Tefal
Tefal, Ev eşyaları mağazası, Beyaz eşya mağazası, Çamaşır makinesi & kurutucu mağazası olarak Mehmet Akif Ersoy, Podıum Avm, Bağdat Cd. 60/B, 06200 Yenimahalle/Ankara adresinde bulunmaktadır. Tefal 14 yorum ve 2.57 puanlamaya sahip.
Adres: Mehmet Akif Ersoy, Podıum Avm, Bağdat Cd. 60/B, 06200 Yenimahalle/Ankara
Kategoriler: Ev eşyaları mağazası Beyaz eşya mağazası Çamaşır makinesi & kurutucu mağazası
Çalışma saatleri: Çarşamba 10:00–22:00,
Perşembe 10:00–22:00,
Cuma 10:00–22:00,
Cumartesi 10:00–22:00,
Pazar 10:00–22:00,
Pazartesi 10:00–22:00,
Salı 10:00–22:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Tefal Yorumları

D
1/5

Müşteriyle kaba bir şekilde konuşuluyor. Kapalı kutu ürünlerin de çoğu daha önce açılmış, çizik veya defolu. TEFAL kalitesini yansıtmayan bir mağaza. Başka mağazalar tercih edilmeli. Cevap: Evet blender seti aldık ve içinden gazete küpürü çıktı. Değişim için getirdiğimizde bir daha böyle bir saçmalıkla karşılaşmamak için açtırdığımız 3 kutunun 3 ünde de 2 tane olması gereken bant yoktu ve bu 3 kutunun 2 sindeki blender cihazları çizik, son kutudaki haznede de kocaman çatlak vardı. Kısacası sadece biz değiliz ürünü geri getiren, geri getirilen defolu ürünleri de bize vermeye çalışıyorsunuz. O kadar para verip de içinden gazete küpürü çıkan ürün alıyorsak elbette değiştireceğiz ve elbette siz bize kusursuz "SIFIR" bir ürün sağlayana kadar bütün kutuları teker teker kontrol etmek müşterinin en doğal hakkıdır. Siz işinizi düzgün yapsanız kimse size 2. kutuyu bile açtırmaz. Müşteride suç bulacağınız yerde kendinize çeki düzen verirseniz kimse sizi böyle uğraştırmaz müşteri de huzurlu bir şekilde alışverişini yapar.

G
4/5

Sadece biraz pahalı onun dışında kalitesi her zaman çok iyi 👍

C
1/5

fiyatlar pahali

O
1/5

Çalışanlar çok kaba ve nezaketsiz. Sattıkları ürününün hiç bir şekilde arkasında durmuyorlar. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Pişman olursunuz

Y
1/5

Podium mağazasından set tava ve tencere aldım ürünü bana satarken demir kaşık dahi kullansanız çizilmez çünki bu ürünler çift kat garantili diye sattılar daha sonra çizilen ürünleri götürdüm Biz böyle birşey kesinlikle söylemeyiz dediler ayrıca mağazaya dinlemeye dahi tahammülü olmayan nezaketsiz insanları koymuşlar bu mağazadan alışveriş yapacakları tekrar düşünmelerini tavsiye ediyorum

S
1/5

Yaşadığım en kötü satın alma deneyimi. Tefal markalı bir ürün almak istiyorsanız asla tercih etmemeniz gereken mağaza. Çalışanlar çok kaba. Sattıklarının çoğu daha önceden kutusu açılmış ya da zarar görmüş defolu ürünler. Aldığım blenderı Tefal kalitesine güvendiğim ve çeyizime aldığım için kutusunu mağazada açmadan satın almıştım. Zaten açmanıza gerek yok mağazada açmayın demişlerdi. Evde ürünü açarken içinde olmaması gereken bir gazete parçası gördüm ve değişim talebiyle mağazaya gittim. Mağaza çalışanı bana başka bir kutu getirdi ben bu sefer burada kontrol etmek istiyorum eğer sorun çıkarsa tekrar uğraşmak istemiyorum dedim. Kontrol ederken getirdikleri ürünün kapağının çatlak olduğunu gördüm ve çalışana gösterdim kendisi de bana yeni bir kutu getireceğini söyledi ve getirdi. İkinci kutunun içindeki üründe de derin çizikler mevcuttu bu sebeple almak istemediğimi söyledim. Mağaza çalışanı da benim öyle bir talebim olmamasına rağmen ilk kutunun içindeki parçayla değiştirelim dedi ve kendi kendine değiştirdi. Kontrol etmeye devam ederken yine aynı derin çizikleri bir başka parçada daha gördüm, çalışana gösterdim ve birden bana karşı sesini yükselterek sanki kutunun içindeki ürünlerin defolu çıkması benim suçummuş gibi beni azarlamaya başladı. Ben tavrından çok rahatsız olduğum için ürünümü alıp ayrılmak istedim ama ürünümü vermedi önce burayı toplayacağım dedi ve beni uzun bir süre bekletti. Ben ürünümü alıp başka bir Tefal mağazasına gittiğimde bana böyle bir durumla karşılaşıldığında sağlam ürün çıkana kadar kutu açmak zorunda olduklarını belirttiler. Ayrıca kutuların üzerinde koruma bantlarının olması gerektiğini söylediler ancak gittiğim mağaza Podium ile bağlantılı olmadığı için değişim konusunda bana yardımcı olamayacaklarını üzülerek belirttiler. Ben de ilerleyen günlerde mecburen tekrar Podium Tefal mağazasına gittim. İçeri girdiğimde başka çalışanlar vardı ve onlara gayet kibar bir şekilde yaşadığım sorunu anlatmaya başladığımda birden bire mağaza çalışanı kaba ve ters bir tavırla ‘siz zaten geçen gün gelmişsiniz iki kutu açmışlar beğenmemişsiniz’ gibi azarlayan yüksek ses tonuyla karşılık verdi. Aynı üslupla ‘sadece bir kutu açıcam beğenirseniz değişimizini yaparım yoksa iade!’ Bu nasıl bir söz? Bu tavırları alttan alarak tamam dedim çünkü sadece sorunumun çözülmesini istiyordum. Ancak getirdiği kutu geçtiğimiz sefer hasarlı olduğu için almak istemediğim ürünlerin olduğu kutuydu. Yani hasarlı ürünü sarıştan kaldırmak, merkeze bildirmek yerine hiçbir şey olmamış gibi toplayıp yeniden satışa sunuyorlar. Ben bunu farkettiğim için almayacağımı söyledim. O zaman iade yapıyorum dedi. Ben değişim istiyorum işinize gelmeyince iade diyip insanları zarara uğratamazsınız. Açılan kutudaki ürün hasarlı çıkıyorsa müşteriye sorunsuz ürünü verene kadar kutu açmakla sorumlu olduğunuzu düşüyorum. Ama bu mağazanın çalışanları bunu yapmak yerine müşterileri azarlamayı tercih ediyor. Ayrıca değişim yapmak zorunda olmadıklarını söylediler kaba ve aşağılayıcı tavırlarla sorunumuzu çözmeden iki seferde de bizi mağazadan kovdular. Çalışanların yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini düşünüyorum çünkü bu tavırları markayı temsil etmekte oldukça başarısız. Çalışanlar müşteri ve marka arasındaki iletişimi sağlıklı bir şekilde kurmalı ve satış sonrası yaşanan bu tip olumsuzluklarda müşteriyi desteklemeli, sorununu en hızlı şekilde çözmeli. CEVAP:Müşteriyi yalancılıkla suçlamak, olayları farklı anlatmak çalışanların tutumunu belli eden bir cevap olmuş. Ben asla tüm kutuları açın içinden tek tek parça seçmek istiyorum gibi bir istekte bulunmadım. Bunlar elektronik ürünler parçalarını değiştirmek kadar saçma bir şey olabilir mi? Kendi çalışanınız kutuların içindeki parçaları değiştirdi. Ayrıca bize sadece iki kutu açıldı ve ikisi de hasarlıydı dört kutu açtık diyerek insanları yanlış bilgilendirmeyin. Satışını yaptığınız ürünler sağlam olsa ben zaten alırdım.

B
5/5

Kaliteli v3 guzel

K
4/5

Öncü kaliteli ama fiyatları

S
1/5

Çalışanlar çok kabaydı sorularıma baştan savma cevaplar verdiler. Tefalin ürettiği ama kendi mağazasında satılmayan ürünlerin garantisi olmadığını iddia ettiler bence tekrar değerlendirilmeli çalışanlar.

B
3/5

Küçük sevimli bir mağaza.

Y
5/5

Her ürununden memnunum

H
4/5

Aradığımı bulamadım

U
1/5

KAZIK ötesi

E
4/5

Mutfak

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Karşıyaka, İvedik Cd. No:173/B, 06190 Yenimahalle/Ankara

💬 Yillarin efsnaflik ve kurumsallasmis firmasi senelerin eskitemedigi insanlarin deger buldugu kar marji ön planda olamayip insanlarin isleri görülsün diye çaba g...

📍 Karşıyaka, 06190 Yenimahalle/Ankara

💬 Soğutma grupları, soğuk hava depoları, klima santralleri montaj, bakım, onarım servisi.

📍 187 cadde tuna iş merkezi, D:131/3, 06810 Yenimahalle/Ankara

💬 Lokantam için aldıĝım dolaplar gayet saĝlam çıktı elinize emeĝinize saĝlık ürünlerde hiç bir sorunla karşılaşmadım. Bundan sonraki her ihtiyaçta adres MCS MUTFA...

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur