir bebegin ağlaması kadar normal bir șey yok her seferinde sakin ve sessizlik ile karșıladığım bir durum ama izmir kocaeli arası yaptığım seyahatte köpeğim biraz cıyıktadı diye bakın kesinlikle havlamak demiyorum ki havlasa bile köpek bu kanunlarda bile evcil hayvan sesi gürültü degil dogal ses olarak geçer ki hayvanları kabul eden bir firmadan böyle bir șeyin yapılması hiç hoș degil bu iki yüzlülüktür bir hayvanın sesinin susturulması söylenebiliyorsa bir bebekte de aynı șey olmalı evcil dostlarımız da biz sahiplerin cocukları böyle tepkileri haketmiyoruz böyle tepkiler verilicekse eğer hayvan kabul etmeyin diğer firmalar gibi gerçekten hiç beklemedigim bir șeydi tamamen rezillik
Antalya izmir arası yolculuğumuz pamukkale ile yaptik.sofor ve muavinler çok ilgiliydilwr ama servise binmek için geldiğimizde tam bir REZILLIK... SICAKTA INSANLARI REZIL ETTILER.. 1 SAAT SERVIS GELECEK DIYE BEKLE....SERVIS GELINCE SICAKTA ARABANIN ICINDE BEKLE KLIMASIZ.... NASIL BIR ZIHNIYET PATRIN BEY SANA SOYLUYORUMMM
Güzeldi kazasız belasız evime geldim ikramlar güzel ve birde dondurma ikram ettiler ben şok teşekkür ederim bol kazançlar dilerim yolunuz açık olsun
Otobüsün 5 dk geç girmesinden dolayı otogara, bucuklu saatlerde ve bir saatte bir oldugundan dolayı servis 55 dk servis bekledik. Servis ayri bir mesele güzergahı olmamasına rağmen Üçyol hatay güzergahıni aldi ayakta 6-7 kişi seyahat edildi. Pamukkale kalitesinde bir.firmanin boyle tatil ve yogunluk zamanlarinda bunun planlamasini iyi yapması gerekiyor. 5.5 saatlik yolculuk yapıyoruz, 55 dk servis bekliyoruz, 45 dk da yolculuk serviste. O yüzden can sıktı biraz
Her seyahatimizde çok memnun kaldığım güven veren Pamukkale firmasına çok teşekkür ederim.Ayrica sürekli bileti aldığım Balıkesir'in Edremit ilçesinde meydanda bulunan şubesindeki Sayın Bekir beye çok çok teşekkürler,son derece kibar,ilgili ve güler yüzlü bir insan.
İzmir-ankara istikametine gittim her şey çok güzeldi ama bazen bazı seferlerde dondurma ikramı bazı seferleri dondurma ikramı yok Bir sonraki önceki araçta veriliyor bir sonrakinde verilmiyor bence standart olmalı biri verip bir verilmemesi çok uygun bir davranış değil
13.00 da sefer olmadina ragmen 13.02 ye de bir sefer koymuslar, Berbat 13.02 saatli sefere bindim bursada araba bozuldu bahanesiyle baska bir arabaya bindirdiler herkesi satin aldigi koltuk numaradindan farkli numaralara oturttular tekli satin aldim ikilide gitmek zorunda kaldim expres sefer olmadina ragmen bekleyerek zaman kaybetmemiz de cabasi vatandasin biri ise hic oturamadi yer kalmadi
19.30 Bursa'dan İzmir'e bilet aldım 8 de geldi otobüs 16 dk 435 plakalı araç 3.30 saat suruyo diye bunu aldım 11 de inmem gerekirken 12 de indim çiğli balatcikta oturuyorum belediye otobüsleri yok İZBAN yok serviste karşıyakaya kadar goturuyo saçma sapan işler kafalarına göre beni mağdur ettiler haram zıkkım olsun aldıkları para
Sarimsakli otogari olarak bilet kesilmesine rağmen, şoför ısrarla giremeyecigini söyledi.Soguk zincir ilaç taşıdığımız için vakit kaybedemeyecegimizi söyleyip direnince zorla Sarimsakliya girdi. Lütfen verebileceğiniz gerçek hizmeti pazarlayin.Yolculara hayal dagitmayin.
İzmir Edremit arası yolculuk yaptım.Su rica ettim,kağıt bardakla açık su verildi .Ayrica hişt arkadaş koltuğun arkasındaki kulptan tutmadan hareket edemedi uyarmama rağmen sürekli üç saat boyunca cekistirdi durdu.
10 dk gec kaldik sadece 10 dk yolda kaza oldu otogarı aradım bekler misiniz dedim kabul etti ama beklemeden basıp gittiler olan 1000 lirama oldu helal etmiyorum
Servis bilgisi yanlış verildi. Ulaşım olmadığı için gecenin 2 buçuguna kadar 57 dakika bekledik. Nedeni ise Bursa dan 21.35 de hareket etmesi gereken araç 21.55 de hareket etti.. bileti satalım ne haliniz varsa görün mantığı.. yakışmadı pamukkaleye
kesinlikle rezil bir firma kizimi otogarda magdur ettiler otobusu trafik kazasi nedeni ile kacirdi...ne ucret iadesi ne musteri memnuniyeti kesinlikle sifir. 380 tl ucreti aldilar ayni koltigu baska otogarda satiyorlar . pamukkaleden uzak durun
Babamın araçta unuttuğu, içinde nakit para, kimlik ve banka kartları bulunan omuz çantası sorunsuz şekilde bize teslim edildi. Görevli tüm personele duyarlılıkları nedeniyle teşekkür ediyoruz.
Kamıl koctan sonra bır de pamukkaleyı deneyelım dedım denemz olaydım . Aydından bir saatte geldım ama servısı bır saattır ayakta beklıyorum . Zam yapmayı bılıuorlar ama musterı memnunıyetını sıfırlamıslar
şiddetle uzak durulması gereken bir firma. bagajı açılıp dışarı savrulan valizlerin sorumluluğunu almayan, beş saatlik seyahati sekiz saate çıkaran, şoför sayısı az olduğu için ceza yiyen bir firma.
Yolculuğumuz sırasında hizmet çok iyiydi fakat bir adet valizimiz olduğu için servise alınmadık,otobüsün kalkışına 15 dk kala yeni servis geldi koştur koştur yetiştik.Basmane bürosunun hemen yanında kamil koç bürosu vardı onlar müşterilerini taksi tutarak gönderdiler kısaca otogar servis hizmetleriniz vasatında altında sanki yaptıkları işten para almıyorlar gibi davranıyorlar
Serviste hizmette güzel ama iki gün üst üste rötarlı hareket etti
Gece 12 de sevis var dediler.11.30da buca heykelde oldum.saat 12.20 oldu servis yok.arriyorum hep bilgisayar bekleyin baglayacagim.araba 1.30 da saat olmuş 12.45 artık taksiye bindim mecburen.otogarda yazihanedekilere söylediğimde müşteri hizmetlerini arayın dediler.istanbula kadar aradım hep telesekreter.100₺ taksi parası verdim haram zıkkım olsun.
Kesinlikle başka firma şansınız varsa burdan bilet almayın 7.30da gelmesi gereken otobüs 8 ceyrek de geldi 8de binmem gereken servise 9da binmem gerekiyordu 9.30'da gelen servis şöförüne gitmiyor muyuz dediğimizde çayımızı da mı içmeyelim gibi ters cevaplar sanki bedava biniyormuşuz gibi ters ters umursamaz cevaplar kesinlikle tavsiye etmiyorum
Her zaman tercih ettiğim bir firma.. Ancak İzmir otogarı çok bakımsız izbe bir halde bir an önce yenilenmesi gerekiyor
Geliboludan Fetiye ye yemek molası vermeden geldik.yolcuların açlıktan bildiğiniz tansiyonu düştü.
Pamukkale turizimin giittiğim son seferde muavinlerin iletişimini hiç hoş karşılaşmadım. Yaşlılara karşı daha anlayışlı olunması gerekiyor. Bundan sonra tercih etmeyeceğim
Eşim İst.dönüşü telefonunu otobüste unutmuş.hemen aramamıza rağmen tel.bulunmadı.halbuki İzmir otogarı dan sonra otobüste olan yolcu listesi ve çalışanlar belli.sorumsuz bir firma şikayet ettik umarım bir personelinde çıkmaz telefon o zaman bakın şenliğe hiç tavsiye etmem firmayı.
Böyle bir zamanda otobüste hemen herkesin ayni anda maskesini indirip yemesi gereken dondurma dağıtıyorlar. Maskesini takmayan yolculari da uyarmiyorlar. Gerçekten güvenli seyahat bu değil. Bu dönemde yolculuk yapan kişiler ikram değil güvenlik ve önlem arıyor.
Kızım İzmirden İstanbul’a seyahat etti Seyahat Konforu ve yolculuk için iyi firma, ama; İstanbul içinde Esenler otogara ulaşmak hele akşam saatleri ise marsa gitmek kadar zor
Servis gecikti biraz ama yetiştik onun dışında çok güzeldi ilgileri ve bilgilendirmeleri muavini biraz suratsız olsada güzel görevini yaptı şirket olarak güzel disiplinli rahattı
İZOTAŞ Otobüs çıkış fiyatları Türkiyenin en pahalısı. 415 tl haram olsun. Ankara istanbul 200 tl
Anadolu İzmir otogar şubesi gerçekten hizmet kalitesi iletişim bu kadar mı kötü olur evet o kadar kötü netten değil de şube den alıp geçeyim dedim Otogar daki şube de öyle kötü iletişim var ki bileti yazdırırken bırakıp yan taraftaki farklı bir şirketten aldım sarışın bir bey konuşmak bilgi vermek için ne gerekli merak ettim
Servis saatleri buçuklarda olmasa güzel olurdu çünkü hep 5 dk ile kaçırmış oluyorum
Pamukkale turizm bölgenin en kaliteli bir firması,bizim için bir çalışan personeli olarak benim tabirimle otogar'in personel yetiştiren bir üniversitesidir 2007 yılından. Bugüne servis şoförlüğü yapmaktayım saygı ve selamlar.
Bisiklet için fazladan para aldılar. İzmir otogarda Gökmen bey müdür sanırım ya da Gökhan bey diğer firmalar bisiklet için ücret istiyorsa biz de isteriz dedi. Mükemmel bir kötü örnek. Şoför ve muavin güleryüzlüydü.
Kendi personeline deger vermeyen bir firmanin hizmeti ne olursa olsun kisa vadede altin da olsa uzun vadede teneke oldugu er yada gec gorulecektir
Pamukkale jumbo ile 21 Aralık 2020 saat 10.00 İzmir Ankara yolculuğumdaki temizlik düzen güleryüz ilgi için hem hizmet veren host 'a hem kaptana çok teşekkürler hep tercih etmiştim bundan sonra yine pamukkale 🎉 Not:ayrıca Narlıdere pamukkale yazıhanesindeki güleryüzlü yardımsever dürüst beyefendiye de teşekkürlerimizi sunarız
AFYONDAN İZMİRE GELMEK İÇİN PAMUKKALE OTOBUSE BINDIM BINMEZ OLSAYDIM NALET BİR FİRMA YOLCU ALMASINA ALIYOLAR YOLCU İNDİRMEYE GELDİKLERİNDE BİZ BURDA DURAMAYIZ DİYOLAR AMA OTOGARDA İNİCEK OLAN İNSANI UNUTUP GERİ DÖNÜP İNDİRİYOLAR FAKAT YOL ÜZERİ İNDİRİMEYİZ DİYOLAR YETKİLİYİ ARAYINCADA BİNBİR YALAN SÖYLÜYOLAR BENİM TAVSİYEM PAMUKKALEYE BİNECİĞİNE TRAKTÖRLE SEYEHAT YAP DAHA KONFORLU...
3 Şubat ve 7 Şubatta Anadolu Turizm ve Pamukkale Turizmle İzmir -Denizli arası yolculuk yaptık.Başta şoför beyler ve muavinlerenize sonra bütün çalışanlara çok ama çok teşekkür ederim.Uzun zamandır bu kadar güvende ve güzel yolculuk yapmamıştık.Allah yardımcınız olsun.Bütün covid 19 tedbirleri uygulanmış.Çok teşekkürler.Saygılar sunuyorum..
Yanlış saate otobüs bileti alıp erken gittiğim halde boş çevirmeyip yardımcı oldular. İlk otobüsle yolculuk yapmamızı sağladılar. Çok teşekkür ederim ☺️
Yorum Pamukkale turizm olarak çıkmış, ama sevgili Pamukkale turizm ile ilgisi yok, Otogar ile ilgili yazmıştım, Otogarın önündeki yol berbat çukurlar açılıp bırakılmış, otogarın girişi kaos içinde ücretsiz girişi bekleyenler yolu kapatıyor, ücretli girişi görebilirseniz ve geçebilirseniz girebiliyorsunuz. İzmir büyükşehire yakışmıyor, Anadolu kasabalarında böyle kötü otogar yok artık.
Bilet almama rağmen sisteme düşmedi diye paramı iade etmişler fakat bilgi mesajı atmamışlar, bindiğim otobüsten indirildim, ve üstüne iğneleyici sözler söylendi. Hesabımdan bilet için kesilen paranın mesajını gösterdim tek yapabildikleri şey "aa niye böyle oldu ki anlamadık" demek oldu. Bir dahaki otobüs 2 saat sonra olduğu için dönmek zorunda kaldım. Tam bir pişmanlık dahada pamukkale kullanmıyorum çok havalanmışlar.
Otobüs kalkış saatinden 6 saat önceden iptal işlemi yaptığınızda hiç bir kesinti yapmadan bilet ücretinizi iade ediyorlar
Biletinin saatini değiştirmek için Müşteri temsilcisi hattınızda bekleme süresi 13 dakika. Bunu azaltmanın çözümlerini bekliyorum .
04 ocak 2023 13.30 izmir-izmit yönüne, pamukkale jumbo seferi ile hayatımın en konforlu seyatini yaptım...kibar ve ilgili araç personeline de ayrıca teşekkür ederim...
Otobüsü çok hoşuma gitti. Gidecegim yer 3 saatlikti ve 2saat birkaç dkya yetiştirildim. Otobus hizmeti akışkan devamlıydı. Otobüse girmeden önce ateş ölçümü yapıldı. Otobus üzerinde dezanfekte edilmiştir yazıyordu.
Koltuklar çok dar muhavvin tecrubesis servisler Bi felaket 2 saatlik yolculukta cay ikramiye ne gerek var muavin bide tecrübesiz se vay halinize
Yolcu alımından önce tüm otobüsün cam, koltuk ve diğer bölümlerinin siterl hale getirilmesine çok mutlu oldum. Firma ve çalışanlarına halk sağlığına gösterdikleri duyarlılık için çok teşekkür ederim.
Bilet işlemleri kısmındaki personeller oldukça kibar ve ilgililer, teşekkür ederim.
Bodruma bilet aldim 8:00 de kalkacak araba 8:30 da otogara geldi..yola çıktık şoför yolu şaşırdı cevreyolunda geri geri geldi..ikramlari getirdiler sıcak su yokmuş ısıtıcı bozukmus içecek bisey alamadık ama fiyat 110 tl!!!
Türkiye'nin en iyi otobüs firması ve büyük patron iyilik timsali dürist bir insan,paramız helale giden bir işletmeye gidiyor
Servis ağı yok. Bu yüzden bir daha binmiyecem. 1 saat servis bekledim. Ama sonradan servis olmadığını söylediler. Ayıp yaptıkları.
izmirden ankaraya giderlen Baskent uiniversitedinde durmamaniz cok uzucu.bursadan gelen otobusler orada durdular.ve hatta bagajo indirip taksi tutmaya kkadar yardimci oliyolar..astiye kadar gittim.10.30 da tekrar taksoue binip 15 km yi geriye geldim.izmirde ankaraya 99 tl astiden baskent universitesi 85 tl. ucakla gitseydim daha iyidi.yorucu olmazdi.donusu ucakla yaptim daha ucuzdu... 2 defadavrica ettim..yabancisiyim ankaranin...bu konud cok uzuldum...yardimci olunmadi....2chaftada sonra trkrar Ankaraya gidecem..tabiki diz olsaniz tercih edermisiniz...
İzmir Muğla arası yolculuğumu her zamanki gibi Pamukkale turizmle yaptım.artı yaada ekşi söyleyebileceğim bir şey yok.yıllardır bir çizgisi olan firma.herkese iyi yolculuklar
Yıllardır pamukkale kullanırım ama bu kez beni üzdü hastam olduğu halde rahat gitsin dedim akşam 18.30 arabasına bilet aldım servis saati çok erkendi ucyol dan 16.45 de kalktı yaklaşık 1.5 saat boşuna bekletildik bu kadar olmaz
Pamukkale ile seyahat etmek güzel otobüsleri konforlu ikramları tatmin edici ve hostları kibar ..yolculuk keyifli sorunsuz geçti ..teşekkür ederim ...
Telefonda 20 dk. Duyuru dinleyip görevlilere ulaşamamak... Tabi ki bunu yapan tek firma değil. Ama otobüsü kaçırmaya neden olacak kadar uzun bir yayın. Bu kadar tepeden bakmayın müşterilerinize. Onlardan besleniyorsunuz, hatırlatırım...
Daha önce Pamukkale ile ilgili yaptığım yorum gibi Pamukkale otobüs turizminin en iyisi .Yanlizca saat konusunda biraz esneklik lutfen
Pamukkalenin adına yakışmayan bir durumla karşılaştım. İzmir otogarından mola yerine kadar aracı kullanan şoför çok yorgun ve bitkindi. Adamın esnemekten çenesi yerinden çıktı. Sürekli o gösterge panel indeki kağıt parçası yere düşüp duruyor ve şoför herdefasında alıp tekrar koyuyor yerine. Meğer gösterge ışıkları rahatsız ediyormuş şoförü muavin söyledi. Çok uykum olmasına rağmen uyku tutmadı. Şoför koltukta yamuldukça ben ve 1 numarada oturan bayan garip sesler çıkartarak şoförü sürekli uyanık tuttuk. Desem yeridir. Araç sürekli yolda geziyor ve Bi türlü o kocaman otobana sığmadı. Ne zamanki molaya girdik şoför değişip yaşlı olan amca kullanmaya başladı aracı ozaman rahatladım ve uyudum. 1numarada oturan bayanada ulaşın. Oda aynısını söyleyecektir.
Fethiye den İzmir e geldik. Servisler gitmişti.Nedenini sorduk otobüs 10 dakika geç gelmiş. Otobüsü yolcular mı kullanıyor?