Veraset ve İntikal Vergi Dairesi

Veraset ve İntikal Vergi Dairesi

Veraset ve İntikal Vergi Dairesi, Devlet dairesi, Vergi dairesi, Harc hizmeti olarak Kızılay, Kocatepe Mahallesi, Selanik Cd No:21, 06520 Çankaya/Ankara adresinde bulunmaktadır. Veraset ve İntikal Vergi Dairesi 100 yorum ve 1.93 puanlamaya sahip.
Adres: Kızılay, Kocatepe Mahallesi, Selanik Cd No:21, 06520 Çankaya/Ankara
Telefon numarası: +3124168400
Kategoriler: Devlet dairesi Vergi dairesi Harc hizmeti
Çalışma saatleri: Perşembe 08:00–17:00,
Cuma 08:00–17:00,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:00–17:00,
Salı 08:00–17:00,
Çarşamba 08:00–17:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Veraset ve İntikal Vergi Dairesi Yorumları

H
2/5

Kesinlikle randevusuz gelmeyin, işlem yapmıyorlar. Ulus'taki yerinde kucucuk yerde bundan daha hizli islem yapiyorlardi. Bu kadar hantal yapi gormedim. Randevu adı altinda yavas calisma var. Harçlar kismini ayirip Kavaklidere ye göndermişler.

A
1/5

Saat 12.11 de form almak için içeri girmek istedim. Kapıdaki güvenlik görevlileri yassak hemşerim zihniyeti ile içeri girmeme izin vermediler. Bekleyeceksin dediler ve beklettiler. Bakalım cimer den nasıl bir cevap gelecek

A
1/5

Telefonlara neden kimse bakmıyor. Bu nasıl bir kurum.

Y
3/5

Randevu meselesi onemli islem yapabilmek icin randevu ve evraklarin tam olmasi gerekmekte ve vezne kapanis saati 16:00

E
1/5

Sabahtan beri arıyorum hiç mi yetkili birileri yok koca vergi dairesinde ! Nasıl bir çalışmak bu ??

V
5/5

Ölüm hak, miras helal derler. Ölen kişinin mirasçılararinin mal varlıklarını üzerine alabilmesi icin eskiye ait tüm resmi borçları kapatıp, mirasa ait vergiyi ödemesi gerekiyor. Bunun yolu da veraset ve intikal vergi dairesinden geçiyor. Daire çalisanlari gayet güler yüzlü ve yardımsever. Hizmetleri için teşekkür ediyoruz..

M
5/5

Sabahtandır arıyorum açmıyorlar tlf kapanıyor bi süre sonra

A
1/5

Boyle cok calisani olup da is yapilmayan bir kuruma rastlamadim. Guvenlik gorevlisi tek akli basinda insan. Digerlerini sus bitkisi gibi yerlestirmisler

E
5/5

Veraset işlemleri için randevu saatimden yarım saat önce bulundum. 4-5 dakika içinde sıram geldi. Çok hızlı bir şekilde işlerim tamamlandı. İşlerimizi yapan Merve Hanım çok ilgili idi ve çok yardımcı oldu.Ödemelerinizi bazı banka ve kredi kartları ile veya mobil bankacılığınız aracılığıyla yapabilirsiniz

T
2/5

Değiştirin çalışan memurlar ı hiç kimse işini yapmıyor bu kadar şikayet edilen bir daire neden kendine çeki düzen vermez anlamış değilim

J
1/5

Şu telefonu zahmet edip alacak birini koysalar daireye, soru soramıyorsuniz randevusuz yüzüne bile bakmıyorlar insanın. Avukatsız birşey yapamaz olduk nedir bu böyle, rezalet!

Q
5/5

Danışmadaki çok kibar,sabırlı ve yardımsever beyfendiden başlamak üzere, güvenlik personelleri olsun ilgili birim çalışanları olsun son derece kibar ve yardımcı olmaya çalışan insanlar. Yardımcı olmak için ellerinden geleni yapan, işlerine hakim, genç, enerjik ve güleryüzlü ekibin olduğu bir kurum.Latif bey ve 2.kat çalışanlarına özellikle teşekkür ediyorum. Çok hizlilar, işlerine çok hakimler ve devlet dairesinde görmeye alışık olmadığımız biçimde işlerini güleryüzle yapıyorlar.

T
4/5

Düzenli. Çalışkan ve ilgili personel.. Tuvaletler de iki adet priz var ama tuvalet kağıdı yok.

E
4/5

Veraset ve diğer işleriniz için öncelikle internet üzerinden randevunuzu alın öyle gidin ve vezne işlemleri için saat 16:00 ya kadar vaktiniz olduğunu unutmayın! Geldiğinizde danışmaya danışın ve sıranızı alın. Lobide sıranızı bekleyin sonrasında 1. ve 2. katlarda işlem yapılan açık ofislerde işlemlerinizi yapabilirsiniz. Ancak işlemler uzun sürdüğü için yavaşlık söz konusu.

C
1/5

Berbat bir kurum vezne de bulunan insanlar pamuk gibi ama geri kalanlar elinden telefonu bırakabilirlerse işinizi anca yaparlar. On saat zaman kaybı.

K
4/5

Beyanname vermeye gitmeden önce eklediğim fotoğrafı okumanızı öneririm. Vergi dairesinin duyurusu bu şekilde.

K
5/5

Devlet kurumlarında alışık olmadığımız harika ilgili ve bilgili personeller burada.3 defa geldim danışmada ki arkadaştan işlem yapan diğer arkadaşlara hepsi çok ilgiliydi hiç bir sıkıntı yaşamadım Umarim bütün kurumlar bu kalitede olur.Tesekkurler

E
1/5

Cok saygisizlar telefonu hep suratima kapatiyorlar bekletiyorlar sonra tak surata kapatiyorlar arka arka kac kere aradim nasil isdir bu? Is yapilmiyor yani bunlarla bilgi bilmiyorlar orda calisiyorlar anlamiom cevap bile vermiolar ondan sonra devam bagliyorlar tak kapaniyor hemen!! Rezilik

F
5/5

İşlemler sabah saat 9 gibi sıra numarası ile başlıyor rahat ve hızlı yapılıyor personeller hem bilgili hemde yardımcı oluyorlar ödemelerde vezneden nakit veya kredi kartı ile yapılabiliyor..

C
1/5

Haftalardır arıyorum bir Allah'ın kulu da zahmet Edip telefonu açmıyor devletin dairesine ulaşmak neden bu kadar zor?!

S
1/5

2 ay önce internet üzerinden baş vurdum, ses yok. Telefon ile aradım ,yüzüme kapattılar. Tekrar babamın vefat ettiği yere geldim. Bu kış günü tam bir eziyet. Yazıklar olsun bunlara. Belediyelerden organizasyon dersi alsınlar.

F
1/5

Bir gün boyunca Aradım telefonu açan yok.en sonunda biri çıktı neden ulaşamıyoruz size dediğimde bana bağırarak telefonu suratıma kapattı. Bunlar telefonların avizesini kaldırmışlar is güç yaptıklarına yok cep telefonlarıyla saatlerce konuşmalar. Babaların çiftliği olmuş bu kurum. Yazıklar olsun benim vergimle çalışan kurum bana suratımı azarlayarak telefonu kapatıyor.rezillik

F
1/5

Türkiye de en berbat işleyen devlet kurumu utanç verici !!! Telefondan bilgi alınamıyor çünkü çalmadan kesiliyor veya çalıp yanıt yeren yok. Sıfır muhatap. Sanki Türkiye de değil de 3cu dünya ülkesindeyim. 17 ocaktan beri iadem gerçekleşmedi. Cimer de şikayette bulundum. İnşallah bu kurumun işleyişi değişir. Vatandaşa Sıfır değer veriyorlar.

R
2/5

Ankara disindan gunlerce telefon ile aradim.Otomatik santral operatore yonlendiriyor ve her seferinde telefon calarken kapaniyor. Telefon ile ulaşmak mümkün değil. Ankara’da 2 ay önce Veraset beyannamesi verdim. İşlem tamamlanmasına rağmen sonuç belgesini İstanbul Rıhtım veraset ve harçlar dairesinden (5 kez ziyaret ettim) bir türlü alamıyorum. Görevli yetkili belgelerin tamamını göremediğini söyledi. Çok ilginç ama sanki Ankara ve İstanbul veraset ve harçlar daireleri arasında belgeye ulaşım/paylaşım sorunu var galiba.

K
1/5

Evet çalışma saatleri içinde arayıp ulaşılamayan ulaşıldıktan sonra beklemeye alınıp kapatılan bir kamu kurumu ayrıca çalışan personeller aldığınız maaşı hakediyor musunuz yada hakkettiğinizi düşünüyormusunuz evinize gidince rahat uyku uyuyabiliyor musunuz merak ediyorum

B
4/5

kızıma pasaport almak için harç yatırmıştım fakat vazgeçtik iadesi için 18,02,2022 tarihinde kuruma başvurduk o gün bugün haber yok.kardeşim saniyesinde aldığınız parayı bunca zamanda neden iade etmiyorsunuz.

K
5/5

Pasaport öğrenci muafiyeti kapsamında geri ödeme dilekçesi için gittim, güvenlik görevlisi hanım efendi gayet ilgilendi ve yönlendirmeleri yaptı, evrak işlem deki hanımefendi de aynı şekilde ilgilendi ve hızlıca işlemimi yaptım. Burada okumuş olduğum yorumlardan dolayı endişem büyüktü ancak çok şükür herhangi bir sorun yaşamadım. Aksine standart devlet kurumlarından çok daha hızlı bir süreç işledi. Geri ödeme için bir ay belki biraz daha fazla bir süre beklemek gerektiğini söylediler. Umarım sorunsuz bir şekilde geri ödememiz hesabımıza yatar. Güncelleme; gelir idaresinden geri ödemeyi banka hesabıma yaptılar. Buna göre başvuru süresine müteakip geri ödeme yaklaşık olarak iki ay sürmektedir.

B
4/5

Danışma, tüm birimler ve vezne ciddiyetle çalışıyor. Ama güvenlik birimindeki bayan hiç bir konuda yardımcı olamadığı gibi. Sadece oturuyor, duruyor, boş gözlerle bakıp, gülümsüyor.. zaten insanlar buraya yeterince can sıkıcı konular için geliyor. Lütfen insanlar işini ciddiyetle yapsın. Maksat kaşını gözünü oynatıp mesai doldurmak olmamalı. Sadece sinir bozmak İçin ideal.

U
1/5

Bu kadar saçma bir kurum.görmedim bu kurumun yerini hangi akıllı bulmuş böyle yerler merkezde olmalı ikincisi icerdeki düzende sacma 2.kata 1.kata çıkılıyor içeri 2.adam alınmıyor

B
4/5

Googlemap adresi doğru. Sabah 8'de açılıyormuş. Sabah 8:30 da geldim, 8:45te işlem tamamlandı. Telefonların açılmaması ile ilgili çok sayıda şikayet var ancak sebebinin memurların yatıyor olduğu yorumu yanlış. Odalardaki herkes evraklarla meşguldü ve girişte güvenlikte bulunan beyefendi dahil herkes çok ilgili davrandı. Bilmeden görmeden kurumları topyekûn değersizleştirmek doğru değil. Personelin yaşı büyük elektronik sistemleri kullanmada daha yavaş olmaları normal. Yine de kurum telefonlara cevap vermede performansını iyilestirmeli ve odaların girişine yönlendirme eklemeli, odaya girdiğinizde ne yapacağinizi bilemeden birinin bilgisayardan başını kaldırmasını bekliyorsunuz, bu durum rahatsız edici.

O
1/5

Bircok devlet dairesi gibi burasi da cok kotu isliyor. Birkac gune cikar dedikleri belge nerdeyse 10 gun (edit: 1 ay oldu hala cikmadi.) oldu hala cikmadi. Tapudaki randevumu yaktilar. Telefon ediyoruz acmiyorlar ya da acip yuzumuze kapatiyor terbiyesizler. Terbiyeyi uslubu ogrenmeniz lazim.

O
1/5

Her devlet dairesinde olduğu gibi burada da iş yapmadan para kazanan sözde devlet memuru dolu. Bir ilişik kesme belgesi alacağız, bir kaç güne çıkar dedikleri belge 10 güne çıkmadı. Arıyoruz açan yok. Arada denk gelirse, telefonu açan haysiyetsiz yüzünüze telefonu kapatıyor. Şeref yoksunu insanları devlet dairelerinden temizlemek gerekiyor artık yeter!

M
5/5

Girişte güvenliğin karşında evrak işlemleri için yardımcı olan hanımefendi çok yardımcı oldu. Her evrağın nasıl nerden alınacağını tek tek tarif etti. Resmen ön yargılarımızı yıktı.

S
1/5

Online randevu aldım evrak istediler tahkim kurulu inceledi 2 ay oldu halen sonuç çıkmadı bababımızın vefatının üzüntüsünü yaşarken bir de bunlarla uğraşmak çok zor. İşlemler çok yavaş ilerliyor bir an önce sonuçlanır inşallah.

F
1/5

Kaç kez aradım açıp yüzüme kapattılar. Dalga geçer gibi... Böyle devlet kurumu mu olur? Cimere şikayette bulundum. Eğer böyle bir şikayetiniz olursa siz de yazın. Ne kadar çok şikayet gelirse o kadar hızlı çözüm olur.

B
5/5

Bağış işlemiyle ilgili vergi ödemek için gittim.işlemim karışıkbir işlemdi.bilgi insiyatif ve bilgi gerektiriyordu.tek anlatmada hiç bekletmeden işlemimi yaptılar.personel genç ve bilgili.latif beye de ayrıca teşekkürler.

M
2/5

Merhaba sayın yetkili iki ay oldu vergi iademi ödemediniz 7600₺ yi aşkın bir parayı hala ödemediniz bu ne yavaş hizmet devlet bir gün geçse faiziyle alıyor sizler neden ödemiyorsunuz.Dosyam kurumunuzda beklemekte. Not silah taşıma harçı iadesi Tuzla İstanbul.Mehmet Kırık. Lütfen paramı ödeyiniz.

B
1/5

Şu anki adalet ve kamu sisteminin adeta özeti olan vergi dairesi. Ordudan ulaşmaya çalışıyorum , herhangi bir servisi açan yok ,santral arada bağlanıyor fırça atıp kapatıyor.

E
1/5

26 ocak ta pasaport harc iadesi için başvurdum.hala param iade olmadı.Telefonla arıyorum telefonu açan yok.santral bağlıyor sözde ama çalışanların umrunda degil.Boyle saçma sapan bir kurum görmedim.Parayi hemen tahsil etmesini biliyorsunuz.geri iadesi 3 ay geçti hala yapmadılar.

V
1/5

Devletimizi sadece geçmiş tarihi olarak övebiliyoruz. Hiç bir devlet işi hakkı olan şekilde sonuçlanmıyor ve çok uzun sürüyor. Memurlar iletişim konusunda alakasızlar emeklisi gelmiş insanlar yeni sisteme ayak uydurtulmaya çalışılıyor bu yüzden işler yavaş. Bize katkısı olmadıktan sonra iletişim numarası olmasının bi önemi yok telefon varsa onun başında duracak insan lazım çok yazık güzel ülkemizde hiç bir işimizi bitiremiyoruz.

B
1/5

Çok ilgisizler bunlar nasıl memur olmuş anlamıyorum telefonu hep suratıma kapatıyorlar

B
5/5

Bilgi almak için telefonla yaptığım görüşmede çok iyi bir şekilde bilgilendirme yaptılar. Vergi Dairesine gittiğimizde de çok yardımcı oluyorlar, güler yüzlü memurları var teşekkürler.

Y
1/5

Telefonla bağlanmayı bekleyip duruyorum telefon yüzüme kapanıyor operatör anlattığımı bile dinlemeden güya ilgili birime bağlıyor. Haram zıkkım olsun aldığınız maaşlar işini düzgün yapmayacaksan defol git. Silah zoruyla orda tutuluyormuş tribi yapan devlet memurları bi zahmet yer işgal etmeyin işsiziz burda.

G
1/5

Telefonlar açılmıyor bekletip bekletip kapaniyor

H
1/5

12,10,2021..tapu yapacağım ..evraklazım . Hisseleri almak için .. Hisse sahiplerinin işleri var . Şehir dışına çıkacaklar var 5..gün sonraya randevu veriyor . Hiç memnun değilim . Koskoca bir sıfır . Benden geliştirilmesi gereken çok şey var

H
1/5

° Pandemi nedeniyle randevu sistemiyle çalışıyorlar, içeriye ateş ölçmeden, HES kodu okutmadan alıyorlar... Bankoları muz seraları gibi naylonlarla abartılı şekilde kapatmaları da trajikomik; ne duyabiliyorsun, ne duyurabiliyorsun. ° Beyan kabul çalışanlarının yüzünden düşen bin parça... Ya vardiyadan kaynaklı çok yoruluyorlar, ya da işlerini severek yapmıyorlar. Aynı çalışma usülü herhangi bir belediye bankosunda olsa yer yerinden oynar. Maliye yetkililerine önerim; gitsinler birkaç metreopol ilçe belediyesi vergi dairesini incelesinler de feyz alsınlar. ° Bir gidenin bir daha gideceği zaman üç gün öncesinden park stresini yaşadığı dar bir sokaktan başka park alanı olmayan çok uygunsuz bir noktada koca Ankara'ya hizmet verilmesi de başka bir muamma.

A
1/5

Allah düşürmesin, Açık ara Türkiye'nin en berbat işleyişe sahip kurumu. Bir kere sistem yok. Teknoloji sayesinde Türkiye'nin her yerinde ki vergi borcunu online ödüyoruz ama burada vergi borcu yoktur yazısı için 1980 lere dönüyoruz hala ordan burdan hangi şehir olursa olsun evrak getir götür. Rezalet. Kapıda ki güvenlikten tut, gişede ki görevliye kadar herkes vatandaşa, afedersiniz köpek muamelesi yapmaktan keyif alıyor sanki. Bırak ilgi alakayı, tebessüm bile yok. Hep bir terslik hep bir azarlama. İçerde fotokopi yok, kağıt yok, form dolduracak kalem yok kalem. Hooop 2km ötede kırtasiye ye. Daha anlatacak çok şey var da, değmez. Allah vatandaşın yardımcısı olsun. Ne diyeyim.

O
1/5

Telefon ile ulaşmayı hiç denemeyin, zamanınıza yazık. Sosyal medyada kapı duvar. İnteraktif başvuru yaparsanız ve e-posta ile "n'oldu bizim durum" mealinde soru sorarsanız alacağınız bot cevap "vergi daireniz ile iletişime geçin" .

H
1/5

Harç iadesi için gidip verdikleri dilekçe formunu eksiksiz doldurdum kontrol etmelerini istedim 15 gün içerisinde paranın hesabıma yatacağını söylediler 17 gün oldu arayarak da asla ulaşamıyorum.

B
1/5

Kamu kurumları içindeki en yavaş ve teknolojiyi en az kullanan kurum olabilir. İşlemler yavaş, küçük bir belge için bile haftalar sonrasına randevu veriliyor ve işiniz olmuyor. O belgeyi almak için de yaşadığınız yerden yüzlerde kilo metre memleketinize gitmeniz gerekebilir ve sadece 1 sayfa için bile olsa..

X
1/5

5,5 ay oldu harç iadesini vermediniz halen,ya bu devletin memurları vatandaşın parasını işletiyor yada birileri vatandaşın parasını gasp ediyor,Allah sizi bildiği gibi yapsın,size en kötü sözlere bil az gelir.Yüksel Duman show yapma işini yap,yazıklar olsun size...

G
1/5

Ehliyet ve kimlik için benden yeniden para alıp tekrar iade yapılmadı 2 aydır arıyorum kimse yok. Allah belasını versin işi bilmeyeni oturursan masa başına olacağı bu haram olsun.

1/5

1930'lu yıllarda bile bu kadar ağır çalışan bir kurum yoktur. 21 yüzyıl girilmiş iskan için 384,70 TL. Harç iki saatten önce yatırıp bir saat e imza yapacak Müdür onayı bekliyorsunuz.

L
1/5

Bunların burda çalışan memurların hepsi OKUL ÇOCUĞU.Heryere şikayetçi olun bol bol.Pandemiyi fırsat bilip randevuya geçtiler bol bol yatıyorlar.Annesi babası ölen insanları tersleyşp hemen yolluyorlar.

F
1/5

Malesef burada yazılanlar dogru alacagınız vergi sizin bizim peşimizden koşmanız gerekiyorken biz koşuyoruz. Koşmaklada kalmıyor ne telefon açılıyor ve bir cevap bir 21 yy hala belediyeden soguk imzalı rayiç bedeli nedir ? İnteraktif vergi dairesinden dolduruyorum ordanda dönüş yok. İnsanların yakınları vefat ediyor onun üzüntüsü yetmiyor bide sizin yüklediginiz stres geliyor yazık bu millete....

M
5/5

İmei pasaport kaydı için farklı bir Tc numarasina harç yatırmıştım. Onu geri almak için aradım. İzah ettiler, posta ile dilekçe istediler. Gayet kibar ve sorun çözme odaklı yaklaştılar. Dilekçemi gönderdim, hatta dilekçede iban numaramı yazmamışım. Onun için beni tekrar aradılar ve ertesi gün param iade edildi. Süreç sıkıntısız işledi.

