Kamil Koç Giden Yolcu Terminali Dudullu

Kamil Koç Giden Yolcu Terminali Dudullu

Kamil Koç Giden Yolcu Terminali Dudullu, Otobüs bileti acentesi, Otobüs firması, Çakıl tesisi olarak Şerifali, Hüsrev Sokağı, 34775 Ümraniye/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Kamil Koç Giden Yolcu Terminali Dudullu 100 yorum ve 2.57 puanlamaya sahip.
Adres: Şerifali, Hüsrev Sokağı, 34775 Ümraniye/İstanbul
Kategoriler: Otobüs bileti acentesi Otobüs firması Çakıl tesisi
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Kamil Koç Giden Yolcu Terminali Dudullu Yorumları

E
1/5

3 dk geç kalmamızı çok büyük sorun edip bizi arama tenezülünde bulunmayıp biletimizi yakıp üzerine paramızı iade etmemeleri çok profesyonel işibilmez olduklarını gösteriyor. böyle bir işletme olmaz paramın derdinde değilim gerçekten çaldıkları zamanımın derdindeyim bir daha da tercih etmem tavsiye de etmiyorum

A
2/5

Bugüne kadar buradan hareket edip de geç gelmeyen otobüs yok heralde, tesis güzel yanında zincir burger işletmeleri mevcut.

F
1/5

KAMİLKOÇ FİRMASININ YOLCULARI KULLANARAK OLUŞTURDUĞU İNSAN ÇİFTLİĞİ. EĞER DOĞRU OTOBÜS 5 SAAT SONRA RÖTARLI OLARAK GELEBİLİRSE SEÇİLMİŞ DAMIZLIK GİBİ BİNEBİLİYORSUNUZ. BELLİ İLLERDEN OLAN YOLCULAR OLARAK SAATLERDİR SADECE BEKLETİLİYORUZ. ÇALIŞAN HERKESİN KIDEMİ AYNI OLDUĞU İÇİN SORUN ÇÖZÜCÜ BİR MUHATTAP YOK. İKİ TANE FAST FOOD RESTORANI ARASINDA PÜFÜR PÜFÜR ESEN YOLCU “BEKLE(T)ME” NOKTASI

İ
1/5

Eskiden araçlar sağlamdı hostesler bakımlı hoşgörülüydü motor sesi komple içerde bakımsız ŞÖFÖR için seyahat ediyorum, kalite ,0,,,,,

H
5/5

Terminaldeki yiyecek içecek vs çok pahalı bence .Otobüs terminale geç geldi ve yolda bende dahil olmak üzere başka otobüse aktama yaptılar sizin otobusunuz aslında bu aktarılacagınız araçtı diyerek .

T
1/5

14.07.2024 tarihinde eşim ve çocuğumla dudullu-antalya seferindeydik kaptanın teki kambur bildiğin diğei tam leş muavin ay kapısından atılmalı (game of thrones) diceniz cinstden hani dönüş için daha kötü bi firma seçeyim diyorum seçenek gene bol hizmet sektörü büyük çöküşte aynı yeme içme sektörü gibi tablota bağlanmış durumda hayırlısı..

S
3/5

İstanbul dan kemere 15 saatte gidilir mi ya ? Araçları yolda arıza yapıyor aktarma yolcu alıyorlar. 3 yıldızı da 3 sefer ikram servisi yaptılar ondan verdim

K
3/5

Terminal gayet güzel ancak.Eski otobus sefer ve hizmetleri mumla aradim birdaha tercih etmem 20 Mayis 2024 dudulludan 20.45 kemere hareket ettim.Dönüste 27 Mayis saat 20.30 Kemerden gerı dönüş yolundayim.En önemlisi artik seferler belediye otobusune donmüş hemen her sehirde duruyoruz.Dinlenme tesisleri aşırı pahalı.Tuvalet bile ücretli 10 tl kisi basi 40 tl odedim ömür dinlenme tesisinde.Özellikle şöforleriniz cok kaba müsteriye iyi davranmiyor.Örnegin ben 4 nolu koltukta oturuyorum esim 1 nolu koltukta bende uyku apnesi var.Sanirim biraz horlamisim insanlik hali şöfor bey muavine bak bakalim hangi ayı uyar diye soylemde bulunmuş.Kötü soz sahibine aittir diyerek sesimi çıkarmadim ancak cok guzel gecen bir tatilin ardindan acı bir an olarak kaldı.....

A
1/5

14 Haziran günü kamil koç la Karabüke gidicektim biletim 16:45 ti fakat bütün otobüsler gelmişti ama bir türlü 16:45 arabası yoktu 10 dakika sonra mesaj geldi mesajda arabanız rötar yaptı diyordu gecikmeden dolayı özür dileriz diyordu mesajda 120 dakika arabanın rötar yapacağını diyordu saatler geçti yetkililere sorduk 16:45 arabası nerde diye kocaeliden yedek arabasını çıkarttığını söyledi ve saatler geçmeye rağmen araba sonunda gelmişti arabaya bindik ama muavin bize dediki bu araba Karabükten geliyo sinirden gülmeye başladım ve bu araba da Kamil Koç'un değilmiş tur arabasıymış yani anlayacağınız tam bir rezillik önüne bir Kamil Koç tabelası asıp bize yutturdular ama artık Kamil Koçu kullanmıycam Pamukkale size bin basar yani rezil bir firmasınız Allah aşkına buradan bilet almayın 800 TL olamaz bi bilet Pamukkaleden bilet aldım 553 TL istedi aradaki farka bak bundan sonra Pamukkale benim favorim yani arkadaşlar Kamil Koçu tavsiye etmiyorum aldığınız paralar haram olsun inşallah Kamil Koç.

S
2/5

👎🏻ilk girince wc kullanmaya girdim ücretsiz kendilerine ait. Yalnız içeride peçete adına hiçbir şey yok :( Biletle ilgilenen kişiden istedim bir rulo verdi. Çıkarken geri verdim. 👎🏻WC temizlik iç açıcı değil yakışmamış kamil koç firmasına 🫓 İçeride tost sandviç adına çeşitler mevcut.epey bir içecek çeşidi de var güzel. 💸Fiyat olarak takdir sizin. Aralık 2023 fiyatı fotoğraflarda birkaçını almaya çalıştım.

N
1/5

06/07/2024 tarihine saat 9.30 Eskişehir'e gidiş bileti aldım. Kadıköy'den servis 7.45 dendi, daha erken gelin uyarısını yaptılar. 7.30 da Kadıköydeki Kamil Koç ofisine vardım kapı kilitli, kimse yok. Servis tel no yazmışlar aradım cevap veren yok. Servis doğru saatte geldi ve saatinde Dudulluya vardık. Saat 8.05 di vardığımızda. Kalkış 9.30 diye bekliyoruz. Kalkış saati yaklaştı otobüs yok. Ancak ben sorunca açıklandı otobüs 1 saat gecikmeli gelecekmiş. Sorduğum çığırtkanlar kaba, laf ebesi, gerekli ve yeterli açıklama yapılmıyor.

A
1/5

Otobğüs belirtilen bilet saatinden 1 saat geç geldi ve ilgisiz davranıldı, 45 dakikalık rötar 5 dakikalık rötar havasında umursamazca söylendi, 04.00' da gelecek araç 05.00' ı geçtikten sonra otogarda oldu. Küçük çocuklar da vardı yanımızda 1 saat boşu boşuna bekledik. Sistemde gecikmeyi de 1 saat görünmesin diye 58 dakika gösteriyorlar, o saatte çocuklarla birlikte bir saat beklemenin gerginliği ayrı bu tavırları ayrı yoruyor, bir daha kullanacağımı düşünmüyorum, mağdur olmamanız adına da tavsiye etmiyorum.

M
1/5

Her yolculuğumu bir işkenceye çevirdi. Bir tane güzel anım yok bu firmayla. Her sefer ayrı bir macera ayrı bir aksiyon ayrı bir süpriz. Sabır taşınız çatladığında bile özür dileyecekleri yerde, götürdüğümüze dua edin gibi rezil bir çıkış yapıyor çalışanları. Hani bedavadan veya çok ucuza götürüyorlar ya... Şirketin çalışanları hizmet sektöründen değilde mafia dan titizlilkle seçilmiş gibi... Şikayet edince üzerinize yürüyorlar. Kamil Koç pişmanlıktır. Otostop çekin daha güvenli...

E
1/5

Kamil Koç firması Datça 8.45 seferini 13 yolcu var diyerek iptal ediyor iptali haber vermiyorlar neden cep numarisi alıyorlar msj atmiyorlar neden mail alıyorlar üst düzey yoneticiler bu mesleği öğrenmesi lazım şirket alman idareciler türk buyrun rezaleti

Y
1/5

Kamil Koç hayatımın en berbat yolculuğu hala devam ediyor 14 Haziran 23.59 esenler Kayseri arabası şuan saat 10.32 ve hala boludayız görevli mola yok diyor sanki insan değiliz hiç insani tuvalet yemek çay gibi ihtiyaclarımız yokmuş çadına bide Bolu Ankara arası mola verecek yer yokmuş sanki bu yolları ilk defa geçiyoruz insan değilsiniz 10 dakkalik insani ihtiyaçları bile çok görüyorlar dünyanın parasını alıp eziyet için kamil koçu seçin...

E
5/5

Yıllardır Kamilkoç ile yolculuk yapıyorum herhangi bir sorun ile karşılaşmadım.

Z
1/5

Berbat çingene vapuru gibi her yerden yolcu topluyor otobüs gecikiyor 5 saatlik yolu 9 saatte geldik bir daha tercih etmem kalite bozulmuş

H
5/5

18 subat 2024 22:00 istanbul/ edremit. seferindeyim kaptanimiz ve ikinci kaptanimiz ayni zamanda host arkadasimiza cok cok tesekkur ederim her gelen yolcuya hosgeldiniz ve iyi yolculuklar dileyerek ayni zamanda guler yuzlerini eksik etmeyerek bizlere keyifli bir yolculuk sunduklari icin

F
5/5

Yıllanmış Kamil Koç firması tam bir rezalet yaşattı.3 temmuz akşamı gidiş,6 temmuz dönüş olmak üzere 5 bilet Seferihisar Kamil Koç yazihanesinden bilet aldım.Donuste Sancaktepe Kamil Koç yazihanesinden saat 23.30 arabası icin 22.00 servise binmem belirtildi.Sancaktepeye geldiğimde lakayıt bir yazıhane ile karşılaştım servisin olmadığı belirtildi.Cagri merkezini aramamı söylediler 2 kez aramama rağmen açanın olmadı.Yazihanede kimse yardımcı olmadı.Otobusu Dudulludan kaçırmamak için gecenin o saati 550 tl taksi ücreti ödeyerek Dudulluya geldim.Yaziklar olsun Bundan böyle herkese tavsiye ederim.Kamil Koçtan bilet alırlarken bu mesajımı dikkate. Alsınlar.

A
1/5

Bütün seferler yatım saat gecikmeli kamil mecbur kalmadıkça binilmez. Ortada gezen çığırtkanlar hangi otobüs geldi gidiyor diye bağırarak insanları yönlendiriyor anons sistemi olsa daha iyi

Y
3/5

Organizasyon rezalet, gümüldür otobüsüne esenlerden Nevşehir yolcusu alındı dudulluda otobüslerine yetiştirildi bizim otobüs bu yüzden 1.5 saat asıl yolcu bekletildi.

A
4/5

Dudullu da sitelerin arasında kendine özel terminal yapmışlar. Yan taraflarında burger king ve mc donalds var. Kamilkoç yazıhane içinde kendi marketi de var. Gece 20 civarı otobüs ortalama aynı anda girip çıkıyor. Tek sorun otobüslerin peronu olmayıp ortada elinde bir listeyle çığırtkanın milleti gideceği yere yönlendirmesi. Böyle olunca zırtpırt sormak zorundasınız ve izdiham oluyor. Yazıhanede rahatça oturup bekleyemiyorsunuz. Ayrıca otobüslerin manevralarında ezilme tehlikesi mevcut.

Z
1/5

Kamil Koç’tan şüphe edeceğimi hiç düşünmezdim. Artık galiba diğer firmalar ile yolculuk daha sağlıklı olacaktır. Sürekli geciken, saatinde gelmeyen ve bekleyen onlarca mağdur yolcu. Bu kadar köklü bir firmanın bu soruna bir çözüm bulamaması ister istemez “keşke” dedirtiyor.Yetkililere yazmanın ve/veya şikayette bulunmanın çok anlam kazanmadığı bir dönemdeyiz. Umarım Kamil Koç gibi köklü bir firma bu şekilde yürütmeye çalıştıkları sistemi ,hem yolcu hem de şirket memnuniyetlerini arttırmak için bir çözüm yoluna başvururlar.

G
1/5

Rötar sms i atmışlar güya, ama eksik metinle. İçinde saat yok rötar kelimesi yok, gelince öğreniyorsun, (Rahat Hat)priz çalışmıyor, en arka sıra koltuklar yatmıyor, ankara-ist arası 2 kere yolun kenarında durdu (10dk)

H
3/5

Bu sizin suçunuz değil ama uyarı gerek bence.. hangi saat olursa olsun, seyahat sırasında telefon ile konuşmalar, kişisel sohbete dönüp dakikalarca olmaya başladığında yolculara gerekeni yapmalıyız diye düşünüyorum. Yanı sıra, İstanbul'dan çıkmak üç saate yakın tutuyor, buna da ortak bir çözüm bulmak mümkün müdür?

T
1/5

25 haziran 19.00 da İstanbuldan Niğde ye gitmek için 27 FD 370 plakalı firmanıza ait otobüsünüze bindik ismi Hasan olan muavininiz tarafından bir dayak yemediğimiz kaldı senelerdir bu firma ile seyahat etmeye çalışırım hatta İstanbul a giderken de bu firmayı kullandım ama bu otobüsteki şahıs kadar kaba nezaketsiz ukala bir Kamil Koç çalışanı görmedim hatta üzerime yürümeye çalışırken şöför tarafından durdurulduğunu otobüs kamerasından görebilirsiniz . Olmadı sayın Kamil Koç ne kadar elit bir firmaydınız ne oldu size böyle

H
1/5

Tam bir rezalet personeli konuşması değişik, cevap düzgün alamıyor aldiklarinizdan ise doğrulayamiyorlar. Hele ki tuvaletleri tam bir facia ,temiz hiç uğramamış.

E
1/5

Ben bu kadar musterisine kotu davranan yuzune bile bakmadan ters ters cevap veren bi 3 lü yazıhane çalışanı görmedim. Kendi aralarında kakara kikiri müşteriye göz devirerek cevap vermeler 🤦‍♀️ asıl aya çıkıp gelen sizsiniz herhalde. Ben anlamiyorum bu neyin tavrı orada o isi yapiyorsan bin kere bile olsa o soruya cevap vereceksiniz ya

A
1/5

Müşteri bekleyiş salonu daha büyük ferah olması gerekiyor .İnsanlar tıkış tıkış havasız bir ortam .Wc olarak bir kere bile temiz görmedim. Böyle bir firmanın daha konfora ve modernlige sahip olması gerekiyor .

K
1/5

Dudullu peronundan gece 12:45 kalkması gereken Ankara otobüsü saat 02:20 de geldi. Görevlilere otobüs nerede kaldı diye sorduğumuzda her biri farklı cevaplar aldık. Birisi yolda geliyor diyor, diğeri geldi peron kalabalık dışarıda bekliyor diyor, bir diğeri gelen yolcu peronundan yolcu indiriyor 15 dk sonra burada diyor. Burada mağdur olan sadece biz değildik, o saate orada bulunan bütün yolcular aynı şekilde mağdur olmuştur. Bunca zamandır otobüslerle yolculuk yaparım böyle rezillik görmedim. Bu kadar gecikmeye rağmen hiçbir yetkili çıkıp otobüsümüz şu sebepten gecikti deyip özür bile dilemedi yazıklar olsun. Kamil koç adıyla birlikte saygınlığını da satmış anlaşılan.

M
2/5

Annemi Afyon'a gönderdim bu firma ile buradan. Otopark imkânı yok, mekan hijyen açısından kötü. Kamil Koç otobüsleri daha da kötü temizlik açısından. Koltuklar leş gibiydi. Böyle bir firmaya yakışmıyor. Umarım araçların temizliğine dikkat ederler.

B
3/5

Ümraniye şerifali mahallesinde, Tem otoyolu yanyol üzerinde bulunan, firmaya ait giden yolcu terminali. Çevresinde yeme içme mekanları bulunmaktadır. Müşteri karşılama alanı temiz ve müşteri ilişkileri makul düzeyde. Tuvaletler temiz sayılabilir. Çevresinde yeterince otopark bulunmuyor. İçeride ve dışarıda yeterince bekleme alanı var. Sosyal sorumluluk anlamında, hayvanlara veya doğaya karşı yapılan hiç bir faaliyet bulunmamakta.

T
1/5

Kullandığım en rezil firmaydı. 2 saat rötar yapmış. Koltuklar hem bize hem başka müşteriye satılmış. Bi şekilde yola düştük. Muavinleri tam bir embesil. Millet uyurken geceleyin son ses müzik açıyor. Bangır bangır düğün salonu gibi. Üç kez uyardık oralı olmadı.

E
3/5

Kamil koç otobüsleri leş gibi olmuş flixbus satın alınca gelişmesi gerekirken koltukları bozuk, dökülen otobüsler çalışmaya başlamış.

M
1/5

Cok kötü servis zamanında gelmedi. Terminalde kalkması gereken saatten yarım saat sonra yolcuların itiraz etmesi ile hareket etti. Şoför ve muavin çok kaba yaşlı bir yolcuyu itiraz ettiği için araçtan indirmekle tehdit etti . Yolculara hepsine hitaben istediğiniz yere şikayet edin şirketin uygulaması bu begenmeyeni hemen indirebileceğini rahatlıkla söylediler

K
3/5

Otobüsünüzdeki arıza alarm düğünden sıkayetći oldum ! Yapacak bir şey yok gece olduğu için sesi kestiremiyorum dedi. Bende ; Sabaha kadar bu sesle gidersen KAZA yaparßın dediğim için yaşlı olan yedek şöför ve muavin Benim serhoş olduğumu bilmem nerelerinden uydurup Polis çağırıp beni Gebze'de araçdan indirip polis benimle konuştu.. Polis bey Benim Şerhoş olmadıgımı anladı ve arka tarafa oturmami istedi ! Şu anda o Şöförünüz ARABANIN ARIZASINI GIDERTMEDEN IZMIR E DOĞRU ARACI KULLANIYOR ! Bu elemanlarınızınbüçünden de sıkayetciyim.! Eğer bu arkadaşlar hiç bir ihtar almadan Kabadayı gibi çalıßmaya devam ettirirseniz bunun hesabını bir şekilde sorulur. Ben M.Kenan Alsırt Almanya'da Mak.Müh.tahsili yaptım. Felix Almanya 3 ortağa ( Patronlarıniza) ulaşmak ne bizzat şikayet etmek Benim için o kadar zor değil ! Müsteriye HIÇ BIRINIZ BAGIRAMAZSINIZ !!! O ÜÇ ELEMANINIZIN DA TAHSIL SEVIYESI ÇOK DÜŞÜK !! Benim Serhoş olduğumu söyleyen YAŞLI YEDEK ŞÖFÖR Direksiyona oturtulmamalı.! Selamlar iyi günler Alibeyköy - İzmir - Seferihisar yolcusu Murad Kenan ALSIRT 1350 TL Yi Ben 29 numaralı koltuk için vermedim. MADURIYET INDIRIMI TALEP EDIYORUM.!!

G
1/5

Çalışanlar çok kaba, sorunuza cevap dahi verilmiyor. 3 kere aynı soruyu bankodaki arkadaslara ilettim sonuncusunda sesimi yükseltmek zorunda kaldım ve oyle kaale aldılar. Araclar genellıkle geç geliyor. 10 dk sonra gelır dediği otobüse biraz sonra 1 saate gelir diyorlar. Mümkün olduğunca uzak durulacak bir destinasyon.

M
3/5

bulana kadar canımız çıktı. o bölgede 3 tane otogar var haritada çıkan. kamilkoç anayoldan döndükten sonra alt geçidi geçinse sol tarafta mcdonalds yanında kalıyor.

B
5/5

Bayram-tatil zamanları kalabalık oluyor mutlaka ancak normal zamanda sakin. Yolcu getiren araçlar için otopark alanı yok maalesef ancak eşyaları içeride indirip sonra çıkmanıza izin veriyorlar. Etraftaki sokaklara park edebilirsiniz araçla gelirseniz. Çalışanlar güleryüzlü ve içten bir şekilde yardımcı oluyorlar. Wc de tuvalet kağıdı yoktu, normalde var mıdır bilmiyorum. Gelen ve Giden yolcu terminali farklı yerlerde dikkat edilmeli.

S
1/5

Gece 00.20 otobüsüne bilet alıp, 01.00'e doğru Esenler Otogarı'ndan kalkıp, Dudullu terminaline geldiğimizde 30 dakika sonraki otobüsle yolumuza devam edebileceğimizi söylediler. Buna rağmen abartısız 2 saati aşan bir süre beklemek zorunda kaldık, saat 03.29'da hareket ettik. Sonradan anlaşıldı ki, farklı noktalardan farklı servislerle taşınan yolcuların hepsine farklı bahaneler sunulmuş. Kimisine araç arızalandı, kimisine kaza yaptı denmiş, kısaca Esenler Otogarında aracın değiştirildiği belli olmasına rağmen, kimseye doğru bilgi verilmedi, keza bizi alan aracı da boş olarak Bursa'dan sevk etmişler... Mümkünse bu firmadan uzak durmanızı tavsiye ederim

R
2/5

İnsanlar 500liralık bilete 1199 lira veriyor.Şöförler muavini efendi saygılı..Ancak araçlarınızda Wi fi internet..TELEVİZYON ve USB girişleri yüzde 80 arızalı..Ek sefer gerekçesi ile eski model araçlar.. Lütfen sizi tercih eden yolcularınıza insan olduklarını değerli olduklarını HİSSEDDİRİN. 8 Nİsan 2024 İstanbul..Samsun Saat 08..50 Alibeyköy

E
4/5

Normal bi alan, metroya otobüse(19s) yürümesi uzak olması kötü. Bazen çok rötar oluyor. Ortam fena değil, wc vs peçete var ama biraz bakım lazım.

B
1/5

Bugün 1:15 olan otobüsümüz saat 2:22 hala gelmedi herkesin otobüsü rötarlı ve kimsenin hiç bir açıklaması yok tam bir rezalet. Alırken artık 10kere düşünülmeli.

B
2/5

Öncelikle yerleşim yeri trafik ve ulaşım için çok uygun değil. Yolcuların kullanımı için olan koltuklar eskimiş ve pis. Tuvaletler Filexbus & Kamil Koç kuruluşlarına hiç yakışmıyor. Türkler artık temiz tuvaleti biliyor. Bu firmada bilse iyi olur.

A
5/5

Rahat ve keyifli bir yolculuk için size kamil koç u saçin

T
3/5

Araçlar gecikiyor, personele sorunca vaktinde gelecek diyor, üstüne 40 dakika daha bekliyoruz. Otopark yok, yol üstünde sağa sola park ediyoruz.

F
5/5

GİDEN YOLCU Servis ve salonu ve ekleri üç yldız eder. 40-50 yıl önceki ÇIĞRTKANLAR yerine, araç perona geldiğinde telefonlara mesaj ya da anlaşılabilir anonslarla duyuru uygulanmalı. Salon büfesi "adeta havalanı fiyatlarında... (!) " Biraz değil, bayağı İNSAF dedirtiyor. TÜKETİCİLETİNİZİ, Kemalpaşa garajına girmek kalitesizliğine dayanmak zorundan kurtarın ve Susurluk dinlenme yerlerine (Karapürçek) düzenlemeler, çağdaş Kamil Koç'un geliştiğini gösterir bir halde REVİZYONLARINIZA BAŞLAMALISINIZ. Olmuyorsa, Karapürçek istasyonu derhal "profösyenelce" ele alınıp, yolları ve peron zemini kırsal bir güzellikle düzenlenmeye başlanmalı. ÖRNEĞİN:Yöresel lezzetlerle çekici hale getirilebilir..! Yoksa tam bu gün kü KAMİL KOÇ'un remini yansıtıyorlar... (?) Kamil Koç tan yeni bir VARAN TURİZM TESİSLERİ BEKLİYORUZ.

A
1/5

İstanbul şubesinin Avrupa kısmına geldim Öncelikle çalışan benim bilgilerimi almadan yüklü miktarda rezervasyon yaptırdı. Bana sözlü olarak koltuk numaramı söyledi. Otobüs kötüydü, servisi yoktu ve sık sık duruyordu Otobüs numarası 34LSS 36 Elimde plakanın fotoğrafı ve ödeme makbuzunun bir kopyası var

D
5/5

Kamil Koç eski kamil koç değil derken karşılaştığım soruna nazik, sakin ve ilgili yaklaşımları takdirimi topladı. Keşke adamların adını alsaydım.

D
1/5

13.04.2024 te İstanbul’dan Samsun’a otobüs bileti aldım.sattıkları bilet ek sefer kamil koç firması diye gidiyorsunuz üzerinde koli bantlı otobüsle karşılaşıyorsunuz.Müşteriyi önemsemeyen şube.ileri saate aktarma yapmadılar sözde kurumsallar.20.20 otobüsünü 20.45 e aktarmadılar.

Ö
1/5

1 saat 10 dk geç gelen otobüse kendi biletimi aldırmak istediğimde satış durduruldu diye hiç yardımcı olmadılar mübarek günde 17.45 arabasını beklemek zorunda kaldım ayrıca şoför olsun muavin olsun çok kabalar..birdaha bu firmayı tercih etmeyi düşünmüyorum

A
5/5

Herkes firmaya kötü yorum yapmış burada ne alaka anlamadım. Otogar gayet güzel, araçları park edebilecek yer var. Onun dışında görevli bir adam bas bas bağırıyor otobüslerin gideceği yeri ona göre biniyorsunuz. Oturacak yer çok fazla var yeterli gayet. Kafe var. Kamil Koça yakışır bir otogar gayet iyiydi. Ben akşam saatlerinde gitmeme rağmen baya kalabalıktı.

N
2/5

Bu ilk olmadı.Daha öncede yolcu gönderdim.Hadi bu sefer bayram yoğunluğu,ancak daha önce de yolcu gönderdim.45 dakika rötarlı kalktık.Açıklama yok.Özür yok.

O
5/5

Çalışan arkadaşlar ilgili kibar İşgören çalışanlar var teşekkürler yalnız Kadıköy şubede çalışan arkadaş kahve elinde bugün beni mağdur etti bugüne bilet kestirdim fakat bana ucgun sonraya bilet kestirdi ve beni servise bindiri otobüse yolladı ben otobusle yolculuk yapamadik

A
2/5

Yolcu bırakmak için araç park sıkıntısı var. Ayrıca daha temiz daha güzel bir mekan olabilir. Etrafında yemek için farklı seçenekler var.

F
3/5

Koltuklar hiç rahat değil, ayaklarınızı koyacağınız yerler yok, çantamı asacağım askılık yok, cam boyundaki koltuğun kolunu koyacağın aparatı yok, şöferle muavin binsiğimden beri konuşuyor çok rahatsız edici.

F
3/5

Otobüslerin manevra alanı emniyetsiz; yeterli alan olmaması nedeniyle otobüslerin ön kısmı manevra esnasında sürekli olarak yolcuların yoğun olduğu alana taşabiliyor. Burada yolcuların emniyetsiz alana girmemesi için fizikî bir duvar veya çit konulması gerekiyor. Yetkililer gerekli önlemi almalı; aksi takdirde yer emniyeti ihlal edilmesi sonucu bir yolcu yaralanabilir, otobüsün altında kalabilir veya hayatını kaybedebilir. Acil tedbir alınmalı.

M
5/5

Kapalı alanı var, kışın beklerken iyi oluyor. İçerde ücretsiz tuvaleti de var. Eskiden dışarda ve pis idi, şimdi düzeltmişler. Ufak da bir büfesi var.

F
5/5

Burası gidiş/kalkış terminalidir... Harem’e giriş çıkış yapmadan dolayı oluşan trafikten kaçan otobüs şirketlerinin 10-15 yıldır Ataşehir Dudullu’ya kendilerine özel terminaller kurmuşlar... bağlantı yollarına yakın, taksi 🚕 ve ulaşım kolaylığı olan yerlerdeler. Bu civardaki oluşan otobüs firmalarının çokluğundan dolayı Haremin o günün her saati yoğun olan halinden eser yok şimdi.

A
5/5

İstanbul Anadolu yakasındaki bu otobüs terminali Kamil Koç'un kendi yolcuları için oluşturduğu bir tesis. Alan geniş ama sivil araç girişine izin verilmiyor. Buna rağmen çevresinde aracınızı birakabileceginiz yerler var. Tesis içinde yiyecek, içecek satılan alanların olması güzel. Ayrıca McDonald's ve Burger King gibi markalar da tesis içinde yer alıyor. İcerde ve disarda bekleme alanları mevcut. Soğuk havalarda icerde klima açık olması güzel. Tuvaletleri temiz. Sadece tesisin biraz makyaj düzenlemesine ihtiyaç var. Bunun dışında her şey güzel.

İ
1/5

Kamil koç ile istanbuldan kuşadasına seyahat ediyoruz. Otobüs çok dandik dar. Başka firmaları bilmem ama bu çok berbat.

O
2/5

Otobüsün havalandırması bozuk ve sürekli soğuk üflüyor bir değil iki değil birçok koltukta var bu problem. Birkaç gün boyun felci geçirmek isteyenler için harika

M
3/5

Otobüs Bursa da 5 dk dedi 23 dk bekledi yanlış,aracın ısıtma sisteminin sağlıklı olmadığını söyleyebilirim

Y
1/5

İnsanları bunlara muhtaç Eden anlayış olduğu sürece bunlar da sömürüye devam edecekler hemde vatandaşı aşağılayıcı şekilde.

A
4/5

Bol kalabalık, geliştirilmesi gerek. İnsanlar otobüsünü bulmakta zorlanıyor. Bilhassa Bursa otogarda daha karmaşık. Bunun daha anlaşılır ve kolay yöntemi olmalıdır.

M
2/5

İstanbul didim 2021 de yolculuk yaparken bavulum kayboldu kimseye ulaşamadım ilgilenen olmadı aradan on gün geçtikten sora kaybolan eşyaların paralarını vereceğiz dediler vermediler insanları kandıriyorlar birde büyük firmadır geçiriyorlar

G
5/5

Içeri yolcu arabasi alınmıyor ama sağolsunlar bir abi yardimci oldu içeride memnun kaldik eşyalarımız çoktu sağolun ♥️

M
1/5

Nasıl bir yer ataşehir Dudullu terminali yaziyo bilette 2 saat ayamiz koptu yürümekten oraya giden yolcu gelen yolcu nere si bilen yok çalışanlar soruyor binaların arası diyor bir türlü bulamadik müşteri hizmetleri arıyoz ilgilenmiyo kamil koç tan birdaha bilet falan almam .

M
1/5

Deneyimim olarak söyleye bilirimki hiç memnun değilim.Çünki araçlar hiçbir zaman gideceği yere tam saatinde kalkmıyor.Bu sorunun bir an önce çözülmesi temennisindeyim

F
3/5

Ben OTOBÜS KAPTANIYIM OTOBÜSLERİN UZUNLUK VE GENİŞLİĞİ DİKKATE ALINARAK YOL ROTASI UYGULAMA EKLENİRSE DAHA İYİ OLUR DARACIK SOKAKLARDAN YÖN VERİYOR KAMYON TIR OTOBÜS İÇİN UYGULAMA TERCİHLERİNİ GELİŞTİRMENİZ İSTİYORUM

D
5/5

Senelerdir doğru düzgün otobüse binmemiş biri olarak yazıyorum. Otobüs trafiğe takıldığı için bi 10-15 dk gecikti. Çalışanlar sorularımı yanıtladılar. Hatta bir sokak üstte birazdan burada olur bile dediler, otobüsün canlı konumuna bakabiliyorlar. Otobüs gelince de çığırtkan iç ve dış alanda bağırıyor. Gürültü engelleyici kulaklık takanlar bu tip uyarıları kaçırabilir. Büfesi beni şaşırttı; baya fazla çeşit sandviç var. Bir müşteri neler var diye sorduğunda yaprak sarması bile saydılar. Koltuklar yırtık, her şey eskimiş görünüyordu. Fiziksel olarak mekanın yenilenmesi lazım. Bu konu Kamil Koç’un konusu. Genel olarak pozi bi tecrübeydi.

S
3/5

Olumlu yönleri: Otobüs temiz, koltuklar rahat ve konforlu, şoför dikkatli. Olumsuz yönleri: İstanbul'dan Adana'ya 20:45'te hareket etmemiz gerekirken 21:15'te hareket edebildik. Otobüsü kaçırmamak için benim gibi erken gittiyseniz yandınız! Bir de Adana otogarından Atilla Altıkat'a gidecek servis, tekerleğin icadından hemen sonra üretilmiş! Valizlerin arasında, iki büklüm ayakta geldim. Böyle firmaya, böyle otobüse, böyle servis! Yetkililer bunları görmüyor mu?

A
5/5

Doğu otobüsleri uzun yol için eski model ve yetersiz ama otobüs personeli 10 numara. Araçları biraz modern cağa uygun hale gelirse tercih edilecek bir otobüs firması. Yolcu önünde ekran var ama çalışmıyor. Ayrıca otobüs de wi-fi yok.

I
1/5

Terminal isleyisinde duzeninde aslinda problem yok. Problem icerdeki isletmenin kredikarti ile yapilan bir alisveriste hakki halde alisveris icinde tutun mamulu bulundugundan dolayi 5 lira komisyon istemesi bu konuya itiraz edincede istersen alma demesi . Ne kadar ucuz ve basit bir isletmecilik anlayisi halbuki. Yazık gece yarisi oradan baska bir yerden ihtiyacini karsilayamayacak biir musteriye ve hemde icinde bulundugun kurumun musterisine ayni zamanda

E
5/5

İçerideki büfe çok güzel, fiyatları uygun, çok güzel hediyelik eşyalar var, işletmeciler kibar ve ilgili.

N
5/5

Güzel bir yolculuktu kaptan dikkatli muavin saygılı kibar ve yardım sever biriydi.Kamil Koç her zaman tercihimdir tavsiye ederim.

A
1/5

Tek kelimeyle rezil bir firma saygısız kaptanı muavinleri arabalar eski kırık dökük önümdeki sehpa kırık adama söylüyoruz ne işin var sehpaya diye saygısızlık yapıyor kimse tercih etmemeli

T
1/5

Berbat bir saat saat 2.45 olan otobüsüm saat 16.15 oldu daha gelmedi danışmaya soruyoruz aval aval suratımıza bakıyorlar dahada bu firmayla gelmem hem pahalı hem paranın karşılığını alamıyorsun

O
5/5

Kamil koç firma ya yoruma gerek görmüyorum buna nazaran Adapazarı anlaşmalı mola yerine tenpo girince Kamil koç gibi bir firmaya hiç yakışmamış güzel bir bina ama içeri girince wc kokusu yemek servisi yanında wc dışarda çay bölümü küf kokusu bundan sonraki mola yerini merak eder oldum . Yolculuğun ilk molası

F
1/5

Kurumsalız diye 5 dakika yolcu beklemeyip basıp giden firma , keşke kurumsallığını tuvaletlerde de kullansa.

N
5/5

Bilet alma işlemi dahil olmak üzere verilen hizmet gayet iyi.👍

S
1/5

Ankaraya 550 tlye bilet satıp (diğer firmalar 400 tl iken kaliteli sanarak bilet aldığım aynı hizmeti ki hizmet bile sayılmaz veremeyen) prizleri ve ekranları calismayan telefon sarj etmenin mumkun olmadığı müthiş basarılı firma!!!👏👏👏

F
5/5

Burada çok güzel bir McDonalds olduğu için genelde kız arkadaşımla bileti buradan alıp orada beklemeyi tercih ediyoruz

C
3/5

Kafeterya temiz değil, burnunu karıştıran bir adam elini yikamadan çay doldurup veriyor.

A
4/5

Sabah saatleri, çekmeköyden 06:30 servis 45 dk önce dudulluya getirdi, tenha, koltuklarda uyuyan yolcular, wc lerde kağıt yok, diğer yorumları okuyunca korktum... dolmuş-rahat, gecikmeleri ve otobüs kalitesini göreceğiz... Zamanında geldi, digital konsol çalışıyor, araç rahat ve yeni, Tuna tan da mola verdi... dönüş aracıda güzeldi, digibox lar çalışıyor... daha ne olsun... Dudullu inişte servisler her yarım saat ve saat başlarında kalkıyor... 5 dk geçtiyse 55 dk bekleniyor... İniş terminalinde yolcu bekleme yerlerini yolcubekleyen taksi şoförleri doldurmuş... VESSELAM SERVİSLER SIKINTILI...

D
5/5

Güzel bi terminal hizmet anlayışı başarılı kurumsal firmalarla desteklenmesi kesinlikle gece gündüz hizmet vermesi gıda firmalarının kalitesini dahada arttırmış Teşekkürler..

M
4/5

Genel olarak güzel dizayn edilmiş, lavaboları temiz , sorduğunuz soruya cevap alabildiğiniz personel kişiler çalışıyor

S
1/5

İçerideki personel sanki silah zoruyla çalıştırılıyor, suratlar beş karış

E
1/5

Gecikmeler fazla, tabela veya anons yok, ilkel şekilde bağırıp duruyorlar, hiç bir sistem yok. Rezalet!!!

H
1/5

Terminale bir diyecek yok güzel yanlız erkek hoş lar egitimsiz saygısız İstanbul dan milasa geldim bir bardak su alirmisiniz demediler belki ramazan diyemi dedim akşamdı oruçlu kimse yoktu zaten Kamile yakışmıyor 😏😏😏

N
1/5

Berbat bir yolculuktu, otobus aşırı kirli ve eskiydi, Kamil Koç un adına güvenerek aldım bileti, sabahı zor ettim, gece 01.30 da muavin beni uyandırarak koltuğumu dik konuma getirmemi istedi benden!

B
4/5

Mini otogar gibi tesis içinde mc donalds, burger king var. Ayrıca kendi kafeteryalarıda mevcut. Wclerine varana kadar heryer pırıl pırıl.

B
1/5

Berbat bir firma.Aktarmali yolculari birlestirmisler,ayni koltugu birden fazla kisi görünuyor.Asil yolcular kendi yerine cok sonra oturabildi.Resmen seferleri birlestirmisler az yolcu var diye.Yolcuya bagirmayin diyorlar sonra.boyle sistem mi olur

A
1/5

Girişi ayrı dert çıkışı ayrı dert,yola bağlanması ayrı dert. Yolcu olsa da giriliyor olmasa da giriliyor. Sade külfet, olmasa da olur

A
1/5

Bütün yolcuların zamanının kıymetsiz olduğunu düşünen bir firma. Otobüs trafikten dolayı gecikti dendi yarım saatten fazla fakat bir de terminalde bekledi. Neden bekliyoruz diye sorduğumuzda da şoför bey tarafından terslendik.

M
5/5

Kamil Koç benim otobüs yolculuğu için şu anda tek tercihim.Otobüsler rahat ve yeni kaptanlar usta maaşalah..Servis mükemmel. Bilet fiyatları diğer firmalar ile aynı ve servis hizmeti de var..Lakin bu son binişimde öğrendim ki Kamil Koç Almanlara 93 milyon dolara satılmış..Üzüldüm..Medyadaki haberler çok fazla gerçekleri yansıtmıyor bilginiz olsun..

Ö
5/5

Giden ve gelen yolcu bölümü farklı bu yüzden çok karmaşa olmuyor. İçecek be yiyecek ihtiyacı için Mc donald’s ve cafeterya var. Sakin işini düzgün yapan çalışanların olması ve güleryüzlü olmaları da etkileyiciydi.

O
5/5

Yolcu göndermek ve kısa süreli park etmek için uygun, firmanın otobüslerinin çoğu rahat hattır. İnternet bağlantıları sıkıntı yaşatabilir, ikramlar orta seviyededir. Muavinleri genelde genç olup, bir gördüğünüzü tekrar görmezsiniz.

F
1/5

3 saat 45 dk olan yolculuk her seferinde 5 saat 30 dk veya daha uzun sürüyor. Tavsiye etmem.

E
1/5

Kamil Koç neden sürekli gecikmeli sefer yapıyor bilmiyorum, kalite olarak 1 yıldızı bile hak etmiyor aslında

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Taşdelen, Cemal Güngör parkı, 34788 Çekmeköy/İstanbul

💬 Yıllardır geliriz, personel inanılmaz güler yüzlü yemekleri çok güzel. Ama son zamanlarda şöyle bir sıkıntı yaşıyoruz çocuklu gruplar geliyor ve inanılmaz rahat...

İstanbul En İyi Çakıl tesisi Listesi

📍 Abdurrahmangazi Mah.Altınordu Cad, Şark Sk. No:12A, 34887 Sancaktepe/İstanbul

💬 Anadolu girişimcisi; Weballweb bilişim teknolojileri, Anadolu Güvenlik sistemleri ve Anadolu Kumlama, Kurucu ve yönetici Zafer bey bir çok girişimi ile girişimc...

İstanbul En İyi Kum tesisi Listesi İstanbul En İyi Kumlama hizmeti Listesi İstanbul En İyi Kum ve çakıl tedarikçisi Listesi Sancaktepe En İyi Üretici Listesi Sancaktepe En İyi Kumlama hizmeti Listesi

📍 Çengelköy, Engin Cd. No:8, 34680, 34680 Üsküdar/İstanbul

💬 Emeği geçen başta Hilmi başkan üzere herkesten Allah razı olsun ... böyle mükemmel bir hizmeti sağladıkları için....pırıl pırıl tertemiz...tek kusuru çalışanlar...

İstanbul En İyi Çakıl tesisi Listesi Üsküdar En İyi Spor kompleksi Listesi Üsküdar En İyi Kültür merkezi Listesi Üsküdar En İyi Çakıl tesisi Listesi

📍 Yavuztürk, Süvari Sk., 34690 Üsküdar/İstanbul

💬 Burası sadece belediyeye ait bir yerdir,sivil vatandaşa direkt hizmet verilmez, Üsküdar belediyesine ait bir yerdir...

Üsküdar En İyi Çakıl tesisi Listesi Üsküdar En İyi Depolama tesisi Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur