Oysho
Oysho, Spor giyim mağazası, Giyim mağazası, Kadın giyim mağazası, Egzersiz aletleri mağazası, Spor kıyafet üreticisi, Giyim üreticisi olarak Eskisehir Yolu 7Km Cankaya 164, 06830 Ankara adresinde bulunmaktadır. Oysho 42 yorum ve 3.21 puanlamaya sahip.

Oysho Yorumları

E
1/5

Çalışanlar hadsiz, deneme kabini yetersiz, ürünleri seviyor ve satın alıyor olmama rağmen bir daha bu mağazaya girmem. Panora oysho çok daha iyi. Çalışan insanlar oldukça saygısız.

İ
1/5

Müdür gibi gezinen bir hanımefendi vardı bu üründen var mı diye sorduğumda bakarsanız bulursunuz şimdi yardımcı olamayacağını söyledi müşteriyle iletişimi 0 çok yazık üslüba ne dikkat ediliyor ne başka bir şey.

S
1/5

Çalışanların müşteri ile iletişimi çok kötü ve çok kabalar. Konuşurken yüzüne bakmayıp resmen başından savıyorlar. Kasadaki esmer hanım ve mağaza müdürü olduğunu düşündüğüm hanımefendi de çok saygısız.

Ö
5/5

Online müşteri hizmetlerinin çözemediği sorunu çözdüler!! Müşteri hizmetleri fiyasko. Ama çalışanlar çok ilgililer. Müşteri hizmetlerine örnek olmaları dileğiyle

M
5/5

Kentpark Oysho çalışanlarından ESEN Hanım ile ilgili özellikle bir şeyler yazmak istedim; iyi niyeti en başa koymak isterim, anlayışlı, naif, işine son derece hakim bir çalışan... bu özelllikleriyle daha iyi yerlerde olacağı şüphesiz...

D
5/5

Vazgeçemediğim tek mağaza diyebilirim. Hem ürünleri harika, hemde hizmetleri. Çalışanlar çok anlayışlı, güler yüzlü. Online alışverişlerimde, mağaza teslimlerinde hiç bir zaman sıkıntı yaşamadım.Emekleri için teşekkür ederim.:)

D
1/5

Kısa boylu bi kadın vardı müdür bozuntu bir insanın ancak bu kadar üslubu yanlış olur anlayamadım ismi ersin miydi neydi lütfen daha dikkatli olurnursa sevinirim

B
1/5

Buradan yaptığınız alışverişlerin fişlerini arşivleyip saklayın bence. Yoksa ürün hatalı çıktığında “fiş nerede” deyip iade yapmıyorlar. 2023’teyiz ama operasyonları en az 10 yol geride. Müşteri memnuniyeti sıfır. - Ek: Tüketici Hakem Heyeti’ne yapılan şikayet sonucu ürün iadesi nakit olarak yapıldı.

R
1/5

Bugün, normalde dün teslim olması gereken ayakkabım hakkında bilgi almak için arıyorum karşımdaki hanımefendi hem lakayt lakayt konuşuyor hem de iletti arkadaşına “gözünün ucuyla bakıver” şeklinde talimat veriyor. Pardon? Bu hadsizliklerinin sebebi nedir ? Ben bu kadsr eezalet bir marka-mağaza görmedim. Para verdiğim şeyin hizmetini alamıyorum. İlk kargom zaten 2 hafta gecikmeli elime ulaşmış oradaki çalışan konuşmayı bilmeyen zaat başından atmaya kalkıyor bir de (!) Gecikmeli kargoyu doğru ayakkabı numaraları ile gönderemeyen, tekrar sipariş verildiğinde teslim gününü geçen ve çalışanların kargolardan bir haber olduğu mağaza. Muhattap yok gerçekten şöyle baktım da diğer yorumlara şaşırmadım dahii. Gündüzde gerekli yerlere mail ve telefon ile şikayetimi oluşturacağım. Oysho içinde Gordion mağazası daha kendini bilen insanlar ile dolu orayı tavsiye ederim. En azından karşınızda konuşma adabını bilen insanlar var. Güncelleme olarak şikayetim üzerine çalışan arkadşaınuyarıldığına dair dönüş geldi. “Göz ucu” ile de “manuel” bakmayı kastetmiş hanımefendi. Ne kastettiği kişiy ilgilendirir beni ya da herhangi misafiri değil. 22 Aralıkta teslim olması gereken ürnde daha bugün 27 Aralıkta yeni kargolanmış… siparişimi iptal edeceği, bu marka ve çalışanlarla tekrar iletişime geçmemek için de oyshodan asla asla alışveriş yapmayacağım. size de tavsiyem bu, sinir sahibi olmak istemiyordanız eğer :)

Z
1/5

9 Nisan yani bayram tatilinin başladığı gün Kentpark AVM Oysho mağazasına girdik. Tatil öncesi acilen almam gereken bir iç çamaşırı ürünü vardı. Reyonda ürünü incelerken sonradan mağaza müdürü olduğunu öğrendiğimiz kişi bir anda tıklım tıklım kalabalık olan mağazanın içerisinde tonuna hiç dikkat etmeden bizi azarlamaya başladı. Çok incelemek istiyorsak bunu kasadaki arkadaştan istememizi bağırarak emir buyurdu kendileri. Burada şöyle bir sıkıntı var ben iç çamaşırı inceliyorum ve kasadaki arkadaş bir beyefendiydi ayriyeten bu olay arefe günü yaşanıyor. Biz yaşadığımız azarlanmanın şokunu atlatınca bu bağıran kişinin yanına gittik ve kasadaki beyefendi yerine kendisinin göstermesini rica ettik. Ama hanfendi kendisinin çok yoğun olduğunu gösteremeyeceğini söyledi. Olaylara şahit olan başka biri bizimle ilgilendi kendisine bu kişiyi nasıl şikayet edebileceğimizi sorduk, böyle bir sistemimiz bulunmamaktadır şikayet almıyoruz şeklinde bir ifade de bulundu. Doktorun bile şikayet edilebildiği bir yerde nasıl olur da hizmet sektörünün şikayet sistemi bulunmaz?

Ş
5/5

Her zaman alışveriş yaptığım ürün kalitesini beğendiğim bir mağaza

S
5/5

Çalışanları oldukça kibar ve ellerinden geldiğince sizinle birebir ilgilenip yardımcı olmaya çalışıyorlar. Kasada sıra beklediğinizi gördükleri anda hemen yan kasayı aktif hale getiriyorlar. Yaptıkları iş hakkında oldukça bilgililer ve size uygun ürünü bulup çıkarma, alternatifler sunma konusunda da çok pratikler.

F
1/5

Personelin tavrı hoş değil. Yönetici konumdaki kişiden kaynaklı diye düşünüyorum. Burdan alışveriş yapacağıma internetten yapmak daha mantıklı

H
1/5

Personel yaklaşımı çok kötü ve kabinleri saat 9 dan sonra kullandırmadıklarını söylediler. Ürün satmamak için çabaladılar resmen.

E
2/5

Bence hiçbir özelliği yok buna rağmen çok pahalı hiçbir zaman denediğimde üstümde iyi duran ve beğenebileceğim birşey bulamadım

T
1/5

Personel yaklaşımı gerçekten kibar değil ve sanki biz ona bir şey yapmışız gibi davranıyor. Müşterilerle biraz kibar davranılabilir.

M
1/5

Çalışanları aşırı kaba suratsız soru sorma diye göz göze gelmiyorlar bile ilgisiz

A
1/5

Kentpark Oysho şubesindeki şube müdürü Sema Hanım o kadar çözüm odaksız ki size asla yardımcı olmuyor. Onu da geçtim sanırım kendisini orda zorla tutuyorlar. Yoksa bu kadar kaba ve itici davranmazdı diye düşünüyorum. Önümüze kırmızı halı sersin demiyorum da dövecek gibi davranmasın en azından kendisi.

S
1/5

Sarışın bir hanfendiye sorunumuzu illetmemize rağmen bizi tersleyip göndermeye çalıştı kullandığı tavır hiç hoş değildi

B
5/5

Pijama ve iç çamaşırı aldım yaklaşık 2 yıldır hiç bozulmadan kullanıyorum çorapları da kaliteli çıktı keşke fiyatları daha makul olsa. Bütün ürünleri çok güzel ve zevkli hepsi benim olsa diyor insan.

B
5/5

Ürünler çok tatlıştır ancak pahalıdır.

F
1/5

Oysho da personel gerçekten çok kaba.

S
5/5

Ütün çeşitliliği çok iyi

Y
3/5

Gereksiz pahalı bir mağaza

H
3/5

Trend ürünler fakat zayıf ve parası olaara bitap ediyor

M
4/5

Çok iyi

E
5/5

Calisanlari cook guler yuzlu.. tek gecerim

M
5/5

Ev giyim ürünleri ve kalitesiyle verdiğiniz paraya deyiyor...

S
1/5

Hıc iyi degil

R
3/5

Ürün dağarcığına göz atmakta fayda var. Bedenlerde eksiklikler mevcut

M
4/5

Her zaman zarif

C
5/5

Pahalı ama kaliteli.

D
2/5

fiyatlar çok abartı

B
5/5

Çalışanlar ilgili...

F
5/5

Taytlarını gozu kapalı alın aldırın

R
5/5

Kaliteli

C
5/5

Güzel sevdiğimden

D
5/5

Her ürününe bayiliyorum

M
5/5

Süper biraz kalabalıktı

S
4/5

Çok begendigim İspanyol markası

O
5/5

Ah! Bu şeylerin kalitesi inanılmaz. Kesinlikle tavsiye ederim. Ve Türkiye'deki fiyatlar bana Avrupa'ya göre daha düşük görünüyor 🤔

H
5/5

Çok iyi stoklanmış, verimli ve iyi organize edilmiş bir giyim mağazası. Personel çok yardımsever. Fiyatlar ucuz değil ama kalite bunu hak ediyor.

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur