Adres: | Telsizler, Talatpaşa Cd. No:100, 34410 Kâğıthane/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902122810532 |
Kategoriler: | Cep telefonu mağazası Telekomünikasyon servis sağlayıcısı Iletişim merkezi |
Çalışma saatleri: | Perşembe 09:00–20:30, Cuma 09:00–20:30, Cumartesi 09:00–20:30, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–20:30, Salı 09:00–20:30, Çarşamba 09:00–20:30 |
Google Haritalar'da Aç |
Cocuklar gercekten ilgililee sagolsunlar cay ikram ettiler sorunumu cözdüler
ilgi alakalarına teşekkür ederim güvenilir kişiler
İlgi âlâkanız için tesekkür ederim cocuklar hepiniz pırlanta gibisiniz zekeriya beyin varisleri
Annem adına haber vermaden hat açan işini ve müşterisinin güvenini suistimal eden bir bayi. Arayıp annem anlattığında da, git şikayet et o zaman diyecek kadar yüzsüzler. Siz siz olun bu insanlara güvenip kimlik falan vermeyin. Kapısından bile geçilmez.
İlgi alakası için Şefik bete teşekkür ederim
Güvenilir tek bayii gultepede
ilgi alaka icin tesekkurler
Ersin bey ve cocuklara Çok tesekkürler
İLGİ ALAKALARI İÇİN COCJKLARA TESEKKÜRE DERİM
Ekipe teşekkürler kahve içinde sagolun
ERSIN BEY TESEKKURLER
İletişimin doğrusu bu cocuklar
Teşekkürler ozgenc Turkcell ailesi
İlgililer
Ersin beye teşekkürler
Özgenç e tesekkurler
Teşekkürler özgenç
Şefik bir sahtekardır. Yabancı bir gezgin olarak 3 Ağustos'ta ön ödemeli Turkcell SIM kartı satın aldık ve 120 gün geçerli. Bir ay sonra cihazı bu mağazaya götürdüm ve şarj etmelerini (veya 10 GB veri eklemelerini) istedim. Şefik bana 110 TL'ye mal olacağını söyledi. Kendisine (Google Translator kullanarak) ağustos ayında 10 GB'ın bana 90 TL civarında bir maliyet getirdiğini söyledim. Bunun üzerine Şefik 90 TL karşılığında 10 GB veri eklemeyi kabul etti. Bu onun beni dolandırmaya yönelik ilk girişimiydi. Daha sonra SIM kartımın güncellenmesi gerektiğini ve bunun bana 350 TL'ye mal olacağını söyledi. Şefik'in mağazasından çıkıp başka bir Turkcell mağazasına (Ortabayır, Talatpaşa Cd. No:65, 34413 Kâğıthane/İstanbul) gittim ve bir ay geçerli 100 TL'ye 10 GB'lık bir paket daha aldım. SIM iyi çalıştı ve herhangi bir "güncellemeye" ihtiyaç duymadı. Uzun lafın kısası Şefik, Türkçe bilmediğimizi bildiği için beni 5 dakika içinde iki kez dolandırmaya çalıştı.
🤗
Teşekkürler ersin bey