Adres: | Panayır, İstanbul Cd No:421, 16250 Osmangazi̇/Bursa |
---|---|
Telefon numarası: | +2242945562 |
Kategoriler: | Seyahat acentesi Demiryolu hizmeti |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | http://www.kamilkoc.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Çorum - Bursa 21 Ekim 2023 saat 21:00 de hareket eden 16 AAD 697 plakalı araç yolcusuyum. Araç sabah 06 da arıza yaptı. 3 saat araçta oturduk. Şirketinize Ait aramalarımızda bize hiç-bir çözüm sunulmadı 19 yolcu madur olduk. 2023 yılında iletişim çağında bir yetkilinize ulaşıp çözüm bulamadık. Bu mağduriyetimi bütün sosyal medyadalarda ve hak isteklerimi kanunen arayacağı mı bilin...
Hem araba 25 dakika geç geliyor, hem içi pislik içinde hemde multimedia araçlarının M si yok. Kamil Koç sen bu arabaları nasıl denetliyorsun? 410 lira para alırken gık çıkmıyor ama sen bu leş gibi arabaları ve güzergâh saatlerini nasıl kontrol ediyorsun?
Mudanya ofisinden almış olduğumuz biletlerde çalışan personelin yanlışlıkları yüzünden bileti 3 kez değişiklik yapmak durumunda kaldık. Yapılan yanlışlıklar ise eksik para aldı, diğer arkadaştan fazla para aldı, saatlerde hata oluştu. Gidiş geliş biletleri 3 kere düzeltildi ve yola çıkmadan bizi perişan etti. Böyle bir ciddiyetsizlik ben yaşamamıştım. Asla bu firmadan bilet almam ve önermem de. Teşekkürler kamil koç çalışanı ve kamil koç firması.
Böyle bir otobüs firmasimi olur cikaranininda anasin avradin yonetenininde hepsinin amk böyle rezillik olmaz
Şu anda saat gece 03:40 Gemlik oto gardayım 03:00 hareket etmesi gereken otobüsten haber yok kaza yok arıza yok burada bir yetkilide yok.bu ne rezillik .
1 senedir valizim kayıptı mahkemeye verdim ispatlasın dediler böyle bir firma uzak durun, elimdede bagaj fişi var 1 senedir bagaj fişimi veriyorum hala valizimi vermiyorlar
12.04.2024 Cuma günü 22.00-22.30 arasındaki ek sefer tam 2 saat rötar yaptı ve bunu sadece 10 dakika önce haber verdiler. Bahane de "yol durumlarından dolayı aracın gelememesi" imiş. Başka otobüs tahsis etmek, özür niteliğinde bir ikram, kısmi iade vb elbette yok. Böyle bir terbiyesizlik. Bursa-İstanbul gibi kısa bir mesafeye 500₺ bilet parası kesiyorlar, bunu da belirtelim. Kamil Koç: Boş Peron
21.02.2024 günü Bursa-Afyon 10:00 aracı iptal oluyor ve kamil koç’tan ne öncesi ne sonrası bir bilgi var. Bu nasıl bir ciddiyetsizlik? Biz günler öncesinden seyahatimizi planlıyoruz sizin ciddiyetsizliğiniz yüzünden planımız bozuluyor!
Bu kadar rezalet bi firma olamaz 21.30 saatine 22 de gelip 22.30 da kalkıyorlar yaptığınız işin aq
5 yıldızı Kamil Koç'a degil Bursa otogar subesinde çalışan Aybuke hanima veriyorum. Çok anlayışlı, kibar ve yardimsever bir çalışan Kendisine cok teşekkur ederim..Kamil Koç'un prestijini artırıyor. Umarım ki kıymeti bilinir.
İs ahlakından nasibini almamış, ciddiyetsiz ve saygısız uzak durulması gereken kurumdur.
Izmirden adanaya aylar öncesinden oglum icin bilet aldım. Otobüs saatinden 15 dk erken kalkıyor. Ne bir Allahin kulu telefon açıyor nerede yolcu diye. Ne bir Allahin kulu anons geçiyor.. çocuğu otogarda bırakıp gidiyor. Şirket olusturuyorum bir hafta geçti hala beni aricaklar. Kesinlikle ve kesinlikle onermiyorum tavsiye etmiyorum. Bu kadar vurdumduymaz lakaid bir firma olamaz.
30Temmuzda Manisa’dan Bursa Gemliğe seyahat eden eşimin Yaşadıkları; 10:15 otobüsü 40’ dakika gecikerek Manisa ya geldi.. Bursa otogarda 10’ dakikaya kalkacak denen Otobüs 10. dakikada döndüğümde yerinde yoktu, panikle aradım, karşıda başka bir perona geçen otobüsümü büyük kaçırdım panik ve stresle zor buldum Kİ bundan sonra bu peronda 30’ dakika daha bekledi. 14:40 da Gemliğe ulaşması beklenen araç 16:30 varabildi. Bu nedenle Gemlik’ten Armutluya giden aracımı kaçırdım Çok pişmanım KAMİL Koç ile seyahat ettiğim için. Asla tavsiye etmem , uzak durun…😥😥😥
Zamanında kalkmayan otobüsleri, yanlış anlaşılmasın 3 5 dk rötar değil, keyfi olarak 30 dk geç kalkması, internet vb teknojiden yoksunluğu, binilemesin diye saatte 1 servis, sıcak ikram olmaması, sabahın 6sinda kola ve ice tea servisiyle berbat ötesi bir yolculuk deneyimi yaşattı, kendileriyle son yolculuğumdu 👎👎
Otobüsler geç geliyor benim cok zamanim var otogarda oturur beklerim rötar yapmış otobüs benim hoşuma gidiyor diyorsanız kamil koç tam yeri parasının hakkını vermeyen bir şirket bir daha paramla rezil olmak istiyorum derseniz vaz gecmeyeceginiz bir yer
İstanbula giden yolculukla onlarla çıktım. Yazılan saatlere hiç uymuyorlar 3 saatlik yolu 4 saattan fazla sürebilir. 30 dk geç geliyor, doğru peron için sürekli sorman gerek yanlış yönlendirebilirler, ve üstelikle klima suyu üstünden damlıyor, rezalet.
İlk defa bilet kesen kadın müşterilerle edepsizce konuştuğunu gördüm daha önce yalan söylemek kötü hizmet başıma geldim ama bu sefer hem geç kalmak hem terbiyesizca konuştu bizimle kadın hemde kötü hizemt hepsi birlikte ne deyim Tebrikler Kamil Koç
Fiyat politikasıni anlayamadim betteki fiyatla ofisteki fiyatlar farkli o bilet üzerinden konya Trabzon bileti aldim 18 00 daki araba 900 tl ayni araba 21 00 daki 760tl ikiside yokculuk saati aynı 2+1 fiyat farki var otobuslerde sarj yeri usb yebi model araclarmis teknolojisi eski yeni teknoloji artik typce bari priz koyun ise yarasın
03.09.2023 tarihinde ankaradan balikesire giden otobus 30 dk gec gelmesiyle basladi. Bir de yetmedi 20 dk daha peronda oyalandi. Bunlar normal olabilir derken en arkada aslinda normal sartlarda kadin erkegi bir arada oturtmayan sistemin tam tersine dondugunu gorduk. Kapali hanimefendi hakli olarak istemedi ama baska koltuk olmadigi icin oturmak zorunda kaldi. O bilet nasil alindi orasi ayri konu. Bir de yetmezmis gibi hanimefendi bursada inince tekrardan kadin yanina iki erkek yolcu aldilar. Bu ne kadar dogru gunumuz Turkiyesinde anlamis degilim. Gece yolculugu yapiyoruz ama diken ustunde. Mola veriyor 30 dk diyor ama 45 dk oluyor hareket yok. Valiz vericez muavin yok. Pismanlik.
Söz konusu seyahatimde, valizimi otobüsün bagaj bölümüne teslim ettiğimde, bagajımın güvenli bir şekilde taşınacağına dair güvenceyle hareket ettim. Ancak, varış noktasına ulaştığımda valizimde ciddi hasarlar olduğunu fark ettim. Valizim, tahminimden çok daha kötü bir durumda idi ve bazı eşyalarım kullanılamaz hale gelmişti. Bu durum beni son derece mağdur etti ve seyahatim boyunca yaşadığım stres ve üzüntüyle birlikte tatilimin keyfini tamamen kaçırdı. Ayrıca, valizimdeki değerli eşyaların zarar görmesiyle birlikte, Kamil Koç çalışanları tarafından yapılan tazminat teklifi son derece düşük ve adil olmayan bir seviyede belirlendi. Valizimdeki eşyaların gerçek değerinden çok daha düşük bir bedelle telafi edilmek istenmesi, tüketici olarak beni oldukça hayal kırıklığına uğrattı. Bu durum, Kamil Koç'un müşteri memnuniyetine ve Tüketici Hakları'na olan saygısızlığını açıkça göstermektedir. Mağduriyetimin giderilmesi ve adil bir çözüm bulunması amacıyla, Kamil Koç Otobüs ve Turizm a. Ş. Tarafından hem valizimdeki hasarın tamir edilmesini hem de değerini aşan bir tazminatın tarafıma ödenmesini talep ediyorum. Aksi takdirde, bu durumu Tüketici Hakem Heyeti'ne taşıyacağımı ve yasal yollara başvuracağımı önemle bildiririm. Konuyu ilgi ve hassasiyetle değerlendirmenizi ve bir an önce çözüm üretmenizi rica ederim. Sorunun en kısa sürede çözülmesini umar, gereğinin yapılacağından emin olmak istiyorum.
Tek rakibi THY.. :) yanlız Şunuda belirtmeliyim ki bu rezervasyon hizmetini kaldırmanız hoş olmamış!! Sizi anlıyorum, rezerve yapıp gelmeyenler rezerve yapıp geç kalanlar ve bu durumların firmayı diğer müşterileri zor durumda bırakmaları!! Ama yinede bi çözüm bulsaydiniz iyi olurdu..
Bir daha kesinlikle önünden dahi geçmeyeceğim bir firma koltuklar rezillik içinde demirleri çıkmış nerdeyse iş disiplini kesinlikle yok hiç otobüs kalmasa seyehati erteleyin yinede kullanmayın ben zaten kullanmazdım ama ne yazikki diğer firmaların saatleri uymadı yoksa zaten kullanmazdım bir dahami asla ...
Kamil Koç İzmir Balçova şubesinde çalışan Melike hanıma ilgisi, yardımları ve güleryüzü için çok teşekkür etmek istiyorum.
Benim bildiğim otobüste disiplin düzen yoktu. Isparta da indim. Servis şoförünün keyfini bekledik 45 dk servis beklenmez düşüncesindeyim. Firma yetkililerine bu durumu bildirdim geri dönüş nazik ve kibardı. Tunatan dinlenme tesislerinde (Sakarya yönündeki) tesis şartları hijyen ve müşteri muamelesi zayıftı. Kamil koç şoförünün içeceği fantayı bardağa koydular ve bardağa yarım geldi. Kalana çeşmeden su koyup servis yaptılar . Gördüklerimi şoföre anlattım. Ne yazık ki uzun yoldan gelmiş ve o tesise müşteri getiren şoföre böyle davranan tunatan firma garsonu biz yolculara da kimbilir neler yapabilir.
Müşteri hizmetleri hattınız tarafından 25dk bekletildikten sonra Çanakkale Otogar'a servisiniz olmadığını öğrendim. Ulaşım ağı bu kadar zayıf olan bir şehirde otogara kendi imkanlarımızla nasıl gelmemizi bekliyorsunuz? Ayrıca müşteri temsilciniz otogardan dağıtım olduğunu ama toplama yapılmadığını söyledi. Yani aracınız otogardan dolu geliyor, ama otogarra boş gidiyor. Çok anlamsız değil mi? Daha önce de müşeti hizmetlerini arayarak aynı şeyi sormuştum. Bana servis olmadığını söyledi. Daha sonra ben telaşla taksi ararken önümden servis aracınız geçti. Otogara gidip durumu anlattığımda şaşırdılar ve servislerinin olduğunu söylediler. Bu sefer ise otogarı aramalarını istedim. Ve otogarın kendisine toplama servisi olmadığı bilgisini verdiklerini söyledi. Hizmet anlayışınızı ve müşteri ilişkileri yönetiminizi gerçekten anlayamıyorum. Bu kadar mı kötü olur? Oysa Çanakkale'ye (başka bir firma ile) gelirken mola yerinde karşılaştığım düşünceli ve nazik bir kaptan ve muavin ile sohbetimiz firmanız hakkında oldukça hoş bir izlenim bırakmıştı. Sanıyorum yönetiminiz aynı niteliklere sahip değil!
Kamil Koç'un eski kalitesi kalmamış otobüsler temiz değil çalışanları gangster gibi dövmeli kaba konuşmayı bilmeyen tiplerle dolmuş merdiven altı otobüs firmalarından bir farkı yok Metro turizmi hiç sevmem o bile daha iyi gerisini siz düşünün
Allah sizden sorsun, bursa antalya için aldığım billette saat 17:31 de kalkış saati 17:31 de vardığımda perondan hareket etmişti,sözde müşteri ilişkilerine bakan bir kadın sanki kamu kurumunda çalışan memur misali hiç bisey yapamam gprs den baktığımda saat 17:32 de hareket etmişde yok dediğimde yalanmı söylüyorum diyor benmi yalan söylüyorum, yahu cep telefonu numaramı ne diye alıyorsunuz boş seferleri bildirip zorla bilet satmak içinmi arasan olduğum yeri söylerim o arada birden fazla kamil koç araci vardı belkide onlardan biriydi, neyse bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ama genel müdürlük kadinin söylediğini söyledi yapabileceğim bişey yok diyip sikayet kaydi oluşturabilirim dedi tabi arada ne olacak bu durum vs konuşuldu neyse aç dedim bi numara istedi sanırım bilet numarası sonra ses kesildi alo alo dedim ses yok ALLAH BELANIZI VERSIN DEDIM VE KAPATTIM
31temmuz tarihinde yapmış olduğumuz Akçay otogardan esenler otagar a sıkıntı yaşandı birincisi Çanakkale'ye gelene kadar ikram verilmedi ikincisi otobüs yemek molası dinlenme molası vermedi sadece iki defa otogarda yolcu alırken 10dk mola verildi bu şekilde olmasına rağmen binmiş olduğumuz araç Güduz 14.00 de hareket edip akşam 21.00 de esenler otogara birskti
Yol cok uzun sürdü. Arac içi servis yoktu. Ikram yapılmadı. Hijyen konusunda çok dikkatsiz davranıldı. Yolcuları maske takma zorunluluğu olduğunu belirtmediler bazı yolcular maske takmıyordu.
Son zamanlarda gecikmeler, haber vermeden sefer iptalleri derken iyice düştü.
Güvenilir bir firma olduğu için tercih ediyorum fakat bir elestirim olucak camlara doğru yapıştırdığınız firma ambleminiz seyahatim boyunca güzelim manzaramı kapattı bilginize... 🙆😶
Yıllardır kullanirim şu an istanbuldan Altınoluga gidiyorum koltuk arası o kadar dar ki telefonu elinizde bile tutamiyorsunuz heleki birde ön koltukta oturan sadece kendini duşunen bir yolcu olup bu sıkışıklikta koltuğunu tam olarak yatirırsa dusunun o 8 saatlik yolculugu telefon sarj edemiyorsunuz piriz bozuk çunkü ,televizyon ćalişmıyor .Rezalet bir yolculuk Koç Firması rezaletsin
Bir yıldızı bile hak edecek bir firma degildiniz Ne kadar müşteri memnuniyetsizligi var ise hepsi bu firmanın otobüsünde mevcut 11 saat lik yolculugumu konforlu bir şekilde gidebilmek için 1 ay önceden biletlerinizi aldık ama otobüsü bindigimizde mecrubat konulan yerler kırık otobüsün koltugunda insan seyir halinde iken kayarr mı koltuklarda insan kayor be konfor yok muavinden kolanya istiyorum tezenfekten veriyor yemin ediyorum şehir içi dolmuşa binsem daha konforlu bir yolculuk yapardık bu bahsettiğim otobüs 2+1
Kayseri bursa arasını sadece 15 dakika ihtiyaç molasıyla geldim. İkramlar az ve çeşit yok., terminal girişlerinde anons yok. Kısa mesafe yolculuk yapan çok. Söför ağresif araç kullanıyor. Şirket in memnunmusunuz anketi ni doldurdum, bir özür bile yok.
HERYERDE 1 SAAT BEKLİYOR
Benim için berbat bir yolculuktu 17 12 2019 İstanbul İzmir bilet aldım aldatıldım ekspresmi sordum evet dediler evet dediler aldım ekspres çıkmadı saat 16 45 Bursa'ya vardık 17 çıkış dediler 17 30 otuzda çıktık bu arada yol boyunca şu bile vermediler Bursa'da şu ala bildik bu benim için kamil koc ile son yolculugum bilin istedim berbat bir yolculuk oldu
Saat 17.15 e bilet aldık. Bavulları arabaya koyduk, lavaboya gittik geldiğimizde saat 17.17ydi ve araç kalkmıştı.
16 Es 632 plakalı 27_08 tarihli 2:30 araci ankara edremit seferini yapan araç bursa terminalinde başka kamil koç aracına edremit yolcularını aktarma
Müşteri memnuniyetini geçtim insanların parasını alalım da hizmet vermeyelim prensibini ilke edinmiş bir firma. Beş dakika içinde otogarda aldığım biletimi iptal etmediler. Otobüse de binmedim.
Kalkış saatleri özelikle aktarmalı seferlerde çok rötar yapıyor. Yinede güvenilir firma. İyi yolculuklar.
Biletimi iptal ettim. Edilmedi deyip ücretimi geri iade etmediler. Bir daha kamil koç mu aman aman
Otobüs çok kötüydü yolculuk boyunca hiç rahat değildi. Otobüsün heryerinden gavur gıcır ses geliyordu bidaha asla
1 yıldız bile fazla.yorumların hepsi benim yazacaklarımın özeti olmuş. kendi aracınızla seyahat edin ya da bla blacar falan kullanın. bunların daha yiyecek çok fırın ekmeği var...
Yanlış olarak alınan biletlerde firmanız esnek olabilir.iadesi olması gerekir.
otobüsleriniz çok rahat ve çok güzel kokuyor çok konforlu özellikle burhan güneş hos kardeşimden çok teşekkür ederim onun sayesinde güzel yüzü ile daha da güzel geçti yolculuğumuz
İlgi alaka yok çok şaşırdım önceden yer kalmasa yonledirirdiler Eskişehir e giderken 42 tl ödedim Eskişehir den bursaya gelirken 60 anlayamadım ne alaka
Müşteri hizmetleri ne ulaşma çok zor, bir hafta önce aldığım biletin son 10 saatte iptal olduğunu söylediler, bütün planlarım bozuldu
kayseriden izmite seyahat için bilet aldım keşke yürüyerek gelseydim bu kadar rezil olmadim araba içinde hizmet çık kötü 9 sast yoll aldık anca mola verdiler personel çok kaba bida tovbeker olsun kamil kocla seyahat etmem
Diğer yerel acentalara göre daha iyi fakat bileti onlinedan aldıysanız asla otobüse ulaşamıyorsunuz.
İstanbul'a gidecek 00.00 arabası kalktı 23.30 arabası hala gelmedi bursa peronuna
Ben cok begendim beklediğimden daha erken gittik herkese tavsiye ederim
Şuanda yolculuk yapıyorum hizmet gayet güzel herkese tafsiye edebilirim
3 günde bi Allah’ın kulu telefonlara cvp vermiyor. Whatsp hattı varmış hepten traş
Çok berbat böyle bir rezillik sorumsuzluk görmedim
Bursa-İstanbul 1 kişi 120 tl bilet parası nedir Allah aşkına el insaf...
Marka olupda bukadar mı berbat olunur.... Hizmet 0 kaba saba insanlar muavin kafalarına göre mola veriyorlar hayatımın en berbat yolculuğu oldu teşekkürler kamil koç
Araç içi ilgi iyi ama ikramlıklar servis arabasında gelmedi
Emrah gokalp van merkezde ikametgah ediyorum kamilkoç firmasını her zama her yerde güzel firma olduğunu izah ediyorum.Tsk ederim kamilkoc ailesine herzaman mutlu daim kalıniz kamilkoc
Kâmil koca bölmeyin 2 tane lize bile para istiyorlar Binmeyin
Şuan seyahat ediyorum hiç bir sorunla karşılaşmadık
Otobüs rötarlı geldi ama bunun öncesinde bana haber verilmedi
Yolculuklarım her zaman rahat ve huzurlu geçti
Begenmedim bundan sonra pamukkale turizm tercihim😞😞
Çok daha temiz daha titiz daha zamana riayet ederek hizmet verilebilir
Kamil Koç artık ölmüş bitmiş aglayani yok
İyi bir firma tavsiye ederim
En berbat şirket
Tavsiye ederim. Lüks otobüsler ile keyifli yolculuk
Rezalet. Eski kamil koç Yok
Zamanında kalkış yapmadı içerde hizmet sifir
Hizmetinden coo ok memnunuz
Çok kötü cevap veren bile olmadi
Güzel yolculuk
Zaman olarak çok geç kalıyor
Çok eski güzel bi firma
Telefonlarınıza bakın lütfen
Hic tavsiye etmm
Berbatsınız personeliniz pislik içinde.
Berbat
Daha iyisi var. Olabilir kesinlikle
Güleryüzlü
Güzel hizmet
Çanta hırsızları. Kötü kullanım.
Çocuklar yüzünden çılgınca gürültünün olduğu otobüste Otobüs boş olmasına rağmen koltuk değiştirmek mümkün değil
Başarısız bir şirket ve çalışanı yalan söylüyor. Onun için önemli olan sadece kar etmektir, bu yüzden seyahatiniz boyunca öfkelenmemeniz için başka bir şirket aramanızı tavsiye ederim.
Herseyi biliyorum
Ulaşamadım.
Güzel
📍 Hüdavendigar, Vakıfbank Arkası, Dikkaldırım Cad, 5. Kaya Sk. No:1/B, 16090 Osmangazi̇/Bursa
💬 Sektördeki krize rağmen ilkelerinden vazgecmiyor
Osmangazi En İyi Konaklama tesisi Listesi Osmangazi En İyi Demiryolu hizmeti Listesi Osmangazi En İyi Vize ve pasaport bürosu Listesi Osmangazi En İyi Uçak Listesi Bursa En İyi Demiryolu hizmeti Listesi Bursa En İyi Vize ve pasaport bürosu Listesi Bursa En İyi Uçak Listesi
📍 Soğukkuyu, Demiryolu Cd. no:14, 16200 Osmangazi̇/Bursa
💬 Doğal ve organik lezzetler süper
Osmangazi En İyi Demiryolu hizmeti Listesi Bursa En İyi Finans danışmanı Listesi