Emsa Bilgisayar Teknolojileri Lexmark Yetkili Servis

Emsa Bilgisayar Teknolojileri Lexmark Yetkili Servis

Emsa Bilgisayar Teknolojileri Lexmark Yetkili Servis, Bilgisayar mağazası, Bilgisayar servisi, Yazıcı tamir servisi, Basım ekipmanı tedarikçisi olarak Aşağı Dudullu, Bulut Sk. No:80, 34768 Dudullu/Ümraniye/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Emsa Bilgisayar Teknolojileri Lexmark Yetkili Servis 15 yorum ve 3.87 puanlamaya sahip.
Adres: Aşağı Dudullu, Bulut Sk. No:80, 34768 Dudullu/Ümraniye/İstanbul
Kategoriler: Bilgisayar mağazası Bilgisayar servisi Yazıcı tamir servisi Basım ekipmanı tedarikçisi
Çalışma saatleri: Salı 09:00–18:00,
Çarşamba 09:00–18:00,
Perşembe 09:00–18:00,
Cuma 09:00–18:00,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 09:00–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Emsa Bilgisayar Teknolojileri Lexmark Yetkili Servis Yorumları

O
1/5

Telefonlarına bile bakmıyorlar nasıl bir firma anlamadım

Y
5/5

Hizmet ve karşılama anlamında çok samimiler. Çok güzel ağırlandım. Bekleme süresi olarak cihazım hazırdı paketlenmesini bekledim oda kahvemi içene kadar hazırlandı 🤗

S
5/5

Arkadaşlar bu ne oldu nu bilmiyorum ama yinede katkımı sunuyorum -Sero Baba Kaçar

S
5/5

Ariza yapan Lexmark yaziciyi garanti kapsaminda servise getirdim. Hizmetten memnun kaldim. Kurumsal çalisan bir müessese..

A
1/5

Sadece bakmaya 60 dolar dediler.

C
5/5

Lexmark markalı cihazım arızalandı, Lexmark yatkili servisi Emsa BT Bilişim'e götürdüm. Kısa süre içerisinde arıza tespiti yapıldı ve ürünüm onarıldı. Emsa yetkili servisinden memnun kaldım. Öneririm.

M
1/5

Daha arızalı Yazıcıyı götürmeden dolar ile arıza tespit ücreti almak istiyorlar 20 dolar artı KDV

R
5/5

Lexmark markalı cihazım arızalandı, internetten emsa bilgisayar teknolojileri lexmark yetkili servisine ulaştım, arıza tespitten cihazım onarılıp teslim edilene kadar olan süreçten memnun kaldım ve ilgililerdi. Tavsiye ederim

F
5/5

Lexmark ve ricoh yetkili servisi. Hızlı ve de güvenilir . Marka bağımsız destekleri de mevcut

S
1/5

Teknik servis anlayışı sıfır müşteri memnuniyeti sıfır iş takipleri sıfır personelin müşteriye yaklaşımı sıfır açılış saatlerine riayet sıfır personel müşteriye karşı rüyanda mı gördün de geldin diye bir cümle kuruyor bu davranışı 2. 3. sınıf bir işletme yapmaz.

C
4/5

Kaliteli yer

A
5/5

İyi niyetli ve şekerler

A
5/5

İyi bir şirket çok profesyonel

E
5/5

Tecrübeli başarılı ve kaliteli bir işletme

A
5/5

Guzle

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur