ServisPoint

ServisPoint

ServisPoint, Elektronik tamir dükkanı, Bilgisayar dükkanı, Bilgisayar servisi olarak Gülbahar, Uysal Sk. No:3C, 34394 Şişli/İstanbul adresinde bulunmaktadır. ServisPoint 100 yorum ve 3.21 puanlamaya sahip.
Adres: Gülbahar, Uysal Sk. No:3C, 34394 Şişli/İstanbul
Telefon numarası: +902122884230
Kategoriler: Elektronik tamir dükkanı Bilgisayar dükkanı Bilgisayar servisi
Çalışma saatleri: Cuma 09:00–18:00,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 09:00–18:00,
Salı 09:00–18:00,
Çarşamba 09:00–18:00,
Perşembe 09:00–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

ServisPoint Yorumları

A
1/5

Bu firmayla maalesef MSI bir laptop almam ve 10 gününde laptopun bozulması ile başladı! Hata başta bende çünkü 10 günlük cihaz arıza verdiğinde (N11 aracılığı ile TekraMarket’ten alınmıştı) yapılacak en normal şey iade talebi oluşturup cihazı aldığım yere göndermek olmalıydı fakat iyi niyet, MSI markasına güven servisin de MSI markası ve kalitesinde olduğu düşünce yanılması sonucu cihazı MSI’ın tek servisi olan Servis Point’e gönderdim ki sen misin gönderen! Cihaza bakana kadar iade süreci geçti, teşhis, yazılım hatası, geri alın, olmaz, neden, yazılım hatasını güncelleyip size gönderiyoruz, iade, değişim olmuyor dediler, 10 günlük cihaz bozulmuş ama bozuk raporu vermeyi reddettikleri için TekraMarket o raporsuz iade süreci de geçtiği için iade ve değişim yapmadı, yani rapor şart ama Servis Point cihazı bana gönderirken on satır yazıp hata konularını sıraladığı maddeleri içeren bir iade/değişim raporunu inatla vermedi! Bu arada bilginiz olsun yurt dışı bu konuda hiçbir şey yapmıyor, topu iç iletişimleri sıfır, müşterinin attığı epostaları dahi okumayan, aynı konuyu defalarca farklı, farklı kişilere anlattırıp, sizi delirten bu servise atıyor. Dünya kadar, anlatsam roman olur türünden aksilikler, terslikler silsilesi yaşattılar, yüksek perdeden herbir şeyi en iyi biz biliriz tavırlar insanda sinir harbine sebep oluyor! Neyse, raporu vermedilet, TekraMarket bu durumda iade, değişim olmaz dedi ve Servis Point cihazı bana gönderdi. Bizim İstanbul ile mesafemiz 900 km., taşıyı firma Yurt İçi, buraya gelene kadar 4-5 araç değişip belki 50 kişinin elinden geçiyor o cihaz ve kim bilir nasıl?! Yani bu cihazlar bunca yolu bu şekilde geldikten sonra bir yazılım sorunu çıkartmaması şaşırtıcı olurdu ama ben onlardan daha mı iyi bileceğim dedim ve siparişi vermiş bulundum. Cihaz geldi, prize taktım, günlerden C.tesi akşam üzeri ve cihaz 10 dakika geçmeden yine dondu, o gün, o saatte kimseye ulaşamıyorsun tabii, kanıt olsun diye tüm olayı parça parça videoya çektim, Tüketici Halem Heyeti, MSI yurt dışı, Servis Point, TekraMarket her yere konuyu video görselleriyle rapor ettim. Pz.tesi günü yurt dışı videoları dahil ederek gönderdiğim epostayı Servis Point lojistiğe yönelttiği ve lojistik o epostayı beni de dahil ederek Servis Point teknik ekibine yönlendirdiği halde hiçbir dönüş olmadı, ben aradım ve işin daha da ilginci bu aramalarımın sonucu hep aynı şekilde o epostayı videolarla birlikte bir de bana atar mısınız şeklinde cevaplat aldım, yani firma içi iletişimsizlik sıfır olduğu gibi pardon, oradan bakalım biz diyeceklerine ya sen nasıl olsa yazmışsın ya bir de bana atıver o epostayı tavrındalar pek çoğu. Birkaç arkadaş sonucu değiştirmemiş olsa da diğerlerine göre en azından kibar konuşmayı bilen insanlardı. Sürekli biz bakıp, inceleyip geri dönelim diyorlardı ama dönüş falan olmuyordu. Bir cihaza 53 bin TL.vermiştim ama tek yetkili olan serviste hiç kimsenin umurunda değildim. Sonuç, cihazı satın almamla birlikte o cihaz kargolarda ve kim bilir kaç kişinin elinde nasıl taşınarak 4 bin km.yol yaptı ve tüm verdiğim tartışmalı görüşmelerden sonra en sonunda iade/değişim raporu alabildi tabii bu arada benim aldığım cihaz o süre içinde 5 bin TL.zam çoktan yemişti. Servis Point müşteriyi bu kadar süründürdükten sonra memnun edip, özür dileyeceği yere yine aynı telefonda konuşma şekilleri gibi üst perdeden epostalar atmaya devam edip en son ültimatom olarak da benim cihazımın stoklarda olduğunun ve başka model ile farkını ödesem de değişim yapılamayacağını ama para iadesi olabileceğini bildirdiler. Güler misin, ağlar mısın, farkını ödesem de farklı model vermiyorlar ki zaten gidip özel araçla alınıp eve tek seferde o özel araçla gelmedikten sonra o seriden MSI hayatta almam, para iadesi istedim! TekraMarket teknik servisinde bir Hakan Bey var al ServisPoint’e müdür yap, belki az da olsa bir şeyler değişebilir. Bu MSI bu servisin imparatorluğuna son vermeyip bu kargo işlerini sigorta altında daha dikkatli taşıyan bir firmaya vermedikten sonra daha çok kan kaybetmeye mahkum!

M
1/5

Asus ekran kartım arızalı olduğunu bildiğim halde iki kere bu firmaya gönderdim. Her seferinde bir şey yok diyerek, not koyup gönderdiler. Daha sonra ekran kartını aldığım firma aracı olarak onlar buraya servise gönderdi, ne hikmetse ekran kartı arızalı çıktı. Yani kafadan sallama iş yapıyorlar. İstanbulda bir tek asus ekran kartı servisi burası var. Bu da asus ürünlerini almamanız için bir neden benden tavsiye.

E
5/5

Ben ServicePoint'ten gayet memnunum. Daha öncesinde kronik ısınma sorunu olan bi sıvı soğutucu götürüştüm. Kronik sorunundan dolayı v2 sini 0 olarak verdiler. Geçtiğimiz hafta ekran kartı aldım. temiz bir kurulum yapmak istedim. MSI Z590 TOMAHAWK WIFI anakartım BIOS güncellemesi yaparken %53 te kaldı yaklaşık 7 saat. Dün servise götürdüm sorunsuz bir şekilde 1 gün içinde testlerini gerçekleştirip teslim ettiler. Herkese emekleri için teşekküre ederim. Olumsuz yorum yapanların iletişiminde bir problem olduğunu düşünüyorum.

F
5/5

MSI laptopumun şarj aleti bozulduğu için gitmiştim. Başka yetkili servis noktaları laptop olmadan alamayacaklarını söylemişti fakat servispointte çok yardımcı oldular. Acil işim olduğu için destek olacaklarını söylediler ve 30 dakika içerisinde yeni bir şarj aleti verdiler. Emel Hanım bu konuda çok destek oldu, kendisine çok teşekkür ederim. Kesinlikle öneriyorum. MSI yetkili servisleri içerisindeki en iyi servis diyebilirim. Çok memnun kaldım, her şey için teşekkür ederim.

B
1/5

MSI gibi bir markaya yakışmayan rezalet ötesi servis firması. Türkiye'de msi kullanacaklar bu servisten dolayı 2 kere düşünsün ne yazık ki. Yetkili servis diye garanti dışı cihaz verdik direkt anakart değişimi diyorlar. Laptop fiyatı o kadar etmiyor dolar üzerinden tüm fiyatlandırmalar. 900 lira arazi tespit ücretini peşin ödüyorsun zaten. Anakart değişiminiyle onarımı herkes yapar. Nerede sizin teknik desteğiniz? Dışarı da çok cüzi paraya mosfet ve mosfet ayaklarını değiştirip laptop u faal hala getirdik. Bu işlemleri yapmayan direkt anakart ı değiştirip kendine yedek parça çıkartma hesabında olan yer aklınızda bulunsun. Detay işlemi yapmak için varsınız zaten anakart değiştirecek olan yeni bilgisayar alır. Ne yazikki bir sonraki tercihim msi olmayacak..

A
5/5

Şirketimizde kullanılan notebook ekran paneli değişti, hızlı onarım yaptılar, ayrıca parçayı garanti kapsamında değiştirdiler. Çok memnun kaldım, tüm Servispoint çalışanlarına teşekkür ederim.

Ç
1/5

Msi alacağınıza bilgisayarsız kalmanızı tavsiye ederim çünkü bu servispoint gibi gereksiz bir servis temsilcileri bulunmakta bilgisayarın klavye takımı bozulmuştu değiştirdim geri gönderdiklerinde bilgisayarın touch pad ve hoparlörünü bozmuşlar msi gibi bir firma böyle rezil bir servise nasıl yetki verir şaşkınım. Sonrasında touch pad’imi bozmuşsunuz diyerek geri gönderdiğimde birşey yok diyerek geri gönderdiler bana ulaştığında aynı sorun devam etmekteydi ve çalışma saatleri içerisinde 7 kez aramama rağmen hiçbirine yanıt verilmedi ve herhangi bir geri dönüş de sağlanmadı. Msi’a da servis sonrası ankette şikayetimi belirttim herhangi bir geri dönüş olmadı (1 ay geçmesine rağmen) ilgisizlik bilgisizlik hat safhada. Bakalım burada herhangi bir geri dönüş sağlanacak mı?

T
5/5

Arızalı anakartımı gönderdim yapıp teslim ettiler garantisi dolmuş olmasına rağmen ücret de almadılar sağolsunlar.

E
1/5

Bugün aldım laptopu menteşe problemi vardı. Taktıkları çerçeve zedeliydi. MSI markası içinde şunu söyleyebilirim. Kim geldiyse menteşe ve aşırı ısınma donma problemleri ile geliyor. Menteşeler dandik. MSI almayı düşünmüyorum bir daha

K
1/5

2018den beri MSI GS serisi leptop kullanmaktayım. Şu gün monster yerine gerek malzeme gerek donanımsal açıdan daha kaliteli olsun diye aynı özellikteki leptoplara 5-10 bin lira fark verip alınan güyya kaliteli olduğunu düşündüğüm msi markası benim için bitmiştir. 2021 yılında ekran çıtası açma kapama yaparken kırıldığı için (kronik) servise götürdüğümde ekran panelini garantiden değiştirmişlerdi. Bu sürenin ardından kendi taktıkları yeni ekran paneli bugun arzalanmış olup teknik servis kendi değiştirdikleri ürünün arkasında durmamıştır. Tekrar götürdüğümde ekran paneli değişimi için 300-400$ artı kdv şeklinde bi ücret istediler. Bakımlarının düzenli olmasına ve yetkili servis (burası) hariç hiç bi yere götürmememe rağmen bu arızayı vermesi müşteri memnuniyeti açısından çok can sıkıcı. Hp leptobum da var bakımlarını aksatmama rağmen 6-7 senedir sorunsuz çalışmakta. Fakat 50-60bin liralık msi leptopları demekki 4-5 senede çöp olabiliyor. Bu yorum servis point hizmetinden çok msi kalitesini eleştirdiğim için 1 yıldızdır fakat bilemiyorum belkide değiştirdikleri panel dandik olduğu için servis pointin hatasıdır.

E
5/5

Tek Kelime ile harikalar, pek telefona bakmıyorlar ama olsun :) MSI anakartımı 21/02/2024 tarihinde 13:00'da yerlerine gidip teslim ettim. Resepsiyon'daki Mete arkadaşta çok kibar ve ilgiliydi saolsun, Şuan 22/02/2024 saat 14:55 ve değişim iade raporu tarafıma mail olarak gönderildi. Çok hızlı bir şekilde yardımcı oldular teşekkürler iyi çalışmalar

İ
1/5

Elektrik kesintisi yüzünden görüntü giden anakartımı yolladım size, hem kartıma zarar verdiniz hem de fiyatı kadar servis ücreti istediniz gidip şikayetçi olucam sorunum eğer çözüme kavuşmazsa, benim anlamadığım elektrik kesintisine kadar çalışan kartta oksitlenme sıvı teması nasıl olabilir aklım almıyor.

B
5/5

kargoyla gönderim yapıyorsanız ekstra iyi paketleyin yoksa kargodan geri çeviriyorlar onarım esnasında arayıp bilgilendirdiler çok iyi paketleyip bana teslim ettiler olumsuz yorumları görünce çekinmiştim ama gercekten 5 yıldızı hakettiler cihazım tertemiz onarılmış şekilde geldi

A
5/5

Eski performansını kaybeden ve iç aksamı bozulan MSI Mag Coreliquid 360 soğutucumu, yeni versiyon bir ürünle değiştirip tüm süreçlerde beni bilgilendiren ve destek olan başta Gökhan Bey olmak üzere tüm Servispoint ekibine çok teşekkür ederim. Müşteri odaklı yaklaşımları, süreçteki hızları kesinlikle takdire şayan.

