Adres: | Ataşehir Atatürk, Meriç Cd. No:1/4, 34758 Ataşehir/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +908502221833 |
Kategoriler: | Isıtma sistemleri Klima sistemleri Isıtma ekipmanları tedarikçisi Demir işi İklimlendirme sistemleri tedarikçisi |
Çalışma saatleri: | Cuma 08:00–18:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:00–18:00, Salı 08:00–18:00, Çarşamba 08:00–18:00, Perşembe 08:00–18:00 |
Web sitesi: | http://www.demirdokum.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Hepsini Allah bildiği gibi yapsın. Geçen sene kombi aldım bu sene bu soğukta bozuldu. Arıyoruz servisi cevap vermiyolar ilgilenmiyorlar 3 gündür soğuktan donuyor çocuklarım. Hepsinin Allah belasını versin. BIZ ALDIK pişmanız siz pişman olmayın. Bidaha demirdöküm bisey almak mi TÖVBELER OLSUNNNNN. HEPSI YALANCI ÜÇKAĞITÇILAR
Arıza sonucu servis geldi arıza giderildi buraya kadar güzel ödeme POS yanında olmayınca ertesi güne kaldı sadece ısı sensor değişti 500 TL sonrasında 470 indi akşam merak ettim ntc demirdokum ısı sensor en fazla 60 TL civarında sabah ne olacak bilmiyorum asla ödemem o parayı demir dokum gibi bir markanın servisi insanları kaziklamasi hiç hoş degil
Servis ödemesini önden talep edip yapmadığı servis ücretini iade etmeyen, müşteri hizmetleri süreci berbat olan kurumsallıktan uzak marka. Demirdöküm markasının artık yakınından geçmem...
Teknik servis talep ediyorum kredi kartiyla odemede %10 komisyon aliyolar. Cagri merkezindeki personeller derdini anlatmaya basladiginda klasik sozlerle lafini kesip konusmana musade etmiyolar. Kombi uzerinde islem yapmadan parca takmadan once ucreti hakkinda bilgi vermeden senin durumunun musait olup olmadigini bilmeden sana 500 600 lira fatura cikariyolar. Allahtan komsum vardida ondan odunc aldim yoksa bide kredi kartindan cektirecegim icin %10 komisyon magduru olacaktim. Yaptiklari isi hallettik sanip kendileri evden ayrildiktan sonra ayni hatayi tekrar yasadim arayip kendilerine sorunuma care bulmarini istedigimde 3 gun sonraya tekrar randevu veriyolar. Cagri merkezinde size donucez denip 3 gun icerisinde sabah aksam aramana ragmen gece 11 lere kadar telefon beklemene ragmen kimse donus yapmiyor. En son 3 gun sonra donus yaptilar sadece sen arayip bilgi alabiluyosun diycem ama onada donucez deniyor. Telefonda karsilarinda musterinin oldugunu unutup ''Sadece size hizmet vermiyoruz'' diyebilecek kadar kendinden emin servis mudurleri var ayrica 2 gundur gelecekler uykumuzdan feragat ediyoruz ne gelen var ne giden. Cagri merkezindan Sumeyye, Oznur, Ozge Taylan Tolga Bey kac tane temsilciyle gorustuysem de hicbiri bana geri donus yapmadi. O yuzden kesinlikle ve kesinlikle birdaha Demirdokum adinin oldugu hicbirsey almayacagim. Alanada gecmis olsun
Bakım içim kredi kartımdan ödeme yaptm daha sonra bakım yaptırmaktan vazgeçtim ki kendi personelinin bilgisi dahilinde (çünkü ücret iadesi olacağını söylediler) fakat daha sonra tam 1 ay oldu paramı iade etmiyorlar.defalarca aradım yazdım asla bir açıklamaları yok ilgilenicez diyip resmen başlarından savıyorlar.hadi ben takip ediyorum bu durumu,e bir sürü insan bar yoğun takip etmez nasılsa iade olacal die onların da mı paraşarımı iade etmediler.ismine bakınca ciddiyetli bi firma sanıyoruz ama 0 diyorum 👎 ben böyle bir şeyle ilk defa karşılaşıyorum.5 yıl evvel ki kullmadığım kredinin masraflarını bile daha erken tahsil etmiştim. Not;hala ücret iadem olmadı
Yaklaşık 3 ayonce Demirdöküm kombi aldım dünya kadar para verdim 15 gün sonra kombi arıza verdi servis geldi yaptı sözde yine arza verdi bir daha geldi yine arıza en son 5 ncl kez gelen servis 4 saat evimde kaldikdan sonra bı parcasi değişecek dedi ve ben kabul etmedim kombinin yenisi ile değiştirilmesi gerektiğini söyledim çünkü her tamir ettiklerinde sonra yine bozuldu.servis o şekilde notunu aldı gitti ve yaklaşık 4 gündür ne arayan var ne soran biz su ısıtarak duş almaya çalışıyoruz günlerdi..ilk defa Demirdöküm marka aldım ama bir daha asla almam müşterihizmetlerini arıyorum şikayetimi dinleyip yonlendirecegiz diyorlar ve hiçbir şey yapmiyorlar
Servis istemek için aradım telefondan kart bilgisi istediler! Sesli sisteme de bağlamadılar, ben size neden kart bilgilerimi vereyim bu nasıl bir sistem. Bir de azar işittim, koskoca dd servisini arıyorsunuz dolandırıcımıyız biz diye! Evet telefondan kart bilgisi istiyorsan dolandırıcısın. Koskoca dd servisinin hitap şekline bak, müşteri temsilcinizi terbiye edin!
Asla alınmayacak bir ürün. Müşteri memnuniyeti hiç yok. Satış sonrası servis hizmeti sunmuyorlar. Sürekli oyalıyorlar. Servis yazdırdım 3 hafta oldu çözüm yok. Çözüm olarak en kısa zamanda döneceğiz. Falcılar gibi 3 vakte kadar...
Bunlara kesinlikle inanmayın.Parayı kredi kartından ya da banka kartından peşin istiyorlar ama sonunda dolandırıyorlar.Bir sıcak su müşürü internet fiyatı 45 lira ile 200 lira arası ama bunlar 1800 lira ücret istiyorlar.Bunların ne dini ne imanı var.
Yeni klimadan içeriye damla akıyor, 6 kere yetkili servis geldi sorun çözülmedi . Çok çok çok kotu bir marka . ALMAYIN ASLA
hep kurumsallıktan yana olduğum için satın alıp bakımları dahil demirdökümde yaptırdığım klimama genel merkezin yönlendirmiş olduğu servis sıcak çalıştırmada mekandaki nemi atmaya sağlıyan 5 liralık tahliye hortumunu takmamış,komşularımıza su damlası yüzünden sıkıntı yaşadığımız için genel merkeze başvurduk bizi a-b-c gibi farklı servislere yönlendiriyor ve hepside 5 liralık olması gereken hortuma 100tl istiyor.DEMİR DÖKÜMLE MUHATTAP OLMAK İSTERKEN FİRMA BİZİ MAHALLE ARASI FIRSATÇI SERVİSLERE MAHKUM EDİYOR.TAKMALARI GEREKEN HORTUMU TAKMAYIP AYIPLI MONTAJ YAPMIŞLARDIR.
DEMİR DÖKÜM kullanan vatandaşlara tavsiyem cihazınız arıza yaptığında servis çağırmayın bin pişman olursunuz özel servisleri tercih edin,bir haftadan daha fazla oldu petek temizliği yapacaklar güya parasını da peşin aldılar ne gelen var ne soran ,telefon açtığımızda kimsenin kimseden haberi yokher telefon açtığımızda başka bir birime yönlendiriyorlar o da başka bir telefon no.su vererek başka bir telefeona yönlendiriyor ,resmen işkence servis talep yerindeki personel ne yaptığını bilmiyor ,aman asla servis çağırmayın özel servisi tercih edin ,en güzeli DEMİR DÖKÜM,den uzak durun
2011'de 24 btu'lük duvar tipi demirdöküm marka klima taktırdık ürünün dijital gösterge ışığı mavi idi takıldıktan çok kısa bir süre sonra bu mavi ışıklı ekran bordu yandı teknik servisi çağırdık gelip değiştiler ama kırmızı ışıklı ekran bordlu birtane taktılar ancak odaklanması gereken ışık değil tabi ki teknik servisin itirafı idi...Cümle aynen şuydu bu serinin hepsinin özellikle ekran bordu sıkıntılı satılanların hepsini değiştik dediler ve sonra arızların ardı arkası kesilmedi cihazı sadece yaz aylarında kullanıyoruz 85 yaşında bakmakla yükümlü olduğum ancak başımın tacı olan annem sıcaklamasın diye adana gibi neminde etkisi ile hissedilen sıcaklığın 63 derecelere çıkan bir yer söz konusu..iç ünite sürekli dizel araç motoru gibi sesli rahatsız edici bir gürültü ile çalışırdı ters giden bişeyler olduğu belliydi bu sorun kronik bir vaka haline geldi bu arıza yüzünden defaatle arıza kaydı her yaz tarafımızca açıldı teknik ekip gelip söküp o sıcağın ortasında her götürdüklerinde 3 gün bizi klimasız bırakmış ancak her seferinde de sorunu geçici çözmüştür çünkü arıza devam etmiştir.Hal böyle olunca teknik destek almaya devam etmek maksadıyla garanti süresini uzatmak için firmaya 650 TL daha ödeme yapılıp 2020 yılına kadar garantisi uzatılmıştı.Aynı sorun devam edince ve üstüne üstlük her çalıştığında evin bütün sigorta şarterlerinide attırınca teknik ekip yine çağırıldı yine söküp götürüp 3 gün sonra getirip yapıldı diye takmışlardı fakat bende tüketici kanunları gereği bu sorun çözülemiyor ve bu durumda tüketiciye verilmiş hak doğrultusunda elinizde emsali ile birebiri elinizde emsali yok ise bir üst versiyonu ile değimini yapmakla yükümlüsünüz deyip sonucun pozitif olması açısında da bir üst versiyonu ile aradaki farkı nakit ödeme teklifinde bile bulunduğum halde almış olduğum cevap şu;Garantiniz parça garantisi olup iade ve değişimi söz konusu bile olamaz diye saygısız bir uslapla yanıt aldım.Ancak sözleşmede böyle bir husus söz konusu değildi.Ve teklifimiz red edildi...Ve tarih 03.08.218 günlerden cuma saat sabaha karşı 5-5:30 arası dumanın yayılması ile nefes güçlü çekip uyanmamız neticesinde iç ünitenin fan motorundan çıkan yangın ile uykudan kabusa uyandık can havalı ile yangını söndürmeye çalıştık ancak oradan sıçrayan kıvılcımlar yakınında bulunan çamaşır makinemizi çoktan yakmıştı onu yine de söndürebildik ancak klimanın içinden çıkan yangını bir türlü söndüremiyorduk o an aklıma geldi hemen bir yangın tüpü iyi ki evde mevcut idi kaptığım gibi iç üniteye tuttum tam bir tüp harcayarak yangını söndürebildim ancak o sırada annem dumandan zehirlenmiş idi zar zor hastaneye yetiştirdim ve durumu kritikti nefes alamıyordu firmayı durumdan haberdar ettik mal kaybının yanında sorumsuzlukları ve vurdum duymazlıkları yüzünden ben bu cuma neredeyse annemi kaybediyordum ancak firma hala sorumsuzluğuna hoyratlığına devam etmekte şikaywtimize karşı geri dönüş bile sağlamamakta ve kesinlikle alakadar olmamaktalar.Buna karşılık bende savcılığa suç duyurusunda bulundum sonuna kadarda hakkımızı arayacağım mal geri gelir ama can geri gelmez heleki bu anne ise... nefes aldığım sürece bu firmanın bu sorumsuzluğunu onlara dahi unutturmayacağım.Koktuklarında umursamaz bir şekilde oturmuş olan yönetici ve yetkilileri hakkında suç duyurusund a hazırlanmaktayım.Bundan sonrasına yüce adaletimiz karar verecektir.
16/11/2018 bakim kaydi yaptirdim.parayida pesin odedim.bakim icin en erken 24 saat en gec 48 saat icinde bakim yapilacagini soylediler.yanlıs bir servis numarasi verdiler.sonra tekrar merkezi aradim.hasan beyle gorustum bana servisle gorusulup donecegini soyledi.donmedi.alev hanimla gorustum.bana baska bir servis numarasi verdi.onlarda ayin 22 sinde bakimin yapilacagini soylediler.tekrar merkezi aradim 3 kisi de yapabilecekleri bir sey olmadigini soyledi.bugun ayın19.4 gündur magdurum hala 3 gün sonra gelebileceklerini soyluyorlar.beni magdur ettiniz.allah belanizi versin.hakkımı haram ediyorum size.
Önemli olan da servis servisleri ve musteri hizmetleri hic yardimci olumuyor servis hizmeti sifir vestel arçelik ecayi tavsiye ederim
Genel Müdürlüğü Vialand grubun kendi binası Demirdöküm bölümü gitti ama vaillant'ın kendi binası duruyor hala hizmetleri burada Genel Müdürlük olarak burada Showroom falan yok Bu da satış yapılmıyor Aslında satış da yapılsa çok iyi olurdu yani burada da ihtiyaç benim evimde Demirdöküm var �ok da memnunum İyi ki de Demirdöküm almışım fiyatı da çok iyi piyasaya göre diğer muadili kombilerden en az 2000 lira daha ucuza aldım Ne gayet de memnunum 3 senedir kullanıyorum Hiçbir sıkıntı çıkartmadı hiç de bakımda yaptırmadım yoğuşma olarak da iyi tasarruflu bir kombi Tavsiye ederim Kullanın sıkıntı yaşamazsınız Ama bu Biraz da şans işi galiba �ş yerinde de başkanın arka kullanıyorum ECA kullanıyorum ondan da memnunum herhalde Maşallah benim şansım lan bu tür ürünler iyi çıkıyor
📍 Küçükbakkalköy, Brandium Rezidans, Brandium Rezidans R4 Blok K:19 D:206, 34750 Ataşehi̇r/İstanbul
💬 4 senedir Demir Denetim ile çalışmaktayız. Klasik müşavirlik anlayışı dışında değişen iş süreçleri, girişimcilik ve mali konular konusunda sürekli güncel olan v...
İstanbul En İyi Muhasebe firması Listesi Ataşehi̇r En İyi Demir işi Listesi Ataşehi̇r En İyi Mali müşavir Listesi Ataşehi̇r En İyi Muhasebe firması Listesi