Adres: | Merkez, Spor Sk. No:32, 34310 Avcılar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902126602502 |
Kategoriler: | Cep telefonu tamir atölyesi Cihaz tamir servisi |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–17:30, Salı 09:00–17:30, Çarşamba 09:00–17:30, Perşembe 09:00–17:30, Cuma 09:00–17:30, Cumartesi 09:00–17:30, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | https://www.basariservis.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
S23 Ultra ana kamerasında ois kaynaklı sorun nedeniyle servise götürdüm. Garantisinin olmaması nedeniyle ücret istedi, ücretini verdim fakat ana kamera tamirinden sonra daha önce çalışan geniş açılı kamera lensini bozdular. Tekrar götürdüğümde değişim gerektiğini ve tekrar ücret talep ettiklerini söylediler. 2. Arızanın benden kaynaklanmadigini dolayısıyla ücreti vermeyeceğimi belirttim. Bunun üzerine genel merkez ile görüşüp geri dönüş yapacaklarını söylediler. Genel merkezden henüz bir cevap yok, "Anlıyorum, sizlere geri dönüş yapacağız" cümlesinden başka bir şey sunamıyorlar.
Fold 4 wifi arizasi var baktılar ekran değişimi dediler 😀😀 17500 tl istediler fold4 sifiri 20 bin kısacası uğraşmayız çöpe atın demek istediler bilgimide yazayim murat kavraz
Bir yıldız bile çok, tamamen insanı Nasıl kandırıp da düzerim şeklinde çalışıyorlar, garanti kapsamında diye götüyorsunuz size 3855 TL Fiyat çıkarıyorlar, hiç tavsiye etmem başka bir servis bakın daha iyi
Cihazımın pil degisimi icin servise uğradım. Müşteri temsilcisi Yasin Bey'e denk geldim, kendisi oldukça güler yüzlü, işini severek yapan birisi. Kendisi hızlıca yardımcı oldu bana. Müşteri memnuniyetini bu denli ön plana alıp, donanımlı ve güler yüzlü çalışanlar ile hizmet verdiği için Samsung'a teşekkürler
Galaxy S21 5G model cep telefonumu garanti kapsamında pilini ve ekranını değiştirmek için gelmiştim, 2.5 saat içerisinde değişimi yaptılar ve hiçbir sorun çıkmadı, çalışanlar gayet ilgiliydiler, umduğumdan iyi geçti ve bu değişim için herhangi bir ücret de istenmedi.💯
Buds pro kulakligimi goturdum sol tarafinin sesi azalmisti yere dusurdunuzmu diye sordular evet iki kez dustu dedim garantili ama ucret odemem gerekirse oduyebilecegimide bildirdim zaten kutusundanda belliydi dustugu 1 gun sonra aradilar bana cihaz degisimi yaptiklarini soylediler cok tesekkur ederim bir ucret odemedim sagolsunlar ben cok memnun kaldim
Telefonumuzun açılan arka kapağını çift tarafli bant ile yapıştırıp verdiler , 4 ay oldu halen yapismadi sürekli açılıyor daha kotu oldu , cihazınızı bırakmadan önce birkez daha düşünün
İlgilenmediler başından sağıp gönderdiler tamir olması mümkün olan telefonu parçası yok deyip gönderiyorlar halbuki internetten bakıyorum peynir ekmek gibi her yerde yedek parçası var bir çözüm oluşturup yapabilirlerdi bence fakat ilgilenmek istemediler sizi illaki yeni telefon almaya zorluyorlar bu pahalılıkta 1 yıldız bile çok
27.05.2024 tarihinde telefon diye kendilerine bir ceset teslim ettim. Yapılan inceleme sonrası ana kartta kırık, ekran hasarı dış, hoparlol mikrofon ne var ne yok kötü bir düşme sonrası hepsi hasar almıştı. içindeki veriler benim için çok önemliydi. sağolsun bir şifacı edasıyla servis hizmeti veren elektro tanrıça hanım efendi bu telefonu tekrardan ayağa kaldırdı. tüm çalışan arkadaşlara, çok çok teşekkür ediyorum çok ilgili ve güler yüzlüler. iyi ki varlar.
1 dk bile sürmeyecek ekran koruyucu değişimi için bugün yapamayız hafta içi gelin denildi. Başka bir şey olsa hak vereceğim ama basit bir ekran koruyucu değişimi yahu! O kadar yolu gelmeme mi yanayım hafta içi bir daha uğraşmam gerektiğine mi yanayım bilemedim!
sakın bu servise götürmeyin garantili telefonunuzdan ücret taleb ediyorlar. Her şekilde sizden ücret alınıyor sağlam telinizi götürün yinede ücret talep ediliyor.
Yasin Bey’e samimiyetinden ve güler yüzünden dolayı teşekkür ediyorum, cihazı teslim alana kadar çok yardımcı oldu. Teknik servisi ise genel olarak çok başarılı buldum, aynı gün cihazımı onarıp teslim ettiler. Hepsine iyi çalışmalar dilerim.
Samsung s7 fe model tabletimi götürdüm kalem 3 kısmında yazmada sorun çıkarıyordu aldılar ekranı ve kalemi değiştirdiklerini sorunun giderildiğini söylediler ben de aldım güvenerek fakat eve geldiğimde aynı problem devam ediyordu samsungun bu ilgisizliğiyle karşılaşmak gerçekten güvenilirliği ve desteği konusundaki düşüncelerimi değiştirdi.
Telefonları açmıyorlar. Google da cumartesi günleri açık yazıyor fakat cumartesi günleri kapalı olduklarını söylüyorlar. Arayıp bilgi almak imkansız. Başka servise gidin sadece paranızı değil vaktinizi de kaybedersiniz.
Hizmetleri güzel ve ilgili bir kurum tek eksiği telefon numarasından onlara ulaşamazsın açan yok çünkü bir soru yada küçük bir bilgi için bizzat oraya gitmek gerekir
Biraz bekletilmek dışında sorun yaşamadım telefonum tamir edildi
Samsung A53 cihazımı götürmüştüm anakart değişimi yapıldı. Çok güzel ilgilendiler. 5 yaşındaki kızım biz işlemleri yaparken youtube izliyordu, çalışan kids izle bunlar sana göre değil dedi, sağolsun güzel birşeye vesile oldu telefonumdan youtube sildim kids yükledim artık kızım sadece kids izliyor. Biz ordayken bi amca elinde tv ile geldi kendi alanları olmadığı halde onu gideceği yere yönlendirip orayı arayıp onun işinide hallettiler.Sorunu ivedilikle çözülüp ertesi gün cihazımı teslim aldım. Çalışanlar güler yüzlü ilgili Tüm ekibe Teşekkürler.
Telefonum garantili olduğu halde garanti dışı dediler şarj soket yeri arızalandı sanki ben birşey yapmışım gibi 6400 TL masraf istediler
Igrenc bir firma cozum degil problemin tam merkezi!...
Organizasyon sıfır müsteri ilgi alaka hic yok müşterilerin baska alternatif olmadığından ve yetkili servis olmanın verdiği tekelcilikle mecbur bırakılan biz çaresiz vatandaş.
Danışmada karşılayan beyefendi ve işlemi yapan hanımefendinin ve diger Arkadaşların hepsi cok ilgili ve cozüm odaklı hepsine ilgilerinden dolayı teşekkür ederiz.
Saatimin garanti kapsamında değişimi için gelmiştim Yasin bey ilgilendi güleryüzlü bir şekilde ivedilikle işlemleri halletiler.
Merhaba,herhangi bir darbe-sıvı teması görmemiş,Kendi kendine kapanmış ve açılmayan a51 marka cihazımızı bu şikayetten ötürü Tekirdağ Çorlu dan servisinize getirdik.Tarafımıza anakart ve batarya değişiceği arızalı oldğundan dolayı 2900 tl ücret talep ettiler.biz yaptırmadık.çorlu da sıradan bir tamirciye götürdük.cihazımızı açtıp bataryasını sök-tak yaptılar.Cihazımız sorunsuz şekilde çalışıyor-tamamen bir yazılımsal gücellemeden kaynaklı bir sorunmuş.Cihazımızın anakart ve batarya değişimine gerek yok.Tamirci bizden ücret bile almadı.Şimdi size soruyorum siz nasıl iş yapıyorsunuz ? Siz İnsanları olmadık yere arıza varmış gibi konuşup kandırıyormusunuz?siz hırsız mısınız yoksa? yazıklar olsun ki güvenilir bir hizmet-yetkili servis diye O kadar km yol geldim.Lütfen insanları yok yere kandırmayın,işinizi adam gibi yapın.Demekki o gün tamam deseydik yok yere 2900 tl bizden ücret alacaktınız...
Arıyorum bir türlü cevap vermiyorlar telefonla kac gündür ulaşmaya çalışıyorum çalıyor çalıyor ama cevap veren yokbana dönüş yapılırsa çok mutlu olacamteşekkürler
Avcılar samsung mobil servisinde gorev yapan Yasin isimli personel inanılmaz guleryüzlü,cözüm odaklı,enerjisi yüksek bir calısan.ilk defa bir mobile serviste bu kadar güzel bir muameleyle karsılastık cok mutlu ayrıldık.kendisine ve avcılar mobıle servise tesekkur ederiz
Samsung telefonumun arka kapağını değiştireceğim ancak ellerinde varmı fiyat nedir sormak için 20 dir arıyorum kimsenin telefonu açıp derdin nedir diye cevap vermiyor. Niye numara koydunuz ki buraya.
Çok kaliteli bir servis nazik ve yardimci oldular hızlı tamir ettiler iyi hizmet aldık çok memnun kaldık teşekkür ederiz 💯
Yasin bey’e çok teşekkürler. Kendisi güler yüzlü, ilgili ve kibar bir insandı. Hızlı şekilde yardımcı oldu.
Özel servismi yetkilimi benim telefonum kaskolu garanti kapsamında Maltepe de olan servise 4 kere yolladım ses sorunu için öyle Bi sorun yok diyip geri yolladılar
Yasin Bey'in memnuniyet odakli servisi hizmet anlayışı mükemmeldi. Sonuç odakli, hızlı ve çok nazikti. Kendisine teşekkür ediyorum.
Hizmet çok güzel tamir için ikinci kez getirdiğim tableti yenisiyle değiştiler Altı ay dolmamışsa bu uygulama varmış..
Yasin bey sağolsun yazılımsal problemime anında çözüm buldu.güleryüzlü ve çözüm odaklıydı kendisine teşekkür ederim
En iyi merkez. Çok yardımsever ve naziktiler♥️ Hayatımda gördüğüm en iyi firma. Eski telefonumda üretim hatası vardı. Onu en yeni cihaz olan S23 ile değiştirdiler. Şu ana kadar olanlara inanamadım. Çok mutluyum. Teşekkürler Samsung. Müşteri hizmetleri için teşekkürler.😭❤❤❤❤❤❤
Avcilar samsung yetkili servisi Yasin bey ve Mihra hanim in yardimlar ile beraber yasadigimiz sorunlari hizli bir sekilde cozdukleri icin cok tesekkur ederim. Nilufer
Eşimin telefonunun ekranını yaptırdık. Bugün teslim aldı. Verirken özellikle veriler silinmesin dedik garanti dışı olduğu için sizin tercihinize uyuluyor dedi silinmesin derseniz silinmez denildi. Eşim aldı telefonu ve ne görsün herşey silinmiş. Test aşamasında sorun çıkmış bizide aramışlar sözde yazılım atmışlar ve herşey silinmiş. Ekranda görüntü olmadığı için yedek alamadık. Şimdi herşeyi gitti ve onlar için bu kadar önemli işte bizim verilerimiz. Geri de gelmez diyorlar zaten gelse bile çok çok azı geliyor veya veri kurtarma işlemi yapan şirketler 3 5 bin dolar istiyor. Yani anliyacaginiz silindi herşey. Verirken bunu göz önünde bulundurarak veriniz veya hiçbir şekilde silinmemesini söyleyiniz sorun çıktıysa ulaşamadılarsa bile işlem yapmayın deyin. Bizde cevapsız çağrıda yok aradık dediler ama neyse. Bu veri silinme olayı eşimin canını çok sıktı ve telefonunu yaptırdığına mutlu olmayı geçin daha çok üzüldü.
Öncelikle başarı teknik servise ve tüm çalışanlarına çok minnettarım. samsung cihazımızı sıfır aldık kamerasında kırpma mevcuttu bakırköy samsung servis cihazımızı inceledi 1 ay peşlerinden koşturdu ilk günden beri kamerada kusur oldugunu söyledik onlar bize cihaz normal dediler ve gönderdiler hiçbişeyden anlamadıklarını avcılar başarı samsung teknik servise gelince anladım cihazımz 8 gün incelendi ve degisim yapıldı işinizi hakkı ile yaptıgınız sürece bizim gibi insanlar herzaman arkanızda duracaktır elinize emeginize sağlık çok teşekkürler BAŞARI TEKNİK 🙏
Samsung A52 telefonumun arka kapağı yerinden kalkmıştı, yapıştırılması gerekiyordu. Başta benimle alakadar olan Yasin Bey ve tüm ekibin ilgi alakası güzeldi. Telefonumu söylenilen saatte ve tamir edilmiş olarak teslim aldım. Tüm ekibe teşekkür ederim
Berbat bir yer. Egoist davranislar sergileyen anlayissiz calisanlardan ibaret. Asla iyi bi hizmet alamazsiniz. Tutturabildigine fiyat biciyorlar garantisi olsa bile yook surasi catlamis yok burasi cizik diyip para talep ediyorlar. Ilk goturdum sadece cam degisicek gerisini biz yapicaz dediler 2700 tl istediler bi hafta sonra goturdum anakart + cam 5300 dediler. Telefonun arizasini bile tesbit edemeden ciddi paralar talep ediyorlar. Asla onunden gecmem bidaha. Samsung pismanliktir bunlar yuzujden. Guvenip yaptirmadim iyiki. Yalan beyanlarla islem yaptirilmaz.
Yasin Beye güler yüzlü ilgisi ve yardımları ile teşekkür ediyorum cihazlarınızı güvenle bırakabilirsiniz size her konuda yardımcı oluyorlar.
Çalışanları ilgili ve problemleri çözüm odaklı idi.Aynı gün de samsung a13 telefonumu tamir edip teslim ettiler.çalışanlardan serap hanıma özellikle teşekkür ederim.
Açıkçası ben telefonumu götürdüm ama hiçbir düzelme olmadı, güya garantisi var ve servise verdik. Bence hiçbir şey yapmadan geri vermişler, aynı problemler devam ediyor. Bir daha zaten Samsung almam, rezil rüsva oldum resmen.
Teknik bilgilerinin yetersiz olduğunu düşünüyorum yada yapmamak için bana bahane uydurdular. Ekran değişimi için bu yurtdisi cihazi parça uymaz dediler. Halbuki tamamen ayni parça. diğer samsung yetkili servisine verdim yaptılar mis gibi oldu. Ve 300 tl daha uyguna yaptılar.
Keşke eksi puan verme imkanım olsaydı. Maalesef rezalet bir servis anlayışı var. Tüm iyi niyetime rağmen sürekli mağdur etmeyi başardılar. (Samsung Genel Müdürlük sağolsun başvurum üzerine mağduriyetimi giderdi) Bizzat gitmek dışında hiçbir şekilde irtibat kurulamayan, onlarca kez aramama rağmen telefonları açmayan bir yer. Aldığım telefonun arızalı olduğunu gösteren ve kendilerine sunduğum görüntüleri ne Samsung merkezine iletmişler, ne de şikayetlerimi açıkça servis fişine yazmışlar. Bu nedenle telefon 3 defa servise gitti geldi. 45 gün süren mücadelem ve Samsung Genel Merkez ile direkt irtibata geçmem sayesinde sonunda telefonun arızalı olduğu kabul edildi ve ücret iadesi yapıldı. Süreçten kısaca bahsetmek istiyorum. Aldığım Samsung telefonun arızalı çıkması üzerine cihazımı Avcılar'daki Başarı Teknik Servise götürdüm. Telefonun kamerası arızalı olduğu için bana sormadan değişim yapmışlar. Sizin talep etmeniz gerekiyordu dediler. Ondan sonra sosyal medya uygulamalarındaki donma ve kasma probleminin sürdüğünü gördüm. tekrar götürdüm. İkinci defa Yazılım güncellendi deyip verdiler. Teknik serviste cihazı açtığımda problemin sürdüğünü gördüm. Oradaki görevli arkadaşlar bu konuda video çekmem gerektiğini söylediler. Sonraki gün videolar çekerek tüm delillerle gittim. Şikayetlerimi de söyledim. Ancak Samsung Genel Merkeze gönderdikleri servis faturasında ne benim şikayetlerim düzgünce yazılmıştı ne de delil olarak çektiğim video ve görüntüler Samsung'a iletilmişti. Bu sefer Samsung ile direkt irtibata geçtim. Videoları o şekilde onlara ilettim. İncelendi ve arızalı olduğuna karar verildi. Bu süreçte Başarı Teknik servise telefon üzerinden hiçbir şekilde ulaşamadım. Hiçbir şekilde dönüş alamadım. Burada eksi (-) puan verebilecek olsam kesinlikle verirdim. Çok yazık.
Wifi kopması sebebiyle servise götürdüğüm daha 3 haftalık cihazıma herhangi bir işlem yapmadan geri verdiler. Verdikleri bilgiye göre 10-15 dk test edip sıkıntı görmezlerse cihazı geri veriyorlarmış. Cihazım sürekli wifiden kopup düşüyor. Fakat servis sorunu tespit edemiyor. Değişim talebimde onarım talebimde kabul edilmedi. Cihazın wifisi sürekli kopmaya devam ediyor
Çalışanlar ilgiliydi, sorunumuzu kısa sürede çözdüler.
Galaxy Buds 2 kulaklığımın sol tarafında cızırtı mevcuttu. Garanti kapsamında değiştirdiler. Çalışanların yaklaşımı da samimiydi.
Telefonumu garanti kapsamında verdim imzalı servis fişi verdiler hiç bir ödeme yapmayacağımı söylediler teslim ettikten sonra mesaj geldi 2140 tl ekran ücreti için onayınız bekleniyor diye şaştım kaldım telefonlarına kesinlikle ulaşılmıyor
Çalışan personel çok ilgili ve saygılı Teşekkürlerimi sunarım
Karsilama disinda sikintili firma,01.11.2021 tarihinde m51 telefonu tek disli wifileri gormuyor diye servise biraktim.Onarilmadan iade servis fisi notu ile telefon ayni sekilde geri geldi.Samsung bize verilen notda "mekanik sorun"giderildi diyor.Gerisini siz dusun.Isini yapmayip yapildi gb gosteriliyor.
Merhaba. Galaxy Z flip 3 telefon ekran pedinde problem vardı. Gözde Hanımın desteği ile yarım saat içinde kontroller ve pedin yenilenmesini sağladılar. Başta Gözde Hanım olmak üzere Başarı Tekniğe çok teşekkür ediyorum. Yusuf Göksu
Ulaşımı kolay,ilgili alakalı güler yüzlü personel,işini bile iyi yapan teknisyenler,hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim,kendileri ile samsung telefonlarım için 3.çalışmamız oldu,her defasında memnuniyet duydum,iyi çalışmalar..
Samsung telefon bataryasi degistirecegim fakat ilgili sirkete ulasmak imkansiz, 1 aydir ariyorum ama acan yok, heralde cat kapi gidip alinacak hizmete razi olmak gerekiyor, onden bilgi alamiyorsunuz, fiyat nedir, kac saat veya kac gun surer degisim. Samsung yetkili sevis icin cidden garip bir kalite.
Müşteri memnuniyeti lazım. Klasik cevaplarla müşteriyi yollamaya çalışıyorlar. Bariz görünen kamera sorununu yok saydılar. Bir de sorun yok deyip telefonu formatlayarak geri veriyorlar. Biraz saygı lütfen.
Batarya port degisimi icin note 10 lite cihazimi teslim ettim ciktiginda titresim motoru arizaliydi soylememe ragmen sanki ben 2 senedir kullandigim telefonu n farkinda degilmisim gibi bisey yok bisey yok dendi ayrica baska bi musteri 2017 model 2020 de alinmis galaxy watch saatini garantiden tamir ettirmek istediginde gorevli personel parca garantisi model yilindan itibsren baslar dedi. 🤣🤣 adam 2020 de garantili aliyor servise veriyor ve servis parca garantisi yok diyor kose basindaki telefonculardan farkiniz yok musteri magazadan ciktiginda personel arkasindan dalga gecer gibi konustu. Istediginiz kadar kurumsal olun malimiz isi bilene emanettir bundan sonra.
müşteri memnuniyetini ön planda tutan mükemmel bir servis. benimle çok güzel ilgilendiler. yorumları okuduğumda sorun yaşarım diye düşünmüştüm. fakat gittiğimde orda da sorun yaşayan birisi vardı. ekranı kırılmış bir telefonu garantiden yaptırmanız mümkün değil arkadaşlar. buraya yazılan yorumlarda bence insanlarında hatası var. mağazadaki insanlar arkadaş canlısı. süpersiniz arkadaşlar...
Merhaba Samsung servis olarak teknik servis personeli Yasin bey e çok teşekkür ederim
Yaklaşık 1 ay önce samsung A50 telefonumu Avcılar başarı servise anakartını değişmesi için götürdüm ama telefonumun dış camında toplu iğne ucu kadar kırık vardı bunu da değiştirmez isek ana kartı takmayacaklarını sökerken camın patlayacağını söyleyerek 1485 tl anakart 1000 tl de ekran cami için fiyat verdiler.. Ben telefonumu camının sağlam olduğunu değiştirmek istemediğimi sadece anakart değişimi istediğimi söylesem de ekran değişimi yapmadan anakartı takmayacaklarını söyleyerek telefonumun tamirini yapmadılar..sonra Bakırköydeki MTA samsung servise gittim onlar da aynı şeyi söylediler üstüne de arka kapağın ve iç metal çerçevenin de değişmesi gerektiğini söyleyerek benden 3000 tl civarı ücret talep ettiler..Bende gittim avcılar da normal bir telefon tamircisine götürdüm ve 1000 tl karşılığında telefonumu yaptırdım..cam filan da patlamadı, arka kapak da kırılmadı. Samsungun bu servisleri insanların cebindeki 3 kuruş paraya haksız ve usulsüz şekilde göz dikmişler. siz siz olun bu servislere gitmeden önce dikkat edin uyanık olun
Ön arka camı kırık cihazımın kamerası çalışır durumdaydı. Tamirden sonra kameranın çalışmadığını söylediler toplamda 4009 TL ödeme yaptım. Mesaj gelecek diyorlar ortada mesaj yok. Ben arayıp ulaşmaya çalışıyorum telefonu açan yok. Çok sorumsuz bir şube. Verdiğim tek yıldız da ilgili olan personellerin güler yüzü için.
Sanırım bu yetkili serviste telefona cevap verecek kimse yok 6 kezaramama rağmen ne müteri emsilcisi cevapveriyor nede samsun için bağlanmak için beklediğim servis
Teknik serviste yeterli değiller Tekniker arkadaşlar daha mzwnle kontrol etmwli cihazları. Sonucta DÜNYA KADAR PARA!!Çomarlara hitaben: avrupada 1 maaş ile sende 10 larca maaş ile TAMAM!????
Bir yıldız bile çok.. Resmi cihaz garantili m31s Daha önce gorilla calss değişti Arkadaşlar diyo sehte cihaz resmi değil original değil felan saçma sapan şeyler gplplkpppp.. İşlem görmüş diye ücret istiyorlar Ayıp
Telefonlara cevap vermeyeceksiniz eğer o telefon numarası neden var??
2 gündür telefonun şarj soketi değişecek. Ne arayan var nede ben ulasabiliyorum. Hizmet çok kötü. Müşteri memnuniyeti böyle olmamali. Samsung gibi bi deve yakıştıramadım. Servise ulaşamayınca müşteri hizmetlerini aradım, onlarda telefon hazır alabilirsiniz dedi. Beni aramayan teknik servise bir daha sinir oldum .Neyse eşim telefonu almak için gittiğinde hazır olmadığını, Sokette hata olduğunu belirtmişler. 2 saat beklerse verebileceklerini söylemişler. 2 saat sonunda yine hüsran. Vermemişler ne zamanda hazır olacağı belli değilmiş. Yasal haklarımızın saklı olduğunu belirterek gerekli girişimlerde bulunacağımi belirtmek isterim.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum telefonumu yapamadılar sorunu çözemeyen bir işletme yaptıkları iş sürekli aynı arızayı yapiyor
Cihaz ekran, batarya ve şarj soketi değişimi için servise gittim. 1,5 saat gibi kısa süre içinde cihazı onarıp bana teslim ettiler. Teşekkür ediyorum.
Cok ilgililer gercekten ekip cok guleryuzlu cozum odakli bir yer kotu yorumlara sakin aldanmayin cihazimi 1 saat icinde yapip verdiler cok tesekkur ediyorum
Birbirinden bağımsız sorumsuz vede bilinçsiz çalışan bir teknik servis. 2 defa mecburiyetten bu servise telefon bıraktım 10 15 gün yok yarın yok salı yok cuma parça gelecek dolar yükseldi şimdiki fiyatı bu kadar diye müşteri oyalanıyor. Telefonunuzun onarımı tamamlandı diye bilgi sms i geliyor teslim almaya gittiğinde yok şu vardı yapılmadı yok bu vardı yapılmadı anlayacağınız sabır ederseniz bırakın tamire yaptırın. İlk içeri girdiğinde ilgi alaka güzelde iş konusuna gelince bilinçsiz bir çalışan yada teknik ekip.
Samsung servisi şaka gibi.. Samsung A-50 Cihazım şarj almıyor. 1 gün alıyor 1 gün almıyor. Daha önce farklı yerde denediğimde 3 kere yapılamadı. Bir ihtimal avcılarda ki servis yapar diye götürdüm tesedüfen orada şarj aldı. İlgili arkadaş sorun olmadan teknik servise veremeyeceğini video kayıt olması gerektiğini söyledi. Telefonu veremedim. 1 gün sonra yine şarj almadı tekrar avcılara götürdüm durumu tekrar anlatıp değişim talebinde bulunduk. 1 Gün sonra mesaj geldi. Servisimize bıraktığınız cihaz Test kontrol işlemleri tamamlanıp cihazımın hazır olduğu gelip almam gerektiği söylendi. Mesaj'dan hiçbir işlemin ( Tamir ) yapılmadığını anlayarak o kadar yolu gitmemek için telefon ile ulaştığımızda telefona bir işlem yapılmadığı değişim talebimizin olduğu ve samsung'un kabul etmediği söylendi. Tamir olmasını istemiştik aslında ama siz değişim talebiniz olduğu için tamir edilmedi tamir için tekrar gelerek yeni kayıt olusturmamız gerektiği söylendi. Bu sanırım 8. olacak servis ile zaman kaybımız telefon sadece şarj almıyor ve "TEKNİK SERVİS" sorunu çözemiyor bulamıyor. Garantinin bitmesine bir kaç gün kaldı muhtemelen garanti süresinin bitmesi için git gel uğrastırıyorlar. Merak ettiğim Samsung teknik servisi bilgi bakımından mı yetersiz yoksa Samsung firması kullanıcılarını kendinden uzaklastırmaya mı yoksa sinir strese mi sokmaya çalışıyor. Yarın tekrar giderek tamir için tekrar kayıt olusturacağız. Farklı sonuç ile karşılaşacağımı sanmıyorum. Samsung tamamen hayal kırıklığıdır. Bu kadar zaman bu kadar stres yaşamışken gittiğim yere kadar uğraşabildiğim kadar uğraşacağım. Telefonum 3 gün sonra sorunu çözülmüş sorun Anakart ve şarj soketi olarak Garanti kapsamında olmadığı 1180 Lira onarım talep edildi. Samsun A-50 telefondan 1180 Lira herhalde satılsa o kadar etmez. Telefonun tek sorunu şarj almamasıydı. Şarj almaması anakartdan dolayı olmazsa bide soket eklenmiş. Bu işi tabii teknisyen adındakilerde kadar bilmiyoruz ama sarj almayan telefonun çözümü için soket değiştiriliyorsa anakart ne alaka ? Anakart değiştiriliyorsa soket ne alaka Anlayan bilgi verirse sevinirim yanlısımız varsa mesajda düzelmede yapalım. Şimdi merdiven altı diye tabir edilen telefon tamircisine telefonu yaptıracağım. Çıkan fiyatıda arızanın nasıl çözümlendiğinide son olarak yazıcam. Bu tip olaylarla bilgi almak bilgilendirmek adına böylesi paylasım yorum sayfasında paylaşmak eminim samsung gibi firmaların dikkatini çekerek varsa gördükleri eksikleride düzeltecektir.
Telefonumu aynı gün tamir edip birkaç saat içinde bana teslim ettiler. Çalışanlar son derece profesyonel, teşekkür ederim
Samsung s23 ultra ekran değişimini servise gelsek nekadar sürede işlemleri yapip telefonu teslim edersiniz ?
Müşteri ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı için ekip liderine ayrıca teşekkür ediyorum
Arızası olan cihazimi götürdüm ve arıza inceleme adı altında 10 dakika içerisinde neredeyse her parçanın değişmesini gerektiğini inceleme yapma zahmetinde bulunmadan söylediler. Cihazın arızalı bölgelerini de pembe bir postit kağıda 0 resmiyet ve çirkin bir yazıyla bana gösterdiler. Samsungun resmi bayisi olmayı hak etmeyen merdivenalti bir yer.
Telefon camı kırıldı bugun servise götürdüm başta sistem olmadığı için yapamadıklarını söylediler daha sonra ısrarlarım sonucu sorun halledildi
İçeriye adım atar ken sesiyle durduğum kibar nazik bir bey yardımcı olmak istedi sorunumu bildirdim bir masaya yönlendirdi işinde uzman bir hanımefendi kaydımı yaptı sorunumu 1 buçuk saat içinde çözdüler son derece saygılı nazik işini uzmanı olmuşlar tüm personel e insanı davranışların dan ötürü teşekkür ederim sağ olsunlar var olsunlar .
Samsung s20FE 7 aylık cihazım arka kamerası toz dolduğu için buraya teslim ettim 3 gündür gelip gidiyorum sürekli yarın bugün yok teknisyen arkadaşa gösterelim diye oyalayıp duruyorlar kamera değişimi olacak denildi değişim olmadı ne zaman gitsem kamerada toz var teknisyen arkadaş staj olarak çalışıyor orda herhalde tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim.
Dün sabah uyandığımda telefonu jarza taktım ve usb algılandı usb çıkarıldı hatası ile karşılaştım kendim düzeltmeye çalıştım müşteri hizmetleri ne arayıp durumu anlattım telefon sıfırlandı ancak çözüm bulamayınca müşteri hizmetleri servise yönlendirdi ama nası moralim bozuldu canim sıkılarak gittiğim serviste gayet güzel karşılandım personle ilgi alaka harikaydı ve cihazın jarz soketi bozuk olduğu servis de parça varsa garanti kapasimda yapılacağı ve teslim edileceği söylendi ve gayet hızlı bir şekilde cihazım 1 saat içerisinde yapıldı ve teslim edildi çok canım sıkılarak girdiğim servise gayet mutlu şekilde ayrıldım ayrıca jarz kablosu da hediye edildi tekrardan tüm başarı teknik servis çalışanlarına ve emeği geçen ustaya teşekkür etmeyi bir borç gördüm elinize emeğinize sağlık .not cihazım samsung a51.
Sıfır aldığım cihaz,kendi kendine kapanıp açılmaya başladı,şarj cihazı ısınıyordu,servise getirdim 10 gün sonra merak edip aradım,değişim talebi onaylanmamış ve haber de vermiyorlar,yedek cihaz vermişlerdi aramayınca uzun süre bende kalan cihaz elimden düştü kırlıdı 1006 tl ödeme yaptım ve cihazıma benim isteğim doğrultusunda yazılım atıldı çok şükür en azından onu yaptılar. Gözde hanıma ilgilendiği için teşekkür ederim. Kesinlikle Samsung Avcılar başarı gekniği tavsiye etmiyorum,bayinin daha müşteri memnuyet odaklı çalışmasını temenni ediyorum.
Benimle ilgilenen personele diyeceğim yok gerçekten dürüst personeller teşekkür ederim ama benim bildiğimi kendilerinin de bildiği kronik arızası olan bir telefon için iade ve değişim yapmamak için bu şekilde bir bahane ileri surmelerini anlamis değilim alt kattaki teknik personel için bu yüzden hiç memnun kalmadım bende tüketici il hakem heyetine başvurdum 1 gün içinde çözülecek problemin süreci uzamış ve benim mağdur olmama sebep oldu
Samsung A50 telefonum garanti kapsamında batarya değişmişti, şimdi 6 ay oldu garantisi bitti ve telefon açılmıyor, ana kart ve batarya değişecek dedi Avcılar Samsung servis. 1800 TL para istiyorlar. Telefon İkinci eli 2 bin tl , yenisi 3 bin tl. Açıkçası Samsung tarafından dolandırıldığımı hissediyorum ve telefonumu kullanamıyorum. Orijinal şarj cihazı kullanıyorum 1 yıl arayla batarya değişimi bana gerçekçi gelmiyor. Telefon şarj alıyor ve dolduruyor şarjda bir sorun yok. Samsung telefonlarda ana kart sorunu kronik ve Samsung yazısı geliyor telefon açılmıyor. Servisin talep ettiği bu ücreti kabul etmiyorum Samsung ürününe sahip çıkmalı. Telefondan daha pahalı yedek parça ücreti ödeyemem. Ayrıca bataryanın bir sorunu gözükmüyor. Gereksiz yere değişim mi talep ediliyor bilmiyorum?
Berbat bir servis, asla telefonlarini acmiyorlar, whatssapp iletisim numaralari aktif degil, bilgilendirme geri donus yapmiyorlar, samsung iletisim merkezinden kendilerine mail attiriyorum durumunun onem ve aciliyetini mail almadiklarini soyluyorlar, ustune keske kalkip gelseydiniz diyorlar, 5 yasindaki cocuguma ulasabilecegim bir telefonum olmadan 1 hafta yurtdisina cikiyorum, Samsung ve sectikleri muhtesem servise tesekkurler
Beş Yıldız Az 1.5 yıllık Samsung S20+ telefonum ekran yanığı nedeni ile Samsungu aradım beni en yakın olarak Avcılar BAŞARI TEKNİK SERVİSİNE yönlendirdiler, akabinde Servisi aradım, kibar saygılı servis görevlisi bana kargo gönderi kodu iletti telefonumu gönderdim, 2 gün içerisinde GARANTİ kapsamında hiçbir zorluk çıkarmadan mükemmel bir şekilde gerekli müdahaleyi yapıp adresime gönderdiler. Servis çalışanları ve Samsung'a bu kaliteli hizmetleri için sonsuz teşekkür ediyor ve saygılarımı sunuyorum. Bir Not: Telefonum ekranında kırık, çatlak ve çizik yoktu çok temiz kullanılmıştı, deformasyonlar olsa garanti kapsamına girmeyebilirdi.
Cihazım yeni olmasına rağmen ara ara - Aşırı ısınıyor . Uyarısı veriyordu. Götürdüm proğram attılar. İş yerine vardım , aynı uyarıyı verdi. Cihazı 2 dk kontrol edemezlermiydi ? Tekrar git gel yaptım. Bugünün yarısı boşa geçti. Tekrar getirdim. Tamir ettiler , tekrar götürüyorum.
Tabletin ekranı değiştirdiler. Şimdi de radyasyon yapıyor. Göz, alın ve kulaklarda karıncalanma elektriklenme yapıyor. Tekrar yolladım birşey yok deyip geri gönderdiler. Burayla çalışmanızı tavsiye etmem. Başka servislere yönelin.
2 yıl garantisi olan samsung M31s cihazımın 1 yılı dolmuştu ara sıra şarj almıyordu. Şarj adaptörünun kablosundan suphelenmistim. Başka aldım değiştirdim yine aynı sorun oldu. Gerekli kontroller sağlandıktan sonra cihazım alındı. Soket değişimi yapıldı 1 gün sonra tamiri olmuştu gayet hızlı bir şekilde. Cihazı teslim almaya gittiğimde şarj kablosunu hediye ettiler. Gayet memnun kaldım sorunla ilgili ve guleryuzlu idiler çalışanlar.
Servis çalışanlarına ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyorum. Bozulan telefon ekranını ve yavaş şarj olmasına neden olan şarj kablosunu kısa sürede değiştirdiler. Sorunsuz çalışıyor. Teşekkürler
Çok bekletiyorlar servis süreci çok uzun onun haricinde iyi güler yüzlü bir yer
Gelmeden önce aradım. Yurtdışında aldığım ürüne garanti kapsamında servis hizmeti veriyor musunuz dedim. Gelin bakalım dediler. Beylikdüzünden geliyorum. Lütfen söyleyin yurtdışı ürüne destek vermiyorsanız gelmeyeyim dedim. Israrla gelin bakalım dediler. Sonuçta bin bir zahmet gittim. Ürünün (Kablosuz Kulaklık) kodunu girdikten sonra verilen cevap: Yurtdışı ürün garantiye dahil değil. 150 TL. verirseniz filtreleri temizleyelim. Gerçekten inanılmaz bir şark kurnazlığı... SAMSUNG gibi bir dünya markası nasıl bu gibi hatalar yapıyor anlamak mümkün değil. Maalesef ülkemizde vatandaşın yaşam alanı ve hakları o kadar daraldı ki... Satıcı, tüccar adına ne derseniz istediği her şeyi yapabiliyor, nemalanıyor. Müşteri ise emeğini kazancını veriyor. Ancak doğru ve net bilgiyi dahi hak etmiyor. Gel ayağıma, şansımı deneyeyim 150 TL. için... Çok samimi söylüyorum. Sırf kalkıp COVID sürecinde toplu ulaşım kullanmamak için hesaplarına 150 TL. gönderirdim... Çok yazık, gerçekten üzüntü verici. Kapıda karşılama ve ilgilenme bir artı gibi duruyor ama maalesef bu yaşadığım tecrübeden sonra anladım ki bunlar da kurumun müşteri yolmaya yönelik tavrının bir parçası. Yani göz boyama.... Bu keyfi davranışları gözlemledikçe Ülkem adına çoook üzülüyorum.
Tek kelime ile rezalet bir yer cihazımı garanti kapsamında bir onarım için verdiğimde yetkili bayan 2-3 saat içinde şahsıma SMS yoluyla haber verilip alabileceğimi iletti 1 hafta geçmesine rağmen ne SMS aldım nede ulaşabildim tel. Bakmıyorlar son aramamda ise cihazın hazır olduğunu alabileceğimi söylediler.
Samsung Note 8 telefonumun onarımı için ziyaret ettim. Öncelikle pil ve ekran değişimi ile ilgili arıza tespitinde bulundular. Onarım bedeli olarak 2700tl fiyat çıkardılar. Onarım ücretini peşin alıyorlar. Ancak arızalı parçanın anakarttan olduğu ve parça olmaması nedeni ile onarım yapamayacaklarını beyan ederek cihaz ve ücreti iade ettiler. Servis ücreti almadılar.
Tüm çalışanlara çok teşekkür ediyorum, acil halledilmesi gereken bir arıza vardı ertesi gün şehir dışına çıkacağım dedim sagolun kapanmasına 10 dakika kala hallettiler. İyi çalışmalar Samsung ekibi.
Dolandırıcı vede yaptıgı işin arkasında durmayan beceriksiz bir servis telefonun ekranını degiştiler ertesi gün tekrar aynı gıdıp gelmeler ve daha fazla sıkıntılar tekrar götürdüm ekran degişecek dediler yine 900tl istediler 6 ay parca garantısı olmasına ragmen yani üç kagıtçı bi servis sakın gitmeyin böyle dolandırıcılara telefonu kırıp atın daha ıyı
Samsung s20 telefonumu amoled yanığı problemi için götürdüm 1 saatte ekranı değiştirip telefonumu teslim ettiler. Arkadaşlara güler yüzleri içinde ayrıca teşekkürler.
Super hizmet. 1 saat içinde ekran ve pil değişti. Telefon yenilendi. Uygun fiyat. Tamirci bulunmaz bu fiyata. Nfc modulu yoktu bu sebeple 1 yildiz kirdim. Nfc calismadan kullaniyorum.
Samsung a50 cihazımın şarj soketinde sıkıntı var dı hızlı şarj moduna geçmiyordu tereddüt ederek ve buradaki yorumları okuyarak gittim kötü şeyler yazanların hepsi ya cahil yada ıphone kullanıcısı.kapıda gayet güzel karşılandım güzel ilgili bir çalışanlara sahip 485 tl bunların yanında hiç kalır tavsiye ederim teşekkürler 1,5 saat dendi 50 dk teslim ve sağlam şekilde aldım bravo 😊👏
telefonumu iki kez götürdüm ikisinde de tamir edemediler. ilgilenen çalışan doluluktan olmuş vesaire diye geçiştirip format attırdı ama telefon dolu bile olmadığı halde sonuç aynı. bıktım yüz sefer gidip gelmekten
Pazartesi saat 15:00dan sonra bıraktığım telefonumu perşembe günü saat 13:00da aldım. Birçok işlem yapıldı ekran değişti, çerçeve değişti, soket değişti vs vs... bu salgın zamanında bile 2 gün gibi kısa sürede telefonu almam mükemmel oldu. Personeller gayet ilgili tek sorun telefonlarına ulaşılmıyor onun içinde 4447711i aradım oradan gerekli bilgileri aldım. Ellerine sağlık telefon mükemmel oldu, temiz işçilik.
Hızlı ve sağlam iş yapıyorlar. Tavsiye ederim.
Bana karşı ilgi alakaları için teşekkür ederim arkadaşlara,çok kibardılar sorunumu da çözdüler.
Yaklaşık 2 3 saat içinde telefonun şarj soketi değiştirilip teslim edildi. Hızlı teslim edilmesinden ve çalışanların ilgisinden dolayı teşekkür ederim.
Yetkili servis adı altında yetkin olmayan bir yer
📍 Merkez, Ahmet Taner Kışlalı Cd. No:10/C, 34315 Avcılar/İstanbul
💬 İlgili ve guler yüzlü bir tavırla karşılandık. İşine hakim ve sonuç odaklı bir anlayışla çalışıyorlar. Problemim halloldu. Çok teşekkür ederim
Avcılar En İyi Küçük cihaz tamir servisi Listesi Avcılar En İyi Cihaz tamir servisi Listesi
📍 Alemdağ, Reşadiye Cd. 41/B, 34794 Çekmeköy/İstanbul
💬 Iyi ki sizi google mapste buldum, işini en iyi şekilde yaptı, evimdeki bir çok eksikliği ve sorunu çok profesyonel bir şekilde yaptı. Çok teşekkürler
Çekmeköy En İyi Tamir servisi Listesi Çekmeköy En İyi Elektrikli cihaz tamircisi Listesi Çekmeköy En İyi Cihaz tamir servisi Listesi
📍 incirli cd, ems sound, Aydın Yuva Sk. no:5/b, 34145 Bakırköy/İstanbul
💬 Muğla'da bir türlü çözemediğim Multimedya sorunumu bir telefon görüşmesiyle hallettim. Başkalarının belki de cihaz değiştirerek, büyük paralar ile yapacağı işle...
Bakırköy En İyi Ses ve görüntü sistemleri tamir servisi Listesi Bakırköy En İyi Cihaz tamir servisi Listesi