Adres: | Ergenekon, Halaskargazi Cd. No:21/1, 34373 Şişli/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902122305233 |
Kategoriler: | Banka Denizbank |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | https://www.denizbank.com/?utm_source=arama-motorlari&utm_medium=harita-banner |
Google Haritalar'da Aç |
Banka memurunun korkunç tutumu, çok profesyonelce. Müşterilerle nasıl çalışacaklarını bilmiyorlar, çalışan açıkça saygısız davrandı, beni yanlış anladığı ve bazı (kritik olmayan) hatalar yaptığı için öfke nöbeti geçirdi ve sonunda benimle çalışmayı reddetti - ve tek yapmak istediğim işten çekilmekti kendi hesabımdan para. Çok kafa karıştırıcı bir deneyim. Bir daha asla bu brunch'a ayak basmayacağım.
Hayatımda böyle bi çalışanları görmedim brinden paraya elinde kontrol ediyordu beğenmemiş bunları değiştır dedi değiştirdim işbank ATMamsından geldim makinele Kontrol ederken başka bişey çıkarmış sanki onlar para verecek bize. Bugün üniversiteye son ödeme günüydü benim kayıtımı bişey olursa hayatım boyunca affetmem.
Sakın bu şubeye gitmeyin. ASLA! Çalışanların hiçbiri “sorun yok” dışında İngilizce konuşmuyor. Google üzerinden tercüme etmeye çalışıyorlar. Hesap açma şartlarında sadece yatırılan tutar belirtilir, hesaba hizmet verilmesiyle ilgili hiçbir soruya cevap verilemez ve kuralların ihlal edilmesi durumunda bankacılık hizmetlerini tek taraflı olarak sonlandırabileceklerine dair sizi bir belge imzalamaya zorlarlar. Bu kuralların kendisi hiçbir yerde açıklanmamıştır. Çalışan Suna Aslan nazik olmaya çalıştı ancak İngilizce bilgisinin olmaması diyalog kurmayı imkansız hale getiriyor.
Çalışanları çok ilgili genelde sakin,ulaşımı kolay bir banka şubesi
rezil bir şube. ablam masa da oturmuş story atıyor. garibim müşteri de mal gibi bekliyor.
1. En azından temel düzeyde İngilizce konuşabilen çalışanları işe almak harika olurdu. Özellikle durumunuz karmaşıksa ve Google Çeviri kullanılarak çözülemiyorsa iletişim kurmak imkansız. 2. Şube dışındaki ATM'lerden USD/EUR almak imkansızdır. “ATM'de nakit yok, hafta içi 3 gün üst üste. Ne utanç verici bir hizmet!?
Burada çalışan bir bireysel müşteri temsilcisinin yalanları ve davranışları sebebiyle, an itibariyle yıllardır kullandığım denizbank hesabımı ve tüm işlemlerimi başka bankaya taşıyorum. Bu bankayı ve özellikle bu şubeyi kimseye tavsiye etmiyorum
beşiktaş şubesinin rezaletlerine kıyasla aşırı ilgililer
5 yıldız bile az bu şube çalişanlarinin ilgisizliğine banane senin işinden diyen tavırlarına herbiri birbirinden habersiz bı haber müşteri temsilcisi ayrı aynı şube içinde işleyişten herkezin farklı duyumu var anca bilgi ye n hacet TEB ortak atması eksik para verip hesaptan fazla kesiyor bu banka benim müşterim değilsin asıl bankanıza gidin derken Denizbank işlem bizim bankamzdan değil TEB le görüşün diyor yasal soyguncumusunuz siz anlayamadım atmnin bozuk olduğunu söylüyor biz gün sonu bankama iadenin gereği yapildiği söyleniyor sorunlu ATM şubesi bunu aynı gün gerçekleştirip kabul ederken hesabmn olduğu denizbank günlerden oyalıyor neymiş olumlu yada olumsuz cevap verilecekmiş 2 . Hahtanin içindeyim siz nasıl bir tezgah kurdunuz BDDK bunlarada bir baksa vatandaş ATM'den parayı fazladan alsa acaba kaçgün süresi olur
hesaplarımızı kapattık işimiz biti çok şükür.
İnanılmaz derecede yavaş personel. Aşırı kalabalık. Oturmak için yer yok.