Adres: | Ayazağa, Cendere Cd. No:109/C, 34396 Sarıyer/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902129777402 |
Kategoriler: | Alışveriş merkezi Departman mağazası |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 10:00–22:00, Salı 10:00–22:00, Çarşamba 10:00–22:00, Perşembe 10:00–22:00, Cuma 10:00–22:00, Cumartesi 10:00–22:00, Pazar 10:00–22:00 |
Web sitesi: | https://www.boyner.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
25 dk dır telefonda bekliyorum ne açan ne cevap veren var. ayıp ahlaksız çalışanlar. kötü yöneticiler. 25 dk telefon açılmaz mı !!!
Ben de 1 ay önce Pierre Cardin Marc’a ceket aldım üstünde çok tiftiklenme oldu geri götürdüm iade süreci 21 iş günü diyorlar on gündür bekliyorum kimse dönüş yapmadı. Bence alışveriş sonrası muhatap bulamadığınız iş yerlerinden alışveriş yapmayın. İade olup olmayacağı da belli değil bu arada daha kontrol aşamasında çok berbat bir durum
Çok kötü bir deneyim. Kasiyerler kendilerini bir şey zannediyor insanla konuşurken gözlerini süzüyorlar offf püff söylüyorlar. 6 ay bundan önce çok büyük bir operasyon geçirdim. Katiyyen sinirlenmek yasak olan insanım ama 2 gün üst üste bana öyle bir stress yaşatdılarki. Bir indirim kodunu sisteme girmiyorlar sanki babalarının dükkanı. 300 tl paramın olmadığını düşünüyorlar ama o indirimi yapmaları gerekdiyi halde yapmamaları insanı çıldırıyor. Sanıyorlarki karşılarındakı bir şey bilmiyor indirim girmeyecekler bende kafamı salıb alıb gidicem. Çok berbad bir yer. Düşünün karşınızdaki bir kasiyer ama kendinin Vadii İstanbul sahibinin kızları sanıyorlar!
Boyner pişmanlıktır.Asla tavsiye etmiyorum tahmini 1-2 gün içinde kargoda lafına inanmayın olmayan ürünü satıyorlar ve sonrasında iptal ediyorlar
3 aydır değişim için verdiğim pantolondan ses seda yok müşteri hizmetlerine hiç ulaşamıyoruz 25 dk tlf bağlanması için bekledim halada ulaşamıyorum
Merhaba Vadistanbul Boyner’den 2 adet çanta aldım, 1 ay içerisinde 1 kere kullandığım Valentino marka çantanın askısında baskı hatası vardı. Geri götürdüğümde kontrol amaçlı fabrikaya gönderdiler. 2 aydan uzun bir süre herhangi bir geri dönüş olmadığı için ben kendilerini aradım geldiğini belirttiler. Mağazaya almaya gittiğimde değişimin reddediğini söyleyip çantayı verdiler bunu kabul etmediğimi belirtince mahkemeye verebilirsiniz tekrar gönderseniz de onaylanmaz denildi. Müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım genel merkeze ilettiklerini en geç 1 hafta içerisinde döneceklerini belirttiler ve hala dönmediler. Baskı hatasına bile red verildi, herhangi bir geri dönüş yapılmadı hiç memnun kalmadım.
Beyaz renkli eşofmanım için beden değişimine gittim için, Musa Bey ilgilendi. 10 dakika geçmeden işlemimi halledip çıktım. Teşekkür ediyorum. 🙂
Online sipariş verdim. Bu mağazadan beymen business beyaz L istediğim gömleği mavi XL göndermişler. Beden yanlışlığını anlarım, yoğunluktur, emekçidir der geçerim ama gönderirken rengine de bakmamak saygısızlıktır.
Vadi İstanbul Boyner mağazasında iade amaçlı teslim ettiğim bir ürün için müşteri temsilcisi Pınar Hanım gayet nazik ve kibar güler yüzlü bir şekilde bana yardımcı oldu kendisine ve Boyner ailesine teşekkür ederim Tercihimiz yıllardır Boyner..
Saniyorum ki en kucuk boyner magaza subesi. Vadi İstanbul Avm icerisinde yer alan bu sube diger subelerine oranla cok daha kucuk ve urun yelpazesi son dere kısıtli. Pek keyif vermiyor burada olmak. Kalite olarak tabiki her zamanki kalitesinde fakat diger subelerinden bir tık geride maalesef
SAKIN KARGO İLE VADİ İSTANBULDAN BİRŞEY İSTEMEYİN. ANADOLU YAKASINDA OTURUYORUM MAĞAZA AVRUPA YAKASINDA KARGO GELME SÜRESİ 1 VEYA 2 GÜNDÜR. İZMİRDE MAĞAZA 3 GÜNDE GÖNDERDİ. AMA VADİ İSTANBUL 1 HAFTA DA HALA GÖNDEREMİYOR.. 1 HAFTADIR (GENEL MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE KENDİLERİNE ULAŞTIĞIM DA) İLK BİZDE DE YOK DEDİLER SONRAKİ GÜNLER KARGO GELMEDİ DİYE YALAN ATIYORLAR. 1 HAFTA PARASINI ÖDEDİĞİM SATIN ALDIĞIM BENİM BENİM OLAN AYAKKABIYI RESMEN ELİNDE TUTUYORLAR. BÜYÜK BİR SUÇTUR.
Baştan sona keyifli alışveriş yaptık. Kasa gorevlisine adını sorup öğrendiğimiz bize yardımcı olan erkek reyonundan Ahmet isimli satış görevlisi arkadaşa tebriklerimi gönderiyorum. İşini istekle ve saygıyla yapan bütün çalışanlar en azından bir tebriği hakediyorlar.
Vadi istanbul mağazasındaki Gülşah hanıma kasadaki bize yardımlarından dolayı çok teşekkür ederiz böyle güleryüzlü personelleri artık mağazalarda bulamıyoruz okadar yoğun iş temposunun ortasında bile nasıl yardımcı olacağını ve işini nasıl profesyonelce yaptığını bizlere sergiledi sizleri böyle görmek bizleride sizin mağazanızda alışverişe davet ettiriyor her şey için teşekkür ederiz
İlgisiz ve saygısız bir mağaza daha hayatınızda göremezsiniz.Gerekli yerlere gerekli mailleri atıyorum.İade alacaklar ve nedense sistem o an değişiyor biz bayiyiz diyor sanki tekel bayii! Yani o girişteki tabelaya kanmayın.Mağaza müdürü kimse tekel bayii işletsin.Hele müşter ilişkisine asla kanmayın ilişki milişki yok kafalarına göre akıllarınca iade almamaya çalışıyorlar.Yorumu herkes görsün instagramda bu mağazanın bayii olduğunu duyurcam bayii ne demek anlarlar o zaman!!!
40 dk sıra bekletip alarmını bile sökmeden torbaya koyan kasiyerleri tebrik ediyorum sizede iyi bayramlar.
2 tane ürününde internette bedenleri olmasına rağmen daha bakmadan yok dediler hiç yardımcı olmadılar iğrenç bir hizmet
Güzel kampanyalar var.Hopiniz varsa gerçekten ciddi indirimler var.Kaliteli markaları bir arada bulmak keyifli.Satış görevlileri gerçekten profesyonel.Satmaktan çok size danışmanlık yapma duruşları çok kurumsal.Boyner'i sürekli takip ederseniz ve indirim avcısıysanız doğru zamanlamayı kesinlikle yakalayıp ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz.Vadi İstanbul Avm içinde olduğundan ücretsiz kapalı otoparkından faydalanabilirsiniz.Mecidiyeköy'den metro ile avm içine kadar ulaşım ultra konfor.Avm çatısındaki yemek katı orman ve havuz manzaralı.Boş olmayan seçkin müşteri kitlesi sizi rahat ettiriyor.
Alt katta çalışanlar hiç yardımsever değil, soru sorduğunuzda tersliyorlar ve müşteri deneyimi maalesef çok olumsuz. Özellikle Clinique standı için kötü deneyim. Burada bu muameleye maruz kalacağınıza, istinyepark boyner'e giderek, çok daha güleryüzlü çalışanlarla alışveriş yapabilirsiniz.
Çalışanlar çok saygısız ve bazıları terbiyesiz. Müşteriyle nasıl konuşacağını bilmiyor. Yardımcı olmamak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Kaliteli bir alışveriş merkezinde kaliteli bir Boyner mağazası👌
Rezalet 2 kisi tek kasaya bakiyor millet kuyrukta. Bu pandemi de insanlari bekletmeye ne hakkiniz var
Asla telefona cevap verilmiyor
Ne arasanız ya bedeni ne numarası var, personel kendi arasında konuşmaktan müşteriye bakmıyor, çağırınca bozuluyor, ilginç bir Boyner deneyimi
En kotu Boyner!!! Asik suratli, yardimdan cok uzak korkunc musteri hizmetleri!!!
Çalışanları düzgün kişiler. Müşterilere nazik, saygılı ve alakalılar. Çok teşekkür ediyor ve kolaylıklar diliyorum.
Müşteri hizmetleri telefonlara asla cevap vermiyor.
Personel ilgisi iyi olmasına rağmen terzi hizmeti verilmiyor, gamboç yok, kıyafetler torba ile veriliyor...
Personeli ile anlaşamadığımız tek mağaza
Müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen açan olmadı
Telefonlariniz neden açılmıyor sabahtan beri 6 7 kez aradım???
Bir felaket!!! Çalışanlar yavaş, düşmanca ve yararsızdır. Ödeme sırasında her zaman çok fazla zaman alır, ödeme yapmak için yaklaşık 30 dakika beklemeniz gerekir (2-3 müşteri için) ve biz hala işlenecek malların iadesini bekliyoruz - buradan bir daha asla alışveriş yapmayacağız!
iyi
Yerel
Çalışanlar kaba ve pek yardımcı olmuyorlar. 1 tane bile İngilizce konuşan yok. Kasiyerler kaba ve kendinizi gerçekten rahat hissetmiyorsunuz.
İyi ...
Berbat
Ürün fiyatları internet fiyatlarına yakın
Çalışan kızgın görünüyor ve kötü davranıyor ve fiyatlar yüksek