Adres: | Evren, Gülbahar Cd. 19/3, 34212 Bağcılar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902129991222 |
Kategoriler: | Bit hizmeti Kargo şirketi |
Çalışma saatleri: | Perşembe 08:30–18:30, Cuma 08:30–18:30, Cumartesi 08:30–15:30, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–18:30, Salı 08:30–18:30, Çarşamba 08:30–18:30 |
Web sitesi: | http://www.aramex.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
İhracat evraki gonderiyoruz havayolu ile. Gemiden sonra ulasiyor ispanyaya.
Bir ilac siparis verdim . Amerika dan 2 güne geldi. Istanbulda 10 gün dan fazla benim elime ulaşmadı. İlacın nakadar önemli olduğunu söyledim. Hasta infeksiyon yaptığını söyledim. Hiç umarsamadi
Aramex servis ve hizmet kalitesi cok dusuk. Operasyonel sureci yonetemiyorlar. Calisanlarin is takibi yok ve musteriye eksik geri bilgilendirme yapiyorlar. Diger kurye firmalarina kiyasla kesinlikle basarisizlar!
Bea konusunda hiç sıkıntı yaşamadım ama suudi arabistan konusunda kesinlikle tercih edilmemeli
Amerika dan 1 haftada gelen ürünü bana 15 günde ulaşıramadılar. Sonra sipariş iptal edildi. Aramak yok, mesaj atmak yok, bilgilendirmek yok. Bu bana ikinci kez oldu. Çok acemice çalışan bir kargo şirketi.
Ne firmaya ulasabiliyorum ne urun geliyo ne maille cvp veriliyo insani bin pisman ediyosunuz urun aldigimiza
başta verilen teslim tarihi 3-4 gün. 12 gün oldu hala teslim edilemedi. biraz daha özenli çalışmalarını isterdim
6 Ekim'de ABD'den alınan kargo 27 Ekim'de Türkiye'ye girdi. Gümrüğe tabi olan malın işlemlerinin 10 iş gününe kadar sürebileceğini söylüyorlar. Bu süre Fedex'te 5-6 gün. 7 Kasım oldu bu firmanın tüm süreçlerinin yavaş olması sebebiyle halen kargo bize ulaşmadı. US mail ile gelse yine bu sürede elimize ulaşırdı. Daha önce gümrük işlemleri bitmiş paketi getirmesi için rüşvet isteyen kuryesini de gördük. Kendi işi zaten bu olan kuryenin bahanesi dışarıdan araç sokmuyorlar buranın nakliye birliği var, isterseniz siz kendi aracınızla gelin yoksa ben getireceksem para verin. Son kez çalışıyorum bir daha bu firmanın yanından geçmeyeceğim
Yurt dışı gönderimi eve getirip beni aramadan geri götürdüler. İşte olduğum için alamadım. İkinci gelişlerinde evde kargoyu beklememe rağmen kapıyı çalmadan evde olmadığımı mesaj atarak yine geri götürdüler. Geldiklerini hissetmemi mi bekliyorlardı, anlamadım. Şubeye almaya gittiğimde gayet kibar davrandılar ama arayıp rahatlıkla teslim edebilecekken işi neden böyle zorlaştırdılar, anlayabilmiş değilim.
Kargomu teslim etmedikleri halde teslim edildi gösterdiler. Sonrasında da hiç bir şekilde ulaşma veya hak talep etme şansınız yok. Kullanmak istiyorsanız aklınızda olsun
Yurtdışana hava kargo ile gönderdiğimiz malzeme tamamen çorba olmuş ambalaj ve içindeki malzemeler kullanılmaz halde taşıma ücreti olarak uçak parası alıyorlar ama malzemeleri sanki ambarla göndermişler ve hiç bir sorumluluk kabul etmiyorlar uzakkk durum derim
Amazon Amerika siparişim 5 günde Türkiye deki adresime sağlam ve özenli olarakkısa zamanda teslim edildi. Teşekürler Amazon ve Aramex çalışanları.
3 günde Abd den Türkiye’ye gelen Amazon siparişimi 5 gündür İstanbul’da bekletiyorlar. Ankara’ya gönderip teslim edemediler.
