İstech İletişim ve Bilgi Teknolojileri

İstech İletişim ve Bilgi Teknolojileri

İstech İletişim ve Bilgi Teknolojileri, Bilgi bürosu, Telekomünikasyon ekipmanları tedarikçisi olarak Cihangir, Ticaret Merkezi, Güvercin Cd. No : 2, 34310 Avcılar/İstanbul adresinde bulunmaktadır. İstech İletişim ve Bilgi Teknolojileri 100 yorum ve 3.61 puanlamaya sahip.
Adres: Cihangir, Ticaret Merkezi, Güvercin Cd. No : 2, 34310 Avcılar/İstanbul
Telefon numarası: +902122962222
Kategoriler: Bilgi bürosu Telekomünikasyon ekipmanları tedarikçisi
Çalışma saatleri: Perşembe 09:00–12:00,
Cuma 09:00–12:00,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 09:00–12:00,
Salı 09:00–12:00,
Çarşamba 09:00–12:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

İstech İletişim ve Bilgi Teknolojileri Yorumları

R
1/5

Bu firma üzerinden garantili ise bir ürün kesinlikle almayın. 20 iş günü içerisinde arıza giderilip gönderilecektir yazıyor, sadece yazıyor ama başka bir şey yok. 30 günden fazla oldu hala ürünüm parça bekliyor ve daha ne kadar daha bekleyeceğiz bilmiyoruz. Kesinlikle çok çok kötüler.

F
1/5

Ben aldığım robot süpürge ürünün garantisine gönderdim 45 gün beklettiler, sonrasında 15 bin liralık ürünüm karşılığında 9 binlik bir ürün teklif ettiler, iade sürecine başladık ve bana 6000 liralık zarara ugrattılar ve hiç ilgilenmediler kullanıcıların bilgisi olsun. Mahkeme süreci 6 ay sürdüğü için o hakkımı kullanmadım.

S
5/5

Roborock q7 max cihazımızın fan problemi vardı. Hareket etmiyordu. İstech göndermeden önce bir sürü sıkıntılı süreç yaşanmıştı. Öncelikle firma sahibi Serhat beye anlayışından dolayı çok teşekkür ediyorum. Sonrasında teslimat aşamasında arkadaşların yakın ilgisinden çok memnun kaldım. Bir daha böyle bir sorunun yaşanmaması için gerekli teknik bilgileri verdiler. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Allah işinizi rast getirsin.

H
5/5

Merhabalar ; 3 4 ay önce aldığım scooterum arızalandığı için garantisi İSTECH dediler yeri gerçekten uzak ama ne zaman telefon açmaya kalksam direk ilgilenip yardımcı oldular burada ki yorumlara bence aldırış etmeyin bende ilk yorumları görünce şans dedim ama yorumlarda yazanlarla hiç alakası yok gerçekten, direk götürdüm ve güler yüzlü bir şekilde karşılandım ve çok iyi ilgilendiler sorunumu çözüp değişimleri yapıldı ve garanti kapsamı içinde kısa süre içinde teslim ettiler gerçekten teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim sizlere .

K
3/5

Üzerinde bandrol, etiket, açmayın, garanti, garanti dışı kalır ve benzeri gibi hiçbir ibare yada etiket olmayan, 2 tane basit vidayla tutturulmuş üst kapağını açıp, arızanın foroğrafını çektim diye Urevo 2.5hp Koşubandı ürünü garanti dışı denilip, tamir edilemeyeceğini söylediler. Tabi bunu kesinlikle telefon görüşmesiyle yapamıyorsunuz, bir whatsapp hatları var ve müşteri ile canları isterse yazışarak iletişim kurmayı tercih ediyorlar. Peki madem kendimiz halledelim diye yardım istedim, cevap bekliyorum... Güncelleme: Yorum sonrası Telefon üzerinden İletişim kurup değerlendirme yapan Tuna bey'e teşekkürler, en azından gerçek bir insan diyaloğuyla tartışabildik. Yine de iyi niyetle kapağı açıp, arıza tespitini sormam benim için garanti kapsamından çıkmama mâl oldu... Ürünü götürmeye çalışacağım ve sonrası için yorumu güncelleyeceğim...

N
5/5

3 ay önce bimden aldığım honor marka akıllı saatim arızalandı. İstech iletişime kendim götürerek şikayetimi ilettim. Arıza kaydı açıldı 20 iş günü içerisinde mesaj geliceği söylendi 3 günde mesaj geldi ve yeni bir cihaz verildi. Çalışanlar gerçekten güleryüzlü ve ilgililer iş yeri sahibi olduğunu düşündüğüm kişide çok yardımcı oldu. İstech iletişime çok teşekkür ederim. Tekrar arıza durumu olursa seve seve yardımcı olacaklarını söylediler.

A
4/5

Ürünüm ile ilgili sorunu WhatsApp iletişim hattından dile getirdim. Ürünü göndermemi istediler ellerine ulaştıktan 1 hafta sonrası hiç beklemediğim şekilde açılmamış sıfır Ürün göndermişler. Çok teşekkür ederim.

A
1/5

İstech iletişim ve bilgi teknolojileri kurumundan alına ürünlerden uzak durmakta fayda var. Herhangi bir arıza durumunda garanti kullandırtmıyorlarlar ve kullanıcı kaynaklı sorun olduğunu söylüyorlar. Bu durum benimde başıma geldi çok sık kullanmadığım ve her kullandığımda temizlediğim qcy t13 kulaklığımı sol tarafta sesin az gelmesi sebebiyle servise baş vurdum ve kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Şikayet var sitesinde de hep bu konu ile şikayetler var. Sonuçta benim başıma da geldi. Mağdur edildim. Ürün alacak arkadaşlara duyurulur.

M
5/5

2ay önce a101 den saat almıştım.İlk kullanmaya başladığımda şarj sürekli aynı gösteriyordu.Bu sorundan sonra elimde kalacağını düşünmüştüm.Ama daha sonrasında müşteri hizmetlerine ulaştım sağolsunlar çok yardımcı oldular.Kargoyu ücretsiz gönderim sağladılar.İki defa gönderimden sonra yenisiyle değişim sağladılar.Oldukça memnun kaldım.Burdan tüm istech çalışanlarına teşekkür ederim.

U
2/5

G1 Hfree scooter ürün satın aldım.Scooter menzil olarak kesinlikle 75 km değil.Firma daki arkadaşlar kg hesabı yapıyorlar ki ben 71 kg olarak 50 km menzili geçemedim.Ayrıca 35 km süratin üstünde direksiyon ciddi çırpma yapıyor.(direksiyon elinizden kaçacak gibi aşırı titreme).Arkadaşlar öyle anlatıldığı gibi çok şaşalı bir scooter değil.Evet albenisi yüksek görüntü var ama geri kalan zayıf.Müsteri ilişkisi başarılı ama sağlıklı bilgi konusun da kiminle istişare yapıldı bilemem ama eksik bilgiler yansıtılıyor.Menzil olarak özellikle…50 km 70 kg olarak gözünüzde çok büyüteceğiniz bir scooter değil. Kötü değil ama ne youtube de ki yayın arkadaşlar gibi de göz boyamak istemem.Yokuş konusunda da çok başarılı değil .Ankara da yaşayan biri olarak çok net test ettim hiç de youtube deki arkadaşların dediği gibi değil.Max olarak 20 derece o da aman aman değil …Kısaca bekletimin Çok Çok altında kaldı . Anlatılacak çok şey var ama kısaca toparlayıp kimsenin değerli vaktini çalmak istemedim.Kargo ise tam bir fiyasko

S
4/5

Merhaba, öncelikle şunu belirtmeliyim ki benim ilk iletişime geçtiğim ismini vermeyeceğim yetkili orada çalışmaya devam etseydi benim dışında başka müşteriler de kesinlikle zorluk yaşarlardı ve işlerini halledemezlerdi. Yani insanız tabii ki mutlaka eksik yanlarımız var ve bu işletmenin de geliştirmesi gereken yönleri var. Ülkenin getirdiği ekonomik zorluklardan dolayı az sayıda kadro ile müşterilere hizmet vermeye çalıştığını görüyorum. Biz müşteriler herşey dört dörtlük olsun işimiz çabuk görülsün diye bekliyoruz ama öyle birşey yok. Bu işin yasal süresi var garanti kapsamına girmeyen durumlar var. İstech İletişim'den Beyza Hanım'a gösterdiği anlayış ve nezaket için özellikle teşekkürler. Kendi sorunuymuş gibi benimseyip yardımcı olmaya çalışması gerçekten takdire şayan. İşini layıkıyla yapmaya çalışan, müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir işletme olduğunu düşünüyorum. Umarım daha iyi yerlere gelirler.

A
5/5

Bluetooth kulaklıkta yaşadığım problemi önce WhatsApp'tan destek oldular yeterli olmayınca adreslerine gönderdiğimde 10 günde sıfır kapalı kutu ile değiştirerek gönderdiler. Gayet ilgili ve hızlı bir iletişim oldu. Destekleriniz için teşekkürler.

G
1/5

Bu firma gönderdiğim ürünü kötü ürünle değiştirdi bana ait olmayan ürün senin dedi ve garanti dışı bıraktı

F
5/5

Servisin bir ciddiyeti var. Ellerine geçen ürünü fotoğrafları ile teslim alıp bir uygulamaya müşterinin göreceği şekilde yüklüyorlar. Online işlem yapabileceğimiz bir sistem sunuyorlar. Her servis işleminde gerekli form ve evrakları düzenli bir şekilde tutuyorlar ve ürünle birlikte müşteriye gönderiyorlar. İki kez aynı ürünü garantiye gönderdim. İlkinde kalibrasyon yapıldı. Aynı sorun tekrar edince ikinci gidişte sol kulaklık değiştirildi. Sistemleri ve ilgileri gayet güzeldi.

D
5/5

Merhaba, Kulaklığımla ilgili yaşadığım sorun kapsamında anlık bilgi, anlayışlı bir yaklaşım ile sorunumu giderdiler. İstech iletişim ailesine çok teşekkürler.

E
1/5

5 para etmez bir yer. Garanti kapsamında olan Honor kulaklığımın filtresi düştüğü için gönderdim. Ürünün garanti kapsamı dışında kaldığını, filtrenin kendiliğinden düşemeyeceğini söyleyip ekstra para istenerek bir üst modelle değiştirilebileceğini söylediler. Dolandırıcılar.

B
1/5

Beş para etmez yer Aldığım scooter ilk gün bozuldu daha sonra bataryası değişti dendi gönderdiler.Tamir olan cihaz 15 gün sonra tekrardan bozuldu servise gönderdim cihazın hiçbir sıkıntısı yok dendi.REZİL bir firma kesinlikle alışveriş yapmayın Ekleme:Şirketten yetkili beni arayıp hakeret vari şekilde konuşuyor ve beni mahkemeye vermekle tehdit etti.Rezil kelimesi hakaret olarak algılamış.

D
1/5

Sattığı ürünün asla arkasında olmayan bir firma. 2022 yılında aldığım yalnızca 3 ay kullanabildiğim Deerma marka şarjlı süpürgeyi çekim yapmıyor diye garantiye gönderdim süpürgenin çekmediğini kabul ettiler ancak halıya gelen kısmı uç kısım yani oradaki bantı sökmüşüz yapıştırmışız garanti kapsamından çıkıyor dediler öyle birşey yapmadık ve sorun bantta değil motorda bunu kabul ettiler ancak servis ücreti istiyorlar 700 tl verdiğim makinaya 400 küsür tl servis ücreti. Gerekli heryere şikayette bulundum

O
5/5

Istech'e çok teşekkür ederim ilgilerinden dolayı hiç servis noktasına gitmeme gerek kalmadan WhatsApp üzerinden vermiş oldukları destek ile kendim problemimi yapabildim .

M
1/5

Garantisi devam eden robot süpürgemin arızasını bahaneler uydurarak müdahale edilmiş, zorlanmış diyerek ücret çıkardılar. Kullanıcı hatası olarak ilettikleri teknik servis sonucunda 1580TL batarya değişim ücreti ödememi istiyorlar. Bunu ben gibi yaşayan farklı insanlar da var ve hep aynı bahane iletiliyor. Ürünün üzerinde çizik gördükleri için bu sonuca vardıklarını söylüyorlar. Ürün satın alırken 2 kere düşünülmesi gereken bir firma, eğer yarın öbür gün bir teknik servis problemi yaşama ihtimalinizi göz önünde bulunduruyorsanız daha iyi hizmet veren bir firma seçmenizi tavsiye ederim. Herhangi bir müdahalede bulunmadığım ve bir fiziksel darbeye maruz kalmayan cihazıma teknik servis zorlanma mevcut diyerek pil değişimi için ücret talep etti. Bataryanın cihazın neresinde olduğuna bakmak için ürünü alıp incelemedim bile. Garantisi devam eden ürünü işin ehli teknikerlerin incelemesini istedim ve kendi kutusunda tüm parçalarıyla özenle paketleyip servise gönderdim. Servis ürünü inceleyip kullanıcı hatası diyebileceği herhangi bir kusur bulmaya çalışıyor, garanti kapsamı altında hizmet vermek gibi bir niyeti yok.

N
5/5

Bluetooth kulaklığıma 1 ücretsiz kalibrasyon ayarı birde kullanıcı hatasından kaynaklı ücretli kulaklık değişimi yaptılar. Gayet hızlı ve kaliteli çalışıyorlar.

M
5/5

İnternet üzerinden aldığım xiaomi mop pro 2 robot süpürgemiz 9 ay sorunsuz çalıştıktan sonra halı üzerinde düzgün gitmemeye başladı. Destek hattından teknik servise yönlendirdiler. Yakın olduğu için kendim götürdüm. Yasal sürecin 20 gün olduğunu söylediler, bende özel durumumdan bahsedince sağolsunlar aynı gün ürünümü tamir edip teslim ettiler. Şu anda ürün sorunsuz çalışmakta. İstech firnasına ilgi ve alakaları için tekrar buradan teşekkür ederim.

5/5

1,5 sene önce hepsiburada uygulamasından istech firmasından aldığım mop pro robot süpürgem arızalandı. İthalatçı (istech) garantili olduğu için biraz korktum ancak istech firması ile iletişime geçip ürünü ücretsiz kargoladım ve robotumun sağ tekerlek motorunu ücretsiz değiştirerek tamir ettiler ve yine tarafıma ücretsiz kargoladılar. Herşey sorunsuzdu. Kaliteli hizmet için teşekkür ederim.

S
1/5

Firmaya 19 haziran tarihinde gönderdiğim scooter, arıza ücretini de talep ettikleri sürede -yaklaşık 1 ay- önce ödemiş olmama rağmen hala tarafıma gönderilmedi. Telefonlara cevap veren yok, müşteri desteği sıfır! Acilen tarafıma dönüş yapılmasını bekliyorum

İ
5/5

Xiaomi mi robot vakum mop p cihazım haritaya bağlı hareket etmiyordu. Delirmiş gibi sağa sola dönerek koltuk ayaklarına , sehpalara çarptı. İstech WhatsApp destek hattından video ile yardımcı olmaya çalıştılar. Fabrika ayarlarına geri döndürmeme rağmen bir değişiklik olmadı. Sonrasında kendilerine kargolamamı söyledim umarım yapılmış şekilde sağ salim elime ulaşır. Sonuca göre yorumumu burdan güncelleyeceğim. Güncelleme: Robotumu pazartesi günü istech iletişime yurtiçi kargo ile gönderdim. Ürünüm Sağ teker motoru değiştirilmiş, genel kontrolleri ve testleri yapılmış şekilde cuma günü elime ulaştı. Sorun çözmedeki hızları ve ilgileri için teşekkür ediyorum.

D
5/5

Xiaomi marka robot süpürgemin arızası için istech whatsapp hattından iletişime geçtim. Kısa sürede firma tarafından dönüş yapılarak cihazın arızasına yönelik bilgilendirmeler yazılı ve video olarak yapıldı. Bilgilendirmelere uygun olarak işlemleri yaptım cihazım tamire gitmesine gerek kalmadan düzeldi. Teşekkür ederim.

U
4/5

Robot süpürge tamiri için iletişime geçtim. Birçok hususta yardımcı oldular fakat ürünü kargolarken şubeden alınacak olarak verip, bir de üzerine bana bilgi vermedikleri için gönderimden 6-7 gün sonra tesadüfen ürünün şubede olduğunu öğrendim. Kimse almadığı için iade girilmiş bu yüzden baya uğraştım teslim alabilmek için.

S
5/5

Kendilerine watsapptan ulaştığım ilk andan itibaren çok ilgililerdi. Bu kadar rahat iş hallettiğim bir garanti firması başka yok gerçekten. Beni ciddiye aldılar ve 'bu böyle olur' diyerek kestirip atmadılar. Kendilerine teşekkür ederim.

A
5/5

Xiaomi marka robot süpürgemin arızası için istech whatsapp hattından iletişime geçtim. Kısa sürede firma tarafından dönüş yapılarak cihazın arızasına yönelik bilgilendirmeler yazılı ve video olarak yapıldı. Bilgilendirmelere uygun olarak işlemleri yaptım cihazım düzelmedi. Cihazı firmanın dediği yönerge dahilinde kargo ile tamire gönderdim. Sonuçta robot tamiri yapılarak, bilgi dahili eşliğinde teslimatı yapıldı.Teşekkür ederim.

E
5/5

qcy t20 kulaklığımın teki bozuldu. garanti kapsamında kargo ile yolladım. aynı hafta içinde bozulan tekini yenisi ile değiştirip geri yolladılar. açıkçası yorumlara bakınca böyle bir hizmet beklemiyordum. bir çok firma böyle bir durumda kullanıcı hatası diyerek suçu bizlere atıyor. kendilerine iyi çalışmalar dilerim.

F
1/5

A101 in internet sitesinden aldığım Xiaomi Mop Pro marka ve modelli robot süpürge 1 buçuk yıl ardından çalışmamaya başladı. A101 müşteri hizmetleri ile görüştüm. Beni İstech İletişim ve Bilgi Teknolojileri adlı firmaya yönlendirdiler. Ben de o firmaya orijinal kutusunda gönderdim. Ellerine ulaştıktan 21 gün sonra kullanıcı batarya hatası diyerek benden 1180 lira para talep ettiler. Kendi standında kendi kendine otomatik olarak şarj olan bir robotun bataryasına nasıl bir kullanıcı hatası ile zarar vermiş olabilirim bunu açıklaması yok. Sonuç olarak istech iletişim ve bilgi teknolojileri firmasından uzak durun. Paranız boşuna gitmesin

B
1/5

20 iş günü dedikleri işlem süresini, bayram ve hafta sonlarini ekleyerek 1,5 ay yapıp, sonrasında bir çok yerde ve kişi tarafından denendi , sorun bulunamadi diyerek, parçalanmış kargo paketiyle geri gondererek ,sorunları çözemeyen işletme.Magdur olmanızı istemem, Hic ama hiç tavsiye etmem.Ama tabiki Siz bilirsiniz.

V
5/5

İnternet üzerinden aldığım xiaomi mop pro 2 robot süpürgem, küçük bir kedili ev kazası geçirdikten sonra, hareket etmemeye başlamassı üzerine kendilerine ulaştım. Perpa’da bulunan adreslerine eldem teslim ettim. Durumumu anlattım.Yasal sürecin 20 gün olduğunu ileterek ürünümü teknik servise aldılar.Yasal süreç sonunda ürünü çalışır hale getirerek teslim ettiler.Şu anda ürün sorunsuz çalışmakta. İstech firmasına anlayışlı yaklaşımları, yardımcı olma çabaları ve ilgileri için tekrar teşekkür ederim.

Y
1/5

Trendyol üzerinden bu firmadan qcy melobuds kulaklık aldım. 3 ay sonra sağ taraf çalışmadı. Kulaklık çalışıyor ama bağlantı yapmıyor resetleme yapmama rağmen bağlantı kurulamıyor. Fatura ile Garantiye gönderdiğim de hiç bir şey yapmadan kutu yok diye geri göndermişler. İnsan bi arar baktık ama şu yapılması lazım falan der ama yok direk geri göndermişler. Hiç ilgili olduklarını düşünmüyorum hiç yardımcı olacaklarını da düşünmüyorum.

A
1/5

Cybersoul x3 pro modelli Ürünü aldım gelmesi bir aya yakın sürdü geldikten sonra 3 gün kullandım 3. Günde ürün açılmadı Garanti kapsamında yolladım ürünü anakart arızası nedeniyle 7500tl istediler ürün 12000tl zaten saçmalık Garanti dışında dir kullanım hatası dediler 3 günde ne yapabilirim ki ürün o kadar temiz ki sıfır dan farksız ne yapmış olabilirim

D
1/5

Gerçekten rezalet, asla bir ürün almayın. Garantide olan ürünüm robot süpürgem çok kullanıldı denilerek bataryasındaki sorun nedeniyle aldığım fiyata eş bir fiyat ile batarya değişimi yapılmasını ilettiler. Garantisi bile bitmeyen(keza yurt dışına seyahatlerimden dolayı çok kullanım durumu yok) ürünün aldığım fiyat kadar batarya değişim ücreti talebine istinaden mağdur edildim. Kesinlikle trendyol üzerinden satın almış olduğum ve bu firma üzerinden tarafıma iletilen ürün için pişmanım. Ürünü bir de hediye almıştım, hem parama yazık hem de büyük utanç.

E
5/5

QCY MARKA T13 BLUETOOTH 5.1 ENC KULAK İÇİ KULAK BEYAZ (STANDART)-GXBH0752A056883 ÜRÜN ARIZALANMIŞTI. SORUNU WHATSAPP ÜZERİNDE İLGİ GÖSTEREREK HALLETTİLER. TEŞEKKÜRLER. ÇÖZÜM: RESETLEMEK İÇİN 10 SN BEKLET. POWERBANK VEYA LAPTOP İLE ŞARJ ET.

E
5/5

Honor magic 2 akıllı saatimin ekrani gitmişti. Yeni servisimiz İstech e gönderdim ve sorunsuz bir şekilde yaptılar. İlgilerinden dolayı çok teşekkürler. Deprem bölgesinde çadır da yaşamaktayım. İstech calisanlarina başarılar diliyorum.

A
5/5

Xiaomi mop pro cihazımın şarjı uzun 1.5 sene sonra çalışmamaya başladı. Cihazımı elden götürdüm ve inanılmaz bir ilgi alaka ile sadece 30 dk da tamir ettiler ve bataryayı ücretsiz değiştirdiler. Gerçekten nadir bulunan bir hizmet için kendilerine teşekkür ediyorum.

B
5/5

Servis’e garanti kapsamında yaptıkları iş ve işlemler için teşekkür ederim. Çok ilgili ne nazik çalışanları var. Türkiye’de böyle servis olması beni oldukça şaşırttı. Keşke her servis sizler gibi olsa. Ürünüm Hifree G-1 Scooter. Üründen de servisten de çok memnunum. Yakında bir YouTube videosu çekeceğim.

E
5/5

Gerçekten çok ilgili bir firma... Bir sorun oldugunda aradığınızda hemen ulaşılan ve çözüm bulan bir işletme. Ben çok memnun kaldım. Benim sorunumu en iyi şekilde çözdüler. Kızımın (Esmanur) hediye olarak aldığı kablosuz süpürge icin anında yardımcı oldular. Kendilerine çok teşekkür ederim. Ürünleride gayet güzel ve kaliteli. Herşey için çok sağolun..

E
2/5

Honor earbuds 2 cihazımı gün itibari ile servise gönderdim servis ekibi şuanlık ilgili kargo firması yüzünden yüksek bir ödeme yaptım kargo firmasından kaynaklı sorun yaşadık ürününümün incelenmesini bekliyorum ondan sonra yorumu tamamlayacağım

F
5/5

Mehablar ilk öncelikle herkese yiğit bey sizlerde merhaba daha önce aldığım Honor choıce R1süprgemi ufak bir sorundan dolayı {İstech teknik servise }gönderdim oradaki teknik servis hizmeti ve servis çalışanların ilgi alakası mükemmeldi ve çok kısa bir sürede onarım yapılıp tarafıma gönderildi cidden bende beklemiyordum ama mükemmel bir teknik servis anlayışına sahipler tabiki bir çok teknik servis var ama İSTECH Türkiye’nin teknik servis lideri olacak seviyelerde kolay gelsin iyi günler diliyorum.

E
5/5

İkinciye ürün aldım,çok yardımcı ve teknik servis anlamında da çok hızlılar. Kaç kez aradılar işimiz hallolana kadar çözdüler problemi.. teşekkür ederim 🙏

E
5/5

Xiaomi robot süpürgemin tamiri için aldığım hizmetten çok memnun kaldım.Urunun tesliminden tamiri e ve sonuçlanmasına kadar her aşamada bilgilendirildim.Calisanlari kibar ve ilgili.Ofis konum olarak herkesin ulaşabileceği kolaylıkta. Metrobüs ile Perpa durağında inip 5 dk yürüme mesafesinde. Tekrar teşekkür ederim.

C
1/5

Firmadan aldığım xioami vacum mop pro robot süpürge bir süre sonra arizalandi. İletisime gectim. Ürün garantiye gitti. Buraya kadar sorun yok. Sensörü değişti denildi. Ama geldiği ilk gün yine aynı hataları veriyor şarj istasyonunu bulamıyor. Sorun hiç giderilmemis geri geldi.

M
1/5

Herkes aynı dertten muzdarip herkese garanti dışıdır diyip para istiyorlar bende kulaklığın vidasi koptu gönderdim garanti dışıdır değişim olması gerekiyor dediler 450 tl para istediler sıfırı zaten 600 tl 450 tl nedir ayıptır kardeşim

E
5/5

Xiomi robot süpürgemin tamiri için istech iletişim ekibine Aslı hanım ve Beyza hanıma ilgilerinden alakalarından dolayı çok tşk ediyorum.iyi çalışmalar diliyorum

S
1/5

Xiaomi mi band markalı saati garanti için gönderdim.Saatin ekranının darbe alarak bozulduğunu söylediler.Ancak saatin ekranı hiçbir şekilde darbe vs.almamistir.Bu firma yanlış tespitlerde bulunarak kullanıcıları mağdur etmektedir.Yakinindan geçmenizi tavsiye etmiyorum......

T
1/5

Merhabalar, bu firmadan internet üzerinden xiaomi scooter aldım. Güncelleme sonrası arıza verdi. Bende istech servise gönderdim. Tam 10 gün oldu. Hala servis sırasında bekliyor. Firmayı aradığımda ise:yasal süreç 20 gün bekleyin diyor. Bu firmadan aldığıma çok pişmanım. Kargolayıp göndermenin şartlarını anlatmak bile istemiyorum.

U
1/5

A101'den yedek olsun diye Mi Powerbank aldım, bir sene sonra kullanmak istedim, şarj almıyordu, A101 beni bu firmaya yönlendirdi, buraya kargoladım ürünü, koruma paketinden dahi çıkartmadığım ürün için servisleri çizik ve darbe olduğu için kullanıcı kaynaklı hasar var diyip 70 liraya aldığım şeye 290 lira tamir ücreti istediler, dışında çizik dahi olmadığını söyledim fotoğraf attılar, dediğim gibi çizik bile yok ama hala içinde kullanıcı kaynaklı darbe var anakart değişecek diyorlar. Telefondaki kadın da kibarlıktan uzak biriydi. Umarım ürüne hasar verip bana yıkmaya çalışmıyorlardır, kargo gelince görecez. Kısacası 300 lira için kalitesizlik yapan kötü bir firma. Allah düşürmesin kimseyi buraya.

E
5/5

Ürünü internet adreslerinde belirttikleri gibi servis talebi yaparak , fatura ve ne sorun yaşadığımı cihazı ücretsiz kargo ile gönderdim.2 hafta içersinde cihaz tamir edilerek tarafıma yine ücretsiz olarak gönderildi. Garanti kapsamında batarya değişimi yaptılar. Ürün tamir edildikten sonra video çekip whatsapdan gönderdiler. Gayet ilgili ve nazik yaklaşımları var ben memnun kaldım teşekkür ederim

M
1/5

çok kalitesiz bir firma. servise gönderdiğim robotu şarj aleti için kullanıcı hatası etiketiyle garanti dışında bıraktılar sıfırı 1400 tlye satılan ürün için 1100 tl ücret talep ediyorlar. şarj aletini aldığım günden beri aynı prizde şarj ediyorum yerini bile değişmedim. Neden garanti dışında kaldığının açıklamasını teknik ekipten almak istediğimde böyle bir görüşmenin sağlanamayacağını söylüyorlar çok güzel tezgah kurmuşlar ama tüketici heyetine başvuracağım.

A
5/5

İlgi alaka ve çözümlerinden oldukça memnunum robot aldım 2 seneyi geçti hala en ufak bir sorunumda çok ilgili ve çözüm odaklı yaklaşıyorlar servise gönderdiğim ürünüm sorunsuz gidip geldi teşekkür ederim ilginiz için ☺️

G
5/5

Istech servis ve çalışanları, ilgili ve çözüm üretiyorlar, tamir işlemi ve gönderimi hızlı bir şekilde yapıldı, sorunlarımı etkili bir şekilde çözdüler, teşekkür ediyorum.

M
5/5

Çok ilgili bir servis her konuda fazlasıyla yardımcı oldular. Çok teşekkür ediyorum.

B
5/5

Merhaba, alışveriş sitesinden Xiomi Mijia 1C robot süpürge satın almıştım. Evin haritasını gerçek dışı çıkarıyor, sağa sola çarpıyor ve şarj ünitesine dönemiyordu. Garanti belgesinde yazılı olan teknik servis İstech iletişim ile irtibata geçtim ve cihazı servise gönderdim. 1 haftalık sürecin sonunda cihazımı teslim aldım. Sorun giderilmiş ve cihazım şuan tıkır tıkır çalışıyor. Tüm servis çalışanları ilgileri ve becerileri için teşekkür ederim. Teknik servis ile whatsapp üzerinden destek alabilirsiniz. Ürünün bu serviste 2 yıl garantili olmasının huzurunu yaşıyorum. Teşekkür ederim her şey için.

T
1/5

Sizlere 1 senelik mibox s cihazı gönderdim. faturası yok diye yapmadılar Halbuki a101'den almıştım aldığımda fatura vermemişlerdi kendileri de seri numarasından ürünün garantili olduğunu biliyorlardı .hesaplarına gelmedi ,Tamam parasını vereyim dedim yok maalesef işlemsiz çıkış yapıyoruz dediler . müşteri memnuniyeti denilen bir şey yok .en azından ben öyle gördüm

H
5/5

Servis sürecinde çok yardımcı oldular.İlgileri için teşekkür ediyorum

A
5/5

Deerma 25 sarjlı el süpürgesi, sarj etmiyordu, istech firmasına cihazı tamir edilmesi için götürdüm elden teslim ettim. Cihaz garanti kapsamındaydı, ilgili süre içerisinde sorun giderilip istech firması tarafından İstanbul dışında ikamet ettiğimden adresime ücretsiz kargo ile teslim edildi. Sorun yaşamadım ilgili tüm çalışanlara teşekkür ederim.

Y
3/5

Merhaba, 15.01.2021 tarihinde Hepsiburada üzerinden, satıcısının siz olduğunuz, Xiaomi Mi True Wireless earphones 2 basic-beyaz model kulaklık aldım. Anca 6 ay içerisinde sesinde bozulma oldu. Şuan kulaklıklardan en yüksek sesteyken bile çok az ses geliyor. Konu ile ilgili yardımcı olur musunuz

K
1/5

Garanti kapsamında ürün satıp garaniden onarım yapmayan firma. İstech garantili robot süpürgemi tamirini yapmayı kabul temedikleri için çöpe attım.

E
5/5

Trendyol'dan aldığım akıllı saatinde şarj sorunu ile karşılaştım. İstech iletişim ile WhatsApp üzerinden diyaloğa geçtim. Şarj kablosunu değiştirip tekrar bana yolladılar. Çok iyi ilgilendiler ve sorunu çözme aşamasında çok yardımcı oldular. İlginiz için çok teşekkür ederim. Keşke bütün servisler sizin kadar iyi olsa.

A
5/5

Trendyoldan yürüyüş bandı almıştım, ufak bir sıkıntısı oldu götürdüm. Gerçekten çok ilgili ve tatlı bir ekipler hemen ilgilendiler ve yapılı bir şekilde geri götürdüm. Müşteri memnuniyetinde gerçekten 1 numaralar. Tekrar çook teşekkürler!!

A
5/5

Trendyol üzerinden bluetooth kulaklık aldım fakat ürün kusurlu çıkmıştı. İstech Servis kapsamında olduğu söylendi. Whatsapp üzerinden iletişime geçtim. Ürünü İstech'e gönderdim. Hemen sorunu halledip kulaklığı yenisi ile değiştirip gönderdiler. Whatsapp'tan sürekli bilgilendirildim. Süreci çok açık ve net bir şekilde adım adım anlattılar. Keşke bütün teknolojik ürünlerim bu servis kapsamında olsa.

H
1/5

Orjinal kutusu olmadan garanti kapsamına girmeyeceği gibi sıkıntılar çıkardılar. Kutunun üstündeki kod lazım. İçindeki numara lazım dediler. Satıcıda garanti belgesi felan vermedi. En son bi kağıda kaşe basıp verdi. Fakat yine kutuda kutu dediler. Kutuyu kaybetmeyin bahaneleri olur

E
5/5

A101 den almış olduğum akıllı saatimi kendilerine iade için yolladım. Whatsapp üzerinden arkadaşlar ile yazıştık çok sabırlı bir şekilde süreci takip ettiler ve iade evrağımı verdiler. 22 gün sonunda A101 den iademi alabildim. Tekrar teşekkürler Gülşah Hnm ve servisteki arkadaşlara.

H
5/5

Xaomi redmi7 telefonumda batarya şişmesi sorunu vardı. Garanti süresi bitmesine 1 ay kala müşteri memnuniyeti adina para iadesi yapmanız çok güzel bir hareket. Ayrıca tüm aurec boyunca sürekli geri bildirip yaparak sürecin sağlıklı işlemesini sağlayan Gülşah hanıma özellikle teşekkür ederim.

N
1/5

Garanti belgesinde kendi kaşeleri olan 2 aylık ürünü, kutu, garanti belgesi ve faturasını kontrol ederek bize gönderin dediler. Sonra ürünü arızalı ve garantisiz diyerek geri gönderdiler. Bu durumu sormak için aradığımda, biz kontrol edip size döneceğiz deyip ölü taklidi yapan firmadır...

A
1/5

Hepsiburada üzerinden aldığım kulaklık 1 hafta içinde herhangi bir darbe almamasına rağmen problem çıkardı ki bu olabilecek bir durum. Fakat sonrasında ürüne onarım talebi oluşturup, "mümkünse değişim" diye not düşmeme rağmen 20 gün sonra ürün bana filtresi tıkalı, genel bakımı yapıldı, kullanıcı hatası denerek aynı şekilde geri yollandı. Hiçbir zaman problem çıkartmayı seven bir insan olmadım fakat bu olacak iş değil. Ben iade değil onarım diye bir talepte bulunmuşum ki zaten kişisel kullanım ürünü olan ürünlerde genelde iadede arıza çıkarıldığı için onarım diye oluşturdum, oraya mümkünse değişim yazmama rağmen resmen benim talebim tabiri cairse iplenmeyerek ürün bana hasarlı şekilde geri yollandı. Değişim yapılmasa da onarımı yapılıp yollanabilirdi ki bu benim için yeterliydi. Artı olarak telefonlarınıza cevap vermiyorsunuz. Hepsiburada üzerinden şikayet talebi oluşturdum. Sorunum çözülsün ya da çözülmesin her türlü de şikayetimin arkasında olacağım. Online derslerimde kulaklık kullanmam gerekiyor fakat sizin safsaklığınız ve kötü niyetiniz yüzünden para verip bir tane daha kulaklık almam gerekti. Acımasız firmalardan, müşteri değil maddi odaklı firmalardan bir diğeri daha, mümkün olduğunca kaçın bu firmalardan!

S
5/5

Xiaomi kulaklığımın sok teki aldıktan kısa bir süre sonra bozuldu 19 ocakta garantiye gönderdiğim ürünüm 29 ocakta elimdeydi sol teki değişmiş ve çalışır halde bana ulaştı. Tüm süreç boyunca iletişimde sıkıntı yaşamadım gayet ilgili ve alakalıydılar. Çok teşekkür ediyorum

E
1/5

N11 den aldığım xiaomi miband5 de titreşim özelliği çalışmayan cihazı garantiye gönderdim 2 hafta geçmesine rağmen hala bir cvp yok. Şu pandemi döneminde birde servislerinde kovid 19 a rastlandığını işlerin gecikeceğini söylüyorlar. Ya ürün zaten arızalı doğru düzgün kullanmadım bile verin iademi ,yazıktır günahtır insanları bekletmeyin boş yere

M
5/5

Cepteşok üzerinden Istech sayesinde scooter satın aldım ürün arızalı çıktı Istech teknik servisine gönderdim çok ilgilendiler fotografları çekip ürün sahibinin takip edilebilecek bir sisteme yüklemişler. Kendilerinden çok memnun kaldım

T
5/5

Almış olduğum robot supurgem iki yaşındaki çocuğum tarafından banyon yaptırıldı 😅 hemen istech ile iletişime geçtim sağolsun lar ürünü yurt içi kargoyla beni yonleddirdikleri şekilde kendilerine gönderdim. 28 Mayıs'ta gönderdim 5 Haziran'da kapıma geldi. Ve çok mutlu oldum . Çok çok çok çok teşekkür ediyorum. Tekrar gönderme ambalaj harikaydı 👍

C
5/5

Xiomi robot süpürge yetkili servisi .Çok ilgililer. Mesajınıza mutlaka dönüş sağlıyorlar tamir yapıp video ile gösteriyorlar . Sadece daha kısa zamanda tamir edilse daha iyi olur .

N
5/5

Uzaktan iletișim kuramayız diye düșünmüștüm ama watsaptan iletișim kurduk arızalı robot süpürgemi adreslerine gönderdik arızasını giderip sorunsuz șekilde tarafıma gönderdiler son derece ilgililer. Istech çalıșanlarına çok teșekkür ederim.

O
1/5

Hepsiburada üzerinden xiaomi earphones 2 basic kulaklık aldım. Aldığım günden beri eşleştirme sorunu var. Servise gönderdim ve eşleştirme hatası resetlendi notuyla geri göndermişler. Tabiki arıza aynen devam ediyor. Kullanım kılavuzunda da yazan çocuğun bile yapabileceği resetleme işlemini yapacaksınız varlığınızın anlamı ne?

O
5/5

Arızalı Bluetooth kulaklığı mı WhatsApp üzerinden iletişime geçip kargo ile servise gönderip 10 gün içinde arızalı olan kulaklığı yenisi ile değiştirip geri gönderen ilgili bi firma. İlgi ve alakaları için teşekkür ederim.

F
5/5

A-101'den Şubat 2021'de aldığım OCY-7 bluetooth kulaklığım bozuldu. Hemen İstech İletişim'e kulaklığı kargo ile gönderdim. Teknik servis, yasal süresi 20 iş günü olmasına rağmen 1 hafta içinde kulaklığımı değiştirerek hızlı bir şekilde adresime gönderdi. Ayrıca servis destek hattın üzerinden ne zaman iletişim kursam çok nazik bir şekilde benimle ilgilendiler. Kendilerine bir kez daha çok teşekkür ediyorum.

A
5/5

İstechten scooter almıştım ürünü servise gönderdim sağolsunlar ilk günden beri sürekli iletişim halindeyiz. Sorunumu hallettiler kendilerine ayrıyetten teşekkür ediyorum çok profesyoneller 👏

T
5/5

Trendyol'dan aldığım akıllı bileklikte şarj sorunu ile karşılaştım. İstech iletişim ile WhatsApp üzerinden diyaloğa geçtim. Çok iyi ilgilendiler ve sorunu çözme aşamasında çok yardımcı oldular. İlginiz için çok teşekkür ederim :))

İ
5/5

Arızalı ürünümü yolladım bu süreçte çok ilgilendiler. Umarım ürünümle ilgili güzel gelişmeler gerçekleşir. Tüm ekibe teşekkür ederim. Güncelleme: Ürünüm tamir edildi ve tarafıma ulaştı. Teşekkürler.

A
5/5

Adamlar takir takir iletişime geçti sıkıntı yasadigim xiaomi band 5 imi teknik destekle watsapp uzerinden cozdu.cozemeseydikte kargoyla alip bakacaklardi.tebrikler iyi calismalar

D
5/5

Xiaomi mi vacuum pro mop süpürgem istech garantisi altındaydı iyikide sizin gibi ilgili bir servise denk gelmisim urunu servise gönderdim azami süre dolmadan tekrar elime ulaştı ve şuan eskisinden daha iyi çalışıyor teşekkür ederim istech🙏

S
5/5

Merhabalar Deerma VC25 süpürgem sap kısmından kırıldı. Servise istech iletişime gönderdim sağolsunlar gövdeyi değiştirerek geri gönderim sağladılar. Herşey için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. Hayırlı işler.

E
1/5

Bunlara asla sccoterınızı göndermeyin ben arızalı diye gönderdim scooter açıp arızasını tespit bile etmeden bana 7500 lira fiyat çıkardılar buraya sakın sakın asla göndermeyin ben şikayet te edeceğim bunları tesadüfen kablonun çıkık olduğunu fark ettim ve taktım sonrasında çalıştı scooter

A
5/5

A 101 mağazasından satın aldığım haylou ls05 marka saati garanti kapsamında tamir edip tekrar kargo ile bana ulaştırdılar. İşini hakkı ile yapan arkadaşlara selam olsun hayırlı işler bol kazançlar dilerim.

Z
1/5

Trendyol üzerinden sipariş verdim 5 gündür hala hazırlık sürecinde ürün bekletiliyor.... Muhtemelen 10 günde de teslim edilir... AliExpress bile sizden daha hızlı işlem yapıyor.Tebrikler..

S
5/5

Ürünümün garantisi bitmesine rağmen yardımcı oldular tşk ediyorum kendilerine ayrıca ne zaman soru sorsam sabırla dönüş yaptılar çok ilgililerdi😊❤️

M
5/5

Aldığım ürün arızalandı insan yapısı gayet normal, ama ilgilenmeleri, iletişimleri, tamirden sonra sağlıklı bir şekilde gönderilmesi gayet güzeldi. Ürünün arkasında durmaları çok hoşuma gitti, İstech şirketin de olan her ürün gönül rahatlığıyla alınır. Teşekkürler.

M
5/5

İstech firmasinda aldigimiz mi pro2 cok hizli kargo ve sorunsuz kurduk cok tesekkurler

A
1/5

Xiaomi buds kumaş filtresi çıktığı için garanti dışı demişler o filtrenin çıkmama olasılığı yok 2 haftada beklettiler Hakem heyetine gideceğim

F
5/5

düşünmeden her şeyi alabilirsiniz orjinal faturali sekilde gonderdiler sorunsuz kullaniyorum 10/10 firma tesekkurler

C
5/5

Aldığımız yürüyüş bandının ilk günlerde hız ayarı bozuldu.Hızlı başlıyordu yavaşlıyordu vb.Sonra da motor arızası verdi.Maalesef bir hevesle aldığımız ürünü kullanamadan hayal kırıklığı yaşadık.İstech firması ürünün ücretsiz değişimini sağladı.Allah razı olsun.Hakkınızı helal edin.Hayırlı bereketli kazançlar dilerim.

H
1/5

Kötünün de kötüsü ve iletişimdekiler cok saygısız ve garantili üründe bile kullanıcı hatası çıkara bilen kurumsalıkla alakası olmayan bir firma yapmış olduğunuz çekimler normal cekim çizik ve deforme olması makine içerisinde arza yaratmaz kufur hakaret yok ukala olan çalışanlarınız var benimde hukuki haklarım var ses kaydı alın bende aldığımı ilettim kurumsal olmak araştırmak ve sorunu çözmektir

A
5/5

gerçekten çok ilgililerde ve çok yardımcı oldular çok teşekkür ederim ☺️

M
5/5

Earbuds Basic 2 kulaklığım arızalandı, meğer Bluetooth eslememde sorun varmış firmayla görüştükten sonra sorunu çözmek için WP üzerinden iletişime geçtiler.Çok hızlı bir şekilde problemi çözdüler.Yardımları ve kibar üslubu için bütün ekibe teşekkür ederim.

Y
5/5

Hepsiburada araciligiyla istechten aldigim Xiaomi mop pro ürünümün şarj alma kısmında sorun oluştu çok kısa sürede sorunumu çözerek ürünü geri gönderdiler çok teşekkürler.

B
3/5

Qct t13 kulaklığımı Hepsiburada buraya göndermiş kulaklığımın cızırtı problemi ve dip ses sorunu mevcut dip ses bi nebze sabredilir ama cızırtı kesinlikle tahammül edilemez özellikle görüşme esnasında sol taraftan çok fazla cızırtı geliyordu karşı tarafın konuşması cızırtı yapıyordu ürün tekrar bana geldiğinde durumu aynıydı ve raporda stabil ve sorunsuz olduğu yazıyordu bunu 3 farklı cihazda denedim hepsinde aynı sorun vardı yani kulaklık sorunlu lütfen yardımcı olun bu şekilde kimse para verdiği malı kullanmak istemez tekrardan Hepsiburada ya göndereceğim yine size gönderecekler bu sefer kesin bi çözüme kavuşmasını istiyorum

S
5/5

A 101 den aldığım Qcy t5 kulaklığım çalışmadı. Istech iletişimle bağlantı kurduk.Ilk önce whatsapp üzerinden yönlendirmeleriyle ve ilgileriyle bizi bilinclendirdiler. Ve ürünü göndermenizi istediler .Kulaklığı 1 hafta icinde Yenilenmiş olarak geri gönderdiler. Her aşamada sürekli bilgi verdiler. Ilgileri ve ürünün arkasında olmaları ve servisin nasıl olması gerektiği gerçeğini gösterdikleri için çok teşekkür ediyorum. Servis gibi servisler. Herşey için çok teşekkür ediyorum ...

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Tahtakale Mahallesi Ispartakule bulvarı Ebruli, Sitesi no:B43, 34325 Avcılar/İstanbul

💬 Tayinimin çıkması sebebiyle eve acil ihtiyacım vardı. Çok güzel ilgilendiler. Ev haricinde gün içerisinde çay içip sohbet muhabbet etmek için bile uğrayabilirsi...

Avcılar En İyi Bilgi bürosu Listesi Avcılar En İyi Emlak bürosu Listesi Avcılar En İyi Gayrimenkul danışmanı Listesi

📍 MARMARA CAD. 1. ERENLER İŞL MERKEZİ, NO: 22/30, 34315 Avcılar/İstanbul

💬 Kitap dünyasına bir girip aradığınız çoğu şeyleri bulabileceğiniz bir yer

Avcılar En İyi Bilgi bürosu Listesi

📍 Esentepe, Kasap Sk. No:14/18, 34394 Şişli/İstanbul

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur