Midpoint Aqua Florya

Midpoint Aqua Florya

Midpoint Aqua Florya, Restoran, Brunch restoranı olarak Şenlikköy, Yeşilköy Halkalı Cd. No: 93, 34153 Bakırköy/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Midpoint Aqua Florya 100 yorum ve 2.11 puanlamaya sahip.
Adres: Şenlikköy, Yeşilköy Halkalı Cd. No: 93, 34153 Bakırköy/İstanbul
Telefon numarası: +905309554772
Kategoriler: Restoran Brunch restoranı
Çalışma saatleri: Perşembe 09:00–02:00,
Cuma 09:00–02:00,
Cumartesi 09:00–02:00,
Pazar 09:00–02:00,
Pazartesi 09:00–02:00,
Salı 09:00–02:00,
Çarşamba 09:00–02:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Midpoint Aqua Florya Yorumları

G
5/5

Fiyatlar tabi ki ortalama üstü fakat sonuçta hergün gittiğimiz yer değil. İhtiyaç dahilinde sakin, lezzetli, güzel manzaralı, ilgili garsonların olduğu kaliteli bir mekan.

S
1/5

Sabah kahvaltı için geldiğimiz mekanda genel olarak ambiyans ve yiyecekler oldukça güzeldi. Ancak, garsonun hizmeti konusunda bazı aksaklıklar yaşadık. Siparişimizi çok geç aldı mekana bizden sonra gelen konukların siparişlerini alıp bizi görmezsen geldi.Ayrıca, servis hızı da beklediğimizden daha yavaştı. Bu durum, kahvaltımızın keyfini biraz kaçırdı. Garsonların daha dikkatli ve hızlı hizmet vermesi, mekanın genel kalitesini arttıracaktır.

H
5/5

Sahilde kahvaltı lezzetli ve güzeldi doyurucu fiyat gayet makul güzel vakit geçirdik hoş mekan tavsiye ederim.

A
1/5

Reprezil bir yer olmuş burası. İşletme de sorunlu çünkü yeterli kalifiyeli personel almamışlar belli ki. Sipariş vermek için 20 dk siparişin gelmesi için 20 dk hesabı istemek için ayrıca bir 20 dk beklemek zorundasınız. Kahvaltı söylüyorsa bir müşteri çayı hızlıca getirir müşterin kahvaltısını beklerken çayını içer vs ama olay tam olarak şu bence. : burası Aqua Florya karşısında Araplardan geçilmeyen denizi var o yüzden nefes alacaksanız biraz biseyler de yicekseniz bizim iyileştirmeye ihtiyacımız yok algısı sanırım. Bi daha zor gelirim.

D
1/5

Bahçeşehir ve Capacity Midpointten sonra Aqua’da aynı yemekleri yiyelim dedik bu kadar kötü bir mutfak ile daha önce hiç karşılaşmadım. Haşlama patates diye getirdikleri patatesi görünce değiştirilmesini istedik utanmadan bu patatesler böyle ezilmiş diye bizi kandırmaya çalıştılar. Schinitzel yanmış az bir takip olur, Hemen mutfaktaki aşçıdan şefe kim varsa değiştirilmeli ki midpoint kalitesine yakışmıyor. Birdaha asla burada yemek yemem ve etrafıma yedirmem.

K
1/5

4 kız arkadaş yemek yemeye geldik kapıdaki turuncu saçlı hostes kız masa boş olmasına rağmen bizi almak istemedi güler yüz falan zaten beklemeyin, çünkü yok sıfır yani. ısrarla mekanın önünde beklediğimizde bizi almak zorunda kaldı. Arkadaşım ayvalık tostu istediğinde vazgeçirmeye falan çalıştılar 25 dk çıkmaz falan dedi Garson kız (adı esraydı). Diğer arkadaşımın yemeğini de değiştirmeye çalıştılar. Buradan mekanın sahibine yemeklerin mükemmel olduğunu ama bu ekiple müşteri memnuniyeti yakalayabileceklerini sanmıyorum ne yazık ki. Yanlış anlaşılmasın kedisi olan biri olarak söylüyorum bunu Mekanda 4-5 tane kedi var arkadaşım korktuğu için çalışanlara söyledik. Çıkaramam valla gibi üslupsuz bir tavırla karşılaştık. Bir daha hayatta gelmem

A
2/5

Öncelikle manzarası çok hoş bir Midpoint şubesi fakat sadece manzara bir mekanı gidilebilir kılmıyor maalesef. Çalışanlar çok anlayışlı ve ilgili insanlardı. İçerideki ışıklandırma ve havalandırma maalesef çok yeterli değil. Kolonlara asılan tablolar biraz mekanla bütünleşmemiş kısmen alakasız duruyor diyebiliriz. Bu sebeple, mekanın havası açısından yeniden gözden geçirebilirler. Çocuk burger gayet yeterli ve ekmeğiyle etiyle gayet makuldü. Öte yandan, kızarmış keçi peynirli salatadaki keçi peyniri başarılı olsa da eklenen yeşillikler sanki farklı bir sebze yemeği yapılıyor da soyulan sebzelerin kabukları benim salatama eklenmiş gibiydi. Salatadaki yeşilliklerin çeşidine ve kalitesini geliştirebilirler. Salata 310 TL çocuk burger ise 200 TL civarıydı.

S
1/5

Garsonlar adam dövecek gibi sinirli ve yavaşlar. Bir soğuk kahve istedim, içine buz koymayı unutmuşlar şaka yapmıyorum sıcacık geldi. Sonradan buz istedim getirdiler ben ekledim. Yarısına kadar zor içtim şakasız hayatımda içtiğim en kötü kahveydi, kahve koklatılmış su gibiydi. Karamel tadı zaten hiç gelmiyordu. Kahve de, hizmet de çok kötüydü. O sıradaki başka işletmeleri tercih etmenizi öneririm.

Z
4/5

Belli bir standardı yakalamış, kaliteli ürünler çıkaran bir marka. Kahvaltı için de akşam yemeği için de bir şeyler içip atıştırmak için de tercih edilebilecek bir mekan. Manzarası ve atmosferi Aqua Florya’daki çoğu mekan gibi harika zaten:) Yoğun zamanlarda serviste aksamalar olabilir ama genel olarak servis konusunda da iyi. Fiyatlar piyasa ortalamasında.

B
5/5

Son derece lezzetli ve kaliteli yemekler. Porsiyon miktarları son derece yeterli. Özellikle tatlı siparişi verecekseniz porsiyonları büyük olduğu için iki ya sa üç kişi rahatlıkla yiyebilirsiniz. Çok keyifli bir manzarası var. Güneş batımını izleyerek yemek yiyebileceğiniz bir yer.

Y
1/5

Kahvaltı menüsü zayıf , garsonlar ilgisiz ne desen ters cevap,yardımcı olmak yok . İstersen gel istersen gelme modu . Burada daha güzel mekanlar var . Burdan uzak durun..

E
2/5

İsminin hakkını hiç bir şekilde alamadığımız bir mekan. Anne kahvaltısı diye isimlendirdikleri dümenden serpme kahvaltısını yerken can çekiştik yumurtalardan civciv sesi geliyordu. Hizmet daha iyi olabilirdi taksit taksit istekleri getiriyorlar. Tek beğendiğim denizdi onunda işletme ile uzaktan yakından alakası yoktu. Bu arada sizde enayi gibi hissetmek istetseniz buraya gelip bir kahvaltıya 800tl verebilirsiniz:)

S
1/5

normalde hiçbir sıkıntıda bu yola başvurmam ama az önce arkadaşlarımızla yemek yemeye geldik kapıdaki hostes ve ilgili garson bizi en uçtaki cam kenarına alamayacaklarını söylediler 5 kişiydik servisi engelleyecek bir masa değildi ve kalabalık da değildi yan masamız da boştu çözüm sunmamıza rağmen ısrarla ve kaba bi dille alamayacaklarını söylediler, hiçbir şekilde de ilgilenmediler. İşletme yetkililerin bu yorumu görmesini ve bu davranışı düzeltmelerini, çalışan arkadaşların da kendi isteklerine göre müşteri seçemeyeceklerini bilmelerini diliyorum herhangi bir işletmede görülmemesi gereken davranışlar umarım düzelir :)

R
1/5

Bu atmosfere bu hizmet yakışmıyor resmen güne kötü başlıyorsunuz, kahvaltı sınırsız çay deniyor garson peşinde kosuyorsunuz ki çay koysun. Birde tersler gibi konuşmalar . Çalışanlar mutsuz .

B
1/5

Hayatımda gördüğüm en kötü iletişim ve hizmete sahip mekandı. Kaliteli hizmet almak güzel vakit geçirmek için gittiğim yerden resmen garson tarafından kovuldum üstüne üstlük garson hıncını alamayıp yerlerde bardak kırdı. Bana gelmiş olan içeceğin kahvesini fazla bulup biraz seyreltebilir misiniz diye ricada bulundum, Yusuf adlı garson lakayıt bir dille ice americanonun bu şekilde olduğunu yüzünde küçümser bir ifade takınarak belirtti. Çok rahatsız oldum ve aynı şekilde karşılık verdim. Daha sonrasında bana hizmet vermeyeceğini mekandan kalkıp gitmemi bu mekanın süpervizörü olduğunu söyleyip yerlerde bardak kırdı. Hayatımda gördüğüm en vizyonsuz ve saygısız çalışandı böyle bir mekanda çalışanların seçiminde daha dikkatli olunması gerekiyor. Bir özür bile dilenmedi. Hizmet, iletişim çok çok kötü.

E
1/5

Mekanın içerisinde sürekli ve sert bir hava akımı var. İki taraftan kapılar açık oldugu için sürekli bir esinti oluyor. Yanımızda bebeğimiz olduğu için İç tarafa bakan kapının kapatılma talebimiz ise begenmiyorsanız yerinizi değiştirelim oldu. (Mekan da başka yer de yok)Sürekli geldiğimiz mekanda bu tarz müşteri memnuniyetini ikinci plana atılması çok üzücü. Güzel ülkemde arap turist olmadığınız sürece güzel hizmet de alamıyorsunuz.

A
2/5

Tatlı eksi soslu tavu istedim daha önceden yemesem Oluru bu diyeceğim. Sos kesinlikle yok zaten okadar çok sebze ile harmanlanmış ki yağdan midem bulandı yiyemedim. Yanındaki patates kızartması guzeldi sadece. Ayrıca garsonlariniz çok ilgisiz masayı bilr kokmuş ile sildiklerim için üzerinden ıslak mendille silmek zorunda kaldık. Daha kaliteli bi hizmet vermenizde fayda var

B
1/5

24 Haziran günü midpoint aqua floryaya gittik. Siparişlerimiz tam 1 saat sonra geldi ( tavuk wrap pizza ve içecekler) sonrasında kahve siparişimiz de aynı şekilde. Siparişimizi ikinci kez sorduğumuzda yanlış masaya gittiği bilgisi verildi. Tavuğun eti çok pişmiş olsun dememe rağmen maalesef dikkate alınmamış. Gerçekten çok lezzetsizdi. Garsonlar kibardı fakat servis inanılmaz yavaştı. Lavaboda peçete yoktu.

O
1/5

Servis çok yavaş. Garsonlar mutsuz. Bir şey İstemek için on defa sesleniyorsunuz duymazlıktan geliyorlar. Zorla sesinizi duyurduğudunuzda da hemen bir başkasına yönlendireyim deyip kayboluyorlar. Kahvaltılık kalitesi iyi seviyede değil. Midpoint adına yakışır bir kahvaltı yok masada. Hamur işleri özellikle çok kötü. Sabah rahatlayalım diye kahvaltıya geldik karmakarışık bir ortam içinde ne yedigimiz anladık ne yedigimizden zevk aldık.

D
1/5

Yemek molamda gittim siparişim yanlış alındı ve hiçbir şey yokmuş gibi bunu bir deneyin dendi getirilen yemekte böcek çıktı ve yine hiçbir sorun yokmuş gibi sadece önümden yemek alındı. Ne bir özür ne bir şey. İçeride organizasyon sıfır. Müşteri memnuniyeti sıfır.

E
1/5

Çalışanlar çok ilgisiz, Bir çay istiyorsunuz sürekli yönlendireyim diyorlar birbirlerine ama kimse gelip çay getirmiyor. İçerisi aşırı kalabalık masalar dip dibe ve uğultu var resmen. Yiyecek kalitesi de çok iyi değil sıkma portakal suyu istedik, hazır portakal suyu geldi sıkma diye.

S
1/5

Aqua Florya Midpoint'te bir bayan çalışan var. Anladigim kadariyla sirada bekleyen musteriler icin masa organize etmekle gorevli. Son derece kaba, iletisim yetenegi olmayan, insanlarla göz temasi dahi kurmayan birisi. Sanki batan geminin maliymis gibi denize yakin masalari bazi musterilere verebilmek icin diger musterilerle adeta kavga ediyor. Bu tavri, hali nedeniyle görevi nedir, kimdir anlayamadim ama öyle biri var orada. Guzel baslayan gununuz mahvolsun istemiyorsaniz mekandan bu calisan nedeniyle uzak durun. Koskoca Istanbul'da baska mekan mi yok ?

V
5/5

Ürünler lezzetliydi ve güzel hazırlanmıştı, kalabalık olduğundan deniz tarafına bakan masa için beklemek zorunda kaldık ama değdi, bizim oturduğumuz bölüme bakan garsonlar nazik, işini bilen insanlardı. Özellikle hostes Yaprak Hanım'a ilgi ve alakasıdan dolayı teşekkür ederiz.

D
3/5

Tam 1 saat yemeğimi bekledim yemekten hemen önce gelen içecek(!) tam 3 kere değişti soğuk olanıyla gelen tabak leke içindeydi bidaha tercih etmeyeceğim şubeler arasında.

B
4/5

Daha önce Midpoint restorana gitmemiştim, o yüzden genel olarak Midpoint hakkında konuşamam ama bu mekan gerçekten güzeldi. Çok güzel bir Marmara manzarası var. Kahvaltı da gayet iyiydi. Tek problem, yoğunluktan, ara ara garson bulmak zor oldu. Belki yoğun zamanlar için daha fazla garson arkadaş çalıştırabilirler. Eğer haftasonu kahvaltıya gidecekseniz ve deniz kenarı masa istiyorsanız, 9:30 gibi orda olmak lazım.

E
1/5

KESİNLİKLE ÖNERMİYORUM! Midpoint markasına yakışmayan şubedir.Yıllardır arkadaşlarımızla Midpoint’e gideriz ilk kez bu kadar kötü hizmet,kaba söz hatta küfür duyduk.Markaya hiç yakışmayan,markanın imajını yerle bir eden bir şube.M..t isimli erkek garson defalarca küfürlü konuştu,tamamına şahit olduk.Servis ise çok çok kötü.Çay istersiniz “çay yok burda “cevabı alırsınız,3 kere çay kaşığı istedim getiren olmadı.Çay gelince de pottan bayat çay verildi.Resmen niye geldiniz muamelesi yapılıyor.İlkkez böyle kalitesiz bir hizmet gördüm,çok yazık…

Y
4/5

“Senin kahvaltın” tabağından aldım. Doyurucu standart bir tabak, sınırsız çay eşliğinde. Arkadaşım da “Cream Garlic Chicken” denedi, tadını beğendi, porsiyonu da yeterli. Hafta sonu olduğu için mekan oldukça kalabalık oluyor. Bize denk gelen garsonlar çok kabaydılar ne yazık ki.

A
5/5

Yemekleri çok lezzetli fiyatları da çok uygun diğer restoranlara göre hizmeten çok memnun kaldık fakat yaz mevsiminde bir soğutma sistemin olmaması kötü

G
1/5

Dün gece 74 yaşında babam ve 68 yaşında annemle aquaflorya daki restoranınıza gittik. Her masa boş oldugu halde 4 genç kız annemi kasıtlı olarak ittirip anneme laf söyleyip arkasına sıkıştı. Biz de BU KADAR MASA BOŞ BUNU BİLEREK YAPTINIZ dedik. Konu burda kapandı büyümedi ama İşletme müdürünüz oldugunu söyleyen biri geldi. Dediği laf ONLAR BİZİM MİSAFİRİMİZ. Yuh yaa biz neyiz dedik yanımdaki 4 kişi de duydu tanıktır. Bizi sakinleştirmek değil daha çok o 4 kıza karşı kışkırttı. Halbuki sorun bitmişti ve kavga çıksın diye ugrastı. Ve biz kızlarla bu cümle dışında bir sorun yaşamadık. İŞLETME MÜDÜRÜnüz neden kavga çıksın diye çabaladı Bu nasıl işletme müdürü ??? ANNEMDEN ÖZÜR DE DİLEMEDİ KADINA SAYGISI YOK YAŞLIYA SAYGISI YOK BİR ANNEYE SAYGISI YOK Bu arada yemekler harika, servis personeli de harikaydı. O konuda sezarın hakkı sezara. İşletme müdürünüz niye böyle?

E
1/5

6 garsona sipariş vermek istediğimizi söylememize karşın alaycı tavırlarla az sonra diyerek geçiştirdiler. Sipariş vermek bu kadar zor olmamalı, midpoint kalitesi işte böyle garsonlar yüzünden düşüyor. Bu şubenin sahibi veya yetkilisi bunları okumalı ve insanların bu yüzden midpointten soğuduğunu anlatmalı

M
1/5

7 defa 7 ayrı garsona sipariş vermek istediğimizi söyledik. Geliyorum diyerek yanımızdan ayrıldılar. 8. Defa arkadaşımın pardon demesiyle gelen garson. Bağırmanıza gerek yok diyerek cevap verdi. Söylediğimiz kelime *PARDON* du. Ve evet sesli bir şekilde söyledik kaale alınmadığımız için. Yetişemiyorsanız masa sayısını azaltın veya çalışan sayınızı arttırın.

B
1/5

Rezalet bir deneyimdi, sürekli florya taraflarına gidiyoruz arada bir uğrarız Midpointe de ama şef değişmiş sanırım burger çok kötüydü ekmek bayattı, bir kola getirecekler yemekten 10 dakika sonra geliyor getirdikleri kolayı 10 dakika sonra açmaya geliyorlar, bir sos istiyoruz 20 dk sonra geliyor, üstelik fazla ödeme aldılar fark etmesek 235 tl boşuna gitmiş olacak, yorumları dikkate almalısınız, bir daha asla..

G
3/5

Adını duyurmuş bir marka olarak hizmet ve atmosfer açısından sınıfta kalıyor maalesef. Bugün sipariş vermek için yarım saat bekledik . Sizi görmek için değil görmemek için uğraşıyorlar. 3 yıldızı da Rüzgar Bey'e verdim bizi sadece o gördü 😄

A
5/5

Çok güzel bir manzara ve lezzetli yemekler sahib.

M
1/5

17.06.2024 tarihi saat 19.00 civarında oturmak için garsonun ilgilenmesini beklerken, diğer taraftan gelen 6-7 tane arap müşteriyi görünce garsonun gözlerinde dolar belirdi ve bizi unutup arap müşterilerini boş olan masaya alıp bize “sıra var” dedi. Bir daha asla önünden bile geçmeyeceğiz. Marka olan midpointe hiç yakışmadı ve koskoca bir sıfır!

H
1/5

Şu an buradan yazıyorum o kadar kötü bir kahvaltısı var ki. Peynir tabağı rezalet imza bir peynir yok. Ne olduğu belli olmayan tek çeşit muhtemelen Çerkez peyniri. Ne ezine ver ne eski kaşar ne başka bişey. Böreğimsi Bir şey geldi sopsoğuk dünden kalma muhtemelen. Hiç bir ürün kaliteli değil özensiz. İlk kez geldim. Bu markaya yakışmıyor. Bir daha gelir miyim? Asla. Bu arada 1 puanı bile haketmiyor yazık. Big chefe devam.

E
4/5

Haftasonu kahvaltı için gitmiştik ama saat 13 olmasına rağmen kahvaltı seçeneğinin bittiği söylendi, saat olarak kahvaltının bitmesini anlamıyorum. Hamburger ve pizza söyledik lezzetli değildi. Garsonlar çok sıkılmış işlerinden, bunu fazlasıyla müşteriye yansıtıyorlar. Tek olumlu yanı manzarası.

U
1/5

Bugün iftar için gittik. Yemekler iftardan 20 dk sonra geldi ve buz gibiydi. Garsona ısıtmasını rica ettiğimizde ısıtamayız diye cevap verdi. Bizde bu şekilde yemeği kabul etmeyince yemekleri götürdü ve 5 dk sonra ısıtmış gibi getirdi ama yemekler ilk geldiği gibi soğuktu yani ısıtmadan aynı tabağı geri getirdi. Yemekten lezzet alamadık Bir daha asla gitmem oraya. Berbattı

F
3/5

Deniz manzaralı güzel bir mekan, çalışanları da genel anlamda düzgün ama haftasonları aşırı kalabalık. Özellikle Marmaray durağının açılması sonrası gelen müşteri kitlesi iyice avamlaştı malesef. Turizm şirketlerinin servislerle taşıdığı Arap müşteri kalabalığı da ayrı bir sıkıntı, bu nedenle artık AquaFloryaya nadiren gidiyorum. Haftaiçi mesai saatleri dışında bu lokasyonu tavsiye etmem.

S
1/5

Kırgız mı kazak mı ne olduğunu bilemediğim cinsten yabancı uyruklu personeller çok zeki kafalarıyla hesapla beraber zorla servis ücreti talep ediyorlar. 2 kişi için 1300 tl hesap ödedik zaten. Kuver yansıtsaydınız hesaba dediğimde kıt Türkçesiyle servis ücretimiz hesaba yansımıyor gibi bir şeyler söyledi. Postan ayrıca tip çektirdikten sonra bu zorunlu değil falan diyor. Midpoint düzeyine yakışmayan hareketler. Gerekli personel hakkında işlem yapılmalı.

H
3/5

Atmosfer harika ama çalışanların tavırları çok çirkin. Çok kaba davranıyorlar, garsona sipariş vermek için uğraşıyoruz resmen. Böyle bir marka için üzücü.

M
1/5

parayı çöpe atmak istiyorsanız tercih edebilirsiniz. hızlı ve leziz kahvaltı söyledik. leziz bir yanını göremedim. aşçıları yumurta pişirmekten bir haber sanırım tavaya yapışık yiyemedim. salatalığın yarısını kesip veriyorlar 3 adette çeri domates. yanına bir yeşillik bile eklenmiyor. buna 230 tl istemeye çekinceleri yok. cajun basket soğuk ve tavuklar lastik gibi. aşçıdan memnuniyet olmadığı belirtildiğinde de 60 şube var cevabı veriliyor komik ve yazık bir hale geldi bu ülkenin durumu.

S
4/5

En güzel manzaraya sahip Midpoint restoranlarından biri Aqua Florya’da. Hele ki güneşli havaya da denk geldiyseniz çok şanslınız demek ☺️ Her restoranda olduğu kadar eksikleri var tabi tolere edilebilir cinsten. Personel genellikle nazik ve yardımsever. Sadece yemek için değil çay ve kahve içmek için de tercih ediyorum. Sunumları hiç fena değil. Böğürtlenli cheesecake’in böğürtlen sosuna bayıldım. Şekersiz ve yoğun 👌🏼

K
1/5

Hizmet çok kötü çalışanlar yüzsüz yiyecekler geç veya gelmiyor midpointe yakışmayan bir işletme yemek geliyor bitiyor içecek yemek bittikten 10 dakka sonra geldi iptal etiremiyoruzda olay parası değil yanlış hizmet yakışmadı

F
1/5

REZALET!!!! BİRAZÖNCE YEMEK YEDİK ÇALIŞANLAR ASABİ DENİZ BÖLÜMÜ ÖZELLİKLE İLGİLENENLER REZALET NASIL DENETLEYEN OLMAZ Bİ SORUNMU VAR NEDİR GERGİNLİK DİYE SORUYORUM CEVAP ALAMIYORUM YEMEK İSTEDİK TAVUKLU SALATA ÇITIR ÇITIR GELEN ETİLER ŞUBEDE DİĞER AVMLERDE GELENİN AKSİNE YUMUSAÇIK İÇİNDEKİ KAŞAR BEKLEMEKTEN TAŞ OLMUŞ BİR YEMEK GETİRDİLER HALİYLE DEĞİŞMESİNİ İSTEDİK DAHA 1 ISIRIK ALMIŞTIK SÖYLENE SÖYLENE GÖTÜRÜYO ARKASINDAN NEDİR SORUNUN DİYE SESLENDİM TAKMIYOR Bİ GARSON SANDELYENİZ BOŞMU DEMEDEN HURRA YANIMDAKİ SANDALYEYİ ÇEKİYOR YENİ GETİRDİĞİ YEMEK ESKİSİNDEN DAHA REZALET TAŞ GİBİ OLAN KAŞARIN ÜZERİNE BİRAZ KAŞAR RENDELEMİS ISITMAMIŞTA RENDELMİŞ GETİRMİŞ GİTMEYİN ARKADAŞIM GİYMEYİN YEMEK YEMEYE BÖYLE KAZANDIRMAYIN ÇAY KAHVEYE GİDİN YEMEK TÜKETİLMEDİKCE ANLARLAR HATALARINI HERALDE BİRTANE MÜDÜRÜ YOKMU BİR TANE DENETLEYENİ YOKMU ÇAKMAĞINIZ VARMI DİYE BİR SORU YÖNELTİYOSUNUZ ÖYLE BİR YOK CEVABI ALIYOSUNUZKİ SANKİ KÜFÜR ETMİSSİNİZ SONUNDA BİTANESİ SAĞOLSUN BUYRUN EFENDİM DEMEYİ BİLDİ MÜŞTERİ KARŞINIZDAKİ YA KÖPEK DEĞİL AZICIK SAYGI LEZZETLİ İKİTANE YEMEK BİŞEYLER İÇMEK İSTEYEN İŞLETMENİZE PARA KAZANDIRICAK VELİNİMET VALLA BİZİM DÜKKANIMIZA GELEN BİR MÜŞTERİYİ BİZ BAŞIMIZIN ÜZERİNDE TAŞIYORUZ SUÇ ASLA SİZİN DEĞİL BİZİM BİZ KAZANDIRIYORUZ SONUÇTA UMARIM ÜSTTEKİ KİŞİLER OKURDA ÇEKİDÜZEN VERİR AİLEM VE BEN OLMAK ÜZERE 7 KİŞİ DAHA KAYBETTİNİZ BİTİŞİKTE BİGCHEF VAR DİP DİBE HAYIRLI OLSUN SİZEDE

S
5/5

Ortam güzel, açık alan deniz manzaralı, yemekler lezzetli ancak fiyatlar yüksek.

E
1/5

Maalesef servis çok zayıf özellikle sabahları personel sıkıntısı yaşıyorlar. Bir çay ve ekmek 5 defa söyledim. Buraya sık gelirdim her seferinde servis hizmet kötüye gitmekte birdaha gelmeyeceğim

A
1/5

İstanbul'un en kötü Midpoint i diyebilirim, çalışanlar ilgisiz ve üslupları inanılmaz kötü, servisi yapan arkadaşın elleri tırnakları pislik içinde, etrafın temizliği de aynı şekilde hijyen olarak kötü, 35 derece havada verdiğimiz içecek siparişine buz bile atılmadan gelmesi ayrı bir rezalet Midpointe yakıştıramadım.

S
1/5

Hayatımda gördüğüm en berbat deneyimdi garsonlar aşırı saygısız ve ilgisiz serpme kahvaltı berbattı üstüne 2 kişi 700 tl su bile 50 lira sakın sakın diyorum

D
1/5

Üstü kapalı bahçe alanında top sakallı otuzlarının sonlarında 180 boylarında hafif tanık tenli kısa saçlı çakalları hafif açık garson arkadaşın acilen terbiye dersi alması lazım,yanlış sipariş aldığı halde ters ters bakmalar,masaya biraz yemek döküldüğü için masayı silermisiniz dediğimde kardeşim ben zaten silicektim sen kimsin diyip kavga çıkarmaya çalışmalar enterasan tavırlara giriyor arkadaş acilen psikolojik destek görmesi gerek böyle bir işletmese böyle çalışanlar olur mu

I
3/5

Eşimle birlikte iftar için gittik. İftara çok az kala oturduk. Ona rağmen iftardan önce yemeklerimiz geldi. 10 dk sürmedi diyebilirim. Bu beni biraz şüpheye düşürdü. Nihayetinde eşimin burgeri çok kötüydü. Köftesi vasat, ekmeği bayattı. Buna rağmen benim söylediğim şnitzel güzeldi. Bir daha geldiğimde buna dikkat ederek köfteli bişey almayacağım

R
3/5

Pazar kahvaltısı için gitmiştik. Kahvaltı lezzet çeşitte sorun yoktu ancak servis çok yavaştı. siparişlerin bi kısmını unutmuşlar, biz uyardıktan sonra getirdiler. Çalışan sayısı sanırım yetersiz ve yoğunluktan dolayı hizmette yavaş kalıyor. Çayı bile bir kaç uyarıdan sonra termostan doldurabildiler (masaya bıraksalar biz halledebilirdik). Çalışan sayısı arttılabilse hizmet kalitesi de bir miktar yükseltilebilse güzel mekan denilebilir.

R
3/5

Pandemi döneminde uzun süre kapalı olan restaurant, aybaşından beri ful çekiyor. Sıra bekliyorsun. Fakat yemek ve servis kalitesi düşmüş. Eğer böyle devam ederse müşteride yavaş-yavaş çekilir. Fiyatlar ortalamanın üstü

E
1/5

2 saat boyunca sipariş alınmadı sürekli tamam geliyoruz diyip gelinmedi söylediğimde kusura bakmayın yoğunuz dediler şikayet edicem dediğimde sallamayarak edin dendi 01.06.2024 18:00 suları

B
4/5

En son gittiğimizde garsonlar çok gergindi nedense. O yüzden ortamı terk etmek zorunda kaldık. Genel olarak aquaflorya favorim diyebilirim.

A
1/5

Garsonlar ilgisiz restorana giriyoruz sipariş almakla ilgilenen yok self servis yapalım o zaman içeceği de biz hazırlayalım

Ş
1/5

Paranızla rezil olacağınız bir mekan garson geliyor sipariş almaya şahsın hali tavrı o kadar gergin ki bir hakaret etmediği kaldı. Alt tarafı 5 içecek siparişi alacak siparişlerin 2 si yanlış 1 i eksik. Başka bir garsonla siparişi düzeltiyoruz mekan kalabalık haliyle yorulabilir keyifsiz olabilir ama sen hayatında 1 kere gördüğün bir insana böyle saçma sapan davranamazsın hizmet kepazelik esmer kısa boylu 35 yaşlarında eleman

E
1/5

Bir garsonun arkadaşa sorarak ve onun yönlendirmesiyle başka bir masaya geçtik ,daha sonra gelen başka bir kadın çalışan tarafında nezaketsiz bir şekilde oturduğumuz masadan kaldırıldık bu nasıl bir işletme nasıl çalışanlar anlamış değilim hiç tavsiye etmiyorum

Y
3/5

Hizmet çok ama çok yavaştı bir hesap için uzunca bir süre bekledik. 2-3 garson aynı masayla ilgilenmekten başka masalarla ilgilenemiyordu.

K
1/5

Erkek olarak gidiyorsanız siparişinizin 40 dakika sürmesine alışmanız gerekiyor. Garson çağırdığınızda görmezden gelinirseniz şaşırmayın

Z
5/5

Özenli, güzel bir kahvaltı ve ferah bir mekan için en çok tercih ettiğimiz yer. Her geldiğimizde memnun ayrılıyoruz.

L
1/5

rezalet resmen sosları üstümüze fırlattılar mantar çıkartabilir miyiz dedim yoğunlukdan dolayı olmuyo dedi alakasını çözemedim bile çok sinirliyiz ayrıca tavuklarıda çok kötüydü rezalet ötesi asla önermiyorum

E
1/5

O kadar kötü bir kahvaltı deneyimi yaşadık ki servis aşırı yavaş çalışan arkadaşlar istekleri getirmek yerine tamamen muhabbet ediyorlar . Çay istedik gelmedi ekmek istedik gelmedi haftasonu kahvaltımız tamamen kabusa dönüştü . Hayatımda bu kadar kötü bir servis görmemiştim . Kesinlikle önermiyorum.

H
1/5

Garson ilgisiz ve başı boştu .. Korean chicken ( buz gibi geldi ) ve Sezar tavuklu salata siparişi verdik İçecek multi mix inanılmaz kötü idi .

N
1/5

Geçtiğimiz gün ziyaret ettiğimizde Midpointe hiç yakışmayacak şekilde hizmet aldık ve bir daha gitmeyi düşünmüyoruz. Bir pizza, bir ravioli, bir mc& Cheese söyledik. Ravioli fena değildi, geri kalan iki yemeğin tadı hiç güzel değildi. Ardından flat white söyledim ancak tadı asla flat white gibi değildi, düz filtre kahve getirdiklerini düşünüyorum. Arkadaşım white chocolate mocha istedi, üzerinde kremasi olması gerekirken o da yoktu. Bizimle ilgilenen kadın garsonlar güler yüzlüydü, teşekkür ederiz. Bir diğer çalışan ise sürekli ışıklarla oynadı ve açıp kapattı. Bir problem vardı herhalde ama müşterilere bir açıklama da yapılmadığı için herkes rahatsız oldu. Ayrıca tuvaletleri de pisti kullanamadim. Bu hizmetin üzerine bir de kişi başı 500 tl hesap ödeyince gerçekten bir daha gelmek için hiçbir sebep kalmıyor.

H
5/5

Evime yakınlığı sebebiyle sık sık gidiyorum. Iyi yemek ve güzel müzik bir arada, günbatımı manzarasını yakalayınca daha da güzel oluyor. Sadece aşırı kalabalık çoğu zaman yer bulunmuyor.

E
1/5

Kafamiza atar gibi servis yapmasalar guzel bir yer aslinda fakat kesinlikle tum kadro kaba dayak yemek istiyorsaniz gidin

I
3/5

Eski midpointi aramayalı çok oldu lakin kalite cidden her gidişimizde daha da düşüyor. Aqua Florya mekan bakımından çok vasat olduğu için nadiren tercih ediyoruz ama ciddi gelişme gereken bir yer. Köri soslu tavuk söyledik. Salatası kötüydü tavuk lezzetsizdi ve servisin gelmesi de yarım saati geçti. Fiyatlar zaten malum sürekli artıyor en azından kalite olsun istiyor insan. Çalışanların tutumu oldukça iyiydi yalnız sayı kesinlikle yetersiz. Müşterilere yetişmekte zorlanıyolar. Ayrıca dış bölümdeki havalandırma aşırı yetersiz. İçeride de beklediğimiz serinlik yoktu. Yaz sıcağında müşterileri geçtim orada çalışanlara yazık. Bir sonraki gelişimizde iyileştirme yapılmış halde bulmayı umarız.

B
1/5

Asla ilgi yok sipariş eksik ve geç geliyor temizlik vasat servis vasat bir şeyi 4/5 defa tekrarlamanız gerekiyor haftaiçi haftasonu farketmiyor sürekli böyle şube işletmesinde sıkıntısı var sanki garsonlar zorla çalıştırılıyor kesinlikle denetleme gerekiyor

D
1/5

Rezalet bir deneyimdi bir daha asla gitmeyeceğim. Çalışanlar bizi resmen azarladı kibar davranmaya devam ettik buna rağmen bize karşı kaba kaba konuştular kahvaltımız zehir oldu. Serpme kahvaltı buz gibiydi çay dahil azar işitmemek için yeni çay istemeye korktuk. Rezillikkkk

B
3/5

İlk defa bir Midpoint sevemedim. Çalışanlarından bazıları aslında nasıl bir yerde çalıştıklarının farkında değil. Çalışan sayısı yetersiz gibiydi yavaş kalıyorlardı yönetilmesinde de problem var. Mutfak normal aynı lezzette fakat diğerlerinin de mutfağı güzel bu bi fark yaratnıyor.

O
2/5

Hizmet çok kötü. Yetersiz eleman sayısı nedeniyle olduğu söylenerek 2 saat oturmanıza rağmen boşları almaya kimse gelmedi.

S
5/5

Ruzgar bey bu midpoint subesinde cok uzun yillardir verilmeyen kalitede bir servis veriyor. Caliskanligindan ve nezaketinden oturu kendisine tesekkur ederiz

E
2/5

Ne zaman gelsem garson bulmak zor, sipariş vermek zor alt tarafı tavuk siparişi verdik 30 dakika bekledik ki paket yani ama her zaman servis çok kötü

E
1/5

Dışarıda oturmak için geliyoruz saat 8 de dışarıya alamıyorum diyorlar, ama insanlar oturuyor belki 11 e kadar oturacaklar bir saat belirleyın o saatten sonra oturmasınlar çok güzel bahar yaz havası yağmur yok soğuk olduğu için diyor soğuksa oturan insana soğuk

Ş
5/5

22 mart Ramazan olmasina ramen lezzet hiz ve ramazana ozel fiks menusu cok lezzetliydi. Avm ici cikis kapisanin oraya bakan 2 garson arkadasimiza ayrica tsk ederim.

Y
1/5

Yemegin yaninda getirilen garnitur bir gun onceden kalmis ve bayat. Yaninda gelen et kuru ve tatsizdi. Oldukca kotu

A
4/5

Serpme kahvaltı yedik. Üç kişiye 2 kişilik serpme yetti de arttı bile. Erken gitmezseniz koltuklarda yer bulamazsınız. Servis de gayet iyi.

R
1/5

Bir saattir öyle bekliyoruz da yer gösterecekler yemek yicez . Yer gösteren kız insanı terslemesini bırak ukala cevaplar vermesi de cabası ,dolgusu kadar işiyle ilgilense daha güzel olur .

A
1/5

Yemekler çok geç heldi soğuk özensiz yeşillikler neredeyse küflenmiş yemeğin yanında çay geldi kaynar sudan farkı yok dem yok inanılmaz kalitesiz bir midpoint

Y
1/5

45dk bekleme süresi, soğuk yemekler, Bayat ekmek, vasat yeşillikler, inanılmaz açık gelen çaylarımızla berbat kahvaltımızı yaptık.

T
5/5

Mekan güzel, personel güzel, manzarada güzel eee daha ne olsun, bence fiyatlarda güzel, teşekkürler

M
4/5

Dün 5 kişi kahvaltıya gittik her sey çok güzeldi. 1 masayı birleştirmelerini rica ettik ama masayı birleştirmediler. Masa başında oturan arkadaşımız sıkıştı.

B
1/5

Bazı çalışlanlar için konuşuyorum ki böyle suratsizlik olamaz hizmet 0 çağırmak için işaret yapıyoruz görmezden geliyorlar su rat beş karış paramızla rezil oluyoruz normalde bu işletmeye çok severek gelirdim ama buradaki hizmetten sonra daha da gelmem getirmem misafirimi getirdim pişman oldum .

Y
1/5

yaptıgım en kötü kahvaltıydı. Servis sıfır . şanslıysanız istediginiz sey yarım saate gelir hic gelmeme ihtimali cok daha yüksek

N
1/5

Menüye yeni makarna olarak trüf mantarlı makarna eklemişler.Makarna kestane mantarlı olarak geliyor.Sorduğumuzda ise trüf yağı kullandıklarını söylüyorlar.Ya adını değiştirin yada mantarı değiştirin,yanıltıcı ve trüf ile pek alakası yok

A
1/5

Bu üçüncü sefer geldik gıda zehirlenmesi yaşadık .. özelikle Bu şubede Tavuk ve Sebze yemeklerine Dikkat!! Yıkamadan mi Kaliteden mi Hijyen mi Nedeni ise Burası incelenmesi Gerek 👎🏻

D
5/5

Midpoint şubeleri arasında lokasyon olarak en güzel olanı, menü içeriği zengin ve lezzetli, personel olarak bazıları ilgili bazıları ilgisiz diyebilirim, fiyat olarak ortalama.

H
1/5

Ortamı güzel sarıyor ama hizmet sıfır sıcak isteğimiz şeyler soğuk geliyor yiyeceğimiz veya içeceğimiz şeyler garsonların sanki annesine küfür etmiş gibi bi suratları var bune’dir arkadaşım ya

Y
3/5

Alinazik porsiyonu yarım porsiyon bile degildi ama tadı guzel. Cızbız kofte de fena degil. Tropik limonataya bayıldım.

D
2/5

Karidesli ravioli ve tetlı olarak chocolate duet yedik. Tatlı berbattı. Menünün altında hiçbir içerik yazmıyor ama o çikolata dedikleri şey çikolatalı hazır sos gibi ve tadı ağzınızı buruyor. Çilekler deseniz, hepsini toplasak bir çilek ederdi. Mini mini bir şeydi. Beyaz olan sosu nispeten iyiydi ama kötünün içinde güzellik aramak gibiydi. Ravioli çoook domatesliydi. Karidesleri güzel pişmişti. Ama bu kadar, o da kötüydü. Üstelik bunları garsona şefe iletmesi için söylediğimizde garson bize yemekleri taraftarı olduğu takımı savunur gibi savundu. Yemeklerine bu kadar para verdiğim bir yerden kesinlikle daha iyi bir yemek performaansı bekliyordum. Hayalkırıklığına uğradım. Gittiğim en kötü midpoint. Şimdi Tchibo da kahve içerek ağzımın tadını düzeltmeye çalışıyorum.

Ö
4/5

Anne kahvaltısı çok güzel ve özenli. Ama bir dahaki sefere French kahvaltı deneyeceğim.

S
1/5

Midpoint Aquaflorya restoran, personelinin saygısız ve müşterilere kötü davranmasıyla ilgili kötü bir deneyim yaşadık. Personel, müşterilere karşı nezaketsiz ve kaba davrandı. Bir daha asla buraya gitmeyi düşünmüyoruz.

O
5/5

Efenim merhabalar, Florya Midpoint teyim. Hava çok güzel ve manzarası harika bir restorant. Sanırım havanın güzelliğinden kaynaklı yoğunlukla beraber hizmet biraz yavaş fakat manzara farkıyla beraber absorbe edilebilir diye düşünüyorum. Sadet kısmında ise Kaburga burger + limonata 250 TL. + Manzara - Kaburga burgeri beğenmedim, ben gene köfte halinde olur diye düşünmüştüm. Tiftiklenmiş eti hamburgere pek yakıştıramadım ama beğenenlerin olacağından da eminim. Saygılar, sevgiler.

M
1/5

Garsonlar sanki küfür etmişiz gibi davranıyorlar buraya ilk gelişimdi buda son oldu.

Y
1/5

Garsonlar aslaa ilglenmiyor 2saar bekliyoruz insanalrla göz teması kurmaktan kaçıyorlar Kahvalatı saat 1 bitiyor dediler 1.10 da asla kabbul edilmiyor manzara güzel ama servis berbat

A
1/5

İstanbul’daki açık ara en kötü Midpoint. Servis kalitesi , yemek bekleme süresi her şey bu kadar kötü olabilir

İ
1/5

Kahvaltı için gittik fakat garsonlar çok ilgisizdi. Kahvaltı tabaklarını bırakıp gittiler ne bir ekmek ne bir çay hatırlatmamıza rağmen bir türlü gelmedi. Bir daha gitmeyeceğimiz bir yer oldu.

O
1/5

Garson hanımefendi, oturmak istediğim yere sert bir üslupla burası için masa bekliyordu diyerek göz devirdi. Genel olarak çok yavaş.

M
1/5

01.01.2024 tarihinde, şehir dışından gelen misafirlerimle kahvaltıya gittik. 1480 tl hesap geldi. 1500 tl bıraktım. Para üstü geldi. Bende garson arkadaşa alabilirsiniz teşekkür ederim dedim. Para üstünü beğenmiş olacakki, misafirlerimin yanında hiç beklenmedik şekilde, hesap defterini açıp , masanın ortasına kadar itti. Bu kadar para fazla olur alamayız şeklinde ukalaca bi tavırla karşılaştım. Bahşiş vermek zorunda değildim. O an o kadar müsaittim o kadar bıraktım. Yetkililerine konuyu aksettirdigimde, mahcup şekilde özür dilemelerini bekledim.ama sanırım tüm kadro arsızlıkta yüze çıkmış olacaklar ki.,geçiştirildim özür bile dilenmedi. Mekana gitmek isteyenler için tavsiyem Gitmeden önce iyi düşünün. bahşişi az bulurlarsa sizi rencide ederek fazla bahşiş almaya çalışıyorlar. İşletmecilere de bi kerede burdan belirteyim Bu yapılan terbiyesizligi kabul etmiyorum. sonuna kadar uğraşacağımı burdan bi kere daha belirteyim.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Ataköy 3-4-11, Ataköy 3-4-11. Kısım Mah. Makbule Atadan Cad. 4, Kısım Çarşısı No:38, 34158 Bakırköy/İstanbul

💬 Temiz,güvenilir ellerden çıkan lezzetli yemekleri benim ve ailemin vazgeçilmezi.Çocuklarıma güvenle yedirebildiğim birbirinden lezzetli yemeklerin arasında seçe...

📍 Şenlikköy, Yeşilköy Halkalı Cd. No:93, 34153 Bakırköy/İstanbul

💬 Merhaba Dostlarım! Yaz sıcağından kaçıp ferahlamak için bir yer ararken kendimi Mizu'da buldum. Hemen yanında bulunan Gym'de biraz sabah teri döktükten sonra pr...

📍 ATAKÖY 7-8-9-10. KISIM ÇOBANÇEŞME E-5, Yan Yol NO: 16/2 D:19, 34158 Bakırköy/İstanbul

💬 Kruvasan çeşitleri denemelisiniz ✨⭐️

Bakırköy En İyi Sanat kafe Listesi

📍 Yeşilyurt, Sahil Yolu Cd. No:2, 34149 Bakırköy/İstanbul

💬 Daphane Restaurant'ın tüm çalışanlarına çok teşekkür ederiz. Yunus Memiş bey ve Bahtiyar beye ilgileri, güzel zarif suprizleri, nezaketleri ve yardımları için ç...

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur