Adres: | Cihangir, Burnaz Cd. No:14, 26441 Avcılar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902124234676 |
Kategoriler: | Bilgisayar tamir servisi Bilgisayar servisi Televizyon tamir servisi Elektronik parça tedarikçisi Elektrikli süpürge tamir atölyesi Koşu mağazası |
Çalışma saatleri: | Perşembe 09:00–21:00, Cuma 09:00–21:00, Cumartesi 09:00–21:00, Pazar 12:00–21:00, Pazartesi 09:00–21:00, Salı 09:00–21:00, Çarşamba 09:00–21:00 |
Web sitesi: | http://www.arda-teknik.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Telefonlara cevap vermiyorlar. Gün icersinde ilk kez gideceğim icin arayip calisma saatlerini ogrenmek urun tamire vericem diye aradim hemde birkac defa. Ama telefonu acan olmadi
Böyle biryer yok birtürlü ulaşamadık adresler sahte dikkat
kapalı sürekli boşuna gitmeyin
İlgisiz bir servis, düzgün bir şekilde kontrol dahi edilmiyor koşu bandı sadece sorun neyse ona bakıyorlar, toplasan koşu bandında en önemli 3 aksamı var zaten , 1 motor, 2 kart, 3 bant ancak bunları kontrol dahi etmiyorlar ve ben bunları söylediğimde neden onları kontrol edeyim ne söylediyseniz ona baktım diyor, sanki ben elektrik mühendisiyim de benim lafıma göre iş yapıyorlar, bir de biraz zorlayınca istemiyorsanız servisi iptal edin gibi çok itici ve yanlış bir cümle de kurdular. Ben başıma gelenleri yazdım umarım bunları başka bir müşteriye yapmazlar. Bunu cevap olarak yazıyorum: 1.İlk serviste taktığınız merdanenin halen sağlam olduğunu belirtmişsiniz peki ben bunun aksini mi belirttim ? Kaldı ki mesele merdane değil mesele sizin doğru düzgün kontrol etmemeniz ve ilgisizliğiniz. 2. Yoğun olabilirsiniz o sizin probleminiz sonuçta iyi kötü bir bedel ödüyoruz bu hizmet için ne olursa olsun bir müşteriye size servisin neden geciktiğini sorduğu için o zaman servisi iptal edin diyemezsiniz hemde size bant siparişi verip de 3 gün beklemişse hiç diyemezsiniz. 3.Ben sizin dediğiniz gibi sizi arayıp bant değiştirme talebinde bulunmadım, ben size problemi anlattım aynen şöyleydi oda, ''normal hızında giderken aniden yavaşlayıp sonra kendi kendine hızlanıyor'' bu şekilde belirtmiştim siz de direk banttan bu arıza bandı kesin ölçüyü bize verin dediniz yani zahmet edip de gelip kendiniz kontrol bile etmediniz, belki motorda bir sıkıntı da olabilir sonuçta elektronik aksam demediniz, kısacası ezbere iş yaptınız siz. 4.Ben daha sonra başka bir servisi çağırıp koşu bandının motorunun yandığını öğrendiğimde sizi arayıp durumu anlatmıştım ve biraz şikayet edince de siz kalkıp benim tahsilimi sormuştunuz yani ne mezunu olduğumu bu mu sizin çok doğru servis memnuniyetiniz ? Bu yaptığınız bile çok yanlış, neyse ki çok şükür üniversite mezunuyum da sizin gibi insanlar sorduğunda gerekli cevabı veriyorum, sizin tahsiliniz nedir bilmiyorum ve beni de ilgilendirmez ancak ortada bir gerçek var ki çok ama çok acil servis kalitenizi ve müşterilerinizle iletişim biçiminizi geliştirmeniz gerek. 5.Ben buraya bunları sizi karalamak için değil sadece yaşadığım tecrübeyi aktarmak için yazdım sonuçta sosyal medya artık çok revaçta ve insanlar buralardan bilgi alıp ona göre hareket edebiliyorlar. Sonuç olarak ben memnuniyetsizliğimi yazdım siz buradan pay çıkarın ve başka bir müşteriniz bunu yaşamasın, burada bana cevap vererek işinizi doğru yaptığınızı göstermiş olmuyorsunuz. 6.Son olarak benim koşu bandı markam Voit değil Dynamic bilginize . . .