Adres: | Mahmut Şevket Paşa, Odesa Blv. No:22, 34384 Şişli/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902123208080 |
Kategoriler: | Motosiklet mağazası Ducati satıcısı |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–17:00, Salı 09:00–17:00, Çarşamba 09:00–17:00, Perşembe 09:00–17:00, Cuma 09:00–17:00, Cumartesi 09:00–17:00, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | http://www.hondaesengul.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Yıllardır çalıştığım ve tercih ettiğim firma olup özellikle 2el satış ve alış sorumlusu Mustafa bey çok iyi konusunda tabii serviste sorunsuz ve guleryuzlu
Pcx’in stoğa girdiği bilgisini aldığımız gibi Honda Esengül’e gittik. Telefonda görüştüğümüz satış temsilcisi Çağla karakteriyle masaya oturduk. Satış temsilcisi motoru almamız için gereken belgeleri doldururken ilk olarak dikkatimizi çeken şey üslubunun lakayıtlığı oldu. Honda gibi bir markanın temsilcisi Çağla’nın kurduğu cümleler şu şekilde ‘’Numaranı söyle bana’’ ‘’Açık adresini söyle’’ adresi söyledikten sonra ‘’Daha uzun bir adres bulamadın mı’’ gibi profesyonellikten uzak cevap ve tavırlarla saçma sapan davranışlar sergiledi. Sanki motoru hediye ediyormuş gibi üstünlük kurmaya çalışan tavırları bize çok komik geldi. Ama asıl problem ve benim bu yorumu yapmamın sebebi olay başka. Pcx modelinin satışında motorun ruhsat, sigorta ve plaka işlemlerini kendisinin yapmasının zorunlu olduğunu, bu işlemlerin ücretinin 7.500 tl olacağını söyledi. Ruhsat işlemlerinin yapılabilmesi için kendisine vekalet vermemiz gerektiğini ya da bulmuş olduğu KISA YÖNTEMLE BOŞ KAĞIDA İMZA atabileceğimizi söyledi. Biz kağıda imza atacakmışız, bilgileri sonradan dolduracakmış, bu şekilde zaman kazanıyormuş, sonradan imza attıramaz, bunlarla uğraşamazmış. Hayatımda duyduğum en saçma cümleler ve tavırlarla bize sunduğu seçenekleri Honda bayii’ne yakıştıramadım. Biz Honda markasını sağlamlığı ve güvenilirliği sebebiyle tercih ederken bünyesinde boş kağıda imza attırmaya çalışan satış temsilcisinin olması çok tezat. Bu yanlış tavırlar silsilesi yüzünden zamanımız boşa gitti ve motoru başka bir bayiiden satın aldık. LÜTFEN KİMSE BOŞ KAĞIDA İMZA ATMASIN ÇÜNKÜ BÖYLE BİR UYGULAMA OLAMAZ.
Buranın yetkili servis birimindeki arkadaşların umursamaz tavırları ve çözüm odaklı davranmayıp başından salıyor. Satış yaptıktan sonra ilgisiz ve alakasız davranıyorlar. Bakımı için asla randevu bulamazsınız. Personellerin somurtkanlığı ve başından salmaları gerçekten insanın sinirini bozuyor.
Çok ilgililer her konuda yardımcı oldular servisede gitmiştim yeni motorumu alırkande Sn Erkan bey çok ilgili davrandı teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim.
Zamanınız ve paranıza yazık,usta diye duran eleman kendini Hamilton'un pıt ekibinde çalıştığını sanıyor.Tek görevi vida sikmak,yatalak kuzenim bundan daha hızlı çalışıyor
CL250 için aksesuar aldım Gökhan abi acayip ilgilendi birde intercom tavsiye etti 1 haftadir kullanıyorum başlayan bırakamaz kendisine ve ekibe çok teşekkür ederim
Aksesuar kısmına işiniz düşerse Gökhan beyi bulun. Güler yüzlü bir arkadaşdır kendisi, sohbeti de iyidir. Her konu da fazlasıyla bilgilidir ve yardımcı olur.
Kendilerinden 2024 model Crf 250 L motosiklet aldım. Satış sırasında doğru düzgün ilgi alaka olmadı. Ama bunlara çok takılmıyorum, motosikleti alayım yeter düşüncesindeyim. Teslim almaya gittiğimde motosiklet hakkında hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Sadece anahtar teslim edildi. Arka süspansiyon çok yumuşak olduğu için ayarlanarak teslim edilmesini talep etmiştim. Halledeceğiz dediler ama halledilmeden teslim edilmeye çalışıldı. Siz kendiniz servise inin, ustaya söyleyin dendi. Tamam dedim servise indim. 3 müsteri kabul personeli, 2 ustaya defalarca söylediğim, 30 dk beklediğim halde tamam diyip yüzüme bile bakmadan geçtiler. Yoğun olabilirler, insan gibi cevap verilirip, ya sizi biraz misafir edelim diyerek ağırlamaları ya da yarın gelin isterseniz demeleri gerekirken, motoru sattık, naparsan yap gibi tavırları vardı. Avadanlıktan anahtarı cıkmadığı için talep etmiştim. Ayar 1 dakika sürecek bir işlem. Sadece serte alınacak. Kendilerinden motosiklet aldığıma da pismanım. Bundan sonra sokaklarından bile gecmem. Honda markasına hiç yakışmadan bir deneyim yaşadım
Honda esengül aksesuar bölümünden gökhan abim her geldiğim de inanılmaz ilgilenir yardımcı olur benim için en iyisi neyse her zaman gözeterek yardımcı olur motorumu üst seviyeye çıkarıcak her aksesuar da yardımcı oldu iyi ki varsın be abi 🙏🏻 şiddetle tavsiye ediyorum aksesuarlarınızı mutlaka gökhan abiden alın. Pişman olmazsınız.
