Adres: | Akat, Hare Sokağı No:1, 34335 Beşiktaş/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902122798889 |
Kategoriler: | Elektronik eşya mağazası Distribütör |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | https://www.aztekteknoloji.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Jbl wave 300 üm vardı kendi kendine ses çıkardığı için garantiye gönderdim, ellerinde o üründen kalmadığı için sağolsunlar bir benzeri olan tune flex modelini gönderdiler. Sonrasında 3 ay kullanından sonra o kulaklığında sağ tekinden ses çok az gelmeye başladı. Tekrar garantiye yolladım, 1 haftadan kısa bir süre içerisinde tekrardan 0 kapalı kutu yeni ürün gönderdiler. Bu firma ile bir sorun yaşıyorsanız büyük ihtimalle sorun sizsiniz.
JBL 510 model kulaklığımın küçük bir plastik parçası kırıldığı için serviste değişiminin mümkün olmadığını artık bu ürünün üretilmediğini bildirdi ve hiç bir destek sunmadilar herşey satana kadar o zaman benim bildiğim üretilmese bile 10 yıl servis hizmeti sağlamak zorunda ben sattım bitti olmamalı ama burası yapanın yanına kâr kalan bir ülke olduğundan böyle bir zorbalık normal çağrı merkezine de zorba bir bayan koymuşlar JBL markasını tavsiye etmiyorum 3 yıl sonra kapı duvar kabul ediyorsanız buyurun alın
Rezil… Jbl markasının kara yüzü. Kaç kere uğraştım bilmiyorum hala da uğraşıyorum ama bu sefer mahkeme koridorlarında uğraşıcam. Sırf servisle uğraşmamak için asla jbl markasını almayın!
şarj tutmayan jbl 510 kulaklığı 520 (daha üst model) ile 5 gün için de değişim sağladılar. Hiç bir yokuşa sürme vs olmadan bunu kendi kendilerine yapmaları TR şartlarında beni mutlu etti. Hem AZTEK e hem de bunu yapmasını belki de kolaylaştırdığı için JBL e teşekkür ederim. Marka olmanın gereğini yerine getirdikleri için.
Trendyoldan JBL marka bluetoth kulaklık almıştım . Tam 1 yıl 10 ay sonra şarjı bozuldu . ve garantiye gönderdim sonrasında beni arayarak yeni kulaklık göndereceklerini ilettiler bende kabul ettim ve sıfır kulaklık geldi hatta ses ve özellikleri bir öncekinden daha iyi teşekkürler Aztek teknoloji
Vatandan almış olduğum JBL Kulak üstü 660 BT kulaklığım 1 aylık süreç içerisinde kafa bant kısmında kasti olmayan çatlaklar meydana geldi. Türkiye'nin JBL distribütörü olan AZTEK firmasına gönderdim kulaklığımı ve 1 gün de ulaştı 1 günde tamir edip 1 günde geri gönderdiler. 3 günde hiç bir ücret dahi ödemeden işlemim halledildi. Kendileri çok iyi ve profesyonelce çalışmaktalar. Yaptırmış olduğum ekstra ücret vererek sigorta hiç bir işe yaramadı. (Gulf Sigorta ve İz Teknoloji) Bu yüzden bu şirket adlarını duyduğunuz da orada bir durun ve tüm detayları baştan sona sorgulayın asla boş yere para vermeyin. Aztek firmasına güvendim ve güvenim boşa çıkmadı. Tamiratından müşteri temsilcisine işlemim ile ilgilenen herkese emekleri için teşekkür ediyor minnetimi sunuyorum. Aztek firmasını her yerde öveceğim ve önereceğim. Bu yorumu okuyan değerli müşteri arkadaşım tek ve en doğru tercihin Aztek Teknoloji olacaktır. Saygılar!
Marshall hoparlorum bozuldu batarya artik gelmiyormus diyip tamir edemediler. Demek ki bu magazanin hizmetleri zayif ve burada satilan urunler alinmaz demek oluyor. Dalga gecer gibi evet batarya getirmemiz lazim ama getirmiyoruz diyip %15 indirim tanimliyorlar yeni hoparlor satmak icin.
Arızalanan JBL marka kulakiçi kulaklığı koşulsuz değiştiren ve değişim ürününü de dağıtım ve teslimatta zarar görmemesi için bilimum paketlemeyi yaparak karton kutuyla kargolayan, gerçekten memnun kalmanız daha yüksek ihtimalli işletmelerden. İşletmeye başarılar.
Arızalanan kulaklığımı, faturası ile birlikte servise götürdüm, servis 10 gün içinde sıfır kapalı ürün gönderdi teşekküler JBL. for you jbl
2 yıl önce Amazon sitesinden aztek satıcısından aldığım Jbl 510 BT kulaklığım garantisinin bitmesine bir ay kala tek taraflı bozuldu. Aztek ile iletişime geçip ürünü UPS ile anlaşmalı gönderdim yaklaşık 2 hafta içinde ürünün yerine kapalı kutu sıfır 520 BT gönderdiler. Çok teşekkür ediyorum 🤗
Aztek Teknolojiye, müşterisine verdiği değer için çok teşekkür ediyorum. E-posta gönderdiğinizde arıyorlar, tüm süreçleri şeffaf bir şekilde bilgilendiriyorlar. JBL marka iki kulaklığım için hizmet aldım ve çok memnun kaldım. Teşekkür ediyorum.
JBL marka kulaklığım aldığım tarihten itibaren sorumluydu ancak önemsemedigim için servise göndermedim, kulaklık 1 sene kullanım sonunda tamamen bozulup şarj edilmez hale geldi, ürünü ilgili firmaya gönderdim 2 gün içinde değişim kararı verip bir üst model sıfır kulaklik gönderdiler, hızlı adil ve çözüm odaklı yaklaşımları için teşekkür ederim 🙏
Müşteri hizmetlerinde Deniz hanım var 36 kere aradım orda okadar kişi içinden işimi çözen o oldu allah razı olsun yani bazen hakkını aramak zor olsada doğruyu görenler oluyo teşekkürler deniz hanım
6 ay sonra kutusu kendi kendine çatlayan, rengi atan arada şarj sorunu yapan JBL Tune flex kulaklığıma 1 hafta içinde değişim onayı verip yenisini kargoladılar. Teşekkür ederim
JBL 225TWS model kulaklığım mevcut. Daha alalı 8-9 ay olmasına ve çok az kullanılmasına rağmen kulaklığın pembe olan kısımlarında renk atması olarak beyaz ve sarımsı hal aldı. Mikrofondan karşıya hiç ses gitmiyor, karşı tarafın sizi duyması imkansız. Bu sebeplerden servise gönderdim. 2 hafta kulaklık orada olmasına rağmen mikrofonda arıza yok diyerek geri gönderdiler. Renk atması ile ilgili açıklama dahi yazılmamış. Üstelik sadece renginden dolayı almış olduğum kulaklık. Gerçekten çok kötü hizmet. Yetmemiş gibi temiz olarak gönderdiğim halde kulak kiri ve tozlu bir şekilde tarafıma geri göndermişler. Hakem heyetine başvuracağım.
Aldığınız kulaklık 3 senenin sonunda bozulursa bu kulaklığın tamiri mümkün değil isterseniz yeni ürün için %35 indirim verelim diyorlar.İşin komiği %35 lik indirimli fiyat dışarıda satılan fiyattan daha pahalı üstelik yeni aldığım ürün de 3 sene sonra bozulursa o da mı tamir olmayacak derseniz kulaklıkların ömrünün 3 sene olduğu konusunda güzel bir ders veriyorlar :)
Bozulan kulaklığı muadili ile değişim yaptılar. Garanti suresi içinde tabi ki. Musteri hizmetleri ulaşılır, kibar ve çözüm odakliydi. 510 u 520 ile değiştiler
JBL Bluetooth kulak üstü kulaklığımın ürünü aldıktan 3 ay sonra sol kulak bağlantı yeri kulağıma takarken kırılmıştı hiçbir darbe yada düşme olayı yaşamadan, garantiye gönderdiğimde hiçbir işlem yapmadan kullanıcı hatası olarak tekrar gönderdiler. Ben şikayet ettikten sonra iletişime geçip güçlükle ürünü yaptılar. Olayın üstünden 8 ay geçti şimdi aynı şekilde sağ tarafın bağlantı yeri kırıldı. Ürünün kusurlu, defolu, hatalı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Yeni bir ürün gönderilmesini talep ettim. Aynı şekilde kullanıcı hatası olduğunu, bana parayla satın almam için farklı bir ürüne fiyat verdiler. Ürünü aldığım fiyattan daha yüksek bir fiyat. Değişim yani yeni ürün veya kendi ürünümün tamirini yapmadılar. Asla yardımcı olmadılar.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.👎👎👎👎
Jbl kulaklik aldıktan 20 gün sonra cızırtili ses geldiği için Aztek tek.ups kargo ile anlaşmaları olduğu için o kargoya verip gönderdim ancak 2 gün sonra kırık olduğu için yeni ürün satmak istediler bizde ürünü geri istedik gelen ürün bana kırık halde geldi Aztek i aradığımızda kargoda olabilir dediler ups kargo ile iletişime geçin dediler sizin anlaşma yaptığınız kargo ile biz neden muhatap oluyoruz kargoya güveniyorsunuz o zamn neden o kargo ile anlaşiyorsunuz berbat
JBL 560BT kulaklığım yaklaşık 1.5 yıl kullanımdan sonra sol kulağından ses vermemeye başlamıştı. Müşteri hizmetleri yardımcı oldu ve UPS kargo kodu verildi, ancak UPS kargo defalarca çağrı oluşturmama rağmen eve hiç gelmedi, sistemlerinde geldik yazdılar. Bunu tekrar müşteri hizmetlerine bildirdiğimde MNG kargo kodu verildi ve yakınımdaki bir şubesinden gönderebildim. Birkaç gün içinde kulaklığıma değişim onayı verildi ve yenisi evime yollandı. Teşekkür ederim.
Tamir amaçlı gönderdiğim jbl kulaklığı tamiri mümkün değil deyip geri gönderdiler, zaten çöp olduğunu düşündüğüm ürünü açmaya karar verdim ve sadece tornavida kullanarak tamir ettim. Servis personeline ihtiyaçları varsa gelip çalışabilirim
Rezalet bir firma!! Trendyol aracılığı ile jbl kablosuz Kulaklık aldım bir ay geçmeden sağ kulağından ses yok denecek kadar az ses gelmeye başladı. Ürünü kargoladım 20 gün sonra hiçbir şey yapmadan geri göndermişler?! Ve iletişime geçtiğimde de ürününüzde bir şey yok deniyor. Maillerime sürekli hazır metinlerle cevap verildi ve Elif Hanım hiçbir şekilde yardımcı olmadı. Çözümü trendyolda arayayım dedim . Onlar da ürünü kargolamamı ve yeniden yetkili servise yönlendireceklerini beyan ettiler. Dedim neyse olacaksa yine bekleyeyim. 1 ay sonra kulaklığım geldi sonuç yine aynı! Hiçbir şey yaptırmadan göndermişsiniz. Siz kiminle dalga geçiyorsunuz. Bir ay bile kullanamadığım kulaklığımın parasını alırken iyi hava hoş peki benim mağduriyetim ne olacak? Kimseyle iletişime dahi geçemiyorsunuz sakın sakın bu firmadan ürün almayın.. Tüketici haklarında görüşeceğiz
Yeri çok güzel ama benim ihtiyacımı karşılamadı maalesef çünkü sadece harman Jbl markasınım yetkisi beats yapılmıyor
cızırtı yapan kulaklığım sorunsuz bir şekilde başka bir ürünle değişim yapıldı , 💯
Arzalanan kulaklığımızı servıse yolladık bır hafta ıcınde sıfır kulaklık yolladılar teşekkürler Aztek teknolojı
jbl wave 100 kulaklığımın sağ tarafından ses gelmiyordu. garantiye gönderdim kendilerine. ellerine geçtikten 3 gün sonra yenisini gönderme kararı verilmiş.çok memnunum kötü yorumlara aldanmayın
Boşuna garanti ile uğraşmayın sorun yok diyip geri yolluyolar. JBL asla almam artik
25 bin TL’ye aldığım Bar 9.1 Soundbar’ımın değişimine karar verdiler. Ellerinde aynı ürün olmadığı için bir üstünü vereceklerini söylediler. Bir üstü de olmadığı anlaşılınca 55.000 TL’lik iki üst modelini gönderdiler. Ücret iadesi yapıp geçiştirebilirlerdi ama enflasyondan dolayı aynı ürünü alamazdım. Benim için mükemmel bir deneyim oldu, servis çalışanlarına çok teşekkürler.
Trendyol'dan bu firma üzerinden aldığım için garanti belgesi de sadece bu firmada geçiyordu malesef. 2 kere yolladım ikisinde de arıza 1 hafta sonra tekrarladı. Özensiz bir firma önermem. 50 TL fazla verin jbl in kendi firmasından alın.
1 sene kullandığım kulaklıkta benden kaynaklanmayan sorunlar ortaya çıktı. Gönderdikten 3 gün sonra aradılar değişim kararı alındığını bildirdiler. Ellerinde o model olmadığı için üst modelini yolladılar. Teşekkürler.
JBL HOPARLÖRÜM 6 ay sonra arıza yaptı faturasıyla beraber gönderdim.5 iş günü içerisinde garantiden değisti bu gün kargodan aldım. TEŞEKKÜR EDERİM.
Onarım konusunda ellerinden hiçbirsey gelmiyor. Garantisi devam eden jbl500 marka kablolu kulakliğimin kablosunda sorun vardı ve garantiye verdimm . Kullanici hatasi oldgunu ve hiçbirsey yapmadan geri gönderdiler basit birsey için resmen kulaklığı çöpe at dediler
JBL C100 SI kulaklığımın sağ tarafından ses gelmiyor diye teknik servise gönderdim. Hiçbir soru sormadan direkt yenisi ile değiştirilerek adresime teslim edildi. Çok memnun kaldım. Tek eksiği müşteri hizmetleri hızlı ve ilgili olmasına rağmen sürekli otomatik mesaj atıyor.
Bozulan ürünümü üst modeliyle değiştirdiler gerçekten çok teşekkür ederim tek sorun biraz geç geldi 2-3 haftada falan ama yapcak bişey yok yinede çok teşekkür ederim
ilgi alaka sıfır. başlarından savmak için mağazayla görüşün deyip duruyorlar. Müşteri hizmetleri tam fiyasko. Hepsi farklı telden çalıyor. Bu süreçte yalnız kaldım.
Kulaklığımı tamir için gönderdim. 2 hafta sonra tamir edildi diye bilgi verildi ancak bana başka birine ait kulaklığı göndermişler. Benim kulaklığımı da Bolu ya göndermişler. Bir haftayı aşkın süredir sorunumu çözülmesini bekliyorum. Her seferinde sorununuz en kısa sürede çözülecektir diye geçiştiriyorlar. Müşteri hizmetlerini aradığımda telefona bile çıkmıyorlar.Santralde notumuzu aldık dönüş ile ilgili kişi size dönüş yapacak diye başlarından savuyorlar. Kimse dönüş yapmıyor. Önceleri mail ile dönüş yapıyorlardı artık bunu bile yapmıyorlar..
JBL in hic bir ürününü almayin. Sebebi müsteri hizmetlerine bağlanamazsiniz, bağlansaniz bile size mail adresi verelim oraya yazili mail gönderin şeklinde cevap veriyorlar :)) Mail atarsiniz sonuç sifir.. Jbl wave 300 kulaklik aldim, Android uygulamasinda bu model yok, Android uygulamasinda bazı modeller var, Türkce dil destegi yok.. Ve sizinle böyle ufacik bir problemle bile ilgilenmeyen, dalga gecer gibi mail atin diyen bir destek ekibi var.. Benden tavsiye alirken 50 kere dusunun, sorun yaşarsaniz garanti sıfır. Yalniz başınasınız!
JBL clip 4 ' ümü cızırtı sebebiyle yolladım 2 gün sonra değişim onayı verildi ve sıfırı yollandı çok memnun kaldım çalışanlara teşekkürler aztek teknoloji.
Jbl kulaklık arıza nedeniyle isletmeye gittim. Calisanlari guler yuzlu nazik ve ilgililer. Çözüm odaklı olmalarını taktir ettim. Yardimlari icin teşekkür ederim
Ben ,JBL kulaklık aldım telefonla eşleşmiyor. Bura kadar çok normal olabilir yani wodafone vesilesi ile garantiye gönderdim. Kulaklığı aynı şekilde bana geri gönderdiler. Gene gönderdim yine aynı şekilde onarıldı diye bana geri gönderildi. Bu 3 kere oldu belki 5,6 ay kulaklık git gel yaptı. Şimdi kulaklık elimde ve kullanamıyorum. Buna sebep olanlara hakkımı helal etmiyorum ve bundan sonra eğer ki teknolojik bir ürün alsam garanti firmasina bakacağım aztek ise uzak duracağım. Sizde sakın ola aztekin eline düşmeyin.
JBL T225 Tws bluetooth kulaklığım arızalandı. Mailime çok hızlı dönüş yaptılar. Ürünü kendilerine ulaştırmayı ardından 1 hafta 10 gün içerisinde yenisiyle değiştirme kararı aldılar. Ben ilgilerinden çok memnun kaldım, teşekkür ediyorum.
Hayatımda gördüğüm en kötü müşteri temsilcileri burada çalışıyor.Adama kulaklık tamir olmamış diyorum napabilirim diyo . Ertesi gün başka biriyle konuşuyorum benim yapabileceğim bir şey yok diyo bi daha yollayın . Zaten 2 haftada gidiyo 2 haftada kontrol ediliyo 2 haftada geri geliyo beşiktaştan bulunduğum konuma .Vapura koysan 20 dk ya kendi gelir zaten . Kullanmayın Kullandırtmayın bu mağazayı
Jbl teknik servis için giden arkadaşlar burada tamir edilmiyor kulaklıklar Mustafa Kemal Atatürk kültür merkezi var buraya yakın oranın -1. Katında servise veriyorsunuz ben buraya gittim ordan yürüme gitmek zorunda kaldım siz de ayni hataya düşmeyin
Gerçekten en iyi teknik servis ürünlerinin arkasında hızlı çözüm ve tamir güvenilir bir firma garantisi bitmiş ürünümü tamir edip herhangi bir ücret talep etmediler ve kargoyla adresime kadar gönderdiler ve gönderen ödemeli şekilde kargoladılar herhangi bir kargo ücteti dahi ödemedim garantisi bitmiş bir cihaza hiçbir firma ve servis bu şekilde müşteri memnuniyetini düşünmez gerçekten çok teşekkür ederim
Kusurlu ayıplı ürünü değişim yapmadan aynı şekilde geri gönderdiler. Bozuk çalışmayan ürünü hiç bir şey yapmadan sorun yok diyip geri gönderecekseniz neden bu ürünün garantisi var?
İnanılmaz kötü bir müşteri ilişkileri var. Arayıp ulaşmak için başka bir numarayı arayıp oradan kod alır gibi müşteri temsilcileriyle görüşebiliyorsun. Mail yoluyla iletişime geçmeme rağmen geri dönmediler, birde en geç 1 gün içinde geri bildirim yapılacağını söylediler, ikinci maile 4 gün geri dönmediler en son ben aradım. Çok ama çok kötü bir şirket. Teknik servis kulaklığın süngerinin fiyatını söylemekten bile aciz.
Aztek teknoloji’den 1 yil once aldigim Jbl marka kulakliklarim ilk hafta arizali cikti . Geri gonderdim ve yenisi ile sorgusuz sualsiz degistirdiler , 8 ay sonra yeni aldigimda arizalandi ve yine sorgusuz sualsiz bir ust modeliyle degistirmisler. Bu kadar ilgili ve urununun arkasinda duran az sirket var maalesef . Cok tesekkur ediyorum .
Buraya genelde sadece olumsuz deneyimler yazıldığı için puan düşük görünüyor. Ben gayet iyi bir deneyim yaşadım. JBL Bar 5.1 (Harman Kardon) ürünümdeki problem yenisiyle değişim yapılarak çözüldü. Servis yetkililerine teşekkürler 👍🏻
Kızımın JBL kablosuz çocuk kulaklığını garantiye gönderdim, onarımı mümkün olmadığından, ellerinde aynısı da olmadığından değişim yerine para iadesi yapmak istediler ancak bir yılda kulaklığın fiyatı ikiye katlanmış olduğu için iadeyi reddettim, farklı renkte yeni kulaklıkla değişim yapıldı. Mağdur etmedikleri için teşekkür ederim.
JBL marka kulaklık arızasını garanti geçmiş olmasına rağmen ücreti karşılığında yaptıramıyacağınız çok rezil firma kısaca çöpe atın diyorlar
Garantisi devam eden Jbl 510 BT kulakligim arızalandı servise gönderdim. Yenisiyle değiştirilip tekrar gönderdiler.. ilgi ve alakanız için teşekkürler AZTEK TEKNOLOJİ..
Çok ama çok memnun olduğum bir firma. O kadar ilgili ve alakalı bir firma ki Türkiye'de alışık olmadığımız bir durum. Ben Vodafone aracılığıyla JBL kulaklık aldım. Vodafone hiç ilgilenmezsen Aztek defalarca aradı kulaklığımdaki arızayı gideremeyince yenisini yolladılar. Tekrar teşekkür ederim
Jbl partybox 100 cihazım arıza yaptı. Garanti harici bakıma gönderdim ücreti karşılığı yapılması için aldığım cevap bizden başkası baktıysa kesinlikle onarım yapmayız dediler. Ben jbl servis yazdığımda internette firmayı bulmam çok zor oldu.Türkiye birtek biz varız cihazınızada bakmayız dediler.Yasal prosödür neyse o yönde ilerleriz diyorlar. BİR DAHA ASLA JBL CİHAZ ALMAM HATTA BU FİRMA NE SATIYORSA BAŞKA ONUDA ALMAM.
dünyanın en rezil teknik servisi olabilir. teknik servisi aradığımda operatörü geçemiyorum bile. müşteri temsilcisi saysı 1 falan heralde. ayrıca ürünüm garantili olmasına rağmen ve para alınmayacağına dair bir kağıt elimde bulunurken mesajla bana ürünün fiyatının 10/6 sı bir fiyat çıkardılar. R E Z A L E T.
2 Adet JBL 225 tws kulaklığım var, 1 tanesinin sağ kulaklık bozulmuştu diğerinin iste kulakiçine giren silikonları kalkmıştı. Arızalı olan değişti diğerinin silikonları gönderdiğim gibi geri geldi. Yapıştırılmasını isterdim ama yine de ilgilerine çok teşekkür ederim. Aradığım zaman telefonu açan müşteri hizmetleri bile çok kibar davrandı. Bende karşılaştığım sorunları a4 kağıdına yazarak kendilerine ilettim daha çabuk çözüm üretmeleri için ve onlara yardımcı olabilmek için. Teşekkür ederim. 5 Yıldız.
Bir çok olumsuz yorum gördüm bende JBL 125 Tws kulaklık aldım değişim için bir kere yolladım,sonra başka bir sebepten yine yolladım ikisinde de yeni ürün yolladılar ben gayet memnunum.Evet ürünlerde Bluetooth ile ilgili sorun yaşamamış olsaydım iyi olurdu fakat gayet iyi hizmet aldım.
Dolandırıcılar, kulaklığımın sağ tarafından bazen ses gelmediği şikayetiyle garanti kapsamında servise gönderdim. Bir gün sonra ürünü geri gönderip bir sorun olmadığını söylediler. Test yaptıklarını bile düşünmüyorum, biri açıp çalışıyo bu demiş ve geri gönderilmiş büyük ihtimalle. Hukuki yollara başvuracağım, JBL'in bunlarla çalışması da apayrı bir rezillik. Ahlaksızlar, garanti kapsamında olmasa tamir de ederlerdi büyük ihtimalle.
koskoca jbl için bu uyduruk firma yetkili servis. daha telefona bakmıyorlar ürünü göndersem kim bilir kaç aya gönderirler.
Jbl hoparlörü ses bozukluğu sebebi ile servise gönderdim ağustos ayında yolladığım ürün ekim ayında geldi. Çok beklemeniz gerekiyor fakat ürünü direk yenisi ile değiştirdiler. Ürün uzun bir süre sonunda elinize ulaşsa da en azından sıfır ürün geliyor
Arızalanan jbl go2 cihazım için pazar günü mail atmama rağmen hızlı bir dönüş aldım. Sonra verilen talimatlara göre cihazı kendilerine ilettim ve değişim kararı verdiler. 2 hafta gibi bir sürede yeni cihazı bana ulaştırdılar.
Şarj problemi olan Jbl kulaklığını garanti kapsamında yenisi ile değiştirmişler. Çok sevindim. Tüm çalışanlara teşekkür ediyorum. Ürününün arkasında duran bir firma. Mutlaka tercih edilmeli.
Ben Jbl kulaklık aldım durduk yere bozuldu gönderdim değişimi sağlanmıyo stok Yok diyorlar para iadesi alın diyorlar kulaklığa %50 zam gelmiş enayimiyim ben aldığım fiyatı alıp da zamlı fiyatından yeni kulaklık alayım. şuan ki fiyatını istiyorum yok diyorlar değiştirin diyorlar iki buçuk aydır bekliyorum asla almıyacağım bidaha iade değil değişim istiyorum.
Avcılar merkez’de Kadirhan iletişim’e bağlı Vodafone bayiinden 12 Aralıkta aldığım JBL marka bluetooth kulaklığın şarj olmadığını farkettim. Pandemi yasaklarından dolayı araya haftasonu girdi, pazartesi şubeye götürdüm, garantiye gönderdiler. Üstünden 3 ay geçti hala ses seda yok. Arıyorum, kurum gönderdiği için bilgi verilmiyo. Şubeye gidiyorum, toplu gönderiyoruz. Arayamıyoruz, bilgiler bizde mevcut diyolar. Bekle babam bekle. Müşteri memnuniyetsizliği adına ellerinden geleni yapmaya ant içmişler.
Mail ile gayet hızlı bir şekilde iletişim kurdum. Arızalanan Jbl kulaklığımı bekletmeden tamir edip gönderdiler. Çok memnun kaldım.
Elimden gelse 1 yıldız bile vermem. Kesinlikle alışveriş yapılmaması gerek bir firma. Karşınız da hiç bir şeklide muhatap bulamadığınız bir firma. Tredyol Hepsibura N11 gibi alışveriş sitelerinde Luxury Audio isimli satıcı olarak görünen bu firma, bu sitelerden aldığınız ürünleri iade etmek istediğiniz de, ürünler satışa tekrar sunulamıyor diye iade işlemini ret ediyor. Bu alışveriş platformlarına güvenip sakın alışveriş yapmayın. Kargodan teslim almadığım kutusunu görmediğim ürün için ürün zarar görmüş açıklamasını yapmış Bakalım el mi yaman bey mi yaman. Kargo teslim tarih gün saat ve dakikası ile iade işleminin yapıldığı tarih gün saat dakikasını gösteren kargo fişleri elimde mevcut. Bakalım ticari mahkemede ne diyeceksiniz? Ben dedim oldu bitti diyerek külhan beylik yaparak bu işler yürümüyor. Sattığı ürünlerin garantisi yok. Distribütör garantili diyorlar distribütör kim diye soruyorsunuz cevap yok. Dolandırıcı bir firmadır.
235004 ürün kodu Jbl müzik aleti tamir edildi ve şu an kargoda telefon ile iki kere aradım ikisinde de cevap veren oldu çok ilgili arkadaşlar kendilerine çok teşekkür ediyorum.
JBL kulaklığımın teki çalışmadığı için garanti kapsamında göndermiştim. Kısa süre içerisinde yenisiyle değiştirilerek tarafıma gönderildi
Jbl charge 4 ürünüm arızalandı. Garanti kapsamında bu firmaya gönderdim.tamir edilip geri gönderdiklerinde hiç bir işlem yapılmadığını anladım sorun hala devam ediyordu.Aradım tekrar göndermemi istediler. Tekrar gönderdim ups kargo ile ilgili sıkıntılar yaşandı ürünü kabul etmediler 10 güne yakın ürün kargoda bekledi. Yardım talep etttim oralı olmadılar.Şikayetvar.com a şikayet yazdıgımda hemen geri döndüler.Ürünü tamir edemediklerini ve değişiminin gerçekleşeceğini söylediler.10 günde öyle bekledim.En sonunda ürünü kargoya verdiler fakat bu seferde adresi yanlış yazmışlar.... Tekrar firmayı aradım yanlışlarını düzeltmeleri için. Tamam kargoyu arayıp adresınızı düzelticez demelerine rağmen takip ettiğimde adres düzeltilmemişti. Kendim irtibata geçip düzeltmek zorunda kaldım. Beceriksiz bir müşteri hizmetleri beceriksiz bir servisleri var.....
Kulaklik gönderdim ücretli yapılsın diye geri dönüş oldu tamam dediler sonra birdaha aradim parça yok ürününüz kargoya verilmiştir diyor 70tl kargo ücreti ödedim sonuç 0 önce tamam sonra parça yok demek nedemek
Garanti kapsamında olan ürünüme değişim onayı verildi ve yeni ürünüm bugün elime ulaştı. Çok memnun kaldım. Teşekkürler.
3 ay önce D&R dan JBL 500 BT kulaklık aldım. 1 Şubat da aniden sol kulaklıktan ses kesildi. Aynı gün servise gönderilmek üzere D&R a teslim ettim. Ancak aradan 17 gün geçmesine rağmen hala kulaklık ile ilgili herhangi bir bilgi alamadım. 350 liralık bir kulaklığın 3 ay içinde bozulmasını bir kenara bıraktım, tamiri bu kadar uzun sürer mi? Takdir sizin!
Oğlumun bozulan kulaklığı konusunda çok yardımcı oldular. Yenisini göndererek sorunumuza çare oldular. Çok teşekkür ederiz Aztek Teknoloji. (Telefonla ulaşım sağlayamayabilirsiniz bu yüzden E- posta atın, muhakkak dönüyorlar.)
Jbl clip 3 hoparlör kullanıyordum bir arızadan dolayı gönderdim ve bir hafta sonra arayıp üst modelini göndereceklerini ve rengini seçmemi istediler firma olarak çok memnun kaldım ve daha üst modelini gönderdikleri için teşekkür ederim .
Urbanears boo tıp kulaklık aldım vodofone yanımda üzerinden kulaklıklar çalışıyor ama kutusunda bir çatlak oluştu göndersem tamir eder misiniz?
JBL wawe 100 tws aldım iki kez garantiyw gönderdim inanın 20 TL ye kulaklık alsam daha fazla kullanırdim 3 ay oldu inatla sorun yok deyip geri gönderiyorlar rezillik resmen
JBL markasının garanti hizmetini veren firmadır. Ürünü aldıktan sonra kutusunu açtıysanız sorun var. Kapalı kalsın açmayın kutuyu geri verin çin malı ürünler bile çok daha dayanıklı onlardan alın. Garanti hizmeti şehir efsanesi ben inandım siz inanmayın.
Kulaklığım tamir edilmediği veya değişim yapılmadığı için çok sinirliyim öncesinde elimizde kulaklık var değişim yapıcaz deyip sonrada değişen fiyat farkını görüp stokta kalmadı yalanıyla para iadesi yoluna gittikleri için çok sinirliyim kulaklığımı çok seviyordum bu davranışınız son derece çirkin bir davranış stokta yokmuş külahıma anlatın siz o yüzden mi tüm online mağazalarda aynı ürünün satışı devam ediyor! Yazık ya insanlık ne hâle gelmiş... Ürünlerinize hiç lafım yok ama karakteri böyle olan insanlardan kimse alışveriş yapmasın!!!!!
Teknik desteğe ulaşılmaz, teknik servis için gönderilen JBL marka kulaklık kargosu kabul edilmez, gönderen kişiye tüm kargo ücreti yıkılır. Yarın Tüketici Hakları Mahkemesine durumu ileteceğim.
Bir sene önce aldığım Jbl marka kulaklığımda sorun çıktı. Teknik servislerine götürdüm. Bir hafta sonra kargoyla yenisini gönderdiler. Ben gayet memnun kaldım. Edit: Tekrar aynı sorun çıktı kulaklıkta
Kulaklığımı arıza dolayısıyla garanti kapsamında servise gönderdikten sonra verilen süre zarfını geçmeden tarafıma yenisi gönderildi. Müşteri memnuniyeti açısından ilgili alakalı bir firma. Ayrıca maille de bilgi verildi. 5 yıldızı hakediyor.
JBL vs gibi büyük firmaların teknik servisliğini almış ama çağrı merkezi süs diye var ses kaydı dinletip mail atın diyor mail atıyoruz 2 gündür dönen yok ürünü kargoya vereceğim kargo kodunu firmayı paylaşın diyorum dönüş yapan yok muhattab yok rezil bir firma.
3 Aralık'ta Trendyol üzerinden aldığım kulaklık 21 Aralık'ta hala elime geçmedi. Müşteri Hizmetleri yardımcı olmaya çalışsa da satıcı korkunç! Kesinlikle satışlarını takip etmiyorlar! Ürünüm 3 haftadır depodan çıkamadı. Bir daha 1 liraya bile verseler bir şey almam, bütün mecralardan da herkese anlatacağım.
Media Markttan almış olduğum kulaklığım 1 sene sonra kendiliğinden bozuldu. Aztek Teknik Servise elden teslim ettim. 10 gün içerisinde kulaklığın değişimine onay verdiler. Ve toplamda 20 günü bulmadan yeni ürünü gönderdiler. Hiç sıkıntı yaşamadım. İlgileri için teşekkür ediyorum.
Telefonda on saat bekletiyorlar ürünün modeli yazmıyor cihazda ama görselini atayım dediğimde ise mail atın bi dk adres vereyim diyorlar ama on saatte net bir cevap yok sevgili Özge hanım madem mail ya da iletişim numarasını dahş bilmiyorsanız neden telefonlara cevap veriyorsunuz yazık ayıp ya
JBL Clip 3 modeli cihazımın bataryası şişti bu yüzden garantiye gönderdim. Ellerinde JBL Clip 3 değil de 4 olduğu için üst model ile değişim yaptılar. Hizmetten memnun kaldım.
JBL Clip 3 modelini Hepsiburada dan aldım. Cihaz 1 ay olmadı çalıştığı halde ses gelmemeye başladı. Garanti kapsamında Aztek Teknoloji firmasına gönderdim maksimum 1 hafta olmadı bir üst modelle sıfır JBL Clip 4 ile değiştirmeyi teklif ettiler. Ben de kabul ettim. JBL Clip 4 cihazı şu an çok iyi. Ses kalitesi de çok farklı. Biraz da şans ile ilgili galiba o an bana bir üst modelini söylediler. UPS Kargo ile anında gönderdiler. Kendileri çok hızlı ve ilgililer. Ben memnunum. Teşekkürler.
Şikayetçi olan neden şikayetçi bilemem de. Ben çok memnun kaldığımı söylemek istiyorum. 3 farklı firmadan (biri aztek) aztek garantili ürün aldım gönül rahatlığıyla. T110 BT bozuldu. Yenisini gönderdiler. Urbanears Jakan 1.5 ay içinde bozulunca 2 gün içinde iade raporuyla gönderdiler paramı geri ödediler. Bu ürünü aztekten almıştım. Servisten bu kadar memnun kalınca ve kulaklıklarım da bozulunca koşup JBL Endurance BT aldım. Umarım bu da bozulmaz. Teşekkürler Aztek.
Almış olduğum kulaklık ile ilgili mağduriyetimizi tereddütsüz giderdiği için çok teşekkür ederim.
Bugüne kadar gördüğüm en iyi servislerden biri. E-postaya hızlı dönüş yapmaları, kargo ücretinin olmayışı ve süreç ile ilgili SMS ile bilgilendirmeleri çok iyi. Ayrıca, arızalı ürün yerine bu kadar kısa sürede yenisi ile değişim yaptılar. Çok teşekkür ediyorum.
Ailem ve benim komple herkeste JBL var . Arıza çıktı mı arıyorum kargoya yada aldığım firmaya veriyorum 10 gün sonra yenisini yada iadesini yapıyorlar. Telefondaada çok iyi ilgileniyorlar . Bence 3.2 puanı hak etmiyor hakkını yemeğin firmanın işini güzel yapıyor boş yorumları aldırmayın.
Kesinlikle bir şey şipariş etmeyin, ettirmeyin. Sipariş ettiğim kulaklığın yarı fiyatına olan versiyonunu yollayıp aldığım kulaklıkla aynı fiyatta göstermişler. Madem elinizde yoktu söyleseydiniz bir alternatif baksaydım? Neden illa kazıklama gereği duydunuz ki bir de iadeyle uğraştıracaksınız! Fazla sorumsuz bir şirket...
garantiye gönderdiğim T460BT ürünümü kabul edip, yerine T560BT gönderdiler teşekkür ederim aztek teknoloji
Yahu bu nasıl bir servis bu nasıl bir marka daha ürünü alalı 6 ay olmadı vodafone'dan 400 liralık kulak daha 800 lira para verdiğime mi yanayım yoksa servise gönderilip 15-20 gün bekleyip sorun bulunamadı deyip hçbi işlem yapılmadan bana geri gönderildiğinemi... yazıkkkgönderilip j işlem yapılmadandönmesine mi
Aztek Teknoloji ürünleri A.Ş. ye çok teşekkür ederim. Garanti kapsamındaki JBL TUNE 500 kulaklığımızın arızası nedeniyle çok kısa zamanda tarafımıza dönüş yapılıp yenisi ile değişimi yapılıp gönderildi. Aztek Teknoloji ye ve UPS kargoya tekrar teşekkür ederim.
HEPSİBURADA üzerindeki Luxury audio mağzasından JBL T600BTNC kulaklık şiparişi vermiştim hepsi jet anlaşmalı olmasına rağmen kargomu iki günde çıkartamadılar telefonla ulaştığınız da karşılayan bayan arkadaş mağza ismi olan Luxury Audio ismini eğer "ingiltere kraliyet" aksanı ile telafuz etmesseniz ukalaca düzeltiyor. Oxford yada londra aksanıda kabul etmiyor :) Yani sorun yaşadığınızda birde ukalalıkla cevap alıyorsunuz. bi çok yorumda da görüldüğü üzere devamlı sorunlu ürün ticareti içindeler heralde hep şikayet var. ben siparişimi iptal ettim kurtuldum. 50 100 fazla olsun bunlardan olmasın.
kulaklık pedlerimin değişimi için mail attım, göndermemi söylediler. aynı hafta içinde değişimimi yaptılar. hızlı çalışıyorlar ve iletişimleri çok sağlıklı.
Firmanin ithal ettigi JBL e55bt kulakliktan kaliteli olduğunu düşünerek aldim. 3 ay icinde son derece zayif yapilan plastik baglantisindan kırıldı ve kullanilamaz hale geldi. Aztek'e bu nedenle basvurdugumda bırakın garanti kapsamında değişimi, ücretli olarak tamiri bile reddettiler. Tamir edilemezmis. Bana yeni urun satmayi onerdiler bunun yerine. Bence JBL den uzak durun. Paraniz boşa gitmesin.
Marshall marka kablosuz hoparlör arızalı idi servise gönderdim modeli eski diye sonuç alamadan geri geldi hiç olmazsa çözüm odaklı yardımcı olabilirlerdi
12 marta aldığım jbl endurance sprint bluetooth kulaklık içi kulaklık 2 hafta sonra sesi azaldi ve ariza acti cok az ses geliyor neden olabilir ilk aldigim da hic boyel degildi gayet iyiydi simdi niye ses cok az geliyo az para degil ya biz kolay mi kazaniyoruz parayi , iade etmek istiyorum lutfen en yakin zamanda yardimci olun. @aztekteknolojiurunleri
Hepsiburada üzerinden sipariş verdim Daha kurulumda ürün arızalı çıktı Müsteri hizmetleri teknik servise gönderileceğini bunun da 20 iş günü surebilecegini ifade etti Simdi ben binlerce lira verip hiç kullanamadığım ürün için değişim yerine teknik servis bekletilerek tekrar mağdur edileceğim. Aztek markasına olan güveni ciddi ölçüde sarsan bir davranış. Durum bu mihvalde seyrederse tekrar alışveriş etmeyecegim. Edecek olanların da bu durumu göz önünde tutmasını isteyeceğim.
📍 Küçükbakkalköy, Defne Sk Büyükhanlı Plaza No:3, 34750 Ataşehi̇r/İstanbul
💬 Sizi prens yada prenses gibi karşılaşıyorlar kendinizi okadar güzel hissettiriyorlarki ordan ayrildiktan sonra bile etkisi devam ediyor teşekkürler herbalife ai...
Ataşehi̇r En İyi Vitamin ve besin takviyesi satıcısı Listesi Ataşehi̇r En İyi Distribütör Listesi
📍 Yukarı Dudullu, Mahallesi, 4. Cd. No:1, 34775 Ümraniye/İstanbul
💬 PENTA’da Destek Tam Şirketlerin müşteri destek departmanları nasıl yerlerdir? sorusunu bir çoğumuz, “İşin başında müşterilerin taleplerine anında karşı çıkmaya...
Türkiye'deki En İyi Kurumsal ofis İstanbul En İyi Distribütör Listesi Ümraniye En İyi Kurumsal ofis Listesi Ümraniye En İyi Distribütör Listesi
📍 Halkalı Merkez Mahallesi. Atlas Sokak Digicom Plaza Sitesi, No:12/10, 34260 Küçükçekmece/İstanbul
💬 Bozuk olan Blender parçasını gönderdim. Hızlı bir şekilde yapıp, sağlamca sarılmış pakette gönderdiler. Teşekkür ederim ellerinize sağlık.
Küçükçekmece En İyi Elektronik üreticisi Listesi Küçükçekmece En İyi Distribütör Listesi
📍 Yakuplu, Dereboyu Cd Beysan Sanayi Sitesi No:6, 34520 Beylikdüzü/İstanbul
💬 Firmanın ithal ettigini ürünler arasında olan Kappa Marka bir çantayı bayilerinden aldım. Çantanın baglantı kapagı ile ilgili yaşadıgım sorun ile bayi yeterince...
İstanbul En İyi Şirket yerleşkesi Listesi İstanbul En İyi Distribütör Listesi Beylikdüzü En İyi Kurumsal ofis Listesi Beylikdüzü En İyi Şirket yerleşkesi Listesi