Ciddiyetsiz çalışanları olan bir kargo firması. İşlerini düzgün yapmak gibi bir dertleri yok. Deneme amaçlı işaretlemiştim. Denedik ve gördük.
Asla telefonu açmıyorlar ve yaklaşık 1 kg kargo siparişim varken yurtdışından bana 5 gram zarf geldi üstelik Suriyeli bir vatandaşın zarfı öyle de karışıklık olamaz
İade için tüm günü seçebiliyorsunuz, saat vermiyorlar. Sonra seçtiğiniz günde gelmeyip arama zahmetinde bile bulunmayan kargo. Amazon müşteri hizmetleri aracılığıyla dağıtım ekibine ulaşılmasına rağmen yine de geri dönmeyen kargo, Amazon iadesi için seçmiştim ama bir daha asla aynı hatayı yapmam.
Telefonları açmıyorlar kargom 21 ağustosta türkiyeye giriş yaptı ama sonra herhangi bir güncelleme yapılmadı aramexi arıyorum açmıyorlar ankara şubesini arıyorum bilgim yok istanbula mail attık size dönecek diyorlar istanbul beni arıyor kargom nerede gelmedi diyorum dur seni şuraya yönlendireyim diyor yönlendirdiği yer telefonu açmıyor tamamen rezillik.
işletmede müşterilerle kimse kimseyle ilgilenmiyor bir gonderi almaya geldiginizde saatlerce bekliyorsunuz birde musterilerle konusma sekli ve adabi çok bilinsizce kimse size net cevap veremiyor
24 haziranda verdiğim kargoyu hala türkiyede tutan profesyonel olmayan firma, paranızla rezil olmak istiyorsanız birebir!!!!!! 900 lira kargo parası ödedim ğstüne rezil oldum 20 günde kargo gönderemeyen firma mı olur
ilk yurt dışı siparişimde ürünün ellerinde olduğunu haber vermediler ürün 1 ay sonra geri döndü. mart başında amazon siparişimden dünyanın işlem masrafı vs istedikleri için iade talep etmeme rağmen 1.5 aydır geri göndermemişler sırf amazondan depo kirası almak için ürünleri ellerinde tutuyorlar aç gözlüler işlerini tam yapmıyorlar
Aramex ile 2 kez gönderi işim oldu, ilk gönderi işimde (uzun uğraşlar sonucu) 8. iş günü gelip aldılar, ikinci gönderimde ise 5 iş günü geçmesine rağmen gelen giden olmayınca farklı bir kargo firması kullandım. Kısacası hayal kırıklığından öte bir şey değil
Ben hiç memnun değilim sizden 25 şubatta 2 koli yolladım biri gitmiş öbürü yok acildi üstelik önemliydi ...aradım bana yoğunluk var denildi ama annemde aynı adrese kargo yolladı benden sonra o gitti en son bana gelen mesaj koli kayıp nasıl kayboluyor bu anlamadım ben şikayetçiyim sizden ilgilenilmiyor hiç ciddiye almıyorsunuz işinizi ben kolimin bulunmasını istiyorum gerekli yere gönderilmesini istiyorum yada zararımı ödeyin
Amazon iadeleri için bu firma ile çalışıyor. Amazon adına üzüldüm iade için ilk gün adres doğrulaması için aradılar . Sonrası 5 gün içerisinde ne gelen var ne arayan. Telefon ile aradığınızda beklediğim 25. Dakika dan sonra vazgeçtim. Hizmet sıfır . İşi düşenlere Allah sabır versin.
O kodumun telefonunu niye açmıyorsunuz?
Transfer merkezleri sadece Avrupa Yakası'nda. Ataşehir'den Gebze'ye gidecek parsiyel önce Bağcılar'a uğramak zorunda ve sadece Ataşehir'den Bağcılar'a gidebilmesi bile 3(ÜÇ) iş günü sürüyor?
Hiç tavsiye etmem. Teslimat için ne seçtiğiniz tarihte ne de sms attıkları günde geliyorlar. Bu işi bıraksınlar.
Benim hayatımda hiç öyle kötü hizmet görmedim , asılında firma olarak işletmesi kötü gidiyor , Müşteti hizmetlerini aradım 30 DK geçti cevap veren olmadı , tekrar aradım 10 DK bekledim cevap yok , onlarla da daha önce çalışmıştım arap ülkelerinde teslim edilmeyen ürünler gidiyor nereye Allah bilir , hiç bir ürün verdiğimiz adrese gitmedi , yani ne diyeceğim , Aramex gibi bir firma öyle ilerleyecekse kapanması daha doğru ,
Shop and ship kullanarak Türkiye'den bilgisayar sipariş vermiştim, yasaklı gönderi olduğu için gelmedi. Şimdi ürünü N11 satıcısına iade ettirmeye çalışıyorum ama santral dışında telefonu açan yok. Santral Muhammed ismindeki birisinin birimine yönlendiriyor ama telefonu açan yok. Birçok defa e-mail gönderdim ancak yine sonuç yok. Umarım bilgisayarı kaybetmediler. İade süresini de kaçırmak üzereyim. Umarım mahkemelik olmadan bu iş çözülür.
bir kargoyu gelip teslim alacaklardı normalde 2günde gelip almaları gerekirken 2 hafta oyalayıp durdular artık hep aynı numarayı deneyeceklerini bildiğimden almaları gereken kargoyu kendim kargoladım.15 günün sonunda arayıp kargonuz alındımı diyorlar
Giriş kısmı BAHAR Cd. Üzerinden. Konum Gülbahar Cd. Gösteriyor. Konum'a ilk giden şaşırmasın :)
Çok kötü bir sistemi varmış. Yurt dışından 19 Ocaktan beri beklediğim bir kargo vardı, bana 4 kere adresinizi güncelleyin dediler, güncelledikten sonra sistemde adresim yine de eksik gözüküyormuş ve mng kargoya eksik adresle verdiği için mng kargo bana ulaşamıyormuş. Sonunda ben kendim bugün, 25 Şubatta tarihinde, Aramex ofisine gelip aldım. Aramex, sistemini düzelt lütfen.
Ülke dışına gönderebileceğiniz bütün kargolarınızı alacak güvenle ve hızlı bir şekilde ulaştıracak kargo şirketi her ihtiyacım olduğunda kesinlikle bu şirketi kullanırım
Mükemmel bir firma
Amerikadan eyaletler dolaşarak, dubaileri gezerek gelen kargoyu , türkiye içinde heba ettiler. Bu kadar itinasız sorumsuz bir müşteri hizmetleri görmedim. 300$ lık montu maket bıçağı ile acımasızca yırtmışsınız. Türkiye fiyatı 6000 tl. Bundan sorumsuz çalışanlarınız ve buna göz yumabilen yönetiminiz sorumlusunuz.
18.12.2020 tarihinde Amerika dan kargoya verilen ürünümü aradan 20 gün geçmesine rağmen bugün 06.01.2021, daha ülke dışına sevkiyatını bile yapamayan karşılaştığım şimdiye kadar ki en kötü lojistik firma. Paketim hala Amerika da depoda görünüyor. Muhtemelen paketimi kaybettiler. Ya da hiç ettiler. Başka bir sebep bulamıyorum.
canımı şuraya emanet etseler gidip almam ölmeyi tercih ederim o kadar rezil iş yapmayı bilmeyen bir firma
Aramex'e ulaşmak mümkün değil ulaşılabilir olmayı denemeleri gerekmektedir. Yine de işlemimizi halletmek için Merkez binasına gittiğimde resepsiyondaki hanımefendi elinden geldiğince yardımcı oldu , kendilerine teşekkürü borç bilirim.
müşteri memnuniyeti yok müşteriye davranış çok kötü müsterileri satlerce bekletiyorlar ve aciklama yok bahane çok
Ne müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkün, ne de internet üzerinden destek talebi gönderebilmek... Bu ne rezil bir hizmet kalitesidir!!
Amazon iade için bu şirket alacak güya, ne ilgilenen var ne iadeyi teslim alan.
Yerleri Başakşehir Kayaşehir Firuze sitesi olmaması rağmen arayarak bilgilendirme yapmamiza rağmen yine konumda burayı gösteriliyor herhangi bir değişiklik yok kendilerini tekrar hatırlatmak isterim yanlış olduğunu ve duzetmelerini rica ediyorum
Sorumsuz bir is yeri. Oldu olacak siteyi de sevabina musteri duzeltsin. Bir tane link mi calismaz...
Şirketinizin önünde bulunan Türk Bayrağına gereken özeni göstermenizi rica ederim.
Yukarıdan girişi var iken insanları 10 dakika arka tarafa dolaştirıyorlar ve de bir kargomu getiremediler
bir kargo gelip teslim alacaklardı normalde 2günde gelip almaları gerekirken 2 hafta oyalayıp durdular artık hep aynı numarayı deneyeceklerini bildiğimden almaları gereken kargoyu kendim kargoladım
Amazon iadesini evden alım yapacakları gün arayıp yapamayacaklarını söyleyen rezil firma..
modernizm kölelik
Başarısız, dağınık, birbirinden habersiz çalışanlara sahip, ilgileniyormuş gibi görünüp asla problem çözme odaklı bir adım atmayan, arayacağız diyip geri dönemeyen, zamanınızı ve paranızı boş yere harcatan bir lojistik firması.
Verilen randevu tarihinde iadeler alınmıyor.
İş görüşmesi için mülakata gittik alınmadık ama iyi ağırladık kapıdan girişteki güvenlik personelinden resepsiyon görevlisine ve insan kaynakları çalışınana kadar hepsi ilgili ve son derece saygılılar bir çok iş görüşmesine gittim buradaki gibi güzel muameleye çok az yerde rastladım
Bu saatte tem den başka bir dönüş yolu yeğlenmemeli Çok kalabalık yenibosna ara dönüş yolu var
Berbat bir kargi şirketi
👍🏼👍🏼👍🏼 Dünyada e-ticaret müşterilerine kapıda ödeme hizmeti veren tek ekspres kurye şirketidir. 💪🏼💪🏼💪🏼
Kargo imha edilince ne demek Ne iyade ne de sahibine verilir mi ,🤔
Yıllardır kullandıgım ayakkabı markası herkese tavsiye ederim
tek kelimeyle rezalet bir firma
ürünüm çalıntı personeller sikayetciyim bu firma güvenilmez
İstediğiniz ülkeye evrak gönderebilirsiniz ve fiyatlar normaldir.
Berbat kargolar parça pinçik olarak geliyor veya gidiyor
Çok profesyonel, resepsiyon görevlisi hanımefendi çok ilgili ve hızli.
En kötü lojostik firması aramex galiba daha kötüsünü görmedim
Giris diger cadde uzerinden
Hem pahalı hem de eve gelmezler
Hem iyi hemde hizmet güzel
Çok iyi da
Orta dogu gönderileri icin ideal
İyi ama teslimat süresi çok uzun
Kaliteli hizmet.
Harika servis
Asla bulaşılmaması gereken bir şirket
Good servis
Çok kötü
Uzman uçak kargo firması
Rezil ötesi
Hızlı teslimat
Uluslararası kargo hizmetleri
Süper
Koskocaman bir firma
Profosyonel şirket
iyi firma
Son derece kötü bir firma Suriye'den İstanbul'a 3.000 lira değerinde 4 kilo kıyafet gönderdi. Ben gümrükleme hizmetiyle kargo bedeli olarak 400 lira ödedim. 12/10/2022 tarihinden bu yana gümrükte durduruldu ve şu ana kadar kargoya veremedim. Kargo kabul ediliyor ve firmayla her iletişime geçtiğimde müşteri bana gümrükle iletişime geçmemi söylüyor. Kısaca kargoyu kaybettim, hakkımı da kaybettim. Alemlerin Rabbi olan Allah'a şikayet ediyorum.
Iyiyy
Moldova'ya sipariş gönderdim gelmesi 1 haftadan fazla sürdü ve bu süreçte başka bir firmayı aracı olarak kullandılar. Sipariş Moldova'ya ulaştığında teslimatı yapamadılar ve Aramex ofisinde varış yerinin değiştirilmesini istedikten sonra kız sadece nasıl yapılacağını bilmediği için değiştiremeyeceğini söyleyebildi. 30 dakika oturarak beklememi ve ardından bana e-posta göndermesini ve yalnızca bir mesaj yazabileceğimi, ancak muhtemelen yalnızca ertesi gün (Cumartesi) veya Pazartesi yanıt vereceklerini söylemesini istedi. Bir diğer sorun ise adresi yazarken benim "Strada" yazdığımı, sistemin "Slrada" yazdığını açıkça görebiliyorsunuz. Mantıksal olarak bile bu tür hatalar yapmamalısınız.
Çok kötü bir hizmet.... gecikme... ekstra para.... orada hizmet kullandığıma pişmanım
Başarılı ve çok saygılıydı. Umarım daha kolay iletişim için bir Arap çalışanı vardır. Teşekkürler Aramex🌹.
Bu firmanın yerini bulmak, sanki bir labirentteymişsiniz gibi, sitenin Google Haritada gerçek sitenin arkasında size görünmesi nedeniyle çok zordu. İçeri girdiğinizde sizi bilgi alma yerine veya müşteri hizmetleri merkezine yönlendirecek hiçbir tabela, ilan panosu veya herhangi bir şey bulunmuyor. Fiyatlar çok pahalı. Irak'a 3 kilo 210 dolardı. Genel olarak müşteri hizmetleri çok zayıf. Gönderenin veya alıcının adını yazabileceğiniz bir tablo yoktur. Aydınlatma düşük ve bazıları kapalı. Konuksever personel yok. Tavsiye etmiyorum.
Kotu hizmet
Amazon siparişim birkaç günde Türkiye'ye ulaştı ancak gümrük süreci 2 haftadan fazla sürdü. reçetesiz bir bebek diş jeli için reçete vermem söylendi ve reçete göndersem bile süreç çok uzun sürüyordu. Keşke Amazon bu firmayla hiç çalışmasaydı. Aynı anda Amazon'dan verdiğim sipariş de ups ile gönderildi ve herhangi bir gümrük müdahalesi olmadan birkaç gün içinde teslim edildi. Yöneticiler yanıt vermiyor ve hizmet kalitesi çok düşük. Bu şirketi kesinlikle tavsiye etmiyorum
Yanlış
Sıfır koyabilseydim, çalışan kilogramı yedi dolar olarak hesapladığı için gerçek fiyatı aşan bir miktar para hesapladı ama ne yazık ki fiyat çok büyük ve gerçekte öyle. 4 dolar Ayrıca resepsiyondaki çalışanın tavrı saygısızdı, resepsiyonda çalışanın da öyle yapması gerekiyor, ilişkilerinde incelikli ve kibar bir tavır var.
Çok kötü bir şirket. Mektupların ulaşması çok uzun sürüyor, haftalarca, hatta aylarca sürüyor. Sanırım normal nakliye şirketleri onlardan çok daha iyi. Aylar önce 28 günde elime ulaşan bir mektup vardı ve şimdi onlar aracılığıyla gönderildi. 11 gün oldu ve henüz gelmedi ve nerede olduğunu da bilmiyorlar. En kötü kargo şirketi
Muhammed adında adlarından sorumlu bir Arap genci var.. Ahlakı ve saygısı çok yüksek Bir nakliye şirketi olarak hizmet puanım sıfır Çantaları veya kutuları yok Eşyası olan herkes hesap açıp poşet, karton, bant, karton dolgu yedeklerini getiriyor... böylece eşyalarını gönül rahatlığıyla teslim edebiliyor.
1. Kötü bir şirket ve kendi başına gümrük işlemlerini yapamıyor 2. Komisyon müşteriden teslimatta değil, sadece havale yoluyla alınır. 3. Bazı çalışanların ihmali var. Örneğin, paket gümrükten alınırken etiketi yapıştırmayı unutabilir ve size gümrükleme belgelerini vermeyi unutabilir. 4. Siz talep etmediğiniz sürece Muhasebe size fatura göndermez. Kısacası yaptığım en kötü işlem Aramex ile oldu, kesinlikle tavsiye etmiyorum
Kargo çok kötü, Amazon'dan bir buçuk ay önce sipariş verdim ama kargo hala ABD'de, ne e-postalarına ne de telefon numaralarına cevap veriyorlar.
Dünyanın ve kütü kargo firması Çoğu Osman Bey'in gözleri, diğerlerinden daha sık. Dünyanın en kötü kargo şirketi Dünyanın ve tarih boyunca en kötü nakliye şirketi Çok geri Politika sistemi yok Dakiklik yok Müşteriye saygısızlık Özellikle çalışan Othman, tamamen sorumsuz bir insan.
Hayatımda karşılaştığım en başarısız ofislerden biri müşteriyi dolandıran bir ofistir, her müşteriye bu kişilere bulaşmamasını tavsiye ederim. Birleşik Arap Emirlikleri konumundan
İşlem şu ana kadar iyi gitti. Yalnızca belgeler gönderildi ve gelmeyi bekliyor. Fiyatı elbette diğer şirketler gibi pahalı
Asfalt ve sıfırdan aşağısı sıfır bile hak etmez Bu ofis kapatılmalıdır.
Kapanış saatiniz 3:30 diyor, saat 2'de geldim ve beni içeri almadılar, kötü yönetiminiz nedeniyle zamanımı boşa harcadılar ve işimi geciktirdiler.
Bu firmayı seçtiğime gerçekten pişman oldum. 9 Aralık perşembe günü gönderdiler, pazartesi alacağımı söylediler ama hangisi olduğunu söylemediler :) Zaten 23 Aralık oldu ve cevap yok, merhaba yok. Genel merkeze yazdım ama sürekli cevaplar geldi. Teslimatın ne zaman olacağını soruyorum ve cevap sessizlik. İstanbul'u aradım, çağrıyı hiçbir yere yönlendirip bağlantıyı kestiler. Evet, ama parası iyi, böyle bir hizmet için 58 dolar alıyorlar, tabii buna böyle de diyebiliriz. Kimseye Aramex kullanmasını tavsiye etmiyorum!!! Sonuç: Kargo 14 Aralık'ta Türkiye'ye ulaşmasına rağmen 27 Aralık'ta teslim aldım.
📍 Yavuz Selim, Birlik Cd. 27/A, 34203 Bağcılar/İstanbul
💬 16 kişilik sınıfımızda pizza günü yaptık. Sınıf paramız yetmediği için 1 pizza almak durumunda kaldık. Restoran müdürü ince bir jest yaparak bize orta boy ek pi...
Bağcılar En İyi Bit hizmeti Listesi Bağcılar En İyi Pizza restoranı Listesi Bağcılar En İyi Evlere servis yapan pizzacı Listesi Bağcılar En İyi Paket servis yapan pizzacı Listesi
📍 Osmanağa, Rıhtım Cd. No:8/1, 34714 Kadıköy/İstanbul
💬 Burger King restoranlarını MC Donalds'a hep tercih etmişimdir. Hizmet hızı, kalitesi ve en önemlisi hakkın olan ketçap mayonez gibi sosları istediğinizde, ruhla...
Kadıköy En İyi Bit hizmeti Listesi Kadıköy En İyi Fast food lokantası Listesi
📍 Gümüşpala Mutlu Sokak No:19A-C 21 A-C, 34320 Avcılar/İstanbul
💬 Mağaza harikadan da öte, ancak son zamanlarda fiyatlar çok arttı, ancak çalışanlar çok saygılı ve hizmet mükemmel Sen birlikte olduğun kişisin
Avcılar En İyi Bit hizmeti Listesi Avcılar En İyi Market Listesi
📍 Turgut Özal, Saadetdere Mah. 68 Sok. Torium No:50 Kat: Giriş, 34513 Esenyurt/İstanbul
💬 Daha önce ki yoruma ek olarak; Migros gibi Büyük bir Market bu günlerde (Eylül 2022) Sanal Market üzerinden ki siparişlerde Sıkıntılar yaşatıyor, bu da sanal or...
Esenyurt En İyi Bit hizmeti Listesi Esenyurt En İyi Hipermarket Listesi