Kalite bilincine sahip satışını yaptığı ürünlerin kalitesinden güvenilirliğinden iş ahlakından ödün vermeden hizmet sunan GÖKHAN BEY' E çok teşekkürlerimi sunarım
Yedek parça kısmında Ahmet beye teşekkürlerimi sunuyorum sağolsun ne zaman ararsam telefonuma cevap vermiyor .. yani kendisine ulaşabilmek için yanına ışınlanmanız lazım... Aksi halde burası çok kalabalık der konuyu kapatır :)
Kendilerinden Honda pcx aldım sanki parayla almıyormuş gibi muamele yapıyorlar Esengül tercih etmeyin derim hele Çağla karakterini aslaaa motor sigortası için motor şase no bide motor no attılar sigorta yaptırıp poliçesini attığımda şase no yanlış diyip tekrar yaptırmamı istediler 3 gündür onla uğraşıyorum Esengülü tercih etmeyin ettirmeyin
Aksesuar kısmından Göktan Ersir; içten, yardımsever ve profesyonel. Bu zamanda zor bulunan kişilerden. Servislere artık burada yapacağım.
Çok üzüldüm kaç kere aradım telefona cevap vermediniz yazık oldu başka bayiye nasip oldu
Yedek parça almaya gittim ne doğru düzgün karşılayan var ne yönlendiren var herkes kafasına göre takılıyor parçayı da alamadan ayrıldım.
Gökhan bey her konuda fazlasıyla yardımcı oldu sağolsun. Memnun bir şekilde ayrılmak istiyorsanız Muhakkak gelince onunla irtibata geçin derim.
Herkes çok ilgili ve çok güler yüzlülerdi. Satışta bana yardımcı olan Çağla hanıma ayrıca teşekkür ediyorum. Hem bayiide olsun hemde telefondan olsun, benimle çok ilgilendi ve sorularıma da hızlı bir şekilde yanıt alabiliyordum. Çağla hanım ve diğer ekibe üyelerine de çok teşekkürlerimi sunuyorum.
2024 model 250 forza satın alalı 1 hafta oldu motor 300 km’de sabah kontrol ettiğimde varyatör altından yağ kaçırdığını fark ettim ve servise gittim. Sözde usta arkadaşımız tahliye yeri temiz olmasına rağmen tahliyeden olduğunu ve önemli bir şey değil rodaj bakımında gel kontrol ederiz dedi. Bakırköy Nish’e gittiğimde keçede problem olduğunu ve değişmesi gerektiğini ilettiler. 300 km’de olan motorun yağ kaçırması hiç bir şekilde normal olmadığı gibi satış zamanında olan o yalandan samimiyetlerden sonra satış sonrası desteğin de berbat olduğunu söylemek istiyorum.
Sırf bu yorumu yazmak için 1 yıldız verdim. Motorumun garantisi var fren balatalarini degistermem gerek adamlar 1 ay sonra gelin diyor bundan sonra kapınızın önünden bile geçmem kesinlikle tavsiye etmiyorum başka servise gidin daha iyi ilgi 0 alaka yok
Hasarlı motosikletimi önceden telefon ederek getirebilirsiniz diye teyit aldıktan sonra 17.04.2024 de daha iyi bir servis olduğunu düşünerek esengüle çektirdim ve çile başladı 2 haftada araca hasar tespiti yapmadılar defalarca aramama rağmen servis telefonlarına zaten bakan yok ve kendim işimi bırakarak servise gidip bizzat zorlayarak hızlandırmam gerekti.Gitmesem daha bakılmayacaktı.Bu gün bile sabahtan beri arıyorum açan yok, servis işi olarak işiniz varsa başka servis düşünün
Sağolsun Çağla Hanım çok ilgilendi. Harika bir satınalma deneyimi oldu. Çağla Hanım ve Esengül'e teşekkür ederim. Ergün
Telefon ile ulaşmak mümkün değil. Showrooma gidiyoruz niye geldin der gibi muamele. Bir kişi bile gülümsemez mi bir şirkette.
13 yıllık kullanıcısı ve servis müşterisi olmanıza aldırmaksızın,Adv 350 lansman günü test sürüşüne katılıp ismimizi yazdırıp 1 yıl geçmesi üzerine her ay gidip ve telefonla aradıktan sonra Honda listeyi reddetti diyerek her uğradığımda kendi eş dost rentacarlarına gözümüzün önünde Adv 350 leri teslim edip etraflarında fırdönüyorlar,biz yazıldık dediğimizde ÖZEL MÜŞTERİLERİMİZE VERİYORUZ,ŞASE NUMARASI BİZE YUKARIDAN GELİYOR BİZDE ÖZEL MÜŞTERİLERİMİZE VERİYORUZ VARSA EMNİYET MÜDÜRÜ TANIDIĞINIZ VEYA JAPONYA HONDA DAN İLETİN ARASINLAR VERELİM, Honda Türkiye versin teslim ederiz bu durumların hepsini siz yaşattığınız için sizi her yere şikayetlerim sürecek,keşke dükkanınız büyürken kendi vizyonunuzda büyüseydi.
Aleyna Hanım'a ilgisinden dolayı çok teşekkür ederiz PCX alırken bütün evrak işlerimizi sorunsuz bir şekilde halletti
Başta Onur bey olmak üzere ilgi ve alakasını eksik etmeyen güler yüzlü personeli ile iletişimde bambaşka bir seviye yakalamışlar Esengülün bende bıraktığı ilk izlenim ..
İlk motorumu sizden aldım bir tane satış danışmanı vardı çok ilgisizdi beni hemen göndermenin peşindeydi ve motor satmamak istiyordu resmen. sağolsun birtanesi benimle görüştü ve hemen ilk motorumu aldım
Merkezi konumda olması büyük artı motorlarımın bakımını ve ihtiyaçlarımı karşıladığım bir servis işçilik vs bakımından gayet memnunum. Serviste karşılama ve ilgi memnun etmiyor,genel geçici cevaplar veriliyor,tavırlar marka çatısı altına uymuyor. Sürekli yoğunluktan bahsediliyor, fakat bunun faturasını hizmet alanlara kesilmesi doğru değil.
Gece anahtarım sıkıştı çıkartamadım ertesi günü servise gittiğimde garantiye girmesi gerekirken penseyle zorlayarak çıkartıp tekrar içerisine ilerleyip durdular yagladilar şuan ki hali eskisinden daha kötü bi durumda
Arıyorum açan yok. Açan olsa tatmin edici cevap yok ve fiyatları diğer yetkili servislere göre pahalı. Drd yi tavsiye ediyorum arkadaşlar.
Aksesuarda gökhan abimi tavsiye ederim her şekilde yardımdı oluyor çok ilgili 5 yıldızı kesinlikle hak ediyor
2024 model PCX aldım. Aleyna Hanıma ilgi ve alakası çok tesekkur ederim çok ilgiliydi Kolaylıklar Gelsin.
Çok ilgililer. Özellikle servisten Abdullah bey çok ilgili ve samimi. Servis işlemleri çok hızlı yürüyor. Fiyatlar zaten ekonomik şartlarda yüksek ama onların kabahati değil sonuçta, herşey pahalı.
Pcx motorun rutin bakimi icin aradim. 1,5 ay sonrasina gun soyleyerek ancak o zamana musaitiz dediler. Dalga geciyorlar sanirim. Baska turlu akilla izahi yok.
Evime yakın diye tercih ettiğim Esengül bayi beni hayal kırıklığına uğrattı keşke kadıköydekinden alsaydım motoru şuan elimde olurdu iki hafta geçti satışı yapalı ödemesini aldılar hâlâ motor gelmedi diyorlar her hafta bana bu hafta gelecek demelerine rağmen personellerin tutumu çok yanlış Honda gibi bir markaya böyle ilgisiz bir bayi yakışmıyor gerekli yerlere mail olarak şikayetimi dile getireceğim 2 haftadır para kazanamıyorum sizin yüzünüzden - 18.03.24 Hiçbir şekilde hiçbir yetkili geri dönüş sağlamıyor bayi çok ilgisiz bana iade yapabileceğimi söylediler sadece gerçekten honda markasından soğuttunuz beni motorum hala teslim edilmedi 2. Taksidi gelmesine rağmen
Öncelikle çalışan bütün arkadaşlara selam olsun.integra 750 d bakımlarını itina ile yaptılar. Güler yüz ile karşılama ve müşteri hizmetlerinin daha sonra bizi arayıp memnuniyet anketi yapmaları çok güzel ayrıca teşekkür ediyor ve önlerinde şapka çıkarıyorum.Arkadaşımın ısrarı üzerine stv 125 cc aldım.ilk bakım hem pahalı hemde servis burun ucu ile konuşuyor. İşte honda nin farkını yeni anladim.kaliteli hizmet 👍🙏
Esengül aksesuar müdürü onur beyin ilgi alaka tecrübe ve bilgisinden ötürü teşekkür ediyoruz.
Aleyna hanıma çok teşekkür ederiz pcx motorumuzu 2 hafta içinde bize teslim etti Honda Esengül bu işte bir numara ☝️
Motor sipariş süresince ilgisinden ve güleryüzünden dolayı satış temsilcimiz Çağla hanıma çok teşekkür ediyorum. Satış sonrası yine memnuniyetim için çaba sarfeden Volkan beye de ayrıca teşekkürü bir borç görüyorum. İstanbul'daki en güven verici Honda bayisi Esengül honda bayisi diyebilirim. Tüm ekibe kolaylıklar dilerim.
Önünden arkasından geçmeyin yüksek cc motorunuz yoksa yüzünüze bakmıyorlar soru soruyosun he hı diyorlar güler yüz yok bişe yok servis personeline derdini anlatıyosun lafını yarıda kesip baska biseyle uğrasıyor finalde sen neyin vardi diyor evimin dibinde olmasına rağmern tercih etmem 7 8 kere artık artık gitmem parasıyla rezil olmak isteyen gitsin
Stok yok diyen ısrar edince, fahiş fiyat çeken zorunlu aksesuar satan, doymayıp liste fiyatı 85k olan motora 115K isteyen fırsatçı bayii. Stok durumu fotoğraflarda mevcut!!
Ali abiye ve ekibine gerçekten çok teşekkür ederim. Tartışmasiz İstanbulun en iyi servisi diyebilirim.130 bin km boyunca 1 varyator temizliği yapamayan İstanbul'daki servislerde yazıklar olsun inanmayacaksiniz belki ama geç oldu ama.temiz.oldu olk defa pcx kullandığımı hissettim Cemal ustaya ayrıca teşekkür ediyorum Honda servis ise gözünüz kapalı birakabileceginiz tek yer Esengüldur tekrardan Teşekkürler Esengul ailesi
Uzun yıllar çalıştığım bir Honda servis ve bayisi başta Ali Bey olmak üzere tüm ekibe Çok teşekkür ederim en son aldığım nt1100'ün 1000 kilometre Bakımını yaptırdım gerçekten bıraktığımda aldığım arasında çok fark oldu Beklerken gösterilen İlgiye de teşekkür ederim
Aksesuarcı Gökhan Bey’e ilgisi alakası ve yardımlarından dolayı çok teşekkür ediyorum.
Africa Twin'imi Esengül'e götürdüm, ilgi ve alaka gerçekten 10 numara. Ali abiye ve ilgilenen Sefa Bey'e ve servis danışmanı arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Servis ortamı temiz ve güzel. Müşteriye karşı bakış açıları da çok iyi gördüğüm kadarıyla. Bakımlarımı artık Esengül'de yaptıracağım.
vasat ötesi bu kadar rezalet bir servis görmedim. Özellikle sefa denen arkadaşa asla ulaşılamıyor. kimsenin kimseden haberi yok. herkes topu başkasına atıyor. EN BERBAT Honda servisi burasıdır.
İyi hizmet, Güleryüz Esengül
10 Yıldır geliyorum hep memnun çıktım servisten başta Ali usta olmak üzere bütün ekibe çok teşekkür ederim.
İlgisiz personel iletişim desen sıfır fiyasko doydunuz galiba
Bu sabah motorumun randevusuna 30 dakika erken gitmeme ragmen.(sabah randevum saat 9 daydi ben 8 30 da ordaydim.) Sagolsunlar.Cemal usta çayini yarim birakti hemen motorumun bakimini yapti.Çayimizi verdi.Cemal ustaya ve orada calisanlara buradanda tesekkur ederim.
Ne zaman arasam dolu o yüzden yeteri kadar teknik servis desteği verilmiyor en erken 3 hafta sürüyor destekleri. Sıfır motor alırken bunu da göz önünde bulundurursanız faydalı olur.
Gökhan beye yardımlarından dolayı teşekkür ederim sağolsun kendisi bizimle çok ilgilendi.
Hızlı ve kesin çözümlü iyi bir bayii. Dilediğiniz heran ulaşabilir iletişim sağlayabilirsiniz. Tam kadro ve başarılı hizmet. Esengül kardeşler 25 yılı aşkın bir hizmettir.
Yıllardır işletmemizin motorlarını buradan alırız.ilgi alakalarından ötürü Esengül ailesine teşekkür ediyorum.
Honda pcx için randevu alicam dalga geçer gibi iki ay sonra randevu veriyor böyle saçma sapan bir servis arkadaşlar Honda bir pişmanlıktır tobe olsun birdaha alirsak
Telefonlarına Cevap Vermiyorlar Ve Telefonları Yüzümüze Kapatıyorlar Hiç Nezaketli ve Müşteri odaklı Yaklaşmıyorlar Sanki paramızla Motor almıyoruz Gibi Üstüne Dayak Atıcaklar gibi konuşuyorlar Çok rezilllik
Servis olarak sürekli. Kullandığım yer servis ci abinin anahtarı. Elcik icine atıp. Beni 3 saat yollarda anahtar aratmasa iyiydi🤔
Honda Esengül satış bölümünden Aleyna Hanım çok yardımcı oldu ilgisini alakasına Çok teşekkür ederim sağ olsun
Yetkili bülent beyin yardımıyla yeni pcx motorumu aldım ilgi ve alakasından dolayı teşekürler
Şişli Esengül Honda' da Onur Coşkun Bey oldukça destek oldu aksesurda. Teşekkürlerimi sunuyorum.
Esengül Honda üç katlı yeni yerinde hizmet açıldı. Hem kendilerine hem de motosiklet camiası için hayırlı olsun. Giriş kısmında sıfır km bir birinden güzel motosikletler karşılıyor. Birinci katta motosiklet ve aksesuarlar yer alırken. En üst katta ikinci el motosikletler yer alıyor. Honda motosiklet sürücülerine servis konusunda kesinlikle tavsiye ederim 👍
İşi Bilmiyen Servis İlgilenmeyen Satiş Danişmanları Telefonları isteksiz sitenkar açmak aldığım motordan parçalarını vermeyip bayide kalmasi ve bin bir türlü başima gelen sinir bozucu olaylar Ondan Dolayı Kesinlikle Esengül Tavsiye Etmiyorum Paranızla Rezil olmayın ,!!!!
Muhteşem hızlı ve kesinlikle servis kazıklar mantığı olmayan bir yetkili servis
Aleyna hanimdan activa aldim satistan memnun kaldim teseukkur ederim
Mükemmel hizmet çok teşekkürler
Motosiklet alamadığım tek bayi hondanın bayiliğini gözden geçirmesi gerek 2 yıldır motor almaya çalışıyorum yok diyorlar. Karaborsa satıyorlar sanırım
Bugün Honda fjs 600 sılverwing motosikletim için yedek parça almaya gittim yedek parça bölümünde olan arkadaş ekspertiz çıkardı ve evrakın üzerinde hiçbir şekilde firma ile ilgili hiçbir şey yazmıyor parçaların ücreti + kdv 1200 tl civarı tutuyor ve gelmesi 45 günü bulur dedi peki ben parasını ödeyelim faturamı kesin gelince alırım dedim öyle yapmıyoruz kapora alıyoruz ve parça gelince o günkü kurdan fiyat farkı alıyoruz dedi ben nekadar kapora veriyorum dedim 1200 ben bu parayı verince fatura makbuz veya fiş almıycakmıyım dedim hayır ekspertiz dediği müsvedde nin üzerine ödediğim bedeli yazıp parçalar gelince fatura kesiyoruz dedi peki kur farkı ne olur değince 300 400 fark eder dedi bende bey efendi burası kurumsal bir Honda servisi nasıl böyle bir şey oluyor yani bana 1200 dediğin parçanın parasını peşin olarak alacaksın fatura kesmeyeceksin sonra 400 tl kur farkı koyup 1600 belkide daha fazla alacaksın oradaki yaptıkları düpedüz karaborsa ve kurumsallık la esnaflık la hiçbir alakası yok yazıklar olsun size oradaki görevli arkadaş ta sanki yaptıkları normal bir şeymiş gibi davranıyor tepki gösrerincede beni azarlıyarak başka bir yerden al diyor canı sağ olsun alet olduğu kara borsa işinde başarılar dilerim motosikletiniz 3 yaşını geçtiği zaman parçaları yetkili serviste kara borsa ile satılıyor aşağıdaki paylaştığım msp adlı siteden sipariş verdim bu üçkağıtçılara para kaptırmayın kendi işinizi kendiniz halledin derim
Yorumlara bakiyorum çalışanlar mutsuz diyorlar , işçi olup mutlu olan kaldımı ki , eğlence parkından beklentimizi motor servisinde arıyoruz galiba :) Ben şunu gördüm hiç bir motor servisi bir araç servisi gibi yada başka sektordeki gibi ilgili alakalı değil . 4 Honda servisi 2 yamaha servisi 2 ktm servisi 4 özel servis Gezdim ortalama hemen hemen hepsi aynı (Bu arada Esengül 'de bir sorun yaşamadım )
Motorumu servise götürdüm. Ustalar hızlı bir şekilde yaparak teslim ettiler.
Satış danışmanlarının ilgisi gayet memnun edici seviyede. Teşekkürler
Ben Honda Pcx almak için Esengül bayisini aradım karşıma sümeyye hanım çıktı kendisi şuan motor olmadığını sıraya da yazamadıklarını motor geldikçe verebileceklerini bu yüz den her gün sabah aramam ve motor gelip gelmediğini sormam gerektiğini söyledi sümeyye hanımı 4 ay boyunca her gün sabah aradım motor yok yarın arayın gelmedi haftaya arayın bi daha arayın bu şekil de 4 aydan fazla süre aradım en son aradığım da da sümeyye hanım işten çıktı yıl sonuna kadar motor yok aramanıza da gerek yok denildi ben de aylardır arıyorum isim yazdırsaydım çoktan bana sıra gelirdi aylardır boşuna mı aradım dedim malesef yapacak bişe yok denildi ben de mağazaya gittim durumu müdüre anlattım sümeyye hanım satış temsilcisi değil yanlış yapmış dedi benim suçum ne her gün aradım dediğim ise bi açıklama yapılmadı özür bile dilemediler ben de mağazadan öylece çıktım çok mağdur oldum ne bi açıklama ne de bi özür esengüle yakışmadı bu yaşananlar varsa hakkım helal etmiyorum kendilerine
Merhaba, firmanızın sahibi olan ali abiyi tanımıyorum. Ama duyduğum kadarıyla eminim güzel ve dürüst bir insandır. ben geçtiğimiz haftalarda Pcx almak istediğimde bana liste fiyatının 120.500₺ olduğu ve bu ayın 1-10 tarihleri arasında geleceğini gelmese de muhakkak önümüzdeki hafta geleceği söylendi. Daha sonrasında ben her gün aradım ve henüz gelmediğini söylediler. Son aramamda bu sevkiyatta ufak makinaların pcx dahil gelmediği ve önümüzdeki ay geleceğini söylendi. Bayinize tekrar sormaya geldiğimde 5000₺ kapora karşılığında isim yazabildiğinizi fakat aksesuarlı halde geldiğini ve toplam 140.500₺ istediğinizi söylediniz. Takılan aksesurların aynılarının fiyatlarını sordum toplam 5-6 bin lira civarı bir rakam yapıyor. Peki şimdi soruyorum. Bu haraç kesmek değil de nedir? Gelmeyecekse gelmeyecek diyin veya böyle bir durumda bana baştan söyleyin bu bu fiyata olur diye. Öğrenci adamım ve kendi paramla alıyorum 15-20 bin ₺ az bir para değil. Motorun ben o şekil aksesuarlı gelmediğini ve daha sonradan takılmadığını çok iyi biliyorum. Kimse kimseyi kandırmasın. Motor için daha bir çok ekipmana alacağım ve para harcağayacağım, Ben bu konuda mağdurum. Sizden yardım bekliyorum, aksi durumda hakkımı aramaya devam edeceğim. para kolay kazanılmıyor umarım dikkate alırsınız, yoksa bu size müşteri kaybettirir..
anahtar teslimi sıfır motor satıp, mtv ödemesini müşteriye ödeten firma.
Herkes e merhaba insanın hayatında bazı hiç unutamayacagi anlar olur bu alışveriş de onu yaşadım ama adı alışveriş oldu aslında çok değerli bir insan, arkadaş ve kıymetli bir kurum ile tanistim. Uzun zamandır görmeye hasret kaldığım nezaketi, iyiliği cebindeki paraya göre değil gerçekte gösteren bir insan bir dost Mustafa ERTEKİN. Hayalimizdi sayende gerçek oldu arkadaşım. Ben ödeme şeklini ve nakliye durumumu telefonda güzelce izah ettim yüz yüze tanismamamiza rağmen arkadaşim bana dahada kolaylik sağlayarak çözüm yolları açtı. Yani sadece gidip motoru canlı görüp almak kaldi. Eskişehir de ikametgah ediyorum ve İstanbul'a gitmekte gözümde büyüyor du çünkü hiç otobus ile İstanbul'a gitmemiştim sağolsun Mustafa arkadaşım sabahın körü demedi geldi beni otogardan aldi dükkanda kahvaltımızı diğer personel arkadaşlar ile yaptık ve sonra motor hakkında en ince detayına kadar anlatıp beni motor ile başbaşa bıraktı aklına takılan ne varsa sor yaklaşımıyla bana yapacağı esnafligin alasini gösterdi zaten telefonda da ne anlattiysa oydu. Arkadaşlar bende genelde yorumlar ile alışveriş yapan bir insanım. Önceki yorumlarda okudum bazı yerlerde haksızlık edilmiş önce şunu belirteyim biz düzgün olacağız müşteri olarak ki karşımızdaki de emin olun ona göre davranır Davranmıyorsa zaten oradan uzak durun. Benim Honda Esengül de yaşadıklarım bu ve ben devlet memuruyum 10 gün önce ne Honda Esengül u ne de Mustafa ERTEKİN arkadaşımızı tanimazdim onlarda beni tanimazdi. Hani indirim felen tabiki yapılması güzel birşey ama akraba olsa bu kadar misafir pervirlik bu kadar ilgi alaka olur du. Allah böyle insanları ve böyle kurumları ülkemizden eksik etmesin dahada çoğaltsin hayırlı işler hayırlı müşteriler.
Güleryüzlü ve çözüm odaklı yardımlarınız icin tessekurler Çağla hanım
Satış sonrası hizmet ve servis vasat. Bakım için servis randevusu almak, deveye hendek atlatmaktan daha zor. Bahaneleri ise çok yoğunuz.. Çift hat yapıp, randevu talebi almak zor olmasa gerek. En erken randevuyu ise, aradığınız günden 14 gün ilerisine veriyorlar.. Bir daha tercih etmeyeceğim marka ve kurum arasındalar..
Zincir değişimi için gittim,18 yaş altı genç çalışanı yeni zinciri eski zincirin pislikleri dururken o bölgeyi temizlemeden takarken gördüm çıngar çıkardım, Başına deneyimli birini vermemişler youtube izleyerek öğrenmeye çalışmış
Çok yoğun bir servis lakin ali usta durumumu belirttiğimiz çok yardımcı oldu ayrıca aksesuar bölümünden onur beye çok teşekkür ederim
Hayatımda gördüğüm en kötü motor satış bayisi paramızı veriyoruz motor satmıyorlar ön sipariş talebi oluşturuyorum onu da kabul etmiyorlar çok sorumsuz ve ilgisizler
Servis bakım ücretleri abartılmasa şayet, iyi...
Sakın ! Gitmeyin bedava veriyoruz dese gidilmez. Yalan söylemeye alışmışlar. Kampanya diyor sonra zammı geçiriyor. Telefonla ulaşmak imkansız aramiyorlar. Sürekli motor yok deniyor. Sonra da zam geldi diyip yansiyorlar. 1 yıldızı Honda firması Japonlara verdim yanlış anlasilmasin
4 gündür servisten randevu almaya çalışıyorum, telefon %90 meşgul, tam çaldı diyoruz bu sefer de hiçbir departmana/kimseye bağlanılamıyor ve haliyle kapanıyor, para kazanmak istemiyorlar herhalde.
Aklı olan burayı kullanmasın asla telefonlara cevap vermiyorlar iki parça ürün aldım parasını verdim gelince haber edicez dediler haber vermediler en son bi şekilde telefonunu açtılar parçanın biri gelmemiş biri gelmiş fabrika da parçayı bulamadıklarını söylüyolar gelen parçayı neden haber vermediniz diyorum mesaj gelmiş olması lazım diyo ortada mesaj yok rezillikden başka bişey değil vakit kaybı
Eğer tanıdığınız yoksa yüzünüze diye bile bakmıyorlar Ahmet ustadan uzak durun hondanın müşterilerine değil sadece kendi müşterilerine hizmet veriyor
Hiçbir zaman Müşteri ile ilgilenmeyen satış danışmanlarının toplandığı bir işletme. Telefonlara hiç kimse cevap vermiyor. Ne zaman gitseniz motor yok deniyor. İçerideki motorlar sözde satılmış ama sürekli bayide duruyor. Sırada hep 750 kişi bekliyor. Sıraya yaz acelem yok diyorsun yazamam diyor. 750 kişiyi nasıl yazdın diyorum bilmiyorum diyorlar 😄 Saçma sapan bir işletme. Tek iyi yanı servis bölümü hızlı başkada bir numarası yok.
Showroom personeli güleryüzlü, tanıtım konusunda çok yardımcı oldular teşekkürler
25.11.2023 tarihinde pcx 125 motorumun17000 km bakımını yaptırdım ve bütün bakımları servis dışında katiyyen bakımlarını yaptirmam motorumu kendimden bile sakınırım kız gibi bakarım ama maalesef servisten aldığım motoru 5km yolda kaldı Yani anliyacanız sapa sağlam motorumu heba ettiler. Ben yandım sizlerde yanmayın bir dahamı Esengül servisine gidermiyim. Tüketici mahkemesine şikayette bulunacağım
2023 ACTİVA 125 için çanta demiri ve koruma demiri için bayiyi aradığımızda ellerinde olduğunu ve fiyatını söyleyip arkadaşımla beraber iki adet ayırtmamiza rağmen İzmit'ten kalkıp iki arkadaş 130 km mesafedeki Sözde Honda yetkili bayisi Esengül e gittiğimizde ellerindeki demirin motora uyup uymadığını bilmediklerini ve ukala ukala sert bir üslupla şuan vermeyeceklerini söylediler ve Tamamen rezalet ötesi bir işletme HONDA nin böyle şahıslara bayilik verip kendi markasının kalite değerini düşürmesi gerçekten üzücü
Motosikletimi buradan aldım. 😍 Çalışanlar güler yüzlü, ilgili, saygılı, nazik... Satış sonrası bile aklınıza takılan her konuda ulaşabiliyorsunuz, daha ne olsun.. Sloganlarında olduğu gibi: “Esengül Motorcunun yanında! “ size yardımcı olmaya hazır olduklarını bilmek bile güven veriyor... Ayrıca etkinlikleri ile samimi bir aile ortamı oluşturuyorlar.. Sosyal medyada takipçinizim.. Teşekkürler EsengüL Honda 🧿
Benan beye ilgisinden dolayı teşekkür ederim iyi çalışmalar
1 senedir bekliyorum forza 250 için yoldan geçene soruyorum 3 ay oldu alalı esengülden diyor biz bedava istemiyoruz ki aksesuarlı fiyatada razıyız anlamıyorum ama bu dünyanın öteki tarafında var eğer hileli satış olursa oluşmada eminin iki civarında da kimse hakkını helal etmiyor Ali abiye bide telefon lara bakıyorlar ama bunu kervan böyle gitmez beddua ah almak hiç iyi değil yani
iyi bir savcı yada avukatın bu bayiyi devlete ve millete verdiği zarardan, haksız kazanç ve yolsuzluktan dava edip vatana millete hayırlı bir iş yapması tek temennim. orada çalışan arkadaşlar bir şekilde bu yolsuzluğu normallestirip kendi vicdanlarını rahat tutsalarda adalet önünde haksızlar.
Forza 250 kullanıcısıydım ve Honda nın uzun yıllardır müşterisiydim..Honda bayileri ve servisleri yüzünden bir daha tövbe…Bir kere sokak arasındaki tamirciler kadar işi bilmiyorlar, eğer servis diye oraya motorunuzu götürüyorsanız hata…motorum tekliyordu lastiktendir diyip şişirdiler , köşeyi dönüp yolda kaldım…ikincisi sayelerinde aslında Honda’nın ne olduğunu anladım….3 .. yeni motor almak istersiniz komisyon isterler …Bu ülkede tanıdığın olmazsa paranla rezil mi olman lazım…Honda dan ve esengülden uzak durun azcık tepki verin de ne olduklarını anlasınlar…Not; beş para etmez 3 sene önce peşimizden koştukları 25 bin tl olan honda forza şu am araya adam soksan 300 bin tl….
Merhabalar İstanbulda honda motorsiklet alınacaksa Tek yer diyebilirim Tanıtım , yönlendirme , bilgilendirme ve destek konusunda gerçekten 10 puan veriyorum İsmini vermeden geçemeyeceğim Sevgili Onur Beyin desteklerinden dolayı ayrıca teşekkür ediyorum Güleryüzlü , çözüm odaklı ve sizi anlayan bir kişi gittiğinizde muhakkak üst kata çıkın sohbeti bile iyi gelecektir. Motor almadan çıkmayacağınıza eminim Hayırlı olsun 🏍️
2023 model PCX 125cc İçin arıyorum motorsiklet olup olmadığını soruyorum şu anda elimizde olmadığını 1-2 ay sonra geleceğini söylüyor Bayilerle anlaşmalı olan insanlar bayiden kolaylıkla içeriye para yedirerek motorsiklet çıkartıyorlar oysaki bayide PXC var ama bize yok HONDA esengül yaptıgı şey bu bir şöyle birşey oldugunu gördüm ve şahit oldum motorsiklet alacak kişi dışarıda bekliyor anlaşmalı olan içeride faturasını kestiriyor umarım buna bir çözüm bulurlar daha fazla şeyler biliyorum ama buradan herşey anlayılmıyor
5 para etmez Bi yer Allah nası bilirse öyle yapsın adama arzaları anlatıyorum bişi yok diip geçiştiriyor hakkım haram zehir zıkkım olsun böle insanları çalıştırmayın
Bu işletmeye yakın oturuyorum her stok geliş döneminde gidip yüz yüze kontrol ediyorum motor var mı diye her defasında bunlar teslimat efendim deyip gecistiriyolar.yaptiginiz işten kazandığınız para inşallah haramdır.gereken her yere bunun şikayetini de ulaştiricam
Honda dio sahibiyim, on numara bir servis ustalarıma sevgiler, saygılar, hayırlı işler diliyorum.
Servis alanındaki çalışan masa başı personellerin burunların ucuyla konuşması kötü birdaha bu servise uğramayı dahil istemiyorum arkadaşlarım söylerdi inanmazdım kendi gözümle görmeyene kadar
Kazandığınız para kursağınızda kalır. Müşteriye ihtiyaçları yokmuş gibi davranıyorlar. Ellerine koz verenler de bizleriz maalesef. Almayacaksınız bakalım kendileri aramıyor mu gelin indirimli liste fiyatından verelim diye.
Her ay başı aramamıza rağmen her ay sonu motoru gelecek diyerekten sırada bekleyen olduğunu belirterek bir türlü sıfır motor alamamak kendi paranla rezil olmak buna denir sanırım alsatçılar yüzünden biniciler sıfır motora sahip olamıyor iki sene önceye kadar taksitli motor satan firmalar şimdi motor yok deyip sevkiyat bekliyoruz deyip geçiştiriyorlar
📍 Yavuz Sultan Selim, Haliç Cad, Çeşme Arkası Sokak No:1, 34083 Fatih/İstanbul
💬 Motorumun inmesi gerekiyordu fakat yaşar usta pratik ve hızlı bir adam ilk gidişimdi memnun kaldım çok şükür
Fatih En İyi Motosiklet mağazası Listesi Fatih En İyi Ducati satıcısı Listesi
📍 Kozyatağı, samur apt, Kocayol Cd. no:53/C, 34742 Kadıköy/İstanbul
💬 Muhteşem ilgi alaka, muhteşem esnaflık... Yusuf usta, Yusuf abi, Yusuf kardeş, Yusuf kanks, kanka bro hepsi var. Müthiş insan, ne desem yetersiz, gidin tanışın....
Kadıköy En İyi Motosiklet parçaları satıcısı Listesi Kadıköy En İyi Ducati satıcısı Listesi