Adres: | Kemalpaşa Mahallesi, Atatürk Blv. No:30, 34134 Fatih/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902125136660 |
Kategoriler: | Banka Denizbank |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | https://www.denizbank.com/?utm_source=arama-motorlari&utm_medium=harita-banner |
Google Haritalar'da Aç |
Bugün Saat 15:50 de Hesap açtırmak için şubenize geldim. Kapının karşısında 1. bankoda oturan müşteri temsilcisinde sıram geldi yanına gittim. Hesabı napacaksınız 2-3 farklı hesaptan para gelirse hesabını kapatırız falan cins cins muamele gördüm. Sanki karşısında Sülün Osman varmış gibi bir hareket sergiledi hanımefendi. Neyse alttan alarak saygı çerçevesinde işlemi bitirdik. Hooop 62000 TL kredi kartı tanımlamış. Kim istedi bunu sizden benim ağzım yok mu kredi kartı istesem istiyorum derim zaten. Hanımefendi bunun bir zorunluluk olduğunu söyledi üstüne basarak tekrar etti. Hesap açmak isterken extradan kredi kartımızda oldu. Hemen işyerime gelip Denizbankı aradım öyle birşey olmadığını kredi kartının isteğe bağlı verildiğini söyledi. Ardından kredi kartının iptalini sağladım. Ve Denizbanka Merhaba Güle Güle dedik. İşlem yaparken herkesin bilgisi olsun.
Aldığınız Numaranın Bir işe yaramadan gelen gişeye gidip işlerini yapıyor böle bir saçmalık yok gişe memurununda buna musamaha göstermesi son derece ayıp yani biz numara alarak bekleyenler neyiz yani nedemek istiyorsunuz...
Berbat bir banka. Personel, şartlar ve koşullar uydurarak hile yapmaya çalışıyor ve 5 dakika içinde şartlar ve koşullar 4 kez değişti. Bence bu çalışanlar bankayı kasıtlı olarak kârdan mahrum bırakıyor. Ve müşterilerin saygısı. Bir hesap açmak için 5.000 ABD Doları istediler. (Bu süreçte 15.000 ABD doları kaybettiler.
Bugüne kadar gördüğüm en ilgisiz banka şubesi. Bankaya girer girmez çok yoğun olduklarını belirterek hiç bir işlem yapmadan gonderildik. Banka boş ve müşteri yoktu.
3 ay önce bir vatandaş konum yanlış diyerek yorum atmış ancak asla düzeltilmemiş ve konum hala yanlış.
Bu şubede işlem yapan herkes, bir sonraki işlemleri için kesinlikle başka bir banka firmasına geçiş yapıyordur. Şahsıma ait nedeni bilgi eksikliği olan bir şube
Yalan söyleyerek kredi kartı kitliyorsunuz para yatırmaya geldim başvurum olmadığı halde kartınız var teslim etmem lazım diyerek başvuru açıp kandırıyorsunuz insanı bankanızdan bankacılardan soğutuyorsunuz
Bonbos bir banka ilk defa calıstım kesınlıkle tavsiye etmiyorum tek bir kişiyi çaliştiriyorlar 1 saaten fazla gişede beklıyorsunuz diger calısanların hepsı arkada kahkaha atıyorlar ve müşteriler en az bir saat beklıyor..
Hayatımda gördüğüm ön kötü banka çok yavaş ve yetersiz gişe 3 saat sıra bekledik insanlara işgençe
Konum yanlış, Aksaray tramvay durağının yakınlarında bir yerde. Şubeyi arayan herkes önce bankayı arıyor. 21. yüzyılda bankanın konumu düzeltmemesi rezalet bir durum.
Müşterilere karşı kötü tutum. 3 gün üst üste onlara gidiyorum ve bana hizmet etmeyi reddediyorlar. Seni başka zaman kabul edebileceklerini söylüyorlar. Destek hattında bankayla istediğiniz zaman iletişime geçebileceğinizi söylüyor. Kime inanmalı? Başkalarının zamanına saygı duymazlar.
Bir banka müşterisine karşı korkunç tutum Muhtemelen RUSYA vatandaşı olduğum için
Hiç soru sormadan hızlı bir şekilde hesap açtılar ve Türkiye'de ikamet etmeyen birine kart verdiler. Herkese tavsiye ederim.
Güzel departman, her şey çok kibar ve hızlı. Bir hesap açtık.
Kesinlikle iğrenç bir yer. Daireyi almak için ihtiyacım olan çok önemli evrakları almak için gelmiştim, önce klasik “sistem sorunları” yaşadılar, ertesi gün evraklarımda hata yaptılar, bu yüzden üçüncü kez bu şubeye gitmek zorunda kaldım. Banka çalışanlarına karşı her zaman çok kibardım ama onlar bana başından beri çok kaba ve saygısız davrandılar. Korkunç, korkunç, korkunç.
Hayatım boyunca kimseye tavsiye etmeyeceğim (çevreme eşe dosta) bir banka ne zaman Aksaray şubesine girsem ama ne zaman illaki bir sorun ile karşılaşıyorum hep sıkıntı
Her şeyi gerçekten beğendik! Sıra yok, yönetici gereksiz sorular sormadı ve bize hesap açtı. Kibar ve doğru. Bu şubeden önce 5 bankaya gittik, sonuç alamadık, şimdi birkaç tane vereceğim hehe)
Güzel
Haritadaki yer yanlış aksaray tramvay durağına doğru banka
ŞİMDİYE KADAR bankanın en kötü şubesi (şahsen deneyimlediğim diğer 6 şubeyle karşılaştırıldığında). Hepsi eşyaların çalışması yüzünden. Kaba, beceriksiz ve saygısızlar. Ve onlar sadece kendi işlerini bilmiyorlar. İlk kez 12.07.23'te geldim. Genç bir bayan kasiyer vardı. Ertesi gün için ayrılan para çekme talebinde bulundum. Hesap özetlerini imzalayamadı. Para çekmeden ÖNCE Mevduatın kapatılması gerektiğine dair tek bir kelime bile söylemedim (ve bir şekilde yalnızca mobil uygulamada, daha sonra bunun tek seçenek olmadığını öğrendim). Ertesi gün 13.07.23 tarihinde bir erkek kasiyer vardı, tombul bir kasiyer (isim tabelası yoktu ve doğrudan sorulduğunda adını söylemeyi reddetti), bu yüzden para çekme talebini takip etti ve sonra para çekemediklerini ortaya çıkardı. 'Mevduat hesabını kapatabilirlerdi (aslında 30 dakika sonra komşu şubede bunu ben yaptım). Bu noktada cari hesaptan para çekmeye çalıştım. Bu kasiyer bunun için %2 komisyon istedi. Daha önce komisyon almadan defalarca yaptığım için reddettim. Bu yeni koşulların neler olduğunu sordum. Ve tam bir karmaşa başladı. O noktaya kadar sinir bozucuydu ama sakinliğimi korudum. Bu tombul adamın bu yeni düzenlemeyle ilgili basit bir sorudan sonra kendini kaybetmesi beni şaşırttı. Açıklamaya bile çalışmadı, sesini yükseltti, (Antalya'daki :)) şubeme gidip onlarla ilgilenmem gerektiğini söyledi. Sonra bir gardiyanı aradı (!), sonra başka bir numaraya (!!) geçti ve bir sonraki müşteri ona gelsin. Şaşkındım! Söyleyecek hiçbir şeyim bile yoktu. Yani param kilitlendi, hiçbir açıklama alamıyorum ve kelimenin tam anlamıyla kapı dışarı mı ediliyorum? Adını sordum, en azından bu beceriksiz kasiyerin kim olduğunu biliyorum. Reddetti. Daha sonra Antalya Denizbank'taki müdürden bahseden bir not yazdı. Ne korkak!!! Ve iş yerinde bankanızı bu şekilde temsil ediyor! Bir yöneticiyle konuşmak istedim. Bunca zaman orada, camın arkasındaydı. Daha önce oraya buraya yürüyordu. Bu adam bağırmaya başlayınca ortadan kayboldu. Ben de onu kendim aradım. Gerçekten çok saçmaydı. Masasından Türkçe konuşmaya başladı. Bir müşteriyle yüzleşmekten çok korktum. İnanılmaz. Bu gardiyan yanıma geldi ama bu kalabalığın içinde sakin olan tek kişi ben olduğum için ne yapabileceğini şaşırmış görünüyordu. Evet ben de. TÜM bu şeylerin profesyonellik düzeyi aşırı derecede yüksek! Başta da belirttiğim gibi başka şubeleri de denedim, benzer durumlarda dili konuşamadıkları ya da bilmedikleri durumlarda süreç içinde çözdüler. Ancak bunlar bu iş için yeterli niteliklere sahip değil. Yalnızca müşteriler için değil, temsil ettikleri marka için de sıfır sorumluluk. Bu şubeyi ASLA denememenizi şiddetle tavsiye ederim. Ne DenizBank. GÜNCELLEME. 06.09.23 Yanıttaki bağlantı genel bir sayfaya yönlendiriyor. İletişim formu yok. Şikayetler için paragraf yok. Hatta Türkçe olarak arattığınızda :). Doğrusunu söylemek gerekirse DenizBank'ın 1 ya da 0 bile değil -5* alması gerekiyor.
Mustafa'ya teşekkürler :)
📍 Tevfik Bey, Halkalı Cd No:122, 34295 Sefaköy, Küçükçekmece/Küçükçekmece/İstanbul
İstanbul En İyi Denizbank Listesi Küçükçekmece En İyi Denizbank Listesi
📍 Esentepe, Yıldız Posta Cd., 34387 Şişli/Beşiktaş/İstanbul
💬 Olması güzel burada.arabayla duracak yer var
Şişli En İyi Denizbank Listesi Beşiktaş En İyi Denizbank Listesi