Borusan - Oto Yetkili Satıcıları

Borusan - Oto Yetkili Satıcıları

Borusan - Oto Yetkili Satıcıları, Araç bakım ve onarımı, Bmw bayii olarak Yenice, Cemal Gürsel Blv. No: 160/A, 33800 Tarsus/Mersin adresinde bulunmaktadır. Borusan - Oto Yetkili Satıcıları 100 yorum ve 3.71 puanlamaya sahip.
Adres: Yenice, Cemal Gürsel Blv. No: 160/A, 33800 Tarsus/Mersin
Telefon numarası: +3246150615
Kategoriler: Araç bakım ve onarımı Bmw bayii
Çalışma saatleri: Pazartesi 08:30–17:30,
Salı 08:30–12:00,
Çarşamba Kapalı,
Perşembe Kapalı,
Cuma Kapalı,
Cumartesi 09:30–16:00,
Pazar Kapalı
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Borusan - Oto Yetkili Satıcıları Yorumları

O
1/5

Aracımı ilk periyodik bakımı için götürdüm. İlgi yok, müşteri memnuniyeti sıfır, randevu alıp gidiyorsun bekletiyor. Bekleme yerinde cafe de deki personeller ilgisiz. Tekel olmanın avantajı.

A
4/5

Son zamanlarda ekonomide yaşanan daralmalar neticesinde servis ücretleri bi hayli yüksek olmsına rağmen kaliteli hizmetten dolayı herzaman tercih ettiğimiz kurumsal servislerden biri.

Ç
5/5

Çok fazla alternatifimiz olmadığı için işçilik vesaireye yorum yapmam doğru olmaz, çokta anlamam zaten. Ama şunu söyleye bilirim çalışanları çok nazikler, ikramlar çok iyi.

Ü
5/5

Hızlı ve sorunsuz çözüldü problemim. Hakan Bey ve Emrah Bey'e özel ilgileri için teşekkür ederim.

E
1/5

Asla müşteri memnuniyeti diye bir kavramları yok buraya gelmek yerine aracınızı oto sanayiye götürün

A
1/5

1 Haftadır 3 kez aramama rağmen kendilerine telefon numaramı bıraktığım halde hiç bir dönüş alamadım.

K
2/5

Personeli kendini beğenmiş ve insanı kapıda kazıklama girişimi ile hiç yardımcı olmayan giriş personeli siz arabanızı oraya götürüyorsunuz size kendilerinin işçisi muamelesi yapıyorlar saygısız tecrübesiz ve burunları havada

S
5/5

Güler yüzlü ve ilgililer. Satış danışmanı Aytekin beyede ayrıca teşekkürler. Bilgili ve hemen bilgi aktarıyor. İlgisi alakası bir yana çocuklarla gitmiştik çocuklarla bile ilgilendi sabretti :) teşekkürler.

A
2/5

Araç bırakıyoruz onarım için eve dönüş için servis hizmeti yok. Şehirler arası yolda iş yeri açıp, müşteriler için servis hizmeti vermemek çok acayip. Güneşin altında dolmuş taksi bekliyoru. Hani bari gölgelik bir alan tesis etseydiniz. O da yok.

Ö
1/5

BMW ve Land Rover dünyanın en çok arıza yapan araçları buna rağmen serviste hiçbir şekilde size yardımcı olamıyorlar. Koskoca Borusan Land Rover servisinde 4 adet ikame araç var ve sürekli dolu olduğu söyleniyor, bu konuda da sizi her zaman mağdur ediyorlar. Arıza tespiti için hem 3-4 gün sıra beklemeniz gerekiyor hem de ücret ödemeniz gerekiyor. Dünya para verdiğiniz arabalarla rezil oluyorsunuz. Borusan'ın müşteri memnuniyet anlayışı buysa yazıklar olsun.

Ö
1/5

3 AYDIR BOZUK bir şekilde servisinizde beklettiğiniz aracımın artık tamir edilmesini istiyorum. Almanyadan parça bekliyor olmanız aracımı istediğiniz kadar bekletebileceğiniz anlamına gelmiyor. Aracım TAM 3 AYDIR BOZUK ve tamir EDİLEMEDİ !

T
1/5

Servis danışmanlarının bilgisi sıfır ilgiliymiş gibi yapıyorlar sadece

Y
5/5

Yetkin bir servis, ekibi tecrübeli ve nazik.

S
1/5

31.08.2023 tarihi saat 09:00da olan Borusan Oto Adana-Mersin bayisindeki randevuma belirtilen saatte geldim. Belirtilen saatte gelmeme rağmen aracım saat 14:00 da servis içerisine alındı. Bu vakte kadar birkaç kez aracın durumunu sorduğumda motorun soğumasını bekliyoruz yanıtını aldım. 5-6 saatte hangi motor soğuyor merak ediyorum. Ayrıca motorun soğuması bilgisi daha önceden verilse işlerimi ona göre ayarlardım. Bana randevu oluştururken motorun soğuması ve beklemem gerektiğine dair herhangi bir bilgi verilmedi. Asıl sorunum ise aracımın işlemi ve yıkaması bitip hazır hale gelmiş olmasına rağmen danışmanların çıkmış olması ve aracımın bana teslim edilmemesi. Kafeterya katında hiçbir müşteri ve çalışan kalmadıktan bir süre sonra aracımı unuttuklarını düşünüp 18:00a doğru aracımı sormaya gittiğimde bana teslim etmeden danışmanların çıktıklarını ve kimsenin bundan haberi olmadığını gördüm. Zaten aracımı almaya gittiğim zaman bayide muhatap bulmakta bile zorlandım çalışanlar çıkmıştı çünkü. Çalışan personellerden birisi anahtarımı bir şekilde bulmayı başardı ve 18:00da servisten ayrılabildim. Adana-Mersin bayisinde kaydımı oluşturan Simge Hanım ve Ferhat Bey aracımı neden bana teslim etmeden gittiler merak ediyorum. Bir gün boyunca tüm gün serviste motor soğuması bahanesiyle bekletilerek işlerimi aksatmış bulunmaktayım. Ayrıca bayi olarak teslim aldığınız araçları geri teslim etmeden ve hiçbir bilgi vermeden çalışanlarınız çıkıyor mu yoksa bana özellikle mi yapıldı bunun da bilgisini öğrenmek istiyorum. Aracımı almaya gitmesem tüm gece bayide bekleyecektim sanırım. Bayi sorumsuzluğu firmanın adını lekeliyor. Umarım bir daha Adana-Mersin Borusan Oto'ya yolum düşmez.

A
5/5

Araçtan ilk indiğimizde ki dışardaki görevli ekipten, içerde ki ilk karşılama ekibine, bekleme salonundaki, güzel ikramlarını ikram eden ekibine kadar. KISACASI Sorunumuzun kısa zamanda çözülüp memnun kaldığımız için huzurlu ve mutlu bi şekilde ayrılmamıza vesile olan özellikle cafe deki sorumlusu ekibinize, Hasar ekibinizden Gökhan Beye, Yedek parça ekibinizdeki Ömer Beye, Sebahattin ustamıza ve BMW Borusan tüm ekibine ve ailesine çok teşekkür ediyorum🙋🏻‍♂️☺️

M
5/5

Kaliteli hizmet. Yeni nesil elektrikli BMW araçlarla test sürüşü yapmak, araç hakkında detaylı bilgi almak çok güzeldi. Teşekkürler BORUSAN OTO ve değerli çalışanları.

İ
5/5

merhaba öncelikle aracımı dışardan bir servise vermiştim aracımın bazı parçalarını çalmışlardı ama borusandan Ömer beye ulaştım gerçekten sonsuz teşekkürlerimi sunarım beni güzel yönlendirmesiyle aracımı yeniden kazandım aracımı borusana götürdüm başta seviste Ömer beye sonra melih beye birde serhan beye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum tüm ekip arkadaşlarına başarılar diliyorum kalite asla tesadüf değildir...

M
5/5

Bmw ve müşteri hizmetleri çok iyi, yoruma gerek yok.

E
4/5

Müşteri ye karşı ilgili ve alakalı lar

T
1/5

Bu kadar mı ilgisiz olunur, bu nasıl kurumsallık anlamak mümkün değil 1000 km yol gittim gitmeden eksikleri bildirdim yedek parça açısından sıkıntı yok dendi gittim yedek parça yok bekleyeceksiniz dendi! Servis danışmanı direkt ulaşabileceğim telefonu verdi şimdi araçta arıza meydana geldi arıyorum mesaj yazıyorum geri dönüş yok. Borusanı arıyorum herhangi bir servis danışmamına bağlayın diyorum cevap veren yok size geri dönüş yapacağız diyorlar maalesef geri dönüş yok hayretler içindeyim!

Z
5/5

Misafir perver cana yakın süper hizmet 10 üzerinden 10

A
1/5

Mini Cooper sürüş testi için form doldurup bir gün önce ana merkezden aranıp teyit alınmasına rağmen gittiğinizde aracın müsait olmadığı bilgisiyle karşılaşabilirsiniz...

H
5/5

Burayı seviyorum... aracınızın ve kendinizin iyi hissedeceği yer, servis danısmanı görevliler son derece iyi eğitimliler güler yüzlüler

H
1/5

Düşük puan verenlere otomatik yanıtla sanki ilgileniyormuşsunuz gibi yapacağınıza, TAM 3 AYDIR TAMİR EDEMEDİĞİNİZ ELEKTRİKLİ MINI COOPER ARACIMIZI TAMİR EDİN!

K
2/5

Mümkün oldukça bu servisten uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Ütopik masraf ile karşılaşmanız çok olası…

B
1/5

Arabamın 6 ay önce değişen turbosu yeniden çatladı onu zorla garantiden değiştirdiler ki değiştirmeleri gerekiyordu.Sonrasında aracımın bakımını yeni yaptırmış olmama rağmen bakımı yapılmamış diyip zorla bakım yapmayı teklif ettiler yazık.Böyle kurumsal bir firma para için bu kadar küçülmemeli

F
5/5

Bir adet x1 sunroof perde motoru için 2 ay bekledik, ciddi bir kaza olsa 6 ay yatar araba. Yedek parça konusunda biraz daha titiz olunmalı.

K
5/5

Motosiklet bakmaya gittik. Naim bey çok ilgili ve bilgili... Teşekkürler...

B
5/5

Mükemmel satış ve servis. Güler yüzlü insanlar 😃👍

N
5/5

Aracımı 800 km cekici üzerinde servise çektirerek yerine ikame arac vererek tamire aldılar kalite de ve ilgi de on numara teşekkürler Borusan oto

M
5/5

Arka cam stop yanmıyordu uğradım çabucak sorunu giderdiler ilgili personel temiz ortam emeğinize sağlık.

M
1/5

Aslında 1 bile çok.19.11.2018 tarihinde borusan Adana Mersin yetkili servisine birkaç parça değişimi için bıraktıığım sonrasında servisin yönlendirmesiyle ve benim aracımı olan hassasiyetim nedeniyle motorunu 86.000 Türk lirası bedel ödeyerek değiştirdim.Aracımı teslim almaya gittiğimde ise aracın servis personeli olmayan Taşeron firmamızın elemanı dedikleri bir personel tarafından kaza yaptığını söylediler,ve aracın 130.000 tl üzerinde hasarın olduğunu öğrendim.Aracımı serviste o şekilde gördüğümde oluşan üzüntüm ve hezimetle İl dışından gelmeme rağmen servis elemanlarının hiçbir şekilde ilgilenmemesi ben gelene kadar hiçbir çözüm üretmeyişleri Beni serviste bırakıpTaksi çağıracaklarını söyleyip Güle oynaya evlerine gitmeleri Gece üçe kadar bilet bulamayıp otogarda bekleyişim beni o gün İnanılmaz bir şekilde Yıpratıp üzmüştür.O tarihten bu tarihe kadar da karşımda çoğu zaman bir muhatap bulamayıp ulaştığım personellerin Birbirlerinden haberdar olmayan ve lakayt bir iş ahlakıyla süreci bu zamana kadar uzatması, markanın hiçbir şekilde sattıkları aracın yaptıkları işin arkasında olmadıkları markanın gözümdeki değerini oldukça fazla düşürmüştür. Sanayi mantığının bile çok gerisinde verdikleri hizmetin hiçbir işe yaramadığı,yaptıkları işin arkasında durmayı bırakın işten tamamiyle bihaber Kişilerle çalışılması Borusan gibi büyük bir distribütöre ve BMW gibi bir dünya markasına yakışmamaktadır.Bana dayattıkları Tamamiyle kendi şirket menfaatlerini Koruma yönündeki hazırladıkları sözleşmeyi imzalamam ve bütün haklarımdan vazgeçmemdir.Aldığım hizmetten aracımı olanlardan ilgisiz ve alakasız davranılmasından duruma hiçbir güzel yaklaşımda bulunulmamasından Son derece muzdarip olduğumu belirtip menfaatime olacak her türlü Haklarımı hukuki süreçte elde edeceğim ve her türlü mecrada bu yaşadıklarımı Adana Mersin Borusan yetkili servisinin İlgisiz ve bilgisiz davranış ve tutumlarını paylaşacağım.

F
5/5

Borusan otomotiv değerlendirilmez, gidilir ve kaliteli sağlam hizmet alınır. Memnun olarak çıkılır.

G
1/5

Fiyatların sürekli yükselmesini gerektirecek hiç bir sebep yokken sürekli tırmanmasıni sağlayan biziz malesef arz talep meselesi

E
5/5

Antepten İstanbul’a doğru seyahat halindeyken, araç beklenmedik bir şekilde arıza verdi. Pandemi dolaysıyla ülke genelinde tam kapanma durumu olduğu İçin servis çalışanları sınırlı sayıda hizmet veriyordu. Acil bir şekilde servise randevusuz gitmek zorunda kaldım ve özellikle Emrah bey özveri ve hassasiyetle işlemlerimizi yaptırıp ailemle beni uğurladı. Döviz artışından dolayı araç fiyatları çok göze batmaya başladı ama bana göre bir markanın seni yarı yolda bırakmayıp sonuna kadar yanında olduğunu hissettirmesi parayla ölçülemeyecek bir bedeli hak eder! Başta Emrah beye ve tüm Borusan çalışanlarına sonsuz teşekkürler...

S
5/5

Başta Mustafa Orçan olmak üzere bütün çalışanlarına teşekkür ederim

S
5/5

Her zaman kullandığım servis emrah bey çok ilgilendi çok teşekkür ederim bir de müşteri ilişkileri sorumlusu zeynep hanıma da teşekkürler servis sonrası da ilgilendi.iyi çalışmalar dilerim tavsiye ederim

G
1/5

Benim adım Aysun Şeker ,, Borusana hiçbir koşulda tlfnla ulaşamıyoruz biz 3 tane bmw aldık sevdiğimiz halde bizi zorla bu sevgimizden uzaklaştırmak istiyorlarlar bence ,,, çünkü satış yaparken bu kadar kibar davranıp kaza yapıp yada herhangi bir soru sormak istediğimizde( arabayla alakalı) yedek servis dahil ulaşmak mümkün değil...

Ö
5/5

İstanbula giderken yolda kaldım cekiciyle gittim hızlı bir şekilde sorun çözüldü yardımcı oldular teşekkürler

R
1/5

Seyahatimiz sırasında elektrikli BMWmizi şarj etmek için uğradık fakat elektrikli arabaların şarj istasyonunun önüne firma kendi satışa sunduğu araçları park etmiş ve mağduriyet yaşadık çok temiz düzenli ve kaliteli olan iş yerine bu hareketi hiç yakıştıramadım.

E
5/5

Çalışanların emeğine sağlık hepsi çok iyi. Araçta çıkan bir arıza için gelmiştim sağolsunlar idareten binebileceğim araba verdiler beni mağdur etmemek için özellikle Emrah beye çok teşekkür ediyorum çok ilgiliydi

H
1/5

arabam 2 aydan fazla süredir yatiyor parca bekleniyor diye... aliexpressten mi soyluyorlar nedir bilemedim ismine güvendimde verdim arabayi vermez olaydim

M
5/5

Evet içeri girdiğinizde ilgililer showroomda hemen marka sorumlusu ile görüşme izi sağlıyorlar

L
5/5

Adana borusan bmw aracımı Servisine götürdüm işin dogrusu korkarak gittim çok para öderim korkum vardı . Hiç öyle olmadı sornumum tamamı servisten garati kapsamından halledildi . Hatta ikramlarda bulundular . Ferhat bey çok ilgili ve güler yüzlüydü. Burdan kendilerine tşk edrim . Ayrıca aracımı ilk alımda halil beyle ve soner beyler sabırla benimle ilgilmediler . Kısmat başka yerden almak oldu . Ama kemdilerine tşk ederim emekleri geçti👏👏👏

A
5/5

Bmw grubu araçlarınızı gönül rahatlığıyla teslim edebilirsiniz,Çalışanlar çok kibar ve ilgili,sürekli çay,kahve vs ikram yapılıyor, Servis danışmanı Melih bey’e ve Danışma’daki İpek hanım’a ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum.

D
5/5

Değerli Anıl bey sağolsun bizimle çok ilgilendi. Kendisine ayrıca teşekkür ederim

A
5/5

Çalışan personel ilgi ve alakalı taleplerinize kısa sürede cevap veriliyor

Z
5/5

Aracınız serviste işlem görürken nefis kahvelerinden yudumlarsiniz. Yol kenarında ve ulaşımı kolay bir mevkidedir. Orada çalışanlar genç ve dinamik. Güleryüz ve başarı arzederler.

E
4/5

Umarım iyi iş çıkar. Demiştim ama malesef iyi iş çıkmadı. Bir şey anladıkları yok. 20 bin liralık masraf cıkarıp ödemeyi alıp, doğru düzgün iş çıkaramıyorlar malesef.

A
5/5

Güleryüz ve samimiyet çerçevesinde güzel bilgiler aldık ve alışverişimizi tamamlayıp ayrıldık. Teşekkürler

G
1/5

Çalışanların vermiş olduğu hizmetin yetersiz olduğunu daha donanımlı satış temsilcilerine ihtiyaç olunduğu kanaatindeyim. Güleryüz samimiyet önemli ama bunlar maalesef yoktu.

H
5/5

25 Ekim 2020 tarihinde güvenlik görevlisi arkadaş lara yardımcı olurken gösterdikleri saygı dolu karşılamaları ve yardımlarından dolayı SÖNMEZ OTO KURTARMA Nurdağı GAZIANTEP olarak teşekkür ediyorum.

A
4/5

Otomobilleri görünce insanın içi gidiyor ama...

Ö
5/5

Yedek parça için uğradım. Yedek parça yetkilisi Ömer Karakaya Bey emeğini esirgemeden yardımcı oldu. Kendisine nezaketi ve yardımı için teşekkür ederim.

H
1/5

SERVİS; ARACIMI PİSLETİP ÖYLE TESLİM ETTİ, LASTİK HAVALARI KONTROL EDİLMEMİŞTİ. SERVİS ÇIKIŞI LASTİK UYARISI YANIYORDU, BÖYLE BİR ŞEYİ DAHA ÖNCE HİÇ BİR SERVİSTE GÖRMEDİM, MÜZİK SİSTEMİ YOLBOYU ÇALIŞMADI.

M
5/5

İstanbul dan iş için Adana ya gelmemiz gerekti.Aracimizin şarjı bittiği için Borusan BMW ye gittik,mesai saati dışında olmasına rağmen güvenlik görevlisi arkadaşlar çok ilgilendiler.Özellikle Yahya beye misafir perverliğinden dolayı çok teşekkür ediyorum. BORUSAN gibi bir firma yine kurumsalliğinin farkını gösterdi. İyiki varsınız

M
5/5

Hasar danışmanları ilgili teşekkür ederim

Y
5/5

Showroom satıcıları gayet mütevazi ve güler yüzle karşıladılar. Çok memnun kaldık. Mekanik bakım olarak güçlü altyapıları var. Sonsuz teşekkürler.

S
1/5

Araba satmaya hiiiiç istekli olmayan, müşteri geldiğinde "ya hadi gitsene biz muhabbete devam edecez" der gibi bakanların çalıştığı kibirden geçilmeyen bir yer...

E
5/5

2 sene önce aldığım G30 serisi arabamda titreme problemiyle Viyana’da 5 farklı Bmw servisine gittim. Kimse hatayı bulamadi hatta bulmak istemedi. Burada Ferhat bey sanki akrabasiymisim gibi ugrasti. Sorunu çözmek için iki gün boyunca caba harcadi. Bu süreçte etraftaki çalışanlar sanki devamlı müşteriymişim gibi her koldan çözüm aradilar. Randevum bile yokken,cuma olmasına rağmen bir arkadaş mesaiye kalıp arabamı bitirdi. Ben böyle bir servis ne mercedesde ne de Bmwde gormedim. Bu kadar mi içten ilgilenilir! Başta Ferhat bey olmak üzere Erkan beye, Ömer beye, Cumali beye, Cemal beye, Davut beye teşekkür ederim.

M
4/5

Teşekkür ederim özellikle personel çok alakalı gereken hassasiyeti özenle ve özveriyle gösterdiler ve sorunlar kesinlikle çözülüyor

M
5/5

Aracımı servise bıraktım çok güzel ilgilendiler Necla hanım çok titiz bir şekilde kayıtlarımı halletti borusan personeline teşekkür ediyorum

Ö
5/5

Özellikle Ozan Beyin ilgisi ve tecrübesi 5 yıldız vermek için en büyük etken. Aracınızın servis ihtiyacı olması durumunda ilk başvuracağınız kişidir.

M
4/5

İyi

T
3/5

Çalışanlarının tutum ve tavırları borusan gibi bir firmaya yakışmıyor. Egitim şart.

M
1/5

Çirkin bir bayan satış elemanının ukala ve hadsiz davranışını Borusan BMW'ye yakıştıramadım müşterilerinin kıyafetine göre muamele gösteriyorlar örneğin şık entel görünüyorsanız ağırlama harika avam görünüyorsanız defol git havası kısacası kompleksi tavan yapmış. BMW satış elemanlarına lütfen çeki düzen versin.

D
5/5

jaguar marka aracımın periyodik bakımlarını borusan adana-mersin de yaptırıyorum. Hizmetten ve ilgiden çok memnun kaldım. Özellikle servis yetkilisi Nevruz Bey e çok teşekkür ederim. A.Akba

D
1/5

ilk kez yeni aldigim bmw icin borusan adana ya geldim ,servis danismanininin ayak ayak ustune atmis ilgisiz ve suratsiz bi sekilde karsilamasi , ayriyetten icerde masada bos bos oturan orada musteri yokmus gibi rahat rahat telefonla arayan musteriler ile ilgili kendi aralarinda dalga geciyorlar ve bizde duyuyoruz. buraya gitmemem icin yeterlibir neden.

H
1/5

Servis müdürünüz müsterilerinize cözüm üretmek yerine gereksiz konuşmalar ve lakayik tavırlar sergilediği ve bmw gibi büyük bir firmanın bu şekil çözüm üretemeyen ve müşteri memnuniyetini sağlayamayan bir personelle çalışmasını anlamış değilim.

O
5/5

Muhtesem ve guleryuzlu personel.. Her birisi isini cok profesyonel bir sekilde yapiyor. Kesinlikle tavsiye edilir, tekrar guzel ilgi ve servis icin tesekkur ederim.

O
4/5

Hoş görülü muamele.. Aracın modeline bakmadan güzel davranıyorlar.. Bmw kullanıyorsanız işi ehline vermeniz gerekiyor.. Biraz pahalı doğal olarak bmw aracı herkeze emanet edemiyorsunuz..

G
5/5

Range Rover görüşmesine gittim. Soner bey çok ilgiliydi. Konumu rahat bulunacak şekilde çağ üniversitesi yanında

T
5/5

Parası olana 5 yıldızlık hizmet veriyorlar

O
5/5

Çok nezih temiz bir ortam güler yüzlü personellerine teşekkür ederim

G
5/5

Borusan sonuçta ne kadar kötü olabilir ki.. Sadece satış Personelleri çok sivil biraz daha kurumsal yapıda olmaları daha hoş olurdu.

E
1/5

Arababam bozuldu, telefon Acdim Arabayi görmeden sadece en azindan 2500 tl istediler, gerisini kendiniz düsünün... Borusan Boruyu dösüyordu nerdeyse :-)

5/5

İzmirden geliyorduk ailecek yolda kaldık sıra olmasına rağmen mağduriyetimizi anlayıp yardımcı oldular.

C
1/5

Boya mikron testi yapan tek kişi varmış. O da yıllık izindeymis kurumsalliga bakın

A
5/5

Gereken ilgiyi gösteren müşteri temsilcisi İpek Hn ve Servis görevlisi Emrah Beye teşekkürlerimle...

A
3/5

Artı - Müşteri memnuniyeti ön planda Eksi- kapı işlem gördükten sonra hoparlör tekrar takılmamış unutulmuş

E
5/5

Showroom çok güzel ve moderndi. Çalışanlar oldukça ilgili ve güler yüzlü.

Y
5/5

Müşteri temsilcisi Burak bey ve İlhan usta mükemmel bilgi ve becerileri yardım severlikleri profesyonel birer insan, teşekkür ederim

I
5/5

Tüm çalışanların kibarliklari nezaketi ikramı duyarlılıkları müthiş... bekciden müdüre kadar hepsine teşekkürler

A
5/5

Ilgili ve bilgili personel melih bey cok memnun kaldim arızaya hızlı çözüm buldular tesekkurler

G
4/5

Butun yetkili servislerdeki sorunlar burdada mevcut memleketin sorunu bence bu markalara gore degerlendirmemek gerekir baska marka araclarinla yetkili servislerde daha kotulerinide gormustum

O
5/5

Kalite ve Lüx ün bir araya geldiği parası olanın düdüğü öttürdüğü araç satış yeri:)

S
5/5

Araçlar çok iyi ama pahallı ilgi alaka yok girişte kıyafet ve tipinize bakıyorlar ona göre hızmet veriyorlar.

Ü
1/5

Cok bekeltiyorlar bir parca icin 25gün beklemem lazim Münchenden gelicekmis sanki türkiyede hic araba yok parca yok Vallah Yahu!!!

M
5/5

Servis hizmeti harikaydi ozellikle nevruz beyin ilgisi ve musteriye yardimci olusu cok iyiydi. Hersey icin tesekkurler.

H
5/5

Motorsiklet test sürüşü için gittim. BMW F900 XR. Yetkili arkadaş güzelce ilgilenip bilgilendirdi. Tavsiye ederim

N
5/5

Gayet ilgililer fakat yogunluklarindan sıra gelmiyor mecburen başka servislerde buluyoruz kendimizi.

U
1/5

Adana mersin servisi berbat cozum uretmek yerine servis muduru sadece egolarini tatmin etmenin pesinde

A
1/5

fren balatanız eskimiş diyip sonrasında 5 farklı ustadan fren balatanız iyi durumda demesi

A
5/5

Tüm ihtiyaçların karşılandığı ve kaliteli bir hizmet veren bir kuruluş/ işletme

H
5/5

Servis müşteri sorumlusu Emrah beye teşekkür ediyorum dürüst harika bir insan

O
5/5

Çalışanlar naif ve ilgililer. Test sürüşü de çok aydınlatıcı oldu. Teşekkür ederim

M
5/5

Çok güzel karşıladılar elektrikli jaguar test sürüşü mukemmeldi ilgilenen arkadaşa çok teşekkür ederim.

S
5/5

İlgi alaka ve nezaketinizden dolayı Mehmet sait sepetçi olarak çok teşekkür ederim

M
5/5

Nazik ve güler yüzlü hizmet. Çözüm odaklı yaklaşım. Kalite.

S
5/5

Çok iyi ve kaliteli bir yer. Motorumun bakımı için gelmiştim. Çalışanları çok iyi ve ilgililer. Usta 1 numara biri

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Yenice, Cemal Gürsel Cd. No:160/A, 33800 Tarsus/Mersin

💬 İlgi ve alaka super Özellikle Soner bey ve aybenize teşekkürler

Mersin En İyi Mini bayisi Listesi Tarsus En İyi Bmw bayii Listesi

📍 Arıklı, 33402 Tarsus/Mersin

💬 çok şükür yanından geçebiliyoruz okadar... içeriye girmek kısmet olmaz ama yanından geçmekte güzel hoş bir duygu... zalımsın para

Mersin En İyi Bmw bayii Listesi Tarsus En İyi Bmw bayii Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur