Adres: | Şaşmaz Plaza Kozyatağı, Saniye Ermutlu Sk No:6, Kat :11Kadıköy D:15/2, 34742 Kadıköy/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +908507244488 |
Kategoriler: | Bit hizmeti Kurumsal ofis İş ağı şirketi |
Çalışma saatleri: | Salı 08:30–17:30, Çarşamba 08:30–17:30, Perşembe 08:30–17:30, Cuma 08:30–17:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–17:30 |
Web sitesi: | https://www.tp-link.com/tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
TP-LİNK PİŞMANLIK Az önce telefonu kapattım ilk sırada olduğuma nazaran 17 dakika bekletmek nedir? 3 ay öncede aradım yine aynı beklettiler Bende kapattım telefonu Bu şirketten millenicom aracılığıyla bı modem aldım yemin ederim 2 hafta kullandım 3 hafta şehir dışındayım gelince çalışmıyordu telefonlarına bakan hiç kimse yok TP-LİNK PİŞMANLIK
Ürünlerinden memnundum update ile geleceğini söylediği özellikler gelmiyor. Sonra böyle bişi yokmuş gibi davranıyorlar buna ek olarak müşteri ilişkileri rezalet ! Düzgün terbiye almamış insanları müşteri temsilcisi yapmışlar.
Türkiye'de ürün satmaya başladıkları zamandan beri ürünleri kullanmaya başladım genelde her kesime hitap edecek ürün çeşitleri Mevcuttur. Daha önce sürekli telefon ile destek talebinde bulundum hep sorun çözüldü ilk defa servise ürün bıraktım ve çokta güzel bir şekilde ilgilendiler hatta talebim doğrultusunda ürünün test süresini 1 gün daha uzattılar. Ürünümü sorunsuz bir şekilde teslim aldım
Şimdi düşünün; Yetkili servisten sıfır bir araç aldınız, garantisi bitene kadar da kullandınız. Sonra bir arızası için aynı servise gittiniz ve size üzgünüm aracınızın garantisi dolmuş, " sanayide Ahmet usta var isterseniz ona bir gösterin onlar yapsın " desin. Duyulmuş şey mi? Ama malesef Tp linkde bu kulaklar bunu duydu. Port yönlendirme ile ilgili destek için aradığım firma bana eve bilgisayarcı çağırın onlar baksın biz hizmet veremiyoruz çünkü garantiniz dolmuş dedi. Öte yandan Apple desteği arıyorsun, temsilci Cihazın yaşına, sıfır mı 2. el mi olduğuna bakmaksızın, sen tatmin olana kadar sana yardım ediyor. Şimdi yanlış kim de ?
TTnet aboneliğiyle gelen bir modemimiz var. Küçücük bir soru sormak, ufacık bir bilgi almak istesek müşteri hizmetleri kesinlikle bilgi vermiyor. Garanti süreniz dolmuştur, bilgi veremeyiz, yeni modem alın diyorlar. Firmalar artık gün geçtikçe kötüleşiyorlar ama iyi örnekler de var. Örneğin artık tedavülden kalkmış çok eski bir Lexmark yazıcımla ilgili yaşadığım sorundan dolayı Lexmark yetkili servisini aramıştım. Çıkan müşteri temsilcisi bana modeminiz artık tedavülden kalktı yeni modem alın demek yerine bilgisayarıma bağlanıp, oldukça uğraşarak sorunumu çözmüştü, hala unutamam. TP-Link müşteri servisinde çalışan personel bende sıkılgan bir izlenim bıraktı. Yani telefon gelmese de, sorunlarla uğraşmasak da mesaimizi doldurup gitsek gibi bir hava vardı. Bir daha asla aramadım, asla da ürünlerini almam. Düşünün, modem ile ilgili küçük bir soru soracağım, herhangi bir tamirat vs yapmasını istemiyorum, bir port hakkında soru soracaktım ama kesinlikle soruları yanıtlamıyorlar, 2 senelik garanti süresi doldu, yeni modem alın diyorlar. Bu çok kaba. Soracağım soru şuydu: Port açma ayarlarını modem ara yüzünden yaptım, bu tek başına yeterli mi yoksa sizin de yapmanız gereken bir işlem var mı? Basitçe evet doğru yapmışsınız ya da hayır bizden destek almanız lazım denebilirdi. En ufak bilgi verilmedi.
