Gürgençler Apple Yetkili Teknik Servisi

Gürgençler Apple Yetkili Teknik Servisi

Gürgençler Apple Yetkili Teknik Servisi, Cep telefonu tamir atölyesi olarak Nişantaş, Sefa İş Merkezi, Dr. Mehmet Hulusi Baybal Cd. No:28 D:B, 42100 Selçuklu/Konya adresinde bulunmaktadır. Gürgençler Apple Yetkili Teknik Servisi 100 yorum ve 2.25 puanlamaya sahip.
Adres: Nişantaş, Sefa İş Merkezi, Dr. Mehmet Hulusi Baybal Cd. No:28 D:B, 42100 Selçuklu/Konya
Telefon numarası: +8503028595
Kategoriler: Cep telefonu tamir atölyesi
Çalışma saatleri: Cuma 09:00–18:00,
Cumartesi 09:00–18:00,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 09:00–18:00,
Salı 09:00–18:00,
Çarşamba 09:00–18:00,
Perşembe 09:00–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Gürgençler Apple Yetkili Teknik Servisi Yorumları

A
1/5

Mac mini m2 aldım, alışveriş aşamasında müzisyen olduğumu harici ses kartı kullanacağımı sorun yaşayıp yaşamıyacağımı vs birsürü soru sordum. Bu aşamada gayet yardımcı oluruz vs tavrında yaklaşan personel. Sonrasında Apple ın destek veremiyeceğini hariçi bir sistem olduğu vs söyledi. Yani içimden gecenlerle arkadaşlarla baya bi akraba olduk😊satış öncesinde bu tavrı takınsalardı almazdım. Dikkatli olun.

B
1/5

Pil değişimi için telefonumu servise gönderdim kargo ile (deprem bölgesinde olduğum için ve burada şuan servis olmadığı için). Tam yedi gün boyunca telefonum hiç bir işlem yapılmadan orda öylece boş bir şekilde bekletildikten sonra Gebze Apple onarım merkezine gönderildi ve bu süreçte asla tarafıma herhangi bir bilgilendirilme yapılmadı telefonun akıbetiyle alakalı. Madem orada yapılamayacak bir işlemdi yedi gün boyunca keyfi olarak neden beklettiniz? Firmayla iletişime geçmek ve sağlıklı bilgi almak asla mümkün değil çünkü kimsenin birbirinden haberi yok. Telefonla arayınca da en az yarım saat beklemek zorunda kalıyorsunuz açtıktan sonrada tatmin edici cevap veren bir muhatap bulamıyorsunuz ne yazıkki. Ayrıca telefonu gönderirken sim kartımı da çıkartmayı unutmuşum ve sim de telefonun içinde gitmiş bunu fark ettikten hemen sonra aradım ve durumu belirttim kaybolmaması için önlem almalarını istedim ama sonuç sim kartım kayboldu ve telefonum içinde sim kart olmadan gönderildi. Arayıp söylediğimde ise hiç bir şekilde ilgilenilmedi aksine bize gelen telefonda kesinlikle kart yoktu diyerek de yalan söylediler ve mağdur edildim. Madem yoktu ilk bilginiz olduğu anda niçin bilgilendirilmedim. Kısacası asla tercih edilmeyecek bir servis telefon gönderiyorsanız da Allah’a emanet gönderiyorsunuz yani. Aldığım hizmetten hiç bi şekilde memnun değilim. Sim kartla ilgili arayacaklarını söylediler ve günlerdir ne arayan var ne de soran.. Rezil bir servis deneyimi yaşattığınız ve ilgisizliğiniz için teşekkürler

N
1/5

Çalışanların bazıları çok ukala, suratsız soru sorunca tersliyor. Telefonumun pilini değiştirmeye getirdim. Pil sanki değişmemiş gibi hala aynı sorun devam ediyor. Yetkili apple servis olmasa zorunda kalmasam asla gelmem. Hiç memnun değilim. Bir tane açık kahverengi saçlı müşteri temsilcisi hanfendi var hizmet sektöründen bir haber, tersleyerek konuşuyor siz bilmiyorsunuz diyor, yapılacak bir şey yok diyor ama müdürünü çağırınca müdür bey durumu açıklıyor. Hemen para iadesi yapamayız diyorlar biz para iadesi istemiyoruz düzgün hizmet istiyoruz.

V
5/5

Telefonumu tamir için gönderdim kısa sürede ellerine ulaştı ve her konuda bilgi almak istediğimde de yardımcı oldular. Sonrasında telefonum tamir oldu ve kargoyla bana teslim edildi güzel ve özenle paketlenmişti, kendilerine teşekkür ediyorum her şeyi iyi yaptıkları için

M
1/5

Uc kere garantıye verdım alde çözum bulmadılar benı madur ettıler gereken yerlere şikayetcı olacam koskoca apple musterısını madur edıyorsa ben artık dusunemıyom……musterıye ılgı alanı sıfır….

M
1/5

İPhone 11 batarya değişimi için 20 günde 4 sefer uğradım ellerinde batarya olmadığını söyleyip değişim yapmadılar iPhone 11 bataryayı bulun mayan hit kumaşına çevirdiniz iPhone böyle servis hiç yakışmıyor

M
1/5

40 yılın başı bir pil değişimi için geldim. Ellerinde pil olmadığını ve 1 hafta sonra geleceğini söyledi. O da kesin değil. Stok seviye takibi bu kadar zor olmamalı.

G
1/5

* 2 milyonluk Konya’da sadece 1 tane IPhone yetkili servisi var. Orda da 2 kişi çalışıyor karşılamada sadece. Her müşteri en az 10-15 dk zaman alıyor. Nezaman gitsem en az 7-8 kişi oluyor sırada. * I phone 13 mini pil değişimi için gittim. Tamam değiştirelim dediler 3 saat sonra almaya gittim sizin pil bozuk çıktı elimizde başka yok gelsin öyle takalım dediler. * 3-4 gün sonra yine ben aradım geldi mi diye. Aaaa evet geldi sahi buyurun gelin değiştirelim dediler. * Tekrar gittim ve telefonu bıraktım. 1 saat sonra aradılar dediler ki sizin ekranı kırdık . * Yenisini takabilmemiz için pazartesiyi beklemek zorundayız. Onay almak lazım dediler. Eee benim telefona ihtiyacım var . Sonra ellerinde 8 plus varmış onu verdiler bir çok uygulama eski sürümde çalıştığı için hiç birşey yapamadım..!!! * Neyse pazartesi telefonu aldım dedim bunda bir de ekran koruyucu vardı. Zamanında baya iyi para verip almıştım. O ne olacak? Onu temin edecek misiniz? Dediler yoookkk .!! Ona karışmayız..!! *Anlayacağınız hadi servise götürelim herşey iyi olsun usulune uygun olsun dedik hem sinir hastası olduk hemde malımızdan olduk. Son derece memnuniyetsiz ve şikayetçiyim. Bir daha Gürgençlerle hayatta işim olmaz da muhtemelen Apple da ailecek bir müşteri kaybetti..!!!

Z
5/5

Gerçekten bütün ekibe teşekkürlerimi sunuyorum. Şuana kadar 3-4 airpods, 2 defa iPhone, Apple pencil, iPad her şeyi getirdim ve sorunlar hep çözüldü en kısa zamanda. En son getirdiğim Macbook hizmetinden ekstra memnun kaldım. Apple ve Gürgençler Sefa İş Merkezi şubesine teşekkürlerimi sunarım.

Y
1/5

Sakın telefonunuzu kargoyla göndermeyin. Firma ile irtibata geçmek. Bilgi almak imkansız. Şu anda cihazımın akıbetinden haberim yok. Müşteri temsilcileri gayri ciddi cevaplar veriyorlar. Ben hata yaptım gönderdim. Sakın sizde aynı hataya düşmeyin

A
1/5

Arkadaşımla gittik .Çalışanlar aşırı ilgisizdi somurtup durdu yanımızda ve ne sıkıntısı olduğunu anlayamadılar arkadaşımın sorunu çözülemedi yani

H
1/5

08.07.2024 tarihinde 15 pro max cihazımı kamera değişimi için verdim cihazın işlemleri çok hızlı tamamlandı ancak cihaz 10 gündür kargoya çıkılmadı aradığımda sürekli toplu kargo çıkılacak salı günü cuma günü vs vs diyip geçiştiriyorlar bir kargo bile çıkamayan servis ne kadar yetkilidir sorgulanması gerektiğini düşünüyorum çağrı merkezi sadece aciliyet belirtebiliyormuş ancak şube umursamıyor asla imkanınız varsa bulaşmayın buraya 10 gündür servis cihazım hazır bekliyor tamamen rezillik

I
1/5

böylesine rezil bir teknik servis anlayışı yok... yorumlardaki bazı arkadaşların bahsetmiş olduğu bi sarışın bayan var tamamen ne diye geldiniz işlem yaptırmayın mantıgında hareket ediyor. 15 pro cihazım alt kösesinde kırık meydana gekldi belli artık kasa ve ekran degğişimi olacak ama telefon kullanımında her hangi bir engel teşkil eden çalışmayan bir yanı yok ki anakartında bir sorun dahi yok.. arkdas bana servis üçreti olarak telefon güncel satış bedeli olan 79.000 tl fiyat çıkarttılar. rezillik diz boyu gerçekten.

M
4/5

Yorumlar üzerinden tereddütle yetkili teknik servise başvurdum. Sanıldığı gibi kötü değildi. Telefonun her özelliği tek tek çalışıyor mu diye teyit edilerek 16.12.2023 tarihinde saat 9.30-10.00 saatleri arasında teslim alındı. Hızlı bir şekilde yapılıp (4 saatte) teslim edildi. Eksisi ise telefona hasar vererek teslim edilmiştir. Fotoğrafta da görülen yer öncesinde olmayan bir hasardır. Teslim ederken olmayan ve teslim alınırken varolan bir hasardır. Bu şekilde yapılan bir hata da bu denli kaliteli bir servise yakışmadı. İşlem yaptırıp da teslim alırken 2 defa kontrol etmenizi siddetle öneririm.

B
1/5

kocaman serviste tek bir kişi çalışıyor ve 10-15 kişilik bir sıra var böyle rezillik olamaz randevum olmasına rağmen beklememi söylüyorlar

F
1/5

Rezillik diz boyu. Nereden başlayacağımı dahi bilmiyorum. Yurt dışında herhangi bir Apple servisine gittiğiniz taktirde telefonunuzun güncelleme ayarlarına ücretsiz bir şekilde bakılır. Bu serviste kesinlikle ücret ödemek zorundasınız. Bir de bunu oradaki çalışan hanımefendiye anlattiginiz zaman, sanki karşısında cahil hiçbir şeyden anlamayan biri varmış bir bakışla konuşması çok rahatsız edici. bu kadar kötü yorum yapılmasına rağmen bu çalışan hanımefendi ile ilgili hiçbir önlemi alınmamış olması çok yazık. işletmenin kuralları gereği personel bana bunu aktarıyor olabilir. bu konuda herhangi bir kişiyi suçlamıyorum. Ama eğer sen hizmet sektöründeysen ve Apple gibi bir dünya markasına çalışıyorsan biraz konuşmayı bileceksin. Türkiye adına yazık. Dünyanın hiçbir yerinde telefonumu yazılımla alakalı sorun olduğunda hiçbir ücret ödemeden çok kibar nazik bir şekilde karşılanırken kendi ülkemizde rezil bir şekilde karşılandık üstüne bir de laf yedik.

S
5/5

Ekrem Beye ilgisi alakası ve sunduğu destekten dolayı teşekkürlerimi sunuyorum kendisi çok yardımcı oldu

S
5/5

Saat 6 da kapanıyormuş telefon numarası da yok ulaşılmıyor 6dan sonrası için uygun olma şansınız var mı

H
1/5

Berbat bir yer garanti için saat gönderdik yenisini kargoya verdiklerinde ne bir mesaj geliyo ne bir kod ben tesadüfen öğrenmesem 5 gün sonunda geri iade dönecekmiş kargo Allah düşürmesin buraya Düzenleme 12 Ocak 2024 Swap ürünümü bugün kargodan aldım ölü pixelli ürünü kontrol etmeden göndermişler sizin gibi işletmeler sınır dışı edilsin bu ülkeden yapacağınız tek şey ekrana bakıp yeni ürünü göndermek becerememişsiniz bunu da size kurşun kalem bile emanet edilmez

A
5/5

Her zaman güvenle buradayım memnuniyetle kullanabilirim ve ayrıca hiçbir problem yaşamadan lâyikiyle süper olup Beş yıldızı ile hak ediyor teşekkür ediyorum

F
1/5

Berbat biryer girişte karşılayan 3 arkadaş vardı karşılamakta değil oturmuş telefon ile oynuyoorlardı kafalarını bile kaldırmadılar bayan yaklaşınca kaldırdı ilgisiz ilgisiz somurtarak konuşuyordu rahatsızlık vermişiz gibi telefonun sorununu söylüyorum teknik servis 10 günde karar verir diyor onlar belirler diyor kitlemeyi çalıştıkları hertürlü belli gitmeyin göndermeyin kimseyi boşuna ilgi sıfır soğursunuz

Y
1/5

Bir kız çalışıyor düşman başına. Hayatımda hizmet sektöründe çalışıp da bu kadar müşteriye ilgisiz başka bir çalışan görmedim. Garantiye telefon gönderdim telefonun sadece hoparlörü çalışmıyor diye benden telefon parası kadar ücret istediler. Ayrıca telefonum garanti dışı kaldı. Nedenini sorduğumda teknik servisin bunu belirlediğini yapacakları bir şey olmadığını söyledi. Söyleme tarzı hakkında konuşmak bile istemiyorum. Bir yıldız bile fazla da insanlar görsün diye mecbur veriyorum.

E
5/5

Gerçekten harika bir teknik servis ilgi ve alakaları çok hoşuma gitti sevecen insanlardı, 5 yıldız yetmez buraya.

I
1/5

MacBook Air cihazım güncellenme esnasında kapandı ve bir daha açılmadı. Tamiri için bu firmaya kargo ile gönderdim. Servisin iletişimi inanılmaz derecede zayıf ve organizasyonu bozuk. Servis kaydındaki mail adresimi bile kafalarına göre girmişler. O kadar baştan savma iş yapan bir firma. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

R
1/5

Markaya yakışmayan bi servis,arıza çözümü yok,akşam servisten al sabah tekrar götür,teslim almaya git kontrol et cihaz yine arızalı

N
2/5

Çalışan kişi ilgisiz ve iş yapmak istemeyen bir tavır içindeydi. Tavsiye etmiyorum.

M
1/5

Kendilerini bişey sanıyorlar müşterilere hiç hoş davranmıyorlar hep kendilerini üstüne görüyorlar beyefendin bu davranışlarını

R
5/5

Teşekkür ederim. Harika bir servis anlayışı var. Servise gelen cihazları çok dikkatli inceliyor ve gerekli olan işlemleri yapıyorlar. Servis personeli işlerini çok dikkatli ve özverili yapıyor. Cihaz onarımdayken devamlı bilgilendirme mesaj göndermeleri ve ayrıca kargoya verildikten sonra bilgilendirme mesajları da gelmektedir. Herşey için çok teşekkür ederim.

K
5/5

Gerçekten çok güzel ilgilendiler, garantiye gönderdiğim cihazımı sorunsuz teslim ettiler karşılamadaki bayan çok kibar ve nazikti herşey için teşekkür ederimm

S
4/5

Batarya değişimi için müracat ettiğimde Ekrem Bey çok ilgili ve profesyonelce yaklaştı kendisine teşekkür ederim.

A
1/5

Airpodsumun teki kaybolduğu için bu apple yetkili servisine haziran ayında kulaklığımı yolladım. Yetkili servisinin çalışanı karşısındakinin müşteri olduğunu unutup rahatsız edici bir üslupla muhatap oldu. Müşteri hizmetleri deseniz yetkili servis telefonlarımı açmadığı habersiz bıraktığı için aradığımda telefonlarımı açmadılar. Ciddi anlamda Apple’ın gözetim altında tutması gereken bir servis. Üstelik yetkili servisten aldığım tek kulaklık Airpods şarj kutusunda şarj olmamaya başladı. 2 gündür bu sorunla karşı karşıyayım. Buraya Apple ürününüzü yollamayı düşünüyorsanız sakın yapmayın. Ben yorumlara bakmadan yollama gafletinde bulundum siz yapmayın. Tek yıldız vermemin nedeni de yorum yapabilmek için. 1 yıldızı bile hak etmiyor.

S
5/5

Bozulan telefonumu kargo ile gönderdim gerek ilk ulaştığında gerek bana tekrar ulaştığında ilgi alaka ve süreç takibi konusunda çok memnun kaldım. Bu tarz esnafların çoğalması dileği ile teşekkür ediyorum.

A
3/5

Sadece bir kişi çalıştığı için sıramın gelmesini çok fazla bekledim.

F
1/5

Kesinlikle uğranılmaması gereken bir işletme . Type c -lightning çıkışlı şarj kablosu satın almak istedim double ttpe c vermişler fark etmedim açtım yanlış olduğunu görüp iade etmek istedim. Kutu açıldı alamayız dediler . Sizin hatanız dedim fark etmez kutuyu açtınız dediler.ilgi alaka 0 müşteriye yalancı diyip azarlıyorlar.iphone 14 alsam 13 verseniz kutuyu açınca fark etsem geri almayacak mısınız ? Vatan , mediamarkttan alışverişe devam , kurumsallıktan uzak haysiyetsiz işletmelere uğramak yok bundan sonra çevremdeki herkese de söyleyeceğim

D
2/5

Müşteriyle ilgilenme durumu söz konusu bile değil ürünün yapılıp yapılmaması önemli değil ama müşteri memnuniyeti her açıdan önemini gösterir

İ
1/5

1 yıldız bile etmez 5 gün önce iphonexs cihazı götürdüm sefa iş merkezindeki gürgençlere telefon kendiliğinden kapanıyor diye girişe bi kız koymuşlar kızın gözleri radarmı dersin kızılötesimi dersin eline aldı bunun anakartı bozuk tamir olmaz yenilenmiş bi cihazla değişmesimi lazım dedi ne 35.000 tl dedi istanbula gönderdim yapıldı şuan kargoda geliyor selam bile vermeye değmez yani ilginç 1 yıldızıda mesajı yayınlamak için veriyorum

Y
5/5

Servis deneyimi, web sitesi takibi cok guzel. Iceri girdiginizdeki ilgi, saygi guzel. Hizmet guzel. Calisanlar guler yuzlu. Garanti icin kullanici hatasi vs. ugrastirmadilar sagolsunlsr hemen yaptilar. Guvenebileceginiz bir teknik servis.

M
5/5

kaybolan airpods kulaklığım için kısa sürede hizmet sundular. başka apple servislere telefonda ulaşmamda zorluk yaşadım. genpa aple istanbuldaki serviste liste fiyatından fazla fiyat çıkarttı .en başta cihazımı yaşadığım ile yakın izmir istanbul bursa gibi yerlere göndermek istedim ama konya gürgençler apple servisi kısa sürede mükemmel hizmet sundular. herşey mesajla bilgilendiriliyor ve her konuda arayıp bilgilendiriliyorsunuz. tavsiye ederim.

F
1/5

Mağazanızdan HyperDrive Duo 7 in 2 usb-c hub gray cihazını aldım. Ürün satış sırasında personeliniz gayet ilgiliydi ve memnun bir şekilde ayrıldım. Ürünü satın aldığımda ürün garanti süresinin 2 yıl olduğu söylendi. Ürünü satın aldıktan yaklaşık 18 ay sonra ürünle ilgili arıza yaşadım. Bunun üzerine servinizi arayarak ürünün garanti kapsamında olup olmadığını sordum. Telefonda bana ürünün garanti süresinin 2 yıl olduğunu belirtip ürünü gürgençler konya servisine göndermemi istediler. Ben ürünü servise gönderdikten sonra ürünün garanti kapsam süresinin bittiğini söylediler. Önce garanti süresinin 1 sene olduğunu söylediler 2 gün sonra da ürünün garanti süresinin 1.5 sene olduğunu söylediler. Maddi olarak pahalı bir ürün olmamasına rağmen böyle bir ürün için bir müşterinin bu kadar oyalanmasını asla doğru bulmuyor ve sizin gibi bir firmaya yakıştıramadım.

S
1/5

Hiç mi iyi yorum olmaz bu nedir yaaa insan gitmeye korkuyor

K
5/5

Çok iyi uygulama hemen yolunu bulur denemeyen kalmasın sevdim

F
1/5

İlgi alaka sıfır, müşteri ile diyalog rezalet müşteriye neden buradasınız der gibi ilgileniliyor. Yazık çok yazık Apple firmasını temsil eden temsilci şirket çok kötü!

A
1/5

Ürünü ücretsiz olarak anlaşmalı kargo kodumuzla gönderebilrisiniz diyerek başta bilgi veriyorlar fakat ürün servislerinde işlem görmezse garanti kapsamı dışında derlerse ürünü geri gönderirken kargo parasınıda size kitliyorlar kesinlikle iş yapmayın bunlarla rezalet koskaca apple'ın yetkili servisinin düştüğü duruma bak 100 200 tl lik kargo parasını müşteriye kektirmenin peşinde

B
5/5

Teknik servisteki Mehmet Ali Bey’e ilgisi için çok teşekkür ederim.

A
5/5

Teknik servis yönünden gayet başarılılar kesinlikle tavsiye ederim

H
1/5

6 Temmuz 2023 günü Konya Kentplaza Gürgençler'den 3 adet Macbook (*) bilgisayar satın aldım. Daha sonra cihazın arka kısmında lekeler olduğunu gördüm. Götürdüğümde orada açmadığım için yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler. Fakat ben aldığımda bu konuda bana bir bilgi vermediler. Apple'ı aramamı söylediler, onlarda Gürgençler'in yardımcı olabileceğini söylediler. Gürgençler satış yaparken çok güler yüzlüydü fakat satıştan sonra en ufak bir şekilde ne Kentplaza'daki satış noktası, ne de teknik servis hiçbir şekilde yardımcı olmaya çalışmadı. Satış anında herkes ne kadar iyiyse sorun anında herkes o kadar umursamaz. Apple'ı arayın, Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet edin gibi tavırları var. Almadan önce şikayet var, google haritalar yorumlarını incelemeden alışveriş yapmayın. Apple, mağazadan aldığınız zaman size destek sunmuyor. Apple ürünleri alacaksanız Apple'ın kendi mağazasından veya online adresinden alın.

F
1/5

Nefret ediyorum işini severek yapmayan insanlardan. İlgi alaka sıfır uyuşmuş givi oturuyorlar aldığım telefon iki kere sıkıntı verdi. Apple zaten bunu şikayet etmiştim ilkinde ikinci kere yine oraya gitmek zorunda kaldım yine aynı yüzleri görmek çok kötü umarım bir daha telefonum bozulmadan muhatap olmak zorunda kalmam bu arada bizfe arçelik bayisi satıcısıyız çok ciddi eğitim verilmeli

K
3/5

Sorunlara karşı uygun çözüm üretiliyor, kendi sorunumuzun çözümüne yardımcı oldular teşekkür ederiz. Fakat faturalama bilgilerine dair istedikleri bilgileri sorduğumuzda düzgün bir açıklama yapmak zor olmamalı. İletişime dair eksiklikleri var.

S
1/5

Garantiye gidip gelen cihazı koymak için poşet istedik yok diyorlar. Müşteriye niye geldin gibisinden bakıyorlar tam anlamıyla leş bir yer. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye edilmez.

A
5/5

Sivil kıyafetli bir beyefendi yardımcı oldu kendisine teşekkür ederim

H
5/5

iPhone 11 cihazımı servis için gönderdim cihazım servise ulaştığı gün işleme alındı ve anında bilgilendirildim daha önce başka bir servisten görmediğim hız ve ilgiden dolayı çok memnunum ve teşekkürlerimi iletiyorum kesinlikle tavsiye ediyorum

S
1/5

Nerede narsist egoist çalışanlar var ise onları koymuşlar ve götürdüğüm orijinal kabloyu bu sahte bunun yazısının boyutu büyük diyerek üstü kapalı dolandırıcı damgası vurarak gönderdiler gönderdikleri gün kentplaza bayinden aldığım kabloyla aynı yazı boyutuna sahip olduğunu gördükten sonra ise daha saçma saçma bahaneler buldular gerçekten bu kadar kötü bir müessese daha görmedim.

N
5/5

3 Yıldır Gürgençler tarafından kara listedeydim.nedeni ise ürünümü tüketici hakem heyetine şikayet ettiğim için. Bana hiçbir şekilde ürün satışı yapmıyorlardı. Ürünlerimi garantiye almıyorlardı. Fakat yakın zamanda tekrar ürün satın almaya gittim Sümeyye Hanım bana yardımcı oldu kara listeden beni çıkarttı saolsun çok yardımcı oldu. Teşekkürler Sümeyye Hanım.

İ
1/5

Bataryam %82 şarjım hiç dayanmıyordu telefonumun garantisi varken bana Apple %80’den aşağı kabul etmiyor dediler telefonumun garantisi bitti ve bugün yine gittim aynı sorun için ve bana bataryanın değişmesi gerektiği 2756 TL fatura çıkartıyor garantisi varken niye değiştirmediniz dedim adam yüzüme uyuşuk uyuşuk bakıyor lanet gelsin ya

A
1/5

2 yıl önce telefon şikayeti ile gelmiştim, hoparlörde problem vardı, başka yerde işlem görmüş diye ter yedi. Oysa kimse ye baktırmadım garantili cihazı neden baktırayım. Bugün saat için uğradım ilgi alaka sıfır soru soruyorum bilmiyorum bile dedi çalışan. Çalışanda sorun yok yeterli eleman yoktu içerde. Apple çok kaliteli ama Türkiye servisi gürgençler 5 para etmez, işini düzgün yapan bir firma değil

H
1/5

Boyle bi sacmalik olamaz cihazim xr batarya degisecek elimizde yok gelecek diyolar getirin o zaman diyorum cihaz bizde 3 ay kalacak gelince takacaz diyolar

M
1/5

Berbat. Yorumlara bakmıştım halbuki. Kabahat bende. 4 aylık cihaza (ip11) 19.500 değişim ücreti çıkarttılar. Sadece hoparlörün onarılmasını istemiştim. Yapmayacaksanız kapatın servisi kardeşim.

M
1/5

Telefon tamiri yapamıyorlar ancak değiştirmeye bakıyorlar başka hiçbişe yaradıkları yok. İphone 11 arka cam ve tuş değişimi yapamıyorlar nasıl servisse. Konya’ya iyi bir apple servisi açılsa çok iş yapar çünkü yok.

H
1/5

KESİNLİKLE TERCİH ETMEYİNİZ !!! Oradaki çalışan düdüğe telefonu gösteriyorum eline almadan ağır hasarlı diyor, ekranı değişir bari diyorum ağır hasarlı diyor, çalışanlar suratsız ve hiç bişeyden anlamayan kibirli elemanlar.

U
1/5

İnsanı mağdur etmekten başka bir işe yaramıyorlar. Aralarındaki koordinasyon sıfır. Ürün veriyoruz ürüne hasar verip düzeltme yapmadan tekrar gönderiyorlar. Apple yetkili servis kullanacaksanız siz siz olun bu firmaya bulaşmayın kesinlikle pişman olursunuz.

B
1/5

adamlar içi açılmamış telefona hoparlöründe yabancı madde varmış diye 17 bin fiyat cektiya be bide garantili..göndermeyin..götürmeyin..zaman kaybı inşalla telefon geldiğinde iyice hüsrana uğramam.

N
1/5

Girdiginizde o muazzam güler yüzleriyle sizi karşılaşıyorlar ve bir o kadar da muazzam ilgi alakalari ile yardımcı oluyorlar. (!) Sonrada saniyeler içinde binlerce liralik fatura çıkarıyorlar ve sorununuz şipşak çözülmüş oluyor. (!) Ne hizmet ama...

E
5/5

Sorunum cozüldü. personellere ilgi ve alakaları için teşekkür ederim.

E
5/5

apple için teknik servis hizmeti veren mağaza. apple tarafından premium* sıfatı uygun görülmüş, çünkü sundukları hizmet apple kalitesini yansıtıyor. hiç başlığı açılmamış olması ilginç, yeni açılmış sanırım tam bir bilgim yok ama deneyimimi aktarıp kendilerini övmek isterim. 9 eylül 2016 tarihinde garantisi bitecek olan 5s cihazımı umutsuzlukla 2 eylül günü buraya götürdüm. şarj göstergesinde ufak arıza vardı. *böyle basit bir arıza için ve garanti bitmesine 1 hafta kaldığı için bakmazlar diyordum ancak telefonu aldılar, inceleme yapılacak dediler ve bir kod verip internetten takip edin dediler. aradan 3 iş günü geçtikten sonra bana mesaj geldi, cihazınız hazır gelip alın diye. gittim ve yeni sıfır cihaz ile ürünümü değiştirdiklerini söylediler. benim cihazın 3 köşesinde büyük ezikler, çizikler ve göçmeler mevcuttu. ona rağmen telefonu yenilemişler ve yeni cihaz vermişler. zorlu center ve akasya avm'deki apple store'lara gidemeyenler için müthiş bir alternatif. ben mersin'deki şubesine gitmiştim, birkaç yerde daha olduğunu duydum. güzel hizmeti her zaman ödüllendirmek istedim, bunların da reklamını yapmış olayım.

I
5/5

Harika birsey süper çok beğendim 5 yıldız veriyorum bu yüzden.

S
5/5

Gayet güzel ve temiz bir yer kaliteli hizmet güler yüzlü personel.

İ
5/5

Müşteriyi çok güzel bir şekilde ağırladılar

A
1/5

Gerçekten çok değişiksiniz insanın sinir sistemleri ile oynuyorsunuz…!!! adaptörü alalı 4 ay oldu ve sarz etmiyor garantisi devam ediyor. 475 TL para verdim size ..buradan almadınız diyorsunuz acın bilgisayar kayıtlarınızı..???

M
1/5

Ben orijinal kablom için gittim. Kabloma sahte dediler ve orijinal olduğundan da eminim. İyi bir hizmet kesinlikle beklemeyin. Rezalet

M
1/5

benden size tavsiye bu firmaya asla cihaz yollamayın iki kere cihaz yolladım ikinde de ayni şeyi yazmışlar mikrofondan sesim gitmiyor diyorum 11 bin tl para istiyorlar yani kafalarına göre müsterıye fatura ediyorlar cihazları bide arıza tespitleri hep aynı izgarada bilinmeyen cisme raslandı sanki uzay mekiği tamir ediyorlar. cihazi açmamışlar bile hiç

R
1/5

Mevlüt adında çalışan bir arkadaş benimle gayet güzel ilgilendi ve bilgiliydi. Şubat ayında gelmemi söylemişti telefon değişimi için. Bakalım neler olacak.😉 GÜNCELLİYORUM: (21.Şubat/2018) Pazartesi telefonu teslim edip yenisi ile değiştirmeye gittim. Bana böyle bir şey söylemediklerini ve hatırlamadıklarını ifade ettiler ve 129 TL karşılığında batarya değişimi yapabileceklerini söylediler. Beni tam 4 ay boşuna beklettiler yeni telefon vereceğiz diye ve şimdi inkar ediyorlar. Sözü veren Mevlüt ismindeki çalışanı 30 dakika beklememe rağmen alt kattan çıkıp gelmedi yüzleşmek için. Batarya ücretini ödedim ve yarın telefonu alıp bir daha buraya asla uğramayacağım. Buraya gidecek olanlara tavsiyem servis çalışanları ile konuşurken ya video çekin yada ses kaydı alın.

M
1/5

4 aylık Apple resmî sitesinden aldığım telefona yetkisiz müdahale diye onarım merkezi geri çevirdi. Şaka mısınız 20 ay garantisi olan telefonu niye dışarıya vereyim. Yok dediler telefonu tamir etmeden iade ettiler. Apple destek şikayet ettim hemen ilgilendiler 4 gün sonunda telefon değişim hakkı verdiler şimdi oradan geliyorum yeniden onarıma kayıt açıyor yahu dedim ben değişime geldim zaten depoda yok diyor. Apple destek mail attım cevap bekliyorum. Negatif olursa tüketici mahkemesine şikayet edeceğim. Gürgençler kesinlikle tamir etmiyor kullanıcı hatası benzeri deyip geri yolluyor. Daha önümde bir kişiyi daha gönderdiler yazıklar olsun kendi ayağınıza sıkıyorsunuz. Bu değişim olmazsa bir daha Apple ürünü kullanmam çünkü garantisi yok demektir.

B
1/5

26 Mart 2020'de gittim oğlumla beraber, ipad5 mini cihazın ekranın gölgelenme oldu (çizgi gibi şeritler mevcut) cihaz 3 aylık tr garantili.. Cihazın kasasında leke yok zerre sorun yok tertemiz... eklediğim görseldeki gibi, kasa sorunsuz değişime uygun dediler bizde tamir yok değişim yapılacak kabul ediyormusunuz dediler tamam dedik.. ertesi gün 27 Marta sms ve mail geliyor, cihazınıda eğrilik var garanti dışı diye : ) Apple kalite ama gürgençler konya berbat ötesi bir çözüm yeri, 1 gecede cihaz eğrilmiş onların orda herhalde.. BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMIYORUM! koskoca apple gibi firmanın yetkisini kullanıp adamına göre muamele yapılıyor. Tüm mecralardan şikayetimi yapıyorum 28 mart gün içinde.. daha beteride, Cihazı bırakın 2300tl karşılığında sıfır cihaz verelim diyorlar (sıfır cihaz 2700tl) : ) konya merkezde çok uygun fiyatlara ekran değişim yapılabiliyor zaten, neyin kafasını yaşıyorsunuz bu mesajı okuyan sayın yetkili ? Apple markasını kötü konya esnafına çevirdiniz resmen!

E
1/5

Ürünü garantiye gönderdim telefonun üstüne sıkıntıyı yazdım genellikle şarj olurken ısınıyor batarya fazla gitmiyor lütfen telefonu sıfırlamayın yardımcı olmadıkları gibi telefonu sıfırlamışlar hiçbir şey yapmadan geri göndermek daha mantıklıydı bu arada telefonu sıfırlayınca sıkıntılar gitmiş( sanmıyorum ama öyle diyorlar) BUNU BENDE YAPABİLİRDİM GERİ GÖNDERSEYDİNİZ? ÜSTÜNE LÜTFEN SIFIRLAMAYIN YAZMAMA RAĞMEN ONAY DAHİ ALMAYAN SAÇMALIKTA SINIR TANIMAYAN FİRMA

M
1/5

2 aylık cihazını kamera lensinden dolayı gönderdiğim servistir. Servisten geri gelen telefonun ekranında iki tane cizikle geri geldi. Sebep sorunca bizde aracı firmayız diye kaçamak cevaplar veriyorlar. Çalışanlarda güler yüze dair hiçbir şey yok vasıfsız nitelikli olmalarına rağmen yukarıdan bakmaya çalışıyorlar. Gerçekten komik.

E
1/5

Burada çalışan elemanlar yardımcı olmak yerine müşteriyi kaçırmak ilgilenmemek için üstün gayret gösteriyorlar. MacBook bilgisayarımın pilini değiştirmek için gittim, müşteri kabuldeki eleman 2012 modellerin pillerini değiştirmiyoruz diye nazlandı. Başka bir havalı elemana yönlendirdi o da değiştirebilir dedi fakat bilgisayarınızı 10-15 gün burada bırakmanız gerekir dedi. Pil sipariş edeceklermiş 15 günde geliyormuş. Bende pili sipariş edin, pil size geldiğinde bilgisayarımı bırakıyım dedim, tabii eleman çok akıllı ya pil bu surede çalınırmış o yüzden bilgisayarı 15 gün rehin bırakmam gerekirmiş diye akla ziyan bir açıklama yaptı (tabii niyet başka olunca). Arkadaş herhalde altı üstü bir batarya değiştireceğimi unutup uzay aracına motor taktıracağımı sandı. Baktım bunlar egolarını tatmin eden ergenlerden farksızlar, tamam dedim oradan çıktım ertesi gün başka bir yerde pili değiştirdim hem de çok daha ucuza. Buranın yöneticilerinin elemanlarını seçerken onların saygılı ve iyi eğitimli olmalarına dikkat etmeleri lazım. Asgari ücretle çalışıp bu kadar havalı ve artist insanlar nasıl olabiliyor anlamak zor, dersin hepsi Apple’ın CEO’su.

G
1/5

Apple 6 telefonumda batarya şarj sıkıntısı vardı. telefon şarj tutmuyordu. gürgençler konya bayisine teslim ettim telefonda yamukluk var kullanıcı hatası diye garanti dışı bıraktılar. sözde darbe ile bataryanın şarj tutmamasının ne alakası var acaba.değişim istediğim taktirde benden. 1999₺ talep ettiler ki hem o kadar para istediler vede garanti kaldığı yerden devam edecekmiş. zaten sıfırı o fiyat kesinlikle tavsiye etmiyorum. para göz ve çok kötü firma

H
1/5

1yıl önce Apple 7aldım telefonumda çekim sıkıntısı ve ekranda kızarma oldu gürgençlere götürdüm telefonda darbe var die garanti dışı dediler değişim istediğim taktirde bende. 3090₺ talep ettiler ki hem o kadar para istediler vede garanti kaldığı yerden devam edecekmiş velhasıl kesinlikle tavsiye etmiyorum

A
1/5

Rezil kepaze bir yer 2 saat bekliyorsunuz randevulu dahi olsanız bekliyorsunuz ilgi alaka insanlık ve en önemlisi aldığınız hizmet boş

S
1/5

Cihazımı degişim için verdim ve cihaz degişim ücretini ödedim 10 gün sonra yetkisiz müdehale gerekçesi ile cihaz iade edildi. 20 gündür ödediğim paramı alamıyorum. Resmen benim paramı kullanıyorlar. 7 KEZ TELEFONLA ARAMAM VE DAVA AÇACAGIMI İLETMEMLE 26 GÜNÜN SONUNDA ÖDEDİLER

A
4/5

5s telefonum şarjı çabuk bitmeye başladı götürdüm ekranda da sararma olduğunu tespit ettiler. 8-9 günde ekran ve batarya değişimi yapıldı sorun yok. Çalışanlar gayet ilgili

E
1/5

Gürgençler Gaziemir Optimum magzasindan iphone xmax 13 telefonumuza kirilmaz ekran koruyucu taktirdik. 200 tl para verdik. Hemen çatladı firma yetkilileri sorun sizden kaynaklaniyor diye ilgilenmediler. Yazik günah işi bilmiyorsanız yapmayın. Hic kimseye tavsiye etmiyorum.

A
1/5

Keşke 0 yıldız verilebilseydi. Gönderdiğim cihazı olduğu gibi geri gönderdiler geri aradığımda da çok kötü bi tavırla karşılaştım. Umarım bu çektiğim sorunların aynılarını yaşarsınızda çözecek kimseniz olmaz.

M
1/5

Garantisi devam eden telefonum kapandi..konya gürgencler firması ille de fatura diyor..oysa garantisinin devam ettiği IMEI den gozukuyor..garantisine güvenerek yüksek yüksek paralar verip iPhone almayın.garanti dışında tutmak için ellerinden geleni yapıyorlar.

A
3/5

İlgileri vs. çok güzel fakat insanı ço mağdur ediyorlar telefonum 9 gündür orada ve araya Cumartesi Pazar girdiği için o 9 gün onkarda 7 gün olarak sayılıyor. Web sitesinden takip edebiliyorsunuz fakat site açıksa ben sürekli arayarak bilgi alıyorum sadece bir tane müşteri temsilcileri var oda yarım saatte bir bağlanıyor bakalım sonuç ne olacak.

B
1/5

Gittiğim ve pişman olduğum, müşteri memnuniyetine asla önem vermeyen yer. 15 Eylülde telefonumun arızasını öğrenmek için gittim ve orada bulunan ilgisiz hanımefendi hiçbir bilgilendirme yapmadan ve rızamı almadan bütün verilerimi sildi,telefonumu sıfırladı. 30gb-6.000 fotoğrafım 2 yıllık tüm anılarım,birikimlerimi sildi. Ve üstlerinden kimseyle görüştürülmeyerek oradan yollandık. Bana ve anneme takınan tavır apple bayisi gibi bir yerde çok medeniyetsizceydi...

E
5/5

Gittim çok ilgili çok iyi davrandılar teşekkür ederim onlara

M
1/5

Yaklaşık 6 aylık iphone 8 telefonumun ses azaltma tuşu değişimi için garanti kapsamında bu servise verdim. Sonuç, telefonumun geri kalan yaklaşık 1,5 yıllık garantisini iptal ettiler. Sebepleri mikro incelerde su tespit etmişler. Kesinlikle telefonumun suyla teması asla olmamıştır. Eğer su almış olsaydı hat girişinde kırmızı çizgi çıkardı. Ancak öyle bir durum da yok. Ayrıca bu ürün satılırken suya dayanıklı olarak satılıyor. O sebepten uzak durun.

A
1/5

Böyle rezalet bir çalışan insan görmedim. Aynı kılıfı kent plaza da 280 e alıyorum beş dakika sonra bu servise geliyorum 320 işine gelirse al deniliyor. Kendi arkadaşımla konuşuyorum gülüyorum, gülünecek bir şey mi var diyor. Sanane! Sen işine bak derdim kadın olmasan! İşletmecilerinizi gözden geçirin

M
5/5

Satın aldığım yanlardan görünmeyen ekran koruyucuda bir göçük varmış. Aldığım gün farketmedim. Dün kontrol etmek için jelatini açtım ve tekrar kapattığımda buğu oluştu. Bugün gürgenclere gittim ekran koruyucuyu tekrar kendileri düzgünce taksın diye. Beklemediğim bir şekilde yenisiyle değiştirdiler. Ayrıca çok kibar, nazik bir hanımefendiydi benimle ilgilenen. İsmini sormadım. Keşke sorsaydim, yazardım buraya. Kendisine çok teşekkür ederim!

H
1/5

İphone 7 verdim batarya zayıf ve donmalar var diye batarya iyi dediler ekran ile hoparlör değiştirmişler arızalı diye sağolsunlar fakat titreşimin iki vidasını unutmuş teknisyenleri şikayet oluşturacağım telefon titremek yerine öküz gibi böğürüyordu telefon falan emanet edilmez

M
1/5

11 pro 64 GB cihazımın arka kamerasında dalgalanma puslu çekme cızırtı sorunum var Konya yetkili servisine getirdim 10 gün sonra arka kamera değişti dediler cihazı teslim ettiler yalnız aradan 2 hafta geçmeden aynı sorunum yine devam etti tekrar götürdüm cihaz değişimi talep ettim güncelleme yaptılar sıfırladılar cihazda hiç bi sorun yok dediler bana teslim ettiler sorunu yine aynı çözülmedi üstelik cihaz daha 9 aylık garanti devam ediyor kaskosuda var maalesef beni madur ettiler değersiz bi şekilde satacam olmadı bu apple ye yakışmadı

K
5/5

ABİ ÇOK GÜZEL YETKİLİ SERVES HERKESE TAVSİYEMDİR

M
1/5

Sipariş ettiğim tableti 7 gün bekleterek fiyatların yükselmesini gözönünde bulundurup bir mail göndererek iptal ettiler. Kurumsallıktan öte bir bakkal tarzında çalışan kesinlikle alışveriş yapılmayacak bir yer.

H
1/5

Apple TV 4 cihazım Elektrik Dağıtım şirketi kaynaklı zarar gördü. Konya Gürgeçler servisinden cihazın yapılamadığı bilgisi verildi ve Müşteri temsilcisinin Swap cihazdan Sıfır cihaz diye bahsetmesi ve bunu söylememesi Müşteri odaklı bir yaklaşım olmadı. Sıfırı 1500 TL civarı olan vihazın Swap fiyatı 1350 TL çıkarması ve Kumandası sağlam olan eski cihazımı göndermek istememesi uygun olmadı. Kendilerinden Elektrik dağıtım şirketine vermek üzere rapora Tamiri yapılamamaktadır diye ibare eklemelerini ısrarla istememe rağmen rapora bu ibareyi düşmemişlerdir. APPLE merkezinede bu konuda kayıt oluşturmama rağmen bu ifadeyi servis raporuna yazmamışlardır. Böyle olunca Elektrik şirkerinin verdiği zararı tahsil edemedim. Apple çalıştığı yetkili servislere dikkat etmeli. Bir daha Gürgeçlermi aman aman

A
1/5

Garantisi sonlanan telefonumun bataryasını değiştirmek için başvurdum. Yurtdışı cihaz olduğu için ücretli de olsa değişim yapmıyorlarmış. Semtine bile uğramayın. İşi yokuşa sürmekten başka görevleri yok.

I
1/5

berbat ilgisiz bir işletme. ürünlerin orjinalliği şüpheli, asla ürünlerinin arkasında durmuyolar, sadece satışı yapıyım yeter kafasındalar. rezilsiniz.

E
5/5

Beni karşılayan Ayşe hanım çok ilgili davrandı ayrıca telefonumdaki sorunu 20 saat gibi kısa bir sürede çözüp telefonumu geri vermelerine çok şaşırdım apple ve gürgençler kalitesi sanırım inş hep böyle devam eder. Ayşe hanım ve gürgençler ekibine çok teşekkür ediyorum.

I
5/5

İphone ve MacBook servise veren biri olarak ben memnunum. Açıklamanızı iyi yapar ve personelle durumunuzu anlatırsanız her türlü problem çözülüyor. ben Konya dan istanbula göndermek yerine yetkili servisi tercih ederim. Tavsiyede ederim.

M
1/5

Telefonun düzgün incelemeden yamuk diye garanti dışı bırakıp 2200 lira ücret istediler. İstanbul'daki servislere götürdüm telefonun ücretsiz değişimi yapıldı. Şatafatlı görüntüsüne bakmayın bomboş bir servis.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Nişantaşı mh. Metehan Caddesi Yapıcı iş Mrk. C-D Blok No:29, Z021, 42060 Selçuklu/Konya

📍 Nişantaş, İlke Sk. 2/B, 42090 Selçuklu/Konya

💬 5 ay önce tamamen şans eseri tanıştığım güler yüüz sayesinde dost olduğum Ömer Faruk abimizin yeridir. Kesinlikle herkese tavsiye ettiğim bütün problemlere çözü...

Selçuklu En İyi Cep telefonu tamiri Listesi

📍 Ferhuniye, Battalaziz Sk. No:1 D:B, 42060 Selçuklu/Konya

📍 Hüsamettin Çelebi, İsmail Kaya Cd. No:12/D, 42100 Selçuklu/Konya

💬 Teknik servisten önce müşteri ilişkileri cok iyi bütün sorunlarınızı isteklerinizi karşılayan bir müessese Gökhan Davran ve ekibine ilgi ve lakalarından dolayı...

📍 İhsaniye, İnce Minare Sk. No:7/A, 42000 Selçuklu/Konya

💬 Temiz ve kaliteli işçilik sunan bir işyeri. Emeğine sağlık Veli ustam.

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur