Adres: | Yukarı Dudullu, Mahallesi, 4. Cd. No:1, 34775 Ümraniye/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +908502770277 |
Kategoriler: | Kurumsal ofis Distribütör |
Çalışma saatleri: | Cuma 08:00–17:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:00–17:00, Salı 08:00–17:00, Çarşamba 08:00–17:00, Perşembe 08:00–17:00 |
Web sitesi: | http://www.penta.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Garantiye pilli olarak gönderdiğim mouseum pili olmadan gönderildi fakat ertesi gün iletişime geçerek bir hata olduğunu ve 3 adet duracell pil göndererek telafi ettiler. Müşteri memnuniyetini önemsediğiniz ve hızlı bir şekilde işlemleri gerçekleştirdiğiniz için teşekkür ederim. Mouse’da ise scroll değişimi sorunsuz yapıldı. 2 günde teslim ettiler.
Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri bu firmada diyebilirim. Bekleme salonunda nazik çay ve kahve teklifleri için de ayrıca teşekkürler. Yardımları için başta Murat Bey olmak üzere tüm çalışma arkadaşlarına teşekkür ediyorum.
Ürünümü bırakırken de alırken de çalişan insanlardan çok sıcak tepkiler aldim. Hepsi cok guler yuzlu ve ilgililer. Surekli birsey ikram etmeyi birsey icmenizi istiyorlar ve muhabbetleri cok guzel. Bu aslinda çalisma ortamlarinin iyi ve şirketin ne kadar dogru insanlarla çalistiginin göstergesi. İşlerinde çok iyiler. Buradan Murat abiye (bey) selamlarimi sevgilerimi iletiyorum.
Logitech G29 cihazımda pedal problemi vardı yaklaşık 2 hafta içerisinde çözüldü son derece memnun kaldım.
Böyle firmaların olduğunu görnekten memnun oldum. Bir konferansa gitiğimiz Prnta'da gördüğüm ortam teknolojiye hakim kurumsal ciddi bir firma
Logitech mouse’um ile ilgili bir problem vardı. Çok hızlı bir şekilde ilgilenip yardımcı oldular. Ürünü teslim etmesi 5dk, 3 gün içersinde değişim, 5dk içerisinde de geri teslim aldım. Ayrıca çalışanlarda çok nazik davrandılar, teşekkürler.
Asus sıvı soğutucumu arıza nedeniyle götürdüm. Samimi, ilgili, hızlı ve disiplinli bir çalışma sistemleri var. Özellikle Murat Bey'e teşekkürler.
Asus klavyemizdeki problemi 1 gün içinde çözüme kavuşturan Penta teknoloji ye ve müşteri ilişkilerinde en üst seviye olarak müşteriye önemli olduğunu hissettiren Murat DOĞAN bey e sonsuz teşekkürler, bundan sonra ürün alırken önceliğim Penta teknoloji garantisinde mi ona bakmak olacak....
Oğluma yurt dışından gelen Logitech marka ürün problemli çıktı garantisi yoktu ancak Penta ile iletişime geçtiğimde çok uygun ve çok hızlı sürede sorunumu çözdüler. Gerek hizmetleri gerek çalışan arkadaşların samimiyeti güler yüzüleri ilgi alakaları ayrıca çok memnun kaldım. Ayrıca sistem alt yapıları da müşterileri yormadan dizayn edilmiş istediğiniz bilgiye hızlıca ulaşabildim. Teşekkürler Penta
Monitör değişiminde aylardır yaşadığım problemi içeri girdikten yaklaşık 20 dk sonrasında kapalı sıfır ürün vererek mağduriyetimi giderdiği için Murat Bey’e teşekkür ederim. Güler yüzlü ve ilgili olması beni mutlu etti.
Logitech F710 gamepad'in RT tuşu basılı kalıyordu yada 2 kere basma yapıyordu. Servise göndermek için telefonla aradığımda ilgili ve detaylı bir şekilde nasıl servise göndereceğimin bilgisi verildi. Gönderdim ve 10 Gün sonra Değişim yaptılar. Teşekkür ediyorum
Ağustos 2023'de aldığım bir kulaklıkta bir sorun oluştu ve sol kulaklık çalışmıyordu. Ürünü pentaya gönderdim ve Penta ürünü sıfırı ile değiştirip bana geri gönderdi. 👍🏻
Kapı girişinden içerideki servis çalışanlarına kadar çok çok nazik ve ilgiliydiler. Ayrıca ürünümün sorununu da kusursuzca giderdiler. Çok teşekkür ediyorum.
İlgi ve alaka had safhada. Hiçbir zorluk yaşatmadan, hangi konuda destek istediysem ellerinden geleni yaptılar ve sorunlarım çözüldü. Destek ekibine ve özellikle de Cem Bey e çok teşekkür ederim.
G305 mouse'umun scroll tekerleği bozulmuştu. Arıza notu ile kargoladım, yaklaşık 14 gün içinde ürün elime geri geldi, ancak arıza notu kısmına adres yazmadığım için ürünü evime değil, kargo şubesine yollamışlar; gidip almak zorunda kaldım. Eğer siz de garantiye yollayacaksanız, ürününüzü mutlaka arıza notuna adresinizi yazın. Ürüne gelince, tamir edip geri temiz bir şekilde kargolamışlar; ancak ürünün üstünde emin olamadığım birkaç çizik vardı. Acaba önceden var mıydı, yoksa tamiri yapan arkadaşlardan dolayı mı çizik oluştu, bilmiyorum. Ek olarak, mouse'un altındaki bantlar temiz görünse de, eskisine göre mouse mouse pad'de kayarken çok hafif bir ses çıkarıyor gibi geliyor. Yine bu konuda da pek emin değilim; önceden zaten böyle bir şey var mıydı, yoksa ürünü garantiye yolladıktan sonra mı böyle bir şey oldu, bilemiyorum. Bahsettiğim son iki konuyu göz önüne almazsak memnun kaldım denebilir.
PENTA’da Destek Tam Şirketlerin müşteri destek departmanları nasıl yerlerdir? sorusunu bir çoğumuz, “İşin başında müşterilerin taleplerine anında karşı çıkmaya hazır elemanların olduğu bölümlerdir, Allah düşürmesin” diye yanıtlar. Bazıları da “ Ama hepsini de böyle tanımlamak haksızlık olur“ diye özetler durumu. Ben de daha önceki deneyimlerimden, müşteriye kayıtsız şartsız ‘baraj’ koyanlar grupları ile karşılaştığımdan “Allah Düşürmesin” diyenler grubundandım. Önceki güne kadar… Neden mi? aldığım bir ürün hakkındaki küçük bir sorun nedeniyle Penta’nın Dudullu’daki müşteri destek bölümüne gittim. Yolda da “Şimdi karşıma sonuç odaklı değil de beni haksız çıkartmaya odaklı kişiler çıkacak. Nasıl dert anlatacağım?” diye de endişeliydim. Hatta bir zamanlama hatası da yapmıştım. İçeriye girdiğimde, öğle paydosunun bitmesine 15 dakika vardı. Ürün kabul bölümünün karşısındaki kanepeye oturdum. Bu arada bankonun arkasındaki son derece kibar bir beyefendi. “Buyrun, yardımcı olayım” dedi. “Öğle paydosunuzdasınız sanırım, ben beklerim” dedim. “Burada müşteriler ne olursa olsun bekletilmez. Bizim politikamızda bekletmek söz konusu olamaz” dediğinde şaşırdım. Ürünü verdim. Sorunu dinledi. İncelenmesi için teknik bölüme götürdü. Sonra yine son derece kibarlıkla formlarımı doldurdu “Biraz bizde kalması lazım. En kısa sürede çözüm bulunacaktır endişe duymayın” derken makineyi gösterdi ve kahve içmemi önerdi. Ürünü bıraktım. Gördüğüm muameleye çok şaşırmıştım. “Bugün şanslıyım” diye Penta’dan çıktım. Ertesi gün ürünümün hazır olduğunu şirketin bilgisayar sisteminden öğrendim. Ve hemen Penta’ya gittim. Bu kez bankoda bir başka kişi vardı. Elimdeki belgeyi görevli o beyefendiye uzattım. Bir önceki beyefendi gibi aynı nezaket ve güleryüz ile aldı ve evrakları imzalattı. Ürünümü sağlam olarak bana geri verdi. Kısa bir sohbet ettik. O da kahve içmemi tavsiye etti. O bölüme gelenlerin sorunlarına en kısa sürede çözümler bulmaya odaklı bir şirket olduklarından da gururla söz etti. Penta çalışanları beni çok şaşırtmış ve müşteri destek departmanları hakkındaki haksız ön yargımı paramparça etmişti. Bu nedenle müşteriye gösterilen saygı ve ilginin ne kadar önemli olduğunun farkında olmayan şirketlerin Penta’yı örnek almalarını öneriyorum. Bu nedenle de, başta bu prensipleri koyan Penta yönetimini ve bu kararları harfiyen uygulayan çalışanlarını kutluyorum… Cahit Akyol
A , Z ye birçok üŕünün distribütörü olan yildiz holding sirketi Her yönü ile sektörde tam kurumsal çalişan yillardir sektorde basari ile ayrica personelleri ile örnek olarak kendinden söz ettiren icerisinde bir cok yakin arkadasimiz olan sirkettir...
xerox phaser 3020 aldım, uzaktan destek ile çok kısa sürede sorunumu çözdüler. 👍👍👍
Klavye ve mause setimin alıcısı arızalıydı hemen ilgilendiler ve 10 dk içinde alıcıyı değiştirip teslim ettiler çok teşekkür ediyorum iyi çalışmalar diliyorum
Xerox Çok fonksiyonlu yazıcımın Tarayıcı bölümü ile ciddi sorun yaşadım. Bir çok uğraşıdan sonra Penta firmasından Cem Uyanık Beyefendiye ulaştım. kendisinin de değerli zamanını alarak sorunumun çözümü noktasında Ülkemiz koşullarında beklemediğim bir şekilde ilgilenerek sorunumu çözdü. Cem Uyanık Beyefendi nezdinde Penta Teknoloji firmasına teşekkürlerimi sunuyorum. Esenlikler diliyorum
Teknik servis mükemmel. Gayet ilgililer ve sorununuzu çözmek için uğraşıyorlar. Yardımcı oldukları için Murat bey ve Serkan beye teşekkür ediyorum.
Arızalı ürünü daha 1 hafta olmadan . Ürünüm 0’ı ile değiştirildi . Çay ve kahve ikramı için çok sağ olun Teknik servise ve tüm çalışanlara teşekkür ederim ilgi ve alakanızdan dolayı iyi çalışmalar diliyorum.
Logitech G Pro Wireless mouseumun scrollu ve soldaki mouse 5 tuşu arızalanmıştı. Teknik servis ekibinden Murat Bey çok yardımcı oldu, çok güler yüzlü birisi. 14 gün içinde scroll ve m5 tamir edildi ve mouse evime kargolandı. Tamir edilen tuşlar artık yeni gibi çalışıyor. Penta Teknoloji'de hizmet mükemmel.
Xerox marka yazıcı aldım. Kurulumda sıkıntı yaşadım. Penta'dan Cem Bey uzaktan bağlantı yoluyla bir saat uğraşarak bilgisayarımdan kaynaklanan sorunu çözdü. Kendisine ve Penta ailesine çok teşekkür ederim.
Logitech MX Vertical Mouse için servise gelmiştim. Teslim ederken Murat Bey güleryüzü ve ilgisiyle işlemleri hızlı bir şekilde gerçekleştirdi. En kısa sürede Mouse tamir edildi ve adresime gönderildi. Hemen sonrasında Murat Bey arayıp memnuniyetimi ve ürünle ilgili bir durum var mı diye sordu ve ilgilendi. Kendisine ve Penta teknoloji ekibine çok teşekkür ederim. <3 Penta <3
1 hafta önce arızalı halde gönderdiğim ve çok kısa süre içersinde bana yapılmış bir şekilde ve hatta ücretsiz bir şekilde (garanti dışında olmasına rağmen) geri gönderilen logi mouse için çok teşekkür ederim.
websitelerinde kodak yetkili servis olarak asus çağrı merkezinin numarasını yazmışlar.
Selamlar, Penta Teknoloji Dudullu Teknik servis çalışanlarına çok ama çok teşekkür ederim, ne zaman bir ürünümde sorun olsa çok yapıcı ve kibar bir şekilde yardımcı oldular ve sorunumu çözdüler. Necati Cenk DOĞAN
merhabalar izmirden gaziemir vatan şubesinden logitech g435 kulaklı satın almıştım tamamen ürün problemli cızırtı vardı ve ben haliyle garantiye vermek istedim.garanti ile penta teknoloji ilgileniyormuş ürünüme bakmadan ürünü alıcı ile gönderin yazılmış. ve şuanda üründe tüm herşeyiyle eksiksiz göndermeme rağmen vatana gelen üründe kablosu ve usb alıcısı içinde bulunamamaktadır vatan ürünü tam teşekküllü eksiksiz gönderdiğine dair bile not geçti ki zaten eksik birşeyi oldugunda ürünü gönderemiyorsunuz garantiye benim ürünüm yarım geldi ve hala ne olacağı belli degil ürünü bana verip gönderdiler 1 haftadır bu penta teklonoji ile uğraşıyorum gerçekten insanı süründürüyorlar ben sürekli internetten ve normaldede alışveriş yapan birisiyim ilk defa böyle birşeyle karşılaştım bu durumda o kadar mağdur oldumki içimi dökmek ve servis sağlayıcısı penta teklonoji ise hiç güvenmiyorum önermiyorum
Penta teknolojiiden yazıcım xerox ile ilgili destek aldım. sağolsunlar beni hiç bekletmeden hızlı bir şekilde sorunumu en güzel şekilde çözdüler. teşekkür ederim.
Gerçekten çok ilgili misafirperver ve müşterilerine %100 çözüm sunmak için mücadele eden ve bunu da başaran deneyimli personeli ile çok iyi bir firma
oki marka tarayıcımız için penta teknolojiden tarayıcı sorunumuzu çözmek için hizmet aldık Cem Uyanık beyefendi tarafımızla ilgilendi ve sorunumuzu çözdü çok memnun kaldık çok çok teşekkürler penta teknoloji ve Cem bey.
Çok çok teşekkür ederim. Cem Bey bana teknik konuda destek verdi. Sorunumu sabırla çözdü. Kesinlikle çok memnun kaldım.
Teknik servise verdiğim Logitech MX Anywhere 3 ürünüm aslında teslim alırken zarar gördüğünü fark ettim, alt tarafındaki pedleri deforme olmuş ve kasa çizilmiş fakat ürün tesliminde Murat Bey ve Tuncay Bey çözüm odaklı süreci yöneterek ürün değişimi konusunda yardımcı oldular ve sorunumu çözdüler, kendilerine teşekkür ediyorum bu şekilde olumsuz bir deneyimden aldıkları aksiyon ile memnuniyete çevirdiler.
İşimin hızlı çözülmesinden, kullanılan servis takip sisteminden ve güler yüzlü hizmetten dolayı memnun kaldım. Teşekkürler.
Değişim raporu yollandı 2 haftadir uğraşıyorum önerdikleri muadil ürünün benim ürünle alakası yok fiyat farkı ile istiyorum onda bile ürün oneremiyorlar
Öncelikle kullanmiş oldugum logiteh 906 ses sistemim arzalandı bende ürünümü yetkili servis olan pentaya üçretli yapartırmak için götürdüm....Ürünümü teslim alırken Beni müşteri temsilcisi MURAT Bey karşiladı güler yüz ve ilgisinden dolayı teşekkür eder hizmetinin devamını dilerim. pentanın sistemine hayranım ürünü teslim ettim ve anında mesaj geldi ve işlem başladı Bakın arkadaşlar bir ürünü veriyorsanız acele etmeyin ve gercek neyse onunla yola devam edin ve 18 gün sonra bir üçret çikardılar ve ben üçreti ödedim 2 gün sonra ürünümü hiç akıl almıcam sekilde teslim ettiler Ve cok cok cok teşekkür ederim ..Logitech ürünü tamir eden ve teslim eden ve en önemli ise pentanın Sahibine müdürüne çalişanına telefon müşteri temsilcisin den herkese cok teşekkür ederim.Pentayı 444 numaradan ararken sankı evimi arıyormuş gibi ilgi ve sistem on numara ..TEŞKKÜRLER PENTA .
xerox yazıcımla alakalı sorunum vardı. Cem bey ilgilendi. çok hızlı çözüm sağladı. çok teşekkürler..
Garantili Logitech ürünümü fatura ve arıza notuyla beraber kargoladım. Sorunu kısa sürede halledip bana geri kargoladılar. Bu süreçte hiç iletişime bile geçmeye gerek olmadı. Sorunsuz oldu. Teşekkür ederim
Arızalı çıkan ürünümü dün teslim ettim. Henüz gerçekten anlamda 24 saat bile geçmeden birebir ürün değişimi yaptılar. Servis anlamında ülkenin en hızlısı.
1.5 Senelik mausumda double click sorunu vardı,servise verdim ve 48 saat içerisinde sıfırı ile değişim yaptılar.Penta'ya ve özellikle teknik servisteki Murat Bey'e çok teşekkür ederim.Hayatımdaki en iyi teknik servis deneyimini yaşadım.
Arızalı ürünümün Teknik servise teslim anından itibaren, incelenmesi, değişimi hususunda geçen sürede, güler yüzlü hizmetleri, bilgilendirmeleri ve destekleri ile Murat Doğan bey ve Yakup Büyükekmekçi beye çok teşekkür ediyorum.
Logitech kulaklığım arıza yaptı. Hemen servise bıraktım, hızlı bir şekilde arızayı tespit edip değişim yaptılar. Servis kabulünde bulunan Murat Beylere samimi yaklaşımları ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim.
Kargo ile ürün gönderdim, 3 gün içerisinde garanti süreci ürünün yenisinin değişimi ile yapıldı, telefonla ulaştığımda ise gayet ilgili bir şekilde yardımcı oldular. Hızlı ve kaliteli hizmet için teşekkürler.
Muazzam hizmet Murat Doğan Bey’e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Logitech’i logitech yapan bir servis kalitesi. Anlatılmaz, yaşanır :)
Servisten çok memnun kaldım arızalı ürün anında değişim yaptılar.
10 ay sonra edit// Geçen hafta logitech mouse getirdim ve yine güler yüzle karşılandım, ürünü bugün itibariyle yenisiyle değiştirdiler. Murat Doğan bey samimiyetin ve çözüm odaklı yaklaşımın için teşekkür ederim. Garantiye ürün getirdiğinizde sizi güler yüzle Murat bey karşılıyor. Ürün teslim ettikten bir hafta sonra geri dönüş yaptılar. Gayet memnun kaldım. Ürün wd elements hdd.
Yapılan hizmet olsun gösterilen ilgi olsun tek kelimeyle çok çok iyi. Özellikle müşteri hizmetlerindeki personelleri (2x murat beyler) ilgi ve çözümlerinden dolayı çok teşekkür ederim.
Arızalı klavyem için gittiğim serviste teknik servisteki Murat beye ilgisi ve güler yüzü için teşekkür ediyorum. Klavyeyi tamir etmekle uğraşmayıp bana 5 dakika içerisinde yeni sıfır bir klavye verdiler. Böyle servis varmış demekki
Daha kullanmadan hata veren kulaklığımı kısa zamanda hiçbir uğraş olmadan yenisiyle değiştiren Penta ailesine teşekkür ederim. Özellikle çalışanınız Murat Bey’in ilgi ve alakasından çok memnun kaldım.
Logitech f310 gamepad için 2 kere garanti kapsaminda servis hizmeti aldim. Karsilama, hiz, sorun cozme, musteri memnuniyeti her sey cok iyiydi. Cok teşekkür ederim.
Logitech gprox superlight mouseumu gönderdim direkt olarak alıp sıfırıyla değişim yapıldı çok güler yüzlü,harika hizmet.Çay için teşekkürler 😀
Arızalı Logitech ürünümün, servis işlemleri konusunda son derece yardımcı oldular. Özellikle Murat Bey'e ve teknisyen arkadaşlara teşekkür ederim.
Öncelikle serviste ilk karşılayan Murat Doğan(Soyadını doğru duyamamış olabilirim.) abi iletişimi çok candan ve profesyonel. logitech marka ürün alıyorsam servis hizmetindeki bu arkadaşlar, abilerin servis hizmetindeki etkinliği sayesindedir. Uzatmadan annem ve babamın kullanmış olduğu Logitech marka klavyemdeki tuş kırıklığını ziyaretimde hızlıca çözen tüm servis çalışanlarına teşekkürlerimi iletirim.
9 gün oldu hala herhangi bir gelişme yok alt tarafı bir vida sıkacaksınız
Müşteri hizmetleri bölümünden teknik servisten murat bey ve üstün beye çok teşekkür ediyorum bana çok iyi hizmet verdiler çok mütavazı insanlardı çok yardımcı oldular özellikle murat beye çok teşekkür ediyorum bana çok iyi davrandı ve bilgisiyarımın sorununu giderdiler sağolsunlar
Amazondan bir sene once aldigim logitech gamepad bozulmustu teknik servise teslim etmek amaciyla geldim. Cok anlayisli ve yardim sever iki abiyle tanistim isimleri Murat. Isimi cok hizli ve sorunsuz cozduler urunun yenisiyle degisim sagladilar. Cok memnun kaldigim bir deneyim oldu. Tekrardan tesekkurler.
Müşteri Hizmetlerinden Murat Bey ürünle alakalı sıkıntımı baştan sona kadar çok iyi yönetti ve sonuca ulaştırdı. Kendisine teşekkür ediyorum. Penta firmasını da böyle değerli bir insanı çalıştırdığı için tebrik ediyorum.
Müşteri hizmetleriyle görüşmeye başlar başlamaz saygısızca adın ne denmesinden ve devamında elinizdeki soruna yardımcı olmak yerine hayattaki bütün problemlerinin sorunu sizmişsiniz gibi tavırla cevap verilmesi üzücü. Şirketin ilk görüşülen kişisi bu tavırla dolanıyorsa gerisini hayal bile edemiyorum. 1 Çok 0.3 falan
Avrupa standartlarında çalışan bir yetkili servis. Gayet güler yüzlü, hızlı ve ilgililer. Arızalı olan logitech m220 mouseumun usb dongleını garanti kapsamında ücretsiz değiştirdiler. Ayrıca Murat Beye ilgisi için çok teşekkür ederim.
Teknik servisin ilgisinden fazlaca memnun kaldım. Arkadaşlar sorun çözümü konusunda çok hızlılar. Ürünümü 1 gün içerisinde kronik problem ve stok problemi olduğu için bir üst modeliyle değiştirdiler. Murat Bey'e ayrıca teşekkür ederim. İşini layığıyla yapan insanlar iyi ki varlar.
Arızalanan HP bilgisayımın kontrolü ve değişimi süresince teknik ekibe ve özellikle Murat beye ilgi alaka ve samimiyetinden dolayı çok teşekkür ederim. 5 numara 10 yıldız
Alışılmış teknik servis yada Distribütör değiller gayet profesyonel çözüm odaklı ve müşteri memnuniyeti esaslı biryer. MX key tuş problemim için garantiye ilettiğimde yenisi ile değişimi 20 saat içinde yaptılar destekleri için Murat Bey'e ve tüm çalışanlara teşekkür ederim.
Güleryüzle karşılandım. Arızalı ürünüm 3 gün içinde yenisi ile değiştirildi. Garantisi devam eden fatura ve kutusu saklı olduğu için de çok hızlı şekilde işlemlerim tamamlandı.
ASUS TUF serisinden satın aldığım laptop aşırı ısınma dolayısıyla satın aldıktan 4 gün sonra servisinize gönderilmiştir. Donanımsal olan bir hatanın yazılımsal olduğu söylenerekten yeni yazılım güncellemesi yapılarak tarafıma gönderilmiştir. Ürünün ayıplı bir mal olması sebebiyle iade isteğimi MediaMarkt'a bildirmeme rağmen iadem kabul edilmemiştir. Yorumlardan gördüğüm kadarıyla müşterilerinize karşı ilgili, alakalı ve çözüm odaklı olduğunuz belli oluyor. Belki de sorun MediaMarkt'ta diye düşünmeye başladım. Mağduriyetimin giderilmesiyle ilgili tarafıma dönerseniz sorun daha fazla büyümeden uzlaşabileceğimizi düşünüyorum. Ürün kayıt formu numaram: T503-30541-R-C
Ürünümdeki arıza ile ilgili penta teknolojiye gittim. Yetkili servisteki Murat abi çok ilgili ve samimiydi. Sorunumu çok kısa sürede çözdü ve süreci bizzat takip etti. Penta teknoloji çalışanlarına teşekkürlerimi sunarım özellikle Murat abi çok sağolsun
Bozulan Asus Rog Strix serisi anakartı tekrar temin edemeyen muadili olarakta giriş seviye Asus Prime serisi teklif eden firma. Bir de borsada işlem görüyorlar...
Not: Aşağıdaki yorumumdan sonra ilgililer tafından arandım. Ürün geri çağırıldı ve yenilendi. Eski durumu düzelten bu işlemden memnun kaldım. Eski Yorum: İnternet sitesinde şöyle bir açıklama var: "Penta Teknoloji, Logitech'in Türkiye'deki tek yetkili distribütörüdür." Arıza yapan Logitech marka bir ürün için telefonla görüştüm. Dediler ki; "Biz sadece kendi sattığımız ürün için garanti veriyoruz." Elimde başka bir firmanın faturası olduğu için işlem yapmadı. İşin tuhafı satın aldığım firma burayı aramamı istiyor. Satıcı Firma bu duruma şaştı. Bir de dediler ki tek yetkili distribütör değiliz. Sitenizde böyle yazıyor dedim. Telefondaki şahıs da buna şaştı.
G29 direksiyon setimde arıza vardı garantisi bitmişti. Teknik servise verdim tertemiz şekilde %100 çalışır halde geri teslim ettiler. Direksiyona gerçekten çok güzel bakmışlar İlk gördüğümde direksiyon simidini tamamen degistirdiler sandım. Bununla birlikte ürün tamiri bitince bana mail atılmadı kendim arayıp sordum sadece fiyat bilgisi için mail atıldı. Ürünün garantisi bittiği için ücretli olarak tamir ettirdim. Hasar tespiti ve Tamir için ayrı para aldındi en son fiyat yüksek geldi bana ama verdikleri hizmet temiz ve dürüst olduğu için 4.5 den 5 yıldız vermiyorum.
Başarılı ve hızlı bir firma asla maduriyet yaşamadım. gönderdiğim her üründe yenileme yada para iadesi çıktı çok teşekürler. iyiki varsınız. paramız çöpe gitmedi.
Logitech kulaklığım 1 günde yenisiyle değiştirildi. Çok hızlı ve samimi bir servisi var. Tekrardan çok teşekkür ederim ilgi ve alakanız için.
Hepsiburada üzerinden gönderdiğim Logitech markalı bozuk faremi, 13 iş gününde tamir edip teslim ettiler. Temiz çalışmanız için teşekkür ederim.
Gerçekten şimdiye kadar karşılaştığım en kibar ve güleryüzlü elemanlara sahipler. :) Bir kaç defa gitmek durumunda kaldım fakat her seferinde çok yardımcı oldular, hızlı çözüm sunmaları da benim adıma oldukça güzel. ❤️
Web sitelerinde yetkili servisiyiz dedikleri markayla yetkili servis anlaşmaları 2 sene önce sonlanmış. Git o kadar yolu. Neyse
Murat bey gerek güler yüzü, bizlere çok kısa sürede ürünümüzü teslim almamızı sağladılar. 1 gün içerisinde bu kadar hızlı olmasını beklemiyorduk, ilgisi için kendisine çok teşekkür eder aşırı memnun kaldığımızı Penta firmasına hitaben söyleyebilirim :)
Combo touch klavyemdeki sorunu çok hızlı cozdukleri için başta Murat Doğan bey olmak üzere tüm Penta ekibine teşekkür ederim, ellerinize sağlık. Kolay gelsin
Rog Delta Core kulaklığım için gittim. Girişte Murat Bey karşıladı. Çok sıcak kanlı yardım sever birisi. Kocaelinden geldiğimi söyleyince teknik serviste ki teknisyene "arkadaşımız kocaelinden gelmiş, hemen yapabileceğimiz birşeyse tekrar yormayalım." dedi ve sorunumu 20 dakika içerisinde çözdüler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Sattığınız ürünün arkasında durmanız, hızlı, güvenilir ve güleryüzlü servis hizmeti ile 5 yıldızı sonuna kadar hakediyorsunuz. OKİ yazıcı ve kodak tarayıcılarımızın onarımları konusunda başka bir servis düşünülemez
3 ay önce satın aldığım Logitech MX Keys için gittim. Üründen çok memnundum ancak içerisinden ses geliyordu ve ctrl tuşu içine girmişti. Kutusu faturası vs bütün hepsi ile beraber götürdüm. Ben Murat Doğan Bey ile görüşme fırsatı yakaladım. Gerçekten çok anlayışlı ve ilgiliydi. Ben bir şey söylemeden direk bir su ikram etti. Uzun yoldan geldiğim için bu çok iyi gelmişti. Sorunu tarif edip teknik servis inceledikten sonra hızlı bir şekilde sorunum çözüme ulaştı. Gerçekten kaliteli firmaların teknik servislerini de hatırlıyorum. Bu şekil hiç olmamıştı hatta bir tanesi "elektronik işi şans isi" demişti. Bu resmi teknik servis, gerçekten çok teknikti ama resmi olmasından gerçekten şüpheliydim. Direk markanın sitesine girip kontrol ettim. Bunu çözüm olarak söylemesi garipti. Bende ona "Sansıma güvenseydim bu markayı almazdım" demiştim. Bu arada aslında sansıma güvenirim. Mahkemelik olduktan sonra haklarımı aldım. Daha da o markayı teknik desteğinden ötürü yanından bile geçmem. Markayı öyle bir temsil ettiler ki beni markadan soğuttular. Teknik servislerin sizden öğrenecekleri çok sey var. Udemy de kurs açmalısınız ve iyi ki varsınız.
Murat abilerime çok teşekkür edip minnetlerimi sunuyorum, G733 kulaklığımın bataryası az gidiyordu ve ses arttırma kısma tuşum arızalıydı, çok hızlı bir şekilde sıfırını tarafıma ilettiler. Çok iligili güleryüzlü çözüm odaklı adam gibi adamlar, allah hepsinden razı olsun. Delta servisten çok çektim, Penta garanti servislerinin içinde çok başka...
Dell bir monitör aldım ve ürün sorunlu çıkmıştı, Dell Destek hattını aradığımda ayıplı ürünün benden penta teknolojiye kargolanması istendi ben güzelce ürünü ambalajlayıp kat kat bantlayıp hasar almaması için elimden gelen en iyi şekilde kargoladım,ancak elime ulaşan,bana kargolanan ürün doğru dürüst bantlanmamıştı üzerinde streç ambalaj dahi yoktu rezillik burada bitmiyor,ürünü değişim yerine iade diye kaydetmişler ben arayıp sormasam ürünü bana göndermeyeceklerdi bile rezalet bir firma daha ürün paketlemeyi bile beceremeyen kayıtlara düzgün işlem geçirmeyen bir firma asla bulaşmayın.
Müşterinin sorununu çözmek için ellerinden gelenin fazlasını yapmaya çalışan, insan ilişkilerine ve müşteri memnuniyetine bu kadar önem veren başka bir servis ile karşılaşmamıştım açıkcası. Başta Murat Beye ve orada destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. MX Master 2S Mouse ve G213 klavye arızası ile gitmiştim. Her iki ürünün de değişimi sağlandı.
Logitech marka klavyemin tamiri için getirdim , gayet profesyonel ve işlerinin ehli insanlar , alışılmışın dışında servis hizmeti , çay ve kahve ikramları için ayrıca teşekkür ediyorum
Logitech'in kusurlu diye belirttiği üründe yedek parça değişimi için 275 TL fiyat biçtiler. Kusurlu ürünü parayla tamir ederiz diyorlar. Bu arada yedek parça mouse'un altındaki kaydırma pedi ve parçanın internette satış fiyatı max 99 TL.
media markt'ın aptalca sürecine rağmen direk benden bilgi alıp konuyu öğrenmeleri ve çözüme ulaştırmalarından dolayı teşekkür ederim. 5 yıldız.
Allah ellerine düşürmesin ha cehennem zebanisi ha bunlar. Küçücük parça için ürün parası istediler benden.
Garanti kapsamındaki Logitech MX Keys Mini klavyemin tuşu yerinden çıkmış ve oturmuyordu. Kendilerine getirdim, 1 hafta olmadan sıfır paketli yeni klavyeyle değişim yaptılar, memnun kaldım.
Bir ürünün kalitesi satıştan sonraki teknik destek ile ölçülür, kahve çay, ikramı ve hoş sohbet ile sorunumu kısa sürede çözdüler. Ulaşımı kolay otobüs ile gidilebilir. Güler yüzlü insanlardı. Teşekkür ederim yardımınız için.
Logitech G G533 DTS 7.1 Surround Ses Kablosuz Oyuncu Kulaklığımı teslim ettim aldığımda sol kulaklığından cızırtı geliyordu. Süngeri söküp baktığımda sol kulaklığın çakmasıyla değiştirildiğini gördüm. Ahlak etik kuralları ne anlam ifade ediyor hayret birşey.
Süper ilgilendiler. Wacom grafik tabletimin kaleminin tuşunda ufak bir sorun vardı servise kendim getirdim teknik servis personelinden danışmaya kadar herkes çok güzel ilgilendi. Hepsine çok teşekkür ediyorum 🙌
Özellikle ürün teslim ve kabul bölümdeki çalışanlar başta olmak üzere hızlı geri dönüş ve sıcak kanlılığınız için teşekkür ederim. Hiç bir sorun yaşamadan ürünümü teslim ettim ve hemen çözüldü. Teşekkürler PENTA
Teknik destekten Cem beyin yardımıyla grafik tablet kalemimdeki sorunu çözdüm. Kendisine ilgisi ve desteğinden dolayı çok teşekkür ediyorum.
48 saat geçmeden arızalı urun yerine yenisini verdiler. Çalışanlar son derece yardımseverdi
1 yıllık "logitech mx anywhere 3" faremin tekerleğinde sorun olduğu için servise götürdüm. Gördüğüm en iyi servisle karşılaştım. Başta Murat bey olmak üzere tüm arkadaşlar çok kibar ve ilgililerdi. 2 gün sonra ürün değişimi yapıldığına dair bilgi verdiler. Yeni bir ürün alacağım zaman önce özellikle Penta garantisi var mı diye bakacağım artık.
Geçen haftalarda bir cihaz aldım ama şahsi bilgisayarımdaki problemden dolayı kuramadım ve teknik destek ekibine mail gönderdim. Çok hızlı bir şekilde Cem Uyanık beyefendi tarafından dönüş yapıldı. Bilgisayarımdaki sorun devam ettiğinden dolayı 3-4 defa daha görüştük. Cem bey işi konusunda çok uzman, çok yardımsever ve çözüm odaklı, Sıkıntıyı hallettik ve şu an cihazımı kullanıyorum. Çok teşekkür ederim.
sağ click de sorun olan superlight imi götürdüm çalışanlar inanılmaz ilgiliydi hepsine çok teşekkür ederim kahve ikram ettiler ve hemen değişim yaptılar kesinlikle çok ilgililer güleryüzlü ve güvenilirler tavsiye ederim
Diğer servislere hiç benzemeyen çok güleryüzlü ve yardımsever çalışanları var. Garantisi bitmesine birkaç ay kalan bir oyuncu klavyem vardı, 1 iş gününde problemimi çözdüler. İlgilerinden ötürü tekrar teşekkür ederim. Çok iyi bir müşteri deneyimi sundular.
İlgili ve alakalı bir şirket. Kendilerinden Corsair 5000D Cam Panel siparişi verdim ve hiçbir sıkıntı çıkarmadan fazlasıyla yardımcı oldular. Mail olsun sipariş olsun gerçekten yardımcı oldular. Teşekkür ederim herkese. Metin bey ve Hakan beye ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.
Yaklaşık 1 sene kullandığım G213 klavyenin tuşları bozuldu ve garanti kapsamında yenisi ile değişti.Bozulan üründe yaşadığım memnuniyetsizliği Penta Teknoloji unutturdu diyebilirim.Ürününün arkasında durdukları ve çözüm odaklı yaklaştıkları için çalışanlarına teşekkür ederim.
Bozulan tuf gaming h3 kulaklığımla murat bey çok ilgilendi ve iadesini yaptı çok iyi bir insan gerçekten çok ilgiliydi murat bey gibi iyi insanların olması çok mutluluk veriyor gerçekten çok teşekkürler murat bey
📍 Şerifali, Beyit Sk. No:18/11, 34775 Ümraniye/İstanbul
💬 Sektördeki önemli entegratör firmalardan. Dürüst ve planlı şekilde büyük işler çıkartıyorlar. Bravo
Ümraniye En İyi İş merkezi Listesi Ümraniye En İyi Distribütör Listesi
📍 Barbaros Mah. Mor Sumbul Sok. No:7/3F 27-51 Nidakule, Istanbul, 34746/İstanbul
💬 telefonda arayanları bir dövmedikleri kaldı. böyle kurumsal bir firma olamaz. Amerikalılar duysa hepsini işten çıkarır herhalde. Telefonda konuştuğum kişi Giz.....