Adres: | Konutkent, 3028 Cd. No:6, 06810 Çankaya/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3122533333 |
Kategoriler: | Araç bakım ve onarımı Bmw bayii |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi 10:00–18:00, Pazar 11:00–18:00 |
Web sitesi: | https://www.borusanoto.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Çok kısa süre önce BMW 530i 2017 model aracımda motor suyu eksilmesi arızası ile Borusan Otomotiv Çayyolu şubeye aracımı teslim ettim. Tüm incelemeler sonunda motor su pompası ve devirdayım değişmesi gerektiği söylendi. Yüklü bir yedek parça ve işçilik ile bu hasarı orada yaptırdım. Şimdiye kadar tüm bakım ve onarımları da yine Borusanda yaptırdım. Bu arızanın giderilmesinde sadece birkaç ay sonra yine aynı hata aracımda ortaya çıktı. Yeniden aracımı Çayyolu Borusan otomotive götürdüm. Aracımı teslim ettiğim gün hiçbir işlem yapılamayacağı, aracımla ilgilenecek kişinin tatilde olduğu söylendi. Birkaç ay önce tamamen tamir edildiği söylenip teslim edilen aracım bu bekleme süresindeyken doğal olarak ikame araç talebim oldu. Onu da veremeyeceklerini söylediler. Bu konuda şikayetimi BMW Premium müşteri temsilcisine de yaptım. Bugün öğleden sonra R**** Bey olduğunu öğrendiğim servis yetkilisi ile nahoş bir konuşma gerçekleşti. Borusan ve BMW ye tüm güvenim kaybolmuş durumda. Talebim motor su kaçağı problemi için birkaç ay önce servis aldığım Borusan Otonun şu an hata her ne ise düzeltmesi ve ücret talep etmemesidir. Bir önceki hasarlı yerle şimdi ki hasar farklı yerlerde gibi tamamen güven kırıcı kötü üslup ile yapılan görüşmeden de hiç memnun değilim. Birkaç önce motor su sistemi tümüyle değerlendirildi ve yüklü bir yedek parça ve işçilik alındı. Bu işlemler yapılırken arabamın sağlam parçalarının bile bile hasarlanmış olabileceğini bile düşür oldum. Güvensizliğimin ne boyuta geldiğini görmenizi isterim. Üstüne müşterileri karşılayan banko görevlisinden servis görevlisine üslupları hiç profesyonel olmayan çalışanlarınızın tavırlarınıda görünce yakın zamanda yeni almayı düşündüğüm araba için asla BMW markasını tercih etmeme noktasına geldim. Sizden isteğim Borusan Çayyolu yöneticilerinin bu yaşananlardan haberdar etmeniz ve memnuniyetsizliğimin giderilmesini sağlamanız. Tüketici Mahkemesi'ne yapacağım başvuru ile tüm yasal haklarımı saklı tutuğumu da belirtirim.
Herkese merhaba ; BORUSAN BMW ÇAYYOLU "1 Haziran 2024 -3 Haziran 2024" arasında yaşadığım deneyimim . Yasin bey : Telefonla ilk aradığımda bana sabırla ,nezaketle ve profesyonelce yardımcı olup cevap verdi. Aynı konuda 3 defa aradığım halde ne hitabında ne ses tonunda ve ne de izahatlarında hiç bir negatiflik yoktu . Daha ilk aramamda gerekli parçayı bulup , vakit kaybetmeden siparişi girip beni bilgilendirdi . "Parça elimize 2 günde ulaşır ,siz ona göre program yapıp randevu alın" dedi. "Aracı da bu arada ne zaman istersem bırakabileceğimi" söyleyerek beni rahatlattı .Keza aracım elektrikli su pompası arızası olduğunu tahmin ediyordum ki bu şekilde aracı kullanmak sakıncalıdır. 1 Haziran 2024 'te aracımı Borusan Oto Çayyolu'na götürdüm . 2 araçla gittik ve hiç bir otopark sorunuyla karşılaşmadık . Güvenlik görevlisi arkadaşlar da son derece güler yüzlü , nazik karşılayıp hiç bekletmeden servis kabulün önündeki otoparka aldılar . Dolayısıyla ; Yasin beye teşekkür ederim . Ceren Hanım : Aracı getirdiğimde öğlen tatil zamanı olmasına karşın yeteri kadar personel vardı ve kime baksam bana gülerek başlarıyla nazikçe selamladılar . Benden önce sıra bekleyen ve "önemsiz bir konu" için afra -tafra yapan müşterisine dahi çok zarif ,sabırlı ,güler yüzlü ve çözüme odaklı çabaladığına şahit oldum . Sıra bana geldiğinde son derece enerjik ,güler yüzlü ve zarif şekilde beni dinledi ,anladı ve derhal işlemimi başlattı .Toplamda sanırım 5 dakikalık rekor bir sürede ,hatasız olarak kaydımı tamamladı . O kadar pratik ,hızlı ve profesyoneldi ki , aracımı servise tamire bırakmanın stresini bir yana bırakın , "arabamı yıkamaya bıraktığımda yıkamacıların işlerini abartmalarındaki tavırları daha stresli" diye geçti aklımdan . Bu arada benimle ilgilenecek olan kişiyi beklerken ,benden bir sonraki ve problem sayılmayacak bir konuyu da büyük problemmiş gibi ,(adeta organ nakli bekleyen acil hasta tavırlarıyla ve) "neden olduğu belli olmayan" havalı ve kaprisli şekilde anlatan beyefendiye karşı da inanılmaz nazik, sakinleştirici, sabırlı ve güler yüzle davrandığına şahit oldum . Dolayısıyla ; Ceren Hanım'a teşekkür ederim . Recep Bey : Kaydım yapıldıktan sonra , beni güler yüzüyle , sıcak ama düzeyli , rahatlatıcı ve profesyonel tavırlarıyla Recep bey misafir etti. Beni dinledi , anladı . Aracımla ilgili daha evvelden hazırladığım bilgi notumu servis kağıdına ekleyerek , ustalara ileteceğini söyledi . Tavırları çok zarif ,güven verici , rahatlatıcı ve oldukça hızlıydı . Dolayısıyla ; Recep Bey'e teşekkür ederim . İşim bitip aracımı bırakıp ayrılırken de yine göz göze geldiğim tüm personel beni güler yüzlü bir selamlamayla uğurladılar . Daha sonra telefonuma gelen bilgilendirme mesajı ile , işlemleri MY BMW İŞLEMLERİ uygulamasından takip ettim. Aracımı Cumartesi öğlen bırakmak benim tercihimdi . Dolayısıyla aracımın tamir ,ve kontrol işlemlerine Pazartesi başlandı. Pazartesi öğlen saatlerinde beni Recep bey aradı ve aracımın hazır olacağı saati söyledi . Aracı teslim almaya gittiğimizde yine aynı güler yüzle ve nezaketle karşılandım. Recep beyin , işlemlerle ilgili aydınlatıcı bilgilendirmelerinin ardından , "ödeme konusunu ne zaman söyleyecekler" diye düşünürken , sanırım "müşterilerine nezaketsizlik" olarak algılanabilir diye ,ben sorana kadar o konu açılmadı. Sürpriz hiç bir ek ödeme ,ek parça (conta ,vida, civata , sprey vb. ) çıkmadı. İnsana güven veren ve markanızı tam anlamıyla temsil eden profesyonel ekip seçimleri sebebiyle BORUSAN BMW ÇAYYOLU YÖNETİMİNE ve bu büyük yatırıma ; dinleyen-anlayan -çözüme odaklı yaklaşımları ,pozitif enerjileri ve tam bir takım çalışmasıyla hayat verip ,markaya değer katan tüm çalışanlara TEŞEKKÜR EDERİM. "Zeka seviyesi ile ego ters orantılıdır."
Aracımı aldıktan sonra bmw prime üyeliği satın aldım ve kısa bir süre için üyeliğin haklarından yararlanmaya başladım, birkaç hafta öncü vale hizmetinden yararlanırken bmw prime ın verdiği kod çalışmadı ve telefonla destek almak için aradım arkadaşlar başka kod verdi fakat onlarda çalışmadı. Telefonda konuştuğum müşteri hizmetleri yetkilisi ödemeyi kendimin yapmasını sonrasında ise telafi edeceklerini açıkladı bende ödemeyi vale hizmeti sunam şirkete yaptım ve telefonu kapattım. Sonrasında ise 1 hafta boyunca bana geri dönüş yapılmadı bunun üzerine pek çok arama gerçekleştirdim fakat hepsinde gıdım gıdım ilerlemeler katedildi ve ben telefon açmadan hiçbir yardımda bulunulmadı. Sonuçta belirtilen hizmeti vermekte başarısız olmuş bir üyelik sistemi ama ne arayıp mağduriyet için özür dilendi ne de çözüme kavuşturuldu her seferinde ben aramak zorunda kaldım ve arayıncada bir çözüme ulaşamadım. Ödediğim paranın meblağsı belki çok değildi ama sonuçta ödememem gereken bir paraydı bu yüzden bu olayın peşine düştüm fakat artık yıldım ve üyeliğimi iptal ettim olayın üzerinden 1 ay geçmiştir ama hala bir geri dönüş yok. Kesinlikle ne bmw prime almanızı ne de borusan gibi bir şirketten araç almanızı tavsiye ediyorum. Kurumun tek sorun yarattığı olayda bu değil servis randevusu aldığım zaman sizin servis randevunuz bu saatte değil ikame aracınızda gözükmüyor diyip beni geri yollamışlardı. Ses kayıtlarının dinlenip çözüme kavuşturulmasını istediğimde ise arayıp özür dileyip geri çağırmışlardı fakat servis sonunda fark ettimki araya benim arabamı sıkıştırıp o gün servise gelen herkesin işleminin geç bitmesine sebep olmuşlar gerçekten kurumsallık ve müşteri memnuniyetini umursamayan bir firma uzak durum.
Aracımı alırken, Buse eşlik hanımefendi çok iyi ilgilendi ,ailece aracımızı seçerken çok değerli bilgiler aldık kendisinden. Wall boz ımız tam dediği sürede teslim edildi. İşini hakkıyla ,fazlasıyla yapanlardan kendisine teşekkür ediyoruz.
Mini deki ilayda hanım çok ilgiliydi ama onun dışında kimse konuşmaya bile üşeniyorlardı.motosiklet katına çıktım 5dk motosiklet baktım bir kişi gelip ilgilenmedi.uzaktan bakmakla yetindiler.iki araç arasındaydım bu ilgisizlik beni tesla,ya yönlendirdi. Bir kişi hoşgeldin demezmi ya!!
418i mi bujiler dahil full bakımdan aldıktan sonra arabamın hala servis ihtiyacı yazısı yazmasına kaç puan? Ayrıyetten fren hidroliği uyarısı vermesi? Merdiven altında yaptırsam en azından güncelleme yaparlardı! Acaba hiçbirşeyi değişmedimi???
Çalışan danışmanlar gerçekten çok özverili olsada aksaklıklar bulunuyor. Yoğunluk sebebiyle başka yetkili servise gitmek durumunda kalınca plakalığımı değiştirdiler. Bende borusana uğrayıp tekrar değiştirmek istedim. İlk önce kalmadığını 2 hafta sonra geleceğini söylediler. 2 hafta sonra geldim ve plaka değişimi tam 1.5 saat sürdü. Bundan dolayı danışman arkadaşlar defalarca özür diledi gerçekten onlara söylenecek birşey yok işlerini özveri ile yapıyorlar ancak aşağıda organizasyon 0. plaka değişimine inen aracın kimde, nerde olduğunu bulmaları 1 saat sürdü, hepsi birbirine soruyor, danışman arkadaşlar gözümün önünde tam 5 kere aracımı acele istemelerine rağmen 1.5 saat gibi bir sürede anca plaka değişimi yaptılar. Daha da vahimi yoğunluk varsa kalsın sonra değiştirelim ben gideyim dediğimde aracın nerede olduğunu bulamadılar.
Öncelikle borusan ikinci el bölümünde çalısan arkadaslar, ozellikle hakan bey araç alımımız esnasında çok ilgilendi aracı alma sebebimiz bizi yeterli seviyede bilgilendirmesi ve ilgisi diyebilirim.Aracı satın aldıktan sonra da sorularımızla ilgilenmeye devam ettikleri icin ayrıca tesekkur ederim. Sonrasında ise yasadigimiz talihsiz bir kaza sonrasında onarım asamalarini tüm detaylarıyla aciklayip aydınlatan ve araci kendi araciymis gibi adim adim takip edip bilgi veren erdinc beye tesekkur ederim. Serviste onarim yapilmis araclari da yakindan inceledigimde mekanik ve boya isciliginin sanayi ortalamasina fark atacak derecede gayet guzel oldugu kanaatindeyim. Eski borusan kalitesi geri gelmis. Parasiyla, her isi bir sekilde çözdürebilirsiniz ama böyle guzel insanlari bir arada zor bulursunuz.
Babamla Araç bakmak için tavsiye ve gogle yorumları üzerine BÜKENOĞLU OTOMOTİV firmasını ziyaret ettik , her bütçeye uygun araçları bizlere anlattılar ve test sürüşü yaptırdılar , gerek güler yüzlü olmaları gerekse profosyonel ekibiyle bizlere çok yardımcı oldular , kesinlikle tavsiye ederim , teşekkür ederim bükenoğlu
Müşteri hizmetleri hiç ilgili değil maalesef. Sadece satış odaklı. Adam akıllı bir bilgi bile alamadık araçlarla ilgili
Borusan oto Bodrum ve Esenboğa’dan sonra kötü bir deneyimdi gerçekten. 10 yaş üzeri Bmw’niz varsa zahmet etmenize gerek yok araç servise kabul edilmiyor. İşlemler çok yavaş
Girişte bir danışman hanım var 🙄niye geldiniz der gibi bakıyor giriyorsunuz çıkıyorsunuz bakan yok soru soruyorsunuz işte orda diyen bir hanım fiyat soruyorsunuz internetten bakın alacaksanız çok beklersiniz diyen bir ifade vah vah BMW kalite marka kimlerin pazarlamasında 👎👎👎
Görüntü olarak çok etkileyici ama ne yazık ki işleyiş için aynısı diyemeyeceğim. Uzun zamandır BMW kullanıcısıyım, ailem de aynı şekilde, ancak bu kadar hüsrana uğradığım bir sefer hatırlamıyorum. Mevcut aracım iX1, iş çıkış saati araç seyir halindeyken tahrik uyarısı verdi ve direksiyon hakimiyetimi kısmen kaybettim. Aracımı çekiciyle aldılar ve işlemlere başladılar, araba 2 senelik garanti sürecinde olduğu için ve problem arabadan kaynaklandığı için garanti kapsamında tamir edilecek. Bu süreçte 1 hafta arabasız kaldım ve bana ikame araç tahsis edilmedi. Arabamın durumu hakkında haber almak için sürekli olarak benim aramam gerekiyordu ve net bir şey söylenmedi. İkame araç tahsis edildiğinde ise, gelirken getirmem gereken bir şey olup olmadığını sordum ancak bana spesifik olarak bir şey söylenmedi. Aracı almaya geldiğimde ise provizyon ücretini yalnızca kendi ismimin bulunduğu karttan çekebileceklerini söylediler. IBAN, nakit veya başka karttan ödeme kabul edilmedi, herhangi bir kolaylık sağlanmadı. O kadar yol gelmişken bana provizyon ödemesini yalnızca bu şekilde ödeyebileceğimi yoksa aracı veremeyeceklerini söylediler. Sanal kart oluşturarak problemi çözmeye çalıştım. Bu işlemlerin tamamı neredeyse 1 saat sürdü. Bana tahsis edilen araç 2020 model G20'ydi. Araçtan memnun kalmadım, son olarak araç temizlenmiş olmasına rağmen kokunca yaşadığım talihsizlikleri paylaşmak istedim. Yaşadığım problem bu kadar ciddiyken ve problem benden kaynaklanmazken bu muameleye maruz kaldığıma cidden çok üzgün ve kızgınım. Lütfen hizmetinizi de yeni yeriniz gibi geliştirmeye çalışın. Düzenleme (29 Kasım): Hem telefon numarasına hem de web sitesine şikayetimi ilettim bir değişiklikle karşılaşmadım. Şu anda da benzer şikayetlerimi ikame aracımın kışlık lastiklerine geçmek istediğim için yaşıyorum. Hem müşteri temsilcisiyle hem borusan çayyoluyla hem de borusan araç kiralama merkeziyle görüşmeye çalıştım. Aynı şekilde beni geri aramaları için notta bıraktım, herhangi bir değişiklik yok. Ulaşabildiğim tek kişi temsilcimdi ancak bir yardımı dokunmadı. Düzenleme (1 Mayıs): Aracımın değişmesi için talepte bulundum önceki arızasından sonra 2 kere daha servise gitmesi gerekti ilkinde sorun yok denildi ve araç bana geri verildi. İkincisinde ise araç uyarı vermeden aşırı bir ses çıkarmaya ve sanki altından bir şey arabaya vuruyormuş gibi tıkırdamaya başladı. Aracım 1.5 ay kadar yetkili serviste kaldı, ne olduğunun saptanması, parça istenmesi, parçanın temini... Araç değişim talebim distribütör tarafından reddedildi ve araç bana yapılıp geri teslim edildi. Aracım tamir edilirken bana tahsis edilen ikame araç 420i oldu. Bu sefer benimle ilgilenen Koray Bey ve Ceren Hanım'a teşekkür ediyorum ancak burada bulunan ihmalkar tavırın kaynağından ötürü yeni aldığım (2023 model) araca 3 aya yakın bir süre binemedim ve hala başıma bir şey gelir diye korkarak kullanıyorum.
Gülnur hanıma teşekkür ederiz. Son derece ilgili davrandı. Aracımızdan, alişverişimizden memnun kaldık.
Günlerden pazar ve saat 11,15. araç bakmaya geldik. İlgilenen yok. Sorduğumuzda niye geldiniz. Deniyor. İlgi mükemmel ilgili kimse yok . Sıfır veriyorum
Koray Bey'e ilgi ve alakası için sonsuz teşekkür ederim.. Alanında en iyisi diyebilirim 👍🏻
Eski Balgatta satis danışmanı Yalçın bey vardi. 2015 yılında Bmw 118i aldığımda Çok yardimci olmuştu. Araba alsam yine ondan alırım
Girişteki müşteri temsilcisi Neslihan Hanım kendini müdür sanıyor. Bana randevudan önce geldiğimi birazcık bekleteceğini ve ilgileneceğini söyledi. Aradan yarım saat geçiyor. Geri hanım efendiye gidiyorum. Bana randevu saatinize 1 saat var beklemelisiniz diyor. Bende birazcık bekleyinden kastınız 1.5 saat mi ? Yani direkt randevu saatinden önce hizmet veremiyoruz diyebilirsiniz. Daha sonra peki beklemeden yardımcı olabilir misiniz zaten aracı bırakıp gidicem dedim. Fakat karşılığı şu siz güvenliğe teslim edin. Biz sizi arayalım. Bende dedim ki zaten aracı bırakıcam bana fiyatı söyleseniz yeterli dedim. Ama randevuyu beklememi söylediler. Tabiki istediğim çok zor bir şey değildi. Sadece randevu saatini beklememi söylemek içinde yarım saat ile 45 dakka arası bekletilmeninde anlamı yok. Büyük saygısızlık. Bekleyin nasıl olsa bize yaptırıcaksınız gibisinden bir duruş. Borusan bünyesine yakıştıramadım.
Siz olsanız ne yapardınız? Dört gün önce i5 araç almak için showroom a gittik, Selman isminde temsilci bize teşir aracını satabileceklerini söyleyip, genel merkezden devir ve satış yapabilecekleri güne dair bilgi verdi. Biz aracı alacağımızı kapora göndermek istediğimizi belirtince şirket politikası gereği devir işlemi olmadan kapora alınamayacağını belirtti. Buraya kadar her şey normal, biz o ara mevcut panamera aracımızı 200 k altına sattık. Bugün arayıp devir işlemi yapıldı mı diye sorduğumda, aracı dün eski bir Milli takım oyuncusunu arayarak, i5 araç var deyip sattıklarını söylediler. Merak ettiğim şey, herkesin başına gelen bu süreçlerde bedel karşılığı aracı başkasına mı sattılar? Yoksa arada güzellik yapalım diye kişiye ulaşılıp satışı mı yaptılar? Normal olarak beni düşündüren, Türkiye de otomobil firmalarındaki bu itibarsızlaşma nereye kadar devam edecek? Acaba gerçekten karakteri olan esnafın (galerilerin) hakkına mı giriliyor? En azından adamlar gerçekleri konuşuyor ve dürüstler.
6 ay önce aldığımız sıfır yeni BMW X1 model aracın iç aydınlatması araç seyir halindeyken kendi kendine yanıp sönüyor. Aracın ilk periyodik servis bakımından sonra ortaya çıktı bu arıza. İşimizi gücümüzü bırakıp aracı servise götürüp duruyoruz ama çözülmüyor. Servis danışmanı müşteri ilişkilerine yönlendiriyorum dedi ama 1 haftadır arayan soran yok. Bu modeller sorunlu galiba. Direksiyon kutusunda da arıza çıktı onu değiştirdiler. Bugün avukat aracılığı ile ihtarname çektik aracın iadesi ya da değişimi için.
Motor test sürüşü yaptım. Profesyonel hizmet, çalışanlar hep kibar, nazik ve ilgililer. Faik veye özellikle teşekkürler.
04.02.2024 tarihinde Borusan Çayyolu kapıdan girdiğinizde sizinle ilgilenmeyen bir bayan karşılıyor ve daha sonra sözde müşteri temsilcisini yönlendiriyor oda aynı dert müşteri odaklı değiller kesinlik ile test aracı denemek için gidiyoruz randevusuz ve pazar günü yapılamayacağını söylüyor sözüm o arkadaşlara gidinde TESLA dan öğrenin müşteri nasıl ikna edilir Tesla mı BMW mi ikisi arasında kalan ben kararımı bu arkadaşlardan sonra Tesla ve hizmet olmuştur
gerçekten araç almak için uygun yer herkes tavsiye ederim Rıdvan degirmenci abi ve Hakan bey tekrardan teşekkür ederim. bmw alınıcak tek uygun yer.
Yeni yeri güzel olmuş, showroom ilk defa bu kadar motor gördü
Kazık İlgisiz Plansız bir servis Bu fiyatlarla ve hizmet ile bir daha kapısından geçmem
Dünyanın en kötü giris çıkışı olan bir yer. Bu kadar para harcanıp bu kadar güzel bir showroom dizayn edip böyle rezil tehlikeli ve absurd giriş çıkış yapılamaz. Borusan a hiç mi hiç yakışmamış. Nizamiyesinden çıktıktan sonra yola katılımı da tehlikeli kazaya müsait.
Son kasa 2023 520i BMW alacakların dikkatine araçlarda yazılım sorunu var tahrik diye bir uyarı veriyor ekranda araç çekişten düşüyor Turbo devredışı kalıyor. .bayi hiçbir şekilde ilgilenmiyor bilginize biz aldık pişman olduk sizde pişman olmayın dediklerimi yabana atmayın internette sağda solda araştırabilirsiniz ve de almış birine sorabilirsiniz tüm BMW 520 i yeni kasalarda sıkıntı var
Mekan harika, dekorasyon ve ortam süper. Arabalar müthiş. Ancak müşteriyle ilgilenen kimsenin olmaması çok ilginç, yada sayı mı yetersiz bilemiyorum. Mercedes Benz e gidin bir görün müşteri ile olan diyaloğun başarısını. Yazık.
şehir merkezinden uzaklaşmış olması beni üzdü hem de otopark sıkıntısı var. Neyse ki firma kalitesi ve çalışanların ilgilisi bunları örtüyor.
Gayet güzel nadir araçlar var x7 gibi
07.08.2023 tarihinde Bmw 530d aracimi servise verdim . Klima kanallarini temizliğini yaparken kalorifer muhafaza süngerini tazyikli hava ile yirtmişlar . Süngeri yenilemeden araçi bana verdiler . Kurumsal servise uygun davranmadilar , müşteri hizeti elemani Sayin Gökhan Murat Yurtseven memnun değilim . Şaban Ateş araç plakasi B EA 4270
Ülkedeki bugünkü yeni araç satış şartlarında, BMW'den online sipariş ile araç aldım. İlgili, sıcak ve dürüst iletişimleri başta olmak üzere her aşamada çok yardımcı oldular. Çok teşekkür ederim.
İ7 aracımın ufak bir sorunu sonucunda yeni açılan plazaya uğradım benimle ilgilenen servis danışmanı Kenan bey çok teşekkür ederim sorunumu hemen çözüme kavuşturdu. Yeni bir plaza ortam çok güzel danışmanlarda Kenan bey gibi ilgili ve alakali bol kazançlar.
Aracımın rutin bakımlarını yaptırdıgım bir yer iscilik icin tesekkür ederim
Yeni açıldığından dolayı motorları görmeye gittim. Motorumu parkederken işgüzarın biri geldi motosiklet park yeri orası değil şurası diye üzerinde herhangi bir tabela olmayan yeri işaret etti. Sorun çıkarmamak için bişey demedim ama yeni gelen müşteriye sanki çok önemliymiş gibi abuk subuk müdahale etmek hiç hoş değil. Sonuçta herhangi bir kalabalık vs yoktu. Motorun kapladığı yer de belli. BMW çalışanları kendilerini de premium(!) zannediyor. (Kağan beyi tenzih ediyorum)
Bütün modeller yok. Eskisinden kat kat iyi bir mağaza.
WEB sitelerinde yazan "Yağ değişimi ve fren balata servisinde size özel avantajlı fiyatlar" isimli kampanyalarında bütün şartları sağlamanıza rağmen indirim UYGULAMIYORLAR. Plakanıza özel kampanya tanımlanması gerek diye yalan söylüyorlar. BMW prime ile yılda bir kere silecek değişimi hizmetini vermiyorlar. Servis danışmanları kampanyalar ile ilgili sorduğunuz sorulara her türlü olumsuz ve negatif cevapları hazır bir şekilde veriyolar. Servis sonrası anketlerde şikayetlerinizi belirtmenize rağmen asla ve asla geri dönüş sağlayıp problem çözmek için aramıyorlar. Yani kullanılmaması gereken Borusan'a yakışmayan kurumsallıkla uzaktan yakında alakası olmayan bir servis. Uzak durun ve kesinlikle Esenboğa'yı tercih edin, ne zaman gitsem her konuda yardımcı olmuştur Esenboğa.
Bazı araç modellerinin kapıları kilitliydi satılmış olabilir diye düşündüm ama üzerinde bir yazı uyarı yoktu. Genel işleyişte bir sorun görmedim temiz ve güzel bir yer.
Prime üyelik kapsamında aracımın periyodik kontrolü için Borusan Balgat servisine randevu ile gittim. Aracımdaki sorunlu bir parçayı da servisten satın almak ya da duruma göre değişiminin yapılmasını istedim. Randevu saatinde araç kontrole alındı ve sonrasında sadece sorunlu olan parçayla ilgili teklif hazırlandı. Aracın durumunu sorduğumda ise, görsel olarak bakılıyor zaten sorun yok diyerek, servis danışmanı umursamaz bir cevap verdi. (Kontrol yapıldığını da düşünmüyorum) İlgili parçanın değişimini onayladım ve aynı gün olabilirliğini sordum, periyodik kontrol için zaten sizi aradan aldım randevu oluşturalım denildi. Randevu ile geldiğim servise araya alınmış olduğum söylendi. (Prime üyelik önemsenmiyor) Parça değişimi için randevu oluşturuldu ve servisten ayrıldım. Çok uzun süreceğini söyledikleri için aracın yıkanmasını istememiştim, aracın ön camı serviste kirletilmiş ve araç içerisinde cam suyu kutusunun çöpü bırakılmış. BMW genel merkezine memnuniyetsizliğimi bildirdim, sonrasında servis danışmanın değişmesi için aradım ama halen dönüş olmadı. Genel olarak Balgat Oto'dan memnun kalmadım..
Oldukça Saygılı ve güler yüzlü personeliyle takdire şayan bir hizmet veriyorlar
10 numara, aracımı tertemiz verdiler. Teşekkür ederim.
Bu ara uğrayıp bmw 3 almayı düşünüyorum
Aracımı buradan aldım. Satış konusunda sanırım ellerinde araç olmadığından çok tok satıcılar ve ilgisizlerdi gerekli desteği alamadım. Gerçekten tekrar gelmeyi düşünmemiştim. Araç bakım için arkadaşlarım buraya bırakmışlar. İletişimde olduğum serviste bulunan Kenan bey yaklaşımı ve ilgisinden dolayı kötü izlenimim servis için olumlu oldu. Servis için yine tercih ederdim. Önemli not: araç kasko ve sigortası bitmiş kimse bilgi vermedi. En kötüsü araç kaskosu yapılmış ama plakasına tanımlanmamış. Bir yıl kasko var biliyorum. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama olmuş lütfen kontrol ediniz.
Münih teki kadar güzel bir bayi. Sadece geçerken uğramaya bile gidilir. Ben de o şekilde uğradım ve 850GS sahibi olarak dışarı çıktım.
Sıfır model BMW marka aracımda çıkan ses problemi nedeniye aracımı servise getirdim ve yapılan işleme dair herhangi bir kayıt tutmadılar ve tarafıma bilinçli olarak bir evrak vermediler, şuan evrak talep ediyorum fakat aracıma hiç bir işlem yapılmadığına dair mail atıyorlar, tüketici haklarından yararlanmamam için bilinçli bir şekilde yaptıkları işlemi inkar ediyorlar, büyük yalancılar, bu bayiye çok dikkatli olun, tüketici hakları konusunda çok bilinçliler ve yararlanmamanız için inkar ve yalana başvurabiliyorlar.....
Servis için gittim 1200₺+kdv (şubat 2023) istiyorlar ve randevusuz gitmeyin almıyorlar. Basit bir işlem için bile tespit ücreti de ek olarak istiyorlar. Kısacası servis için değmez. Araç almak için ise Türkiyenin en büyük distribütörü diye biliyoruz ama ilk parayı yatırıp 6 ay beklememe rağmen araç gelmediğini söylediler. Vazgeçince hemen aracın geldiğini söylediler. İçlerinde nasıl bir prosedürleri var bilmem artık. Ama tercih etmem burayı. Yazık eski kalitesi ve kurumsallığı yok. Yetkili Bmw Galerisi diyebiliriz.
Yol üstünden gecerken servise arabami göstermistim. Calisanlarin ilgisi iyidi. Servis bölümünden Erdinc Bey hakkini helal etsin detayli bir sekilde bilgilendirdi.
Oldukça güler yüzlü ve ilgili çalışanları var, motosiklet standını gezdim, tekrar görüşmek üzere .
İlayda hanım ve Yiğitcan bey (satış danışmanları) ve kapıda karşılayan hanımefendiye teşekkürler. Yeni mekan çok güzel ve ferah olmuş.
BMW kalitesi. Ancak ikram ettikleri yiyecek ve içeceklere bile ücret alıyorlar. Bu kadar kaliteli ve büyük bir firmaya hiç yakıştıramadım.
Aracımı 13 te bıraktım 16 da geldim neyi kaldı vs güncelleme bile yapılmamış... Çıldırdım. Dedim lütfen hemen aracımı verirmisiniz? Madem saat 16 daha bişiler başlamadı, neden 13.00 da çağrıldım ??? 10 kere düşünün buraya arabanızı getirirken.
Arkadaşlar ben bu yeri tavsiye etmiyorum tamamen üçkağıt para tuzak yeridir arabanın sorunu çözmeden paradan bahsediyorlar sorun bulma parası 2000 TL Sorunu bulamadık 5000 TL sorunu bulamadık 18.000 22.000 TL olur motoru indirmemiz lazım diyorlar Range Rover Burası yetkili Servisi ve maalesef sorunu çözemiyorlar sürekli para para para diyorlar en son sene küpü oldum aracımı oradan çıkarttım bu kadar sorumsuzluk bu kadar duyarsızlık ve bu kadarda para gözlü olmaz ya ayıptır ya
BMW Motorrad hedefli gittim. Showroom şahane. Darısı İstanbul’un BMW nn de başına
Yetkili servislerin geneline göre çok daha düzenli ve sistematik. Güler yüzlü ve samimi çalışan personel. Tabiki fiyatlar da ona göre🙃
Range rover marka aracımızın arıza lambası yandı. Kendilerine arıza tespiti yaptırmak istedim 1500-2000 tl den başlar diye bir tepki geldi. Bir önceki yorum da zaten belirtilmiş müşterileriniz korkuyor. Guven konusunda ciddi problemler yaşıyorum. Firma yetkililerinden de bu konu da bir dönüş alamıyorum. Aracaımı bıraksam 25.000 30.000 tl arıza tespit masrafı çıkartsalar ne yapacağım. Kesinlikle müşteri odaklı bir firma değil. Aracın tamirini yaptıralı 1 ay olmamış 60000 tl ye yakın fatura ödenmiş akabinde aracın arıza lambası yanmış ilgi beklerken ucretli arıza tespiti bilgisi veriliyor.
çok ilgililer arkadaşlae hepsi güler yüzlü
Danismada bulunan ekip arkadaşınız Seda OZEL’in pozitif enerjisi, özverisi, ilgi alakasi, guler yüzlü karsilamasi ve sorun çözme odakli yaklasimi icin kednisine cok teşekkür ederek; diger ekip arkadaslariniza da örnek olmasini diliyorum..
Arabamda hafif bir hasar vardı, bmw servisini aradım, arabanız yabancı plaka olduğundan, gümrük müdürlüğünden izin belgesi getirin size yardımcı oluruz dediler🤣🤣🤣hasar arka amasör yerinden oynamıṣ hepsi bu
Güler yüz ve hizmetten memnunuz
Özellikle servis danışmanımız Efe Bey'e ilgi ve alakası için teşekkür ederim. Randevu ile gittiğim her seferinde aracın işlemleri çok kısa sürede tamamlandı.
Girişte sarışın danışmadan bir bey var üslübu herşeyiyle markadan soğuttu desem yeridir ya insan biraz güleryüz biraz nezaket bekliyor
Borusan oto Balgat şubesinden aldığım 3.20 aracın ön kaput değişmiş 3 yıl sonra satarken ortaya çıktı aracı götürdüm baktılar hiç ilgilenen olmadı böyle bir markada bu nasıl yapılır şok oldum ilgilenen olmamasıda bi hayre üzücü firmayı ve satış müdürü satış elemanını hakkında savcılığa dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulundum mahkemeye verdim sonuna kadar peşini bırakmayacagım bu işin bu üç kagıtcıların yanına kalmayacak bu Borusan oto Balgat şubesinden araç alacak olan arkadaşlar yanınızda bi usta götürün bence aldığınız sıfır araç pert bile çıkabilir bilginiz olsun
Hizmet harika temizlik harika elinize sağlık
Son derece güvenilir ve harika bir ilgiyle yeni aracımı aldım. Güvenle ve keyifle biniyorum. Satış danışmanı Rıdvan deyirmenciye ilgi ve alakasından dolayı ayrıca teşekkür ediyorum. İyi ki varsın Borusan Balgat
çok güzel bir satış mağazası çalışan personel mükemel ilgilerinden dolayı çok teşekkürler
Satış temsilcisi Erdem Bey son derece sonuç odaklı ve beyefendi. Kendisine teşekkür ederiz. Test sürüşümüze katılan Seda hanım ise son derece hanımefendi ve aracı tanıyıp benimsemizde büyük katkısı oldu. Kendisine de çok teşekkür ederiz.
Hazal hanımın güzel karşılaması ilgi alakası ve işini iyi yapması bile gidilmesi için güzel bir sebep aracımızı teslim aldığımızda ise Borusan Esenboğa şubesi Sinan bey kitap gibi anlattı kendilerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum
Hasarlı aracımız sıfır gibi yapıldı.Servis çalışanlarına ve özellikle Hasar bölümünde yer alan Erdinç bey’e ilgisi için çok teşekkür ederim.
Daha önce yazdigim yorumumu degistiriyorum. Telefona bakan personel bence müşteri kaçırsın diye rakipleri tarafından tutulmuş. Yasananlar akıl tutulması gibi. Tek benmi yaşıyorum diye düşünurken ögrendimki yüzlerce kisi şikayetçi. Artık gitmiyorum. Tavsiye etmiyorum.
aslında 0 yıldız vermek isterdim ama mecburen tek yıldız verilebiliyor. araba aldığım süreçten itibaren çeşitli sıkıntılar yaşadım. hiçbirinde de yardımcı olunmadı. bmw markası arkasına saklanmışlar. kurumsal değiller kesinlikle. en son olarak kaskomu yanlış yaptıklarını öğrenmiş bulunmaktayım. buradan araba alırken mutlaka dikkat etmeniz gereken hususlar: 1- arabamın ücretini ödedim borcum yoktur diye yazı alın, 2-kaskonuzu düzenli takip edin ve kaza yapmamaya özen gösterin. çünkü size; "sistemsel bir sıkıntı olmuştur, siz de arasaydınız" diyorlar. 3- arabayı teslim alırken size 3 dakikada anlatmak isteyen personele dikkat edin. arabayı iyice sorup öğrenin. 4-ruhsatınızı iyi takip edin. siz sormadıkça vermiyorlar. naçizane aklıma gelenler bunlar.
Erdem Çakır şeffaf çok ilgili alakalı.
BMW ALMANYA işini harika yapıyor fakat türkiye kötü ve ilgisiz. 17-18 yaşındaki aracıma almanyadan güncelleme geldi HARİKA BİR OLAYY.. TEBRİKLER BMW ALMANYA.!!! türkiye ise nerden çıktı bu dercesine ilgisizdi. Gelde git bitsin kurtulalım dercesine aracımı temizleden, bir plakslık bile takmadan iade ettiler..aksine sağını solunu kirletip içerisine çöp bile bırakmışlardı..ÇOK KÖTÜÜÜ..
2.elde fiyatlar piyasaya göre biraz yüksek ama hem garanti vermesi hem de güvenilir olması nedeniyle duruma göre kabul edilebilir. Dönem dönem faizsiz taksitlendirme yapması da bir avantaj sayılır.
herzaman kaliteli herzaman nezih uun yillardir asla vazgecmedigim hizmet bence aracinizin garantisi bitmis olsa dahi asla kendi servisinden vazgeçmeyin ilk etapta pahali gibi geliyor ama isin ozunde daha avantajli oluyorsunuz disaridaki servisler bilgisizlik ve kurumsal olmamalarindan dolayi aracinizin icine ediyor kurumsal servisler daha titiz daha dikkatli hizmet veriyor cogu tanidigimin basina gelmistir disaridaki servislerde ya o an yada arac bakimindan sonra bir suru ekstra ariza meydana gelmektedir sadece size tavsiyem aracinizi herzaman orjinal gercek kurumsal servislere goturun borusan bu konuda gercekten cok basarili ve musteri memnuniyeti odakli bir kurulus..
İnsanların can güvenliğini hiçe sayıyorsunuz. İkame araç vermiyorsunuz. Kronik arızası tespit edilmiş,Frenleri tutmayan bir aracı parça gelene kadar binin diyorsunuz. Yani şimdi ben frensiz arabaya binip takla atacağım, borusanın suçu yok diye kağıt imzalattırıyorsunuz öyle mi ? Allah belanızı versin.
Leş gibi bı servis aracının arızasını bulamadılar ve bana çektirdikleri çilenin haddi hesabı yok ekstra akımı değiştirip paramı aldılar ve 25 gün oldu nakit verdiğim parayı halen alamadım
Randevulu gittiğim Borusan Balgat servisinin hizmetini asla tavsiye etmiyorum. 10.30 da olan lastik değişimim 3.30 a kadar sürdü. Lastikleri 1 hafta öncesinden ilgili şubeye istettim. Telefonla bilgi veren servis müdürü yoğunluk olduğunu söyledi. Bu durum iki sebeple gelişmiş olabilir - Ya Randevulu kişilerin önüne aradan randevusuz servis hizmeti alıyorsunuz - Ya da günde ne kadar kişiye hizmet edeceğinizi öngöremiyorsunuz. Her iki durum da profesyonel alanda hizmet veren bir kurumun özrü olamaz. Ek olarak pandemi ve bu hava şartlarında 4 adet lastik değişimininin 5 saat sürmesi mantıklı değil.
Berat beye ilgisi ve alakası için çok teşekkür ediyorum.Aracımızı keyifle teslim aldık.
Merhabalar ceren hanımın ilgisi müşteri ilişkileri insanı servise gelmesini sağlıyor gerçekten servise küsmüştüm ceren hanımın ilgisi alakası için araç almayı düşünüyorum..
16 Haziran saat 17.30 civarı uğradım, içerideki araçları gezdim pek ilgilenen olmadı, daha doğrusu kimse takmadı desem yeridir, ardından asansörden eşim ve oğlum ile indim ve çıkışa doğru ilerlerken hemen hemen tüm çalışanlar dipteki odaya toplanmış muhabbet ediyorlardı , birden içeriden biri Burada yazmaya utandığım o küfürü yüksek sesle bağırarak söyledi, eşim ve ben birbirimize bakarak hemen çıktık, çıkarken bu durumu ön tarafta görevli bayan arkadaşa ilettim. Yazıklar olsun diyorum, eğitim şart....
bütün araçların kapısı kilitli. deneyimleyemeyeceksek internetten fotoğrafına bakmak yeterli olurdu
Müşteri iletişimleri ve ilgileri gerçekten guzel danışmanımız ender beyher konuda yardimci ve çözüm amaçlı bir çalışan
Şehrin merkezinde bir BMW servisi. Üstelik hızlı şatj noktası. Aracınızı şarj ederken ister içeride bekleyin ister dışarıda...kahve ve atıştırmalıklar süper. Çalışan personel her zaman güleryüzlü ve işinin ehli...
Aracımızın sorununu çok kısa bir surede çozdüler,hem de aracı evimizden aldırdılar. Teslim almaya gittiğimizde de çok kibarlardı.
bu kadar ilgisiz bir servis görmedim hayatımda, Anahtarım kayboldu ki ben çalındığı düşüncesinde idim, gidip kaybolan anahtar şifresini iptal ettirdim, iptal edildiğine dair belgede verdiler bana 4-5 gün sonra anahtarı buldum ve anahtar arabayı çalıştırıyor. Arayıp neden böyle olduğunu sordum, araştırıp bilgi vereceklerini söylediler, halen dönüş yapılacak, Aracım çalınsa idi bunun mesuliyetini alacakmıydınız.
2.el araç satın aldım ilgi alakadan çok memnun kaldım. Özellikle Rıdvan beye ilgi alakasından dolayı çok teşekkürler.
Kusursuz bir hizmet aldım diyebilirim.. İlgili, güven veren, hassasiyet gösteren, işinin ehli Ender beyi tek geçerim.. Diğer ilgili mekanik atölye personeline de teşekkür ederim.. Kolay gelsin..
Her marka otomobil satış galerisi böyle bir fark salonda yer alan pastane, çaylar ikram digerlerinin fiyatı ehven, aksesuarların vitrinleride salonda., teşhirdeki arabaların bir veya ikisinin kapıları açık digerlerini seyredip geçiyoruz
Araba alım satım konusunda hızlı sonuca ulaşmak istiyorsanız. Satış danışmanlarının ilgi bilgi ve hızıyla gönül rahatlıyla alış veriş yapabilirsiniz.
Enteresan bir şekilde farklı masalarda farklı fiyatlar ala bildiğiniz bir isletme mevcut kur farkı göz önüne alına bilir ancak bence bir kaç yerden fiyat almanız her son kullanıcı gibi sizinde yararınıza olacaktır personeller ilgili ve güler yüzlü ancak verilen fiyatlar kimse kusura bakmasın saçma ve tutarsız.
Önce Internet teki bir siteden sipariş verdim, sahte yolladilar. Borusan a gidip orijinalini aldim. Karşılaştırmaniz için resim ekliyorum. Dikkat edin.
Müşteri memnuniyeti ön planda olan kurumsal bir firma, ilgisinden dolayı Koray beye teşekkür ediyorum
Resmiyet akıyor mekanda alışkın değilim böyle yerlere alışkın olmadığımı fatura çıkınca daha iyi anladım 7.40 ön balata 8.057 TL.
Şunu söylemeliyim ki BMW aracınıza en iyi Borusan bakıyor. Ancak Bursa'nın fiyat politikası çok doğru yapılandırılmamış örnek vermek gerekirse en basit ya filtre değişimleri 2300 TL gibi yüksek bir bedelle yapılıyor bunun dışında tenkit edilecek bence bir açıkları yok.
Satış danışmanınız Arda Çavdar Bey ise çok şanslısınız. Hem karlı hem zevkli bir yeni oto alımı oldu. Kendisine çok teşekkür ediyorum.
İlgi alaka on numara .. tabii on numara olur .. yağ bakım ve balata değişimine 10 bine yakın fatura çıkartırlarsa 😂
Ortam biraz karışık ilk giriste kim kimdir pek belli olmuyor ama 2 kişiye sorduktan sonra ilgili kişiye uladabilmek mümkün bence giriste organize edip karşılayacak bir kaç çalışan olursa ortalıktaki angarya görüntüde ortadan kalkacaktır...
Satış temsilcisi yiğit bey çok ilgili ve yardımcı oldu. Bazı araçların kapıları kilitli olması biraz ilginçti. İkram ve alaka bence yeterli seviyede
5 yıldız ender ziya çalışkan personeller