Adres: | Küçükbakkalköy, Dudullu Cd., 34750 Ataşehir/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +905336533030 |
Kategoriler: | Cep telefonu mağazası Telekomünikasyon servis sağlayıcısı Cep telefonu |
Çalışma saatleri: | Salı 10:00–22:00, Çarşamba 10:00–22:00, Perşembe 10:00–22:00, Cuma 10:00–22:00, Cumartesi 10:00–22:00, Pazar 10:00–22:00, Pazartesi 10:00–22:00 |
Web sitesi: | https://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/iletisim/turkcell-iletisim-merkezleri?place=footer |
Google Haritalar'da Aç |
Çalışanlar çok ilgililer ve bilgililer. Buna karşılık Turkcell'in sadık müşterilerine yönelik olarak uygulamasının çok yetersiz olduğunu düşünüyorum. 2 2.5 katı bedel ödemek insanı rahatsız ediyor..
Yurtdışında yaşıyorum ve 1 aylığına Türkiye’ye tatile gelmiştim. Hattımla ilgili Brandium Ataşehir şubesine gittim. Sorumlu olduğunu söyleyen kadın faturalı hatta geçersem 40 gün içinde cayabileceğimi ve o zamana kadarki vergi vs muaf tutulacağımı söylemişti. Kendisine burada yaşamadığımı ve bir aylık süreç sonunda döneceğimi belirttim. Tamam gitmeden gelin hattınızı kontörlü hatta geçiririz ve herhangi bir ekstra ödeme yapmazsınız dedi. Kendisinin sözüne güvendim ve ülkeden ayrılmadan önce gittim. Kimlik fotokopisini aldı ve tamam ben işlemi gerçekleştireceğim dedi. 3 ay sonra ödenmemiş faturalarla karşılaştım ve hattımın hala faturalı olduğunu gördüm. Arayıp iptal etmek istediğimde ise yurtdışında olduğum için böyle bir işlemi yapamayacaklarını söylediler. Ben sorumlu kişinin sözüne güvendiğim için yaklaşık 600 TL ekstra ödeme yapmak zorunda bırakıldım. Müşteri hizmetlerini aradığımızda ancak üçüncü görüşmede ‘işini bilen yetkili bir kişi’ ile görüşme sağlayabildim. Şikayet dilekçesi yaptıktan sonra ilgilenmeye başladılar ve hattımı kontörlüye geçirdiler. Tabi ki ben kullanmadığım süreçteki faturaları, cayma bedelini, vergi vs. ödemek zorunda bırakıldım. Yıllardır Turkcell kullanıyordum ama beni bu duruma düşürdükleri için kesinlikle tavsiye etmiyorum! Yurtdışında yaşayan birisi faturalı hatta geçmek istiyorum dediğinde pat diye hemen işlem yapmasını biliyorlar ama tam tersi durum olduğunda müşteri kaybetmemek adına insanları uğraştırıyorlar. Savcılığa dahi şikayetimi ilettim. Kesinlikle ne şube çalışanlarına ne de çağrı merkezi çalışanlarına güvenmeyin!!!
Turnacıoğlu Turkcell Brandium şubenizi ufak bir soru sormak için ziyaret ettim. Personelleriniz çok güler yüzlü. Kurum olarak çalıştırmakta olduğunuz Handan MAZI iş bilgilerinin çok iyi olduğunu ve her soruma özenle cevap verdiğini bildirmek isterim. İhtiyacımı karşılayacak bir telefon önerdi ve beni ikna etti ve çok beğendim ilgisinden ve güler yüzünden aşırı memnun kaldım. Bütün bayileriniz de böyle kibar tatlı ve özverili personeller görmek istiyoruz.
Kasiyer arkadaşlar hariç diğer personel ilgili ve işi biliyor. Mağaza müdürü müydü neydi tam hatırlamıyorum kısa boylu sarışın kilolu bir bayan vardı keşke onun yerine buz dolabı ya da derin dondurucuyu falan işe alsalardı neyse ki orada değil artık bir insan bu kadar mı itici olur bu kadar mı suratsız olur. Hizmet sektöründe hele hele Avrupa'nın en büyük üçüncü operatörü Turkcell ailesine yakışmayacak birisiydi işini severek insanları güler yüzle karşılayan insanları işe alın lütfen
İşlem yaptırmak istediğinizde yapamam diyen bir Uğur bey olup, yanında yapmamak gibi bir durum söz konusu değil diyen başka bir arkadaşın olduğu bir turkcell bayii. Bayinin çok ciddi eğitime ve müşterilere nasıl davranılması, bilgi verilmesi gerektiğini öğretilmesi gerekir. Asla uğramam bir daha:(
Çalışanları çok yardımcı değil. Çok da teknoloji ve uygulamalar hakkında bilgi sahibi değil maalesef. Yanlış bilgi verdiklerine de şahit oldum ürünler hakkında. Ürünler var bakıp tecrübe etmek için ideal ama tavsiye için burasını tercih etmeyin.
asla guvenilmez biyer benim.kimlik bilgilerimi kullanarak ve imzamı taklit ederek adima kurumsal hat açilmis ve başkasi benim adima olan hatti kullaniyor 2 yil once yapilan bu islemi yeni ögrendim ve yasal işlemi başlattim sizinle mahkemede hukuk karşsinda gorusecegiz butun yasal haklarimi sonuna kadar kullanacagim .
Pandemi nedeniyle çok yavaşladığını üzülerek belirtmek istiyorum. Güzel nezih ve güvenilir Alışveriş merkezî.Her aradığımı buluyordum.
Ekim ayında Tatil için Türkiye’ye geldiğimizde eşimin hattına paket yapmak için İstanbul Ataşehir Brendium AVM içerisindeki TİM e gittik, ve oradaki kilolu bir bayan bize telsiz hebrleşme vergisi olduğunu, eğer faturalı hatta geçer isek silineceğini ve 2 ay memnuniyet süresinin bulunduğunu 1 ay sonra dönerken hiç bir cayma bedeli ödemeden kapatıp gidebileceğimizi söyledi bunun Akabinde eşimin hattını faturalıya çevirdik ve sadece 4 hafta kullandık. Bende çok vaktim olmadığı için kendi hattımı başka bir bayide Türkcell e taşıdım ve bende 4 hafta gibi bir süre kullandım ve daha sonrasında 2 kasım günü ülkeden ayrılmadan 1 gün önce aynı Ataşehir brandium AVM deki tim e giderek hattımız kontörlü (faturasız) hatta geçirmelerini talep ettik ve orada çalışan arkadaş tam 1ay ı doldurmadığımızı ve o anda iptal yada faturasıza geçemeyeceğimizi söyledi. bize kendilerinin faturalı hatta geçerken yapabileceğimizi söylediklerini ve yurt dışında yaşadığımızı ertesi gün uçağımız olduğunu söylediğimizde, kimliklerimizi bilgilerimizi talebimizi aldılar kendi tabletine not yazdı ve süresi dolduğunda 1hafta sonra kendilerinin normal faturasız hatta geçeceğini söylediler ve şuanda baktığımızda hattın hala faturalı olduğunu ve fatura geldiğini gördük.Brendium tim tarafından madur edildik. Şuanda biriken faturalar ve cayma bedeli toplamda 2hat 1 ay İçin 1000tl ye mal oldu resmen adam kazıklıyolar.
G*tüme 10.000 tl girdi sence nasıl olabilir
Arkadaş iyi ve güler yüzlü size hemen kahve ısmarlaya bilirler. Tüm işlemlerinizi çok yoğunluk yoksa hızlı bir şekilde çözüyorlar.
Bize yardımcı olmadılar herşey mi pahalı olur
Çalışan arkadaşlar çok ilgili , teşekkürlerimi sunuyorum, hep böyle olun arkadaşlar..
Şube müdürü Kenan Bey ve tüm personele çok teşekkürler.
İlgili ve eğitimli yardımci arkadaşlar...emeklerine saglik
İlgisiz alakasız ve beceriksiz insan ilişkileri kocaman bir sifir
Harika ekip canavar gibi satışa odak süper fatura ödemeye girdin telefon aldım hiç aklımda yokken
Normal fiyatlardan biraz pahalı satılması beni şaşırttı ?
Mükemmel bir hizmet ve kibarlık. Serkan Bey, Ali Bey ve tüm çalışanlara teşekkür ederim.
Mağaza müdürü kenan neyse teşekkürü borç biliriz ne zaman gitsek konumuz çözülüyor
Ilgisizler ve az ürün var.
Telefonlara asla bakmıyorlar neden maaş alıyorlar acaba??
Yıllardır Turkcell hat kullanmama rağmen 40 TL sim kart ücreti aldılar.
Çalışanları çok samimi bir çok sorunu çözmeye çalışıyorlar
Personel ilgili ve yardımcı oluyorlar.
Ilgi ve alaka sıfır neredeyse git uğraşamam senle diyecekler
Deneyimli personelleri ile güzel hizmet veriyorlar
Türkcell gibi üst kalite markayı temsil edebilecek kadar yeterli kaliteye sahip bir bayi.
Güler yüzlü hizmetiyle harika
Cok memnun kaldım. Arkadaşlar çok yardımcı oldular.
Kibar çalışanlar çözüm odaklı
100 liralik turkcell hatti 200 tl buyrun yorumu siz yapin
İlgili olmayan çalışanlar var
Hatalı bilgi veriliyor .
Bir çok konuyu eksik anlatıyorlar ...
Çok ilgili çalışanları var
Çözüm odaklı.
Turkcell iletişim merkezi ,normal bir bayii,diğerlerinden bir farkı yok kanimca
Çok müşteri az eleman çok sıra
Süper ilgi ve hız.et...
Biraz soğuklar
Olması gerektiği kadar.
Gayet ilgililer
Ferah bi yer
Turkcell için gidilir…
Neden telefonları acmiyonuz
Personelin ilgisi iyiydi
👍
İyi
Anında sorununuz çözüldü.
Iyi ve güleryüzlü
Kibar personel
Yardımcı personel
Kötü
leş
Güzel
Pahalı
😀😀😀😀😀
Mükemmel teşekkürler
Güleryüz
Mennunkaldım