Adres: | Balıkhisar, 06760 Çubuk/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3123981087 |
Kategoriler: | Havayolu şirketi Havayolu |
Google Haritalar'da Aç |
400 liraya bilet satip bir su bile ikram etmeyen bu firmayi zorunda oldugumuz icin tercih ediyoruz.daha bir gun vaktinde uctugunu gormedim.her ucuşulari fiyasko.
valizlere daha fazla dikkat etmeniz lazım
1 saat 5 dk gecikmeli bindirdiler. Resmen fiyasko.. Hadi gecikme oldu bari bir özür mesaji gönderin. İnsanlarin o çaldiginiz 1 saatte neler kaybettiğini nerden bileceksiniz. Zaten paranizi aldiniz ne önemi var ki başka şeylerin.
Bu rezillik nedir ya. Randevulu Acil işlerimiz var. En küçük bir bilgilendirme bile yapılmıyor. Rötar üzerine tekrar rötar yapılıyor. Sanırım uçak arıza yaptı. Size ne diyeyim bilemedim.
Tam penguen hava yolları
Hiç mi zamanımda kalkmazsın beee
Ankara’dan uçuşumuzdan hemen önce kontuarda bagaj verirken bagajın alt kısmındaki çizik için “alt tarafta hasar” kaydı aldılar. Daha detaylı bilgi düşmelerini rica ettim, evet öyle yapıyoruz dendi ve kayıt oluşturulduktan sonra imza atmamı istedikleri kağıt üstünde daha detaylı hiçbir açıklama yoktu. Detaylı açıklama eklemelerini istediğimde “böyle kayıt alıyoruz, sonradan başka yerde hasar olursa anlaşılır” dendi fakat alt kısımda farklı ve yeni bir hasar oluşursa ne olacak diye sorduğumda açık bir cevap verilmedi. Ayrıca bagaj teslimden önceki otomatik cihazlarda bagaj kilosunun tespiti oldukça büyük bir zaman kaybı, zaten kontuarda tekrar soruluyor. Normalde memnun olduğum pegasus hizmetinin yeni tutumunu oldukça müşteri karşıtı buldum.
Pegasus demek çile demek. Parayla rezil olmak demek. Biraz daha paraya duzgun bir firmayi tercih ediniz.
👍
Sadece zorunlu olduğunuz durumlarda tercih ediniz. Havayolu değil. 3. sınıf otobüs şirketi...
İdare eder
Pegasus havayolunu seviyorum,,, ama özellikle korona durumlarında.. Ve son düzenlemeler nedeniyle bazı geziler iptal edildi Arazi personelinin çoğunun İngilizce bilmediğini fark ettim ve bundan acı çektim. Büyük bir uluslararası havayolu olduğu için çalışanlarını en azından temel İngilizce kelimelerle eğitmeleri gerekiyor. Personel ile iletişim kurmak çok zor
Kendilerinden kurtuluyorlar🤮😂
O yüzden Pegasus'a bir yıldızın çok fazla olduğunu düşünüyorum, bugün saat 10.00'da Erbil Havalimanı'na uçağım var. Ama kasadaki adam tavırlı davranıyordu ve hiç de hoş değildi, geç kalmadık ya da konuşma şekli bana emir veriyordu, bu havayoluyla asla seyahat edeceğimi sanmıyorum
Uçuş: PC748 / SAW'dan SHJ'ye Tarih: 01.09.23 Saat: 00:55 Koltuk: F14 / F15 / F16 Pegasus'tan koltuk alınca böyle oluyor...Birinin size koltuğa yer verdiğini görüyorsunuz...Hakemleri çağırıyorsunuz ama yardımcı olmuyorlar...Yalnız dövüşüyorsunuz...Ücretli koltuğunuzu alıyorsunuz ama sonra: Siz yemek yerken hanımefendi ayağını masaya koyuyor. Hakemleri ararsınız ve size "Üzgünüm bu bizim sorunumuz değil" derler... Bu yüzden tavsiyem: 1. Bir koltuğa asla fazladan para ödemeyin 2. Uçağa bindiğinizde istediğiniz yere oturun ve görün
Kötü planlamayla çok profesyonelce değil. Pegasus'la bir haftada 3 uçuş yaptım. Hepsinde bir saat gecikme yaşandı. Bu bana çok fazla paraya mal oldu ve havaalanında ve otellerde fazladan bir gece/gündüz konaklamaya mal oldu.
En kötü ve en inanılmaz deneyimimi burada yaşadım, 25 Haziran 2021 sabah 6'da Kuzey Kıbrıs'a uçmamız gerekiyordu çünkü orada aşılı kişilerin kabulüne ilişkin farklı kurallar vardı ve maalesef seyahat acentesinden hiçbir bilgi alamadık. iki aşının gelmemesiyle uçağa binmemize izin verildi, bunun üzerine Pegasus gişesine gittik ve burada son derece düşmanca bir beyefendi çalışıyordu (şikayet mektubunda Pegasus'a adını verdim) ve bize farklı seçeneklerden bahsetti ve ben de aşılarım için hızlıca PCR testi yaptırmalıyım, ailemle birlikte orada dolaşıyordum ve hemen bir tane yaptırdım. PCR testi Pegasus kontuarına mı gitti, bu sefer bana sabah 8'de uçak bileti alacağım ama fazladan 230€ ödemen gerekiyor dedi, ben de çaresizce bunu kabul ettim ama sordu: “Bundan emin misin? sorun yaşamayacağız "Daha fazlasını alırdık" dedi tabi ki sorun olursa kasadaki çalışana beni aramasını söyle, sonra makbuz istedim ve muhtemelen teknik sorundan dolayı çıktısını alamamış ...! Peki o zaman ailemle birlikte bagaj teslimine gittim, bu sefer bagaj tesliminde bize şunu söylediler, evet, şu anda yaptığınız veya PCR testi yaptırdığınız için her şey yolunda ve güzel, çifte aşı yaptırmayacaksınız Karantinada ama karınız olacak (7 gün karantina) Harika, onlara cevap veriyorum tatilimiz otelde 7 gün, cevap olarak yapabileceğimiz hiçbir şey yok! Hemen Pegasus gişesine dönüp, ayırttığım biletin iadesini istedim. Cevap: Bu artık mümkün değil ve kendi kendime gülümsedim... Adını sordum, Tanrıya şükür ki bana verebildi, sonra bana onunla ne yapmak istediğimi sordu, şikayette bulun diye cevap verdim, sonra meslektaşlarıyla birlikte bana güldü!!! Pegasus ve Ankara Havalimanı'ndaki eğitim çalışanları için bu kadar, durumu Türkiye ve Almanya'daki tüketici koruma merkezine bildirdim ve mutlaka yasal yollara başvuracağım!
Çok kötü hizmet tavsiye edemem
📍 Kızılay, Atatürk Blv 75/25, 06420 Çankaya/Ankara
💬 Guzel
Ankara En İyi Havayolu Listesi Çankaya En İyi Havayolu Listesi
📍 Saray, 06980 Kahramankazan/Ankara
📍 Kocatepe Mahallesi, 1009. Sk. 4/2, 06210 Yenimahalle/Ankara
Yenimahalle En İyi Havayolu bileti acentesi Listesi Yenimahalle En İyi Havayolu Listesi