Adres: | 19 Mayıs, 34360 Şişli/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +908503028595 |
Kategoriler: | Elektronik eşya mağazası Güvenli mağaza |
Çalışma saatleri: | Perşembe 10:00–22:00, Cuma 10:00–22:00, Cumartesi 10:00–22:00, Pazar 10:00–22:00, Pazartesi 10:00–22:00, Salı 10:00–22:00, Çarşamba 10:00–22:00 |
Web sitesi: | https://www.gurgencler.com.tr/?utm_source=google&utm_medium=gmb&utm_campaign=istanbul-cevahir-avm-yetkili-servis |
Google Haritalar'da Aç |
Troy’un bedava yapmış olduğu elran değişimini daha cihazı incelemeden para isteyen bir işletme. Kesinlikle para koparmanın derdindeler. Tavsiye etmiyorum. İyiki cihazımı teslim etmemişim.
DİKKAT !! Özellikle 5 yıldız verdim çünkü eksi versem yorumum aşağıda olup görülmeyecekti. İsmim hülya, kullanıcı adım farklı.. ekran koruyucu cam sattılar bir pazarlama yaptılar üzerinden 20 ton basınç geçse,7 kat aşağı düşse asla birşey olmaz dediler. Ben de inandım normal muadili 200 TL olan camı bana 1200 TL ye sattılar. Ama tam 15 gün sonra elimden tel düşünce çatladı. Yazık kaç insan bu şekilde dolandırılmıs şikayet var sitesinde okursanız görürsünüz. Keşke ucuz camlardan taktırsaydım senelerce diğer telimde hiç birşey olmamıştı. Bense kazıklandım dolandırıldım. Yarın tüketici hakem heyetine başvuruda bulunuyor olacağım
Apple destek üzerinden 4 Nisan saat 12.00 ye iPhone 11 pil değişimi için randevu oluşturdum. Arkadaşlar ellerinde pil olduğunu fakat yoğunluktan bir sonraki gün gelmemi istediler. Ertesi gün 3 sonrası gelebileceğimi söyledim tamam demelerine rağmen 3.40 da gittiğimde sekreterya daki arkadaş yarın tekrar gelin dedi. Hizmet anlayışları bu. Youtuberlar ile reklam çekmeye benzemez esnaflık ve hizmet işi. Yapamayacaksınız vatandaşı ramazan da sürekli çağırmayın. Herkesin işi gücü var
Yaklaşık 1 saat önce iPhone 11 cihazımın ses sorunu için başvurdum. İlgili testleri kısa süre içinde yapıp ses sorununu herhangi bir parça değiştirmeye mahal vermeden düzelttiler. Çalışanlar oldukça güler yüzlü ve kibardı. Hızlı çözüm için teşekkürler.
Alacağım ürün hakkında karar vermeye ve almaya gittim ancak bir Beyefendi gayet güzelce sorularıma yanıt verirken bazı sorularım için yetkilisi olan Hanımefendi görüşme sağladık. Ancak Hanımefendi ilgisiz ve umursamaz konuşması nedeniyle alışveriş yapmaktan beni vazgeçirdi. Ve ürünü aynı gün farklı mağazadan aldım
Teknolojinin “Sıfır” olduğu bir sözde teknoloji mağazası. Ödemesi 10 gün önce yapılan, 7 gün önce mağazaya çekilen ürünün stok aktarımı yapılmamış. Mağaza müdürü izinde olduğu için onay verilemiyor. 8-10 tane genç çocuğu koymuşlar, birisine güvenip de yetki vermemişler. Merkezi onay verilmesi neden kurgulanmamış? Olmuyormuş:) Gidip, 1.5-2 saat harcayarak yarın tekrar gelin çözüm önerileriydi. Israrcı olunca yarım saat sürer dediler. 2 saat beklettiler. Tek bir tuşla onaylanacak iş 2 saat sürdü, o da ısrar ettiğim için. Bakkal olsa bu kadar zor olmazdı. İşin ilginç tarafı, yetki verilmeyerek aşağılanan personelin ısrarla bu konunun normal olduğunu savunmaya çalışması. “Bugün git yarın gel” 90’ların kamu mantığı. Teknoloji seviyesi de 1990’lar… Firmanın müşteri odaklı olması için önce kendisine saygılı olması gerekiyor…
Cevahir avm gürgençlere airpodsum şarj almadığı ve karşı tarafa sesim iletilmediği için gittim. ürünün kullanıcı hatası kaynaklı olduğunu belirtip 5500 tl karşılığında değiştirileceğini belirttiler. ürünüm 1 senesi dolmadan, bu hataları düşme çarpma olmadan vermesi nasıl benim hatam olabiliyor? ilk defa gürgençlere gitmek durumunda kaldım. kesinlikle hayal kırıklığı
Geçenlerde özellikle tavsiye üzerine gittik.Arkadaşlarım ve ben ihtiyacımız olan ürünleri aldık.Bizim için çok güzel bir deneyim oldu özellikle bizimle ilgilenen sanırım Elçi hnm olacak çok ilgili ve alakadardı.Hem şubenizden hemde Elçi hnm gibi eğitimli ve konuya hakim çalışan elemanınızdan çok memnun ayrıldık.Tavsiyelerimizde ilk sıradasınız.
Öncelikle gürgençlere ve ardından Elçi Hanıma bu kadar profesyonel bi hizmet sundukları için çok teşekkür ediyorum. Macbook pro ve air arasında kalmıştım. Elçi hanıma arasındaki farkları ve anlatmasını rica ettim ancak kendisi bana cihazla ne yapacağımı sordu ve ihtiyaçlarım üzerinden yola çıkarak iki model arasında neyin avantajıma olacağı hakkında derin bilgiler sundu. Teknoloji firmaları genelde kar amacı güder ancak elçi hanım seçimim hakkında bana sadece ihtiyacım olanı sundu kendisine çok teşekkür ederim.
Çok ilgili ve alakalılardı. Özgür beye ayrıca teşekkür ederim. Cihazımla ilgili sorunum hızlı bir şekilde çözüldü. Çok teşekkür ederim gürgençler.
Tuğba hanıma ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Ürün bilgisi sayesinde ihtiyacım olan en doğru ürünü satın almaya beni ikna etti . Aldığım üründen inanılmaz memnunum . Tekrar çok teşekkürlerimi iletiyorum .
Güler yüzlü samimi çalışanların olduğu,her seferinde ilgiyle karşılandığım ve severek tercih ettiğim/edeceğim bir mağaza. Cihazlarımın kargolanmasında yardımcı olan mağaza müdürüne, İlgi ve samimiyetle bütün işlemlerimi hızlı bir şekilde halledip mağazadan mutlu ayrılmamı sağlayan Onur bey’e sonsuz teşekkürler. Sevgilerimle.
Elçi Hanıma önerdiği ürünler ve verdiği bilgilerden ötürü çok teşekkür ederim, doğru tercihi yapmamda çok yardımı dokundu.
Oncelikle guzel karsilandim, yalniz yorumlari okumadan aceleyle gelmistim. Macbook'umun arizasi icin 15 gun ila 1 aydan once herhangi bir geri donus yapamayacaklarini, yetkili servislerin boyle oldugunu, inceleme ve yedek parca islerinin uzun surdugunu soylediler. Hata tespitin bile 15 gunden once olmayacagini ogrenince teknik servise hic vermeden ciktim tabii. Halbuki yorumlardan sonra guvenmedigim icin bir de sansimi Troy'da denedim adamlar direkt bugun olmazsa yarin hata tespiti yapip sizi haberdar edecegiz dedi. Yorumlar abarti degil arkadaslar macbook tamiri icin filan gelmeyin buraya bosuna. Guncelleme: Triy’da ertesi gun sorunum cozulup teslim edildi.
1 hafta önce telefonumun ahize ve hapörler kısmını temizletmeye gelmiştik ilgi ve alaka lafından dolayı özgür ve nisa hanıma teşekkürler ve iyi çalışmalar dilerim
Telefon almaya geldim ancak kafam çok karışıktı hangi modeli alacağım konusunda İlayda hanımın ilgisinden ve hoşgörüsünden çok memnun kaldım.Çok detaylı bilgi verdi böyle insanlarla karşılaşmak çok güzel
Sağolsun özgür bey ve pınar hanım çok yardımcı oldular telefonumdan ses gelmiyordu 3 dakikada hallettiler
Gürgençler Apple yetkili servisinin öncelikli olarak tüm personelleri güleryüzlü, yardımsever ve işinin ehli. Fakat Serkan beyin cihazım yurtdışı olmasına rağmen beni dikkate alınması , ekstra ilgilenip sorunumu halletmesi ve ‘göstermiş olduğu ekstra emek’ için kendisine teşekkür ederim.
Cevahir gürgencler ekibine güleryüzlü ve hoş karşılaşmalarından dolayı çok teşekkür ederim beni sabırlı ve nezaketle dinleyip yardımcı oldukları için müteşekkirim çalışma hayatında başarılar bu güzel ekibe
Güleryüzlü personel . İlgili alakalı oluyırlar . Tavsiye ederim.
MacBook Pro cihazım şarj olmadığı için güya yetkili servis olduklarını iddia eden bu firmaya verme gafletinde bulundum. Cihazı inceleyip donanımsal bi sorun gördükleri taktirde ücreti söyleyeceklerini belirttiler. Yaklaşık 1 hafta serviste kaldı ve bir mail attılar. “Herhangi bir donanımsal sorun görülmedi” şeklinde. Birkaç kez servisi arayıp şarj sorunu çözüldü mü diye ısrarla sormama rağmen cevap alamadım. Hafta içerisinde kargoya vereceklerini söylediler. 5-6 gün geçti herhangi bir bilgi alamadım her sorduğumda kargoya verilecek dendi. En son cuma günü verilecek dedi ve cumartesi verdiler. Kargo elime ulaştı ve sorunum çözülmemiş. Bunca zaman cihazımı bi köşede bekletip canları hizmet vermek istemediği için geri gönderdiler sanırım. Çözüm üretilemeyen rezalet bir süreç. Umarım başka bu gaflete düşen olmaz. Bir de en iyi servisiz diyorlar, çevrelerine bakmadan
İlayda Hanım var kendisi oldukça ilgili ve güler yüzlü. İlgisinden çok memnun kaldık. Kendisine özellikle teşekkür ederiz.
Çok memnun kaldım 2 adet ürün aldım. Elçi hanıma yardımları için de teşekkürler
Cihazı almaya geldim ve kimse yok. Telefonla oynayan arkadaşa ilgilenen yok mu diye sordum? Küfür ettim sanki kaşlarını dikti ve birazdan gelecek dedi. Ve hala bekliyorum.
kesinlikle ama kesinlikle tercih etmeyin. Silver milano apple watch kordonu almak için gittim kendileri bana graphite rengini verdiler kaç defa silver istediğimi söylememe rağmen. Kutuyu açıp farkedip müşteri hizmetlerine söylediğimde size kutu gösterildi o yüzden değişim yapılamamaktadır dendi. Gerçekten bir Apple yetkili satıcısının düştüğü durum rezil ötesi 😂😂
2. Nesil pencilım dik bir şekilde yere düşerek ucu içeri çökmüştü. Apple destek uç değişimi yeterli dediği için servise başvurdum. Önce üzerindeki lazer baskıyı siz mi kazıdınız denildi (Bilgi seviyesini gösteriyor) Sonra da kalemin tamamen değişmesi gerekiyor diyerek kalemin kendi fiyatından 1k yüksek fiyat verdiler. Hemen oradan ayrılıp kalem ucu almaya gittim ve çalışmaz dedikleri kalem tıkır tıkır yazıyor yeni uçlarla. Beklerken de 2 ayrı iphone ve bir airpodsa da değişmesi gerekiyor dediklerine şahit oldum. Her şeye değişim diyerek kar elde etme peşindeler. Yetkili servis olmaktan acilen çıkarılmalı.
Telefonumun pil değişimi için gittim gün içerisinde teslim edildi Kubilay bey de ilgilerinden dolayı teşekkür ederim
Müşteri danışmanı İlayda Hanıma ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ediyorum kendisi, satın alma sürecimi çok hızlı ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştirdi.
Nisa Hanım ve Serkan bey e hizmetleri için çok teşekkür ederim güler yüzle karşılayıp sorunumu çok hızlı bir şekilde çözdüler böyle personel heryere lazım
Sorunum kısa bir sürede çözüldü. Gerekli desteği sağladıkları için gürgençler ekibine teşekkür ederim :)
iPhone 15 pro max kamera sorunu yaşıyordum. Cevahir Gürgençler mağazasında Serkan Bey sağolsun tüm sorunu çözdü. Kendisine teşekkür ediyorum.
50 dk beklediğim yetmezmiş gibi Apple pencil değişimi için ki gerekmediği halde 0 fiyatından çok daha yüksek fiyat verildi. zorluya gidip durumu açıkladığımda tek cımbız ile sorunu çözdüler. onarım yapamayacaksanız neden yetkili servislik alabildiniz anlaması güç. yorumlara bakıp ne kadar kötü olabilir ki diyerek gittim ama dolandırılmak istemiyorsanız gitmemenizi öneririm. vaktinize ve paranıza saygınız varsa tabi.
İlgi ve Güleryüz hiçbir zaman eksik olmadı sorunumuda güzel bir şekilde çözdü İlayda hanıma bundan dolayı çok teşekkür ederim
İlgi sıfır dakikalarca bekledik yoğun olmamasına rağmen bu şekilde oldu
Mağazada arkadaşların ilgisi ve ürün bilgisi aradığım ürünü bulmamda yardımcı oldu ilayda hanıma teşekkür ederim
1 adet İphone 15 aldım ilayda hanım ilgilendi benimle güler yüzü hiç eksik olmadı
iPhone 13 ürünümü hoparlöründen ses gelmediği için garanti kapsamında randevu alarak gürgençler Cevahir şubesine götürdüm bana 2 hafta serviste kalacağı söylendi bende sorun düzelsinde problem olmayacağını söyledim . 2 hafta ben bekledikten sonra şaka gibi bugün beni arayıp garanti kapsamında sorun olmadığını söylediler ve benden telefonu almamı istediler . 2 hafta boşu boluna beklettiler beni ayriyeten oraya gittiğim zaman dükkan 1 tane kendine müdür denilen zât ve 2 tane çalışan vardı ben telefonumu geri almak istediğimde bana teknik serviste tek bir kişinin ilgilendiğini ve başka kişilerle ilgileneceğini 20 dk beklemem gerektiği söylendi ben zaten bir hiç uğruna telefonumu 2 hafta size vermişim sadece benden imza alıp telefonumu verecekler onun için de bekletmek istiyorlar ve o sırada benim gibi 4 tane müşteri vardı aynı sorunu yaşayan ve bu 4 müşteri ile sadece tek bir kişi ilgileniyordu. O sırada gürgençlerdeki müdür olacak arkadaş orda çalışan diğer gürgençlerdeki kadın çalışan la hiç bir şey umurlarında bile değildi birbirleri ile flörtleşiyor bir orda mağdur bir şekilde bekliyoruz bunlar müşteri ile ilgilenmiyorlar ben müdür bey e durumu anlattım . 2 haftadır telefonumu bir hiç için tuttuklarını imzamı alıp kimliğimi gösterip telefonumu almak istediğimi söyledim Müdür arkadaşın umrunda değil o kendi ekmeğine düşmüş orada kadın çalışan la flörtleşmeye çalışıyor ve bana istersen bekle istemezsen bekleme dedi Bu nasıl bir terbiyesizliktir ya biraz insanın utanması gerekir mağazanıza bir misafir geldiği zaman asla böyle davranmamanız gerekir hele bunu yapan kişi müdür ise Ben bu Cevahir müdürün den şikayetçiyim yakın çevreme söyleyeceğim artık kimse sizden alışveriş yapmasın
İlayda hanımın ilgisi bilgisi ve güler yüzü için teşekkür ederim tüm çevreme tavsiye edicem şirketin kaybetmemesi gereken bir çalışan 🥰
Apple marka şarj aletim hiç çantada taşımama rağmen bozulmuştu. Garanti kapsamında değişim yaptırmak için gürgençlere götürmüştüm. Ancak kabloda eğiklik olduğunu iddia ederek garanti kapsamında değişim yapamayacaklarını söylediler. Bu sebeple 600 küsur tl ye yeni kablo almak zorunda kaldım. Aynı kabloyu zorludaki yetkili servise götürdüğüm zaman bu eğikliğin zaten olağan kullanım içerisinde garanti kapsamında olduğunu söylediler ve değişim yaptılar. Aynısı başka bir arkadaşımın daha başına geldi. Gürgençlerde garanti kapsamında değişim yapılmayan kablo zorluda değişim yapıldı. Resmen yeni ürün aldırtıp para kazanmak için insanları yanlış yönlendiriyorlar.
Onur beyin ilgisinden çok memnun kaldık, her konuda çok destek oldu. Kendisine çok teşekkür ederim. Gidince Onur beyi bulup yardımcı olmasını isteyebilirsiniz :)
Hayatımda aldığım en kötü müşteri hizmeti. Çalışanların tavırları çok rahatsız edici. Ters ters konuşuyorlar ne deseler rahatsız ediyor insanı. Randevusuz gelen insanlara açıklama yapmak yerine kovalar gibi cevap veriyorlar. + Çok yavaşlar. Personel eksikliğini anlarım ama cihaz getirirken bile bir şekilde oyalanmayı beceriyorlar. Son kez o şubeyi kullanmış oldum!
Randevular neden var? Saatinde görüşme sağlanması için fakat yarım saat beklemek zorunda kaldım. Dışardan randevusu olmayan birini göz göre göre aldılar ve beklettiler. Apple müşteri memnuniyeti bölümünede burayı şikayet edeceğim yaşadığım deneyimden ötürü. ASLA BURADAN RANDEVU ALMAYIN! Boşu boşuna bekler durursunuz.
İlayda hanıma ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim alıcağım cihazla ilgili bütün sorularımı cevapladı
Özgür beyin ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim Güler yüzlü ve hoş karşılamalarından dolayı ☺️
Daha önce şişli bölgesinde Troy’dan da servis aldım gayet bilgili bi ekipti. Az önce kardeşim IPAD’in İÇİNDEN ÇIKAN ŞARJ ALETİ KAFASI VE KABLOSUNU götürdü şarjsan çekerken adaptörün içi açıldığı ve sonra bozulduğu için. Çalışan önce arkadaşına “şarjlar garantide mi” diye soruyo ardından da ‘ çakmadır bu yan sanayidir mümkün değil bu arıza “ diyo. 0 ilgi 0 alaka. Çakma olup olmadığı belli numaralarla sorgulanabilir. İpad ‘ in içinden nasıl çakma bi ürün çıkabilir. Sonuç alamazsınız sakın gitmeyin Cevahir Gürgençler Apple Servise. Daha önce bi arkadaşım da benzer bir sorun yaşadı. 0 bilgili ekip. Bilen insanları çalıştırsalar keşke.
Bu mağaza kapatılmalı gürgençler kalitesine yakışmıyor, stok soruyoruz yok diyorlar diğer mağazalar için müşteri temsilcisini aratıyorlar konu hakkında hiç yardımcı olmuyorlar
Randevulu olup randevuya 5 dk kala geldiğim halde , öylesine telefon şarjında sıkıntı yaşadığı için konuşmaya gelen çocuklu bir kadını benden önce bekliyor diye randevu saatimde kabul etti. Kadına ve çocuğuna randevuları olup olmadığını sormadı. Daha sonra sıra bana gelince onlara sormadığı randevu işini bana sordu. Herhalde hayır diyeceğimi sanmıştı. Ben “randevum var şimdi” dedim. Yüzünü ekşitti. Sonra telefonunu sıfırlamak için bekleyen köşedeki başka bir kadını çağırdı ve bana tekrar beklemem gerektiğini söyledi. O diğer kadın da gerçekten randevu ile mi geldi bilgim yok çünkü benden önce de mağazadaydı ama öylesine randevusuz sıraya giren birisini randevulu kişinin saatinde kabul edip sonraki randevu ile gelen kişiye randevulu musun diye sorgulama yapmak terbiyesizliktir. Airpods sol kulaklıkta bozukluk olduğu için gelmiştim ona da bakmadılar zaten adam önce kutuyu açıp Airpods yuvaya baktı “bu zaten sıkıntılı(?) sen Zorlu’ya git” dedi kestirip attı. Boşu boşuna 1 saatim öldü.
Serkan bey’e çok teşekkür ederim. Telefonumu yeni almışım gibi teslim etti.
Mağazadaki çalışan arkadaşların ilgi ve alakası için teşekkür ederim ve ayrıca her soruma cevap aldığım için çok mutluyum .
İlgilendiğim ürün stoğu burada bulunduğu için gitmek durumunda kaldım işleri yavaşlatmalarının yanı sıra müşteri olarak gittiğimiz yerde resmen tartışma çıkartmak ister gibi konuşma tavırları var herhangi bir sorunu güzel dille anlatmak yerine sokak ağzıyla kavga eder gibi yüzümüze vurup kovar gibi hareket tavır içine girmelerini çok üzücü buldum ve farklı yerden cihazımı aldım. Kesinlikle Cevahir Avm şubesini tavsiye etmiyorum çalışan kadronuzun da daha iyi denetlenip daha iyi seçilmesini istiyorum. Kısacası tartışma arayan ters bir insan olmuş olsaydım o kadın ile orada kavga edecek düzeye gelirdik. Bir daha da asla oradan alışveriş yapmam kimseye de tavsiye etmem.
Az önce değiş tokuş kampanyası için geldiğimde gözlüklü kadın çalışanınız bırakın yardımcı olmayı resmen kovdu mağazadan. Zorla bilgi almaya çalıştım. Bu kadar kötü bir müşteri deneyimi yaşamamıştım.
Gürgençler Cevahir mağazasında ki müşteri danışmanı sevgili İlayda Nur hanıma ilgisinden dolayı teşekkür ederim. ☺️
İlayda hanımın yardımları ve cana yakınlığı için teşekkür ederiz. Çok memnun ayrıldık.
Randevusuz gittim. Benden sonra gelen 2 randevusuz kişi ile görüştü. Niçin benimle ilgilenilmiyor diye sorduğumda randevunuz var mı? Sorusu ile karşılaştım. Randevusuz gelenler için sıra no sistemi yok. Keyfe keder uygulama var. Ben önce geldim diyene bakılıyor. 22.10.2023 Pazar
Çalışanlar kibar, ilgili, biraz sıra beklemeniz gerekebilir ama sorununuzu çözüyorlar, ücret bile almadan sorununu çözdükleri birine bile şahit oldum
İlayda hanıma ilgi alakası için teşekkürler.. Güler yüzlü hizmeti mükemmel bilgisi..
Öncelikle Randevu alıp gitmeme rağmen 35 dakika beklettiler. Kablomda yırtık veya kırılma olmamasına rağmen temazsızlık olduğunu bildirdim Sonrasında kablomun kontrol yapacağını söyleyerek gözümüzün önünde kablonun ucunu kırarak servis dışı kaldığını söyledi ve az da olsa çalışan kabloyu bozdu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hem hatalı hem de pişkinler
Hiç yardımcı olmadılar yılbaşı dönemi müşteriye doydukları için hiç ilgilenmediler bence denetim yapılmalı tavırlarından dolayı almaya gittiğim ürünü almadım
Hizmetten çok memnun kaldık, İlayda hanıma ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim.
Teşekkür ederim. Çalışanlar çok güler yüzlülerdi ve gayet iyi ilgilendiler.
Berbat bi karşılama randevu saatimde gitmeme ragmen bos olmasına ragmen bekletildim: gozluklu bir hanım efendi koymuslar gereksız tavırlar suratsız bılgısız kulaklık goturmeme ragmen 2/3 hafta surer işlemi diye direk sorunu bile sormadan verdiği cevap. Sacma sapan bir yer kargo fırmas gıbı urunu alıp sızı gondermenın pesındeler kesınlıkle gıtmeyın
Maalesef çalışanlar çok ilgisiz. İkinci bir soru sormaktan çekindim açıkçası. Üstelik sorunum için QR’ı okutmamı istediler ardından kimse sormadı bile. Uzun süre bekleyip destek alamadığımı görünce çıktım mağazadan.
Mükemmel hizmet güler yüzlü çalışanlar ilginiz için teşekkürler.
İphonum garantisi bitmemiş ve apple’den sorunlu arza çıkmış. Tamir yapıcaklarını söz vermişler faturayı istediler. Faturayı getirdikten sonra tamir için ücret istediler.
İphone 14 pro almaya gittim çalışanlar o kadar ilgisizki anlatamam kısa kısa mecburi cevaplar veriyorlar anında ordan çıkıp media markt a girtim çok ilgili çalışanlarla hemen aldım. Kapısından geçmem gürgençlerin
Çok ilgili Güleryüzlü insanlar güven konusunda çok iyiler
Güya Apple yetkili servisi!! Randevu saatinde orada olmama rağmen kimse ilgilenmedi! Benim uyarım sonrası lütfen ilgilenip, kayıt sırasında sorduğum sorulara mota mot cevaplar vererek adeta iş yapmak istemeyen personel! Elinde yedek parçanın olup olmadığından bile haberi olmayan personel! Sorsan Apple yetkili servisi!!!
İlayda Nur Hanım’a özeni ve ilgisinden dolayı teşekkür ederiz.
İlayda hanıma tatlış ilgisi, yardımı ve samimi cevapları çok teşekkür ederimm 🌸🌸💕
Özgür beyin ilgisi için çok teşekkür ederim 🙏🏼
2 ayrı zamanda apple watch ve airpods pro cihazım için gittim. Daha hiçbir şey yapmadan direkt olarak veznede “Bunlar garanti kapsamı dışı” diye degerlendiriliyor. Servise verirsek de olumsuz yanıt çıkarmış da 7 ila 20 iş gününde ürünümü geri alabilirmişim. Bankodaki kişi teknisyen mi , teknisyense orada işi ne? Zorlu’da hiç böyle problem yaşamadım. Önermiyorum bu yetkili servisi
Randevuya 10 dk geç kaldık diye yüzümüze bile bakan yok koymuslar 2 kişi oturmus birbirleriyle muhabbet ediyorlar ilgisiz alakasızlar müşteri memnuniyeti 0 yazık
Ekran koruyucu taktırdım üç dört gün sonra kabarma yaptı buna bişey yapamayız dediler ürünlerine sahip çıkmadılar berbat bir yer asla gitmeyin pişman olursunuz.
Çok hızlı ve çözüm odaklı yardımları için teşekkür ederim. Her zaman tercih edeceğim.
İşiniz uzayabilir diye düşünerek gitmekte fayda var. Bir işimin vaktinde veya hızlıca halloldugunu hatırlamıyorum:) sistem sürekli kitleniyor açılmıyor filan ... Çalışanlar güler yüzlü yardımcı oluyorlar
Saygısız, kaba ve müşteriyle asla ilgilenmeyen çalışanlara sahip servis. Yarım saat boş oturdukları halde müşteriyi kasada bekletip sonra cevap bile alamadan arkasını dönüp giden yaşlı bir kadın çalışanı var. Sorunuza bilerek cevap bile vermiyor asla yardımcı olmuyor. Sanki Apple’ın CEO’su kendisi altı üstü bir çalışansın afranı tavranı başka yerde yap. Buraya işiniz düşeceğine mahalle arasındaki telefonculara tamirinizi yaptırın.
Parama Resmen Çöktüler. 1 ay önce aldığım ürünün paketini bile açmadan iade ettim. Paramı iade etmediler. Ürünü geri istedim onu da vermiyorlar. 1 ay olmuş hala bekleyin diyorlar. SAKIN GÜRGENÇLER'DEN BİR ÜRÜN ALMAYIN ÇOK PİŞMAN OLURSUNUZ BENDEN DEMESİ.
Serkan bey e ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum.
İlgisi ve yardımseverliğinden dolayı Serkan bey e cok tesekkürler.
Hayatınızda görebileceğiniz en rahat, en vurdum duymaz, ilgisiz, memur zihniyetli ve apple müşteri memnuniyetini sağlayamayan servis. Adamlar randevu sistemi kurmuş, algoritma yazmış insanlara randevu saati veriyorlar. Bunlar keyiflerine göre insan bekletip muamele yapıyorlar. Sertifika veya yetkilerini kıvırıp ellerine vermeli apple.
İlayda hanıma ilgisinden dolayı teşekkür ederim 👌
Çalışandan Wifi şifresini istiyorum, yok diyor Siz ne aşağılıksınız Apple merkez yerinde Wifi şifresini vermiyorsunuz. Ayrıca fiyatlarıda çok pahalı saçmalıktan öte Zorlu centere götürün orijinal apple merkezine bu haramilere paranızı yedirmeyin
Girişte kayıt yapan arkadaş, 2 metre tırnağıyla kulaklığı elinde zar zor tutarak ürünün röntgenini çekerek tüm sorunları tespit edecek kadar profesyoneldi gerçekten(!). Böyle işinin ehli insanlara gerçekten sonsuz saygı duyuyorum. Sağolsun hemen tespiti yaptı, cihazıma garanti kapsamı dışındadır tanısı koydu. Bunun yerine zorlu avm apple servisinden randevu alarak ürünümün onarımını gerçekleştirdim. İnsanların vaktini böyle iş bilmez kişilerle harcamayın. İnsanlara iki iş yaptırmayın. Kullanıcılara da tavsiyem Gürgençler Cevahir’den randevu alıp da saçma sapan bahanelerle işinizi yokuş yapan insanlarla muhatap olmayın. Ya da uzun tırnaklı kişilerden uzak durun.
Kubilay ve Onur Beye ilgi ve alaka için teşekkür ederiz.
Müşterileriyle ilgileri ve alakaları çok iyi.Çok memnun kaldık.
Randevuma zamanında gittiğim hâlde en az yarım saat beklemeniz gerekiyor dediler ilgi alaka sıfırdı
İlayda Hanımın samimiyeti ve ilgisine çok teşekkür ederiz🤗🤗🤗
Apple yetkili teknik servis başlığı altında hiçbir şekilde yardımcı olmayan insanlarla dolu. Soruna çözüm odaklı değil, sorunu daha da büyütmek için elinden gelenleri yapıyorlar. Tek sorunum, telefon görüşmelerinde karşı tarafı çok az duyuyor olmamdı. En başında garantisinin bittiğini ve yurt dışı kayıtlı olduğunu söylemiştim, bir bakalım dediler ve en sonunda yine aaa bu yurt dışı kayıtlı cihaz dediler.. Boşuna vaktinizi harcayıp buraya uğramayın.
7850 lira ödememin linkinin süresinin geçtiği söylendi. Hemen yeni link iletilecek denip zam oluncaya kadar link yollanmadı. Sonra 5000 lira daha ödemem istendi. Resmen zam gelene kadar ödeme yapmam engellendi. Bilgisayarım da 20 gün orada kaldı. Sakın buradan hizmet almayın, dolandırıcılık bu.
Güleryüz ve ilgisinden dolayı serkan beye teşekkürler.
Apple’ın bu yerden haberi var mı acaba? Ortalarda boş boş dolaşan elemanların dışında ürün kabul kısmında toplam 5 vezne varken sadece 1 kişinin hizmet vermesi , biz Apple kullanıcılarına da ne kadar önem verdiklerini de gösterir. Kaybolan tek AirPod ‘a 800 TL civarında fiyat veren Zorlu merkezinde, randevu müsait olmayınca buraya geldik, fiyat 1030 TL’ye çıktı. Bir de ilgili kişinin “ama bakın oradan çok geç randevu alabiliyorsunuz” diye yorum yapması, daha da itici yapmıştır gözümüzde. Neyse sonuç olarak boş yere gelmeyin, sanırım yakında da kapanacaktır.
Mac air cihazımı götürdüm. Daha içi açılmadan direkt olarak fiyat verildi, müşteriye ilgi sıfır, apple ile alakası olmayan bir yer. Mahallenizdeki bir elektronikçiden farkı yok. Sadece Apple'ın kendi servislerine gidin. Buralar dolandırıcılık kokuyor. Ayrıca incelemeyi hemen yapamayacaklarını söylemişlerdi, "ben o zaman apple'ın kendi mağazasına gideyim" diyince, "ama zaten orada da yapamazlar" dendi. Ertesi gün apple mağazasına gittim 15 dk içinde inceleme yapıldı, sorun yok dendi cihaz 20 dk içinde geri geldi.
Seneler önce iphone 7 plus cihazım için uğramıştım. Gayet yardımsever bir ekip var. Cihazımın garantisinin bitmesine 1 hafta gibi çok az bir süre kalmıştı ama hiç sorun etmeyip işleme alındı ve cihazım komple yenilendi.
Servise iPhone 11 telefon pil değişimi için gittim fakat randevü verilmesine rağmen teknik servis erken çıkmış ve bunun bilgisi müşteri ile paylaşılmıyor bugün git yarın gel mantığı ile çalışıyorlar
Tavsiye etmiyorum faturasız iş yapılmıyor seri numarası fatura sayılıyor burada çok sıkıntı
Çok memnun kaldık ilginiz için teşekkür ederim.
Eşimin Apple Watch’un sağ tarafında boydan boya bir parlama meydana geldi ben de yakın olduğu için bu işletmeyi sectim ürünü teslim ettim bayan bana ne dedi beğenirsiniz Bu ürüne sıvı teması oldu mu dedi…dedim ki Siz ne dediğinizin farkında mısınız?Bu ürünün içerisinde yüzme antrenmanı kaydetmesi var sıvı teması olmadan nasıl yüzebiliriz…Sıvı temesının kralı var…Neyse uzatmayayım aldılar bir şekilde inceliyelim dediler… baktım 2 saat sonra mesaj gelmiş…. cihaziniz garanti kapsami disinda, ucretli servise uygundur. Neyse cihazı teslim almaya gittim başka bir arkadaş vardı oda aynı soruyu sormaz mı? Yaw dedim siz hastamısınız? Neyse dedim niye red yedik neymiş Saat ekranın üzerinde çizikler varmış 22 aydır bu saat kullanıyor nasıl olacak… Diğer Yorumlarda da gördüğüm kadarıyla bu servis Apple’a yakışmıyor saçma sapan bir yer…Anlayacağınız burası “Çürük Elma” NOT:Saate zorludan değişim yapılıyor…Mesaj geldi…
Orjinal i phone şarj cihazım 1 yıl olmadan bozuldu, göZüm gibi baktığım şarj aletimi pin yanması diye uydurdukları bir bahane ile garanti kapsamı dışında tuttular. Ben bunu nasıl yapmış olabilirim diyorum Sibel hanımda bir cevap yok. Benim oluşturmadığım bir durumu bana yıkıyorlar. Bu kadar kötü bir servis daha görmedim. Müşterinin sorununu çözmekle alakaları yok. 15-20dk beklemem sonucunda bir görevli bulabildim, sıraya aldılar, 2saatte de sıra geldi. Sadece 2 kişi çalışıyor, böyle servise Allah bir daha düşürmesin.
Kaliteli hizmet ve güleryüzle personeller için teşekkürler
MacBook Air pil değişimi için gittim. 20 iş günü sonra alabilirsiniz diyorlar. Haftasonları dahil olduğunda en az 24 gün yapıyor. Sanki insanların ikinci bir bilgisayarı varmış gibi yaklaşık 1 ay sonraya gün vermek de ne demek oluyor. Ayrıca pil değişim fiyatı 2280 lira Resmi sitede gidince bana 3300 fiyat çıkardılar. Şaka gibi.
📍 Mecidiyeköy, Eski Osmanlı Sk. No:5 D:3, 34387 Şişli/İstanbul
💬 Kesinlikle önerdiğim tek site. Özellikle müşteri temsilcilerini güler yüzlülüklerinden dolayı tebrik ederim. Her daim sizlere yardımcı oluyorlar. Alıcılar ve sa...
Şişli En İyi Video oyunu mağazası Listesi Şişli En İyi Güvenli mağaza Listesi