Adres: | Feyzullah, Lider Sokağı Askerlik Şubesi Arkası No:3 A, 34843 Maltepe/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +905443938945 |
Kategoriler: | Ev hizmeti Ev aletleri i̇çin hizmet merkezi |
Çalışma saatleri: | Cuma 09:00–18:00, Cumartesi 09:00–18:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00 |
Web sitesi: | http://emselektrik.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
İlgili alakalılar ürünümün tamiri mümkün olmadığından doğayı sıfırı ile değiştirdiler.çok teşekkürler.keşke tüm teknik servisler bu şekilde yardımcı olsalar.daha diyecek kelime bulamıyorum.🤓🤓🤓
Arzum shaken aletim bozuldu,bir hafta gibi kisa bir surede tamiri yapilip verildi,bu surecte de surekli msj ile bilgilendirdiler,Helal olsun size,bu zamanda bu sekil çalışma👏👏👏👏👏👏
Güler yüzlü ve kaliteli hizmet anlayışı doğrultusunda hareket eden bir servis. Şikayetimizi alıp hemen robot süpürge cihaza hemen hemen 5 dk. İçinde müdahale edip onarım yaptılar. Arzum servisi olarak cok başarılı
Teknoloji ilerlemiş haberim yoktu , sayelerinde telefonda arıza tespiti yapan nadir servisler den biri siz teslayi geçersiniz yakında....
1 aylık Arnica Tesla supurgenin sesli çalışmasından dolayı gittim kendini usta diye tanıtan zati muhterem bunda bişey yok deyip gönderdi hatta aynı 2 makinenin videosunu çekip göstermeme rağmen ilgilenilmedi
Beş para etmez servis ne telefona cevap veriliyor ne de gittiğinde verilen hizemete black decker pişmanlıktır. Servisleri daha da pişmanlık
Black decker süpürgemin dönen fırça kayışı koptu. Ufacık bi işçilik ve ucuz bir malzeme için 400 tl ye yakın para aldılar. Sonrasında araştırdım kayış yedek parçacılarda 50 tl ye satılıyor. Hemen 2 tane yedek aldım kendime. Kayış değiştirmeside 30 sn sürmüyor o kadar basit. Sakın servise gidip paranızı çöp etmeyin. Kayışın üzerinde yazan koddan çok rahat tedarik edebilirsiniz
Merhabalar, arzum blenderın bir parçası için gittim. Sadece motor garantiye girer diğer parcalar girmez dediler. Garanti belgesi üzerindeki bütün parçalar garanti kapsamındadır yazısını gösterdim. Bu sefer de kullanıcı kaynaklı parça arızalanmış diyerek yardımcı olmadılar.
3 hafta önce süpürgemi götürdüm. Filtre de sıkıntı var dediler değişmesi gerekiyormuş. Sipariş edeceklerini söylediler. Tekrar gittim ulaşamayınca bir türlü arkadaş saçma bir bahaneyle sipariş etmesi gerektiğini tekrar söylüyor. Aklınız varsa boşuna gelipte böyle paranızı heba etmeyin. Böyle yetkili servisçilik olmaz
Guler yuzlu isinin tam olarak isini iyi bilen hizmet veren servistir yorumlara okuyarak gittigimde hic oyle bir sey yasamadim memnun kaldim
Böyle düzgün işini severek yapan dürüst esnaf zor bulunur. Bugün bir meyve sıkacağımızı çalışmıyor diye getirdim. Meğer biz hatalı kullanıyormuşuz çalışmıyor sanıp tamire getirmiştik, yanımda çalışıyor mu bakalım dediler ve çalışma şeklini gösterdiler. Bu işlem için vakit ayırdı ilgilendi ücret almadı. Teşekkürler, iyi niyetli güzel insanlara ihtiyacımız var günümüzü güzelleştiren bu güzel kalpli esnafa çok teşekkür ediyorum.
Adı yetkili servis arzum bilendır plastik parçası satışı yokmuş bu nasıl yetkili servis yani bunun Türkçesi getir ben işçilik adı altında... İnternette istediğin kadar var... Oraya kadar gitmeye değmez... Artık hangi markayı almalı diye düşünüyoruz alsak acaba servis parça ulaşım servis çalışanı nasıl diye....
Kesinlikle gidilmemesi gereken bir servis 10 TL lik parçayı 100 TL ye yapan bir servis, müşteri iletişimi sıfır Allah yolunuzu düşürmesin
Garantili olmasına rağmen DeWalt marka şarjlı vidalama nin sanzuman plastiği garantiye girmiyor denildi. Amatörce kullanmama rağmen zarar görmüş. Markayı tasiyamiyorsunuz bence. Varsa. Garatiye giren parça listesi paylaşmanizi bekliyorum.
Yeni alınan BLACK&DECKER şarjlı süpürgenin batarya problemini yeni batarya değişimi yaparak kısa sürede çözdüler. Ayrıca süpürgeyle ilgili ayrıntılı kullanım bilgisi verdiler. İlgili ve çözüm odaklı bir işletme. Teşekkürler
Müşteri ilişkileri çok kötü. Kibarlıktan uzak konuşmalar, fiş fatura vermemeler, Ufo vantilatör verirken, ürünü test ederek alıp, sadece kırık olan yeri değiştirdiler. Ürününüzün sağa sola dönüş motoru da çalışmıyor demediler. Teslim aldıktan sonra farkettik. Ufo merkeze bildirdik, değişen birşey olmadı. Bir yıldız bile alamaz.
Black&decker şarjlı süpürgenin fırçalı başlığından ses geliyordu söküp bakınca motorun fırçayı döndürmesini sağlayan kayışın sıyırdıgını gördüm musteri hizmetleri bu firmaya yöndendirdi arayıp ellerinde parçanın olup olmadığını vs sordum mevcutmuş resimde ki parça için tanesine 360 TL ücret istediler temin edemeyecegimi düşünüp mecbur alacağız derken aliexpress üzerinden 5 adetini vergi ve kargo dahil 7 Euro ya aldım biraz vicdan diyorum! Böyle durumlar ile karşılaşan kişiler çin sitelerine yönelsin parayı ağaçtan toplamiyoruz.
Selamlar, Yorumlara baktım suratsızlık vs. Saygısızlık var mı? yok? Küfür kıyamet var mı? Yok. Bugün 9 gün önce verdiğim Blackdecker marka kırıcımı tamirden almaya gittim. Hiç gülümsemediler ama ürünümü gayet makul bir fiyata tamir edip teslim ettiler. Bu bana yeter. Ellerinize sağlık bir sorun olursa farklı bir cihazımda yine sizlerleyim👍🏼
Ön büro müşteri iletişimi zayıf, yapıldı diye teslim alınan ürün aynı sıkıntı ile karşılaştık geri götürdük 17 gün olmuş ürüne bakılmamış zaman kaybı..
Gayet hızlı ve tasarruflu hizmet veriyorlar. Belki başka bir yerde cihazın kablosunu değiştirdik deyip 2 katı para isterlerdi. Ama burada kabloyu tamir ettiler. Böyle bir zamanda bu benim için önemli. Teşekkür ediyorum. Arzum marka tüm ürünlerimiz için artık burdayız. Devir ekonomi devri. Atıp yenisini alacak zamanlar değil.
Ben böyle ilgisiz böyle kötü bir mağaza görmedim. Garantisi henüz devam eden Arzum marka saç kurutma makinemin motorunda problem var bakar mısınız dedim. Garanti kağıdım olmasına rağmen fatura diye tutturdular. Bir de garantisinin bittiğini iddia ettiler. Sorunu çözmek için hiç ama hiç çaba göstermediler. Garantisi devam eden ürünün motor tamiri için 120 TL istediler. Lan arkadaş zaten saç kurutma makinesi kaç TL? Çok memnuniyetsiz ve sinirli olarak ayrıldım bu işyerinden.Siz böyle müşteri kaybetmeye devam edin bravo 👌🏻.
Nakit para alınıyor o nedenle fiş istemeyi unutmayın. Garanti kapsamı konusunda ayrıntılı bilgi verilmiyor, genelgeçer bilgi veriliyor, firmadan bilgi almadan gitmenizi tavsiye etmiyorum.
İki kez yolum düştü birinde blender götürdüm birinde de süpürge. Blender için 5 TL lik parçaya 20 TL verdim hadi dedim olsun o kadar bunu yuttum. Hele ikincisi... Rezalet. Tam bir fiyasko. Süpürge için aradım kart yada motor dediler. Getirin bakalım. Götürdüm. Ustamız Bi baksın sizi ararız, tamam. 1 gün sonra aradılar. Kart yanımış yenisi lazım takalım mı, tamam takın fişi yanmış bide fiş takem mi, tamam, hesap ne tuttu. 120tl. Tamam usta yap. Ertesi gün almaya gittim parayı verdim geldim. İki gün sonra Bi daha bozulmaz mı? Süpürgeyi Bi açtım ki bide ne göreyim.kart yeni değil ESKİ. parça lehimlenmiş. Aradım. Kendimizi tanıttık. Süpürgeyle ne yapmıştınız süpürge bozuldu yine. Abi motoru yanmıştır demez mi. Anaaammmm. Bende kayış koptu. Ne yaptınız kart taktık. Velhasıl... Yolda geçerken selam dahi vermeyin derim Bunlar selamdan da çalar. Para iadesi yapılsın... Ayıp falan filan derken. Parayı aldık. Gittim bizim TV tamircisine adam bedavaya lehim yaptı. İstanbuldaki tipik esnaf zihniyetaizliği. Eehhh.
Filtre kahve makinemi sorunu bulmak için açtım, arızalı parçayı tespit ettim ve parçayı internetten aradım. Lakin parçayı bulamadım. Eşim, çözüm ararken bu firmaya ulaşmış, ellerinde parça olduğunu, tamir edebileceklerini söylemişler. İşleri kolaylaşsın diye makineyi toplamadan servise götürdüm. Bu arada sadece kasa vidaları sökük, zaten kendileri de mecburen sökecekler. Böyle bir tavır ve yaklaşım olamaz. Yapmak istemiyorsan yapamam diyebilirsin, fiyatını yüksek verebilirsin zaten makinenin garantisi vs yok ama o tavırlar ne öyle? Ramazan’ın ilk gününe hürmeten uzatmadık, tamir ettirmeden hemen ayrıldık. Koskoca markalar bu denli kötü esnaflara nasıl bayilik verebiliyor akıl alır gibi değil.
Ems Elektrik firmasını yetkili servis olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. Ustamız işinin ehli olduğu gibi, gayet kibar, güleryüzlü ve anlayışlı. Fiyat politikası ne yazıkki fabrika servis ve parça ücreti onda birşey yapamıyor, geri kalan hizmeti gayet güzel.
Black and decker şarjlı süpürgenin tek yetkili servisi. Çalışanlarda tek servis olmanın kibiri yok. Hepsini tebrik ederim.
Delonghi müşteri hizmetleri tarafından yönlendirildik Ems teknik servise .Oldukça hızlı ve makul fiyata sorunumuzu hızlıca çözdüler.Aynı kahve makinesine bir önceki teknik servis sıfır fiyatından pahalıya gelir demişti.Emeğinize sağlık.
Personeli çok yoğun olmasına rağmen saygılı ve ilgiliydi. Yaklaşımından ve bilgilendirmelerinden dolayı teşekkür ederim. Arzum marka saç düzleştirici için gitmiştim. Maalesef kablo değişimi gerekiyordu ve bir hafta geçmesine rağmen halen gelmediği için iptal ettim. Ayrıca kopuk olan kablo değişimi için 190TL ödemesi olacaktı. Süreç uzayınca yenisini almak daha mantıklı geldiğinden iptal edip yenisini aldım. Maltepe'de Askerlik Şubesinin hemen yan sokağında solda kalıyor. Tabeladan ilk neresi olduğu anlaşılamayabiliyor. Ki ben bulamadım sandım geri dönüyordum ki son anda farkettim 🙈😅 çünkü hemen yakınında da boş olan bir yer vardı taşınmış diye düşündüm 😁
Arzum marka blenderı garanti kapsamında kısa zamanda tamir ettiler.Memnun kaldım
Garanti kapsaminda arızalanan Arzum kişisel blender ürünümü teslim alma, tamir ve geri iade sürecinde gerek personelin ilgili ve güleryüzlü tavırları gerekse tüm aşamalarda sms ile bilgi verilmesinden çok memnun kaldım. Böyle kaliteli servis hizmeti için Arzum ve EMS Elektrik firmalarına teşekkür ediyorum.
50 küsür yaşındaki babam size güvenip süpürgeyi tamir için bırakıyor. Siz de utanmadan sıkılmadan ,Allah 'tan korkmadan içindeki parçayı çalıyorsunuz. Bu şekilde kazandığınız paralar size helal olucak mı sanıyorsunuz. Ailenizden misliyle çıkmasını temenni ediyorum. Size bu yorumu yapmak bile vakit kaybı. Başka da birşeye değmezsiniz. Yorumu okuyanlara ricam buraya gidip kendinizi rezil etmeyin.
Selam ben koçtaştan bir korıcı delici aldım ilk kullanmamda uç çıkmaya başladı koçtaşa sorunumu anlattım beni ems elektiriğe yönlendirdi ve cihazı ems elektriğe götürdüm durumu anlattım 2 gün sonra cihazı almaya gittim sorunu sordum bana orjinal uç kullanmadığımı söyledi arkadaş ben de bu uçlar kutusundan orjinal olarak aldım eğer koçtaş değiştirmedi ise bunlar orjinal dedim olabilir dedi ve gittim dewalt bayinden orjinal uç aldım tekrar kullanmaya başladım ve yine aynı olayı yaşadım yaklaşık 1 saat kullandım yağ atmaya başladı tekrar servise götürdüm durumu anlattım adam orjinal ucu gördüğü halde orjinal uç kullanmıyordun ondan dedi yok uç kusa olacak falan ya sonuçta kutudan çıkan uçla bire bir ve üzerinde dewalt yazıyor dedim 1 saat içindede matkap bu durumda dedim makita boşh senelerdir kullanıyorum bişey olmuyorda bu cihazı birgün kullanmamla böyle olurmu dediğimde yalan söylüyorsun dediler bana cihazımın halen 18 ay garantili olmasına rağmen ücret karşılığı yapacaklarını söylediler bende kabul etmedim gereken yerlere şikayette bulundum ve bunun peşini bırakmayacağım gerekirse genel müdürlüğe kadarda bizzat gideceğim yorumları okudum kimsede memnun değil.
Biz müşterilerin cebinde her zaman nakit bulunmaya bilir özellikle de bu zamanlarda. Firmanızda ödemeler kredi kartı ile yapılması iyi olurdu. Tabiki firma sahibinin bileceği bir iş. 😊
Ihtiyaç duyduğum parçayı satmak yerine servise getireceksiniz ve biz yapacağız dediler. Bu yaklaşım bence yanlış.10 liralik parca için 50 lira istilediler. Parçayı internetten sipariş edip sorunu çözdüm.
Eski bir model Arzum elektrik süpürgemi götürdüm. Hüseyin bey hemen ilgilendi yanımda sorunun ne olduğuna bakti ve direk söyledi. Gereki tüm bilgileri samimi ve dürüstçe söyledi. Ve ürünüm eski model olmasına rağmen istediğimiz yedek parçaları buldular. Şuan makinam inanılmaz ötesi çekiyor. İyiki Hüseyin beyi dinleyip yeni makina almamışım. Makinam resmen halıyı kaldırıyor. Teşekkürler EMS ELEKTRONİK
Bayram öncesi arızalı olan Braun marka cihazımı tamire götürdüm hemen yaptılar. Ücret bile almadılar. Şirket sahibi ve çalışanları çok ilgili. Firmayı 3 ay önce devralmışlar. Teşekkürler.
Küçük ev aletinin tamirini yapıp parasını kazanacağına " abi sen boşuna bu parayı verme, git yenisini al çünkü kısa süre sonra yeniden arıza yapacak, paran boşa gitmesin" diyen adam gibi servis 👏👏👏
Kullandığım Kenwood marka ürünün yedek parçalarını sipariş verip parasını da odeyip 35 günde getirtemeyen servis. Birde pişkin pişkin gümrük ten cekemedik demesi çabası karşısında bu islerden anlamayan insan profili var sanki. Zaten yedek parçaları sen yurt dışından direk ithal edemezsin Kenwood Türkiye den sipariş vereceksin bizde yedik.. bizde ithalat yapıyoruz o işler öyle olmuyor işte.. Müşterilere doğru bilgi verin yalan söylemeye gerek yok.. Ben hizmet alamadım o yüzden düşük puan veriyorum, işini hakkıyla yapan yerleri araştırın..
Arzum marka süpürge icin hortum sıparış verdım bana mavı renk orjınalı suan elımızde yok sıparıs alalım dedıler 2 gün sonra geldı alın dıye telefon acıldı ancak sıradan bır hortum vermeye kalktılar aynı hortum ınternet uzerınden 65 tl olmasına orjınalı gıt ordan al dıye bır tavır sergıledıler ılgısız ve saygısız bır satıcı
Calisanlarin ilgisi sifir. Urun falan birakmayin akibeti belli olmuyor. Ufacik bi kapak 25 gunde gelmez telefonlar acilmaz. Kisacasi hic bir sekilde guvenilir servis degil. Telefonlara da cevap vermiyorlar oylesine siradan bi servis. Kenderinden hic bir sekilde memnun degiliz kimseyede önermem. Uzak durun.
Müşteriye güler yüz yok. Istanbulun tipik klasik esnafi seb almazsan alacak olur düşüncesi...
Önünde 2 araçlık parkı var. Çok çeşitli firmaların yetkili servisi. Fiyatlar uygun
İlgili yetkili servis Dewalt dışında Arzum Braun gibi markaların yetkili servisi ayrıca garanti kapsamında tamir , değişim yapılıyor . fakir marka cihazı da ücreti mukabilinde tamir ettiler.
Maltepe Altayçeşme mahallesinde askerlik şubesinin hemen arkasında, ana caddeye yakın, temiz bir yer ve güler yüzlü çalışanları var.
Güvenilir firma tavsiye ederim
Arzum elektrikli Süpürge motoru yanmıştı. Tamir için bıraktım. Garantiden değişimi yapıldı. Teşekkür ederim.
Kocaeli'ndeyim. Arizali urunu kargo ile karsi odemeli servise gonderdim, cok kisa surede garanti kapsaminda tamiri yapildi. İletisim de hizmet te guzel. Tesekkurler.
Bu yer Arzum yetkili servisidir, Arzum şirketine teşekkürlerimiz sunuyoruz, Arzum çok ilgilendirdiği için memnunuz
Buraya delonghi seyyar klimamı tamir ettirmek için getirdim.Büyük bir tavsiye üzerine geldim ürün tesliminde büyük ilgi ve alaka vardı tamirden sonraki yorumlarımıda yazacağım.
Güzel, küçük bir işletme. İşlerinizi hızlı bir şekilde hallederler. Bir çok büyük işletmeden daha iyi.
Güler yüzlü iyi niyetli arkadaşlar. Size ellerinden geldiği kadar yardımcı oluyorlar
Delonghi ürünüm için gittik. Tamir etmek istemediler. Delonghi'ye şikayet edeceğim.
Güler yüzlü olmaları ve gerekli bilgi paylaşımı ,hızlı olmaları gerçekten taktir edilebilir
Teknik servislerde kaos ortamını unutun...işinin ehli teknik ve kibar personel. Teşekkürler
Çok iyi müşteri karşılamaları işçilikleri mükemmel saygılı bir esnaf
ilgi alaka tavırlar konuşmalar hiç hoş değil eller cepte size ukala cevaplar veriyorlar.
Gitmenizi tavsiye etmem memnun kalacağınız bir yer olduğunu düşünmüyorum.
Keenwood marka mikrodalga fırın tamiri için gittim orasıda yapamadı
Anında sorunumuzu çözüp ürünü teslim ettiler.
Orjinal ekipmanları bulabilirsiniz... Sadece Kart geçmiyor orası kötü.....
Uygulama beni direkt olarak işyerine götürdü Çok faydalı oldu
Yetkili servis gitmeden önce arayın tavsiye edilir
İlgili bir servis, sorunu hemen hallettiler.
Hüseyin Bey' e ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim.
EMS elektrik çok teşekkür ederim... Gösterdiğiniz anlayış ve ilgi icin
İyi bir servis
çok ilgili işlerini takip eden arkadaslar ilgileri için teşekkür ederim
Supurgede yasadigim sorunu cok hizli cozdukleri icin tesekkur ederim.
İşlerinde iyiler arizanız en kısa sürede gideriliyor.
Güler yüzlü işini bilen ekip
Yardımsever işini bilen personel..
Çok yardımcı oldular. Teşekkürler
Ürün leri hızlı islerini takip eden firma
Dogru bir servis anlayislari oldugunu dusunmuyorum
İlgiliydiler servis hizmetinde sorun yaşamadım.
ilgi alaka hızlı tamirat teşekkürler
Ilgili güzel bir yetkili servis
Telefonlarına cevap vermeyen, ciddiyetsiz bir firma.
İlgili güler yuz
Çok ilgili servis işinde uzman kişiler
İlgili samimi
Ilgi alaka guzel
Bildirdikleri sürede teslim ediyorlar.
Çok ilgililer. Çok memnun kaldım.
Çözüm odaklı müşteri yerince bilgilendiriliyor
Hizmet güzel fiyat düşünülür
Çabuk işi bitiriyorlar
Hızlı güvenli başarılı
Hızlı teslimat orjinal teşekkürler
Islerini iyi yapan bir muessese
İyi hizmet
Hızlı ve saygılı.
İşlerinin ehli
Pahalı
Çok saygılı ve yardımsever
Güvenin adresi
Süper
HİZMET DEĞİL , para öncelikli
📍 Altayçeşme, köktaş sit, Geçiş Sk. no;4/b, 34843 Maltepe/İstanbul
💬 Maltepede irfan teknik tefal yetkili servisi çok ilgili alakalı ve iş bitiren bir servis etraftaki diğer servislere göre ürün tqmirinde hem uygun çabuk ve çözüm...
Maltepe En İyi Ev hizmeti Listesi Maltepe En İyi Ev aletleri i̇çin hizmet merkezi Listesi