Adres: | Aydınevler, Sanayi Cd. No:38, 34854 Maltepe/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902161530000 |
Kategoriler: | Gaz şirketi |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 08:15–17:00, Salı 08:15–17:00, Çarşamba 08:15–17:00, Perşembe 08:15–17:00, Cuma 08:15–17:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | http://www.igdas.istanbul/# |
Google Haritalar'da Aç |
E5 kenarında Metro duraklarına bir kaç dk ulaşım rahat içerisi pırıl pırıl çalışanlar ilgili yardımcı oluyor 5,10 dk işimizi hallettik .
17 Nisan 2023 günü gittiğimde deneyimsiz genç bir hanımın bir sağındakine bir solundakine sorarak iş yapması, önünde kimlik kartım olmasına ve uyarıma rağmen soyadımı yazmaya üşendiği için kopyala- yapıştır metoduyla ilerlemesi sonucunda zaman kaybı yaşamam ve sinir olmam dışında bir sorun yoktu. İgdaş personel alımı yaparken daha özenli olmalı diye düşünüyorum.
İşimizi hızlı bir şekilde gördük,çalışanların yönlendirmesi ile hiç bir zorlukla karşılaşmadık.Teşekkür ederiz.
Ilk defa bi kurumda bu kadar yardimci ve guler yuzlu calisanlar gordum. Kapali guvenlik hanimefendiden tutun vezneye kadar hepsi cok yardimci oldu
5 dakika içinde işimi hallettim. Metroya çok yakın. Her yer temiz. Güzel bir bina
Sıranı alıp serin serin klimalı salonda bekleyip işlemini yaptırabileceğin bir yer. Yoğunluk olmuyor. Ancak çok ciddi bir otopark sıkıntısı var. Özellikle E5 kenarında bulunan yan yolda araç parkedip içeri girmek neredeyse mümkün değil. Ancak hem E5 minibüs hattına hemde hemen önünde bulunan metro durağına yakınlığı dolayısıyla çok iyi bir konumda.
Önünde araç park yeri yok. İgdaş yolunda Bizim market önüne park edebilirsiniz.Bina çok temiz, kalabalık değil, numaranızı aldık, beklemek için oturur oturmaz numaramız yandı. İşlemimizi yapan hanımefendi pek tecrübeli değildi ama işlemimizi çabucak bitirdi.
Güvenlikten danışmanı memuru veznesi süper sakin güler yüzlü 👏🏼👏🏼👏🏼 özellikle danışmanıza teşekkür ederim, çözüm odaklı kendisi 👏🏼
Ulaşımı metro ile çok rahat, Küçükyalı metro istasyonun hemen yanında. Ben öğle saatlerinde gittim, oldukça sakindi, hemen işimi hallettim. Personel ilgili
Kiraladığımız dairenin doğalgazını açtırmak için gittik. Her yer tertemiz, güvenlik güleryüzlü, işler gayet tıkır tıkır ilerliyor. Girmemiz ve işimizi hallederek çıkmamız 10-15 dakikamızı aldı sadece.
Abonelik sözleşme ve diğer müşteri hizmetleri çok hızlı ve anlaşılır. bu aralar toplum sağlığı için kapalı tutuluyor. İşlemlerinizi e devlet üzerinden veya 153 arayarak yapabilirsiniz
Gidiş kolay dönüş karışık. Az eleöan çalışması sonucu 5 dakkalık iş için 2-3 saat bekliyorsun
Eskiden çok uğraşır saatlerce sıra beklerdik. Gaz açtırmak için başvuru yapayım diye gittim. Daha fiş makinesine basmam la fişi almadan sıram geldi. Hemen işlemimi yaptılar. Ertesi gün doğalgazımız açıldı.
Güler yüzlü personel ve yardımsever personel hoşuma gitti ulaşım kolay yanında İSPARK var
çok yardımcı oluyorlar. teşekkürler ama cidden.
Harika bir yer çalışanlar güzel ve ilgili sıra beklemedim temiz ve düzenli yer
İşimi çok rahat bir sekilde hallettim , en guzel yanı da metro duragina yuruyerek 1 dakika
Çalışanları ilgilili. Ortam küçük ama işiniz hallolur. Tek büyük sıkıntısı arabayı park edecek yer yok.
İstanbul un şehir dışı bir yerinde binanın öğle paydosunda kapalı olmasını oldukça yadırgadım. Öğle saatlerinde bir nöbetçi memur bulundurularak bir kolaylık olabilirdi. Sogukta , yağmurda buraya gelenler ya açıkta bekleyecek veya bir lokantaya sığınmak zorunda...
İçeri girerken görevliler gayet yardımci bir anlayış içinde derdimizi anlatigimiz yetkililer durumu çözme konusunda son derece güzel ilgilendiler. Teşekkür ederim.
Bazı personel agresif asabi asık suratlı ve sanki ben onun işini yapmamışım da onu kızdırmışım gibi ve bunun gibiler 2-3 nesil daha vçdevam eder babadan oğula, bir iki kişi de çözüm odaklı... Size tavsiyem sorununuzu düzgün anladıktan sonra yönetmelikleri/prosedürleri bizzat kendiniz bakmanız yoksa temel fıkrası gibi çok tip var içeride, mevcut sorunlarınıza yenilerini eklersiniz
Kapıda güvenlikte duran güvenlik görevlileri , çoğu zorba ve kaba , değil igdaşa , insanlığa dahi yakışmayacak hareket ,üslup ve adap konusunda hiç yok denecek kadar . İgdaşa yakismiyor.
Tam 45 dakikadır 153’ü arıyorum otomatik olarak sessize geçiyor bir kişi dahi çıkmıyor Allah belanızı versin sizin
Kapıda karşılayan güvenlikten tüm çalışanlar güler yüzlü anlayışlı uzun zamandır bu kadar işlerim çabuk bitmedi teşekkürler
Çok iyi organize edilmiş bir işlem noktası. Minimum süre bekliyorsunuz. Bunun için de gusel bir bekleme salonu yapılmış; sıra numarası sistemi kurulmuş. Fotokopi için dışarı gönderilmiyorsunuz; dahili ve ücretsiz. Şimdiye kadar 3-4 kez işim düştü ve hepsi anlamayacak kadar kısa sürede bitti.
Hizmet hızlı Güleryüz beklentinizi çok zorlamazsaniz, personel ilgili ve işinizi rahatlikla hallediyorlar. genelde çok yogunluk yok olsada sorun olmuyor.ulaşım kolaylığı ve araç parkında sorun olmaması dahada güzel.
Tüm personel ilgili kalabalık değil üsleri çok çabuk hallediyorsunuz ulaşım kolay metro girişinde ayrıca otopark ispark var
Arkadaşlar bence özelleştirme kesinlikle şart adamlar eşimin üstüne olan gazı kapatıp benim üstüme vermek için 5 gün gazsız bıraktılar gelin çıkın üstesinden duş sıcak yemek bunları düşünen alternatif olsa GSM operatörleri gibi 50 100 fazzla verir sonrada yolll verirdim
Bu kuruluş ister 153 den isterseniz bizatihi giderek hizmet alabileceğiniz resmi kurum.Hizmet kalitesi çok iyi.Düşünsenize 7 yıl önce yatırdığım güvence bedelini enflasyon oranında güncelleyerek iade ettiler + yeni aboneliğimin güvence bedelini dört taksitte faturama yansıtarak tahsil edecekler.Daha ne olsun
Çok düzenli ve hızlı hizmet
Hizmet birimi açılış saatini kendi web sayfalarında 8:00 diye yazıyorlar. Fakat bina girişinde gişelerin 8:15’te açıldığı paylaşılıyor. Adı üstünde hizmet binasında abone ve abone adaylarına hizmet veriyorlar ve açılışı ilan edilenden daha geç yapıyorlar. Muhatab olduğum görevlilerin yaklaşımı olumluydu. Yarım saat içerisinde tüm işlemlerimi tamamlayıp çıktım. Muadillerine göre (İSKİ ve elektrik idaresi) daha Pratik oldukları kesin.
Haksız fahiş fatura kesildi. İtiraz etmek için gittik. Faturanın nasıl kesildiğini ona göre itiraz yazacağımızı sorduk. (Saat okuma mi, kıyas tahhakkuk mu?) Telefonla üst katı arıyor alttaki görevli. Arkadaşlar rahatı bozulmasın, biryerleri incinmesin diye aşağı inmeyip, itiraz etsin diye akıl veriyor. Detayı bilsek zaten birşey yazacağız. Allah bunların eline düşürmesin. Yazıklar olsun.
