Adres: | İnönü, Cumhuriyet Cd. 48/B, 34373 Şişli/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902122966737 |
Kategoriler: | Havayolu bileti acentesi Havayolu şirketi Havayolu |
Çalışma saatleri: | Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi 09:00–13:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00 |
Web sitesi: | http://www.aeroflot.ru/?utm_term=SU_Istanbul_city&utm_medium=organic&utm_source=maps.google.com&utm_content=url_main |
Google Haritalar'da Aç |
Çalışanların işbirliği yapma eğilimi yok. İncelemelere bakılırsa bu sistematik bir durum. Neden maaş aldıkları ve ofise neden para harcadıkları belli değil. Kesinlikle işe yaramaz personel, çalışma girişimi bile yok, yalnızca herhangi bir faaliyetten kaçınma arzusu var. Aeroflot'un bu ofise ve personele sahip olması para ve itibar kaybı.
İlk seferde banka hesabımdan ödemesi kesilen, pasaport ve uçuş bilgilerinin bana gönderilmediğinden dolayı ikinci defa bu sefer havaalanında bilet almak durumunda kaldım aynı uçuş için. Durumla ilgili rusça olarak kendi siteleri üzerinden iletişim kurduk defalarca, fakat mağduriyetimiz giderilmedi. Elimde kanıtlarla beraber dava sürecine başlamaya hazırlanıyorum...
28.09.22, Çarşamba, 14:30, çalışma saatleri, ofis kapalı. Yerel telefonlar sessizdir ve ana telefonda size yardımcı olamazlar. Böyle bir ofise neden ihtiyaç duyulduğu belli değil.
2020 nisan ayı için Ermenistan bileti aldım. Uçuşlar kapandığı için iade talebinde bulundum 2260 TL değerinde ki iadem yapılmadı. Ağustos ayında uçuşlar açıldı Antalya ya sefer yapıyorsunuz neden benim para iademi yapmıyorsunuz. Mazeret de bildirmiyorsunuz. Acente sahibi sizden iade alamadığı için bana iademi yapamadığını söylüyor. Bir numaranız var ofisinizi arıyorum katiyen açan yok.illaki mahkeme kararı ile mi iade almam gerekiyor. Sizin kadar prensipsiz disiplinsiz lakait bir firma görmedim çok pişmanım sizden bilet aldığıma kimseye tavsiye etmem..
Biletimizi netten de satın alsak sevdiğimiz rus hava yolu şirketi. (Tabiki gönlümüzün sultanı THY🇹🇷)
uçak biletini alırken doğum tarihimi yanlış girmiştim, başta telefon ile ulaşmaya çalıştım fakat kimse cevap vermedi, daha sonra ofislerine gittim ve sorunu söyledikten sonra işimi halletmeleri cidden sadece saniyelerini aldı. Yorumlar kötü olsa bile bana denk gelen hanımefendi gayet güler yüzlü ve samimiydi
Sadece uğradım
Aşırı kaba ve hiç çalışma isteği olmayan personeller çalışıyor. Müşteriyi her an dövecek gibi agresif bakıyorlar.
Tüm ofiste tek başına çalışan çalışan Meiral'e teşekkür etmek istiyorum! Karmaşık bir bilet kestim, saatler sonra ertelendi, bu da tüm tatilimi ve planladığım uçuşları kurtardı. Dört yıldız, sadece onun sayesinde. Ofiste çalışmayan dört iş istasyonu var.
Bu bilet gişesinden kendim ve arkadaşım için bizzat bilet aldım: her birimiz için Moskova'ya birer gidiş, arkadaşım için de İstanbul'a gidiş-dönüş bilet. Temsilci (Rusça konuşmuyor) arkadaşıma yanlış bileti sattı. Moskova'dan İstanbul'a bilet vermek yerine, İstanbul'dan Moskova'ya bilet kesti, yani uçuş saati dahil tüm detayları bana vermeme rağmen, aynı yöne giden iki tek yön biletini dört gün arayla sattı. Arkadaşım havaalanına giderken hatasını fark etti ve ertesi günün uçuşu için tam fiyattan yeni bir bilet rezervasyonu yaptırmak, ayrıca geceleme oteli, taksi masraflarını ve daha fazlasını ödemek zorunda kaldı. Satış temsilcisinin bunu nasıl gözden kaçırabileceğine dair hiçbir fikrim yok. Ya odaklanmamıştı ya da iyi derecede İngilizce bilmiyordu. Ayrıca bir Rus havayolunun ofisinde Rusça konuşan bir satış temsilcisinin bulunmaması da endişe verici. Bu benim için bir sorun olmasa da, İngilizce veya Türkçe konuşmayan diğer Rusça konuşan müşteriler için sorun olabilir. Lütfen bu temsilcinin temel sağduyuya ve iyi çalışma becerilerine sahip olmadığını unutmayın.
Telefonlara asla cevap vermiyorlar. Her zaman meşgul, ofis kapalı. Boş!!!
Bu havayolunun en kötü ofisi! İşçiler kaba ve çalışmak istemiyorlar. Yardım yok. Tüm incelemelere bakılırsa herkese bu şekilde davranılıyor.
Personel Rusça konuşmuyor, yalnızca Türkçe veya İngilizce konuşuyor. Her durumda, sorunun çözülmesine yardımcı oldular. Ancak Rus uygulaması aracılığıyla satın almak 2 kat daha ucuz.
Dünya çapındaki en kötü şirketlerden biri, kötü hizmet, kötü personel, müşterilerden para çalmak, e-postalara yanıt vermemek, parayı geri vermemek (geri ödeme), sizi kandırıyorlar zavallı şirket ve insanlarla hiçbir ilgisi yok! Bunu okuyan herkese onlarla seyahat etmemelerini tavsiye ediyorum!!!
Son derece zayıf müşteri hizmetleri. Uçak biletini yakmayı seçiyoruz. Bir daha asla aeroflot ile uçmayacağım.
Korkunç havayolu. Cehennemde yan !
İstanbul'da normal bir online check-in yapın, ne yazık ki yüzlerce kişi uçuşlarınıza binmek için saatlerce kuyrukta bekliyor 😡
Çok kaba personel. Bu Aeroflot ofisini aradım, konuşmanın sonunda telefondaki bayan aniden ofisimize bizzat gelin dedi ve telefonu kapattı!!!! Yardıma ihtiyacım olup olmadığını sormadı!!!
Çok yavaş çalışıyorlar, veritabanları ve sistem sürekli arıza veriyor. Ziyaretin sonucu sıfırdır.
Ofise geldik, ben altın seviye bir müşteriyim, yüzlerinde aşağılayıcı bir ifadeyle bana Aeroflot bonuslarıyla çalışmadıklarını kaba bir şekilde söylediler ve ben bir başvuru bile yazamadım, bu rezalet!!!!
😤😤
Aeroflot ve Airline fotoğrafları ve daha fazlasını Google Sabri Keleş'te, web sitemden bulabilir ve fotoğraf satın alabilirsiniz
şimdiye kadarki en kötü
Tam yemek