Adres: | Ahmediye, Tunusbağı Cd. No:53, 34672 Üsküdar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902165536929 |
Kategoriler: | Elektronik tamir dükkanı Elektronik tamir |
Çalışma saatleri: | Cuma 10:00–18:00, Cumartesi 10:00–17:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 10:00–19:00, Salı 10:00–19:00, Çarşamba 10:00–19:00, Perşembe 10:00–19:00 |
Web sitesi: | https://www.sikayetvar.com/burcu-elektronik |
Google Haritalar'da Aç |
gitmeden yorumları okuduğumda en yakın burası mecburen gideceğim artık dedim. o kadar olumsuz yorum vardı ki . Fakat gittiğimde bu yorumların resmen karalama olduğunu gördüm. Sibel Hanım o kadar detaylı ilgilendi o kadar çok bilgi aktardı ki işte esnaflık ölmemiş dedirtti bize. normalde buraya yorum yazan biri değilim fakat gördüğüm ilgi o kadar hoşuma gitti ki bu kadar olumsuz yorumun aldatıcı olduğunu gerçekle alakası olmadığını söylemek istedim.
Çok tecrübeli ve ilgili bir firma, bu dönemde bazı yedek parça temini ile alakalı olarak maalesef ciddi sorunlar yaşıyorlar. Birkaç olumsuz yorum gördüm ancak. Firmayı tanıdığım kadarı ile firmada kullanılan ürünler orijinal olduğu için ithalatta herkes gibi sorunlar yaşanıyor. Bir kaç aydır bekliyorum diyen müşteriler var. Ancak firmadan kaynaklanmadığını belirtmek isterim. Garanti kapsamında olan tamirler için firma ithalatçı firmadan yada o 'marka' dan ürün talep ediliyor. Ancak fiyat artışları gümrük problemleri mağazaya yansımakta. Bu kadar uzun yorum yazmamın nedeni peşinen yargılama yapılmaması için :)
garantiye verdiğimiz dualsense 1 ayda geldi. kendileri bile ne işi yaptığını bilmiyor. arıyoruz öğleden sonra arayın diyor böyle bir şey yok ya işletmecilikte. berbat bir firma ya işini düzgün yapan bir tane elektronikçi var mı türkiyede varsa ben bilmiyorum
1993 yılından bu yana 30 yıldır aynı servisi kullanırım. Sağolsunlar bir kere bile bizi çözümsüz bırakmadılar. Yapılan işlemler sonrası teslim aldığım cihazlarımda bir kere bile problem yaşamadım.Kendilerine teşekkür ederim.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum cihazım yaklaşık 2 aydır sürekli erteleniyor ve sağlam bilgi tarafıma verilmiyor. Telefonda yardımcı olmak adına ilgili kişinin “neden sürekli arıyorsun” tarzında konuşması müşteri memnuniyeti açısından kesinlikle kötü izlenim bıraktı bende! Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Zaman ve paranıza yazık!
Biraz yavaş ama gayet tecrübeli iyi ve nazik bir servis
Drift sorunu olan gamepad vermiştim. 3 hafta sonra sıfır olarak yeni model teslim ettiler.
Sony fotoğraf makinemin arızası için gittim. Objektif arızası denildi, tamiratı çok uzun sürdü, parça beklendi. Mümkün olan en uygun bedele halletmek için uğraşıyoruz dediler ama sonuçta benim için fazlaca yüksek bir ücret çıktı. (2.300.-TL) Kredi kartı kartıyla ödeme yapılamıyordu, havale yapmak zorunda kaldım. Eğer tamiratı yaptırmasaydım da 150.- TL kontrol ücreti alınacaktı. Başka servise de sormadığım için (Karaköy'de varmış) ne derece uygun bir işlem yapıldığını bilemiyorum doğrusu. Yapılan onarımın garantisi ise 6 ay.
kargolari kabul ediyorlar sagolsun ne zaman evde olmasam hep kargolari alir ozenle saklar
Çok nazik bir hanımefendi tarafından işlerim olabildiğince hızlı ve anlaşılır bir şekilde halledildi. Sony 1000 XM4 kulak içi kulaklığımı pil sorunu yüzünden bıraktım, garanti kapsamında yenilendiler.
Dostlar Herkes Dualsense den muzdarip sanırım bende o yüzden yazmak istedim . İlk cıktıgında ps5 aldım digital dualsense x tusu gscırdıyordu daha sonra tus gömüldü bastıkca cıkarken ağır cıkıyordu. Serviste ki bayan bişey dökmüşsünüzdür dedi ( ! ) bende dedim ki evet her gün masa olarak dualsensi kullanıyorum o yüzden yemek artıgı döküyorum mantığa bakar mısınız ? Her neyse o dualsense tamir oldu digitali satıp diskli aldım oynadım aradan 5 ay geçti pekte sık oynamam 1 oyun bitirdim sadece bu baska playstationdada dualsense r2 tetik tuşu bozuldu :)) yani kısacası sony dualsense hüsran sizinda basınıza gelecek…
Sibel hanım, Burcu Elektronik gerçekten çok ilgili mükemmel bir şekilde yardımcı oldu👍 Sony gibi harika bir markanın 🥇gülen yüzü iyi ki varsın Sibel hanım, iyi ki varsın muhteşem Sony🏆🙏
Dualshock4 cihazımın bozulması üzerine kendilerine başvurdum. 20 gün servis süresinin bi kaç gün uzerinde sürdü fakat ilgilenen hanımefendi baştan sona çok kibar ve yardımseverdi. Garantiden kaliteli servis almak ülkemizde bir lüks, o yüzden işlerini iyi yaptıklarını düşünüyorum. Çok teşekkürler.
Yetkili ve ilgili esnaf ps5 dualsense götürdüm garantiden yenisi ile değişti
Servisteki hanımefendi konuya hakim ama bir daha Sony almam. Verdiğim paraya yazıklar olsun. Oyun için yapılmış bir kontrol cihazı nasıl 1 haftada bozulabilir???? Tamir için 10 gün cihazsız kalacağım. ücret iadesi istedim başka markalar daha ucuz en azından. Bozulursa üzülmem.
Sony PlayStation 5 Dualsense kolu bozulduğu için servise bıraktım. Yenisi ile değiştirildi. İlgi ve alakaları için tüm personele teşekkür ediyorum.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum buraya cihazınızı bırakmayın. Ps5 konsolumu verdim ve ne yaptıklarını anlamadım. Kutusunu paramparça etmişler...
Servis uzun zamandır. Sony yetkili servisi olarak Üsküdar paşa kapısı cezaevinin karşı sırasında yer alıyor. Cihazınız Sony ve bozuldu ise güvenerek bırakabilir en kısa zamanda da geri alabilirsiniz. Diğer firmalara bakıyorlar mı tam bilemiyorum ama sormanızda fayda var bence.
İşinin erbabı, sorunlara çözüm odaklı yaklaşan, hoş görülü butik bir işletme. 👍🧿
Sony wh-1000xm3 kulaklığım tamire verdim bir taraftan ses gelmediği için. Garanti kapsamı içerisinde onarım yapıldı çok memnun kaldım. Girişte benim ile ilgilenen hanım efendi çok tatlı ve ilgili bir insandı . Kesinlikle tereddüt etmeden gidebilirsiniz . Tekrar yardımları için çok teşekkür ediyorum .
Gördüğüm en YETKİSİZ servis. ürünümün garanti etiketi yirtik oldugu icin hizmet vermiyorlarmis. sebebi de icinden parca almis olabirmisim. hem hirsizlikla sucluyorlar, hemde o kadar para verip aldigimiz mala hizmet vermiyorlar. dunyanin neresinde gorulmus bu durum. neyse tamam dedim madem legal bir is yapiyorsun bu soylediklerini servis formuna yazip verirmisin dedim. ona bile yapmadilar. daha dogrusu yapamadilar cunku legal birsey degil yaptiklari. servis kaydi bile acmadilar. birde gidip istedigim yere sikayet edebilirmisim. Sony nin neden buralara geldigi belli oldu. hee unutmadan birde utanmadan servise alsam bile swap yaparim swap ucreti 1800 tl demezlermi. kardesim benim sadece bir parcan arizali belki beden komple cihazin ucretini aliyorsun benden? Ama pesini birakmayacagim..