Problemimi çözmek için Beyhan hanıma gittim. Giderken olmayacağını beni uğraştıracaklarını düşündüm, alakası yok çok ilgilendiler. sorunumu çözmek için uğraştıralar ve alt kata inip tekrar yukarı gelmemem için Beyhan hanım telefon açıp halletti. Bunu çoğu yerde yapmazlar. çok teşekkür ederim karşılaştığım çoğu personel iyiydi memnun kaldım sorunumu çözüp mutlu ayrıldım tesekkürler. TEK SORUN giriş katta Osman beyin masasının önünde ki yangın söndürme panosu, kafayı fena çarptım. bu benim için sorun değildi ama hasta yada hassas biri için büyük problem, onu biraz yukarı kaldırmalısınız.
Değerli arkadaşım Osman bey ve diğer tüm çalışanların emekleri için teşekkürler ederim başarılar dilerim
İyi ki İstanbul belediyesi Doğru ellere geçti. İnsanca hizmet almaya başladık. Hiç sıra beklemeden 3 dakikada işlem yaptık.
Cok yavas calisiyorlar. Ikiden fazla kisiye acil durumumu acikladigimda, bana hizli cozum sundular ve cok mutlu olmustum. Ama soyledikleri HICBIR seyi yapmadilar ve cok zaman kaybettim onlarin tembellikleri ve hatalari yuzunden. Yapmayacaklar ise niye bos cozum veriyorlar. Yapacagim dedikleri isleri hic biri I zamaninda yapmadiklari icin ben bir hafta farkli igdas calisanlari ile ugrasmak zorunda kaldim.
21 sene önceden apartmana gelen bir borcun ödenmiş makbuzlarını ibraz edip, belgelerini hukuk bölümüne verdik, çok ilgilendi ler ve hallettik, teşekkürler ediyoruz.
Veznelerin bekleme odasında çalışan adam işlemleri çok iyi biliyor ve gerekliliklere çok hakim. Bize çok yardımcı oldu. Kendisine teşekkürler.
Neredeyse 1 kişilik işe10 kişi nasılsa kar iyi, ha iyi olmadı mı rakip yok yap bi zam daha, bu hiç değişmedi ha a partisi ha , partisi
Merhabalar..igdaş gittikce kurumsallıkdan uzaklaşan bir şiket olma yolunda hızla yol alıyor..neden mi?..yıllarca hizmet veren veznelerini kapattı.verilen cevap deprem dolayısı ile falan filan..klasik oyalama cevabı..ha bir de şu var , igdaş müşteri hizmetleri ptt. ye yatırın diye akıl veriyor..maltepe eski ptt.pasajındaki veznesi ile küçükyalı telekom yanındaki vezneleri kapatmışlar..iyi giden bir şeyi berbat etmede üstümüze yok..hani belediyecilik halka hizmet idi.bu veznelere yıllardan beri faturalarımı yatırdım.verimli değilse verimli hale getir.problemli ise problemi çöz..yaşlı amcaları ve teyzeleri ödeme noktalarinin kucağına atmayın..yalnizca yapilan hizmeti çeşitli bahanelere sıgınarak bozmayın.şunuda yazmadan edemiyeceğim,55 yaşındayım ve bu yaşıma kadar İstanbul da yaşıyorum.yapılan hizmetimi geri istiyorum..uyduruk bahaneler istemiyorum..sanırım bunları istemek bir vatandaş olarak hakkım..
Depozito iademi çok hızlı bir şekilde aldım. Giriş, yönlendirme ve vezne ödemesi tıkır tıkır işledi.
Güler yüzlü destek olan olan personeller var. İşleyiş hızlı.
Küçükyalı metrosunda igdaş çıkışından çıkınca çok az ileride solda kalıyor. Abonelik açtırma için beklediğim sıra 10 dakikada 15 kişi hızıyla ilerledi. 3 çalışan ile muhattap oldum hepsi çok kibar ve ilgililerdi. Ankara'dan geldiğim için hepsine sarılasım geldi :)
Ulaşımı kolay (metro hemen yanında), bekleme yeri havasız işlemler hızlı da pek etkilenmiyorsunuz havasızlıktan en önemlisi cuma günleri öğle tatili 13:00 - 14:00 (malum sebepten) dikkat yoksa 30 dakika fazladan beklersiniz benim gibi
Kapidaki guvenlik abilerden veznedeki personele kadar herkes guler yuzlu. Hepsi isimizi halletmek icin orada. Sasirdim. 10 dakika beklemedim 20 kisinin isini hallettiler. Hepsine ayri ayri tesekkur ederim. İsini bu kadar isteyerek yapan personele artik pek rastlanmiyor. Oradaki herkese cani gonulden tesekkurlerimi iletiyorum.
Adamlar aşmış özel şirket gibi hizmet veriyor. Bakta ibret al diğer devlet daireleri. Hizmet böyle olur 10 yıldız olsa on yıldız verecektim helal olsun size böyle iyi izlenim bıraktığınız İçin. Adamlar aşmış özel şirket gibi hizmet veriyor. Bakta ibret al diğer devlet daireleri. Hizmet böyle olur 10 yıldız olsa on yıldız verecektim helal olsun size böyle iyi izlenim bıraktığınız İçin.
Vezne hızlı ve yardımcıydı. Pandemi için gerekli önlemler de alınmıştı. Hemen dibinde Küçükyalı metrosu var ulaşımı oldukça kolay.
e devletten igdaş sözleşmesini iptal ettim para iadesi kaç günde geri ödemesi yapılır acaba rica etsem bilgi verirmisiniz
ispat edemediğim ama kendilerinin söktüklerini bildiğim sayaç için "biz sökmemişiz, çalınmıştır. yeni sayaç alın" diyen gaz dağıtım firması. sökme işlemini aboneden habersiz tek taraflı gerçekleştirip sonra da "ben sökmedim" demek çocuk akıllı idarecilerin idaresinin sonucudur.
İlgili personeller var gerçekten randevu oluşturduktan sonra tam zamanın da hizmet aldım güler yüzlü ilgiyle yardımcı oldular
3 dakikada işlemlerimiz nazik bir gişe görevlisi tarafından yapıldı.
Istanbula yeni tasindim abonelikler icin cim sira bekleyecegimi dusunuyordum sonucta Istanbul ama tum aboneliklerimi almam 2 bucuk saat surdu IGDAS ta da nerdeyse hic beklemedim girdim problemsiz bir sekilde islemimi yaptim
Abone işlemleri hem hızlı hem yormadan yapıyorlar
Çalışanların ilgisi çok güzel. Özellikle güvenlik görevlileri çok sıcak kanlı. Sorduğunuz sorular havada kalmıyor. Tüm ekip işleri hızlandırmak için herşeyi yapıyor.
Hızlı hizmet. Teşekkürler
Bir bilgi almaya çalıştığım bir memur anlamadan dinlemeden beni Alibeyköye, göndermeye çalıştı.Bir kaç farklı memur ve bölümden sonra Şef olduğunu tahmin ettiğim bir bayan memur gerekli bilgiyi verdi.
Hizmet berbat çalışanların hepsi dahil deyi ama içerideki memurlar fena kendimi 80 li yılarda devlet dairesinde iş yaptırmaya gelmiş gibi hissettim
Randevu alarak gelmeme rağmen ne tc ile ne de randevu numarası ile sıra alınamıyor. Randevusuz gelenlerle aynı sırayı verdiği için bekletiliyor.
Hızlı işlem oldu sıra çok yoktu. Park problemi var.
Cok memnun kaldım isimi hemen güler yüzle hallettiler kısa zamanda
İşimin bu kadar çabuk bitmesini beklemiyordum. Gayet cabuk ilgilenildi ve hemen işim görüldü. Yalnız yeri uzak. Trafigi zor.
Bina güzel, genel olarak iyi bir ortami var. Çalışanların biraz daha nazik olması ve iletişim kurarken güleryüzlü olmaları gerekli.
eskiye nazaran abonelik işlemleri hızlı işlemeye başlamış, ancak internet üzerinden abonelik işleri pek de mümkün olmuyor
Fatura ödeme, abonelik işlemleri yapılabilir. Küçükyalı metro durağı nasıl çok yakın.
Pandemiye ragmen gayet hizli bir sekilde islemlerimi hallettim, personelde gayet yardimci ve nazikti.
Görevliler çok kibar ve yardımcıydı. İslemlerimi kısa sürede yaptılar. Çok teşekkür ederim.
Yardım sever bir şube uzakta bile olsam gaz açtırmaya üşenmeden bu şubeye giderim
toplu taşıma ile ulaşımda lokasyonu çok iyi seçilmiş. ispark' ın işlettiği birde otoparkı var.
Küçükyalı igdaş binasına Abonelik açtımakla ilğili işlemimde 5 dakikada işlemin tamamlanması ekibin seri çalışmasından dolayı tebrik ederim.
İnanılmaz kalabalık ve yavaş çalışıyorlar 1 saat sıra bekledim 5 dakika sürmeyen bir işlem için
Genel olarak sevmedigim ama isinizi halledebileceginiz memurlarin bunun icin yardimci olduklari zorluk cikarmadiklari kurum
Bazı işgüzar personeller denk gelmediginiz sürece bu binada kesinlikle işinizi halledip öyle çıkarsınız.
Hızlı epey çat diye sıra geliyor işlemler hızlıva bitiyor
Vezne hızlı genelde boş sakin oluyor fatura ödemek için :)
Harika hizmet hususunda kendilerini vazife görmek 1.sırada görüyorlar.teşekkürler.
İski ye göre çağ atlamış yer. Elektrik, su doğalgaz üçlüsünde en hızlı ve iyi hizmeti burada almıştık.
Sıra bekleme olayını bitirmişler tebrikler ama park yeri sıkıntısı olmasaydı daha iyi olabilirdi
Yer olarak çok iyi Bir de içeride de sıra beklemeden hemen hal ediyorlar
Çok kötü ilgillenmiyorlar insanlarla çıkmaza yokuşa sürüklüyor kar
Hizmet iyide araçla giderseniz park zor
Hızlı hizmet. Birde öğlen çalışsalar harika olur.
Girişte güvenlikteki arkadaşların kulakları duymuyor. Ama vezne iyi ve hızlı...
Araba park etmek için uygun yer bulmak zor, kendi otoparkı yok
10 dakika da işinizi çözüyorlar. Nerde o eski günlerdeki abonelik kuyrukları. Hayret ettim bu duruma.
Telefonla ulaşmak mümkün değil, böyle hizmeti herkes verir...
Güleryüzle personel görmeye alışık olmadığımız hizmet ve yardımcı olma. Güzel şeylerde oluyor
Çalışanlari sorulan sorulara iyi niyetle cevap veriyorlar. Sıra bekleme yerleri medeni.
Beğenmedim, problemim iletecek yönetici aradım, burada olmadığını söylediler
Akıl çözümler ile toplu ulaşımın merkezi konumundaki lokasyonuyla istanbulluların hizmetindeki bir kamu kuruluşu
Temiz , güler yüzlü kişiler ve işlemler ışık hızıyla yapılıyor
müzik dinlemek isteyenler arasın yoksa açmıyorlar zaten
Kısa zamanda çözüm getiriyorlar.Bina modern ve temiz metro istasyonuna çok yakın olması avantaj.
kalabalık olmasına rağmen ilgililer
Doğalgaz faturasını ödemek için İGDAŞ 'a gittim.Hepsi budur.
Her islem icin yardimci oluyorlar ve genelde hizlilar fazla beklemiyorsunuz.
Kamuya açık bir şekilde hizmetleri olan konforlu bir yer...
Çok güzel insanlar! Profesyoneller! Ve çok hızlı servis
Covid önlemleri çok iyi, yardımcı oluyorlar işlemleriniz için, öğleden sonra daha rahat
ilk defa böyle bir hizmet dairesinde gerçekten şaşırdım , tüm personeli canı gönülden tebrik ediyorum ...
valla şaşırdım hızlı ve direk çözüm oldu ulaşım biraz sıkıntı biraz yürümek gerekiyor
📍 Cevizli, Tugay Yolu Cd. No:47, 34846 Maltepe/İstanbul
💬 İhtiyacimız çok hızlı şekilde karşılandı, Güler yüzlü çalışanları her zaman aynı kalitede hizmet veriyor, tavsiye ediyorum, başka bir firma ile uzun zamandır ça...
İstanbul En İyi Endüstriyel gaz tedarikçisi Listesi Maltepe En İyi Gaz şirketi Listesi Maltepe En İyi Endüstriyel gaz tedarikçisi Listesi