A
1/5

''Orijinal kutunun yeterli koruma sağlayamamasından ötürü, ürününüzü orijinal kutu ile ikinci bir kutunun içerisine koyarak göndermenizi tavsiye ederiz.'' Notuyla mail atıp ürünü kargo kağıtları ile korumalı ikinci kutuya koymama rağmen orijinal kutusu ile karşı ödemeli gönderen rezalet bir firmadır. İnşallah yolunuz düşmez. Üstelik elektronik ve kanıtlaması zor olan alanda çalştıkları için rahatlıkla ürününüzü garanti kapsamının dışına da çıkarabilirler. Sakın MSI almayın. Alırsanız bu sahtekarlara inşallah muhtaç kalmazsınız.

S
5/5

İlgi alakalarını beğendim. Teknisyen arkadaş sizi arayıp bilgi veriyor soruna göre değişim isteyip istemediğinizi dahi soruyorlar.

S
3/5

Genel olarak servis konusunda çok hızlılar. Fiyatı da uygun. Peki iki yıldızı neden kestim? Çünkü Anakartımı tamire gönderdiğimde bana tamir edemeyeceklerini söylemeden bir tık düşük özellikteki sözde muadil ürünü gönderdiler. O da ikinci el çıktı. Peki neden üç yıldız verdim? Çünkü tüketici hakem heyetinin lehime olan kararına karşı gelmeden uydular ve hakkımı geri teslim ettiler. Yiğidi öldür hakkını yeme. Bu tür ufak tefek pürüzler olmasa aslında çok iyi işler başarabilirdiler.

O
5/5

Muhtemelen karşılaştığım en iyi servis noktasıydı, kesinlikle işin müşteri lehine çözülebilmesi için çabalıyolar, diyalog tamamen sorun çözme üzerine ilerliyo yardımcı olan herbir arkadaşa çok çok teşekkür ederim harikasınız 👏👏👏

O
4/5

Ekranımda ölü piksel problemi ve touchpad artık bastırmalı tıklamada ara ara tıklamayabiliyordu. Bakımsızlıktan mütevellit yüksek derecelere çıkabiliyordu. Cihazımın bakımlarını yaptılar ve macununu yenilediler. Tüm problemlerim çözülmüş durumda kendilerine teşekkür ediyorum. İşlem aşırı hızlı sürdü bu arada 2 3 gün içinde elime ulaştı cihaz. 1 puanı kırmanın sebebi ise touchpad'e her dokunduğumda ses çıkartıyor ufak bi boşluk kalmış onun haricinde her şey gayet fazlasıyla tatminkar.

M
5/5

1 günde sorunum çözüldü ve ertesi gün ekran kartım hazırdı . Teşekkürler tüm çalışanlara hızlı ve yetkili servis .

A
5/5

Bozulan Msi carbon wifi x670e anakartımı sorunsuz bir şekilde değişim raporu verip yenisiyle değiştirmemi sağladılar. Teşekkür ederim.

F
1/5

Merhabalar 3 yıllık bir bilgisayarın msı gibi bir markanın menteşelerinin kırılması gibi bir durum cidden üzücü sizin gibi bir markada bu talihsizliği yaşamam cidden üzdü beni ki pc ev için de kullanıyorum ilave olarak fiyatlar cidde derecesinde pahalı ve hizmet aldığım ürün değiştirmelerine ragmen sıfır ürün taktıklarını söylüyorlar garanti süresi sadece 6 ay mış ve kapağı kapattığım zaman sağ taraf ile sol taraf eşit değil servis yetkilisine söylediğimde bu şekilde oluyor gibi bir cümle kurdu yanı aldığım hizmettende memnun kalmadım üzülerek söylüyorum msı gibi bir markaya yakışmadı

B
5/5

Bilgisayarımı 2 gün önce servise verdim hızlı sonuç aldık. Teşekkür ediyorum çalışan arkadaşlara özellikle girişteki emel hanıma ilgi alakası ve gayet güler yüzlü ılımlı iletişimi için tekrar teşekkür ediyorum.

N
1/5

Kesinlikle cok kotu tamamen para odakli bir hizmet var arizali bir karti tamir etmeyip 38 bin tl bilgisyaarin anakarti kisa devre yapmis diye 40 bin tl ucret cikarttilar ve bakim onarim ucreti hic birsey yaptirmazsaniz aliniyor 900tl hadi anladim alinabilir ama altindan vida atan ve papuclardan biri kayip bilgisayarimin 900 tl aldiysaniz 4 eksik vidasi ve papuclarini tamamlamanizi beklerdim onu da yapmayip bakim onarim adina 900 tl ucret almak biraz koylu kurnazi kafasi gibi zu an yorumu duzenliyorum bir baska anakart tamircisi 5500 tlye halletti bu anakart olmaz demisleridi inanmayin para tuzagi

F
1/5

25 yıllık sektör tecrübemiz ve 15 yıllık teknik servis tecrübemize rağmen bize söylenen yalanlarla kandırabileceklerine inanıyorlar ise son kullanıcıları tahmin bile etmek istemiyorum.

S
5/5

Arızalı olan 360 model sıvı soğutma için kendi insiyatiflerini kullanıp, yardımcı olduklarıdan dolayı Anıl bey & Emel hanıma çok teşekkür ederim.

D
5/5

Vatan bilgisayardan sıfır almış olduğum 1 günlük bile olmayan anakartım arızalı çıkmıştı. Servise gönderdik ve hemen değişim raporu verdiler. Şimdi yenisiyle değiştirdim. Müşteri olarak baya memnun kaldım. Teşekkürler servispoint.

M
5/5

Arkadaşlar sizlere şöyle söyleyebilirim arızalı bir ürünüm için burayı ziyaret ettim Emel hanım ilgilendi sağ olsun oldukça ilgili müşteriyi dinleyen taraftalardı en kısa zamanda dönüş yapılır denildi ertesi gün sonuçlandı teknisyen Anıl bey Sağ olsun telefonda da yine benimle irtibata geçerek çözüm odaklı yardımcı oldular şüphe duymadan gidebileceğiniz bir servis noktası diyebilirim. Tekrardan servis pointte ve çalışan arkadaşlara ilgilerinden dolayı ve hızlı bir süreç işletmelerinden teşekkür ederim kolay gelsin.

E
1/5

Üçkağıtçıları foldurmuslar buraya sıfır makına aldık acılmadı verdıklerı cevap komponent kırılmış güya 😀 bundan once baska musterının de anaksttını gonderdık ona da aynı ı soledıler ondan once baska musterının de gomderdık ona da aynı cevap bunlar kırkayak olmus adam kandırıyorlar sakın asus anakart almayın bu sahtekarların kucagına dusersenız kanınızı emerler

B
1/5

Anakartın arka yüzünü yamultmuşlar. Wifi kablosunu ezmişler. Kutunun içi paramparça olmuş. Hukuki işlem başlattım.

E
5/5

Asus Anakartımın pinleri yamuk birşekilde Gaming gen tarafından gönderilmişti Sağolsun Gaming gen hiçbirşey söylemeyip bana ürünü yollamıştı Müşteri memnuniyeti olarak 1 defaya mahsus pinlerimi düzelttiler Asusa çok teşekkür ediyorum beni mağdur bırakmadığı için..

E
5/5

Asus ekran kartımı salı günü verdim perşembe ilk günkü performansıyla teslim ettiler. Hem hızlı, hem anlayışlı hem de düzgün çalışıyorlar.

B
5/5

Pazartesi günü İzmir’den yolladığım laptopumu Perşembe günü tüm sorunları çözülmüş bir şekilde teslim aldım. Doğru bir şekilde iletişim kurmaları ve anlayışla karşılamalarından dolayı teşekkür ederim. 5 yıldız.

M
5/5

2 günlüğüne antalyadan istanbula gelmiştim ve garantili Msi laptopumun fanlarının temizlenmesi ve termal macunu değişimi yapılması için elden servis merkezine teslim ettim. Perşembe öğleden sonra verdiğim laptopun cuma 17.00 a yetişmesi gerekiyordu(cuma gecesi dönmem gerektiği için). Garanti yetişir diyemediler fakat aciliyeti olduğunu belirterek teslim aldılar ve cuma öğlene işlemlerin tamamlandığını öğrendim. Gidip geri teslim aldım. Garanti kapsamında herhangi bir ücret alınmadı. Hızlı destekleri için çok teşekkürler

P
5/5

MSI anakartımdaki arıza, garanti süresinin altı ay geçmesine rağmen ücretsiz ve hemen tamir edildi. Şaşırdım, ziyadesiyle minnettar kaldım. İki farklı ürününü daha tereddüt etmeden satın aldığım MSI'n güvenebileceğim servisinin olması memnuniyet verici.

B
1/5

Asus anakartı teknik servise gönderdim. Asusun böyle bir teknik servisle işbirliği içinde olması üzücü sorunlara dair hiçbir çözüm sunulmamıştır.

U
5/5

Merhabalar, öncelikle ServisPoint'e müşteri memnuniyeti kapsamında garantisi dolmuş olan MSI MAG Z390 Tomahawk anakartıma ücretsiz olarak teknik destek sağladıkları için teşekkür ediyorum. 06.12.2022 tarihinde kendilerine gönderim sağladığım ürünüm 10.12.2022 tarihinde bana ulaştı. Bu süre zarfında mail yoluyla hızlı bir şekilde iletişim sağladım. Her konuda memnun kaldım. Geçmiş yorumlara aldanmadan ürünlerinizi gönderebilirsiniz.

F
5/5

Sorunlu urunumun testini yapip ayni gun gerekli aksiyonlari alip sorunumu cozduler cok hizlilar daha once hic bu kadar hizli bir servisle karsilasmamistim Tesekkurler

B
5/5

Msi anakartim da am5 pin yamuklugu vardı ben mi yaptım kendisi mi oldu bilmiyorum ama ürünümü düzeltip gönderecekler bugün çok hızlı bir firma tavsiye ederim bazen sorunlar olsa da ellerinden geleni yapacaklarından eminim

G
5/5

Ben beğendim ilk defa anakartımı servise gönderdim burada mahalle bilgisayarcısının 1700 TL fiyat çektiği anakartı ses chip değişimi ile 500 TL yaptı gönderdiler. Kendilerine teşekkür ediyorum.

S
1/5

Garantisi olan bir ekran kartının hdm giriş arızasina 1000tl isteyen bir servis .garantisi olmasa bile musteri memnuniyetine degisilebilcek bir urune 1000tl istemek komik gercekden

H
3/5

13 Kasım 2023 tarihinde msi yetkili servisine GE76 model laptop bıraktım. Fan temizliği, termal macun değişikliği ve donanım testi için. 900 tl ücret karşılığında gerekli testler ve bakım yapıldı. 15 Kadım 2023 tarihinde laptopumu almaya gittim. Buraya kadar bir sorun yok. Lakin laptop un ekranının kapağında koruyucu naylon kılıfı sökmemiştim. Üstünde derin çiİkler oluştuğunu gördüm. Koruma olmasa laptop çizilecekmiş. Durumu çalışan arkadaşlara da bildirdim. Kendilerinden kaynaklı olmadığını temiz bir yüzey üstünde çalıştıklarını iddia ettiler. (Bence laptopun altında vida kaldı o çizdi.) Ben aslında koruyucu sayesinde mağdur olmadım ama başkaları olabilir. Burada bunu yazma sebebim aynı durumla karşılaşan başkaları da var ise bu durum kayda geçsin ve şikayetler biriksin. Laptopunuzu servise verirken video ile kayda alın elinizde kanıtınız olsun. Önlem amaçlı.

M
1/5

Yorumlarda anlatıldığı kadar var hatta daha fazlası. Garantisi devam eden asus ekran kartımın işlemcisi arızalı diye tespitte bulundular. Hiç bir müdahalede bulunmadığım halde donanımsal ve yazılımsal müdahale edilmiş diye rapor düzenleyip 9000tl fiyat isteyerek garanti dışı bırakıyorlar rx5500xt ekran kart için böyle bir tamir ücreti hakmı. O parayı verdikten sonra neden rx5500 kullanayım. Yazıklar olsun.

F
1/5

MSI PİŞMANLIKTIR! MSI TÜRKİYE GARANTİSİ...Aldanmasın kimse bu ışıltılı başlıklara...Ürünün arızalanınca görürsün ilgisizliği,vurdumduymazlığı.Asus alın ,kafanız rahat olsun.Sıfır aldığım anakart arızalı imiş.18 günde 7-8 defa aradım.Onlardan tek bir dönüş yok! Talebiniz nedir,diye sordular.3 kez iade istiyorum,dedim.Kayda aldık, teknisyene ileteceğiz ,dediler.Teknisyen parça değişimi yapmış, ürünü adresime kargolamış,sekreterin haberi dahi yok; unuttuk, söyleyemedik diyemiyorlar da.Zaten 2 yıl garantili sıfır ürünün arızasını müşteri memnuniyeti için ücretsiz yaptık ,diyorlar.Hangi memnuniyet ?Ürün zaten fabrikasyon arızalı.İşini yapmışsın ,sonra da memnuniyet diye pazarlıyorsun.İnsanı kandırmayın.Bu arada şirketin kendi sitesinin şikayet ve öneri başlığına tıklayınca error veriyor.Şikayetinizi yazılı olarak iletemiyorsunuz da.

E
1/5

evet arkadaşlar yorumlar gerçekten doğru sağlam gönderdiğiniz cihazınız kırık bir şekilde geliyor normalde çarşamba hazır olan bilgisiyarımı cuma kargoya verip cmt elime ulaştı ve haftasonu kapalı oldukları için ulaşamıyorum kimseye laptopumun hava ızgaralarını kırıp ekran menteşelerini düzgün takmamışlar ekranı açarken biraz da ben kırayım diye boşluk bırakmışlar mükemmel çalışma çizik dahi olmayan bilgisiyarımı çize çize hal bırakmışlar... fanlar güzel temizlenmiş ama rpm hızı 6666rpm görürken şuan 4900 rpm den fazlaya çıkmıyor anlamıyorum işinizi istemeyerek mi yapıyorsunuz??? çoğu menteşeyi takmamıslar şimdi kendim oturtturuyorum yerine..............

C
5/5

Gayet ilgili yaklaştığı için Emel Hanım'a, hız konusunda da Mete Bey'e teşekkür ederim. Kolay gelsin.

U
1/5

Yaklaşık bir sene önce bilgisayarımı pil sorunu sebebiyle garantiye gönderdim "bir şeyi yok bunun" deyip geri gönderdiler. Şimdi ise artık garanti sürem doldu ve pilim şu anda rezalet halde. MSI gibi sağlam denilebilecek bir marka için talihsiz bir yetkili servis seçimi olmuş. Çok yazık.

M
5/5

Küçük kızım Msi marka bilgisayarımı düşürdü fan ızgarasında ve kasada fotoğrafta da görünen hasar meydana geldi. Kullanıcı hatası olduğunu belirterek gönderim yaptım kendilerine ve müşteri memnuniyeti için ücretsiz parça değişimi yapıp hiçbir ücret talep etmeden aynı hafta bilgisayarımı geri gönderdiler. Kendilerine burdan teşekkürlerimi iletiyorum. Saygılarımla.

E
4/5

Servisin yeri ara sokakta park yeri sıkıntılı Gittiğimde sıra yoktu hemen işlemleri yaptılar, işlemler uzun sürmedi,cihaz iade kararı hızlıydı.

D
3/5

Yeni almış olduğum msi bilgisayrım arızalı çıkmıştı ve ilk günlerde götürdüm. Yenisiyle değişim sağlandı. Servis olarak çok hızlı. İki günü geçmedi şuana kadar. Tek sıkıntım bilgisayarım sürekli aynı hataları alıyor ve her seferinde götürdüğümde bazı sorunlarım devam ediyor. Okuduğum için bilgisayarımı çok fazla servise götüremiyorum ve 1 senede toplam 4-5 sefer götürmek zorunda kaldım (okul dönemim olmasa servise götürme sayımı siz düşünün) ama teknik servisteki arkadaşların her ne kadar sorunum çözülmesede ilgileri güzel. Teslim ederken ki arkadaşa gelecek olursak Emel hanım çok agresif. Bir iki kere denk geldim ve gerçekten sorulan sorulara ters cevap veriyor ve suratı sürekli asık. Olumlu bir konuşması yok. Yolunuz düşerse boş olursa bile emel hanıma değil diğer arkadaşı bekleyin benden size tavsiye :)

S
1/5

Personelin özellikle TEST personelinin konuşma şekli çok kaba sanki keyfimizden veriyoruz 0 cihaz verip değişim istiyorum telefonda dövmedikleri kalıyor

H
2/5

Laptop markam Msi Gs75 stealth 9 sf. 14 şubatta gönderdim 17 şubatta işleme başladılar. Laptopumdan şikayetlerim şunlardı; Cpu yüksek, ısınma sorunu, termal macun, fan temizliği, sistemi sıfırlama yani format. Bu işlemlerin yapılması 1-2 gün en fazla. Hadi ellerinde çok iş vardı 3 gün olsun. Sms te verdikleri linkten her gün baktım hergün sadece kontrolleri yapılıyor yazıyordu ta ki ben servispointi arayıp laptopumun durumunu sorana kadar. Aradıktan 2 gün sonra beni aradılar fan temizlendi, macun çekildi, format atıldı ve diğer kontroller sağlandı denildi. 590 tl ücret istendi. Sizi tekrar arayıp ücreti tahsil edecez ve laptopu yollayacaz dendi. Aradan yine 3 gün geçti ne arayan ne soran var. Yine ben aradım durumu sordum işleminiz tamamlandı size maille iban yolluyoruz oraya ücreti gönderince kargo verecez dendi. Ve bugün 1 mart laptopumu teslim aldım. 2 yıldız verdim çünkü laptopumu kargoya gidiş geliş günleri saymazsam yaklaşık 8-9 günde sağolsunlar bir laptopun bakımını yapabildiler. Servispoint ailesine çok teşekkür ediyorum inanılmaz hızlılar. İlk kez servispointle iş yaptım ve umarım buda son olur çünkü inanılmaz derecede yavaşlar.

C
1/5

Yeni aldığım ekran kartı görüntü vermedi bu servispoint e götürdüm. Ekran kartında bir arıza olduğunu ve 1000tl tamir ücreti gerektiğini belirttiler ödeme yaptım. Ekran kartını teslim aldım yine görüntü vermedi ve yine götürdüm yine tamir gerektiğini belirttiler. Şimdi yine görüntü vermiyor götürdüm ekran kartının belleği hasar görmüş yeni hasarmış bu yüzden 13 bin tl istiyorlar… 2 kere tamir ettirdiğim şeye dokunmadan daha yeni hasar tespiti eden bu firmadan şikayetçiyim. Her yere başvuracağım.

V
5/5

Kapanma problemi yaşayan msi notebook için gittim. Öğleyin bıraktığım notebook için akşam olmadan arayıp disk değişimi yaptıklarını ilettiler. Sağolsunlar disk içeriğini de yedeklemişler. Ancak ekranda klavyeden izler vardı. Onun için yani panel lazım 1gün bekler misiniz diye sordular. Ertesi gün gidip 5 dk içinde aldım. Bir teknik servisten daha ne beklenir?

S
5/5

MSI Katana laptop'um askerden döndükten sonra ekrana bağlandığında görüntü gelmiyordu, sürücüler vs. sıkıntı yoktu. Yolladım ve garantiden anakartı değişti ve sıkıntısız geldi. Daha sonra vidaları baya sıkışmış idi ve 2 TB ssd takmak istiyordum. Açılmadı, tekrar götürdüm, vidalar daha kötü durumda idi ve keşke uğraşmadan direk getirseydiniz dediler ama yinede müşteri memnuniyeti adına kasayı komple değiştiler ve sorunsuz 2 TB SSD'mi takabildim.

B
1/5

Yüce Allah hiçbir zaman burda çalışan teknisyenlerin ve ekmeğine saygısız karaktersiz insanların eline düşürmesin sizi.

K
4/5

Asus ekran kartı tamir için yetkili servisi, ilgili bir firmaya benziyor, çünkü ilk kez firma ile görüştüm

M
1/5

I suggest you to stay away from here. I gave my graphics card and they said it has a GPU & memory problem. They asked for $1.150 to fix it.The funny part is that same brand new graphics card is around $700. It took 2 and half weeks to reply back after they get the card and asked for this price for a used card. What a stupid attitude. Buraya bulaşmayın arkadaşlar. Ben ekran kartımı verdim ve bana kartta GPU & memory sorunu olduğunu söylediler. Tamir içinse 30.000 TL para istediler. Komik olan şu ki, aynı ekran kartının sıfırı 20.000 TL civarında. Zaten ürünü kontrol edip arızayı söylemeleri bile 2,5 hafta sürdü, ve peşinden kullanılmış kart için sıfırının üstünde fiyat istediler. Resmen aptallık.

H
5/5

Garantili MSI marka laptopumu fırlayan tuş sorunu ve ölü pixel hatası sorunlarıyla giresundan pazartesi günü kargoladım. Tüm sorunları çözülmüş olarak cuma günü teslim aldım. son derece sorunsuz ve hızlı idi internette birçok olumsuz yorum olmasına rağmen ben hiçbir sorun yaşamadım.Teşekkürler

E
5/5

Daha önce ekran kartımla ilgili bir sorun vardı sağolsunlar (özellikle Yasin Bey) çok ilgiliydi sorunu birde mailden kendisine anlatmıştım yardımcı olmuştu. Şimdiyse ayın 24 ünde anakart (B550 Tomahawk) teslim ettim halen bekliyorum bildiğim kadarıyla azami tamir süresi 20 iş günü ki o da dolmak üzere en son sistemlerinde bir sıkıntı olduğu için ürünü takip edemiyorum(sistem düzeldi galiba ama sonradan takip kodu alabiliyoruz mu bilmiyorum) maillere anında cevap veriyorlar ama endişeliyim yapılıyor mu veya üründe bir sıkıntı mı oldu bu kadar bekletmezlerdi inş. daha fazla beklemeden anakartı teslim alabilirim güvenimizi boşa çıkarmazlar tüm ekibe teşekkürler.

M
1/5

Geçen ay aldığım kartım arıza verdi ve yolladım tamiri yapılmış ama kartın üzerine bağlı olması gereken soğutucu blok anakarttan ayrı geldi vede tiknaklarida yoktu ne diyebilirim ki başka gerisini siz anlayın.

M
5/5

Sivi sogutmasi bozulan MSI bilgisayarimin parcasini 24 saat icerisinde garanti kapsamindan onarip teslim ettiler.

Ö
1/5

6 aylik ekran kartimi endeks bilisime verdim fanlarindan 1 tanesi ses yapiyor diye.onlarda servispoint e gondermisler .servis pointte ariza olarak goruntu yok arizasi yazmis goruntu var diye geri gondermisler.endeksbilisim kontrol etmemis .servispoint kafasina gore sallamis.ohne guzel .is yapmadan para almak guzelmi boyle.haram zikkim olsun.

U
1/5

Tüm markalar arasında servisi en kötü olan yer. Umuyoruz yolunuz veya işiniz bu servise düşmesin.

E
5/5

1 günde ürünüm garantiden çıktı çok hızlı ilgili ve nazikler teşekkürlerr

İ
5/5

Gıgabyte Ana kartımın biosu gitmişti bu servise gönderdim, baya ilgililerdi. Bios yazıldı ve müşteri memnuniyeti adına ücret talep etmediler sağ olsunlar. Hızlı şekilde de cihazım kargolandı. Sorunumu çözdükleri için teşekkür ederim, servisi tavsiye ederim.

A
1/5

bakıma pil değişime verdim bitik pil takmışlar yüzde 1 pil ile oynuyorum arıyorum batarya bozuk takılmış diye zaten 1 ay beklettiler beni en azından gün içi yapın diyorum telafi edin beceriksizliğinizi diye yine de oralı olmuyorlar kesinlikle önermem yapacakları iş böyle bunların :)

S
5/5

Garantisi devam eden faturası ile birlikte gönderdiğim anakartımın arızalı olan ses çipini değiştirip 1 hafta içerisinde hızlıca geri kargoladılar, bu zamanda bu kadar hızlı ve profesyonel çalışan servis firması görmek insanı sevindiriyor. Attığım maillere en fazla bir saat içerisinde dönüş yapmaları ise çok güzel, Servis pointe çok teşekkürler, harikasınız.

M
1/5

Ekran kartımı garanti süresinde problemiyle birlikte kargolayıp gönderdim 1 haftada hdmı portunun kırık olduğu tespit edilmiş problemimle alakası yok birde ücret talep ediliyor arıza tespiti için gsm no ya 40 dk da ulaşılmıyor maillerde sadece sorulan ücret kısmına geri dönüş sağlanıyor daha rezil bişey görmedim

F
1/5

Ekran kartını garantiye yolluyoruz oyunlarda sorun oluyor diye ve özellikle not düşüyorum bencmark yaparak kartı test etmeyin oyunlarda test edin diye billur geçer gibi Furmark yapıldı test ok yazıyor e beyinsel sorunlu kardeşim Furmark da sorun olmadığını ben zaten biliyorum oraya boşuna not düşmedim oyunlarda siyah ekranda kalıyorum bak ne demişim oyunlarda ben e.kartını oyun oynamak için alıyorum kartı Furmark a sokmak için değil. İşini düzgün yapmayan bir firma, TR de garanti diye bir şey yok yurtdışından alın kartları. Bir de ben kartı kutusunu da büyük bir kutu ile yolladım geri yollarken kutuya koymamışlar ve poşete sarmışlar sadece ayrıca kendi kutusunu da yırtmış at kafası.

A
1/5

pc sarjda temassızlık yapıyordu, soketler ve anakart zarar gormus yapmayiz diyip yeni anakart + 2 sokete 1000 dolar para isteyen beceriksiz ve yuzsuz servis. Bi sey bildigini sanan operator, sizden imza aliyolar fani fircayla temizleyip macun sıktıkları icin 400tlyi de odemek zorunda bırakıyolar sorsan bakım yapmışlar evde yapabilirsiniz. tanıdıgım düzgün bi tamirciye verdim gayet de guzel yaptı para konusuna girmicem bile arada 20 bin lira fark var. ürünün garantisi yoksa asla tavsiye etmem

B
5/5

Bilgisayarımın bataryası bitmişti. Ankaradan yolladım, 1 günde halledip hemde garantiden harika bir şekilde yolladılar. Aylin Hanıma çok teşekkür ediyorum.

T
5/5

Asus marka ekran kartım ve anakartımı ekrana görüntü vermiyor diye buraya getirdim ekran kartım için bugün bilgi geldi anakartım(pinlerine verilmeden önce bakıldı) için bekliyorum devamında yine yazıcam ama şuanşık memnunum :) 24 saat geçmeden onarım sağlandı yazısı gözüktü Asus un kendi uygulamasından parçalarımı alıp gün içinde çalışıp çalışmadığını öğrenicem.Çarşamba saat 12:48 ekran kartım ve anakartımı aldım ekran kartımda sorun olmamasına rağmen temizlemiş ve macunu yenilemiş şekilde aldım anakartımda da yapılan işlemleri göstermişler biosu yenilemişler çok memnun kaldım garanti içinde olduğum için ücret ödemedim. saat 16:02 ve bilgisayarım sorunsuz çalışıyor :)

M
1/5

Cihazim garanti suresinde mentesesi kirildi kronikmis yaptirdik 1 yilsonra garantisi bitti ve yine mentesesi kirildi ucret olarak 130 dolar arti kdv haberiniz olsun problem su ben bunu yaptirdigimda seneye aynisi olacak buyuk ihtimal kronik kardesim ben napim acip kapatmim mi laptobu

M
5/5

MSI A320M-A PRO anakartımı çarşamba günü Kahramanmaraştan gönderdim cuma günü arayıp bilgi verdiler eksiklikle ilgili devamında pazartesi kendilerini aradığımda ürünü müşteri memnuniyeti sağlansın diye tamir ettiklerini bios driver update yaptıklarını kontrol ettiklerini söyleyip pazartesi kargoya verdiler . Kendilerinin firma olarak bu tavrına o kadar mutlu oldum ki inanamazsınız hem ilgililer hem de müşteri memnuniyetini çok önde tutuyorlar gerçekten iyi ki msı almışım dedirtti kendileri

E
1/5

SAĞLAM YOLLADIĞIM EKRANI KIRARAK GERİ YOLLADILAR HİÇBİR MERCİYE ŞİKAYET EDEMİYORSUNUZ TELEFONDA ÖKÜZ ÖKÜZ KONUŞUYORLAR.

H
5/5

ellerinde bir gun kalmasi yetti🤙🏿🔥

Ş
5/5

MSI x670-e anakartım için gitmiştim çok teşekkür ederim ilgilerinden dolayı detaylıca bilgi verdiler sorunu yaptılar teşekkürler

K
4/5

Ufacık bir diyot hasar almış Asus Tuf Anakartta, 300tl kadar bir tamir ücreti istendi. Henüz kart gelmedi ama umarım sadece lehim ile atlama yapıp göndermezler. Öyle bir şey olursa yorumu güncelleyeceğim. Bekliyoruz.

S
5/5

Kapıdan içeriye girdiğiniz anda sizi karşılayan 2 güzel insan emel hanım ve Mete beye çok teşekkür ediyorum güler yüzlü çözüm odaklı çalışmalarından dolayı kendilerine minnettarım gittiğinizde sizinle ilgilen sorunlarınızı sonuna kadar dinleyip çözüme ulaştırmak için uğraşan 2 çalışana çok çok çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız

S
5/5

Hızlı ve bilgili servis tebrikler.

Y
1/5

2 hafta önce anakartın tamiri için gönderdim. 2 haftada 1 kere aramadılar. Dün aradığımda bu hafta içi yapacaklarını söylediler. Bugün yurtiçinden mesaj geldi servis pointten gelen kargonuz dağıtıma çıkarıldı diye. Şimdi tekrar aradım yedek parça temin edilemediğinden geri gönderilmiş. Halbuki ben anakartın arıza tespiti için onay vermiştim. Ayriyetten ben dün aradığımda kargoya verilmiş. Yalan söylediler ve Salladılar anlayacağınız. MSI firmasına da bu şikayeti belirteceğim

O
5/5

Anakart bios update işlemi yapılması gerekiyordu.Uzak mesafe olmasına rağmen hızlı bir şekilde işlem yapılıp ücretsiz bir şekilde elime ulaştırıldı.Tüm ekibe teşekkürler.

Ö
5/5

Kötü yorumları okuyunca msi cihazımı biraz korkarak servise bıraktım. Benim söylemediğim hataları bile düzeltmişler. Çok memnun kaldım. Ekranda beyaz lekeler vardı lcd paneli garanti kapsamında yenilediler. Bilgisayarım ilk günkü gibi oldu.

M
5/5

MSI yetkili servisi yaptıkları hizmet ve kaliteli işten dolayı teşekür ederim. Bu zamana kadar bir sorun yaşamadım aksine çok yardımcı oldular hızlı iş çözüm odaklı yaklaştılar

M
5/5

Bu yorumumu yaşadığım güzel deneyimi paylaşmak için yapıyorum, çünkü buradaki olumsuz yorumlar nedeniyle özel serviste bilgisayarımı yaptıracaktım ve garantisi olmayan onarıma binlerce lira ödeyecektim. Msi GL75 Leopard bilgisayarımın sağ menteşesi üst kasadan sıyrılmıştı, fan ezikti ve alt kasanın fan çıkışındaki plastikte kırık vardı, ayrıca sol ctrl tuşu çok ağır basıyordu. (ctrl+enter en çok kullandığım kısayollardan olduğu için beni çok rahatsız ediyordu) tüm bu işlemleri sadece 2 gün içinde halledip bilgisayarı aynen benim kargoladığım kutu ve köpüklerle geri yolladılar, cebimden bir lira çıkmadı, tabi bilgisayarın garanti süresi içinde bozulması benim şansım oldu... velhasıl kelam ben çok memnun kaldım, herşeyi garanti ve müşteri memnuniyeti kapsamında yaptılar, çok teşekkür ediyorum.

M
1/5

Msı gibi kaliteli bir firmanın bu kadar rezalet ötesi bir teknik servisi kullandıgına inanamıyorum arkadaşlar aldıgınız urun bu yetkili serviste ise o urunu kesınlıkle almanızı tavsıye etmem msı b550m a pro anakartı satın aldım mediamarkt dan ürünün aldıgım gibi usb portlarrı ve internet portu calısmadıgını fark ettim teknık servıs olarak buraya gönderildi ürünün işlemcı portunda arıza tespıt edılıp 500 tl masraf cıkarıyorlar ben dahıl bır kaç kişi daha bu problem ile karşı karşıya gelmiş sız dıyorsunzu ramlerin portu bozuk kardeşim işlemcı portu bozuk ilk once ona 500 tl para vermelisin sonrasına bakarız şaka gibisiniz

E
1/5

2 Laptopum ve bir toplama bilgisayarımın her parçası msi, çevreme aldırdıklarımı saymıyorum bile, şimdiye kadar bir problem yaşamadığım için farkında değildim, ama tek yetkili servisin burası olduğunu öğrendim ve bundan sonra hiç bir şekilde tercih etmeyeceğim bir markaya dönüştü msi, umarım bu yetkili servis tercihini gözden geçirirler, yoksa benim gibi çok müşteriyi kaybedecekler. Hiç bir şekilde ne telefon ne mail ile ulaşamıyorsunuz sanırım maaş almadan bedavaya hizmet veren bir firma, diğer türlü böyle bir müşteri memnuniyeti düşünülemez.

Y
1/5

Sırf müşteriden para kopartmak için kurulmuş bir servis. Normal calisirken birden ariza yapan anakartimi götürüp biraktigimda bana islemci pinlerinde hasar oldugunu ve garantiden islem yapilmayacagini soylediler ve bu tabiki bir yalandi. Birde utanmadan degistikleri parcayi pinlere hasar verip kutuya koymuslar . Güya böyleydi sizin parcaniz diye. Halbuki servis sirasinda bana attıkları fotograflarda boyle bir hasar görülmüyordu. Ne diyelim Allah düşürmesin.

B
5/5

Çok memnun kaldım. Çağrı merkezi de teknik ekipte oldukça yardımcı. Maillere de cevap veriyorlar. Haklarınız hakkında sizi bilgilendiriyorlar. Servisinin bu kadar iyi işlemesi tercih edeceğim diğer teknolojik ürünlerde de MSI markasına bakmama sebep oldu. Mesela gamepad de MSI aldım. Hafta içi 08:30-18:30 çalışıyorlar, hafta sonu kapalı. MNG kargo ile ücretsiz ürünlerinizi yollayabiliyorsunuz ama ben kendim götürdüm. Cihazda herhangi bir şifre varsa kaldırılmasını ve fatura kopyasını istiyorlar. İki gün içinde laptopumun ekran arızası halloldu. Teşekkür ederim.

Ö
5/5

MSI notbookumun problemini;garanti kapsamında çözüme kavuşturup,detaylı bilgilendirmeyi tarafıma sağlıklı bir şekilde sağladılar.Hizmetinizden,ilgi ve alakanızdan ötürü teşekkür ederim.

M
5/5

rog strix 3080 ekran kartımın 2 ledi çalışmıyordu ve fandan ses geliyordu. garantili ürün olduğu için servispoint e götürdüm 3 gün içinde fan değişimi ve komple led değişimi yaptılar. üzerine macun değişimi de yapmışlar. emeği geçenlerin ellerine sağlık. hizmetten çok memnun kaldım.

F
1/5

Vatan PC den aldığım msi PSU bozuk çıktı 4. Sefer oldu servisinize gönderiyorum bozuk olan ürüne çalışıyor diye rapor yazıp geri yolluyorsunuz ayıptır!

B
5/5

Arkadaşlar, buradaki yorumlara bakarak bende bi tereddüt ettim. Msi gaming x rtx 2060 super ekran kartimin chip arızası vardı. Garantisi devam ettiği için ücretsiz chip değişimi yaptılar. 5 gün içerisinde ekran kartım tamir edilmiş biçimde bana yollandı.

O
3/5

Güzel ilgilendiler ürünü tamir için teslim ederken. Yalnız derdimizi anlatırken ayakta değil de oturarak işimizi görsek daha iyi olur.

S
1/5

Garantili ekran kartını yolladık onarım yapıldı düzeldi diye geri yolladılar hala açılmadığı için tekrar yolladık pinler yamuk diye 7600TL ücret vermişler. MSI almama sebebim sadece bu servis. Böyle dandik bir servis daha yok. MSI ürün alırken dikkat edeceğiniz tek şey bozulursa çöpe atacaksınız ona göre alın

D
1/5

Buraya işiniz düşerse ilk yapmanız gereken şey sabırlı olmak. Çalışanlar inanılmaz ilgisiz ve kaba. MSI gibi bir markanın böyle bir servisinin olması gerçekten çok üzücü.

B
5/5

İki ayrı arızalı ürün gönderdim ikisini de yenisi ile değiştirdiler hem de 1 gün içinde. Hatta fazladan bir parça da göndermiştim onu da ayrıca ücretsiz kargo ile geri gönderdiler. Teşekkür ediyorum..

Y
1/5

Teslim ettiğiniz cihazı sağlam almayı beklerken, başka bir yerini bozup teslim eden firma.

M
1/5

ekran kartını taraflarına teslim etmeden önce satın alındığı gibi kutusuna yerleştirmelerini söylüyorlar fakat bana teslim edildiğinde kutuya gelişigüzel yerleştirilmiş tüm yol boyunca zıplıyordu. kart eve gidip çalışmasaydı benim hatam olacaktı?

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Mecidiyeköy, Mecidiye Cd. Adigüzel İş Merkezi D:14/45, 34387 Şişli/İstanbul

📍 Osmanağa Mahallesi Başçavuş sokak Emintaş iş merkezi Kat: 1 No: 308, 34714 Kadıköy/İstanbul

💬 Apple cihazımı birçok bilgisayarcı yapamadı ama arkadaşlar kısa sürede sorunu çözdüler, bukadar kısa sürede çözüm beklemiyordum çok teşekkürler her türlü tavsiy...

Kadıköy En İyi Bilgisayar dükkanı Listesi Kadıköy En İyi Elektronik parça tedarikçisi Listesi

📍 Yenimahalle, Bağcılar Asf Cd No:76 D:B, 34210 Bağcılar/İstanbul

💬 Yorumlar doğrultusunda gitmeye karar verdiğim ve pişman olmadığım bir işletme.Öncelikle okul sebebiyle laptobumu çok hızlı yaptırmam gerekti pazar günü dükkanı...

Bağcılar En İyi Bilgisayar aksesuarı mağazası Listesi Bağcılar En İyi Bilgisayar dükkanı Listesi Bağcılar En İyi Bilgisayar servisi Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur