Adres: | Sahrayıcedit Mah, E-5 üzeri, 34734 Kadıköy/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902162855555 |
Kategoriler: | Bilgi masası Oto galeri Citroen bayisi |
Çalışma saatleri: | Salı 08:30–20:00, Çarşamba 08:30–20:00, Perşembe 08:30–20:00, Cuma 08:30–20:00, Cumartesi 08:30–15:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–20:00 |
Web sitesi: | http://bayi.citroen.com.tr/citroendeniz |
Google Haritalar'da Aç |
Bende C4X'inin heryerinden ses gelen, ama "bu normaldir" denilen biriyim. Artık psikolojim bozulmasın diye lanet edip bıraktım. Bol yıldız veren arkadaşlar ya tanıdık yada gerekli kontrolleri yapmamışlar. Ben özellikle yabancı firmaların yaptıklarının yanına kalmaması gerektiğini düşünüyorum. Yusuf Bey sanırım ikinci yorumu yapamadığı için farklı hesabından yorum yapmış ve yine samimiyetsiz bir cevap vermişler. Zira kendisinin kim olduğunu biliyorlar ismi görünüyor, iletişim bilgisi istemeleri çok itici. Şikayetvar sitesinde de kendisi süreci güzel açıklamış. Yani tanıyorlar. Tabiki sorun yaşamayan insanlar da vardır ama, o zaten olması gereken, sorun yaşayanları dinleyelim. Örneğin servisin başındaki Tamer Bey'in araçların rodajlı geldiğini söylediğine dair söylentiler var.
Son derece temiz ve nezih bir satış ve servis ortamı, son derece yüksek yüksek hizmet kalitesi, hem bilgili hem yardımsever hem de canayakın çalışanlar. Hem yeni araç satın aldığım hem de tüm servis işlemlerimi yaptırdığım Deniz Otomotiv'i herkese tavsiye ederim. Özellikle SSH Koordinatörü Tamer Bey ile Servis ve Müşteri İlişkileri Müdürü Selçuk Bey'e teşekkür ediyorum.
Citroen Deniz servisine 10 gün önce randevu aldım cumartesi sabah 9.15 randevu verildi saat 9 da geldim, randevunuz dünmüş ama hadi alalım bari dediler. 4 saat bir periyodik bakım sürecinin ardından arandım ve aracı almak için geldim, personel pek yetkin değil süreçler konusunda bilgilendirilmedim, her işlem işin sürekli başka bir yetkili geliyor. Başka servise gideceğim bir dahakine.
Arkadaşlar hizmeti o an almadan sakın ödeme yapmayın, 1 ay önce 33 bin lira parasını verdim garantim bugün uzamış, şu an hala ne faturası var ne gözümle gördüm, birkaç güne görürmüşüm. Bir de buraya yorum yaptım diye hesabını sordular telefonda. Şu markadan şu bayiden alın diyemem haddim değil, bunları yaşadım, sizlerle paylaştım. Bu markada hatta markalarda problemler artmaya başladı. AdBlue sorunu bile 3 yıldan sonra olursa diye garanti uzat dediler yüzüme karşı. Sakın bir aracın herşeyini değerlendirmeden karar vermeyin, bayinizi iyi seçin. İnanın sıfır arabam expertiz yaptırdım kaput sök tak çıktı, şerefim üzerine yemin ederim. Citroen de değer kaybı yaratmaz dedi utanamdan. Başımdan kaynar su derler ya... Bu Bayiden alınan herşeyi 1 gün boyunca kontrol edip öyle teslim alın, çünkü aklınıza gelmez neresine bakacağınız. Kaput bu kaput. Ben somunlarına bakmadım, aklımın ucundan geçmedi. Bayi ben yapmadım deyince, merkez değer kaybı yaratmaz deyince, sadece aynaya bakarsınız benim gibi.
Karşılama, güler yüz bekleme salonunda ki ilgileri aracıma tüm yapılması gereken her şeyi yaptıkları için teşekkür ediyorum.. Yeni açılan bir servis olmalarına rağmen mükemmel müşteri deneyimi 👍🏻 Eski yorumuma ilave olarak tekrar gittiğimde bana fazlasıyla yardımcı olan Seda Akraz hanıma ve aracımla kusursuz bir şekilde ilgilenen Emre Çetin ustama sevgilerimi sunuyorum 👌🏻
Evime çok yakın olmasına ve fiyat olarak daha uygun olmasına rağmen maltepe değere gitmek zorundayım.çünkü orada servisteki hanım personel sizi kazanmak için çabalıyor .Deniz deki ise noolur gelmeyin diye yalvarıyorlar.
Lokasyonu güzel. Bina yeni bakımlı. Müşteri ile iletişim de oldukça hızlı ve olumlu. Yarım günde rutin bakım bitiyor. Video gönderiliyor. Bunlar çok iyi. Ama geliştirilmesi gereken noktalar da var. Telefonla bayiyi arayarak servis randevusu almak imkansız. Servis kayıt müşterinin ayakta bekletildiği banko düzeninde değil yandaki bekleme alanı da katılarak masa düzeni olmalı. Sabah yoğun saatlerde müşteriler en azından metro istasyonuna bırakılmalı. Aracın gelmesi 15-20 dk sürer dendi. Ucu açık olduğu için beklemedim. Kaldırımı olmayan bir yolda 15-20 dk yürümek pek şık değildi.
Müşteri temsilcileri ilgisiz, müşteriyi dinlemiyor. Hiç memnun kalmadım. Kapora iadesini bir hafta sonra yapıyorlar, yani sizin paranızı kullanıyorlar. Kimseye tavsiye etmiyorum. Bana cavap vermişer. Benden iletişim bilgilerimi istiyorlar. Tam da bahsettiğim konu, "ilgisizlik, müşteriye özen göstermeme", yorumda adım soyadım var. Sizinden araç almaya kalkmışım, kaporadan bahsediyorum. Bu demek oluyor ki sizde zaten iletişim bilgilerim var. Zahmet edip araştırmak yerine benden iletişim bilgilerim isteniyor. 19-24 Nisan tarihleri arasında kaç kere aradım. Kaç kere konuştuk, hatirlamiyorum. Müsteri danışmanı bir bey, müşteri temsilcisi bir hanım, müşteri ilişkilerinden bir hanım ile görüştüm. Satış müdürü ile gorusemedim. Bana, sizi aratalim dediler. Ne arayan var ne soran... Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Citroen alacaksanız başka bir bayiinden alınız...
26 temmuz da Citroen deniz otomotiv den c4x araç satın alıp paranın tamamını gönderdik.bizimle şerife hanım ilgilendi ve temmuz 15 de aracın teslim edileceğini söyledi.bugun arıyoruz hala araç teslimatiyla ilgili net bir cevap vermiyor ve kendisi azarlar tarz da sanki zorla araç satın aliyormusuz gibi iletişim problemi yaşatıyor.20 gün dur paramızı kullanıyorlar ikame araç talep ediyoruz vermiyorlar.ekran kapalı yalanıyla sizi oyaliyorlar Google yorumlardan okuduğum kadarıyla firma degiscekmis o yüzden ekran kapalıymis bunu da mesai harcayarak öğreniyorum.bursa da ki Citroen servisleri satış ve teslimat yapabildiğini söylerken deniz otomotiv neden yalan söylüyor araç gelmiyorsa acilen bize ikame araç verin.bizi paramızla daha fazla rezil etmeyin.
İki yıllık aracımı ilk yılki bakım yaptırdığım servisle İkinci bakımı yaptırdığım Deniz Citroen servisin arasında dağlar kadar fark var.Deniz Citroen servis elamanlarına Başta bakım müşteri asistanı Seda Akraza ve herkese teşekkür ederim çok ilgili ve alakalı güler yüzle karşılandım.Ayrıca aracımın her sorunuyla ilgilenildi ve bilgilendirildim.Bundan sonra aynı markayı kullandıkça aracımı Deniz Citroen servisine getireceğim.
Problemli C4 aracımı deniz otomotiv e bıraktım gerek garanti ile ilgili yaşadığım sorunlar gerekse aracın tamir ve bakımının hızlı çözülmesi konuların da çözüm odaklı ve güler yüzlü hizmet veren kaprislerimize katlanan müsteri ilişkileri bolumunden Pınar Hanıma çok teşekkür ederim
Hasar'dan Emre bey çok yardımcı oldu. Aracimi dışarıda özel serviste boyatmistim. Fakat renk tutmadı ve orjinal parçalara da boya bulaşmıştı. Deniz otomotivde tekrar boyattim. Hem fiyat olarak hemde kalite olarak menun kaldım. Teşekkürler
Ilgili deniz otomotiv den arac aldim. Hizmetleri ve geri donusleri son derece harika idi. Satis temsilcilerinden serife hanim oldukca ilgili ve guleryuzu ile bizleri yakin hissetirdi. Kendisine ve bayiye tesekkurler . Serife hanimin satisindan dolayi cok memnun olduk gittiginizde direk kendisi ile gorusmenizi oneririm :)
Her ne işlem yapıyorsanız evraklarınızı tam alın . Çalışan işten ayrıldığı için muhatap bulamadım .Bir yıl önce araçla birlikte teslim edilemeyen parasını peşin aldıkları yan basamakların yerine garanti uzatma vermişlerdi . Sistemde gözükmediği için şuan bir yıl sonra bana yan basamak verecekler. Cumartesi olur dedikleri işe pazartesi olmaz dediler . Kurumsal bayi falan diye düşünmeyin işini sağlama alın. Benden nacizane tavsiye .
30 haziranda c4x araç satın aldık kaporasını ödedik aracın 5 temmuzda teslim edileceğini beyan ettiler ödeme işleme yapmak için bayi ye gittiğimizde firmanın ismi değişeceği için ekranlarının kapalı olduğunu ne zaman teslim yapılacağı konusunda net bilgi veremeyeceklerini beyan ettiler tam bi rezillik size tavsiyem bu firmadan uzak durmanız
Citroen C4 x için,Deniz Otomotiv firmasına ve bizimle seçim, alım ve teslimat esnasında satış yetkilisi Hasan Kuş beye çok çok teşekkür ediyoruz.Arabayı teslim aldık. İlk andan itibaren firma ve markada çok doğru bir seçim yaptığımızı gördük.Hayırlı işler diliyoruz.
Aracımı alırken sağlanan kolaylıklar ve güzel iletişim için teşekkür ederim. Özellikle Ebru hanım Uğur bey ve araç tanıtımını gerçekten profesyonel olarak yapan Samet beye teşekkürler.
Aldığım en iyi Citroen Hizmeti. Servis danışmanı Minel Kübra Gültekin'e güler yüzlü yaklaşımı ve verdiği güzel destek için ayrıca çok teşekkür ederim.
Uğur bey ve İrem hanım çok yardımcı oldular. Talebinizin olacağı varsa olduran bir yer. Kendilerine teşekkürler. herkese tavsiye ederim.
Deniz Otomotiv'in hizmet kalitesinden çok memnun kaldım. Oldukça ilgiliydiler ve yapılacak/yapılan işlemler ile ilgili sürekli bilgi verdiler. Aracımı beklediğimden daha hızlı bir şekilde teslim aldım. Özellikle hasar danışmanı Emre Bey'e çok teşekkür ederim. Bakımlarda tekrar görüşmek üzere.
Arabamı (Citroen C3 Aircross) 14200 km'de fren balatası kontrolü için Citroen Deniz yetkili servisine götürdüm bana balataların durumu veya parça ve işçilik hakkında bilgi vermeden ön ve arka balataları değiştirip arabayı teslim almaya gittiğimde 9170 TL'lik bir fatura ile karşı karşı kaldım ve tabiki ödemek zorunda kaldım. Yazıklar olsun; bildiğiniz para tuzağı.
Aracımı arıza için götürmüştüm. Zamanında teslim alıp mükemmel bir şekilde yıkayarak teslim ettiler. Yapılan işlerle ilgili bilgilendirildi. Tüm personele teşekkürler
Çok ilgili bi kurum bizimke ilgilenen satış temsilcisi uğur beyden çok memnun kaldık herkese tavsiye ederim.
Deniz Otomotiv'in müşteri iletişiminden ve hizmet kalitesinden çok memnun kaldık. Özellikle satış temsilcisi Şerife Hanım ve müşteri ilişkileri sorumlusu Burak Bey çok ilgili, yardımsever ve güleryüzlü insanlar. Her şey için teşekkürler.
Gelmeyin.. 1 saat sonra teslim edeceğiz diye arıyorlar geliyorsun araç yok ve 1 saat daha bekletiyorlar. herkes aynısını yaşamış
Citroen Deniz ailesinden C4X satın aldım. Samimi ve sıcak bir ortamda,herkes ilgili ve yardım severdi.Satış,Finans ve Sigorta tümü el birliği ile süratli bir şekilde yardımcı oldular.Çok teşekkür ediyorum. Özellikle bizimle ilgilenen Citroen Satış temsilcisi Hasan Kuş bey ve Citroen satış müşteri ilişkileri sorumlusu Burak beye ayrıca çok teşekkür ediyorum tüm süreçlerde çok yardımcı oldular .
Yeni bir bina, tertemiz. Çalışanlar oldukça ilgililer. C5 aircross satin aldim. İzmir'den telefon ile her seyi hallettiler. Söz verdikleri teslimat tarihinden bile önce aracimi teslim ettiler. Müşteri memnuniyetini birinci sirada tutan bir işletme. Kendilerini tebrik ediyorum. Satış esnasinda her bir soruma titizlikle yanit veren, tüm bu süreci çok iyi yöneten Şerife Hanım'a özellikle teşekkür ederim.
Merhaba. Citroen deniz bayisinde C5 aircross için satış danışmanı Şerife hanım ile görüştük. Kendisine kıymetli yardımları ve ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum.
Bayi bizimle çok iyi ilgilendi, tüm çalışanlar, ilgili ve sıcaktı. Markayı en iyi şekilde temsil ediyorlar. Özelikle bizimle ilgilenen Emre Seçgin e çok teşekkür ederim. Bizi her konuda bilgilendirdi. Dürüst, güvenilir, açık sözlü, iyi niyetli birisi. Başarılarının devamını dilerim.
Güleryüzlü karsılama, ilgi, alakadan çok memnun kaldık. Özellikle Şerife Hanım'ın çabaları ve iş azmi sayesinde aracımızı erken bir tarihte teslim aldık. Kesinlikle Citroën Deniz'i tavsiye ediyorum.
Satış temsilcisi Şerife Hanım ilk andan itibaren sıcak yaklaşımı, müşteri odağı ve detaylara hakimiyeti ile beni kazandı. Benzer şekilde Samet Bey de samimi ve yardımcı olma arzusuyla büyük destek verdi. İkisine de çok teşekkür ediyorum.
Deniz otomotiv ailesine ve bu aileye mensup olan şerife hanıma özellikle, aracı teslim almaya kadar olan süreç boyunca ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ediyorum. Çok memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim
Şerife hanım ve samet kardeşime samimi ilgi ve alâkâlarından dolayı buradan teşekkür etmek istiyorum işlemleri sorunsuz ve kısa sürede tamamladılar.ben Ankradan gittim bayiye bir araç daha alacak olursam ilk tercihim CİTROEN DENİZ OLUR
Iyi yanı: Cumartesi randevu veren sayılı PSA grubu servislerinden. Eleştri: Aracın geri çağırma güncellemesi, bakım için gittiğimde yapılmadı. Gerekçe, Merkez ile iletişim yok arıza var. Halbuki hafta içi arayıp sedece bu güncelleme için geleyim dediğimde, gerek yok gelmeyin, bakım için gelince yaparız dediler... Eleştri: Aracın aktif güvenlik sistemindeki sürekli uzak mesafe emniyetine geçme problemine bakın dedim, yine aynı gerekçe..merkezle iletişim yok diye bakmadılar... Eleştri: Araç periyodik bakımının bir parçası olan araç dış yıkama yapılmadı, sorunca da gerekçe olarak Cts. Yoğunluğu dendi... Eleştri: Aracın bakımı bitmiş, servis içinde park edilmiş bekliyor... 10-15dk bekledim kimse hbr vermiyor, dayanamadım gidip sordum, aracım ne bekliyor orada park ettiniz duruyor dedim. Servis elemanının keyfi olacak ise o haber verecekmiş, apar topar faturamı kesip aracı verdiler... Eleştri: Bakımda, Aracımın ön arka güvenlik kamera sisteminin ana üniteye giren kablolarını çıkartmışlar, buraya kdr ok, belki servis sırasında mahremiyet vb.ötürü çektiler kaboları...AMA bakım bitimi geri takmamışlar. Tesadüfen fark etmesem, km'lerce güvenlik kameram çalışmadan gideceğim ve olası bir kaza bela anında madur olacağım çünkü sistem tümden çalışmıyor... tek cümle ile özensizlik, ilgisizlik, iş yapmayı istememe, işi yokuşa sürme, mümkünse ete süte dokunmadan aracın periyodik bakımı ne ise yapıp parasını da misli ile alıp müşteriyi paketleme amacı güden bir müessese... Müsteri memnuniyetini, sabah bekleme salonuna getirtilen bedava kurabiye ikamların ve sık sık ne içersiniz diye kibar sorular olduğunu zanneden cok sevgili müsteri temsilcileri ile dolu bir işletme... Malesef birinin diğerinden farkı yok, buraya gitmeyin şu servise gidin diyemem, eliniz-elimiz mahkum birisine gideceğiz...
Satış temsilcim Şerife hanim çok ilgili çok yardımci oldu. Ayrica cok güleryüzlü. Teslimat aşamasinda yardimci olan Samet bey e de yardimlarindan dolayi cok tesekkur ederim.
Ocak 2024 te c5 aircross almak için iletişime geçtim başta müşteri temsilcim Şerife hanım olmak üzere tüm çalışanlara ilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Çıkan pürüzleri çözmek konusunda büyük yardımları oldu.
Harika ve kusursuz hizmet, anlayışlı ve çok hoş karşılandık. Tüm hizmetlerden çok memnun kaldım. Şerife Hanıma her şey için teşekkür ederiz
Tarafıma bilgi verilmeden,onayım alınmadan ilk bakıma giren aracıma orijinal olmayan filtre takıldığını daha sonradan faturayı kontrol ederken fark ettim.Bu durum araca yapılan diğer işlemleri de şaibeli hale getirmiştir.Telefon ile yaptığım görüşmede de bir çözüm sağlanamadı.Size göre Atı alan Üsküdar’ı geçti!
İlk deneyimimiz gayet olumluydu fakat bugün ikinci randevuya geldiğimde hüsrana uğradım. Randevum 8.45 aracım 14'de içeriye alındı. Beklemedeyiz...
Şerife akkaya hanıma ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim. Çokça araba bayisi gezdim bu kadar ilgilenen birisini görmedim. Herşey için çok teşekkür ederim.
Bir araç almak istedik, aracı ayırdılar daha sonra 1 hafta oyalayıp elimizde araç yok dediler. Aradığımızda kendilerine bir türlü ulaşamadık. Muhatap dahi bulamadık.
Yorum düzeltme: söylenilen termin süresinin 10 gün üstüne cıktılar düzgün bir bilgi verilmiyorda çok yanlış Şerife hanıma teşekkür ederim çok ilgili ve güler yüzlüydü aracı sattı 😂
İlgili arkadaşımızin misafir perverligi ve araçla ilgili tüm detayları paylaştı kendisine çok teşekkür ederim
Bayide ŞERİFE AKKAYA hanım ile görüştük bize çok yardımcı oldu kafamizdaki soru işaretleriniz giderdi insalah c4x arabamizi alacaz güler yüzlülüğünden dolayı tekrar teşekkür ederim kendisine
Araç teslimine kadar her şey çok profesyonel bir şekilde ilerledi. Her sorunumuzda sağolsun yardımcı oldular. Kısacası müşteri memnuniyetine çok önem veren bir firma. Tüm bu süreç boyunca bizimle ilgilenen, her aradığımızda güler yüzlü bir şekilde bize yardımcı olan Gökhan beye de ayrıca teşekkür ediyorum.
İlk kez sıfır araç aldım, tüm süreç boyunca desteklerinden ve hoş sohbet yaklaşımından ötürü Pınar hanıma, araç tesliminde her detayı elinden geldiğince anlatan Samet beye ve bayide geçirdiğim süre boyunca çayımızı kahvemizi eksik etmeyen tüm çalışanlara teşekkür ederim.
Çalışanları Güler yüzlü ilgili alakalı ve kaliteli servis Araç için bilgilendirme yapıldı
Şerife akkaya hanımın göstermiş olduğu özenli ilgi ve alakaya hayran kaldık. Çok teşekkürler :)
Aracımızı alırken gösterdiği ilgi ve sarfettiği çaba için Şerife Hn’a çok teşekkür ediyoruz. Hızlı geri dönüşleri ve bilgilendirme süreçleri çok başarılıydı. Araç tesliminde yardımcı olan Samet Bey’e de ilgisi ve sabrı için teşekkürler.
Özellikle Şerife Hanıma ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Çok firma gezdim müşteriye bakış açısı, davranışlarından dolayı aracı satın aldım.
Çok memnun kaldım, özellikle problemim ile ilgilenen Müşteri ilişkileri Pınar Hanım'ın destekleri için çok teşekkür ederim, şu zamanda göremeyeceğiniz bir ilgi ve desteği olmuştur.
Karşılama ve hizmet çok iyi. Çözümcul yaklaşım insanı rahat ettiriyor. Teşekkürler
Aracınızı hiç düşünmeden teslim edebileceğiniz bir servis , söz verdikleri sürede aracımı teslim ettiler, başta citroen deniz çalışanlarına ve serviste emeği geçen herkese özellikle hasar tespit bölümünde işlemlerimi titizlik içinde gerçekleştiren Burak beyefendiye çok teşekkür ediyorum 🙏
Aracımın bakımı için gerek randevu gerekse servis işlemlerinde gösterilen ilgi alaka ve süreçlerin hızla tamamlanmasından dolayı teşekkür ederim.
Az önce aracımı teslim aldım. Özellikle Ali bey ve Samet bey satın alım ve teslim konusunda çok ilgililerdi ve her konuda bize yardımcı oldular. Her bakımdan güzel bir bayii
Yeni aracimi alirken Ugur bey in tutum ve yaklaşimindan dolayi ve soylenenden daha erken aracimi teslim etmelerinden dolayi cok tesekkur ederim
Şerife Akkaya hanım gerçekten ilgiliydi. Destekleri ve güler yüzlülüğü için teşekkür ederiz
Merhaba, Hasar bölümü Burak Can TOP çalışanınızın ilgi alakası tavır ve davranışlarından dolayı kendisine teşekkürü bir borç bilirim. 34 EAP 070 plaklı aracım kazadan dolayı oluşan hasarlarında Burak bey destek olup,yardımcı olmuştur keza aynı şekilde bugün aracımda oluşan rüzgardan dolayı kapının elimden kaçıp menteşede oluşan hasarla ilgili kendisi desteğini esirgemeyip yardımcı olmuştur. Güler yüzü, uslubü ve anlayışından dolayı böyle bir çalışanı olduğu için Deniz Otoya ve Burak Bey'e tekrar teşekkür ederim. Bundan sonraki süreçte araç alımı, hasar ve bakım konularında tercihim Deniz Otodan yana olacaktır
Aracımızı alırken titizlikle çalışıp bizi bilgilendiren hızlı bir şeklde aracımızı teslim almamızı sağlayan Uğur ve Ali Beylere çok teşekkür ederiz
Citroen aracımı servis bakımı ve küçük bir arızası için götürdüm. Şunu net bir şekilde söyleyebilirim diğer servislere göre servis danışmanları ve servis hizmeti bakımından daha iyi ve çok daha güvenilir. Eğer servise gittiğinizde pınar hanıma denk gelirseniz çok da şanslısınız demektir aklımda hiç soru işareti bırakmadı ve her sorunumla titizlikle ilgilendi.
Citroen e c4 marka aracimi teslim aldim , ilgi ve alaka üst duzeydeydi , özellikle araci teslim eden Samet Sezer Bey ve Musteri danismani Serife hanima teşekkür ederim , son derece sabirli, profesyonel ve guleryuzlu bir sekilde sureci tamamladilar .
Aracı hasar için getirdiğimde hasar bölümünden Burak Can TOP arac hakkında bana çok yardımcı oldu bunun dışında da ne yapmam gerektiği bilgisini de verdi. Onun için Burak beyden ve servisten çok memnun kaldım.
İlgisinden dolay serife hanıma tessukr ederiz ailemizin c4x ni alıcaz insallah sayesinde
Hayatımda gördüğüm en kötü personele sahip. Servis bölümüne ulaşabilmek için yaklaşık yarım saat boyunca aradım. Kimse telefonlara bakmıyor. Bir çok bayinin park sensörü için verdiği fiyatın 2 katından fazla fiyat talep ediyor. Telefonda ister yaptır ister yaptırma tarzında bir hava ile konuşuyor personel. Gerçekten kaliteli hizmet almak imkansız bu bayiden.
Güler yüz, tatlı dil ve iyi hizmet ihizmet Teşekkürler
Aracımızı 2. Bakım için götürdük gerçekten çok profesyonel ve ilgililer. Değişen parçaları da gösterip isterseniz atalım dediler. Bakım sırasında teknisyen arkadaş video çekip paylaşmış. Tavsiye ediyprum kesinlikle
Bu hafta içi c4x model bir araç aldım, müşteri ilişkilerinden Pınar hn. ve Satış temsilcisi Şerife hn'ma ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
İlk defa müşterisi olduğum Deniz Otomotiv Firmasına Satış Temsilcisi Pınar Kara hanımefendi ve Sigorta Firma yetkilisi Bayram Bey'in sigorta konusunda yapmış olduğu çalışmalar için çok teşekkürlerimi sunarım.Yolunuz açık olsun.
Lokasyona iyi bir noktada bakım için aracımı bıraktım Metro veya otobüs için servis aracı sağladılar Seda Hanım ve Pınar Hanım'a ilgilerinden dolayı teşekkürler
Aracımı ilk yılki bakımı için buraya getirdim. Araçta bir sorun da olmadığından kolay geçen bir bakımdı. Çalışan arkadaşların ilgisi ve yaklaşımı çok olumlu idi. Kendilerine teşekkür ederim.
Çok güzel karşıladılar Şerife Hanım çok ilgilendi çok teşekkür ediyorum her şey için.
Daha servis alanına girer girmez ilgi alakayla karşılaşıyorsunuz. Daha önce bir çok farklı markanın servislerine gittim böyle kaliteli samimi karşılanmadım. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Aracım c4x almam da bana yardımci olan şerife hanıma başta olmak üzere teslim eden kardeşim Samet beye çok teşekkür ederim başarılarınizi devam etmesini dilerim teşekkürler
Merhaba, 7 Haziranda almış olduğumuz aracımın bagaj havuzu ve araç içi paspasları halen verilmedi iletişim kurduğumuza rağmen geri dönüş sağlanmadı arabayı aldıktan sonra iletişim bitiyor bilginiz olsun ona göre alım yapıp kararınızı verin ! 1.5 aydır gelmeyen paspaslar heralde bu saatten sonra bir daha gelmez diye düşünüyorum. Klasik cevabınız olan iletişim bilgileri sormanıza gerek yok zaten araç aldım sizden ordan ulaşım sağlayabilirsiniz !
Şerife akkaya hanıma ilgisinden dolayı teşekkür ederiz arabamızı bu hafta alıcaz inşalah
Güler yüzlü ve ilgili personelleri var. Özellikle opel satış müdürü murat bey ve can beye teşekkür ederim ilgi ve alakaları için. Tabiki peugeot satış müdürü Mehmet beyi de unutmamak lazım her bir çalışan güler yüzlü ve ilgiliydi teşekkürler deniz otomotiv
Şerife hanıma teşekkür ederiz sağolsun çok yardımcı oldu ilgiden memnun kaldık.
Öncelikle benimle ilgilenen Orhan Beye çok teşekkür ediyorum. Sıfır araçların zor bulunduğu bu dönemde tam da belirttiği tarihte aracımın gelmesi konusunda bana destek olduğu için ve süreç boyunca sık sık bilgilendirme yaptığı için memnun kalarak alışverişimi sonlandırdım.
Deniz otomotiv calışanı Samet bey e teşekkür ediyorum bizimle Çok güzel ilgilendi iyi çalışmalar
Ferah mekanı olan çok güzel bayi, müşteriye dürüst yaklaşım gösteriyorlar, diğer bayilerdeki gibi baştan savma iş yapma, adam ayırma yok. Özlediğimiz hizmet kalitesi sunuyorlar. Özellikle Citroen bölümünde Aysun hanım müşteri ilişkilerinde çok başarılı baştan sona tüm işlemlerim sayesinde sorunsuz gerçekleşti. Çok teşekkürler.
Çok memnun kaldım Hasan Bey’in ilgi alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Tüm süreçte çok yardımcı oldu.
Deniz otomotivin servis hizmeti mükemmel. Tebrik ediyorum tüm servis çalışanlarını..
Yazıklar olsun! Cam filmi istemememe rağmen cam filmi takılmış ve şimdi 2 saatten fazladır çıkartılması için bekliyorum. Evet yoğun olabilirler ancak bu yavaşlık ve koordinasyonsuzluk fazla.
Kolay gelsin cıtroen jumper a bakım yapıyor musunuz
2022 model arabamı periyodik bakımları için getirdim. Arkadaşlar çok ilgili . Aracımı bıraktıktan sonra beni beklemek istemezseniz gitmek istediğiniz yere kadar bırakabiliriz dediler ve eve bıraktılar. Bakım birlikten sonra nelerin kontrol edildiğine dair video yolladılar ve arayıp aracınız hazır gelip alabilirsiniz dediler. Normalde akrabama ait olan bir servise girseydim bu kadar ilgilenmezdi 🙏
Bu hafta C3 bilgisi&fiyatı almak için uğradığımız Citroen servisleri içinde en ilgili Deniz Citroën'e, özellikle Ali bey'e çok teşekkür ediyorum. Her konuda bilgi verdiler tavsiyelerde bulundular. Artık yeni bir aracımız var. 🤩🙏
Deniz otomative ve satış danışmanı şerife hanıma ilgi alakalarından dolayı teşekkür ederim
Denlz otomotiv satış temsilcisi Aysun hanım gerçekten müşterisini süreçlerle ilgili doğru bilgilendirme yapması tarafimiza gösterdiği destek pozitif etkisi için ayrica çok teşekkür ederim.bu süreçte araç alimiiçin diğer marka ve satiş temsilcileriyle de maaelsef iletişimde bulundum Denlz otomotiv ve Aysun hanim gerçekten bu konuda çok başarililar bu deneyimi yaşamalari icin orda burda dolaşmasinlar çünkü maalesef çoğu satici ve firmalar insanin sinirini bozuyor lakayit ve ciddiyetten uzak davranislarla
İlgisinden dolayı şerife akkayaya teşekkür ederim güler yüzlüluqu içinde ayrıca tesskur edrz
Ayşe Hanım'a ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim gerek konumuyla gerek düzeniyle çok güzel bir yetkili servis teşekkürler deniz otomotiv.
Aracımı servis bakımı için götürmüştüm. Başta Ayşe Hanım olmak üzere bütün çalışanlara teşekkür ediyorum, anadolu yakasının en iyi citroen servislerinden.
En ufak bir sıkıntı yaşamadan arabamızı teslim aldık. Satış, finansman, sigorta dahil her konuda destek ve yardımlarını esirgemeyen güler yüzlü ve çözüm odaklı çalışanlara çok teşekkür ederim.
Gayet guzel bir servis herşey mükemmeldi ben çok memnun kaldim
Şerife hanıma ilgisinden dolayı teşekkür ederiz bizimle çok ilgilendi sağolsun
e- C4x arac bakmaya gittik Satış müdürü ve satis danışmani Ali bey e teşekkür ederim cok ilgili güleryüzlülerdi Avantajlı fıyat teklıflerı ıcın cok tesekkur ederız
Bugün Şirketimize ait aracımızda yaşanan teknik bir arızadan dolayı Citroen Deniz'e götürdük kısa süre içerisinde arızamız tespit edilip giderildi ve aracımızı tertemiz teslim aldık. Öncelikle bizi karşılayan Sezgin Beye ve Deniz ailesine çok çok teşekkürlerimizi iletiyorum. Sağlıklı günlerde tekrar görüşmek üzere.
Aynı gün birçok bayii gezdik ve maalesef ilgili bir satış temsilcisi bulamadık derken citroen deniz'de Pınar hanımla karşılaştık, kendisinin ilgi,alaka ve çözüm odaklı davranışı sonucunda sektör çalışanlarına olan kızgınlığımızın geçti. Teşekkür ederiz Pınar hanım.
Şerife hanıma teşekkür ederiz.Başarılarının devamını dilerim.Nihat Yalçınkaya ya da teşekkür ederim.Onunda başarılarının devamını dilerim.TOMA
Şerife hanımın ilgisi ve alakasına çok teşekkür ederiz çok yardımcı oldu bizlere
Arabamızın tüm bakımları için gözünüz arkada kalmadan teslim edebilirsiniz.Ozellikle Emine hanım ve diğer çalışan arkadaşlar ayrı ayrı ilgilendi.
📍 Altıyol, Bahariye Cad, Ali Suavi Sk. No:14/A, 34714 Kadıköy/İstanbul
💬 Merhaba, protez seçiminde çok kararsız kaldık. Dedeme en uygun protezi arıyordum. Bu işi en iyi kimin yapacağı, bizi ne gibi zorlukların beklediği konusunda kay...
İstanbul En İyi Ortopedi kliniği Listesi Kadıköy En İyi Protez uzmanı Listesi Kadıköy En İyi Ortopedi kliniği Listesi