Öncelikle doğal olarak şüpheli bir şekilde ürünümü telim ettim fakat hizmet kalitesinde üst seviyede hizmet veriyorlar. Yarım saat içerisinde ürünün kontrollerini yapıp garanti kapsamında sıfırı ile değişim sağladılar. Teknik servis çalışanları bu konuda çok iyiler. Teşekkür ederim. Aceleniz varsa teknik servise ürünü kendiniz götürebilirsiniz, içiniz rahat olsun.
Nisan ayında TP-Link VR archer 600 modelli vdsl modemi satın aldım. Söz konusu modemli Eylül ayı ortalarına kadar sorunsuz kullandım. Eylül ayında bir gün eve geldiğimde daimi olarak kullandığım Wi-fi ağının kaybolduğunu ve dolayısıyla internet bağlantımdan faydalanamadığımı fark ettim. Hizmet sağlayıcısı ile yaptığım görüşmeler neticesinde modemin arızalı olduğu sonucuna ulaştım. Akabinde TP-Link teknik destek ekibine ulaşarak yardım talep ettim. Telefonda verilen teknik destek kapsamında modemin tekrardan kurulumunu yaparken 9805 kodlu hatayı aldım. Telefondaki yetkili söz konusu hatanın donanımsal bir sorun neticesinde oluştuğunu, cihazın garanti kapsamında bulunduğunu ve verilen kargo gönderi numarası ile cihazın geri gönderilmesi gerektiğini belirtti. Bunun üzerine cihazı geri gönderdim ve elimdeki teknik servis raporuna göre 21.09.18 tarihinde servis kaydı açıldı. 01.10.18 tarihinde cihaz bana geri iletildi. İlgili teknik servis raporunda özetle cihazın ilgili sorun kapsamında teste tabi tutulduğu, hizmet sağlayıcı hatlarında denendiği, donanım birimlerinin kontrol edildiği, cihazın başarılı bir şekilde kablolu/kablosuz bağlantı sağladı ve netice itibariyle cihazda herhangi bir problem olmadığı belirtildi. Cihazı teslim aldıktan sonra tekrar denediğimde yine öncedem mevcut kablosuz network bağlantımın olmadığını gördüm. Yine TP-Link teknik servisi desteği ile modemi kurmaya çalıştım. Fakat tekrardan 9805 hata kodu ile karşılaştım. Teknik servis yetkilisi ise bu hatanın yine donanım kaynaklığı olduğunu ve servisten gelmiş olmasına rağmen tekrar bu hatanın verildiği için konunun bir üst yekiliye intikal edeceğini ve yetkilinim ertesi gün mesai saatleri içerisinde beni arayacağını belirtti. Ancak ertesi gün konu ile alakalı herhangi bir arama almadım. Hatta ben tekrardan aradım ancak konunun açık olduğu ve gün içerisinde aranacağım tekrar belirtildi. Fakat herhangi bir arama almadım. Yaklaşık 15 gündür ücretini ödediğim internet hizmetinden söz konusu modemin arızası nedeniyle yararlanamamaktayım. TP-Link’in garanti servis hizmeti tecrübelerime göre yetersiz hizmet vermektedir. Anlaşıldığı üzere ilk teknik servis sürecinde cihaz üzerinde yeterli kontroller gerçekleştirilmemiştir. Konuyla ilgili hukuki haklarım saklı kalmak kaydıyla acil çözüm beklemekteyim. Teknik servis yetkilileri tarafından telefonda verilen taahhütler yerine getirilmemektedir. Eğer cihazda donanımsal bir sorun varsa garanti hizmeti kapsamında gerekli işlemlerin ivedilikle yapılması sadece hukuki bir zaruret değil, müşteri kazanımı ve memnuniyeti için oldukça önemli bir husustur. Konu ile ilgili acil çözüm beklemekteyim.
Tapo serisi birçok ürününü kullanıyorum fakat son aldığım 5metrelik şerit led 1 haftada arıza yaptı. Ürünü göndermek için iletişime geçtiğimde tüm kutu içeriğini göndermemi istediler fakat şerit ledleri sökersem yapışkanları tutmayacağı için birdaha kullanamayağımı belirttiğimde sorumluluk kabul etmediklerini belirttiler. Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışıdır. Adalet olmadığı için her marka istediği gibi at koşturuyor.
Dünyanın ürününü aldık yeni ürünleride deneyelim diyoruz teknik bilgi lazım ne web sayfasındaki canlı destekden ne de telefon bağlantısı ile iletişim kurabiliyoruz. Malın arkasında durmayacaksan üretmeyeceksin kimseninde aklını karıştırmayacaksın. Yoğunsan kapat canlı sohbetini telefon hatlarını.yarım saat müzik dinletip telefonu kapatmak nedir? Canlı sohbetede bağlamışsınız botu otomatik cevapdan başka bişey yaptığınız yok. Kimseyi kandırmayın böyle esnaflık üretim olmaz
Harika hizmet. Şarj soketi bozulan ürünümü kargolamak istemedim, elden getirdim ve 15 dakika içinde yepyeni bir cihazla değişim sağlandı.
MW 300 RE ürününü satın aldım cihaz arızalandı servise gönderdim ama 3 defa servise gidip gelen ürünün sorunu çözülmedi 03/2021 tarihine kadar geçerli garantisi var Değiştirmek istiyorum diye dilekçe ile başvurdum aynen ürün çalışıyor diye geri gönderdiler Israrla ürünü yapıldı diye geri geldi
Modeminiz beş para etmez.Daha 1 yıl olmadı önü sarardı içinden yanık kokusu geliyor.Elektrik Kaçak akım rolesi sürekli atıyor.Eskiden modemler böylemiydi.Servis merkeziniz de çok uzak.Gidin Türkiyenin herhangi bir ilindeki sokaktan çevirdiğiniz adama sorun Tuzla istanbula yakın mı uzak mı diye...
turk telekom üzerinden aldığınız modemde wifi ve kablolu bağlantı sorunu var mutlaka ... istanbula servise gönderiyorsunuz modeme bakmadan sorun yoktur diye geri gönderiyorlar , (farklı bir marka modem takıyorum hiç sorun yok) bu tespiti bu nedenle belirtiyorum. bildiğiniz biraz yalan dolan işleri var , güven veren bir firma değil , ayrıca müşteri hizmetlerine ulaşmanız ancak 30-40 dakka arası ne yazıkki buda yetmiyor firma arızalı modeme arıza yoktur diye birde size kargo ücreti ödetmeye çalışıyor 25 tl .. önerim kesinlikle bu firmadan alışveriş yapmamanızdır.
Tapo c200 için müşteri hizmetlerini aradım.Canlı sohbete yönlendirdiler.Oradan yazdım mail atmamı istediler.Mail attım cevap veren yok.Oh ne güzel malı satarken 10 kişi ilgilenir.Sonra bişiy soracaksan birkişi bulamazsın
Turktelekom tarifeli tplink vc220 model modemim wifi bağlantısı gücü düşük olduğu için servise gönderdim. Yaklaşık 10 gün sonra tarafıma kargolandı ama hala çekim gücü çok düşük. Yan odadan dahi çok az çekiyor videolar düşük pikselde izlenebiliyor Bir daha modemi gönderip 10 gün daha internetsiz kalmayı göze alamadım.
Hicbir sorunumu cozemediler arkadaslarimda magdur dunya para verdik ordan oraya ordan oraya yonlendiriyorlar kesinlike almayın
Aracısız olarak satın aldığım modemden gayet memnunum ancak başka bir ürün satın almak için ya da birşey sormak istediğinizde ithalatçısına, yetkilisine, görevlisine ulaşmak mümkün değil. Web sitelerinde online danışma hattı var, yazıyorsunuz cevap vermiyorlar. 850 li noyu arıyorsunuz ona burdan değil de şurdan cevap alabilirsiniz diye web sitesinde cevap alamadığınız yere yönlendiriyorlar. Twitter’dan cevap vermiyorlar. Marka bu tip insanlar yüzünden değerini kaybediyor. Küfür mü? İçimden ediyorum tabi...
TP LİNK MARKA CİHAZI KİMSEYE TAVSİYE ETMEM BEŞ PARA ETMEZ ÜSTÜNE ÜSTÜK MÜŞTERİ HİZMETLERİNDE ÇALIŞANLAR SAYGISIZ LOBALİ SEVİYESİZ KENDİNİZİ YIRTSANIZ BİLE SESİNİZİ DUYURAMAZSINIZ TÜRK TELEKOM BU FİRMANIN DEĞNEKÇİLİĞİNİ YAPIYOR TP LİNK KENDİSİ ZATEN REZİL BİR FİRMA YANINDA TÜRK TELEKOMUDA REZİL EDİYOR TP LİNK MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE BAĞLANDIM ............ DA BİLDİĞİNİZ Ö... Z E KURBAN OLSUN BÖYLE FİRMALARI BESLEMEYİN ALMAYIN MALLARINI
İlgisiz berbat bir firma hiç bir şekilde muhasebesi firmamıza dönüş yapmıyor.
Cihaz arıza yapmıştı. Servis 3 gün içinde değiştirip ulaştırdı.
Ürünleri de kendileri de güzel.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Musteri hizmetlerine ulasilmiyor!!
TP-LINK SERVISINE GELMISTIM. ÇOK YARDIMCI LLDULAR. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
Berbat. Tavsiye etmiyorum ürünün arkasında durmuyorlar.
rezil bir firma live chat te sadece oturuyorlar sattığı ürünle ilgili fikirleri yok
Sektörde en iyi network ürünleri üreticisi.
Ne telefonla nede web destekten ulaşılamıyor. Destek yoksa hizmetin ne anlamı kalır.
O telefonları oraya niye koydunuz Çok merak ediyorum
Ürünleri iyi, teknik servis çok iyi... Gerekiyorsa ürünü hemen değiştiriyorlar...
Çok samimi çalışanları var. Anında sorununuzu çözüyorlar. İyi davranışlarından dolayı teşekkür ediyorum.
Çok ilgili ve bilgililer
Yerel müşteriye teknik destek vermiyorlar, küresel bir markanın yerel değerini düşürüyorlar...
Hiç beğenmedim
Hizmetiniz çok zayıf, sizi bir hafta aradım kimse telefona cevap veremiyor, Tplink yönlendiricisini tamamen kaldıracağım.
Deneyimlerime göre bunun Türkiye'de 5 yılda edindiğim en iyi müşteri hizmetleri deneyimlerinden biri olduğunu düşünüyorum. harika bir takım. Teşekkür ederim
📍 Rasimpaşa, Duatepe Sk. No:41, 34716 Kadıköy/İstanbul
💬 Müzikleri güzel fiyatları uygun sakin bir kafe. arkada bir bahçesi var üstü kenarları kapalı. Bir kaç ana yemek, tostlar, kahve çay benzeri içecekler ve frozen...
Kadıköy En İyi Bit hizmeti Listesi Kadıköy En İyi Öğle yemeği restoranı Listesi
📍 Suadiye, Ayşeçavuş Cd No:38A, 34740 Kadıköy/İstanbul
💬 Çalışanların ilgisi alakasından çok memnun kaldığım bir koçtaş şubesi, özellikle Sayim Bey bize çok yardımcı oldu. İlgisine tekrar burdan teşekkür ederim sayesi...
Kadıköy En İyi Bit hizmeti Listesi Kadıköy En İyi Yapı malzemeleri mağazası Listesi Kadıköy En İyi Ev eşyaları mağazası Listesi