Aracımın amfi arızası için gittim, bana en yakın yer idi. Sağolsun lar ilgili bir hanımefendi kısa sürede işlerimi halletti ve takibini yaptı. Küçük bir sorun oldu ama çözüldü. Ben bandrollü garanti belgesiyle hatta kutusuyla gittim ama benden fatura soruldu. Garanti belgesinde satış tarihi yazıyor ve satıcının kaşesi var ama aynı belgede satıcının Sony den aldığı tarih de yazıyor. Meğer Sony bu tarihi baz alıyormuş. Yine ablamız beni mağdur etmeden işimi halletti, bende bu arada faturayı satıcıdan temin ettim, Sony de çalisan kiymetli ablamiza teşekkür ederim, bunu benden talep eden Sony ye de teessüf ederim.
3000 TL'ye aldığımız televizyon için arıza tespit parası olarak 150 TL alıp 7100 TL panel değişim ücreti çıkardı. Tamamen rezillik. Sony Türkiye de yardımcı olmadı.
Oturtmuşlar bir tane saygısız teknolojiden anlamayan bir kadını daha müşteri ile nasıl iletişime geçileceğini, nasıl dinleneceğini, sözünü bitirmeden konuşulmayacağını bilmiyor. Üründen kaynaklı sorunu dile getirdiğimde "Zamanın gençleri sizi iyi biliyoruz nasıl kullandığınızı" diyerek aklınca ürünün kullanıcı hatası olacağını yutturmaya çalıştı. Aşırı üslupsuz ve laubali bir tavrı var. "Eve git yapıştır uhuyla" demesi de cabası. Bunları dile getirince "İstediğin yere git şikayet et şikayet aç umrumda değil" dedi. Görücez bakalım kimin umrunda değil. Teknik Servis eyrine kendilerini eskici falan sanıyorlar herhalde. Sony gibi markanın bu kadat ucuz insanla verilmesi yazık olmuş. Acıyorum halinize
Çok titiz çalışan , işini layığı ile yapan teknik servis.Fiyatları uygun , hızlı çözüm ve güler yüzlü hizmetleri için teşekkür ederim.
Sony elektronik cihazlarınızdaki sorun geç ve biraz geç olsa da; başta sahibi olan usta sahibi ve ekibinin titiz çalışması ile mutlak ve mutlaka çözüme ulaşacağı ameliyathane temizliğinde harika bir servis.
Playstation 5 kontrolcu arızası için kendilerine tamir amacıyla bıraktığım urunumle ilgilenerek çok kisa sürede sorununu giderilir, çok teşekkür ederim servis sürecinden çok memnun kaldım.
Bir diyot, bir kapasitör değiştirip sanki kartın yenisini takmışlar, kartın tamamını kurtarmışlar gibi yeni kart fiyatı üzerinden ücret alıyorlar. Arabada buji değiştirip yeni motor fiyatı kadar ücret istemek gibi. Ve Sony de buna seyirci kalıyor. Sony ve servislerini kullanmayın garantiniz yoksa, hele bu servisi HİÇ.
Ps5 Dualsense arıza yaptı gönderdim değişimi onayladılar ama ne yazık ki yeni gönderdikleri üründe arızalı çıktı. Üstelik orada denendiği söylenmişti.
Öncelikle bu dükkana gelmeden önce çok araştırdım. Fakat gittiğimde karşılaştığım tepki ve davranış gerçekten beklentinin üstünde. Sanırım 3-4 dk konuşma fırsatım oldu. O kadar hızlı ve güvenli işlem yaptılar. Şuanda ürünüm teknik serviste. Bakımı yapılır olmazsa yenisi ile değiştirilir dediler. Düşünsenize, bazı gereksiz insanlar tarafından eleştirilen bir firma, size 0 bir ürün verecek ? Her zaman Sony Servis konusundaki tek tercihim bu Yetkili Servis olacaktır. Çok teşekkür ederim.
Aldığımız Sony marka televizyonun kurulumu için servis talep ettik.Kurulum saati konusunda anlaşmazlık çıktı bize telefon numarasının yanlış verildiğini söylediler ki servislerin artık bu numarası baydı.Saat 8’den beri beklediğimizi söyledik.Sonra eve kurulum için servisi yönlendirdiler akşam saat yedide.Eve gelen servis elemanı daha merhabalaşmadan “sabah 8 den beri bekleyen siz misiniz?O saatte kargalar bile ...” diyerek terbiyesiz bir biçimde konuştu.Bizde böyle konuşacaksa çıkıp gitmesini söyledik.Kimse benim evime gelip bana imalı ve argo bir biçimde konuşamaz.Sony’nin böyle kötü servislerle çalışması çok yazık bir durum.Çalışmak istemeyen kişi bunu belirtirse daha karakterli bir yaklaşım olur evime gelip kendini kovdurması çok ezikçe ve ettiği laf haysiyetsizce.Özür bekliyorum.
Çok iyi niyetli insanlar ve çok iyi hizmet. Yorumları görünce şaşırdım, on yıllardır aynı yerde hizmet veriyorlarmış yorumlardaki gibi olsa uzun süre kalamazlar zaten. Güvenebilirsiniz 👍
Rezalet baska bir kelime yok burasi icin. Muhtelemen kondansatoru patlayip akan playstation 5 cihazim icin icini acip bakmadan bunun uzerine kahve dokmussunuz diye yalan soyleyip cihazimi garantiye sokmadilar.
İçeri girdiğiniz zaman önyargılı davranıp “ PlayStation ı burası mı tamir edecek ? “ diyip dükkanın salaşlığından çekinebilirsiniz ama yanılıyorsunuz. Gayet hızlı ve doğru hizmeti alabileğiniz bir SONY yetkili servisi.
Çok nazik ve yardımsever bir ekip.Arızalanan Sony Bluetooth kulaklığımızı İstanbul da götürmediğimiz yer kalmadı. Hiç kimse ilgilenmedi. Burcu elektronik tamir edip teslim etti. Çok teşekkürler
Dünya tatlısı çok ilgili biri. Kendisine tekrar teşekkür ederim. Burcu Elektronik'i herkese tavsiye ederim...
Arkadaşlar vatan bilgisayardan sony xf 9005 aldıktan bayram sonrası ilk iş günü çarşamba telefon açtım Telefondaki hanım efendiye ürün ve adresle ilgili bilgi verdim bu yoğunlukta bile geç vakitlere kadar çalışıyorlar 6 gibi geldi Korkut bey ürünü büyük bir hassaslık la çıkardı kontrol etti ve duvarda hazır olan bağlantıyı gerçekleştirdi Ve ürünle ilgili bütün bilgileri yapılmaması gerekenleri bir bir anlattı Gerek bilgisi gerek her soruma büyük bir itina ile yanıt verişi beni çok mutlu etti Kendisine ve Burcu Elektronik çalışanlarına canı gönülden teşekkür ederim...
Bu servıse gelene kadar 2 yetkılı servıs dolasan urunumun sorununu cozduler. Iletısımı gayet ıyı olan bır yer, islemlerın gıdısatıyla ılgılı olan sorularıma cok net cevaplar verdıler. Yardımları ve emeklerı ıcın cok tesekkur ederım.
İçeride Sibel abla diye bir hanımefendi çalışıyor, çok anlayışlı ve yardımsever biri hizmetini takdir ettim.
Yorumlardan dolayı çok ön yargılıydım fakat gönderdiğim ürün ortalama 1 hafta içerisinde sıfırı ile değiştirilerek geri gönderildi ve ne zaman arasam hızlı yanıt aldım. Kesinlikle iyiydi.
Çok ilgili. Ama Sony firmasından kaynaklanan problemden dolayı sıkıntılı bir süreç yaşadık firma ile...
Kendi hatamdan dolayi garanti disi biraktigim urunumun, ellerinde olmayan sebeplerle tamirini saglayamasalar da, beni ortada birakmayip, cozum saglayacak lokasyona yonlendirdiler. Kendilerine tekrar tesekkur ederim.
Çok ilgili ve alakalı yetkili Sony servisi. Hızlı ve sorunsuz onarım ve teslimat. İstanbul yakasında kesinlikle ilk başta önerebileceğim servis.
Güler yüzlü ve kaliteli hizmet veren güzel bir servis.
Çok ilgili bir sibel ablamız var.bir insanın ancak annesi bu kadar ilgili ve alakalı olabilir.. çok kaliteli bir servis hizmeti aldık..herşey için çok teşekkürler..
Sony türkiyenin de katkılarıyla müşterilerini anlayan ve yardımcı olarak çok anlayışlı insanların çalıştığı güzel bir işletme
Şimdilik 3 yıldız verdim ürünüm halen tamir aşamasında. Çıkınca deneyimlerimi paylaşacağım ona göre tekrar puanlama yapacağım
Diğer Yetkili Servislerlerle karşılaştırıldığında, ciddi disiplinli çalışmaya gayret eden Profesyonel bir Kurum. İletişimi Güzel Çözüme odaklı bir politikaya sahip...
1 haftadir kendilerinden sony tv ana kart icin donus bekliyorum iki defa aradim hala biz donecegiz diyorlar. Su an saat sabah 9.30tekrar ariyorum firma kapali telefonu acan yok:)
Sony ürünleri tamir edilebileceğiniz bir servis parça bulunmasında problem olmazsa problem yok.
Böyle bi teknik servis yüzünden, asla sony marka ürün almayın. Sony bitmiştir Türkiye de
Aradığım arkadaş sorumu bitirmeme izin vermeden, sözümü iki de bir kesip cevap veriyor.Sadece bilgi seviyesi değil iletişim seviyesi de yetersiz.
Sony ürünleri için çözüm hizmeti sunuyorlar
Eski Sony yetkili servisidir notebook harici özellikle Tv'de semtin tecrübeli servislerinden...Kadıköy Moda'daki Sony servisi gibi ukala değildir...
Sony oto teybimi tamire götürdüm sıfırı 400 tl olan teybe 350 tl tamir parası istediler.
Tamir servisi değil.. Kayıt alıp kargo şirketi gibi cihazı asıl servise gönderiyor
Aldıkları ürünleri iki haftadan önce teslim edemiyorlardı da bu sefer 1 ay olması beni çok yaraladı
Sony markasına ait garantili ürünlere ücretsiz, diğer ürünlere ücretli tamir hizmeti veren yetkili servistir.
İlgili, samiimi , çözüm odaklı ve müşteri memnuniyetine değer veren başarılı bir servis
Sibel hanıma teşekkür ederim. İnanılmaz yardımcı oluyor.
Herhangi bi şeyle ilgilenmiyorlar ve müşteriye yaklaşımları çok kötü
1989 tarihli Sony FH seri cihazları tamir edildi
Gayet ilgili ve hızlı aksiyon alan bir teknik servis
Orada ki hanımefendi çok yardımcı oluyor. Teşekkürler sorunumu hallettiğiniz için.
Müşterilere kaliteli hizmet sunuyorlar fiyatlarda uygun Güleryüz ve ikram da var daha ne olsun👏👏👏👏👍👍👍
Çok ilgililer. Kısa zamanda çözüm ürettiler. Teşekkürler.
Hanımefendi çok ilgili ve çok güleryüzlüydü
Sony konusunda aradığınız Herşeyi bulabilirsiniz
Çok güzel biryer gözünüz arkada kalmaz ve çalışan ablada çok iyi birisine benziyor
Sony yetkili bayisi ve çok yardımcı oluyorlar sibel hanıma teşekkürler
Arkadaşlar burası sony xperia tamiri yapıyor mu?
İçeride harika insanlar ve tatlı mı tatlı kedicikler var 😊
Rezalet bir servis, allah düşürmesin.
Beş para etmez
İlgileniyor gibi görünüp aslında ilgisizler
Servis başarılı
Hızlı servis ilgili insanlar
Sibel hanım ve korkut beye teşekkür ederim
İyi
Pahalı ve çok uzun sürede yapıyorlar.
Muazzam hizmet
Oldukça ilgililer...
Yardım severler
Sorumsuz
Sonny servis. 👍
📍 Başak Mahallesi Ertuğrul Gazi Caddesi Başakcenter AVM Giriş Kat No: 20, 34480 Başakşehir/İstanbul
💬 Gerçekten esnaflık anlayışınız çok güzel güvenilir hizmet veriyorsunuz ellerinize sağlık ❤
📍 Şirinevler, Kazım Karabekir Cd. No:41, 34188 Bahçelievler/İstanbul
💬 Hizmette sınır yok kesinlikle herzaman şüphe duymadan arayabilirsiniz böyle sıkıntısız esnaflar nadir kalanlardan teşekkürler selami usta👏