Sur Yapı Marka Avm MADO

Sur Yapı Marka Avm MADO

Sur Yapı Marka Avm MADO, Restoran, Burma restoranı olarak Odunluk, Mihraplı Cd. 6/A 16110, 16110 Ni̇lüfer/Bursa adresinde bulunmaktadır. Sur Yapı Marka Avm MADO 100 yorum ve 2.2 puanlamaya sahip.
Adres: Odunluk, Mihraplı Cd. 6/A 16110, 16110 Ni̇lüfer/Bursa
Kategoriler: Restoran Burma restoranı
Çalışma saatleri: Cumartesi 10:00–22:00,
Pazar 10:00–22:00,
Pazartesi 10:00–22:00,
Salı 10:00–22:00,
Çarşamba 10:00–22:00,
Perşembe 10:00–22:00,
Cuma 10:00–22:00
Google Haritalar'da Aç

Sur Yapı Marka Avm MADO Yorumları

N
1/5

Salatanın içinden böcek çıktı. Gösterdik özür bile dilemediler. Sadece garson durumu ileteceğini söyledi. İnsanlık hali normaldir dedik oturmaya devam ettik bir an önce kalkalım diye gözümüzün içine baktılar. Servis kötüydü. Kal geldi garsonlara

T
1/5

Verilen ürüne göre fiyatlar fahiş derecede. 1 küçük çay ve 1 su için bugün 82 tl ödedim. Kahvaltı tabağı (hızlı Kahvaltı) icin 560 tl ödedim. Servise gelince, sanki bedava veriyorlar gibi servis yapılıyor. Herhangi bir fırında veya pastanede 4'te bir fiyatına doyarsınız, hem de daha iyi ürün verilir.

E
1/5

Getirilen profiterolun resimdekiyle alakası yoktu ve cikolatasi çok pürüzlü bi kivamdaydi ve ekşimiş gibiydi sikayet edince de oranın sözde müdürü gelip lakayik cevap verdi "bende fotografta yakışıklıyim ama burda farkliyim"dedi utanmaz ve saygisiz bi tavirla dava açardım ama yanimda arkadas bos ver dedi sadece araplara hizmet verin siz cunku onlar agzinin tadini bilmiyo ne verirseniz yerler ayrica çayda soguk geldi tatlidan 10 dakika sonra geldi foto ekliyorum profiterolden anlayan biri çıkar elbet

Z
1/5

Yabancı uyruklularla ilgilenmekten malesef kendi milletini göremez olmuş bir firma. Kendi ülkemizde 2. Sınıf vatandaş muamelesi görüyoruz. Verdiğimiz sipariş 50 dk sonra geldi ve bizden sonra gelen tüm yabancı uyruklulara daha önce servis yapıldı . Ayrıca tatlı olarak magnolia istemiştik çok bayattı. Kahve fena değildi. Ortam çok gürültülüydü .

S
5/5

Sini kahvaltisi sunumu ve lezzeti ile beni her zaman çekiyor. Peynirleri çok lezzetli ve yeterli salçasını çok seviyorum az acılı sınırsız çay ikram ediliyor çalışan lar ilgili cayimiz bitmeden yenisi geldi tatlılardan favorim ise burma kadayıf kesinlikle maraş dondurması ile birlkte denenmeli

L
1/5

Atmosfer, ambiyans fena değil. Fiyatlar bir miktar yüksek. Ancak menüde yazan ile sizin siparişiniz genellikle uyuşmuyor. Bunu soylediğinizde ise bahane hazır- " Biz zaten bunu menümüzde belirtiyoruz" diyorlar. Menüyü güzel parlatıyorsun ama gelen sipariş, malzeme ve hatta miktar olarak bile eksik. Şımarmışlar. Vergi dairesinden sıkı bir denetim şart, bence...

Ş
5/5

Bursada gelmekten keyif aldığım madonun en iyi şubelerinden diyebilirim. Şekersiz dondurması bal badem özellikle tavsiyemdir. Kahvaltısı çok başarılı

S
5/5

Mado' nun genel atmosferi zaten nezih. Tabi işletmeden işletmeye de değişir bu durum. Akşam kahve içmek için oturduk arkadaşımla. Kalabalıktı ona rağmen servis gayet hızlıydı ve ilgiliydiler. Filtre kahve ve tatlı tercih ettik. Mado' da ben lezzetsiz bir şey hiç yemedim zaten şimdiye kadar. Keyifliydi.. tavsiye edilir.. teşekkürler🌺

E
4/5

Bugün arkadaşım ile sini kahvaltısını deneyimledik. Gerçekten yediğimiz herşey lezzetli bir kahvaltıydı. Peynir çeşitleri, reçelleri, sucukları yumurtaları, ve özelikle börekler muhteşemdi👌👌👌👌 az çeşit öz çeşit bence😋 Burada genel olarak yine sıkıntı çalışan personel bizle ilgilenen bir arkadaş gayet iyiydi ama başlarındaki suratsız, ve çoğu malesef arapların hizmetkarı gibi davranış sergiliyorlar. Anladık araplarda para var da ,bizde müşteriyiz hayra oturup yiyip içmiyoruz yani🙄 biraz daha özverili güler yüzlü çalışma arkadaşlarını tercih edin bir müşteri olarak dile getiriyorum.

Ç
1/5

Bu sıcak havalarda birşeyler içelimde serinleyelim diye Markanızı tercih ettik. Fakat ilkten siparişini verdiğimiz Milkshake yanlış geldi değiştirmelerini istedik doğru siparişini verdiğimiz içeceğemiz geldi. Milkshake miydi sıcak kahvemiydi anlayamadık. Açıkçası memnun kalmadık sonuç olarak burada hizmetin karşılığında bir ödeme yapıyoruz başka kişilerinde mağdur olmamaları adına yorumu paylaşıyorum.

T
2/5

Genellikle Madoyu tercih ederim ve domates çorbalarına, ayrıca sunumlarına bayılırım. Ancak burası için pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Öncelikle menüler kirli yırtık, menü üstünde yemek lekeleri bulunuyor. Kurumsal bir firma için affedilmez bir hata. Personel ilgili ancak yeteri kadar motive değil. Arap turist yoğunlukta. Hijyen eksik. İstediğim domates çorbası hem sunumu hemde tadı değişik. Personel maskesiz. Çorba ağzı açık.

Ö
1/5

Baklavasi bayatti, cok beklemis sanirim. Bir tatli markasinda baklavanin bayat olmasini gercekten anlayamiyorum. Fiyat kalite arasinda kesinlikle bir denge yok.

E
1/5

3 kahve bir su şipâriş ettik şuyu onden istedik getirmédiler sonra sipârisjmiźi yan masaya verdiler biz tekrardan 15 dakikâ daha bekledik white mocha istememize rağmen normal mocha getirdiler şurupla kahve de hiç karışmamıştı hiç memnun kalmadık bir daha hiç bir şubesine adım atmam

M
4/5

Yıllardır değişmediğim bir mekan yalnız bugün aldığımız sini kahvaltıya (çay sınırsız olmasına rağmen kahvaltı süresince) çay ücreti yansıtmalarına anlam veremedim.

R
2/5

hayatımda yediğim en kötü tiramisuyu burada yedim desem yalan olmaz. eşim sufle yedi o güzeldi bir de böyle bir yere üzerinde kıl olan tiramisu geldi hiç hoş olmadı.

S
3/5

Telefonu şarja takacak priz yok, kasadaki çalışanın tavırları çok sert. Daha iyi pastalar yedim, pasta yemek için buraya gidilmez.

Y
1/5

Sözde kutsal toprakların mandasında, Türke rastlamanın zor olduğu saygısız hizmet ve kalitesiz tatlılarıyla “Acaba daha kötüsü olabilir mi?” Sorularınıza hayır bundan kötüsü olamaz dedirtecek kalitede bir mekânın m si falan. 2.8 lik puan ortalamasıyla “Acilen yönetime el atılmalı.” gibi bir fikir uyandırır umarım yetkililerde. Saygılar.

Ş
3/5

Tek kişilik kahvaltısı 125 TL ve sınırsız çay eşliğinde ama garsonlara ulaşıp 2’inci çayı isteyebilirsiniz. Kendinizi turist hissedeceğiniz mekan full Arap kaynıyor ve böyle mekana garson sayısı yetersiz. Sesleniyorsunuz duymuyorlar. Kahvaltısı gayet başarılı su böreği ve peynir çeşitlerine bayıldım.

Ş
1/5

25 dakika oldu oturuyoruz kimse sipariş almadı. Madolarda genel bi problem var verdigin parayı haketmiyor. Müdürler yönetemiyorlar muhtemelen liyakatsizlik var.

M
1/5

Mecbuiyetten tercih ettiğimiz marka yine şaşırtmadı. Tezgahtan baktığınız pasta çeşidini oturduğunuz yerde sipariş ediyorsunuz beş dakika sonra garson geliyor o pastanın servisi yok diyor. Ayrıntı soruyorsunuz bilmiyorum diyor. Sonra içeri gidip tekrar tezgahtaki arkadaşa soruyorsunuz pastalar değişti gelicek deniyor. Gelen pastanın keki un ufak dağılıyor doğru düzgün yenmiyor. Tazelik yok. Açıklama bile yapılmıyor. Ardında sade kahve siparişi verilip şekerli kahve geliyor iade ediliyor para vs. Konusunu bile yapmıyorum bunuda işletmeye iletiyorsunuz ama çalışan arkadaş bir özür dilemekten aciz. Sonuç olarak neden butik işletmeleri tercih ettiğimizi daha iyi anladık. Tamamen konum ve avm itibari ile Türk müşterileri önemsemeyen bir işletme.

G
1/5

Bugün kahvaltıya geldim kız arkadaşımla. Mudanya’dan koca yolu tavsiye üzerine geldim. Girerken, hoş geldiniz merhaba söylenmedi hiç bir şekilde hoş karşılanmadık. Oturduğum masa öyle bir haldeydi ki iki kez kendim sildim masamı. Ben çağırmasam kimse ilgilenmeyecekti. Kahvaltım geldi. Başka bir isteğim vardı ve sorulmadı asla. Ben Güler yüzlü bir şekilde garsondan istekte bulunmasam bana gülmeyecekti. Kendime zorla servis yaptırıyormuş gibi hissettim. Servis hizmet o kadar kötüydü ki asla asla gelmem. Kasadaki beyefendi en azından Güler yüzlü olabilirdi o da yoktu. Bu kadar kötü hizmet aldığımı hatırlamıyorum. Herşey çok kötüydü.

İ
1/5

Mado köy kahvaltısı iki kişilik söyledik ama kahvaltının hangi köye ait olduğunu anlayamadık. Muhtemelen Hollanda yerlilerin köyü olmalı. İşin garip tarafı görsellerle ile getirilen kahvaltı arasında uçurum olması idi. Biz görsellere göre iki kişilik söyledik ama doymak için iki sepet ekmek yedik. Yanında mümkün olduğu kadar küçültülmüş börek söyledik. Servis olduğunca yavaş ürünler mümkün olduğu kadar küçük ve lezzetsizdi. Bir daha mı asla

H
1/5

Kesinlikle çok kötü garsonlar çok ilgisiz,türk kahvesi aldım yanında lokum çikolata falan vermediler

A
3/5

Çok kalabalık ortam masalar dolu idi sıra bekledik oturmak için 😏sipariş verdikten 20 dk sonra gelen lezzetsiz orta yerine bol şekerli bir kahve idi 😔neyseki pasta güzeldi 👍

N
1/5

Hayatımda bu kadar berbat bi hizmet almadın o kadar rezil bir ortamki anlatamam giden pişman olur

M
2/5

Herkese iyi günler diliyorum. Toplantı odasında yemek ve toplantı gerçekleştirdik. Fakat toplantı yaparken çalışanlar ve amirler sürekli toplantı odasına girip durdular çıkarken kapıyı bile kapatmıyorlar. Çok saygısızca bir tutum sergilediklerini söyleyebilirim. Yemekleri güzel fakat saygı sıfır diyebilirim.

H
1/5

25 TL ye satmış olduğunuz americano küçücük üstelik soğuk üzerinde kahve kremasından eser yok. Kentin en popüler avm si marka avm ve içinde böylesi bir işletme. Yazık.

K
3/5

kahvaltıya ailemle gittik. Madonun kahvaltısı her daim güzeldir Ancak çalışanların tamamınin ekmek ve simitleri sepete elleriyle koymaları hic hoş değil.Bu konuyu ilgiler dikkate alırlarsa memnun oluruz iyi çalışmalar dilerim

E
1/5

Frambuazlı pastanın içindeki frambuazı görüyorsunuz 😂 bide üstündeki kıla dikkat!!! Üstelik çok umursamazlar masada hesabı ödememize rağmen çıkarken tekrar diyorlar ki hesabı ödemek ister misiniz bu nasıl bi terbiyesizlik bir daha asla !!!

Ö
1/5

Frambuazlı pasta adı altında etrafı jelibon gibi bir muhallebiyle kaplanmış, içindeki frambuazı bulmak için neredeyse kazı çalışması yaptığım bir gıda yedim. Bu fiyata bu kadar düşük kaliteyi daha önce görmemiştim. bunun haricinde iki siparişim oldu. İkisini de yanlış getirdiler. Sipariş vermek için bir süre beklemek durumunda kaldım.

T
4/5

Baklava ve dilim dondurma çok güzel. Bir porsiyon iki kişiye yetiyor. Dondurmaları çok kaliteli. Çay 21 TL. Bardaklar daha hijyenik olmalı. Aynı şekilde tatlıların üstü kapatılmalı, dondurmada tüyler vardı. Mekan güzel, çalışanlar ilgili.

E
1/5

Kahveyi yemenden çekiyorlar. Kahve hariç yanında su istedik onu da 20dakikada gelen kahveyle getirdi. Kötü hizmet için teşekkürler

A
1/5

Müşteriler arasında ayrımcılık yapılan bir işletme. Kelimeleri seçerek yazıyorum. En güzel masaları üzerine rezerve yazmadan yabancılara veren yer bir daha asla kapısından geçmem. GİTMEYİN !

M
1/5

Garsonlar ilk siparişten sonra çok ilgi sizler hiç tavsiye etmiyorum mado firmasına yakışmıyor Üstelik kesinlikle fiyat yazılmamış. Supriz fiyat geliyor.

Ü
1/5

Koltuklar pisti, masa ayakları toz kir içinde, sandalyeler beyaz renk ve belli ki çok uzun zamandır temizlenmiyor. Serviste peçete daha getirmediler, istemek gerekiyormuş. Çalışanların bir çoğunun üzeri kirli ve tamamına yakınının yüzü asıktı. İlm ve aon gidişimiz.

B
1/5

Bugün çocuklarımla gittim.Kızım çilekli pasta istedi ,pastanın kreması ekşimişti, tadı kötüydü .Garsonu çağırıp söyledim.Herhangibir talebim olmadı sdece başka sipariş verene servis etmesinler diye uyardım.Garson pastayı alıp gitti.5 dakika sonra yönetici olduğunu düşündüğüm bir bey geldi , gayet kaba bir tavırla pastanın kreması ekşi değil ,çileğin ekşiliği ,bunu söylerkende masaya vuruyordu.Küçük kızım korktu ben şaşırdım.Birdaha Kolay kolay madoya gitmem.Kötü ekşimiş pasta servis ediyorsunuz,özür yerine azarlıyorsunuz .Hiç yakışmadı.

C
3/5

Menüde ki ürünü sipariş ediyorsunuz çok farklı ve eksik ürünlü tabak geliyor.Bu kadar zor olmamalı bence menüde ki Ürünü tam olarak servis etmek.Eskiden çok iyi hizmet alırdınız Madolardan şimdi hangi şubeye gitseniz hep eksi

B
1/5

Ev yapımı limonata hazırla karıştırılmıştı tadını hiç beğenmedim . Adana böreği denedim o da hamur olmuştu ben memnun kalmadım

F
1/5

İki kişilik sini aldık sınırsız çay diye garson aramaktan ulaşıp söyledikten sonra gelmesini beklemekten kahvaltıdan hiçbir şey anlamadım. Garson arkadaşa çay söyledik yarım saat oldu gelmedi dedim içeride çay bardağı kalmadı dedi. Böyle hizmeti düşürmüş bir yer artık.

T
2/5

7 EYLÜL 2021 SAAT : 15:50’DE SURYAPI AVM’NİN ZEMİN KATINDAKİ MADO’YA GİTTİK... DONDURMA, PRÖFETÖRÖL, İKİ ADET SODA SÖYLEDİK... SODA GELDİ VE KULLANMAMIZ İÇİN VERİLEN BARDAKLARIN İÇİ BEMBEYAZ OLDUĞU İÇİN GARSONU ÇAĞIRARAK BARDAKLARI DEĞİŞTİRMESİNİ SÖYLEDİM... GARSON “EFENDİM ASLINDA BU BARDAKLAR TEMİZ AMA BULAŞIK MAKİNASI BU HALE GETİRİYOR” DİYE CEVAP VERDİ...!!!!!!!!! BEN BUNUN BİR MAZERET OLAMIYACAĞINI SÖYLEYEREK BARDAKLARI DEĞİŞTİRMESİNİ İKİNCİ KERE SÖYLEDİM...!!!!! GARSON BEY MIRIN KIRIN EDEREK BARDAĞI ELİNE ALDI, EVİRDİ ÇEVİRDİ, SÖYLENE SÖYLENE GİTTİ...!!!!!!!!!! TEKRAR GETİRDİĞİ BARDAKLAR DA ÖYLESİNE AMAN AMAN TEMİZ DEĞİLDİ VE ÇOK KULLANILMAKTAN DOLAYI HER TARAFI ÇİZİK ÇİZİKTİ...!!!!!!!!!!! MADO’YU BÜYÜK BİR MARKA OLARAK BİLİYORDUM AMMA VELÂKİN MADO BİTMİŞ ARTIK...!!!!!!!!!!!!!!! ÇALIŞANLARI SANKİ ZORLA ORADA TUTUYORMUŞSUN VE ZORLA ÇALIŞTIRIYORMUŞSUN GİBİ BIKKINLIK YÜZLERİNE YANSIMIŞTI...!!!!!!!!!!! YEDİĞİM MUZLU DONDURMANIN İÇİNDEKİ MUZ PARÇALARINI BIÇAKLA KESSEM YERİYDİ ADETA...!!!!!!! DONDURMALARI DA HİÇ TE ÖYLE ABARTILDIĞI KADAR LEZİZ DEĞİLDİ MALESEF...!!!!!! DİĞER MADO BAYİLERİNİ BİLEMEM AMA SURYAPI AVM İÇİNDEKİ MADO’NUN YENİDEN ORGANİZE EDİLMESİ GEREKİYOR ACİLEN...!!!!!!!!

H
1/5

Fiyatlar çok yüksek kalitesi yerlerde. Arapların fazlasıyla tercih ettiği ve ilgi gördüğü bir mekan. Hijyen çok kötü. Arap müşterilerin bazıları orada sadece kendi kalabalık aileleri varmış gibi gürültücü ve rahat davranıyor. Yerli milli hassasiyeti olan ben hemen karşıdaki starbucks a ilk defa bu şekilde gitmis oldum.

Ö
1/5

Kesinlikle personelin eğitime ihtiyacı var. Bir garsonunuz çay bardaklarını çay tabaklarına koyarken hepsini dudaklarımızın değdiği yerden tuttu. Kahveciler bile bunu yapmıyor artık. Uzay Pastanesinin örnek alınmasını öneririm.

F
1/5

İşletme ile alakalı eksikleri söylüyosunuz oradaki kravatlı arkadaş itiraz ediyor kabul etmiyor soğuk limonata söyledik sıcacık limonata geldi üzerine basarak konuyu anlatıyorsunuz eksikleri dile getiriyorsunuz ama ısrarla bencil bir şekilde kabul etmiyor bahane uyduruyor uzay pastanesine yakışır bir konu değil gerçekten tavsiye etmiyorum

F
3/5

Sini kahvaltı aldık, ürünler iyi lakin servis kötüydü. Enes Bey hariç kimsenin yüzü gülmüyor, çay servisi çok kötü. Kahvaltının en onemli unsuru çay için defalarca sipariş verip dakikalarca beklemek zorunda kaldık. Servis ekibi mutlaka hizmet eğitimi almalı.

O
1/5

Kalitenin düşük olduğu bir mado malesef. Baklava BAYATTI, Görseller ile uymayan servis var. Çilekli dondurmadaki çilek kötüydü, yemedi çocuk. He bir de arapların huzursuzluk veren halleri de manzaraydı. Mado Marka avm pişmanlık.... gelmeyin.

B
5/5

Akif Bey bilgili ve yardımcıydı kendisine çok teşekkür ederiz. Kalabalık olmasına rağmen servis hızlı olduğu içinde ayrıca kendilerini kutlarım.

B
1/5

Sur Yapı Mado da sözde müdürler daha Mado'nun Cafe mi restorant mı olduğunu bilmeyen Ali ve Osman isimli çalışanların Araplara olan sevgilerinden Türk müşterileri istemeyerek sert bi dilde köpeğimi çantası da olmasına rağmen alınmadık hangi devirde yaşıyoruz bu nasıl bir rezillik

G
1/5

Dün ordaydık kızım ve küçük torunumla birşeyler atıştıralım dedik yediğimiz tavuk fena sayılmaz karnımız doydu 😕ama hizmet ilgi gerçekten sıfır çağırmak istiyoruz kimse yüzümğze bakmıyo adeta gözlerini kaçırıyorlar geliyor garson daha ne istiyorsunuz der gibi aslunda çok yazıcak şey varda kısacası müşteri memnuniyeti hiç güzel değil

D
2/5

58 tl'ye cappuchino ve latte söyledik. Menüde ikram kek ile yazıyordu. Minicik kurabiye geldi. Garson arkadaşa sorduk ikram bu mu diye evet bu dedi başka birşey vermiyoruz diyip gitti. Nasıl olsa sorgulamazlar diye insanların hakkına giriyorlar. Tekrar çağırıp menüyü gösterdik zorla getirttik. Demek ki varmış. İşin minicik lokmalık kekinde değiliz ama oraya madem yazmışsınız getireceksiniz o benim hakkım ister yerim ister yemem.

Ö
3/5

Anlaşılan MADO nun Türkiye çapındaki kalitesi düşüşte ! İşim gereği çok seyahat ediyorum. Bir çok ilde denedim en son geçenlerde İstanbul Eyüp Sultan şubesinde yemek yeme gibi bir hata da bulunduk. Menünün yarısına yok denildi. Çorbalardan sadece mercimek ! Mercimek çorbasını neden MADOda o fiyata içeyim. Sonra pes ettik ve mantı dedik Allah'tan mantı varmış. Cevizli mantı önüme geldiğinde pişmemiş ve çok sertti üzerine döktükleri tereyağı deseniz fena ! Nerede o on yıl önceki tereyaglariniz ? Ankara Tunalı da evimize dahi alırdık. Yetkililerin acil bir şeyler yapması gerekiyor bu kadar insanın hakkına giriyorsunuz. İnsanlar sözüm ona kalite diye geliyor, hizmete onca parayı ödüyor. Yetişmiş personel alımı şart. Türkiye nin Arap turizmi artıkça bu gibi müesseselerin hedef kitlesi değişti fakat önce kendi insanın be kardeşim burası senin ülken senin insanın. Sen bu insanlar sayesinde marka oldun. Bunu unutma! Bu arada kendi müşterisini hiçe sayacak, assagalayacak kadar gözünü hırs bürümüş tüm müesseseleride kınıyorum. Gelelim BURSA SURYAPİ AVM Şubesine . İçeride hiç oturmadik. Arap turistinde yoğun olduğu bir bölgede küçük ve kalabalık bir şube. Dışardan dondurma alırken telaffuzu ile olsun üslubu ile olsun temiz görüntüsü ile olsun ilgi çeken bir personel vardı bizimle (müşteri ile) dondurma alırken dahi oldukça ilgilendi. İsmi Furkanmis beyefendinin. Ayrıca dondurma kalitesi olarak en iyi şubeydi diyebilirim. Dondurmalarda da şubelere göre kalite farkı var. Üç yıldız bu nedenle 👍

M
1/5

nişanlımın yediği pastadan çubuk şeklinde silikon çıktı, aşırı normal karşılandı, özür bile dilenmedi. biz mado’yuz, kendimizi kanıtladık havasındalarsa asla öyle bir şey yok, kasadaki elemanı da kim zorla tutuyorsa azat etsinler, son versinler ızdırabına. arap müşterilerin yoğunlukta olduğu bir mekan olduğunuda söylemem gerekir.

N
1/5

6 arkadaş sipariş verdik tüm siparişler çok geç geldi üstelik yemek siparişlerini sisteme bile girmemişler. 1.5 saati buldu yemeklerin gelmesi. Berbat bir yer bir daha asla yemek yemem.

S
1/5

Kullanılmış kahve bardaklarıyla servis yapıp birde bunu normal bir biçimde söylemeleri ile artık MADO ile ilişkim bitmiştir. Bununla da yetinmeyip lokumu unuttuk diyip boş tabak getirmeleri ve bunu da şikayet etmem üzerine yolda düşmüştür demeleri tam danıskası. Bu kadar yüksek fiyatlara bu rezaleti yaşadım. Bir daha asla gitmeyi düşünmüyorum.

E
5/5

Yorum üstte kalsın diye 5 yıldız verdım Mado ya yakışmayan hadsız bı çalışanın üslupsuzca konuşması yanımızda bırde çocuk varken bu muameleye maruz kalmak hıc hoş olmadı

F
5/5

İlk defa bir Mado bu kadar iyi hizmet sundu. Tatli dondurma dışında sıcak yemek çeşitleri de çok lezzetliydi. Kesinlikle tavsiye ederim. Püreli köfte ve domates çorbası harika. Çalışanlar çok ilgili. Keyifli bir mekan

O
1/5

Ne zaman şu şubeye gitsem suratsız ve ilgisiz çalışanlar. Üst bir kişi kahve iki kere yanlış geldi diye neredeyse suratıma atacaktı benim hatammis gibi. 3 oldu kahvaltı için gittim her seferinde görülmezden geliyorum. Öyle saf saf masa da duruyorsunuz biride gelip bişey sormuyor. Kapıdan giriyorsun ne bir müşteri karşılama ne bişey... Bu şubesi MADO yu resmen lekeliyor..... Bı daha mı asla !

M
1/5

Tek kişilik çikolatalı mini pasta alıp paket yaptırıp ev de tadına bakmamla çöp e atmam bir oldu pasta bozulmuş bildiğiniz kreması ekşimiş kek bayatlamamış acayip bir tadı vardı pasta yemekten soğudum resmen …

M
1/5

Siparişleri almaya gelen yok illaki kendiniz gidip calişanlara soyleyeceksiniz. Her zaman böyle malesef. Birdaha gelmeyeceğim kimseyede tavsiye etmiyorum..

D
1/5

Bugün kasada 21 tl çıkan kahve; menüde 15.5 tlydi. Kasiyere durumu söylediğimde aşırı saçma bi şekilde " çocuklar yeni etiketleri sökebiliyor sizin gibi müşterilerimiz uyardıkça kontrol ediyoruz" dedi. Resmen beni çocuk yerine koyarak böyle saçma bir açıklama yaptı. Asla unutmucam bu rezilliği... olay ayrı kasiyerin açıklaması ayrı acemi işiydi. Sadece ismi var, hizmet profosyonellik sorun çözme becerisi 0

İ
5/5

Bursa Suryapı Mado yu çalışanları tebrik ederiz ailece geldik şahane bir kahvaltı yaptık . En önemlisi de pire gibi koşturan müdürlerinin ve garsonlarının olması ..

H
1/5

Disaridaki sandalyeler yagmurda islanmis. Su ve camur birikmis ve hic temizlememisler. Uyrida yoktu islak camurlu sandalyeye oturduk ve bayram günü gunumuz rezil oldu. Hicbiyere gidemedik

Ç
1/5

Gereksiz çok pahalı biyer. Ayrıca personel oldukça ilgisiz. Kesinlikle birdaha asla gitmeyeceğim biyer

S
1/5

Maalesef hayal kırıklığı yaşadım duble kahve siparişi vermiştim tepsi fincan lokum kasesi çok pisti su bardağı boş geldi sanırım tepsi ve lokumluk k kullanilmisti

P
3/5

Sanırım müşteriden bikmışlar,fazlaca Arap müşterinin olduğu yerde zaten çalışanlar diğer müşterileri görmüyorlar bile,ürünler mado kalitesi sorun yok,suryapida en rahat oturduğum yer yine de burası 🤷‍♀️

S
1/5

Çalışanlar hayattan bezmişler suratları beş karış tavırları kötü ama arap müşterilere gelince işler değişiyor tabi etrafında pervaneler neyse dondurmasının lezzeti olmasa çekilecek şube değil bu arada dondurmanın topu 8 Tl cik, top dediğime bakmayın üstün körü külah üzerine sürüp geçiyorlar...

T
1/5

yıldız bile vermek istemiyordum, ben böyle rezillik görmedim altı üstü 3 çay söyledik yaklaşık 25 dkda geldi ve ayrıca geldiğinden sonra çaylar buz gibiydi bidaha sur yapı madoyu tercih etmiyecegim bu yazıyı dikkate almalarını arz ediyorum..

A
1/5

Baklava yedik lakin bayat gibi kuruydu ve dişlerimize yapisti...ben bardakta cay istedim fincanda geldi..yanlis anlamissiniz dedim,garson israrla hayir bunu istediniz dedi..bir cayi degismek bu kadar zormu..musteri memnuyyetini hiç kale almiyorlar..eskiki moda kalitesi yerle bir olmus..masalara peçete bile koymaz olmuşlar..yazik diyorum..

F
1/5

O tek yıldızı da haketmiyor ama neyse bir fincan sahlebi 25 Türk Lirasina hem de kağıt bardakla alıp gittim serviste almadım. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlari bu markaya ( MADO) gitmeyin, onların müşterileri zengin Araplar biz değiliz.

G
1/5

Berbat ve dolandırıcılar Oreo lu içecek söyledik limonata ve Türk kahvesi Menüde içeceklerin yanında atıştırmalık pasta keke dondurma yazıyor ama hiç biri gelmedi sadece Türk kahvesi yanından bir adet lokum geldi diğerileirni iç git der gibi tavırlargarsonlar ilgisiz bağırsak duymuyorlar yazık işletmeye

S
1/5

Arap müşterılere veya kalabalık masalara fazla önem verilen yer bır siparıs verdınız tek ısenız yarım saat veya 40 dakka bekletilirsiniz kalkarken siparişiniz gelir

E
5/5

Sadece Furkan beyin güleryüzü için bile gidilir çünkü müşteri ile çokkkk ilgili bir personel başarılarınız daim olsun 🙏

S
1/5

Her gidişimde Araplardan oturmaya yer bulamıyoruz. Habeşiştan gibi olmuş.

B
1/5

Arapların peşinde koşmakdan bize ilgi alaka sıfır kaba ve suratsız calışanlar özellikle kadın calışanlar kesinle hata buraya gelmek uzak durun gelmeyin herswy hatalı geliyor

I
5/5

Çalışan Fatih Bey müthiş musteri odaklı bir insan.Teşekkür ederim. Ipek A.

M
1/5

Kent meydanı Mado limonatası 19 tl ve hayatımda bu kadar sıradan bir sunum görmedim limonata yerine su içseydim daha fazla tat alırdım boş bir şişede sadece limonata ne buzu var ne nanesi ne limonu insan madonun kalitesine yakışır bir limonata bekliyor

A
3/5

Bir süredir servis ve ürün kalitesinde iyileşme görülüyor, bu durum artarak devam etmeli...

E
1/5

Garsonların ilgi alakası sıfır. Arap müşterilerin başından ayrılmıyorlar Türklere bakmıyorlar bile. Bir daha ne gelirim ne tavsiye ederim.

F
1/5

Hizmet kalitesi çok düşük. Çalışanlar bir karış suratla hizmet ediyor. Kaba bir şekilde servis yapıyor. Öneriyorum

A
1/5

Yabancı, arap müşterilere öncelik tanıyıp kendi bizden olan insanımıza öncelik tanınmaması çok büyük bir ayıptır.

E
2/5

Hizmet başta olmak üzere fiyat performans kesinlikle tercihim dışında kalacak bir mado şubesi

E
1/5

İçtiğim en berbat kahveyi yapan şubedir. Uzak durunuz :)

L
5/5

Furkan beyin İngilizce aksanını çok beğendim müşteriler ile conversation çok iyi servisinide ayrıca beğendim

Ç
1/5

Arap müşterileriyle ilgilenmekten TÜRK'leri unutur olmuşlar.

T
3/5

Ürünler güzel kaliteli. Yanlız çalışanların (komi) eğitilmesi şart.

L
5/5

Dondurmanın ve güleyüzün başkenti😇😇

S
5/5

Furkan Bey'e nezaketi için teşekkürler. Dondurmaları çok leziz.

Y
1/5

Daha kötü bir kahve icmek cok zor…

E
5/5

👍👍👍

E
4/5

Lezzetli

E
1/5

Garson çok terbiyesiz ve hiç hijyenik değil

E
4/5

Fena değil

A
5/5

Araplarla dolu pahalı mekan😎

5/5

Süper hizmet ve personelin yaklasimi muhtesem. Kesinlikle tavsiye ederim...

N
1/5

Telefonu acmicaksiniz telefon numaranızı kaldırın 11.03.2022 tarihinde rahat 14 15 kez aramışımdır!

E
3/5

Temizlik fena değil. Çok pahalı

A
4/5

Diğer şubelerini yapısı itibariyle aratıyor

E
5/5

Sini kahvaltısını tavsiye ederim

N
5/5

Telefon numarasını bulamadım yardımcı olabilecek varmı

B
5/5

Süper servis güler yüzlü hizmet. Furkan Bey e teşekkürler.

A
3/5

Pahalı ve oturacak doğru dürüst yer yok.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Ahmet Yesevi Mah. Farabi Cad. Bakgör City No:4C/B, 16225 Nilüfer/Bursa

💬 Gönül rahatlığı ile tavsiye ettiğim bir yer. Temizlik, tat, güleryüz, ferah ortam harika... Ürünler tamamen temiz içerikli ve glutensiz; sahibinin bu konudaki k...

Bursa En İyi Glutensiz yemek restoranı Listesi Nilüfer En İyi Glutensiz yemek restoranı Listesi

📍 Yaylacık, 1. Sk. No:3, 16110 Nilüfer/Ni̇lüfer/Bursa

💬 Günlük bir döngü var beğenin ve söyleyin masanıza gelsin aynı zamanda satış reyonu da var sucuklar kurumadan bitiyor çıkışta yediğiniz etten evinize de alabilir...

📍 İhsaniye, 16130 Nilüfer/Bursa

💬 Uzun zamandır gelmiyordum geldiğimde bu taraflara canım tatlı cektiyse baklava alırım ben baklavalarini seviyorum benim damak zevkime uygun bir kerede yaş pasta...

Bursa En İyi Pastane Listesi Bursa En İyi Burma restoranı Listesi Nilüfer En İyi Burma restoranı Listesi

📍 Esentepe, Okul Cd. No:11, 16130 Nilüfer/Bursa

💬 Damak tadı harika, lezzetli yemekler

📍 23 Nisan, Yunusemre Cd. No:5/c, 16120 Nilüfer/Bursa

💬 Gaziantep ve Urfa’da iyi yerlerden baklava yemiş birisi ve iyi bir baklava yemek için mecburen oralardan kuru baklava sipariş veren birisi olarak rahatça şunu s...

Nilüfer En İyi Burma restoranı Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur