Genpa Teknik Servis Adana

Genpa Teknik Servis Adana

Genpa Teknik Servis Adana, Cep telefonu mağazası, Cep telefonu tamir atölyesi, Telekomünikasyon servis sağlayıcısı, Cep telefonu aksesuarı mağazası, Telefon onarım hizmeti, Tamir servisi, Telekomünikasyon ekipmanları tedarikçisi, Cep telefonu olarak Cemalpaşa Mah. 63005 Sk Aydınoğlu İş Merkezi, No:27/A, 01120 Seyhan/Adana adresinde bulunmaktadır. Genpa Teknik Servis Adana 100 yorum ve 2.42 puanlamaya sahip.
Adres: Cemalpaşa Mah. 63005 Sk Aydınoğlu İş Merkezi, No:27/A, 01120 Seyhan/Adana
Telefon numarası: +2123590359
Kategoriler: Cep telefonu mağazası Cep telefonu tamir atölyesi Telekomünikasyon servis sağlayıcısı Cep telefonu aksesuarı mağazası Telefon onarım hizmeti Tamir servisi Telekomünikasyon ekipmanları tedarikçisi Cep telefonu
Çalışma saatleri: Cuma 08:30–17:45,
Cumartesi 09:30–16:45,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:30–17:45,
Salı Kapalı,
Çarşamba 08:30–17:45,
Perşembe 08:30–17:45
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Genpa Teknik Servis Adana Yorumları

E
5/5

Telefonumun ekranı düşüyordu. Kısa süre içerisinde garanti kapsamında yapıp teslim ettiler. Safiye hanıma ilgi alakası için tşkkrler.

R
1/5

Garantili iPhone 11 cihazımı ahizeden ses gelmiyor diye götürdüm başka hiçbir sıkıntısı Yok. Bana şarj soketinin oradan sıvı teması olduğu ve garanti kapsam dışı olduğunu yaptırmam hâlinde 23 bin TL ödemem gerektiğini aksi halde cihazınızı teslim alabileceğimi söylediler cihazımı aldım. Esnafız cebimizde ister istemez terliyoruz şarj soketinin oksit yapması ile ahizeden ses gelmemesinin mantığı ne. Sıvı temas demek işinize geliyor lânet olsun sizin gibi yetkili servise daha 1 yıllık garantim vardı yaktınız. Dışarda 300 liraya sorunu giderdim o sıvı teması var diyen teknik servis senin Allah belanı versin. İşin kolayını ogrenmissiniz sıvı temas de zktr gitsin. Adana da sıcaktan telefon kendi terler amk. Sana ekran arızası demedik, ana kart demedik seste parazit vardı birkaç gün sonra ses tam gitti dedik. Hemen sıvı temas... Yapmayın böyle biraz anlayışlı olun madalyamı taktılar sıvı temas yazınca, prim mi aldın. 🤬🤬🤬

S
1/5

Fiyatı 2.800 tl olan airfry küçücük ekranı için 6,600 tl masraf çıkarttılar ve kabul etmeyince hiçbir açıklama yapmadılar tarafıma😡😡😡 tasman soygun bu

M
5/5

Arkadaşlar kötü yorumlara aldırmayın bugün gittim gayet eli yüzü düzgün profesyonel şekilde hizmet veriyorlar ve yardımcı oluyorlar.Ürünü rahatça verdim servise bakalım dönüş nasıl olucak güncelleme yapacağım ürünü aldıktan sonra.

K
1/5

Telefonumun bataryası ekstra ücret vererek değişim yaptırdım sırada çok telefon olduğu için.batarya değişimi için fatura veya garanti belgesi almadık ben unuttum onlarda vermedi.

M
5/5

Xiaomi s10+ robot süpürgem sensör hatası verdi. Buraya yolladık. Değişim kararı verdiler 3 günde. Tek sıkıntı bilgi vermek için aramıyorlar ve müşteri hizmetlerine bağlanmak için 15 dk bekliyorsun. Ama yine de hızlılar.

C
2/5

Saçma sapan bir takım uygulamaları var maalesef. Güncelleme sorunu olan telefonumuzu ayninyapmak için 300 TL, bize telefon sigortası satmak için de 500 TL istiyorlar. Madem ürün aynı gün geri adar kısa bir hizmetse neden fazladan para isteniyor. Neyse ki ertesi gun ürünümüzü teslim ettiler. Bunu için teşekkür ederiz.

G
5/5

Xiaomi cihazımı bir günde yapıp teslim ettiler şimdilik bi sorun yok olursa yazarım buraya

T
1/5

Berbat bir yetkili servis, garantili telefonumun iki kez ana kartını değiştirdiler. Ve değişim yapmadılar. Ayrıca ikinci gönderimde üst mikrofon dış kısımdan hasar alıp ezilmişti. Servis raporunda telefonda gözle görülür bir hasar yoktur demesine rağmen hatalarını kabul etmediler. Bu servisi kimseye tavsiye etmem uzak durun canınız yanmasın.

G
1/5

22 mart pazartesi telefonumun tamir işlemleri tamamlanmış olup 23 mart cumartesi telefonumu servisten almak için gittiğimde personelin evet cihazınız hazır ancak size veremeyiz çünkü cihazınızi getiren arkadaş bayiye teslim etmesi gerektiğini söyledi ve 25 mart pazartesi cihazınızi akşam gidip teslim alabilirsiniz denildi bana ve halen cihazım için beni aramadilar madem iş yapıyorsunuz düzgün yapın işinizi

S
2/5

12 Eylülde tamir için telefonumu teslim ettim, ayın sonu geldi hala üreticiden parca bekleniyor. Beş defa aradım bu sürede, genel merkez telefonu var. Il bazında ancak buradan bağlanabiliyorsunuz. Ilgili, muhatap bulamıyorsunuz. Ancak ofislerine gidip bilgi alabiliyorsunuz. Karınca hızıyla işlem yapıyorlar.

A
1/5

mersin sayapark migrostan aldığım 1 günlük redmi note 11 telefonumu görüntülü görüşmede sorun olduğu için bıraktım cihazda bi sorun yok deyip 100 lira kargo ücretiyle eve geri gönderdiler şimdi hukuksal süreci başlatıyorum telefonun değiştirilmesini istedim sorun yok değişim olmaz iade alınamaz dendi

B
1/5

Xiaomi telefonumun karşı taraftan ses gelmemesi ve kulaklıktan ses gelmemesi gibi sorunlar için götürdüm 3 gün sonra bana düzeltildi olarak verdiler ama hiç bir arızasını düzeltmemişler şans eseri telefonumu alır almaz kontrol ettiğimde fark ettim, durumu söylediğimde yazılımsal deyip aldılar telefonumu, yarın gelip almamı söylediler gittiğimde ise anakartta arıza olduğunu 3200 TL masraf çıkardılar ben böyle bir teknik servis görmedim hem arıza tespiti için 399 TL alıp hem arıza onarım için 215 TL alıp hiç bişey düzeltmeyip bide ekstra 3200 TL masraf çıkardılar bravo

A
1/5

Xaomi robot süpürgenizi internetten aldıysanız ücretli tamir bile etmiyorlar. Boşuna gitmeyin.

S
1/5

Garantili ürünün tamirini hızlandırmak için fark istenen nadide mekan

I
1/5

Vatan bilgisayarda sıfırı an itibariyle 5.899,00 tl olan xiaomi 9t pro cihaz için istenen tamir bedeli 6.809,50 tl. Yemin ediyorum şaka gibi. Lan bari ıskartaya çıkarttım de.

M
5/5

xiaomi mi11 telefonumu dün 15:00 saatlerinde ekranının kırılmasından ötürü teslim ettim yorumlarda ilgi alaka 0 deniliyor ama bana gayette ilgili ve alakalı davranıldı sorunuma çözme odaklı gidildi bana parça var ise 2 3 günde teslim olunacağını söylenmesine rağmen daha dün akşamdan çok hızlı bir şekilde cihaz yapıldı ve bugün teslim aldık.Teşekkürler ganpa

A
1/5

26/04/2023 Tarihinde Pocox3 Pro isimli cihazımı teslim ettim 1 hafta 10 gün içind e almam gereken telefon 3haftadir hiç birbilgi olmadan daha teslim edilmedi müşteri hizmetlerine bağlanamiyorum hukuksal süreci başlatmayı düşünüyorum..

M
5/5

Gen pa Adana teknik servisine çok teşekkür ediyorum.Arizali Xaomi vacum mop pro2 temizlik robotu mu 1 gün de garanti kapsamında tamir edip gönderdiler.selamlar.Mehmet Ask

C
5/5

Xiaomi s10t robot süpürgem lazer sensör arızası verdi bir buçuk ayda GENPA Adana şubesine gönderdim hem arızayı çözdüler hem de güncelleme yaptılar çok teşekkür ediyorum tüm ekibe😊

N
1/5

Sigorta yaptırırsanız aynı gün tamir edilir diyip yaptırmazsanız 1 hafta 10 günde tamir edilir demeleri yanlıs bir tutum sigortatadan prim alıyor ilgilenen bayan sorumlu herhalde varsa hemen yaptırma imkanın sigorta yaptırmadan aynı günde teslim et .Tek yetkili servis olması Adana da bu rahat hareketlere imkan veriyor herhalde.yedek telefon verilmemesi de büyük eksiği genpanın Samsung da veriliyor.

E
1/5

Görevli arkadaş 45832824728822 defa sigorta yaptırmamı teklif etti. Defalarca teşekkür ederek istemediğimi belirttim. Bıktırarak kabul ettirmeye mi çalışıyorlar acaba ?

M
1/5

Bu kadar sorumsuz bi teknik servis görmedim telefonu bska bı yere göndermişler kargoya ne bir adres bilgisi verilmiş ne de telefon numarası, gönderildiğine dir hic bir bilgilendirme bile yapmıyorlar.Ürün arıza acıklamasına yazmadıgım seylerı eklemişler. paketlemede bi o kadar kötü telefonu olduğu gibi kutunun icine atmıslar size nasıl geldiyse zahmet edip aynı sekilde gönderebilirsiniz

N
1/5

Servis olmayan arızaları göstererek telefonumu Garanti kapsam dışı bıraktı. Benim söylediğim arizalar ile servisin çıkarttığı arızaların alakası yok ben ekran diyorum bana sarj soketinden bahsediyor ben batarya diyorum kulaklık girişi diyor. Durduk yere telefonumu Garanti kapsam dışı etti. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Dedikleri alakasi olmayan arizalari yaptirmadan benim sikayet ettigim arizalarla ilgilenmeyeceklerini söylediler. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

S
5/5

Müşteri temsilcisi hanımefendinin bilgilendirmesi ve diksiyonu fevkalade. Açık ve dürüst bir alışverişti.

A
5/5

Tam bir gün içerisinde Redmi Note 8 Pro telefonumun tamiri yapıldı. Ana kart değişimi yapıldı. İnternetten kargo takibi yapar gibi takip edebiliyorsunuz. Telefonu teslim alırken ordaki abi gerekli açıklamaları yaptı. Kuruş para da almadılar. Çok teşekkürler Genpa. İlk defa gittim ama memnun kaldım. Bir daha sorun çıkmaz umarım telefonumda ama çıkarsa da gönlüm rahat.

C
1/5

Her şey iyi güzel telefonumu iki kere yolladım birincisi ekran değişimi ikincisi kapak değişimi için fakat çiziksiz verdiğim kameranin flaş kısmı çizilmiş maalesef video kaydı alamamıştım. Bütün koruyucuları çıkartıp detaylı video kaydı alın.

A
1/5

dış kasada olan minik hasar yüzünden ekran diye bana telefonu tamir etmediniz bir de kargoyu hem geç hemde karşı ödemeli gönderdiniz var ya rezilsiniz tüket,c, hakem heyetinde görüşmek üzere

Ç
1/5

Çok uçuk fiyatlar çekiliyor. Hizmet desen zaten yok . Telefon kapandı eğer yazılım ile kurtulursa 120 TL ücret olacak denildi ücreti yapmadan aldılar ardından 4 saat sonra telefonun ekranı değişmesi lazım 1100 TL tutarı var denildi . Başka bir telefoncu yazılım attı telefon çalışır duruma geldi. Gidecek arkadaşlara duyurulur.

A
2/5

Deprem denk geldi telefonun gelmesi aşırı uzun sürdü 2 ay civarı genpa sitesinden bakınca kargoya verildi gözüküyordu ama kargoya verilmedi günlerce telefona ulaşamadık kayboldu sandık ama uzun zaman sonra telefonunuz kargoya verildi diye mesaj atıldı ve 10 dakika sonra telefon elimize tamir edilmiş şekilde sorunsuz ulaştı

M
1/5

Sadece şebeke problemi için garanti kapsamında olan ve aktif çalışan telefonumu adana GENPA ya yolladım 2750 tl fatura çıkardılar sıvı teması olduğu için. Asıl problem çalışır durumda teslim ettiğim telefon hiçbir şekilde çalışmıyor ve açılmıyor bir şekilde geri yollandı. Telefonu bozup yolladılar. Allah belanızı versin. Emek hırsızları

A
1/5

Çok ilgisizler. Garantiye verdiği iphonumun kenarını açık bırakarak göndermişler aynı gün geri götürdüm. Vakumla açtıkları cihazı benim yaptığımı söyleyip kullanıcı hatası dediler ve telefon fiyatı kadar servis ücreti istediler yapmak için. Telefon teslim alırken çok dikkatli olun derim . Çünkü sonradan muhattap bile bulamıyorsunuz derdinizi anlatacak.

H
1/5

Hiçbir şekilde memnun değilim. Akıllı bileklik almıştım. İlk almama rağmen saat bozuk cıktı. Hicbir şekilde telefonla bağlantısı kurulamadı. Ve de saatin ekranında gözüken saatte yanlıştı telefona bağlayamadığımız için saati de düzenleyemedik. Teknik servise gönderdik. Haftalar sonra servisten geri geldi. O saatin duzeltilemedigi o yüzden sıfır saat gönderildiği söylendi. Ne yazık ki gelen saatte bozuk cıktı. Bu sefer de saat telefona bağlandı ama ekranda ne saat ne atılan adim ne de başka birşey gözükmüyordu. Güya telefona bağladık ama hicbir işlem yok. Sıfır yani. Saatin daha odemesi bile tamamlanmadi suan resmen bozuk saate para odiyoruz . Şimdi bu yenj gelen saatte bozuk oldugu icin geri göndereceğim vede genpayi şikayette de bulunacağım.

M
1/5

Maalesef cihazı gönderir göndermez 1400 TL ücret çıkarıldı. Oysa başka anlaşmalı firma ücretsiz olarak yenisini verdi. Sanırım bakmadan hemen garanti dışı kapsamında değerlendiriyorlar.

S
4/5

dikey süpürge almıştım xiaomi marka ana fırçası krıldı sizde yedek var mıdır yardımcı olur musunuz

S
1/5

Çok ilgisiz adeta verilmesi gereken hizmet lütufmuş gibi hareket ediliyor yine kanunen yapması gereken hizmette ayak sürüyor sıfır aldığım Xiaomi redmi 11 pro daha jilatinini sökmeden donma kasma sorunu olduğunu farkettim aynı renk ve model telefon ellerinde olmadığı için para iadesine kadar verildiği halde istedikleri evrakları eksiksiz verdiğim halde evraklar verilmemiş gibi evrakların verilmesi (fatura kimlik fotokopisi ve banka hesap numarası iban no ) bekleniyor gibi doğru olmayan bir gerekçeyle tam 51 gündür para iadesi yapılmadı ayrıca bilgi almak için muhattap bulamıyoruz buda genpa ve Xiaomi gibi kurumsal firmalara hiç yakışmıyor

E
5/5

Burdaki yorumları okuyup korkarak gitmiştim. Fakat hiç öyle değilmiş. Redmi cihazımdaki ghost screen (hayalet ekran) sorunu için götürdüm. Saat 11 civarı gibi bıraktım ve saat 17 de hazır olduğunu yeni dokunmatik ekran takıldığını söylediler ve sorunum garanti kapsamında çözüldü.

V
4/5

Güler yüzlü karşılama ve iyi hizmet için tşk ederim.

Ö
1/5

Berbat bir yer. servis değil önce sigorta ( ekran değişimi dahil 8000 TL ye kadar karşılayacak poliçe daha hızlı bakım olacak ) yapalım teklifinde bulunuyor sigorta yaptırmadık kullanıcı hatası değip diye takas indirimli 7500 TL öderseniz yenisini verelim diyor. Dolandırıcılık yani

A
1/5

Bildiğin dolandırıcı bunlar arkadaşlarımın başınada aynı şey gelmiş. Ben ölü pikselden dolayı gönderiyorum telefonu daha ellerine alır almaz neymiş telefon baskı görmüş anakartta sıkıntı varmış 1000 tllik telefona 953 tllik masraf çıkarıyorlar. Üstelik birde ekran koruyucumu söküp atmışlar. Ya kardeşim ben ne diye gönderiyorum sen neye bakıyon. Sanane ana karttan. Gözüm gibi baktığım kılıfsız kullanmadığım telefon nasıl baskı görmüş eğilmiş üstelik ana kart hasar görmüş hikaye uydurmayın. Arkadaşlarımada aynısını yapmışlar ayıp esnaf olun biraz. Sakın göndermeyin. İstanbul genpa bin basar oraya yollayın.

Ş
5/5

Teknik servisler 'risk almamak'adına tamir için verilen cihazlardaki resim rehber vs verilerin kayıp olacağını söylerler ve günlerce sizi cihazınızdan ayrı bırakırlar ancak bu sefer öyle olmadı. Genpa yetkili servisi garantili cihazımın şarj yuvasını 'risk alarak' verileri mi silmeden ve on dakika gibi bir sürede onarıp bana verdiler. (Şarj yuvasına çöp parçası sıkışmış) Faturası:150 TL !. Demek Ki istenirse veriler silinmeden ve günlerce beklemeden olabiliyormuş.

Y
1/5

Oppo a15 telefonumu 01.05.2022 tarihinde teslim ettim. 01.31.2022 tarıhınde aradım dedım yasal süre doldu. Telefonumun yenısını verın. Yada ucretı ı. Servısın verdıgi cevap 4.5 gün daha bekleyın gönderecegız. Sankı mahalle bakkalı yasaları senden benden ıyı bılıyolar. Ama dolandırıcılık dan Baska bısey yapmıyorlar.

C
3/5

Yorumlar beni korkuttu ama, yarın geleceğim. Hayırlısı inşallah

S
1/5

Oppo a74 ses kısma tuşu değişimi için bıraktım 10 gün geçti hala ufacık tuşun tedariğini saglayamadilar. Gidip telefonu almayı düşünüyorum rezillik

M
2/5

geçen hafta yazılımı çökmüş ve ekranı kırık olan t60 model telefonum onarımı yapıldıktan sonra gönderildi...pazartesi 18.12.2017 tarihinde akşam 17:30 da kargodan teslim aldım.telefonu açıp sim kartı yerleştirdim önce açıldı sonra kendiliğinde kapandı.bu üç gündür tekrarlanıyor sürekli. .kendiliğinden kapanıyor.sizlere telefonla ulaşamadım..ne yapabilirim...

H
1/5

Hurdaya dönmüş telefonumu sorunu yok diye teslim ettiler bide utanmadan 1000 liraya size bir yıllık garanti daha geçirelimmi diyorlar

M
1/5

Telefonu vatan bilgisayardan aldım piyasa fiyatının 500 TL üzerine sırf Garanti ile ilgili problem yaşamamak adına. Telefonun kulaklık mikrofonu bozuk olduğundan dolayı GENPA garanti servisine yönlendirdiler onlarda sudan bahaneler uydurarak 136.41 TL talep ettiler saçma sapan arızalar çıkarıyorlar. Kesinlikle vatan bilgisayar ve genpa ya yaklaşmayın.

A
1/5

Telefonunuzun sağlam kalan yerini de bozup veriyorlar. Telefonunuzu vermeden tüm tuşların çalıştığını görevlilere gösterin hatta bence video kaydı alın gösterirken yarın öbür gün sorun çıkarsa gördüklerini de reddedebilirler ! Kanıtınız olsun elinizde. Telefonun ön camı kırıktı ve şarjı çabuk bitiyordu, tamir etsin diye verdim ücreti fazla bulup geri aldım ve gördüm ki verdiğimde sağlam olan açma kapama tuşu bozulmuş. Genpa nın intersitesinden canlı yardıma bildirdim, teknik servise götür dediler. Götürdüm ve bana verilen cevap; eğimden olmuştur, biz burda bişe yapmadık , bize sorunsuz getirdğinizi nerden bilelim ! Zaten orda sorun olsa , ilk getirdiğimde söylerdim niye söylemiyeyim ?! Ayrıca geçen hafta perşembe gününe kadar eğimden bozulmayan tuş, genpa adana ya verince bozulası tutmuş ve nasıl bir eğimse sadece açma kapama tuşuna zarar vermiş 1cm ilerde yer alan ses açma-kapama tuşu sağlam !

N
1/5

İletişime geçilmedi gönderdiğim ürünü geri göndermişler kargo parası ödediğimde cabası teşekkürler.

E
1/5

Sakın ha yaklaşmayın hattaburayla çalışan mağazalardan da uzak durun vatanbilgisayar gibi. 3 günlük telefonum arızalı çıktı ne telefonu ne parayı geri veriyorlar 20 gün oldu haber yok bildiğiniz yalan dolan gidin kaçak telefon alın ama yaklaşmayın bu firmaya

C
5/5

iPhone xsmax cihazımı adanada farklı bir teknik servise vermiştim hoparlör sorunlarımdan dolayı cihazımın ekranını değiştirmişler fakat alt hoparlörden ses cızırtılı devam ediyordu bir türlü gideremediler Apple beni GENPA ADANA teknik servise yönlendirdi 2 saat gibi bir sürede sorunumu hallettiler karşılama bölümünde çalışan bayan arkadaşlar Güler yüzlü ve anlayışlı teşekkür ettim

P
1/5

Teknik servis ama akıllı saat tamir etmiyorlarmis

M
2/5

Xiaomi poco x3 pro telefonumun şarj kablosu garantili olmasına rağmen değiştirmediler. Samsung değiştiriyor bunlar nasıl servis anlamadım.

H
1/5

Servise gönderilen telefonunuz kullanıcı hatası diyip karşı ödemeli kargo yapılıyor 40 TL kendi telefonuma kargo ücreti verdim

U
1/5

Garantili telefonuma sorunun ne olduğunu ve tüm herşeyi garantili yapmak için 192 lira istemişlerdi. Sebep olarak Telefonun kenarlarinda düşmeye bağlı minik ezikler varmış. Berbat bir deneyim oldu benim için.

M
1/5

Pahalı bir sadece ekranın camına 1550 tl istediler garanti bozulma pahasına 300 tl Ye yaptirdim

F
5/5

Xiaomi marka telefonum için yolum düştü. Açıkçası bu marka ile ilgili çok fazla olumsuz yorum okumuştum ama benim deneyimim tersi yönünde. Adana da GENPA garantili telefon kullanmanın ayrıcalığını hissettiriyorlar. Teşekkür ediyorum.

E
1/5

Oppo reno 4 lite telefonumu şarj sorunu için göndermiştim garanti kabul idi telefon adana daki şubeye gönderdim fakat bana 1575 tl fatura çıkarıp baskı ve ekranda eğilme oldgunu söylediler ben telefonumu sağlam gönderdim tamamen dolandırıcılar bugün ise tüketici haklarına şikayette bulundum benim gibi mağdur olanlar lütfen iletişime geçsin ınstagram:emirvoid0

O
4/5

İlgililer. Ancak xiaomi markasının yetkili servisi olmasına rağmen telefonumu anlaştıkları yerler dışından aldığım gerekçesi ile tamir etmediler.

D
1/5

müşteri hizmetleri rezalet. saygıdan ve konuşma/iletişim bilgisinden yoksun. bazı elemanları alırken daha dikkatli seçmek gerekiyor.

E
1/5

İşini bu kadar özensiz yapıyor ki cihazla ilgili şikayetimi 4 defa iletmeme rağmen sorunumu çözemediler.

Y
4/5

Cihazımı bırakmaya gittim personel çok çabuk ilgilendi benimle, sadece pandemi nedeniyle cihaz girişi yaparken müşteri temsilcisi ayakta beklemiştim, bir sandalye olsa fena olmazdı, hani KVK kurumunda da gittim işlemim yapılırken oturdum.

Y
1/5

Telefonu tamir için götürdüm. Daha bakmadan hemen ekran koruyucu kırık yazdı ve probleme yönelik çözümü bir tutum sergilemediler. İnsanları kazıklıyorlar

E
1/5

1 yıldız bile fazla sakın ama sakın bu servise göndermeyin sürekli para istiyorlar yok şu yamuk yok şu kırık sadece bir dokunmatik bozuldu 1370 tl masraf çıkardılar kasa yamuk dediler ben gönderirken yamuk bile değildi siz siz olun sakın göndermeyin

A
5/5

ben şarz hızlı gidiyor ön höporlör bozuk diyorum bana yandan baskı var diyip 1800 lira masraf çıkarıyor kullanıcı hatasıymış sonuna kadar sahtekar dolandırıcı bir firma kesinlikle gitmeyin

T
3/5

Xiaomi robot süpürgenin her modeline bakmıyorlarmış. Şaka gibi. Altındaki barcodu okutuyor, "buna biz bakmıyoruz" diyor.

B
5/5

Kısa bir sürede - yaklaşık olarak bir saat - garanti kapsamında Redmi Note 8 telefonumun bataryasını değiştirdiler. GENPA garantili marka kullanmak oldukça güzel.

A
1/5

kesinlikle tavsiye etmiyorum memlekette doğru dürüst adam kalmamış Telefonunuzun durumu çok kötü dahi olsa bu servise getirmeyin içeri bile girmeyin adamlara telefonu tamir edin diye veriyoz dokunmamışlar bile

F
5/5

Garantili cihazımı gönderdim, garanti kapsamında tamiratını yaptıktan 1 gün sonra kargoya verip adresime gönderdiler. Teşekkürler ☺️👍💯

H
5/5

Adana teknik servisine xiomi telefonumu gonderdim. 1 günde halledip geri gönderdiler. Ellerine sağlık güvenilir birim. Teşekkür ederim

C
5/5

Güvenilir servis, elemanlar ilgili alakalı, tavsiye ederim garantili cihazınız olmasa bile ..

C
5/5

Konum olarak kalabalık ara bir caddede yaya olarak gitmek de fayda var. İş olarak hızlı geri dönüş ve güvenli bakım hizmeti veren kuruluş.

E
1/5

Hiç memnun kalmadım telefonda hiç bir deforme yok Ken kamerada çizik ve soyulma olduğu söylenildi arızam giderilmedi

E
1/5

Şarj kablosu bozuk diye telefon alınırmı arkadaş ne saçma sapan bir uygulama masayada koymuşlar insana benzeyen bir robot 🤦🏻‍♂️

E
1/5

Çöp. Buraya uğramak yerine parçayı kendiniz temin edip internetten videoyla daha hızlı ve daha az uğraşarak halledebilirsiniz. Türkiye de garanti diye birşey yok arkadaşlar.

S
1/5

Değeri 1000 TL olan telefonumuza batarya değişimi için 1920 TL talep ettiler.

S
1/5

Xiaomi servis açısından ilk defa ihtiyacım oldu. Tek kelime ile BERBAT ve minnetsiz

H
5/5

On numara sevis, telefonun garanti süresi bitmek üzereydi ona rağmen ücretsiz pil değişimi yaptılar. Teşekkür ederim.

A
1/5

Ben böyle sorumsuz bir teknik servis ile çalışmak zorunda kaldığım için üzgünüm kurumsal olmasına rağmen ilgi kesinlikle berbat kötü üzgünüm

M
5/5

Telefonumun arızasını garanti kapsamında çözdüler, ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum.

M
5/5

GENPA garantili ürününüzü garanti dışında ücret talep ederek tamir eden güvenilir bir servis .

T
1/5

Gitmeyin önermeyin para koparmak için ellerinden geleni yapıyorlar

H
1/5

Gidicektim yorumlardan öğrendiğim kadarıyla garanti kapsamı dışındaysaniz gitmemek gerekiyor...

S
4/5

Sitelerinde sony teknik servis var gidip sorduğumda olumsuz yanıt aldım. İlgi alaka güzel.

D
1/5

Parmak izi için goturdugum telefonun kamerasını bozmuslar ben ben bunları çekip cikartani sinemaya gotureyim

S
5/5

Şahsen gittim gördüm,ilgililer, güzelde açıklayıcı bilgiler verdiler, olumsuz yorum neden fazlaca var bilemiyorum

O
1/5

YILLARDIR BU ALANDA HİZMET VERİYORSUNUZ. BİRAZDA ARGE ÇALIŞMASI YAPIN GÜNLERDİR ARIYORUM TELEFONLARINIZI BIRAK AÇMAYI ÇALMIYOR BİLE. AYIPTIR YA.

G
5/5

Çok beğendiğim bir teknik servis. Çalışanları çok ilgililer 😊

M
1/5

Çok kötü bir yeri yaparken telefonun diğer yerlerini bozuyorlar imkanınız varsa eğer gitmeyin

B
1/5

TelEfonumu garantiye gönderdim format atıp gönderdiler sorunlar hal devam etmekte

E
5/5

Nazik ve ilgili personel. Temiz ve hijyen sağlanmış aydınlık bir ofis.

O
4/5

GENPA adana servis xioami telefonumuzu verdik bakalım garantiye ne ler olacak.

M
1/5

Servis hiçbir işe yaramıyor kullanıcı hatası diyip sürekli ücret çıkarıyorlar artık

A
1/5

Türkiye garantili telefonu ithalatçı firma garantili gösterip garantisini yapmıyorlar.

A
5/5

Harika

Ö
5/5

Servis mi Güler yüzlü insanlar mı istiyorsunuz Her ikisi de var burada

M
4/5

Kesinlikle hijyenik ve hosgorululer. Hemen karşılıyorlar. Telefonunuzun arizasiyla direk ilgileniyorlar...

H
1/5

Bulanet yere yaklaşmayın çok kotu telefnda sıkıntı çıktı yampadı telefonumda ortada yok

E
1/5

Sizi aradık dediler aramadilar. Telefonu incelemeden geri gondermisler.

M
5/5

Teknik danışmanlar bilgili ve güler yüzlü geven veriyorlar

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Reşatbey, Atatürk Cad. NO:210, 01130 Seyhan/Adana

📍 Şehitduran, Emin Ağa Cd. No:69, 01020 Seyhan/Adana

💬 Kaliteli işçilik tavsiye ediyorum uygun ve erken teslimat yapıyor 👍

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur