Adres: | Odunluk, İzmir Yolu Cd, 16110 Ni̇lüfer/Bursa |
---|---|
Telefon numarası: | +2244527072 |
Kategoriler: | Telekomünikasyon servis sağlayıcısı Iletişim merkezi |
Çalışma saatleri: | Salı 08:00–20:00, Çarşamba 08:00–20:00, Perşembe 08:00–20:00, Cuma 08:00–20:00, Cumartesi 08:00–20:00, Pazar 08:00–20:00, Pazartesi 08:00–20:00 |
Web sitesi: | https://www.turkcell.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Burasının ihtiyacı müşterilerin bir oturma alanına sahip olmaması ayakta sıranızı bekliyorsunuz . Fiyatlar her türkcell bayisinde olduğu gibi facia hele vadeli satışlarda uygulanan faiz bankaları katlar . Burası oturma alanı ve işi bilen arkadaşları çalıştırırsa sorun sıkıntı yok
Böyle bi rezil bayi yok aldığımız cihazın faturası 1 hafta oldu henüz mail ile gelecekti bi türlü oralı olmadılar ulasabilmek için telefonları bile yok var olan numaralarına ulaşmak mümkün değil
Müşteri ilişkileri ve iletişimleri berbat. Ukala çalışanları olan, tüm paketleri görmek istiyorum dediğinde kendince uyanıklık yaparak bize paket yedirtmeye çalışan görevlilerin olduğu beş para etmez Turkcell mağazası.
İlgi alaka sıfır, yarım saat bekledim ilgilenen kimse çıkmadı içerde çay sohbeti var müşteri beklesin umurlarında değil.
15 Ağustos 2024 tarihinde anneme Bursa/Nilüfer Carrefour SA Turkcell bayisinden Huawei FreeBuds se 2 marka kulaklık aldım fakat eve gelip denediğimizde 2 kulaklık arasında çok ciddi ses farkı olduğunu gördüm bu sebeple 22 Ağustos tarihinde değişim için bayiye geri götürdüm bana değişim yapamayacaklarını Huawei firmasına ürünü tamir için göndereceklerini ve şirketin kendisi uygun görürse değişim yapacağını yoksa tamir edileceğini söylediler. Tamir süresi 21 günmüş benim değişim veya iade hakkım garanti kapsamında 20 gün yani beni dolandırmaya kalktılar ve bu 20 gün içerisinde yasal olarak değişim ve iade hakkım olmasına rağmen değişim yapmadılar iade etmek istediğimde de Hakem Heyeti'ne git dediler. Bu şikayetin hemen sonrasında bayi yetkililerinin dediği üzere Hakem Heyeti'ne başvurumu da yapacağım. Sizlere tavsiyem burada hiçbir ürün almayın çünkü ürünleri defolu ve garanti belgeniz varsa bile yasadışı bir şekilde iade ve değişim de almıyorlar.
Bir işlem için yaklaşık 45 dk bekledim personel çok asık suratlı
Teknoloji uzmanı serkan beye ilgisi ve alakası için çok teşekkürler sektörde nadir kalan kibar hoşgörülü problem çözmeye odaklı ne yaptığını bilen bir beyefendi
Çalışma ekibiyle, kaliteli ve Bursa daki en iyi bayi. Cengiz Bey kişinin ihtiyacını görebilen en iyi seçim için yönlendiren bilen bir karakteri var. Bunun icin ayrıca teşekkür ederiz, telefonlarımızı burdan aldık, başka yere bir daha gitmeyiz.
turkcell personelinin yeterli bilgiye sahip olmadıgını gördüm.sürekli birşeyleri satmak istiyorlar ve bunuda çok fazla zorlayarak yapıyorlar.prim alalım hedefleri tutturmak için yalan yanlış bilgi veriyorlar.bayan personel fazlasıyla lakayit.aynı telefon 10 metre ileride carrefour marketin elektronik bölümünde daha uygun fiyatlı ama sordugumda oranın telefonlarına aldıgınızda hiçbir servis bakmıyor veye ımei numaraları kayıtlı degil yada yurt dışı gelme cihazlar oda tutmazsa spot telefon satıyorlar diyerek müşteriyi oldukça çelişkide bırakarak telefonu kendileri satmak için her türlü yalanı söylüyorlar.bunu apaçık gördüm ve çok şaşırdım.daha sonra carrefourun marketinden aldıgım samsung orjinal bandrollü ve servis garantiliydi ve hemde çok daha uygun fiyata aldım.telefon daha almadan da sürekli çalışanlar yanında aksesuar satmak için adeta kendilerini paraladılar sanırım ordan da bi prim alma durumları var ama çok sabır zorlayıcı..bir daha bakmak için girebilirim ama satın almam....
Teknoloji uzmanı Serkan arkadaşımız işimizi hemen çözdü. Sorularınızın karşılığını alıyorsunuz. Güler yüzlü personel. Teşekkür ederiz.
İşini yapan firma öncelikle Taner beye ayrıca teşekkür ederim
Personelin hızı ve çözüm süresi gayet iyi
Guleryuzlu cozum odakli personelleri tebrik ederim kendilerini
Müşteri temsilcisi gayet kibar ilgi alaka çok iyi
Sim kart gerekliydi olmaması çok ilginç 🤔
İlgi alâka güzeldi, içeri girildiğinde hemen yardımcı oluyorlar
Nilgün hanım denilen çalışan insanları hor ve hakir görmektedir.bu iş yerine ve Turkcell'e yakıştiramadik.inşallah tez zamanda hak ettiği yere gelir !!!
İlgi berbattı. Bet süratli konuşmaya aciz bir kızı koymuşlar hizmet veriyor sozde
Turkcell kurumsallığını ve kalitesini kaybetmiş. Çok yazık.
Çalışanlar işlerini iyi yapıyor fark yaratan birşey yok
Hızlı çözüm
Benden uzak
👍
Güler yüzlü ve kaliteli bir firma 🤗🤗🤗
Ekip süper ve hizmet harika
Iyi ve ilgililer
İşimizi gördüler teşekkürler
GUZEL INSANLAR DEVAAM YOLA AYNI SEKILDE
Klasik turkcell
Çok az beyendim
Bana sadece 1 oda için 1 kart verdiler.
Türkiye'nin en iyi mobil operatörü ama satış sonrası dolandırıcılıklara dikkat
Sunulan hizmet için hizmetler açısından en ucuz olarak kabul edilir
İyi şirket... Ama bu şubede ve Görükle şubesinde işler çok kötü. Ben ve birçok arkadaşım bu 2 şubedeki şeylerle ilgili kötü bir deneyim yaşadık. Burada ırkçılık meselesinin etik değil, Irkçılıkla karşı karşıya kaldık.. Müşteri hizmetleri, müşteri hizmetleri veya insanlığın temelleri hakkında hiçbir fikirleri yoktu. Kötü ve zayıf iletişim becerileri. Bana göre özellikle yabancı ve turistlere Carrefour ve Görükle şubelerinden uzak durmalarını tavsiye ediyorum. Çünkü Turkcell'deki 3 hesabımı iptal ettim. Ve birçok arkadaş da aynısını yaptı. Nihayet... Umarım Turkcell yöneticileri bu incelemeyi görür ve geri bildirimde bulunur ya da tüm bunlarla ilgilenirler...
Fiyatı diğer şubelere göre daha fazla arttırdığı için çalışan K-Net kullanmanıza izin vermiyor.
🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈
Türkiye'nin en güçlü telekomünikasyon şirketlerinden biri
Ne yazık ki en iyi marka olmasına rağmen en iyi mağaza değil. Sıcak nokta ve etrafta dolaşan ve çok düşmanca davranan 10 çalışan için tavsiye istedim.