Nissan Bostancıoğlu

Nissan Bostancıoğlu

Nissan Bostancıoğlu, Oto galeri, Nissan bayii, Gençlik bakımı olarak Gülsuyu, 105892 Sokak Ova Çıkmazı, 34848 Maltepe/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Nissan Bostancıoğlu 100 yorum ve 3.92 puanlamaya sahip.
Adres: Gülsuyu, 105892 Sokak Ova Çıkmazı, 34848 Maltepe/İstanbul
Telefon numarası: +902164272700
Kategoriler: Oto galeri Nissan bayii Gençlik bakımı
Çalışma saatleri: Pazartesi 08:30–18:00,
Salı 08:30–18:00,
Çarşamba 08:30–18:00,
Perşembe 08:30–18:00,
Cuma 08:30–18:00,
Cumartesi 08:30–18:00,
Pazar 11:00–17:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Nissan Bostancıoğlu Yorumları

P
5/5

7 Mayıs 2024 de Nissan bostancıoğlu firmasından eşimle araç bakmaya gittik bizimle ilgilenen satış danışmanı Ayşegül Davarcı tüm profesyonelliğinle araclari tanıtıp bizi araç almaya ikna edip 11 mayısta aracımızı teslim aldık bostancıoğlu firmasına böyle bir satış danışmanı ile çalıştıkları için teşekkür ederiz ayrı ca ayşegül hanıma da çok teşekkür ederiz...

S
5/5

Öncelikle, satış danışmanınız Merve Hubar'a gösterdiği olağanüstü ilgi ve profesyonellik için teşekkür etmek istiyorum. Merve Hanım, benimle temas kurduğu andan itibaren, samimiyeti ve güler yüzüyle dikkatimi çekti. Araçlar hakkında derin bir bilgi birikimine sahip olması ve bu bilgiyi benimle paylaşmaktaki sabrı gerçekten takdire şayandı. Her bir soruma nazikçe ve açıklayıcı bir şekilde cevap verdiği için kendisine minnettarım. Nissan Bayisi ekibinizin profesyonelliği ve Merve Hanım gibi değerli çalışanlara sahip olmanızdan dolayı son derece memnun kaldım. İlerleyen dönemlerde de sizinle çalışmayı dört gözle bekliyorum.

Z
5/5

Standart bakım için gittim. Hizmet memnun etse de fiyat diğer yetkili servislerden pahalıydı. Sanıyorum ki işçilik fiyatları servisten servise değişiyor. Diğer servislerde randevu bulamadığım için fiyatı kabul etmek durumunda kaldım. Her ne kadar bu durumu tolere etmek için indirim yapsalarda bin tl fazla ödemiş oldum.

D
5/5

Nissan olarak kullandığım 3. Aracım. Aldığım her hizmetden çok memnunum. Özellikle satışdan Ayşegül hanım ve hasar biriminden Arzu hanıma teşekkür etmek istiyorum. Çok ilgili ve güleryüzlü tavırlarıyla herşeyi kolaylaştırıyorlar

B
5/5

Nissan Qashqai e-power kampanya bilgisi ve aracı tanımak için gittim. Müşteri temsilcisi Sibel hanım yardımcı oldu, kendisinin araç modelleri hakkında bilgi donanımı yüksek ve güler yüzlü yaklaştı. Kendilerine teşekkür ediyorum, satın almayı düşündüğüm araç ile test sürüşü sırasında e-power teknolojisi hakkında merak ettiğim tüm detayları anlattılar. Kampanyaları uygun, uğramanızı öneririm.

D
5/5

Bugün nissan bostancıoğlu 2. Elden araç aldım. Satış temsilcisi Fatih Can bey e sorduğum her soruya özenle verdiği cevaplardan ve ilgisinden ötürü teşekkür ederim ediyorum.

A
5/5

Yeni bir araç almanın heyecanı, mutluluğu… 🤗 Rabbim herkese daha iyisini nasip etsin. Nissan Bostancıoğlu araç satışı öncesi Tam anlamıyla sınıfı geçti. Satış sonrası ve servis hizmetine bakacağız 😉 Araç satışı öncesi satış danışmanı Sibel GÜN AYDOĞAN hanıma ve Sigortalar biriminden Miray KORKMAZEL hanıma İlgi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyorum.

M
5/5

Merve hubar hanim efendi gercekten cok ilgili kahvemize kadar ikram etti cok tesekkur ederim

H
5/5

Müşteriden ziyade misafir gibi karşılandık Merve Hubar hanım efendi sayesinde alacağımız arabala ilgili detaylı bilgi aldık çok teşekkür ederim

Ü
5/5

Yeri ve konumu iyi. Ulaşması kolay. Araçlar güncel. Çalışanların ilgisi ve araçlar hakkında bilgi aktarımı detaylı.

Z
5/5

Müşteri İlişkileri Sn.Rabia Işıdan mesleğinde başarılı ,süreci yönetmesi ve güler yüzünden çok memnun kaldım iş bitirici ve çözüm odaklı..

C
5/5

Aracıma seramik kaplama işlemi yaptırdım ve çok memnun kaldım.Bu süreçte benimle ilgilenen Ayşegül Davarcı hanıma sonsuz teşekkürler ediyorum.

M
2/5

Temsilcinize ulaşmak için beklerken dinletmis oldugunuz müzikler gerçekten çok güzel yalnız müzik dinleyecek olsam arayacağım sizin telefonunuz olmazdı.

Ş
5/5

Oğlumun kazası sonrasında gitmiş olduğu Bostancıoğlu Nissan servisin de başta hasar sorumlusu Arzu KADIZ Hanım ve İbrahim KARACA ustam olmak üzere tüm çalışanlarına gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederim. Şefik Erdem

Y
5/5

Sabah aracımı servise bakım için bıraktım servisi danışmanım Hasan Deniz bey beni kapıda karşıladı bütün şikayetlerimi tek tek aldı araç başında araç incelemesini yaptı yapılacak işlemler hakkında bilgi ve fiyat bilgisi paylaştı çok profesyonel bir arkadaş güler yüzlü bir arkadaş kendisinden ve servisten çok memnun kaldım. Nissan markası için Bostancıoğlu büyük bir değer

H
5/5

Satış danışmanı Ayşegül Hanımefendinin ilgili ve değer katan sunumu etkileyiciydi. Kendisine takdir ve teşekkürlerimin iletilmesini nezdinizde dilerim.

E
5/5

Uzak mesafeden çok iyi hizmet aldığım için geliyorum ayrıca Rabia Hanıma ve ekibine güzel yüzlü olmaları ve sonuç odaklı olmalarından ötürü sonsuz teşekkür ederim ve önemle tavsiye ederim.

R
5/5

Çalışanlar güler yüzlü, her sorunuz da memnuniyet çerçevesinde cevap alabiliyorsunuz. İşlemlerimiz standartlar gereği hızlıca yapıldı ve aracımızı sorunsuz aldık. Teşekkürler 😇

Ş
5/5

Satış danışmanı Merve Gülentaş hanımefendi hem çok güler yüzlü hem de araçlar hakkında tüm teknik bilgilere hakim. Modeller hakkında çok doğru yönlendirmeler yapıyor çok teşekkür ederim

Ç
5/5

Yaşanan bir yanlış anlamaya istinaden Bostancıoğlu Nissan tarafıma ulaştı ve konu ile ilgili gerekli girişimlerde bulunuldu. Müdür Bülent bey, Müşteri ilişkilerinden Rabia hanım, satış temsilcisi Oğuz bey ve aracın bakımında yardımcı olan Turgay bey'e çok teşekkür ederim. Olumsuzlukları çözmek için ellerinden geleni yaptılar. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Satış sonrası da destek veren bir firma oldukları için tavsiye ediyorum.

Ö
5/5

2001 2011 2017 ve 2023 yılların da 4 adet sıfır km araç satın aldığımız ve tüm bakım süreçlerinde gittigimiz bayi.Başta bizi Nissan ı ve Bostancıoğlun u sevdiren Asım Tekiner bey e Turgay bey e ve Satış danışmanı Sibel hanıma ilgilerinden dolayi teşekkür ederim.

D
5/5

Nissan Bostancıoğlu şubenize araba bakmaya geldim Merve Hubar satış temsilciniz çok kibar işinde çok başarı çalışanınız burdan kendisine teşekkürlerimi iletmek isterim .. Her şey için teşekkürler. Sevgiler.

D
1/5

dilan poyraz isimli kişi haddini bilmeyen çok değişik konuşmaları olan ve haddini aşan bir şahıstır yani bu kadarda olmaz

H
5/5

53 yaşına girmek üzereyim. Bu yaşına kadar en iyi çayı nerede içtin diye sorsalar, doğrudan Nissan Bostancıoğlu Maltepe derim. ya tadilat sonrası ocağın yeri değişti, çay gene aynı. bu çaycıya Allah uzun ömürler versin, bir çırak yetiştirin yanına da bu yetenek kaybolmasın

M
5/5

Çok kaliteli bir firma, çalışanları güler yüzlü ve işini seven kişiler, çok şükür bir sorun yaşamadım Bostancıoğlu çok güzel kalitesini konuşturuyor, inşaallah sonraki sefer yeni araç almak için gelirim

K
5/5

Gayet ilgililer her sey gözünün önünde yapılıyor teşekkürler

K
5/5

Yıldızların Hepsi Merve Hanıma🌟⭐️💫✨⭐️ İki adet araç aldık . Süreci başından sonuna harika yönetti. Güvenle mutlulukla iki adet aracımızı aldık. Kendisine buradan da teşekkür ediyoruz.

B
5/5

Bayi ilgi ve alakasından memnunum kaldım.Mutlu ayrıldığım bir bayi oldu.Personellerine teşekkürler .

H
5/5

İlgi alaka ve yardım severlik üst düzeyde Eğer bir nissan istiyorsanız buradan başlayın

S
5/5

Ayşegül duvarcı hanıma 2 araç için teşekkür ediyorum.Çok güzel karşıladı bizi yardımcı oldu.5 yıldız veriyorum herşey için teşekkür ediyorum.

A
5/5

Herşey çok iyiydi Merve Hubar hanıma ekstra ilgisi için çok teşekkür ediyoruz.

O
5/5

Showroom dekorasyonu çok şık. İlgi, alaka üst düzeydi. Test sürüş konusunda hemen yardimci oldular.

Y
5/5

Merve hubar benimle ilgilendi gayet iyi bir satıcı memnun oldum

E
4/5

Satışcılar ilgili. Ulaşımı kolay. Sıfır ve ikinci el satışları var. Test araçlarıda var isterseniz teste çıkabiliyorsunuz. Gittiğimizde biraz kalabalıktı. Otoparkı küçük. Tüm araç modelleri olmasada baya vardı.

K
5/5

Satış danışmanımız Merve hanımın ilgisine, alakasına çok teşekkür ederiz.

U
1/5

İlk 15.000 km bakımı mı burada yaptırdım. 20.000 km de klima soğuk üflemiyor. Kendilerini aradım sıfır araçta böyle bir şey olur mu diye. Hayır olmaz dediler. Peki o zaman ben ne yapacağım bu sıcaklarda geleyim arabaya bakın dedim bana 1 ay sonrasına randevu verebileceklerini söylediler. Şaka gibi , sıfır araç alıyorsunuz bakımını da yaptırıyorsunuz ama klima soğutmuyor. Hadi diyelim problem var onuda 1 ay sonra ancak bakarız ve ne olduğuna karar veririz diyorlar. Bizde bu sıcakta artık cam pencere açık gezeriz.

C
5/5

Yetkili servis sizinle görüşüp hemen çözüm üretiyor. Biz arabanın yağ flilitresindeki sorun için gittik ve yarım saat sürmeden halledip verdiler arabayi personel çok ilgilendi.

K
5/5

Deli yürek dizisinin çevrildiği yer değilmi

Ş
1/5

Kesinlik tavsiye etmem. Araç fiyatları ve bakım ücretleri diğer bayilere göre çok fazla. Servisden aracımı aldıktan sonra sürekli sorunlarla iki kere daha girmek zorunda kaldım. Ücretlerde Pazarlık yaparsanız ancak normal seviyeyeye gelebilir. Diğer Nissan bayilerinden mutlaka fiyat alınız. Aracı sattıktan sonra, yakamızdan düşün der gibi muamele görürsünüz. Olası kusurlu bir hizmet alırsanız vay halinize. Muhatap bulamazsınız, sizi görüştürmezler, hep toplantıda derler. Altta maaşlı elemanlarla muhatap olursunuz. Yetkililer kulelerde, vatandaşın seviyesine inmezler. Ticareti bir kere yapalım diye düşünüyorlar galiba. Ama maalesef bu tavırla ne kadar müşteri memnuniyeti sağlarlar izleyip hep beraber görelim. Söyleyecek çok şey var, edep, ille de edep diyelim. Bazı şeyleri, ya hukuki yollardan çözeceksiniz, yada öte tarafa havale edeceksiniz. İlgi alaka SIFIR

E
1/5

Randevusuz geldiğimiz için bekletildik bunda herhangi bir sorun yok ama ilk girişte hangi araç için geldiğimiz soruldu ve cevapladık sonrasında 30 dakika kadar bekledik ve sıra bize geldi satış danışmanına gittiğimizde merhabalaşmadan sonra direk araç olmadığını yiçbir şey yapamadıklarını söyleyip beni geçiştirdiler. Boşuna vakit kaybı ve çok samimiyetsiz bir görüşmeydi nissan markasının şubesine yakıştıramadım.

M
2/5

Kapıda ki girişte beni gayet soğuk bir şekilde karşılayıp iki soruma büyük bir eziyetle cevap veren resepsiyon görevlisine teşekkür ederim. Böyle bir yerde daha fazla kalamayacagimi anlayıp derhal terk ettim.

V
5/5

Ustalari oldukca iyi niyetli ve yardimsever bir o kadar da deneyimli..durust servis..araclarimizi guvenle teslim ediyoruz 11 yili askin suredir..Senol Usta ve Servis müdürü Serdar beye cok tesekkürler

D
2/5

Nissan araclari hakkinda hic bilgisi olmayan ancak bilgi almak icin ziyaret ederek yuz yuze bilgi almak icin sectigim meshur bayii icin sozum yok ancak satis personeli hakkinda birkac lafim olacak. Kendisine defalarca araclariniz hakkinda hic bilgim yok demis olmama ragmen malesef biliyormus gibi anlatip sadece sozel sekilde fiyat vererek musteri karsilayan bir marka nasil satia yapar merak ediyorum. Niyeti olan biraz ilgi ile ikna olabilecek bir musteriyi kagit uzerinde verilen bilgiler ile secime zorlamalari ve alirsaniz alin almazsaniz almayin tavirlari hic de profesyonelce degildi.

S
3/5

Ailece nissan kullanıcısıyız geçtiğimiz yıl satış kısmından araç aldım ilgilenen merve hanıma çok teşekkür ediyorum çok kibar çok ilgiliydi hem satışta hem de sonrasında..yakın zamanda kızkardeşimin aracını servis kısmına getirdik periyodik bakım için.. ilgilenen ustalarımıza teşekkür ederim ancak müşteriye yaklaşımın eksik kaldığı bazı noktalar var.. aracını bırakan müşteriyi gideceği yakın bir noktaya ulaştırmak yazılı bir kural olmasa da nezaket kuralıdır. diğer yetkili servislerde gördüğüm birşey olduğu için burada dikkatimi çeken bir eksiklikti.Aracın ihtiyacı olan işlemler söyleniyor müşteri onayıyla yapılıyor ancak yine diğer yetkili servislerde karşılaştığım müşteriye ödeme anlamında yardımcı olunan maliyeti minimuma indiren tutumu da çok fazla göremedim..belirttiğim bu eksiklikler haricinde emeği geçen ustalarımıza teşekkür ediyorum fakat farklı nissan servislerini de deneyimleyeceğim.

P
1/5

Periyodik bakıma götürdüğüm henüz 1 yıllık hasarsız aracımı bagaj kısmında bir göçükle iade ettiler bana ve o göçük olurken oradaki boyası da kalkmış! Daha sonra yetkilisi izinde diye 7 gün bekletildikten sonra gittim boyasız (boyasız da hallolur deyip) göçük onarımı yapacağız dediler gittim ve sadece göçüğü düzeltip boyası kalkık bir şekilde aracı bana iade edeceklerdi.. Bu arabayı bana şimdi böyle mi teslim edeceksiniz deyince de e istiyorsanız rötuş boya yapalım dediler lütfeder gibi. Ben sıfır aracımı garantiden çıkmasın diye servise götürüyorum piyasanın kaç katı servis parası ödüyorum bir de üzerine arabamın arkasında hasar oluşturup bana öyle teslim ediyorlar. Bir de olayı normalleştirmek için yok burada başka bir sıfır aracın camına taş geldi çatladı bilmem ne oldu diyerek benim araçtaki hasarı küçümsüyorlar. Ben paramı ödemişim aracımı oraya emanet edip çıkmışım bir de üstüne hasar oluşturup bir de onu küçümsüyorlar . Nefret ettirdiniz. Bir daha asla kapısından bile geçmem . Hiç kimseye önermiyorum..

R
4/5

Deli Yürek dizisinin çekildiği yer mi burası?

N
5/5

Nissan Qashqai aracımı sahibinden 2.el olarak yeni satın aldım. Garantisi devam ettiği için bakımı ve genel temizliği için Bostancıoğlu servisi tercih ettim. Öncesinde telefon ile randevu aldım. Randevu saatimde aracımı teslim aldılar. Servis sorumlularından Hasan Bey'in ilgili tavrı, yönlendirmesi ve göstermiş olduğu alaka gerçekten çok iyiydi. Süreç hakkında telefon ile sürekli bilgilendirildim. Her şey için teşekkür ederim. Not: Yoğun çalışan bir servis öncesinde randevu oluşturarak gitmelisiniz.

F
3/5

Servisteki mavi yakalılar çok efendi ve yardımsever ama desklerde oturan özellikle 40 yaş üstü çalışanların burunları bir karış havada. Eminim sahibi bu kadar kibirli değildir. 3 yıldızın 3'ü de çalışan ustalarımıza.

A
4/5

Deli yürek dizisinin çekildiği yer olabileceğini düşünmüştüm doğruymuş. Bu kadar yıllık kadim bir servismiş meğer. Hasan bey halden anlayan biriydi aracımın gerçekten değişmesi gereken parçalarını değiştirtti fazla masraf çıkartmadı. Çok memnun kaldım. Aracım yağ gibi akıyor. Fiyat makul aynılarını sanayide bilmediğim bir yere yaptırsam çok farklı ödemezdim. Bir tık fazla ödeyerek servis güvencesile aracıma orijinal parça taktırmış oldum.

B
5/5

Güler yüzlü ve tecrübeli personeli ile uyumlu ekip teşekkürler

H
2/5

İş kıyafeti ile gitmiştim. Buradan sonra işe gideceğim için. Satış danışmanı aynen şu cümlelerle "merhaba engelli aracı için mi geldiniz" sözleriyle bizi karşıladı.. Oysa kendi birikimimizle araç almak için gitmiştim

S
5/5

Teknik servisi için gidiyorum. Çok memnunum. Özellikle servis danışmanı Polat Karamuk bey çok ilgili ve alakalı. Randevu saatinden ödemelere herşeye yardımcı oldular. Kaliteli ve iyi niyetli bir işletme beni hep güler yüzle gönderdiler.

F
5/5

Günlerdir her yeri gezmeme rağmen araba bulamadığım için gün sonunda eşim ile birlikte Bostancıoğlu'na geldik. Gün içerisinde gittiğimiz hiç bir bayi'de görmediğimiz ilgi ve alakayı gördük. Mesai bitimi olmasına rağmen karşılamadaki hanımefendi eşyalarını bırakıp bizimle ilgilendi. Satış danışmanları toplantıda olduğu için ilgilenemese de merak ettiğimiz her şeyi güler yüzlü bir şekilde, bize bir şeyler ikram ederek anlattı ve gösterdi. Eşim ve ben araba alamasak da ilgi ve alakadan dolayı çok memnun kaldık, söylemeden de geçemedik. Yıllardır Bostancıoğlu kendini bozmadı. Böyle kaliteli çalışanları sayesinde müşteri memnuniyetini üst düzeyde tutarak kendi farklarını ortaya koyuyorlar :)

E
4/5

Teknik servis olarak gayet iyi bir işletme özellikle Asım Bey çok ilgili ve misafir perver. Ancak showroom müşteri temsilcileri için durum aksine, arabalara bakıyorum kimse hayırdır demiyor en sonunda ben bir temsilciye yanaşayım dedim araç yok ama kapora verin eşleşme olursa ararız diyor :) iyide bir oturun size bir çay ikram edelim ödeme seçeneklerine bakalım falan yok. Oturduğu yerden buyur etmeden öyle ilgilenir gibi yapmacık tavırlarından sıkıldığım, araç almak isteyip de almaktan soğuduğum ikinci bir temsilci de burda karşıma çıktı.

O
5/5

Bakım için gittiğimizde önemli bir süreci çok güzel yöneten bir ekip vardı , Polat Bey ve Hasan Bey çok ilgiliydiler. burdan aldık başka yere emanet etmiyoruz arabayı :)

A
5/5

Merve hubar hanım ilginiz için teşekkür ederim

M
5/5

Merhaba herkese selamlar Nissan ailesine katılmak ayrıca bir gurur vermek bu aile katılmam satış temsilcisi Altun hanıma teşekkür ederim ilgi alaka yardımcı olmak müşteri temsilcimiz çok yardımcı olmak hoş görünüyor güzel yüz ifadesinle bizide bir Nissan ailesine katmış oldu teşekkürler altun hanım

S
5/5

Yeni çıkan quasqai aracı inceledim güzel makyaj geçirmiş

B
5/5

Başta satış sorumlusu Sena Hanıma ve tüm Bostancıoğlu çalışanlarına ilgi ve desteklerinden ötürü çok teşekkür ederiz.

N
5/5

10 numara bir bayi, tüm personel işini iyi yapıyor, müşteri memnuniyeti önemseniyor, genel tutum çok iyi. Servisteki tüm ustalardan çok memnunuz. Servis danışmanımız Polat bey'e de çok teşekkür ediyoruz.

F
5/5

Miroğlunun galerisi sırf bunun için 5 yıldız veririm

H
1/5

1 saat bekledim kimse ilgilenmedi çıkıp giderken kapıdsjş5görevliye rahatsızlığımı söyledim kimse telefonla dönüp mazeret bildirmedi hala geçmiş 1 sene gibi dsvranılıyor

D
5/5

Yıllardır aracımın periyodik bakımlarını güvenle Bostancıoğlunda yaptırıyorum. Her keresinde şükrediyorum ki böyle güzel servis imkanına sahibim...Başta Hasan beyin gayreti olmak üzere bütün servis çalışanlarına teşekkürlerimi iletmek istiyorum umarım çalışma hayatları boyunca yaptıkları işten kendileri de memnun kalırlar...ben ise aşırı memnunum içim çok rahat...nissan sahibi bütün arkadaşlara tavsiye ederim...yolları açık olsun

A
5/5

Asım Tekiner bey çok ilgili ve açıklayıcı bir şekilde yardımcı oldu. Eşim ve çocuğum için bekleme salonu gayet iyi. Çalışan arkadaşlara teşekkürler. İdris Tahiroğlu selamlar.

K
5/5

İşlerimde birçok servise göre çok iyiler.

S
4/5

Araç belirtilen tarihten bir hafta geç teslim edilmesine rağmen araç seçimi ve satın alma sürecinde Sibel Hanım sabırla bana ve eşime yardımcı oldu ve elinden gelenin en iyisini yaptı. Nissan araba almayı düşünüyorsanız direk kendisine gitmenizi tavsiye ederim.

E
5/5

İlgi ve alaka için teşekkürler 🙏

M
1/5

Şubat 2023 de telefonla arayarak ötv muaf otomatik Qashqai almak istediğimi söyledim araç olmadığını söyleyerek isim soyisim telefon numaranı aldılar birkaç gün sonra Bostancıoğlu Nissan dan satış danışmanı hanımefendi beni arayarak Qashqai otomatik araç bir tane var ama takasa araç vermezseniz olmaz ve fiyatı ötv muaf 750 bin tl dedi yani yaklaşık 200 bin tl fazla istedi maximum 557 bin alabilecek olmaları gerekirken böyle yaptılar Allah bildiği gibi yapsın ne diyim

E
5/5

Servis de bulunan Hasan bey kardeşimin ilgi ve alakası özellikle her sorun da geri bildirimi çok iyiydi. Teşekkürler

T
5/5

Araç kiralamak için gittim.. Personel ilgi alaka çok iyi.. Kiraladığım araç ve hizmet number one, herkese teşekkür ederim..

A
4/5

Satış personeli özellikle Sibel hanım çok ilgili ve yardımcı olmak için elinden geleni yapıyor

K
3/5

Yedek parça için gelmiştim önceden sipariş verdim ürünü aldım ve kendim bağlantısını yaptım. Fiyat uygun ancak bakım için yağ değişim ücretini sordum 1000 TL bir yağ değişimi için fiyat çıkardılar. Bu yüzden yetkili servisleri tercih etmiyorum. Puan ondan düşük.

F
3/5

yahu insan buranın içine ufak bir ''DELİ YÜREK MÜZESİ'' tarzında bir şey yapar.. yıllarca bıtada bu dizi çekildi reklamı yapıldı fakat şimdi hiç bir şey olmamış gibi bunu es geçmişler...

G
4/5

Teyp servis kodu için gittim gayet ilgililerdi. Tabi az sayıda yetkili servis olduğu için yoğunluk var. Yetkililer sıcak samimi ücretsiz bir işlem için bile gayet iyi yaklaşım sağladılar. İyi çalışmalar.

A
5/5

Servis düzenli çalışanlar yardımsever aracı beklerken çay kahve içip güzel bir ortamda bekliyorsunuz. Yönlendirmeleri gayet iyi maksat müşterinin sadece parasını almak değil işini görmek ve doğrusu neyse onu söylemek. Asım bey ve ekibine teşekkürler.

M
1/5

Merhaba araç yok ne zaman geleceği belli değil. test aracı varmı ileride var dediler ne ilgi ne alaka yazık zaman kaybı

C
1/5

Arkadaşlar Aracım yapıldı ama yetkili servis bana ayrı bir çile çektirdi ! Özelde en fazla 15 bin TL ye çıkıcak aracıma 57 bin masraf yazdılar, işin en saçma tarafı onlarda bi çok işi dışarda sanayideki tamircilere götürüp yaptırıyorlar, üzerine yüklü kar koyuyorlar 20 günde çıkıcak dedikleri araç 2 ayda zorla aldım desem yeridir, Her gün akşama hazır deyip bi parça da sorun çıktı size yarın vericez deyip akşam a hazır dediler akşam yine aynı senaryo, yetkili servis diye verdiğim aracı her iş için özel servislere görürüp yaptırmışlar, yapılan işler hatalı olduğu için bu servislere tek tek kendim gidip hataları düzelttirmek zorunda kaldım, Yapılan işçilik ayrıca rezalet, Aracı pislik içinde teslim ettiler, o kadar kalitesiz bir serviski ben hasar danışmanından aracı teslim almaya çalışıyorum önümüzde adam yırtık pırtık çamur içinde bezle arabayı silmeye çalışıyor açtı kapıları teyibe silmeye çalışırken ya bırakın şu arabayı dedim resmen, Bostancioglu Nissan servisine kesinlikle gitmeyin arkadaşlar yani yazmakla bitiremiceğim düşük kalitede servis, en son yamuk duran direksiyon dalgalı giden aracımı aldım kendim gittim uğraşdım.

T
5/5

İş görüşmesi için gittiğim, güzel işletilen bir kurum olarak gördüğüm bir firma. Kısmet olur da bir Nissan almak istersem gideceğim yerdir.

G
5/5

Aracımı aldığım ve servis bakımlarımı düzenli olarak yaptırdığım yer. Ne randevularımda ne teslim saatinde bir aksaklık yaşamadım. Önceden tahmini fiyat bilgilendirmesi yaparak zamanında teslim ettiler. Özellikle Asım Bey'e teşekkürler. 2. el satış kısmı için aynı şeyi söyleyemem. Aracınızı satmak için uygun bir yer değil. Çok düşük bir rakam veriyorlar onu da aslında almıyoruz deyip yarım ağız söylüyorlar.

O
1/5

Garantisi de devam ederken ön takımdan gacir gurur ses geliyor derdinde yaz kış fark eder dediler garantisi bittikten sonra 1500 lira para istediler bakım yaptırdım piyasada 1000 lira olan bakımında 1800 TL verdim ama hiç memnun kalmadım ayrıyetten ön camın çatladı cam değiştirmek için de kaskodan 19.500 TL aldılar gene de benim memnun edemediler bir daha hayatta servise gitmem bir daha ayriyetten Nissan da almam

O
5/5

Anadolu yakasının en iyi Nissan servisi. Çalışanlar güler yüzlü ve ellerinden gelen herşeyi yapmak için çabalıyorlar. Servis danışmanı Hasan bey ve Sedat ustaya ayrıca ilgileri için teşekkür ederim. 👍

U
1/5

Verdikleri saatlere uymuyorlar, sizi yanıltıp serviste bekliyorsunuz ve bunu normal birşey gibi gösterip sallamıyorlar. Servis için ekstra motor ve klima temizliği önerdiler eklettim, beklerken yaptıkları temizlik 1 er dakika. Olay sadece paranızı almak olmuş. Ücreti ödedikten sonra pişman olmayın. Varsa başka servis kullanın derim. Ek olarak benim araçla ilgilenen Polat diye bir personel idi.

A
1/5

Yaklaşık iki buçuk aydır kazalı aracım onarım görüyor ve hala teslim edilmedi. Benden sonra gelen onlarca araç yapılırken benim aracım hala beklemede ve en başında ortalama bir ay denilen yapım aşaması üç ayını dolduracak ve hiçbir şekilde mağduriyet giderilmiyor rezil olduğunuzla kalıyorsunuz..

Y
1/5

2018 yılında sıfır aldığım Nissan Qashghai marka aracı 3 ay önce satarken ön kaputunun değişmiş olduğunu öğrendim.Ve satarken 55.000 TL zarar ettim.Aradan 4 sene geçtiği için kandırıldığımla kaldım. Bu firmadan araç alırken sıfır dahi olsa mutlaka ekspersiz yaptırın derim.

Ö
1/5

Km bakımı için 2 gün öncesinden sabah 10 a randevu aldım. Aracı 2 gün sonra sabah 9.30 gibi bıraktım. Akşam 16 gibi gittiğimde aracın bakımı bitmemişti. Kameradan baktığımda 15.30 gibi aracı içeri almışlar ve bakıma başlamışlar. Ve 1.5 saatte bakim işi bitmedi ertesi gün tekrar gelmek zorunda kaldim. Fren hidroliği de değişti dediler fakat direksiyona asılan etikette kontrol yazıyordu. Tekrardan etiketi değiştirdiler. Bir yakınım Aynı bakımı 2 ay önce izmitte 1400 tl ye yaptırmıştı bana 2 kere zam geldi dediler 2000 tl aldılar. (Filtre-yağ değişimi) Kısacası randevu sistemi yok. Güvenirlik yok. Ve çok pahalı. Ben yakın diye tercih etmiştim. Aracın garantisi varsa daha pahalıya bakım yapıyorlar gerçeğine şahit olduk.

L
5/5

Aracımın ön camına taş gelmesi neticesi çatlak oluştu. Başvurdum. Değerli çalışan Hakan YILDIRIM ın yakın ilgisi ve gayreti ile çok kısa zamanda randevu oluşturup, telefon ile de bilgi vererek hiç bir sıkıntı yaşamadan hallettim. Cam değişmesinin yanısıra aracımı da tertemiz yıkatıp teslim ettiler. Başta Hakan YILDIRIM olmak üzere değerli NİSSAN AİLESİNE teşekkürler.

A
1/5

Diğer bayilere göre çok fahiş fiyat politikaları bulunmakta sıfır araçlara plaka takarak araç satışı yapıyorlar içeri girer girmez sadece engelli kişilere araç satışımız bulunmaktadır mantığını ilk başlarda anlayamamıştım sonradan anladım ki fiyatları engelli alım tutarı olan 303.000 tl ye çekip araçlara aksesuar ekledik diyerek fiyatlara 50 - 60 bin tl ekleyerek satıyorlar aksesuarları toplasan 10.000 tl etmez

İ
5/5

deli yürek dizisinin çekildiği nissan bayisi. 1998 senesinden bir resim ekleyelim tam olsun :D

O
5/5

Herşey için teşekkürler Polat bey

Y
1/5

Merhaba, yaklaşık 1 yıl önce satın aldığımız 2016 model qashqai aracımı bugün oğlum Maltepede ki Bostancıoğlu Nissan servisine yıllık bakım için götürdü. Servis danışmanı olan kişi, plakayı oğluma sorup sistemden arac bilgilerini kontrol ettikten sonra, aracı siz yeni mi aldınız, bu araç hiç yetkili servise gelmemiş kaydı yok demiş. Daha sonra dışarı çıkıp aracı kontrol etmiş. Bu aşamada da oğluma bu aracı gece mi aldınız hertarafında boya var, aracın hiç klima temizliği yapılmamış ve benzin fitresi temizlenmemiş demiş. Bunlarında yapılması gerektiğini belirtmiş. Normal bakım fiyatına ek olarak 500 TL de bunlarıda dahil ederek 1730 TL ücret almışlar. oğlum eve geldiğinde konuyu bana anlattığında hemen aracı satın aldığım arkadaşımı aradım ve olanları anlattım. Aracın yüzbaşıoğlundan alındığını ve tüm bakımların burada yspıldığını iletti hatta bizzat yüzbaşıoğlu servisini arayarak benimde duyacağım şekilde telefonla görüştü. Aracın tüm bakımları yüzbaşıoğlunda yapılmıştı. Hatta garanti kspsamında parça değiştiği bile kayıtlarda mevcuttu. Tekrar Bostancıoğlu servisi aradığımızda çıkan diğer servis sorumlusuna konuyu anlattıpımızda plakadan sorguladığında servis kayıtlarınıda görebildi. Bizim araba ile ilgilenen servis sorumlusu oğlumu sanırım çaylak gördü ve kandırdı. Klima temizliğinden kastının ozon temizliği olduğunu ve bunun bir zorunluluk olmadığını bu olaylardan sonra arkadaşımız vasıtasıyla öğrenmiş olduk. Daha sonra bizim araç ile ilgilenen servis sorumlusu olan kişi ile konuştuğumuzda da bu söylediklerinin hepsini yalanladı, bu şekilde birşey söylemedim diyerek sıyrılmaya çalıştı. Yani bostancıoğlu servisinde hem kazıklandık hemde yalancılıkla suçlanmış olduk. Bu servis yüzünden Nissan markasından soğudum. Bundan sonra bu markadan araç almayı düşünmem bile.

H
1/5

31 agustosda verdiğim arabamı hala alamadim. Sadece sağ ve sol on tamponu birini degistirip diğerini boyatacaklardi.Aradigimda tamir bölümünde çalışan hakan bey telefonlarına bile bakmıyor.msjlara cvp vermiyorlar.rezillik ötesi.bugun tam 45 gün oldu.

S
1/5

Para tuzağı hizmet anlayışı 0...Cebinizdeki parayı nasıl çekerim.Daha fazla para nasil koparabilirim onu düşünüyorlar.. Sizinle ilgilenen müşteri temsilcileri hemen yok seramik kaplama yok motor koruma vs yapalım.. Servislerin genel politikası garanti dışı ise araç 700 tl eger arac garantili ise 1100 tl bakım ücreti T.C.kanunlarına göre size ücretsiz olarak verilen satış sonrasi garanti hizmeti bu şekilde ücretli olarak veriliyor

Y
5/5

Müşteri temsilcileri çok ilgili ve alakalı davranıyorlar e-power araçlar ile ilgili detaylı bilgi verdiler Bize ikram da bulundular çok naziktiler

E
1/5

Beni bir aydır mağdur eden Nissan şiddetle kınıyorum sizi.. 4 şubatta kazadan dolayı servise giren aracım bu gün yok yarın yok parça yok,geldi ama yanlış geldi yurt içinde yok yurt dışından gelicek diyen nissan beni tam 1 aydır oyalıyor tam bir rezillik 1 aydır beni araçsız bırakan Nissan bir tamponu bulamayıp beni mağdur etmiştir .Umarım yolunuz düşmez :(

H
5/5

Serviste, cok ilgililer asim bey cok yardimci oldu

Ş
5/5

Polat bey e çok teşekkür ediyorum

A
5/5

Araç bakarken uğraşırım mekan. Standart satış yapmanın ötesinde ilgilenmelerini de sevindim. Sizi karşılayan görevli arkadaştan en son sigorta konusunda yardımcı olan arkadaşa kadar hem bilgili hem yardımcılar. Teşekkür ederim

G
5/5

İkinci el almış olduğum Nissan Micra aracımın bakımı için Servis Danışmanı Hasan Deniz Bey den hizmet aldık. Kendisi yapılması gerekenleri listeleyip bana tek tek izah ederek gerekli bakımları ve prosedürleri yapmamızı sağladı. Kendisine ve ekibine çok teşekkür ederiz. Gönül rahatlı ile arabımızı kullanıyoruz. Bir sonraki bakım için tek adresim kesinlikle burası olacak.

Ş
1/5

17.12 2022 tarinde Nissan Bostanciogluna gittim araçlara bakarken bilgi almak için bekledik ne yazık ki ne satış temsilcisi nede başka biri ilgilenmedi .Biraz duyarlı olmaya davet ediyorum....

U
4/5

İlgili ve alakalı bir servis. Fiyatlar uygun, ancak şu kayış sesini artık kalıcı olarak giderin. Kayış sesi giderildi diye araçı alıyorum.. Yola çıkıyorum ses yine geliyor. Bu durum artık sinir bozucu oldu.

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur