Adres: | Anafartalar, Anafartalar Cd No:11, 06050 Altındağ/Ankara |
---|---|
Kategoriler: | Giyim mağazası |
Çalışma saatleri: | Cuma 10:00–19:30, Cumartesi 10:00–19:30, Pazar 10:00–19:30, Pazartesi 10:00–19:30, Salı 10:00–19:30, Çarşamba 10:00–19:30, Perşembe 10:00–19:30 |
Google Haritalar'da Aç |
Bundan 1 hafta önce bu apay giyimden 2 adet tanesi 20 lira olan kazak aldım havalar sıcak olduğu için giymedim. Dün giymek istedim başka mağazadan almış olduğum gömlek üzerine giydim. Sonra bir baktımki hertarafım tüylenmiş. Kazakların tüyü saçıma başıma diğer kıyafetlerime kadar geldi. Yıkarsam geçer diye düşündüm. Ama sonuç değişmedi yeni almış olduğum gömleklerimi pantolonumu mahvetti bende bunun üzerine aldığım mağazaya bu sabah götürdüm sorunu anlattım oradaki personel ''20 liralık aldığın kazaktan ne bekliyorsun'' diyerek geniş geniş cevap verdi. Bende en azından değişim olmaz mı diye sorduğumda ''olmayacağını ve bu konuda hiçbir şey yapamam'' dedi. Neredeyse azarladı. 175 Tüketici Hakları'na şikayet etmek istedim ama malı fişsiz verdikleri için şikayetimi yapamadım. Hem bana fiş siz mal satıyorlar hem hakkımı soruyorum azarlanıp gönderiliyorum. Daha sonra telefon açtım yetkili kişiyle görüşmek için onunlada görüştüğümde oda bana ''kazağı aldığı firma iadesini almıyor. Yardımcı olamam''diyerek konuyu ve kendisinin başka yerlerden yapmış olduğu alışverişlere taşıdı laf kalabalığı yaptı. Sonuçta müşteri memnuniyetini çözmeyen bu firma günde kaç kişiye böyle mal satıyor hesabı siz yapın bir de 60 yıllık firmayız diyerek yağ gibi suyun üstüne çıkıyorlar. Benim gibi günde 10 kişi alsa 200 TL para yapıyor ve bu ayda 6000 TL demek. Durumumuz olmadığından bütür uygun fiyatlı yerlerden alışveriş yapıyoruz karşılığını bu şekilde alıyoruz sokak esnafı bile bunların yaptığını yapmıyor bir müşteri bir kere gelmez. Bir müşteri bin müşteri demektir yapılan şey ayıptır. Esnafa yakışmaz o yüzden başa insanlar mağdur olmasın