S
1/5

15 vezne çalışıyor 30 dk da 1 kişi belki yukarı çağıriliyor.calisan denetimi sıfır.

T
5/5

Vezne deki memur bey sağolsun yardımcı oldu işimi halletti ve kibardı. Nakit Ödeme dışında almıyorlar buraya ödeme yapmaya gelecek olanların bilgisi olsun. Bankanızın bankamatiğini aramak ile uğraşmak istemiyorsanız nakit ile Gelmenizi öneririm

M
1/5

Bir haftadır arıyorum asla ulaşamıyorum sürekli meşgul çalıyor. Çalışan personel Sabah mesai başında telefonu açık bırakıp akşam çıkarken kapatıp evine gidiyor sanırım..

S
1/5

Telefonları bile açmaktan aciz bi kurum. Telefon açmadan nasıl çözüm sağlayacaksınız acaba? AA gerçi Kahvaltı keyfiniz bitmemiştir tabi.

A
5/5

Çalışanlar ve yetkililer çok ilgili ve alakadar...

H
1/5

Çözüm amaçlı hiç bir yapıcı çalışanı yok o kadar yoğun olduklarını sanmıyorum ama ülkemizde ki bananeci memur zihniyetiyle başka bir şey beklemek zaten mucize olur 30 yıl bu devlete hizmet verdigim için utanç duyuyorum

Z
1/5

Onlarca çalışan (memur) kişi telefonuyla ilgileniyor vatandaş dışarıda işlem için bekliyor bekliyor bekliyor. TR nin ne halde olduğunun fotoğrafı gibi

S
1/5

Kavaklıdere, Atatürk Blv No:179, 06520 Çankaya/Ankara Adresi Güncel değil... Doğru adres : Nasuh Akar Mah. 1401 Sok. 5 Balgat, Çankaya, Ankara... Bu kadar basit bir güncelleme yapmayıp insanları yanlış yere yönlendiriyorsunuz.

M
1/5

O telefonu açıp cevap vermeden kapatan İnsan artığı. 2 Aralık 2020 tarihinde geliyorum. Seni bulmazsam namerdim... Bulunca bir çay mı içeriz kızılcık şerbeti mi karar veririz...

E
1/5

Bu arada yeri belli değil. daha önce gitmiş ve başarılı olmuş eşe dosta sorun yoksa boşuna gidersiniz, sinir stres yaşarsınız,iş yapmayan/yapamayanbir kurum.Tabi bu kurumun bu hale gelmesinde emeği geçen herkeste aynı bu duruma ortak.Oradaki memurlar da bana ne diyorlar haklı olarak ki yöneticileri de aynı kalibrede.Kısaca boş bir kurum. Sadece hatalı işlemlerden bile para alıp,sıfır inisiyatif kullanan bir kurum.

M
1/5

O telefona bakan her kim ise işten alın derhal iş yapan birini koyun madem açmıyacak meşgule atacaksınız telefonu hiç vermeyin bu ne böyle resmen dalga geçiyorlar tam 5 kere açıp yüzüme kapattılar sonradan meşgule verdiler sonra yine aradım açıp kapattılar şimdi bir soru sormak için git gel 30 km yol yapacam

H
4/5

Ulustaydi taşınmış Bayagi bi kuyruk vardi ama icerde cok memur var sıra cabuk geldi veraset beyani icin gittim once bi form veriyorlar misascilik belgesindeki ismi olanlara imza attirip geri getiriyosun teslim edincede 14 gun sonraya gun verdiler gelip varisin borcu yoktur belgesini alacagiz bakalim bi is icin 3 kez gitmek bi tuhaf

B
1/5

Ne kadar rezil bir devlet kurumu şu saatte telefonu açan yok yazıklar olsun aldığınız maaşları haram zıkkım olsun

C
1/5

5 aya geliyor benim göç idaresinden alinan fazla ucreti yatırmadılar. Alırken saniyesinde aldığınız para yı neden aylar için de iade edemiyonuz kardeşim

S
1/5

Bina modern , giristeki guvenlikler kibar nazik. Memurlarin sanki cuzdanini calmisiz gibi davraniyolar okuz gibi yüzüne bakiyo cevap vermek yerine. Begenmiyosan calisma maasa geldimi aliyon 4 5 bin

M
1/5

telefona asla bakmıyorlar sanıyorlar ki herkes Ankara'da oturuyor.Yanlış bir vergi ödedim bildiğiniz alacaklı gibi arıyorum koskaca devleti her dakika santral lafınızı dinlemeden bir numaraya bağlıyor o numara da asla cevap vermiyor.Bu cevap vermeyen personel nerede ne yapıyor bilmiyorum.Bir kere görüşebildim onda da çok rahat şekilde dilekçemin ulaşmadığını söylüyor ulaşsa da bakmadık diyor.PTT ' de özel yöntemlerle yolladığımız kesinlikle ulaşması gereken yere verilen postayı nasıl kaybediyorlar bilmiyorum.İşiniz kesinlikle buraya düşmesin.Bir öğrenicinin 140 lirasını geri alabilmesi için saçının ağarması gerekli.

M
1/5

Kapısına gidiyorsun randevu alıp öyle gelin derler, telefon açarsın telefonlarına cevap vermezler… İletişimi ve personelin vatandaşa tutumu berbat….

S
3/5

Ulaşmak biraz zor evet ancak ordaki memurlarıda anlayışla karşılamak lazım çok yoğun çalışıyorlar. Ulaşıldığı zaman kesinlikle çözüm odaklı çalışıyor ve yardımcı oluyorlar.

N
1/5

sabahtan beri arıyorum açan yok iki defa açtılar onuda konuşmadan kapatıyorlar.nerde kaldı insanlara yardım etmek.bunlar sadece oturmak için gelmişler oraya .kime derdimizi anlatacağıż anlamadım.

M
1/5

Sabahtan beri kurumu arıyorum telesekretere bağlanıyorum dahili numarayı bilmiyoruz bilmiyorum telefonun ucunda hiç kimse yok yetmedi iki telefonla aramaya başladım 15 yada 20 aramada bir bayan çıkıyor telefona oda o kadar itici bir tip ki sabah geceden kalmış hayattan bir beklentisi yok ne olur şu telefon çalmasın gibici uğraşamam gibici işinizi severek yapın telefonun ucuna sizi koydularsa telefona bakın bir zahmet

M
1/5

Operatör neden cevap vermiyor yüzümüze telefon kapatılıyor insanlara böylemi yardım ediliyor sizleri kınıyor ve şikayete bulunuyorum....

M
1/5

Merhaba , Askerlik borcunu yatırıp ama hala e-devlette borcum olması:) gülüyorum çünkü arıyorum Ozaman kağıdı getir silelim diyor koca devletsin Tekrar neden geliyorum ben işim var gücüm var İşinizi ahlâkî olarak tam yapmayan kurum

N
3/5

153 nolu otobüsle giderseniz önünde inersiniz. Balgat otobüsü ile giderseniz Dr.Binnaz Ege Anadolu Lisesi nin ordan rampa çıkıp 2.ışıklardan sola dönünce 2.bina.

M
1/5

Telefonlara cevap verilmiyor bir kelime bilgi için oraya gitmeniz gerekiyor, bu kuruma el atılması lazım gerekli şikayetleri ilgili kurumlara ileteceğim.

O
1/5

Konum hatalı bina faal değil selanik cad 21 numaraya taşınmış

M
5/5

randevu yada bilgi için arıyorsun telefona bakan özellikle 5 yıldız verdim görünsün diye deve sormuşlar boynun niue eğri oda demiş nerem doğruki

V
2/5

Bina, tesis harika; modern, güvenli, ferah. Etrafında park yeri bulunabiliyor. Bina girişinde kimlik karşılığında bir paso alıyorsunuz. İçeride çok sayıda memur için istasyon-masa var. Buraya kadar güzel. Fakat yine de sıradan bir devlet dairesi olmaktan ileri gidemiyor, basit işler için bir oraya bir buraya yönlendiriliyor, asık suratlı ve bıkkın çalışanlar ile muhatap oluyorsunuz. Evrak kayıt bile "bırak evrakı git" diyor. Yazık.

Y
1/5

Allah bildiği gibi Yapsin bunlari ne bicim devlet dairesi burası 100 kere aradim telefonlari açan yok ilgilenen yok bir de yattigi yerden para kazanıyorlar burda çalışanlar ayip be ayip hak edin helal kazanın calistiginiz parayi allahdan korkmazlar.

Ö
1/5

4 aydır bekliyorum yatırdığımiz parayı bile vermiyorlar..telefonlar hep kapalı..devletin kurumu böyle çalışıyor işte..yat al maaşı..

Ü
1/5

23.08.21 tarihinde bir dilekçe verdik hala dönüş yapmadılar yasal cevap süresi 15 gün olmasına rağmen bugün 6 ekim

E
2/5

Eski bir bina, işlemler artık hızlı fakat memurlar aynı olduğu için fark etmiyor. İllaki bir problem pürüz çıkıyor. Ulaşımı kolay bir yerde. Hemen yanında Yeni Bosna işkembecisi var.

D
1/5

Insanlar ulaşamasın diye konumlanmış bir devlet dairesi. Oysaki ulaşılabilir olmak kamu hizmetinin temel unsurlarındandır. İdari olarak da çözüm yerine vatandaşı küçümseyici bir yaklaşım sergilenmekte.

A
1/5

16:45'te 1.katta bir tane çalışan yoktu.

A
1/5

yuuuh bir kişi yok telefona bakacak yazıklar olsun bu düzene de sisteme de böyle kurumlar olursa bırak uzayı dama çıkamayız

A
1/5

15-05-2018 den buyana her aklıma geldiğince arıyorum harçlar müdürlüğünde çalışan şahıslar nasıl bir insan olduğunuzu merak ediyorum hakkıma düşen size olan hakkımı helal etmiyorum borçlu olsam iliğimi somurursunuz ne soracağım bile belli değil ADAM OLUN TELEFONLARA BAKIN YADA TELEFONLARI SİLİN ARAMAYALIM

A
1/5

Telefola ulaşılmıyor, ulaşılsa bile zor sesi duyulan birisi mrnnrnn diyip yönlendiriyor sonra hattan düşüyorsunuz zaten.

F
1/5

Telefonu açan yok bu adamlara nasıl ulaşacağız. Sonrada vergi borcu için bana kağıt geliyor cimere yazacağım şimdi

S
5/5

Düzgün çalışıyor lar işleri hızlı bitirmeye gayret ediyorlar.

H
1/5

Buraya telefonla ulaşabilen cennete girer çok net.50 kere aradım operatör bağlanacak diyor bekliyor ve kapanıyor.Telefonla ulaşmak imkansız olarak vergi dairesi.Ayrıca balgat dolmuşuna binin pazar yerinin ordaki ara caddeden dümdüz çıkın önüne çıkarsınız.

M
1/5

Telefonlara cevap verilmiyor, hatta açılıp kapatılıyor kuvvetle muhtemel, ulaşmak-bilgi almak mümkün değil.

D
1/5

1 aydır telefonları yüzüme kapatıyorlar. Kendi özel kurumlarıymış gibi telefonu açıp açmama kararını alıyorlar.

A
1/5

Telefona Allah rıza için bakan yok faks çektim alınıp alınmadıgından bilgi edinemiyoruz bu yorumları okuyan hiç bir makam yokmu yetkililer bu konuya lütfen bir çözüm bulun aslında bir yıldız bile çok size

L
1/5

Buradaki rezaleti anlatarak bi yere varilmiyor toplu olarak cimere sikayet edelim lutfen. Bu kadar rezil bir kurum olamaz.

S
1/5

O telefona bakmayan kadın umarım bu yorumları okuyorsundur. Orada oturup işini hakkıyla namusuyla yapmıyorsun. Haram zıkkım olsun işlerin rast gitmesin.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Mustafa Kemal, Kentpark Ofis, Dumlupınar Blv. No:164 D:306, 06510 Çankaya/Ankara

💬 Başta müşteri temsilcisi Esma hanım olmak üzre tüm doktor ve hastane çalışanlarına çok teşekkür ederim. Vertigo şikayetiyle başvurmuş olduğum hastanenin hizmeti...

Ankara En İyi Harc hizmeti Listesi Çankaya En İyi Sağlık hizmetleri ofisi Listesi Çankaya En İyi Harc hizmeti Listesi

📍 Mebusevleri, No:, Ayten Sk. No:27/2, 06580 Çankaya/Ankara

💬 Firmadan yaptığım iki alışverişten de çok memnun kaldım. Teslimat konusunda gerçekten çok hızlılar. Fiyat konusunda ise gayet uygun fiyat sunuyorlar. En çok mem...

Ankara En İyi Harc hizmeti Listesi Çankaya En İyi Harc hizmeti Listesi

📍 Macun Mahallesi Batı Blv. Ankara Ticaret Borsası (ATB) İş Merkezi C Blok, No : 1 / 86, 06105 Yenimahalle/Ankara

Ankara En İyi Harc hizmeti Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur