Samsung Genel Müdürlük

Samsung Genel Müdürlük

Samsung Genel Müdürlük, Kurumsal ofis, Distribütör olarak Defterdar, Otakçılar Cd. No:78, 34055 Eyüpsultan/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Samsung Genel Müdürlük 100 yorum ve 1.17 puanlamaya sahip.
Adres: Defterdar, Otakçılar Cd. No:78, 34055 Eyüpsultan/İstanbul
Telefon numarası: +902124670600
Kategoriler: Kurumsal ofis Distribütör
Çalışma saatleri: Pazartesi 08:00–17:00,
Salı 08:00–17:00,
Çarşamba 08:00–17:00,
Perşembe 08:00–17:00,
Cuma 08:00–17:00,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Samsung Genel Müdürlük Yorumları

A
1/5

Ben geçenseneden komşu bayi Hakan Altun’dan Döşemealtı şubesinden iki tane dokuz binlik Kilima aldım birtanesi montajdan bir saat sonra arıza verdi servise bildirdim servis geldi söküp götürdüler ve aylarca bekledim daha sonra klimayı montaja geldiler ama bu seferde benim dükkandan aldığım deyimde başka bir model göndermişler ve bununla şikayetiniz giderilmiş diye kayıt etmişler oysa bu benim beğenip isteyerek aldığım ürün deyil ve bana bunu sen kabul edeceksin diyorlar oysa ben görerek aldığım kilimanın aynısını istiyorum zorla onların dediğini istemiyorum Türkiye ve ya uluslar arası bütün dünyadaki şikayet mercilerine baş vuracağım

A
1/5

Merhabalar arızalı olan çamaşır makinası için 01.07 2024 tarihinde servis verilmiş ve kart arızası olduğu tespit edilmiş ancak bu süreçte herhangi bir gelişme olmamıştır markaya güvenerek almış olduğumuz çamaşır makinasının tamir süreci bu kadar sürememesi gerekiyor. Yaz ayının sıcak geçmesi ve sürekli kıyafet değişimi çamaşır makinasına olan ihtiyacımızı artırması sonucu mağduruyet yaşamaktayız. Bu sorunun bir an önce cözülmesini talep ederim. Aksi durumda samsung markası telefon dahil olmak üzere hiç bir ürününü kendim almayacağım gibi başka birinde tavsiye etmiyeceğimi bilmenizi isterim. Murat Çamaşır makinası modeli: WF6500K arızalı kart : DC92-01803M

N
1/5

The frame 55 tv aldık kumandasının güneş ışığı ile çalışıyor veya type c sarj aleti ile. 16. Günde kumanda komple gitti asla algılamıyor. Uzaktan iletişim ile yapmaya çalıştılar olmadı, kullanıcı hatası olmadığı için yeni kumandayı 3 iş gününde göndereceklerini belirttiler 20 gün oldu defalarca aramamıza rağmen her defasında talep alınıyor fakat sonuç yok. 16. Günden beri tablo niyetine kullanıyoruz tvyi. Ve bir çözüm bulamıyorlar. Pişmanlık sebebi

K
1/5

Arızalı ürünün arkasında durmayan Bir şirket. Garanti kapsamında onarmadiklari kombi buzdolabınin sebzelige kaçırdığı defrost suyunu her hafta yıllardır temizlemekten bıktım. Eşime kalsa hemen yenisini alacak bu mümkün mü! Tabiki mümkün değil. Üretim ve dizayn hatası besbelli . Aldığım günden beri defrost suyunu sebzelige kaçırıyor. İlk zamanlar daha azdı tabii yıllar içinde arttı. Kocaeli İzmit servis elemanlarından suçu var tabii.Geldiler gittiler servis fişi bırakmamışlar.servis fişlerine başka arızalar yazmışlar biz farkettigimizde yani tüketici mahkemesine gittiğimizde elimizden dört adet defrost suyu sızdırma arızası fişi biraz edemedik. Genel müdürlükleri görüşmelerimiz önce olumlu giderken sonradan vazgeçtiler servisin ücretli onarım deneyecegini bildirdiler kabul etmedik. Yani eşim yenisini istemesin diye her hafta sebzelikteki suyu temizliyorum. Bir çay bardağı su çıkıyor bir sebzelikten .Ne servisine güvenin ne de Samsung a

A
1/5

1 yıldız bile fazla ama.. Henüz 1 yıldır kullandığım Samsung galaxy flip Z 4 model telefonumun ekranı, kullandığım esnada, bir anda karardı ve kapandı. - Hiçbir sebep de (darbe, düşme, su teması vs.) yokken! Müşteri temsilcileriyle devamlı görüşmem gerekti. Arıza sonrasında ilk aradığımda görüştüğüm müşteri temsilcisi kargonun servise teslimatı sonrası1 iş günü içinde arıza tespiti yapılacağını ve sürecin ilerleyeceğini söylemişti. Onarım istemediğimi değişim istediğimi söylediğimde de kargoya telefonun kutusuna not yazarak belirtmem gerektiğini söylemişti yine aynı yetkili. 27 haziran perşembe saat 9 sularında yurtiçi kargonun BDH Maltepe Yetkili Servisine teslim ettiği telefonumun servise giriş kaydını ancak 3 temmuzda yapabildiler! Ve kayıt - sonunda - açıldıktan sonra yine aynı gün içinde beni arayarak telefonumun değişim kriterine uygun olmadığını belirttiler, ne güzel hemen de uygun görmüş(!) çok kıymetli servis çalışanlar!!! Tabi servis kaydı açılana kadar Samsung müşteri hizmetleri ile sayısız görüşme yaptım ve hiçbiri de işe yaramadı. Herkes ezbere aynı şeyleri tekrarlayarak farklı bitime yönlendiriyor. Daha arızayı tespit etmeden tamir onayı istiyorlar, tamiri kabul etmediğimi samsunga ve teknik servise de not yazarak defalarca belirtmeme rağmen.. Peki bari arıza neymiş önce onu söyleyin de bileyim deyince; "tamire onay vermezseniz sebebi söylemeyiz" dediler. ŞAKA GİBİ! Böyle kurumsal fitmaya böyle ciddiyetsizlik hiç uymuyor. Ve bozuk telefonumu yine bozuk olarak aynı şekilde gerisin geriye tarafıma gönderdiler. Yıllardır çeşitli ürünlerini kullandığım Samsung ve yetkili servisi pişmanlıktır artık anlamış oldum.. Bir daha yanlarından geçmem. Yasal haklarımı kullanacağım sonuna kadar, bu şekilde kapanmayacak.

I
1/5

Gövde hatası veren buzdolabımı ücretli değişim karşılığında değişime onay vermemiz halimde 2 haftadır bilinmeyen bir süreç hakkında bilgi vermeden bizi mağdur ediyorlar evde iki bebeğim var üstelik ücreti öderken çok ilgililerdi özellikle çözüm ekibinde Pelin isimli çalışanları sonrası yok telefonlar yüzümüze kapatılıyor zahmet edip dönüş bile yapmıyor bu konuyu ilgili bütün şikayet kurumlarına sayfalarına taşıyacağım hizmet memnuniyet sıfır bir vizyonlu firma!

M
1/5

Kesinlikle Samsung tan bir şey alamayin klima aldım iki acemi adam gönderdiler apartmannin yamgur tahliye borusunu patlatlar 8 gündür müşterilerini arıyorum çözüm yok

S
1/5

Bdh bilişim gibi amatör bir şirket ile çalışacak kadar basit bir şirket misiniz ? Yoksa türkiyeyi mi değersiz görüyorsunuz ? Bdh çağrı merkezinde çalışan mehtap hanım bu kadar işten anlamayan bir insan görmedim resmen koltuk işgalinin vücut bulmuş hali yazıklar olsun Ben de samsung şirketini bir şey sanardım türkiye ayağı gerçekten çöp.

A
1/5

2 yıl önce çamaşır makinesi aldım şuan garantisi bile bitmedi 4 Cu kesdir servis geliyor hiç herseferinde biryeri değişti hala arıza veriyor ve tekrar deterjan gözü değişecek Samsung çok iyi bir marka diye aldım ama yazıklar olsun sakın almayın Arkasında durmuyorlar

H
1/5

Samsung gibi lakayıt müşterisini enayi yerine koyan bir firma daha yoktur.Klimayı yeni aldım halde 2 çivisi eksik çıktı kolisinden servis 300 lira para istedi vermeyince çekip gitti kimseye tavsiye etmiyorum

A
1/5

28.04.2023 tarihinde Pendik Vatan Bilgisayar mağazasından almış olduğumuz Samsung qe 55S95B 55inc Smart Oled TV nin yanında kahve makinesi hediyesi olduğu söylendi. Servis kurulumundan sonra 30 gün içinde Delonghi marka kahve makinesinin gönderimi sağlanacak dendi. Yoksa LG Marka televizyonu alacaktım. Samsung WhatsApp destek hattından sorduğumda ise 60 gün olduğunu biraz daha beklemem gerektiği söylendi. Ancak daha sonrada gelmeyince bu sefer başvuruyu sizin yapmanız gerekiyordu üzgünüz yardımcı olamayız dendi. Şimdi soruyorum bu hediyeyi servis için gelenler kendilerine mi alıyor yoksa tamamen kandırma politkası mı uygulanıyor?

K
1/5

tv aldım 2 aydır ne hediye kartım geldi ne de 3000 liram yüklendi...100.000 tl lik tv ye palavradan hediye kart denmiş demek ki...Şikayetçiyim. LALE ÇALIKOĞLU

E
5/5

Merhabalar size ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım ben sakarya'dan bir alıcının hb telefonum ikinci haftasına gitmeden kapandı açamıyorum şarzım dolmuyor ne yapabilirim telefonu normal bir şekilde kulanıyotdum ben alıcının kardeşiyim lütfen yardım edin

V
1/5

Arkadaşlar 1 ay önce esme mağazasından 11 kg çamaşır makinesi aldım pişmanlık 22.000 TL verdim iç kazanı eski makine gibi ses yapıyor ve tanbur yamuk yumuk döndügünden kapaktan su damlatıyor ve sultangazi bölgesinden servis gönderdiler.arkadaşlar arıza kaydına geldi diye tirip ve tavırlar ve eşim videoları göstermek istemiş ama arkadaşlar izlemek zorunda değilim.bir tişört atarak bu makinede birşey yok demiş ve merdivenlerden ben bu araya yazıyorum birsıkıntıyok demiş 11 kg makineye 2 kg çamaşır atık bu şekilde olaz diyor servis çamaşırları düzgün dengeli koyundemiş 11 kg makineye 2 kg çamaşırın neyni düzgün koyalım ve genel merkez bu arkaşın yazdıgınq bakarak değişim yapmıyorlar sıfır makinenin kapağından su damlatırmı bu normal diyorlar beş para etmez kaliteli diye aldık kesinlikle tavsiye etmiyorum.almayı arkasında durmuyorlar tüketici hakem mahkemesi inşallah hakkımı arıyacaklar.KESİNLİKLE ALMAYIN 0533.127.98.73

M
1/5

Samsung marka buzdolabı ve bulaşık makinesi aldım sürekli bozuluyor tamire bir çok para verdim. En son buzdolabı bozuldu 4600 TL tamir ücreti verdim 15 gün sonra tekrar aynı arıza oldu. Arıza aynı olduğunu kabul etmediler bu sefer gövdede gaz kaçağı var tamir olmuyor değişim yapabiliriz yüzde elli fark ödemeniz lazım dediler. Markaya güvenmediğim halde yarı fiyatına alna hakkımızı kullanalım dedik ve 22500 TL peşin yatırdık. 7-10 günde gelir demişlerdi. Yine buna da inandık. Yazın sıcağında mağdur olduk dondurucudakiler çöp oldu. 2.5 ay oldu hala buzdolabı gelmedi. Paranızı verebiliriz dediler. Ama ben bu kadar çile çektim bundan sonra vaz geçmek istemiyorum. Stokta yok diyerek aylardır oyalıyorlar.Bize bunlar var depoda diyerek 2 ürün seçeneği sundular. Birini seçip parasını yatırdık aylar oldu stokta yok bahasineyle oyalıyorlar. Yıldım.

Y
1/5

Kuruluma gelen Kocaeli servisiniz 75 televizyonun kutusunda hasar olduğunu tespit Edip ama kargo şirketinin hasar tutacağını sorgulamadan televizyon kutusunu açmıştır tutanakta ise kutunun taşıma şirketi tarafından hasarlı olduğunu ama iade ve değişim istediğimi talep olarak yazmadığı için MediaMarkt iade ve değişim yapmamaktadır tutanağın tekrardan tutulmasını talep ettiğimde müşteri temsilcisi beni Kocaeli serviisi‘ne yönlendirip tekrardan evime gönderdi ama servis gelmeyi kabul etmeyip tutanağı değiştirmeyeceğini ifade etti Samsung servisinin açmaması gereken kutuyu tutanak olmadığı halde kaç olarak açtığını düşünüyorum bunla ilgili müşteri temsilcilerine kaç kere şikayetçi bulundum koskoca Samsun’da hiçbir yetkili yok hiç mi amir müdür yok bu ne ilgisiz alakasızlıksizin serviisi inizin yaptığı hata yüzünden bir aydır kırık televizyonla duruyorum ne iade edebiliyorum ne değiştir biliyorum böyle bir rezillik yok koskoca Samsung bir tane televizyonun kırık olduğu halde iadesinin olmaması için elinden geleni yapıyor

O
1/5

Samsung S20+ cihazıma gönderdikleri Eylül güncellemesi ile ekranda dikey yeşil çizgi şeklinde hasara sebep oldular. Müşteri hizmetleri yardımcı olmuyor, dalga geçer gibi %20 indirim teklif ettiler. Diğer ülkelerde bu sorunu yaşayanlara ücretsiz ekran değişimi yapılmış. Garantisi bittiğini söylüyorsaniz eğer garantisi biten cihaza güncelleme göndermeyin. Aynı mağduriyeti S7 edge, a52, S9 gibi popüler cihazlarda da yaptılar. A52'lerin anakarti kronik bozuk olduğu bilinen bir gerçek iken garantisi biten cihazdan para istiyorlar, S7 edge modeli ise sanki toplu olarak komut gönderilmiş gibi aynı hafta 2 cihazım da güncelleme sonrası bozuldu ve anakart değişimi yapıldı. Bu yönetim anlayışının olduğu bir şirketin ürünlerini tercih etmenizi tavsiye etmiyorum. Buradaki yorumlardan da anlarsınız, cevap dahi vermemişler.

F
1/5

Adana’da M1 AVM Samsung mağazasından RB50RS334WW, Alttan Donduruculu 520 Litre Buzdolabı satın aldım. Buzdolabı kurulumuna Samsung yetkili servisi gelip kapalı kutuyu açtığında buzdolabının sağ yan tarafında ezik bulunduğu fark edildi. İlgili teknisyen arkadaşımız konuyu bağlı olduğu birime bildirdi. Bu konuyla ilgili bende 444 77 11 no lu çağrı merkezini arayarak şahsen bildirimde bulundum. İlgili çağrı merkezini defalarca arayarak mağduriyetimin giderilmesi için gerekli adımların atılmasını beklediğimi belirttim. Daha sonra tarafıma ulaşılarak ürünün değişiminin yapılmasına karar verildiğini talebimin kabul olduğunu söylediler. Ancak elimizde buzdolabı yok stoklarımızda mevcut değil ve ne zaman geleceğini bilmiyoruz diye dönüş aldım. Daha sonra kullanabilirsiniz buzdolabını değişim hakkınız mevcut daha sonra değiştiririz dediler Buzdolabını fişe taktım ancak buzdolabı çalışmıyor hem bozuk hem defolu buzdolabı verdiler bana Düğünüme 1 hafta kaldı ve çeyiz için sorun çıkmayacağına güvenerek tercihimi Samsung markasından yana kullandım ama bu sıcak günlerde yeni evlenen birine yapılan bu ilgisizlik karşısında gerçekten çok üzgünüm ve mağdurum Samsung pişmanlıktır

S
1/5

Samsung gibi lakayıt müşterisini enayi yerine koyan bir firma daha yoktur. 1.5 aydır kampanyalı ürün hediyemizle alakalı bir sonuç alamadık. Üzerine birde Hanıma aldığım yeni Samsung tlf arıza yaptı oda gitti servise ondan da haber yok. Müşteri hizmetleri sürekli biraz bekliyeceksiniz sizi genel müdürlüğümüz bilgilendirme maili yada SMS atacak demekten başka bir işe yaramıyor. Bosch dururken gidip sizden alışveriş yapanda kabahat.

C
1/5

Kasım ayında Çekmeköy yetkili servislerine ekran arka ışığı düzgün yanmayan arızalı bir monitör götürdüm, garanti kapsamında yeni parça taktıklarını söylediler. Ekranı teslim aldıktan 20 gün sonra ekranda dikey çizgi çıktı, bu süre zarfı içerisinde garantisi de bitti. Yeni parça olmadığından şüphelendiğim için, monitörün arka kapağını açtım ve tamirli bir ekran paneli takıldığını tespit ettim. İtiraz ettim ve bana yetkisiz müdahale ettiğimi söylediler, böylelikle mağdur edildim. Cabası çözüm ekibi 10 gün beni oyalayıp bekletti. Satış sonrası yönetmeliklerini düzgün uygulamıyorlar. " sıfır takılan parça üzerinde ne hikmetse flux ve fırça izi var görselde paylaşıyorum."

E
1/5

1 yıldız verdim ama onuda haketmiyor. Müşteri odaklı bir firma değil. Ücretsiz TRT Tabii uygulamasını izleyemiyorum sebebini sordum. Sizin tv modeli 2018 TRT 2019 ve üzeri modellerde izlennesine izin veriyor yalanına sığındılar. TRT ye tv model detayları ile birlikte sorunumu ve Samsung saçma gerekçesini söylediğinde bana TRT Tabii uygulamasını tv imde izleyebileceğimi ancak Samsung apps giriş ayarlarında ülke olarak Türkiye seçeneği seçilmesi gerektiğini söyledi Ama Samsung başından attı yeni tv al demeye getirdi siz siz olun sakın böyle müşterilerine aaygısısızlık yapan firmalardan uzak durun

E
2/5

Ağustos 12 2023 de sıfır paketli ankastre set ocağimin kurulumunu servis bizzat yaptı ürün fabrika çıkışlı arızalı olduğu için düğmelerden gaz kaçagından tutustu tekrar servis gelip aldi fabrika çıkışlı arızalı diye değişişim denildi 1 aydır mağdurum üstüne tekrar aranıyorum stokda ürünümüz yok isterseniz para iadesi yapabiliriz ki aldigim fiyatla şuanki fiyat arasinda 2500 tl fark var bide dedikleri eylül 24 stoğa gircek oda kesin degil ordan servise verilcek ilçedeyim servis cumartesi geliyo resmi haklarıma başvuracağima söyledim Kullandıgım tüm eşyalarım daha 3 4 aylık samsung kalitesine güvenerek aldıgım ürünlerdi böyle bi mağduriyet görmedim dahada netleşmedi biz teklifleri kabul etmedik bir ust kurul dönüş yapacakmis bize mağdur benim hakli cıkmaya çakişiyolar alırken düşünün 2 ci gaz kaçağinda evde yoktum uykuda falan olsaydık kesin zehirlenirdik .

L
1/5

Müşteri hizmetleri personeli, duymak istediğiniz cümleleri söyleyip, taleplerinizi yerine getirmeden kapatıyor. Çözüm ekibine aktarılan şikayet kayıtlarınız için, çözüm ekipleri aramıyor yada çaldırıp kapatıyor. Yetkili servisleri dolandırıcılık yapıyor. Fazla paralar istiyor ve eğer çömezseniz mutlaka kandırılıyorsunuz. üstelik maduriyetinizi iletebileceğiniz hiçbir yer yok. genel müdürlük telefonunu aradığınızda ise santralleri 2-3 kere çalıp kapanıyor. Bu yorumu sinirlendiğim için yazmıyorum, 17 gündür boğuşuyorum ben, nasıl bir marka olduğunu artık iliklerime kadar öğrenmiş durumdayım. Paranızla rezil olmayın diye yazıyorum, Samsung Türkiye den uzak durun.

K
1/5

20 gün önce Eskişehir media markttan almış olduğum samsung ürününüz kurulum yapıldı çalışıyor gibi gözüktü fakat hiç sogutmadi,servis geldi ve ürünün bozuk olduğu ve değişim talebinde bulundu. Sizden haber 10 günde geldi ve bütün ürünlerim çöp oldu dolap çalışmadığı icin. Yeni ürün bu sabah geldi kolili bir şekilde koli açıldığında ürün taşımadan dolayı sol tarafı göçmüş. Tekrar geri gönderdim ürünü. Bir daha kesinlikle samsung marka hiç bir ürün alinmayacagini anladım.Benim sorumnuma bir an önce çözüm bulunsun artık sizden ürün istemiyorum benim paramı iadesini istiyorum .Her yere şikayet edeceğim sizi.

A
1/5

24 aralık 2023 aldıgımız tv 8 01 2024 ve teslimat yeni yapılıyor ve servis hergün arıyor ürün olmadıgı için kuramadı ve ürün geldi şimdide servis gelmiyor yani samsung satış bayisi hizmetler ve müşleri ilişkisi sıfır satıncayakadar herşey çokgüzel satış bittimi kimse ilgilen miyor yani 000000000

K
1/5

Aylar önce televizyon aldık hediyesi olan kahve makinası kırık geldi aylardır yenisini yollamıyorlar. Her gün telefon ediyorum genel merkez dönmüyor diyorlar. En büyük hatam sizin gibi bir firmadan ürün almak asla ama asla Samsung almayın pişmanlıktır.

H
1/5

15 Eylül 2023 tarihinde çağrı merkezi üzerinden arıza kaydı oluşturdum. Servis yetkilisi çamaşır makinasının su giriş ventilinin arızalı boğaz lastiğinin yırtık olduğunu tespit etti. Bende Eco bunble özelliğinin uzun zamandır çalışmadığını fiyatı hakkında bilgisine danıştım. Pompanın fiyatı hakkında bilgisi olmadığını fişe yazarak servisten öğrenebileceğinizi söyledi. Servis aradı 3 parçanın değişim maliyetinin 4500 lira olduğunu bunun dışında iki parçanın değiştirelemeyeceğini çözüm merkezini aramamız gerektiğini iletti. Bende ihtiyacımız 2 parça 3. Parçanın sadece fiyatını öğrenmek istediğimi söylesemde konuşmayı sonlandırdık. Çözüm merkezinden Kaan Beyde dün servisle görüştüğünü 2 parçanın değişeceğini söylese de bugün tekrardan aradı ve 3 parça değişecek servis öyle istiyor diyerek mağduriyetimizi ikiye katladı. Fiyat bilgisi almak için servis fişine yazdırdığımız parçayı değiştirmeyi dayatmak olacak iş değil. Yıllardır çalışmadığının eksikliğini hissetmediğimiz parçanın değişimesine zorlanmak müşteriyi mağdur etmektir.

W
1/5

Samsung tan yeni bulaşık makinesi aldım yaklaşık 6 ay bile kullanmadan 4/c hatası ve paslanmaz görülmeye başlandı. Ürün değişim yapılacak olmasına rağmen ne bir geri dönüş yapıldı ne de başka bir şey üstelik 3 aydır oyalanıyoruz. Samsung un bu kadar illet ve rezil bir firma olduğunu bilseydim reyonlarından bile uzak dururdum. Kullanmayın kullandırtmayın.

Y
1/5

20 günlük telefonum arıza yaptıktan sonra. Telefonumda değişenler mikrofon hoparlör. Şarj girişi. Kamera ve ekran. Ama ben sadece. Mikrofondan ses gelmiyor diye gönderdim servise. Serviste bunları değiştirmiş. Daha sonra Samsung yetkili merkezini aradım Çağrı merkezini. Değişim istediğim ilettim. Fakat değişimi kabul etmediklerini daha sonra bana 10 gün sonra bildirdiler. 10 gün boyunca da Kimse arayıp sormadı. İletişim konusunda maalesef sınıfta kaldılar. 20 günlük telefonda WhatsApp ve Instagram uygulamaları ses gitmiyor diye. Problem vardı. 35 gün sonunda da telefona uygulama geldikten sonra. Telefonum tamamen of duruma düştü. 35 günlük telefonumu. Yukarıda yazdığım. Kamera ekran mikrofon. Hoparlör ve şarj girişi. Değişeceklerine sıfır telefon bana vermediler. Buradan herkese yazıyorum ve sesleniyorum. Samsung servis ve müşteri hizmetleri. Çözüm Merkezi dahil. Kimse yardımcı olmuyor. Hiç kimse empati yapıp kendini. Bizim yerimize koymuyor. Sonuçta hepimiz tüketiciyiz. Sıfır aldığım telefonda. 35 gün sonunda. Batarya hariç. Kafa hariç her şeyi değişmesine rağmen telefonumu sıfır ile değişimini kabul etmediler. Asla ve asla Hayatımda ilk defa bir Samsung. Cep telefonu aldım. Bir daha da asla almam ve kimseyle kesinlikle önermiyorum.

B
1/5

Carrefoursa Samsung Galaxy A13 marka telefon aldık.Ürünü eve getirdik ve açtık iç camının kırık olduğunu fark ettik .Şarj ederken de sorun yaşattı hemen aldığımız yere götürdük .”iç cam ya bataryanın şişmesinden Ya da çok ısınmasından kırılır” bunun bilinmesine rağmen düşürmüşsünüz muamelesi yapıp ürünün arkasında durmadılar ,almadılar değiştirmediler ve servise dahil göndermediler.Ürünü kendileri her aşamada düşürmüş olabilir ki biz düşürsek üzerinde çizik ezik olur o da yok..Geri dönüş bile yapmıyorlar .Sanırım çalışanlarına bu şekilde öğretiyorlar ve insanları yolunacak kaz olarak görüyorlar .Yalandan servise gönderip kagıt alın diyorlar servislerle de anlaşmışlar onlar vermiyor . Nitekim kullanılamayan bir telefon ve mağdur olduk .Bu markanın hiç bir ürününü tavsiye etmediğim gibi , özellikle CarrefourSa ‘lardan almayın.Hakkımız yendiği için kendilerini de şikayette bulunduk . Samsung kendini bu kadar rezil ettiği için gerçekten çok şaşırdım .Biraz daha para verip bundan sonra Apple alacağım . Dediğim gibi kesinlikle tavsiye etmiyorum alırsanız arkanızda kimsenin durmayacağını da biliniz.Zaten bütün olumsuz yorumlardan da belli .

I
1/5

Samsung TV aldım 25. Ayda yani garanti bittikten sonra yavaş yavaş ekran soldan sağa doğru kararmaya başladı. Teknik servis çağırdı eve geldi TV baktı ekran LED. Arızası dedi 1400 TL masrafı var, 100 tl teknik servis parası ödedik. Yani ben zaten bu TV taksit le zor alabildim. 2 yıl bittikten sonra 1400 TL arıza vermesi normal mi. Yazık 2 yıllık bir TV mi yaptınız. Bu konuda yardımcı olmanızı istiyorum

S
1/5

Gelibolu uğur elektronik servis ücreti icin 900 tl istediler . İNSAF...

C
1/5

Müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek, konuyla ilgili geri dönüş almak 2 ayımı aldı, sonra neden bize düşük puan verdiniz diye arıyorlar. İsminiz arama listesinde görülüyor deyince, sorunumla ilgili geri dönecekler zannettim, ben kendim aradığımda dosyayı kapattıklarını söylediler. Kendi kendilerine benim alehime konuyu kapatmışlar. Nisan ayı kart kampanyası diye 2500 liralık çeki vermediler. Siz siz olun Samsung kampanyalarına çok dikkat edin, çok iyi takip edin çünkü satarken her şey çok iyi, sonrasında hep kapı duvar! İlk kez büyük bir alışveriş yapmıştım, bir daha mağazayı gördüğüm yerde kafamı çeviriyorum en ufak bir ürün bile almam, Samsung deneyimi çok çok kötü!

S
1/5

Arızalı ürünü değiştirmiyorlar uzattıkca uzatıyorlar ve kimsenin birbirinden haberi yok ben böyle bir şey görmedim!!! Samsung gerçekten benim içinde bitmiştirki evimde bütün tv leri lg den samsung a çevirdim.Çok pişmanım.

M
1/5

Sakın ama sakın bu şubelerden ürün almayın insanları kandırmakdan başka birşey yapmıyorlar 9 gün önce wacht 6 saat ürün için ödeme yaptım ve 1 2 gün içerisinde geleceğini söylediler 1 hafta sonra istediğiniz ürün ( beyaz) yok siyah renk verelim diye cevap verdiler her mail atmamda merkeziniz ile görüşmek istiyorum bana iletişim bilgilerini verin dedigimde merkezin iletişim bilgilerinin bilmedigi söylediler Samsung a şikayet ettim onlardan da bincevap alamadım bir daha kesinlikle Samsung ürün almayacağım lanet olsun

M
1/5

Camasir makinesi aldim, kurulumunu yapmaya gelmediler. her gun 09:00-13:00 arasi aramayin gelmeyin dememe ragmen hergun o saatlerde aradilar. Sonuc: garantisiz bir urunum oldu, musteri hizmetleri sadece yalan soylemek ile yogunlar. Mahkemelik olursunuz arkadaslar uzak durun bu markadan. Iyiki ilk etapta sadece camasir makinesi aldim, yoksa butun urunler çöp olucakti.

S
1/5

Samsung çamaşır makinem 3 yıl garanti süresi bitince arıza verdi teknik ekibi çağırdık daha hiçbir şey yapmadan 150 TL aldı kazan değişmesi lazım dedi 650 de onun için aldı daha üstünden bir sene geçmeden tekrar arıza verdi bu sefer yine teknik ekip sadece uzaktan bakıp gitti 200 TL aldı ertesi günü Samsung tarafından 3500 TL karşılığında motoru ve anakartı değişecek denildi. Makineyi alırken 10 yıl motor garantisi veriyorlar alama bir sene içinde tamir için istedikleri para neredeyse bir makine parası bununla ilgili gerekli yasal işlemleri başlatacağım buradan yeni beyaz eşya alacaklar bizim gibi mağdur olmasın diye yazıyorum kesinlikle Samsung markasından beyaz eşya almayın parasını çöpe atmış olursunuz. Sattığı makinenin arkasında durmayan tamir için fahiş fiyatlar isteyen bir marka

A
1/5

Kesinlikle Samsung almayın müşteri hizmetleri berbat teknik destek berbat telefonuma guncellestirme geldi güncelleştirmeden sonra birdaha açılmadı hiçbir destek alamadım

A
1/5

Hayatımda gördüğüm hem kötü firma..1 haftadır randevu almaya çalışıyoruz. Klima tamiri için. Müşteri hizmetleri elinden birşey gelmiyor. İstanbul fatih Samsung teknik servis gelmedi aramadı. Kimseye önermiyorum. Rezalet firma rezalet

M
1/5

Kesinlikle uzak durun. Kampanya vaadiyle TV satip daha sonra her sey uygun olmasina ragmen tek ezberledikleri cumle ile insanlari kampanyadan yararlandirmayip, magdur ediyorlar. Resmen dolandiricilik. Samsung urunlerinden uzak durun, kimseye de aldirmayin. Musteri memnuniyeti umurlarinda degil.

I
1/5

Samsung Buzdalabı kapak rafı tüm servisleri aradım bulamadım genel merkezi aradım onlar bile işimi göremedi ler bundan sonra Samsung benim için bitmiştir kimseye de tavsiye etmiyorum etmiycemde

T
1/5

Rezalet bir servis ağı ve kendi içinde dahi iletişim sorununu aşamamış, müşteri memnuniyetsizliğini misyon edinmiş marka. Asla çözüm bulamama üzerine kurulu boş diyaloglar.

B
1/5

Aldığınız Samsung buzdolabında eğer bir arıza ile karşılaşırsanız paranızla rezil olursunuz. Satış sonrası hizmetleri bir rezalet. Garanti dahilindeki parçaları 30 günde ancak temin ediyorlar.Parçanın ne zaman geleceğini önceden de söylemiyorlar. Parça değişimi ile arızada gitmedi, 2 aydır defalarca gelmelerine rağmen buzdolabını daha da bozdular. Buzdolabının fişini çekin , yarın tespite geleceğiz deyip ertesi gün bırakın gelmeyi telefonu dahi açmıyorlar. Çözüm merkezi ise anca not alıp alıp duruyor. Kanun gereği, yasal süreç içinde arıza giderilmediği ve net bilgi verilmediği için değişim talep ettik, yasa/kanun tanımaksızın "biz böyle bir uygulama yapmıyoruz" diyorlar.Sizi mağdur etmekten başka birşey yapmayıp, umursamıyor bile. Hayatımda bu kadar rezil bir hizmet anlayışı görmedim. Paranızla rezil olmak isterseniz, avukatla/mahkemelerle uğraşmak isterseniz tereddütsüz Samsung dan buzdolabı alabilirsiniz.

H
1/5

İnternet üzerinden Samsung marka ankastre mikrodalga fırın aldım. Bir hafta önce servisi arayip kurulum icin kayit oluşturdum. Çalıştığımı ve gelmeden önce aramalarıni istememe rağmen iki defadir aramadan geldiler ve evde olmadığımiz için tekrar kayıt oluşturmamı istediler Bir haftadır bekliyorum . Hala kurulum yapilmadi . Samsung servisi nin daha profesyonel çalışmasını beklerdim.

E
1/5

Samsung tarafından dolandirilmaktan çok zor kurtulduk. Samsung bayisinden aldığım telefonun kasası kısmen açık ve içten dişa doğru çıkıntılı şeklinde hatalı çıktı. Aynı gün hemen bayiye iade için gittim. Bayi servise yönlendirdi. Servis bir kaç gün sonra döndü. Telefonun daha önce aktive edildiği bu nedenle iade edilemeyeceğini bildirdi. Yani 1 günlük telefonun yaklaşık bir yıl önce açıldığını belirtti. Tekrar bayiye gittim. Bayi yetkilerinin olmadığını genel merkeze bildirdiklerini beklemem gerektiğini söyledi. Kendim de genel merkezi kaç kez aradım. Kaç kişiye yonlendirildigimi hatırlamıyorum bile. Uzun uğraş sonucu ancak değiştirebildim telefonu. Çok bariz hatalı ürünü bile iade etmek için kanser oluyorsun. Bravo samsung...

D
1/5

Türkiye'deki satış sonrası hizmet sağlayamayan en kötü firma , kesinlikle defalarca arayın , takip edin hiç bir mesafe kat etmek mümkün değil. Sözde bu kadar büyük ama bir o kadar da Aciz bir firma görmedim hem dünyanın teknik hizmet parasını alıyorsunuz , hemde sözde tamir edilen cihaz 10 gün sonra tekrar aynı arızayı veriyor. Yazık gerçekten YAZIK.

F
1/5

Merhabalar Samsung telefonlar ile ilgili bir sorun var. Note 10 Plus ım var yaklaşık 1,5 ay önce beni arayanlar ulaşamadıkları gibi sorunlar duymaya başladım ve telefonumu takip ettim ve ara sıra başka numaralardan arama yaptım gerçekten de ara sıra sorun vardı. İzmir Çankaya Samsung Yetkili Servisine gittim ve sorunumu anlatırken hemen cevap vermeye başladılar S10- Note10 telefonlarda son güncelleme ile Turkcell altyapısını kullanan ve sadece İzmir de yaşayanlarda 4,5 G de iken kendiliğinden ekranda şebeke var gibi görülüp çekmeme sorunu var dendi H+ ya alırsanız sorununuz azalacaktır ifadesi kullanıldı. Duyunca şok oldum. Telefonu 11.399 tl ye telefonun performansı için aldığımı söylediğimde konu üzerinde çalışıldığını kısa bir süre içinde türkcell ve samsung sorunu düzelteceğini söylediler. Telefonumu istersem servise bırakıp bana yedek telefon verebileceklerini ve güncelleme gelince güncelleyip tekrar iade edileceğini söylediler tam 1 ay oldu hala güncelleme yok ve ben düşük internet gücü ile kullanıp sinirlerimi germeye devam ediyorum.

M
1/5

Samsung benim için bitmiştir. İnsanın aklıyla alay geçiyorlar samsung j7 prime telefonu bataryası yuzde elli iken kapanıyor diye servise gönderdim servis sorunu çözmeden yapıldı diye geri gönderdi. Sorunun devam ettiğini söyleyerek tekrar servise gönderdiğimde anakarta su girmiş 890 tl garanti kapsamında değil dediler. Telefon suya hiç değmedi diyorum biz ne dersek o diyorlar. İlk gönderdiğimde niye tespit etmediniz sorun çözüldü onarıldı diye telefonu gönderdiniz diyorum cevap veremiyorlar. Kendileri ile çelişen firma. Uzak durun arızayı yapmamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Para ödetmek için bedava yapmamak için yalan alakasız arıza uydurarak odetme çıkarıyorlar.

1/5

06.11.2017 tarihinde samsung online shoptan samsung gear s3 frontier aldik ve müsteri temsilcisi ile de gorustuk 3 ila 5 gün icinde adresinizde olur denildi bizde o tarihte ankarada olacağımız için ankara adresini verdik 1 hafta geçti haber yok İstanbula dönecegimiz icin aradık ürün stokta yok denildi adres değişikliği istedik ve İstanbul adresimizi sisteme kaydettirdik tama denildiği halde urun 3 gün sonra ankara adresine gitti yine muşteri hizmetleri ile gorüstuk ankaradan depoya göndersinler size yeniden Istanbul adresine gönderelim denildi onuda yaptık aradan 3hafta gecti yine ses yok bu arada defalarca aradik en son urun kargoda denildi bir hafta da boyle oyalandık ürün hala yok en son 01.12.17 de aradılar 24.11.17 de yanlıslik olmuş urunu iade almışız paranızı kredi kartinıza iade etmisiz denildi bizde kredi karti olduğu icin iadeyi farketmedik ürun bekliyoruz ve bize yalanda söyleyip ürün kargoda diyorlar. Yanlıslik bizden olmus ilgilenip size yeniden gonderelim denildi Bugün 05.12.17 hala.bu konuyla ilgili dönüs yok. Bu arada bu ürunü samsungun yıldönümü dolayisıyla indirimli almıstık oda iptal yardımcı olacaklar mı ne olacak belli degil samsung arvato bizimle ilgilenen müşteri temsilcileri ve sorumlular yazık size kazandığınız parayi haketmiyorsunuz

H
2/5

Samsung ürünlerinde telefondan başkası şu an için alınmaz, satış sonrası müşteri memnuniyeti, müşterinin önerisi, çözüm odaklı değiller. Belki bir üst düzey yetkili ile görüşür sorunu ve çözümünü görüşürüz dedim ama malesef kapıdan içeri bile alınmadım, telefon numaramı aldılar ve ben kapıdan çıkar çıkmaz müşteri hizmetlerine beni arattılar. A+++ sınıfı bir çamaşır makinası alıyorsunuz ve olmaması gereken bir durumu anlatıyorsunuz, aldığınız cevap: "Beyefendi böyle bir özellik yok" yani beyaz eşyada daha çoook yol kat etmeleri gerek..

S
1/5

Samsung çamaşır makinam bozuldu servis tamire geldi defalarca baktilar hiç bir șey bulamadilar makinem çalıșmadı iki bucuk ay çamașır makinesiz kaldim helede böylebir pandemi doneminde. halende makinam yok en son değişm talebinde bulundular Kabul ettik. Benim çamașır makinam 12kg genel merkezden aradilar elimizde 12kg lık makina yok size 16kg göndereceğiz dediler bizde boyutunu bilmediğimiz ve uzun süre çamaşır makinesiz kaldığım için mecburen Kabul ettim ama gelen çamaşır makinesi dev boyda sanayi tipi çamaşır haneler için uygundu biz tabi bilemedik samsung markasinin bize böyle iki yüzlülük yapacağını ev için çamaşırhane boyu göndereceğini eve getirdiler bayiden gelenler buraya sığmaz dedi hiç yukari bile çıkarmadilar geri götürdüler. Sonra merkezle konuștuk yukari çıkarılmadı buraya sığmaz diye tekrar dan genel merkez bayi ile görüşmüş bize tekrardan 16kg lık çamaşır makinasını yeniden gönderdi bu sefer bayi den gelenler yukari çıkardı ama giriş kapısında bırakıcağız içeri asla sığmaz buraya bırakır gideriz dediler bende dış kapıda duracak makinanın bana faydası olmaz alın teslim Alma formunu imza atmam dediler onlarda makinayi alip gittiler eski makinayida kapıda biraktilar. çamaşır makinası buna rağmen genel merkez bizi tekrardan arayıp ısrarla 16kg lık çamaşır makinesini göndermeye çalışıyor. Avukat tuttuk tüketici haklarına sikayet ettim tüm yasal yollara basvurduk. Evimde 4 parca samsung beyaz esya var birde plazma TV o kadar pismanin ki. Benim basima geldi sizlerinde basina gelmesin... KOSKOCA BIR PISMANLIKSIN SAMSUNG

V
1/5

Samsung ürünün arkasında durmuyor klima arızası servis ilgilenmiyor,bi kaç defa dışardan özel servise gaz bastırdım 4bin tl'ye mal oldu bana klima sorunum çözülmedi DIŞ ÜNİTE'de arıza var kesinlikle fakat servis ısrarla gaz basıp ücret alma peşinde garantili klimaya servis gelip servis ücreti isteyip ücretli işlem yapacağını bunun içinde 1600 TL ücret talep etti peki bana yapılan işlem için bir garanti veya evrak verecek misiniz netice para ödeyeceğim dedim hayır garanti veremiyorum, servis formu da veremiyorum yani demek istediğim bu düzende çalışan bir servise marka servisliği vermek kadar saçma bir iş olmaz Samsung alacak var ise almasın kesinlikle tavsiye etmiyorum şiddetle uzak durun marka kendi malının arkasında durmuyor sorun çözmüyor sorunum çözülmezse bütün sosyal medyaya video ile yayınlayacağım

O
1/5

21 Ağustos'ta Teknosa!dan UE50MU7000 serisi bir tv aldım. Servis kurulumu yapıldı. 10 gün sonra televizyonda donma, açıkken kendikendine kapanıp tekrar açılmalar, menülerde gezerken kilitlenmeler gibi arızalar meydena geldi. 9 Eylül'de servis geldi. TVnin anakartının fabrikasyon arızalı olduğunu, televizyonun değişmesi gerektiğini söyledi ve talebide bu şekilde oluşturduk. Yaklaşık 17 gün sonra Samsung tv değişim talebimizin red edildiği bildirdi. Servis 27 Eylülde bir daha geldi ve arızayı yine gideremedi. Yaklaşık 1,5 aydır televizyon izleyemiyoruz. Samsung tv aldığıma pişman oldum. Tv değişimi yapmak için insan bu kadar bekletilir mi. Çokmu zor televizyonu değiştirmek. Samsung genel merkezi sorunu çözemeyecekse Samsung Güney Kore Merkezine e-mail atalım, onlar belki çözer. Bu yapılanlar Samsung'a yakışmıyor. Bundan sonra Samsung alırken 10 defa düşünmek lazım.

H
1/5

Yaklaşık 2 hafta önce A7 2017 Samsung cihazımı garantiye gönderdim bugün tarafıma ücret konusunda SMS gönderildi ve 700 küsur TL ücret talep edildi. Eğer garantiden ücret talep edilecekse garantinin ne anlamı var. Şikayetime istinaden Samsung tarafından arandığımda telefonumun garantisinin bittiğini ve bundan kaynaklı ücret talep edildiğini söylediler. Mail olarak faturanın görselini tarafınıza gönderdiğim halde daha sonrasında da ekrandaki çatlaktan dolayı ücret ödemem gerektiği beyan edildi. Müşteri olarak 2 haftadan fazla mağduriyet yaşamaktayım. . Bu servisin fuzuli şekilde oyalama biçimidir. Samsung olarak bunu yakıştıramamakla beraber problemimin çözülmesini talep ettim ve hiçbir sonuç çıkmadı.

A
1/5

Nisan 2017 tarihinde bodrum yetkili bayiinden televizyon aldım. Ekim ayı gibi, sağ alt köşesinde siyah bir nokta belirdi. Bu nokta büyüdü ve dikey bir çizgiye dönüştü. Servis cagirdim gelen arkadaşlar sıvı girmiş olabileceğini söylediler...onlarada söyledim bu imkansız görüyorsunuz duvara montajli ve etrafında sıvı teması olacak bir şey yok dedim onlarda fotoğraf çekerek tespit ettiler zaten. 1 hafta sonra servisten telefon geldi ekranınız yanmış garanti kapsamında değiştireceğiz denildi ve 10 günün sonunda panel değiştirerek bana teslim edildi...yazin yoğun çalışmamdan dolayı çok az tv. Açtım. Şimdi mart ayında tv açıkken birden bire ses var görüntü gitti...servis cagirdim geldiler tv yi aldılar...tv tertemiz teslim ettim..hatta servis gelecek diye fiber bezi ile silip tekrar tozunu aldım...simdi servisin bana söylediği sıvı teması...bana ait olduğunu söyledikleri bir tv nın fotoğrafını çekip yollamışlar resmen ıslak bezle silinmiş bir ekran...garanti kapsamından çıkarmak için bukadar numara pes doğrusu...genel merkeze şikayet ettim 1 gün sonra bana geri dönüp bodrum servisini baz alacaklarını söylüyorlar 1300 tl tamir ücreti istiyorlar ...samsung markasının kendine çeki düzen vermesi lazım oyun çeviren servisler müşteri memnuniyetini sıfıra indirir...bu şikayetlerimi her yere taşıyacağım maduriyetimi gidereme kadar...

N
1/5

Samsung benim için beş para etmez evimin bütün beyaz eşyası samsundan aldım. Garantisi biter bitmez hepsi yavaş yavaş bozuldu. Bulaşık makinasını servisten gelen arkadaşlar bozdu attık çöpe, çamaşır makinası bozuldu, buzdolabıda bozuldu daha 1 ay önceservis geldi yapti ama yine bozuk verdiğim para haram zıkkım olsun inş. Bu buzdolabına çözüm bulamazsanız tüketici mahkemesine gideceğim sizleri butün sosyal ağlarda rezil edeceğim.

C
1/5

6 Aydır kampanyalı olan ürünüm Mikrodalgamı göndermiyorlar. Hep aciliyet belirtiyorlar hiç bir ürün göndermiyorlar birde yola çıktı gibi kısa zamanda geliyor gibi şeylerle aldatıyorlar

Ö
1/5

Samsung servisi (Destek Bilişim'e) 10.12.2016'da pilin şişmesi ve kamerada geç netleme sorunu için telefonumu verdim. 10 gün sonra "LCD ekran ve pil değişecek, ürünün köşesinde darbe var, garanti dışı 1045 TL"dediler. Dedikleri darbe ise 1.5 yıldır telefonu kullanmaktan oluşmuş küçük bir çentik. Telefonumun ekranında hiçbir problem yok, ben ekran için başvuru yapmadım ve pilin şişmesinin kenardaki küçük çentik nedeniyle garanti dışı bırakılması hangi mantığa sığıyor dedim ve bunu Samsung Merkeze bildirdim. 1.sinde yetkili servis ne derse odur isterseniz başka servise verin dediler. İtiraz ettim bilgi istedim 6 soru sordum. 2.sinde yetkili birime ilettik dediler. 20 gün geçti tekrar sordum. 3.sünde Biz 5 Ocak'ta sizi aradık ulaşamadık, konuyu kapattık yeniden başvurun dediler. 4.de yeniden başvurdum ve bu seferde benden sanki vermemişim gibi IMEI istediler. Ben böyle bir fiyasko görmedim. Bu durum Samsung Genel Merkezi ve servisleri tarafından özellikle yapılan bir uygulamadır. İnsanları özellikle bu şekilde yıldırıp, vazgeçmelerini sağlamaya çalışıyorlar. Bu anlayışla, kaybeden siz olacaksınız...

F
1/5

1 aydır çözüm bulunamayan sıkıntılar yaşıyoruz TV konusunda. Ellerinde yedek parça yokmuş. Parasıyla bile yaptiramadik. Bı laf öğrenmişler size dönecekler ama ne arayan ne soran var. Samsung pişmanlıktır bunu öğrenmiş olduk. İnşallah sorunu tüketici hakları çözebilir.yaziklari olsun Samsung size

K
1/5

Samsungdan 3 defa televizyon aldık. İlk ikisi yıllar evveldi, ikisi de bozuk çıktığı için para iadesi almıştık. Kayıtlarında vardır. Şimdi 8k oled bir televizyon aldık, bu da kutusundan hasarlı çıktı. Olabilir dedik, değişim istedik. Değişime onay verdiler ama kaç gündür zahmet edip yenisini getirmediler. Depomuzda duran değişimi onaylanmış bir televizyon şehir içinde günlerdir neden gelmez? Sıfır televizyonun kutudan hasarlı çıkması ayıbınız, yenisini günlerdir getirmemeniz de kalitesizliğiniz. Yarına da gelmez ise para iadesi isteyeceğiz.

O
1/5

Ekim 2021 tarihinde para kampanyali bir televizyon aldık. Harcamak üzere de 4 adet kart verdiler. 15 gün içinde karta para yükleyeceği soylendi. Defalarca mail, sayısız telefon görüşmesi, size döneceğiz, çok haklısınız, bizde olsak çok sinirlenirdik lafları arasında 5 ay geçti ve hala para yatmadı. Merakla bekliyoruz.

U
1/5

Bakırköy de bulunan MTA elektronik içinde çalışan teknik servisin müşteriye nasıl davranacağına bilmeyen saygının olmadığı bir yer ürünümüm 2 aylıkken ekran değişimi yapıldı. ürünü kontrol ettimgımde yine aynı sorun vardı teknik deki arkdasa durumu gösterdıgımde ekrana sert basmıcakmısız bilmem ne sacmaladı. kısacası samsung son zamanlarda mta da kurdugu ekip ne işten anlıyor ne saygı var orda şahit olduğum bekleyenlerin içinde kadını neredeyse döveceklerdi. evet yanlış duymadınız bir bayanı döveceklerdi araya girdik bune kusytahlık biz milyarlar verip telefon alıyoruz bizim işimizi çözmüyorlar samsung bu şekilde içindeki çalışanları denetlemezse artık kımse samsung kullanmak istemıyecektır. ben yıllardır samsung kullandım ama bu bana ders oldu herkese de okusun en iyi teknik konuda destek apple şirketinindir. Müşteri her zaman değerlidir. bundan sonraki telefonum kaç par olursa olsun kesinlikle Apple ürünü alacağım.

O
1/5

sayın yetkili,10 gün önce almış olduğum samsung s 5 telefonum kendiliğinden kapanıyor ve bir süre açılmıyor,ayrıca donma yapıyor.samsung yönetilerinden aldiğim bilgiye göre bir aylık sürede arızalanan ürünler yenisiyle değiştirirler dıyorlar.ben buna dayanarak cıhazımı destek gurubuna M481028135 takıp numarası ile 12 05 2014 tarıhınde vermeme rağmen henüz bir netice alamadiğim gibi bilgide verilmıyor. şimdi 2600 tl verip yeni aldiğim cıhazın tamıre gitmesi normalmıdır,ayrıca değişim neden yapılmıyor.ben samsung ile ilgili sürekli problem yaşıyorum.daha önce se samsung s 3 kullanıyordum onda da donma ve kapanma problemi oldu. 3 kez başarı servisine gönderdim her defasında format atıp geri gönderdiler,daha sonra destek gurubuna gönderdim onlar da aynı şekilde format atıp gönderdiler sonunda rh elektroniğe gönderdim ve ana kart değişti.bu süreç maalesef 3 aylık bir perıyot.ben dünya markası olan samsung firmasına bunları yakıştıramıyorum.bundan böyle hakkımı yasa önünde arıyacam ve tüm akraba ve dostlarıma bu konuyu anlatıp sansung alırken iki kez düşünmeleri konusunu kend,leri,ne paylaşacağim.yardımcı olabılceğinizi sanmıyorumfakat birileri bu yazıyı okuyup gerçekleri bilsin amacıyla yazıyı yazma gereği duydum

S
1/5

1 yıl önce aldığım Samsung S6 marka telefon gece şarj esnasında iken bataryanın şişmesi ile yanmaya başladı. Telefonun daha fazla ısınıp yanmasını durdurmak için musluğun altında bir süre beklettim. Gece yarısı yoğun bir duman ve gürültü ile bütün gece kabus yaşamama neden olan bu durumu Samsung müşteri hizmetlerini arayarak bildirdim. Telefonu servise bırakmamı inceleyeceklerini söylediler. Servise gittiğimde geçmiş olsun bile denmeden fatura, garanti belgesi, IMEI numarası gibi bir sürü bilgi ve belge istendi. Daha sonra müşteri hizmetleri arayarak ürünün teknik ekiplerce incelendiğini ve kullanıcı hatasından kaynaklandığını, telefonun su aldığını, yüksek voltaj gelmiş olabileceğini ileri sürerek binbir bahane ile savuşturuldum. Can kaybına dahi neden olabilecek böyle bir durumda lakayt, umursamaz ve ciddiyetsiz bir muamele gördüm. Şikayetçiyim.

F
1/5

Samsung fit e model akıllı band saat kullanıcısıyim. 1 yılda toplam 30 kere takmamisimdir. Ekran kapanıp açılmama sorunu oldu Samsung Türkiye verdiğimde su kaçtığını söyledi. Suya dayanıklı olan bu ürünü suda kullanmadım bile. En fazla elimi yikamisimdir. Parami helal etmiyorum garantisi çok ama çok kotu. Gidin arkadaşlar başka markalara yönelin. Bide 499 TL satılan ürün için benden 690 TL ücretli onarım bedeli istediler. Parça değiştirip 690 TL alacaklar ürün sıfırı 499 TL. Resmen dalga geçiyorlar. Bu yorumu gören okuyan kim varsa gerçekten başınıza iş alırsınız. Gidin Xiaomi alın huwai alın yarı parası bişi olursa bu kadar koymaz.

M
1/5

Herkese merhabalar son olarak iki adet telefon aldım biri a11 diğeri a21s olmak üzere. Fakat a21s te wifi ve mobil internet bağlanma ve hız sorunu yaşıyorum 2 defa servise verdim sonuç aynı müşteri hizmetleri kendisi çalıp kendisi oynuyor. Servis sıkıntı görmemiş deyip geçiştiriyor servisin sıkıntı görmediği telefonu sağlıklı bi şekilde kullanamadığmı belirtiyorum müşteri temsilcisi EBRU hanım bu cihaz böyledir o zaman deyip geçiştiriyor hatta söyleyecek başka bir şey bulamayınca telefonu yüzünüze kapatmaktan da çekinmiyor. SAMSUNG =PIŞMANLIK HELE HELE BIRAKIN DÜŞÜNMEYİ A21S TELEFONUN YANINDAN BILE GEÇMEYİN

G
1/5

Selamlar, Samsung Beşiktaş servisine telefonumu götürdüm telefonumun bir arızası yok sadece şarj adaptörü arızalı bunun için 8 gündür bekliyorum servis takipten kontrol ediyorum 2 gündür teknisyen görevlendirildi diyor. 2 gün bu teknisyen bu adaptörün neyini test ediyor anlamış değilim!.Bunun üzerine servisi arıyorum ama telefonu açan yok defalarca aradım yetmedi müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri bu konu ve şikayet talebiniz alınmıştır demekten başka bir cevap veremedi.Ne müşteri hizmetleriniz nede servisiniz yeterince çalışmıyor destek konusunda bilgi veremiyorlar samsung Türkiye bu konuda sıfır.

G
1/5

30 Mayıs'ta Samsung Galaxy s7 aldım daha paketi bayide açar açmaz üretim hatalı çıktı. Turkcell bayii değişim yapamam dedi. Servise gidin dedi. 31 Mayıs'ta servise gittim anında değişim istedim 20 gün bekleyeceksin dendi. 20 gün sonra telefonun ilk taksidi 260 tl ödicem ama telefon yok.Daha 24 saat olmadı telefonu alalı. ben ne diyeyim ki size? Lanet olsun prosedürünüze de markanıza da. müşteri memnuniyeti mi istiyorsunuz küfür beddua yemeyi mi? yazıklar olsun Samsun'a da size de !!!

F
1/5

23 Aralık 2020 tarihinde samsung shoptan m31s cep telefonu aldım. 300 lik hediye çeki kazanmama rağmen hediye çekim verilmedi. Aradığımda konu ile ilgileneceklerini ve sorunu çözeceklerini söylediler. İsminin Hakan olduğunu söyleyen şahıs bir gün sonra arayacağım dedi fakat bir aylık iade sürecinin doldurduktan sonra dönüş yaptılar ve sorunu çözemediler. Samsung aldığıma bin pişmanım.

E
1/5

Samsung markası balondan başka bir şey değil. 08/08/2016 tarihinde bıraktığım telefonum 2 . ayını serviste geçirdi 4447711 aradığımda neredeyse telefonu onlara bırakıp artık bu telefonun peşini bırakın tavırlarıyla karşılaştım bir ara tamir değişimden vaz geçtim telefonu geri verin olacaktım ki baktım telefonda ki burak denen arkadaş mutluluktan havalara uçacak oldu. Yok dedim parasını istiyorum deyince morali bozuldu yani sözün kısası servise düşmediğiniz sürece samsung fena değil amaaa servise hele bir düşmeyin SGK hastanesini arar duruma düşüyorsun bir de değişim olacak dediler mi mezba da ameliyat olacak hasta konumundasınız demektir Bir de 4447711 no lu telefon ve mail yoluyla ulaşmaya çalışmayın çok güzel orta sahada top çeviriyorlar

E
1/5

3 ay önce aldığım tv durduk yere bozuldu. Servisi 2 gün sonraya veriyorlar. Genel müdürlük numarasını arıyorum yarım saat müzik dinletiyorlar. Yani mu marka ürün alırsanız ve bozulursa elinizde kalıyor muhattap bulamıyorsunuz.

O
1/5

1,6 not ortalaması şans değil. Sevgili Samsung, Senelerce pili değişebilen telefonlar kullandık. Bazen telefon kilitlenirdi hatta, pili çıkarır yeniden takardık ki iyice bir reset olsun falan. Yani bu yapılabilir bir şeydi. Verilerimiz falan kaybolmazdı. Bir pil değişimi telefondaki tüm bilgilerin silinmesini veya parça gelene kadar telefonun serviste yatmasını gerektirir bir prosedür olamaz. Prosedür gereği yeni yazılım atmanız gerekiyormuş ve yine prosedür gereği yedek parça gelene kadar telefonum sizde kalmalıymış. Bir pil değişimi bu alt tarafı. Pil siparişini verirsin, geldiğinde getiririm, telefonu kapatır, pilini çıkarır, yenisini takar geri verirsin. Bunu yan sanayi tamirciye götürsem öyle yapacak sonuçta. Ki nasıl olmaz ki pil bir yedek parça olarak? En merkezi servislerden birinde. 1 yılını henüz doldurmuş bir telefonun pilinin ömrünü doldurmuş olması da ayrı bir konu tabii. Kullandığım tek Samsung telefondu, son oldu.

M
1/5

Samsung markasına güvendik 2 adet beyaz eşya aldık çamaşır makinası program aldığımız ilk haftadan bu yana 17 de kalıyor servis tamamen eziyet vermek için kurulmuş uzaktan yardım adı altında saçma bir uygulamayla vatandaşa eziyet ediyor. Aynı sorun için artık aramaktan usandık sonunada serviste usandı herhalde ana kart değimi gerekiyor dedi 15 gün sonra 1 kart getirdi artık sorun olıyacak dedi ama yine yanlış tespit bu seferde program 14 te takılı kaldı ama 3 rakam ilerledi büyük başarı.Sinir stresten ibaretsiniz

F
1/5

1 yıl önce hediye olarak aldığım saatim haftada 1-2 sefer kullanmama rağmen 1 yıl boyunca defalarca bozuldu. Açılmadı. GPS i defalarca çalışmadı. Hemen pili bitmeye başladı. Dış parçaları soyuldu. Daha aklıma gelmeyen pek çok sorunu oldu. Buna karşılık olarak saatin ekranı, pili, titreşim vibrasyon motoru, anten modülü, ana kartı, arka sensör ve tuş takımı değişti. Yani 7 farklı parçası değişti. Değişmeyen sadece kayışı kaldı. Fabrikasyon olarak bu kadar sorunla gelen cihazı değiştirmediler. Samsung aldığıma pişmanım. Sattıkları malın arkasında durmuyorlar. Çok kalitesiz ve sorunlu... Sonuç olarak Samsung'tan uzak durun

M
1/5

Temmuz 2023 te aldığım televizyon 1 ayda bozuldu değişim istedim ordan oraya atıp duruyorlar

K
1/5

Premium sınıfında satılan 65q9fn televizyonu satın aldım. Ps4 ü 578i çözünürlük standardı dışında hiçbir şekilde çalıştırmıyor. Servis gelirim ama arıza ps4 deyse servis ücreti keserim diyerek önden para istiyor. Garantisi devam eden 1 yıllık ürünün kumandası üzerindeki tüm yazılar silindi, rengi attı. Yönlendirdikleri servis 400₺ para istiyor. Kısacası uzak durun. Maalesef verdiğim parayı kesinlikle hak etmedi. Aynı fiyata en az aynı kalitede ürün, servis ve müşteri memnuniyeti alabileceğiniz firma dolu. Koskoca markaya yakışmadı...

M
1/5

BEN HAYATIMDA BÖYLE REZİL BİR FİRMA GÖRMEDİM BOZUK OLAN KABLOYU KUPON VEREREK BAŞKA BİR ÜRÜN ALIN DİYORLAR ÇÖZÜM MASASI TELEFONU AÇMIYOR DÖNMÜYORDA DAKİKALARCA ARIYORUM AÇAN YOK. BİRDAHA SAMSUNG NE BEN NEDE ÇEVREME HİÇBİR ÜRÜNÜNÜ ALDIRMIYCAM TÖVBELER OLSUN.

B
1/5

16 ekimde cep telefonumda surekli kamera durduruldu hatasıyla Mecidiyeköy servisine götürdüm dediler yazılımsal yazılım attılar daha sonra yine aynı sorunu yaşadım 2 saat sonra götürdüm kameralar değişmesi lazım dediler tamam dedim 836 tl ucret odedim arıza gider gibi oldu tekrar aynı hatayı aldım tekrar gittim yazılımsal dediler attılar yazılım yine aynı şimdi tekrar verdim servis parca garantili ücret olmiycak dedi sonra onay bekliyor dediler şimdi tamir tamam yaziyor ama iade tarihi yaziyor ne berbat bir marka çıktınız Allah uzak tutsun samsungdan

A
1/5

Samsung Galaxy A70 telefonu 2020 yılı şubat ayında satın aldım aynı yılın ekim ayında birden bire şarj olmamaya başladı garanti kapsamında onarıldı telefonum 7 ay sonra yani bu 2021 Mayıs ayında aynı sorunla aynı şekilde karşılaştı, ilk aldığımdan 7 ay sonra oluşan arıza onarımdan 7 ay sonra yine oldu her defasında öyle mağdur oldum ki anlatamam tüm işlerim rezil oldu internette araştırın Samsung Galaxy a70 ve herkes de aynı şikayet 1. Servisten sonra korkarak ve itina ile kullandım zaten ama yine mağdur oldum. Bayram tatilinden sonra servise verdim Samsung yetkililerine sesleniyorum lütfen lütfen sorunlu cihazlarınızı kabul edin Güney Kore de de böyle mi yapıyorsunuz 7 ay da bir aynı arızayı neden yaşıyorum Samsung a güvendiğim için pişman mı olmalıyım?

T
1/5

Servisleri çok zayıf ve müşteri hizmetleri ilgisiz. Garantili cep telefonumun arızalı ekranını tüketici hakem heyeti kararına rağmen 6 ayda anca değiştirebildim. Sonra elden çıkarıp, tövbe ettim. Kalitesi tartışılır. 2 senelik Samsung uhd televizyonumun çerçevesinin boyası çıkmaya başladı, kumandası arızalandı.

H
1/5

Samsung arvato teleservice firması ile anlaşmanız devam ettiği sürece sizden hiçbirşey olmaz. Kaymakamlığın ve tuketici hakem heyetinin kararına uydurturlar adamı. Bırakın kardeşim şu teleservice firmasını nedir bu ya. İnsanlar mağdur her marka bunlarla çalışıyor halen.

E
1/5

2019 yılında Samsung Marmara Park bayisinden çamaşır makinesi bulaşık makinesi vede buzdolabı aldık 10 yıl motor garantili vede ürünlerin normal 3 yıl garantisi var devam etmekte çamaşır makinesinde sıkıntı çıkıntı 2022 6. Ayda gelen ekipler fatura istedi bizdede yoktu mağazaya döndük faturamizi gönderir misiniz diye bayi el değiştirmiş araştır az dediler dönmediler Samsung müşteri hizmetlerini arayıp şikayet actirdik birkaç gün sonra geri dönüş yapıp ulaşamıyoruz faturaya malesef yapcak bişi yok diyorlar zaten kanunen işyeri geriye dönük 10 yıl boyunca fatura vs evrak bilgileri elinde bulundurmak zorunda frencaysing olduğu için bişi yapamiyolarmis bu bayiliği kim verdi diyorum samgung vermesini evet ama yapcak bisey yok diyorlar Samsung pişmanlıktır hicbirsey almayın müşteri hizmetleri berbat yardımcı olmuyor ama tüketici hakları cimer hepsine şikayet edicem sizi bı faturayı veremiyorsunuz ya yazıklar olsun

Z
1/5

Allah belanizi versin samsung 18 agustostan beri buzdolabi bekliyorum paramida aldiniz neyin onayi ulan buuuuuuuuu, ben neden bekliyorummmmmmmm, dolabim nerdeeeee, 6 yillik dolabin yan govdesi nasil bozulurrrrrrr???? Agustosun sicaginda susuz biraktiniz ulan allah belanizi versin sizin YORUM GUNCELLIYORUM 1 SAAT ONCE BENI ARAYIP URUNUN STOKLARINDA OLMADIGINI SOYLEYEN LANET OLASI SAMSUNG MADEM YOKTU NEDEN BANA BU URUNU SUNUP PARASINI ALDINIZ NEDENNNNNNNN BASKA URUN ONERMEDINIZZZZZZZZZ DOLABIMI NERDEN BULURSANIZ BULUN DERHAL GONDERINNNNNNNNNN

U
2/5

Yaklaşık 1.5 ay önce Elazığ da RT53K6360ww model bir buzdolabı aldım . Soğutmasinda ve kullanımında hiçbir bir problem yok ancak buzdolabından belli araliklarla çok rahatsız edici bir ses geliyor . özellikle gecenin sessizliginde çok rahatsız edici. Mağazayı aradığımda dondurucunun buzlanmasını önleyen bir simtem var dolapta denildi.Bu ses diğer markaların ürünlerinde varmı bilmiyorum.Buzdolabını alırken bu sesin geleceğinden hiç bahsedilmedi. Söylenseydi kesinlikle almazdim.

D
3/5

Müşteri odaklı olmak yerine şirketlerinin tarafı gibi davranan bir anlayış ile karşı karşıya kaldık. Cihazda promlemi tüketici üzerinde bırakmak için gereken ellerinden geleni yapıyorlar. Oysa korumasının tüketici senin tam da muhtaç olduğun şeydir. Bu anlayış ile Samsung Türkiye piyasasında çok kalamaz. Ben bir daha asla Samsung ürünü kullanmam ve çevreme kullanmamalarini şiddetle tavsiye ederim. Ürününe sahip çıkmayan tüketiciyi yolunacak kaz belleğe anlayışlara piyasada yer yok.

H
1/5

İki buçuk yıl önce Samsung 32 inç'lik LED TV aldım. Televizyon kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. İzmirde Samsung servisini çağırdım. TV'yi Alıp götürürken Garanti süresi iki yıl olduğu için kaça tamir edeceklerini telefonla bildirip onay alacaklarını, ücreti onaylamadığımız taktirde geri getirip servis parası alacaklarını belirttiler. Daha sonra ana kartta arıza olduğunu tamir ücretinin 345 Tl olduğunu belirtiler. Benim sormak istediğim, ana kart arızası, firmanın hatası değilmidir? Eğer ana kart arızası ise tamiri 345 Tl olurmu. Bu davranış ticari ahlak bakımından sizce normalmidir. Evimde Başka marka LED TV de var ve beş yıldır hiç bir sorun olmadan kullanmaktayım. Durumun incelenip, makul olanın yapılmasını ümit ediyorum.

1/5

--------- ŞİKAYET ŞİKAYET ŞİKAYET ----------- ŞİŞLİ SAMSUNG REBEL ELEKTRONİK Garantisi devam eden cihazımın usb kablosu ve kulaklık kablosu arızasını gidermek için benden 7 gün cihazı da servise bırakmamı istiyor. Sebep nedir dediğim de ise cihazı almazlarsa SAMSUNG ödemelerini yapmıyormuş. Bu nasıl bir iştir ki; aklım mantığım almıyor. Sorunu SAMSUNG giderene kadar bu yazımı her yerde paylaşacağım.

Z
1/5

5 Mayıs 2019 Tarihinde Samsung 49NU7100 model televizyon aldık. Aralık 2019 içerisinde Ledleri yandı ve ekran karardı, 23.12.2019 tarihinde servisi çağırdık fakat servis televizyonu evden çıkartırken düşürüp kırdı. şimdide kırık tv'yi tamir ettik diye apar topar kakalamaya çalışıyorlar. Geri almazsanız ihbarname yollarız diye tehdit ediyorlar. Aklı olan samsung'tan uzak durur.

S
1/5

arkadaşlar kesinlikle ama kesinlikle samsung markalı hiçbir şey almayın.20 yıllık kullandığım makinam bozulunca samsung çamaşır makinası aldım. 10/02/2020 itibarıyla kurulum sağlandı tül perdelerimi yıkadım fakat sadece makinanın içine koymuşum boş boş dönmüş kesinlikle ama kesinlikle hangi kirle koymuşsam o şekilde aldım hiç yıkamamıştı. Buna istinaden servis geldi ve yanlış program kullandığımı pamuklu programında yıkamam gerektiğini söylediler dedikleri gibi yaptım yine aynı kirle çıktı tekrar aradığımda makinada hiçbir sorun olmadığını tüllerimi elimde çitileyip suya bastıracakmışım daha sonra makinaya atacakmışım akla zarar bunlar yani bana 50 sene geriye git elinde yıka diyorlar şaka gibi bunlar ben her türlü yasal haklarımı kullanacağım bunlara karşı şimdi sizle resimde paylaşacağım sakın almayın samsung

P
1/5

03 Ekim 2016 tarihinde note4 telefonu servise verdim ve 1 ay sonra değişim için onay verildi. 2,5 aydır her gün müşteri hizmetlerini aramama rağmen (çünkü yetkili servis bir türlü telefonlarına cevap vermiyor ne cep ne ofis) hep aynı konuşmayı dinlemekteyim papağan gibiler.... ve telefon halen ortada yok !!! Sayın SAMSUNG Türkiye yetkilisi, Herhalde sizlerde dolandırıcılığa başladınız !!!!

M
1/5

Üretim hatası olan samsung galaxy s7 telefonu servise verdik 20 gün sürer dediler merkeze gönderip inceleyeceklermiş olmayan telefonun taksidini ödedik. LG veya iphoneda direk değişim yapılıyor Samsung pişmanlıktır uzak durun

D
1/5

mayıs 2022 ayının sonunda TV bozuldu bugun eylul ayı halen sonuc alınamadı ! Samsung ve servıslerı ınsanlara hiç ama hiç saygılı degil..hiç yardımcı degiller..çözüm odaklı degıller ..sadece cok yogunuz cok yogunuz ..

B
5/5

5 yıldız verdim diye yanlış anlaşılmasın -5 diye bir şeçenek ne yazık ki yok. j7 model telefonumu ekran değişimi için servise bıraktım. Bırakırken 3-4 iş gününde alabilirsiniz denildi. Hala telefonumdan ses yok. Yurtdışından parça beklediklerini söylüyorlar. Ne zaman gelir en azında bana bir bilgi verin diyorum. kimse net birşey söylemiyor. sMüşeteri hizmetleri hazır olunca sms iletilecek diyor ama ne zaman alacağım konusunda bilgi yok. yurtdışından çıkış bilgisi yok. SAMSUNG firmasına hiç yakışmadı.

B
1/5

Online sitelerinden aldığım ürünün siparişini iptal etmek istedim günlerdir süründürüyorlar. Çağrı merkezi genel müdürlükten haber bekliyoruz diyor. Neden apple olamıyorsunuz sebebi çok belli. En son alternatifiniz bu firma olsun UZAK DURUN.

R
1/5

Suya dayanıklı olarak lanse ettiğiniz telefon yağmurlu havada kullandıktan sonra hoparlörden cizirti li ses geliyor.4-5saat sonra kendiliğinden gidiyor bu durumu Beşiktaş servis destek şubemize anlattığımda telefonun olağan durumu olduğu isterseniz tamir edeceğinden bahsediyor. Olağan durumu tamir etmek nasıl bir çelişki ise Genel merkezinizi aradım durumu anlattım. Şişli rebel iletişime yönlendirdi oradada tamirden bahsetti yeni aldığım bir samsung tan kaynaklı bir hatayı talmirini kabulGüya bu etmedim.Suan sizden bir netice alamadığım için Çağlayan Adliyesi Tüketici Hakları mahkemesine samsung uzun maddi manevi tazminat davasi alıcam bilginize delil olacakta telefon görüşmesi ve aldığım cevaplar olacak

1
1/5

Yeni aldığım samsung s20 telefonu hi. kullanmadan 3'kez ısınmadan kaynaklı birer gün arayla tamire götürdüm yine durum aynı samsung berbat tüketici haklarına başvuruyorum hakkınızı böyle iş yapamayan berbat yerlere bırakmayın.

İ
1/5

Bir ürünün kalitesi satış sonrası hizmetle verilir samsung benim icin bitmiştir bu kadar rezalet bir servis hizmeti görmedim duymadım bilmiyorum yazıktır bu markaya kimlere servis verdiğinizi iyi ettir edin

T
1/5

55MU9000 model TV aldım 2 gün sonra panelde eğrilik ve alt köşesinde çatlak tespit ettim, servis ile merkez arasında ali cengiz oyunları yaptılar, servis merkeze , merkes servise topu attı. Kusurlu ürünleri kakalıyorlar kesinlikle SAMSUNG almayın kimseye tavsiye etmiyorum. Hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağım.

E
5/5

Samsung ile laser yazıcısı nedeniyle tanıştık. Kısa süre sonra arızalandı ve Kadıköy'de Teknik Servise bıraktım. O günden itibaren SAMSUNG markasından uzak durmaya çalıştım. Ancak hediye gelen akıllı telefon ile yeniden sorunlar başladı!!! Bimeks'ten aldığım SAMSUNG WIN telefon 12 gün sonra arızalandı.Kabus yine başladı... Bimeks KANUNİ Süreci kullanmak üzere soru sorduğunuzda hemen 21 İŞ GÜNÜ diyor. SAMSUNG teknik servisine gelen ARIZALI TELEFON olmadığını söylüyor. SAMSUNG CHAT'ten görüştüğüm kişi BİMEKS müşterimiz bize böyle bilgi verilmedi diyor BİMEKS bir şey diyemiyor !!!!!!!!! SAMSUNG müşterisi BİMEKS ile hangi şartlarla çalışıyor ???? Ya da SAMSUNG SORUN olursa ÇÖZÜMSÜZ mü diyor... Sorun yaşayan varsa başına gelecekleri bilmenizi isterim.

T
1/5

samsung s8 plas aldım az kalsın anneme not 8 aliyordum. suan 20 dakıka oldu hala telefona cıkan yok. aldıgım s8 plas da ekran yansıma meydana geldı bugun servıse goturdum sabah aksam bana 850 tl masraf cıkardılar bu yorumu goren ınsan olursa benım gıbı olanlar ben 26.20.217 tarhınde dava acıcam lutfen artık sız de dur derın.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Çakmak, Şht. Yurdanur Sk. no:19, 34764 Ümraniye/İstanbul

💬 Güvenilir, orjinal ürünlere ulaşmak için Orhan Bey'e ulaşabilirsiniz. Piyasada maalesef sahte ürünler mevcut o yüzden resmi distribütör Orhan Bey'den siparişler...

Ümraniye En İyi Vitamin ve besin takviyesi satıcısı Listesi Ümraniye En İyi Sporcu gıdaları mağazası Listesi Ümraniye En İyi Distribütör Listesi

📍 Koşuyolu, A, Mahmut Yesari Cd. No:86, 34718 Kadıköy/İstanbul

💬 Kuzey'de DXN ürünlerinin fiyatları: Mikovita Fiyat: 239,20$ 305 puan Reishi mantarı, büyük kutu, 70 gram Fiyatı 54,35$ Puan 70 Spirulina 500 tablet Fiyatı 57,30...

İstanbul En İyi Distribütör Listesi Kadıköy En İyi Kurumsal ofis Listesi Kadıköy En İyi Distribütör Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur