Adres: | Mahmudiye, Semiz Sokak No:6, 16400 İnegöl/Bursa |
---|---|
Telefon numarası: | +2247111442 |
Kategoriler: | Mobilya mağazası Dikış dükkanı |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–19:30, Salı 09:00–19:30, Çarşamba 09:00–19:30, Perşembe 09:00–19:30, Cuma 09:00–19:30, Cumartesi 09:00–19:30, Pazar Kapalı |
Google Haritalar'da Aç |
Koltuk üretimi yapan bir firmadır. Kısa sürede üretim hacmini arttırarak ihracat yapan firmalar arasında yerini almıştır. Türkiye de bir çok firma ile çalışmaktadır vivense bu firmalardan birisidir.
Süper çalışanlar çok ilgili anında çözüm odaklı. İlgili alaka ziyadesi ile çok fazla Türk kahveleri çok güzel.
Koçtaş mağazası aracılığı ile satın aldığımız Ferranti modeliniz olan 2 adet koltuk, sorunsuz elimize ulaştı. Süreç çok başarılı ve hızlı bir şekilde işlemiştir. Koltuklar tahmin ettiğimizden çok daha güzel ve sağlamdır. Bütün ekip arkadaşlarınıza kibarlıklarından dolayı ayrıca çok teşekkür ederiz. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Bunu okumadan ürün alamayın Ürünü 6 nisanda aldım ayın 22side aradım firmayı dedim ki ne oldu her şey yolunda mı diye dediler ürünü kargo verdik 4 güne gelir ben sonra ayın 27 sinden aradım dediler ki yanlış var daha yeni vereceğiz kargoya dedi sonra tamam dedim sonra ayın 3 aradım nerde bizim koltuk diye 5 dk sonra döneceğiz dediler ve cevap bile vermediler sonra birkaç kez daha aramamla kargo arabasının yolda kaldığı öğrendim sonra dediler Pazartesi gelecek Pazartesi akşam n11 hesabıma girince bir de bakım ürün ben almışım ama ürün yok ürün almadım halde ürün aldım diye yazmışlar olmayan ürün nasıl ispat edeceğim aldım diye sonra n11 canlı desteğe yazdım dediler mağaza sor da sorun mağazaya sordum yazılar bize aldığınız diye bilgi geldi sonra ben oray ürün almadım yazınca özel arayıp sistem otomatikman yaptı dedi biraz sıkıştırınca öğrendim ki ayın 6 sı diye almadığım ürün valsım diye basmış sonra şirketin başka bir yetkilisi beni arayıp nezaket aradığı söylerek arkadalar otomatik bastı diye yalan söyledi ben de buna bildirim sonra tehdit ederek koltuğu sana yollamıyorum dedi sonrada a kargocu aradı ve gece 22:34 kırık koltuğu getirmişler ve almadığım koltuğu almış gibi gösterip kırık koltuğu itelemeye çalıştılar oradakiler orasını da değiştirsin dedi getirenler sanki yeni ürün değildi ikinci el alıyormuşum gibi ve muallam yaptılar ve sonuç koltuksuz 1 ay geçirdi om param bir ay boş boş bekledi ve bütün ürünler pahalandı. Ayrıca koltuğum 7300m liralık mal diye küçümsediler. ChatGPT Bu oldukça can sıkıcı bir deneyim olmalı. Şirketin size verdiği hizmet ve ürün kalitesi konusunda ciddi sorunlar yaşamışsınız. Bu tür durumlarda genellikle tüketici haklarıyla ilgili kurumlara başvurarak haklarınızı koruyabilirsiniz. Ayrıca, şikayetinizi şirketin sosyal medya hesapları veya müşteri hizmetleri üzerinden de iletebilirsiniz. Üzgünüm bu deneyimi yaşadığınız için. User Yukaridqki.yazu imla gore cunle gore duzeltebilirmisin ChatGPT Tabii, yazınızı imla kurallarına uygun bir şekilde düzeltebilirim: "Bunu okumadan ürün almayın. Ürünü 6 Nisan'da aldım, ayın 22'sinde aradım firmayı. 'Ne oldu, her şey yolunda mı?' diye sordum, dediler ki: 'Ürünü kargoya verdik, 4 güne gelir.' Ben sonra ayın 27'sinde aradım, dediler ki: 'Yanlış var, daha yeni vereceğiz kargoya.' Dedim tamam, sonra ayın 3'ünde aradım 'Nerde bizim koltuk?' diye, 5 dakika sonra döneceğiz dediler ve cevap bile vermediler. Sonra birkaç kez daha aramamla kargo arabasının yolda kaldığını öğrendim. Sonra dediler ki: 'Pazartesi gelecek.' Pazartesi akşam N11 hesabıma girince bir de bakım ürün ben almışım, ama ürün yok, ürün almadım halde ürün aldım diye yazmışlar. Olmayan ürün nasıl ispat edeceğim aldım diye? Sonra N11 canlı desteğe yazdım, dediler mağaza sor, da sorun mağazaya sordum, yazılar bize aldığınız diye bilgi geldi. Sonra ben oraya 'ürün almadım' yazınca özel arayıp sistem otomatikman yaptı dedi. Biraz sıkıştırınca öğrendim ki ayın 6'sı diye almadığım ürün valsım diye basmış. Sonra şirketin başka bir yetkilisi beni arayıp nezaket aradığı söyleyerek, 'Arkadaşlar otomatik bastı' diye yalan söyledi. Ben de buna bildirim sonra tehdit ederek 'Koltuğu sana yollamıyorum' dedi, sonrada a kargocu aradı ve gece 22:34 kırık koltuğu getirmişler ve almadığım koltuğu almış gibi gösterip kırık koltuğu itelemeye çalıştılar. Oradakiler orasını da değiştirsin dedi getirenler sanki yeni ürün değildi ikinci el alıyormuşum gibi ve muallam yaptılar. Sonuç koltuksuz 1 ay geçirdi om param bir ay boş boş bekledi ve bütün ürünler pahalandı. Ayrıca, koltuğum 7300 liralık mal diye küçümsediler."
Londra Koltuk takımını 3 yıldır kullanıyoruz, kumaş ve iskeleti sağlam. Dikişleri muazzam, hiç sökülme yapmadı. Ellerinize emeğinize sağlık. Umarım kaliteden ödün vermeden üretime devam edersiniz. Bol kazançlar 👍
Hepsiburada aracılığıyla aldığım kitkat modeli beklediğimden çok önce sorunsuz bir şekilde teslim edildi. Yetkili firmaya ve kargo şirketine teşekkürü borç bilirim
İnegölün kalbi burda atıyor:)
👍
Her zaman mükemmel
İşletme sahibleri ve çalışanları çok ilgili ve alakalı bir kişiliğe sahipler ...
Teşekkür nokta atisi
📍 Mahmudiye, 7. Mobilya Sk. No:14, 16400 İnegöl/Bursa
💬 Fiyatlar oldukça ekenomik ve ürün çeşidi oldukça fazla samimi dürüst bir esnaf yardımları için çok teşekkür ederim
Bursa En İyi Dikış dükkanı Listesi İnegöl En İyi Dikış dükkanı Listesi
📍 Mahmudiye, Müjdeler Sk. No: 23, 16400 İnegöl/Bursa
💬 Uzman kadro 👍🏻
İnegöl En İyi Dikiş nakış hizmetleri Listesi İnegöl En İyi Dikiş atölyesi Listesi İnegöl En İyi Dikış dükkanı Listesi