Türk Telekom Müdürlüğü

Türk Telekom Müdürlüğü

Türk Telekom Müdürlüğü, Cep telefonu mağazası, Telekomünikasyon servis sağlayıcısı, Telekomünikasyon i̇şleri yüklenicisi, Telefon hizmet sağlayıcısı, Iletişim merkezi olarak Merkez, Fatih Sokağı No:19, 34310 Avcılar/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Türk Telekom Müdürlüğü 100 yorum ve 2 puanlamaya sahip.
Adres: Merkez, Fatih Sokağı No:19, 34310 Avcılar/İstanbul
Kategoriler: Cep telefonu mağazası Telekomünikasyon servis sağlayıcısı Telekomünikasyon i̇şleri yüklenicisi Telefon hizmet sağlayıcısı Iletişim merkezi
Çalışma saatleri: Perşembe 08:30–17:30,
Cuma 08:30–17:30,
Cumartesi 10:00–15:00,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:30–17:30,
Salı 08:30–17:30,
Çarşamba 08:30–17:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Türk Telekom Müdürlüğü Yorumları

E
1/5

Bireyseller masada müşteri önceliğinden ziyade telefon desteği ile meşgul. 2. Katta hizmet verildiğini öğrenmek için dakikalarca girişte beklemek yeterli. Çünkü A4 kağıdından çıktı alıp yönlendirme yapmak çok zor.. vasat bi kurum.

B
1/5

Eğer hat devir işlemi için gidiyorsanız gitmeyin gerçekten 15 gündür uğraşıyorum sitemde hata var deniliyor yani bu türk telekom müşterileri mağdur nasıl bırakabiliyor müşteri kaybediyor farkında değill

H
1/5

Bu mesajı 2024 yılında yazıyorum 7 gündür internetim yok müşteri hizmetlerini aradığımda arıza kaydınız oluşturulmuştur diyip duruyorlar ama çözüm yok. Daha öncede 15 gün internet arızası için gelmediler müdürlüğe gittim aynı gün gelip yaptılar. Her arızada işimi gücümü bırakıp müdürlüğemi gitmek gerekiyor?

B
5/5

Kurumsal müşteri temsilcisi çok yardımcı oldu. Tertemiz güzel hır yer.

C
1/5

Bugün 15.00 kadar açık görünüyorsunuz ve telefonlara bakmıyorsunuz. Dün yazarkasa hattım için aldığım hattın Apn tanımı yapılması için sizinle görüşmemiz gerekiyor. Bugün arife ve yazarkasamızı aktif hale getiremiyoruz. Hattı aldığımız arkadaş 24 saat içinde aktif olacağını belirtmişti.

V
1/5

Yaşadığım sokakta bir inşaat firması telekom kablolarına kasıtlı olarak zarar vererek bütün sokağı mağdur etti. Türk Telekom arıza ekipleri geldi ve işlem yapmadan gittiler. Türk Telekom arıza kaydımda 15 gündür inceleme bekliyor olarak sistemde gözükmekte......... yıkıma ve inşaata başlamak bu kadar mı kolay yazıklar olsun bu düşünceye

F
1/5

1 aydır teknik servis gelecek diye oyaliyorlar berbat bir kurum haline geldi

I
5/5

Yaşımdan dolayı eskiden PTT den bu hizmetleri alırken çok zorlanır ve tahammül edilemezdi. Şimdi ise Mobil uygulamadan yapmanızın yanında işletmeye gittiğimizde güler yüzle karşılanıyor ve işlerimizi en kısa zamanda çözebilen müşteri temsilcileri ile muhatap oluyoruz. Vatandaşa bu kaliteli hizmetleri sunan herkese sonsuz teşekkürlerimi ifade etmek istiyorum. İyi varsınız.

C
1/5

Tam 7 gündür ne internet ne tivibu kullanamıyoruz 2024 yılında 7 günde arızayı cözemediler sizinle anlastıgım güne lanet olsun cok büyük pismanlık diğer firmalarlada çalıştık bir kere böyle bir sorun yaşamadık 7 gün internet arizasını cözememek nedir ya ariyoruz magduriyeti gidermek yerine insan kandırıyorlar bi de sürekli ertesi gün düzelicej diye diye 7 gün internetsiz kaldık kim bilir bu ay telefon faturam kaç tl gelicek interneti kullanamadıgm için

T
1/5

Avcılar genel müdürlüğüne gittim fiber internet başvurusu yapmak istiyorum çalışan 40 bin para talep ediyor ücretsiz kaydımı almıyor gerekce olarak beni güvenli görmüyormuş ya dükkanı kapatırsam müdürlük zarar edermiş 14 senelik kafem var neden kapatayım anlamadım para verirsem 1 haftada fiber gelirmiş ama kafeci arkadaşlarım kayıt açtırıyorlar 2,3 ay sonra fiber kutusu çekiliyor çalışan bir şekilde işimi yapmak istemiyor lütfen yazımı okuyan bana yardımcı olsun

A
1/5

İçeri leş gibi kokuyor ve sıra bir türlü ilerlemiyor

İ
1/5

Türk Telekom internet servis hizmetinde mevcut olan hızın üstünde yeni bir hız çıktığında kasıtlı olarak aldığınız hizmetin hızını kasıyor ve aboneyi ısrarla bir üst hıza geçmeye zorluyor. Sürekli arıyorlar yok hiper hız süper hız fiber hız her tarife farkıda 20-30₺ fiber altyapı kurulana kadar normal olan hız bir anda öküz arabasına döndü. Yazık bu millete soyuluyoruz taahhütüm bittiği gün 7 aboneliğim var farklı sağlayıcıya geçiş yapacağım çare kalmadı. Keşke diğer operatörler sabit telefon hizmeti versede onlarıda geçiş yapsak. Çaktırmadan kademe kademe koyun gibi sağıyorlar.

S
1/5

Yazıklar olsun böyle kurumsal bir şirket olmaz bir müşteri bu kadar mağdur edilmez...bir de üstüne lakaytlik ve ilgisizlikten cabasi bin pişman oldum sözleşme yaptığıma yazıklar olsun diyorum birkez daha

F
2/5

İçeride çalışan personellerin kafalarına silah dayamışlarcasına olan mizaçları, tamamen mesai bitirsek de evimize gitsek modları insanı çileden çıkarırcasına kesinlikle ama kesinlikle ülkeye başka bir altyapı sunan bir firma şart ya da çalışanların kesinlikle sıkı fitrelerden geçmesi gerekiyor

N
1/5

Ilgizi alakasız saygisizlar insanları tivibuyla kaziklamaya çalışan saygisiz kitle oraya toplanmis tivibu istemediğim halde tivibu girilmis benimle ilgilenen hanımefendi daha paketini ismini bile tam soylememisti sanırım bu kaziklama taktikleri igrenc bir yer kimseye asla onermiyorum

S
3/5

Bankolarda çalışan sayısı çok az çalışanların bir kısmı da müşteri almıyor derken bir sıra numarası alıyorsunuz uzun süreler bekliyorsunuz daha müşteri odaklı çalışılması lazım

Ö
3/5

Merhabalar defalarca işletme telefonunu aradığım halde (mesai saatleri içerisinde) herhangi bir şekilde yanıt olmadı.Amacım sizleri işinizden alı koymak veya rahatsız etmek değil sadece bulunduğum bölgede yapılan fiber çalışması hakkında bilgi almak , fiber kablolarımız döşendikten sonra ne gibi bir yol izlemem gerektiğini sormak ve basit bir bilgi almak için aradım.Maksimum ayıracağınız süre 3 dakika idi , üzüldüm.

A
3/5

Sabit telefon hatlarına devamlı zam yapıyor. Mobil hizmeti sorunlu. Karavanda bie çok yerde sorun yaşafığımız için bıraktın.

R
1/5

@TurkTelekom ben hayatımda bukadar madur edilmedim hem madur oldum hem ücret talep edildi . Evimde internet yok kaç gündür kullanamıyoruz arza kaydı oluşturdum 3 gün sonra ekipler gelip baktı alt yapınızda sorun var biz sizi fibere geçirelim dediler yanlız 4441444 numarayi arıyip soylerseniz hemen islerimleri yaparız dediler bir ücret olucakmı dedim yok dediler müşteri hizmetlerini aradım benden ücret talep ettiler sizlere soruyorum ben magdurken ve Türk telekom ekipleri bunları kendileri bana soylerken hayla neden ücret talep ediyorlar . 2023 yılında yaşıyoruz ya ve hayla alt yapı bakır kablonuzda sorun var diyorlar . Nalet olsun kınıyorum

E
1/5

6 gündür internet yok oyalanmaktan bıktık artık bıktık sabah gelecek akşam gelecek diye diye perişan ettiler yıl olmuş 2024 ugrastigimiz duruma bak

A
1/5

1 puanı bile hakkettiğinizi düşünmüyorum bir tttnet müşterisi ve bir öğretmenim alt tarafı internetimi taşındığım evime taşıtmak istiyordum ve Müşteri hizmetlerini aradığımda ve nakil işlemi başlattığımda port yok halledilmesi altı ay sürebilir deniyor. Bu süre içinde ise taşınabilir interneti geçici olarak talep etmek için müdürlüğünüze başvurmam önerisi yapılıyor ve bu defa müdürlük müdürlük dolaşıyorum ve bu seferde adresimin uygun olmadığı söyleniyor. İnternet çağında yaşadığım şeye bakar mısınız? Pandemi sürecindeyiz ve uzaktan eğitime geçmemiz söz konusu olsa ben bir öğretmen olarak napacağım bu durumda bilemiyorum. Bir kurum müşteri kazandı ise onun devamlılığını sağlamak için elinden gelenin fazlasını yapmalıdır. Hiç bir şekilde çözülmüyor sorunum😡Sanki bedava internet dileniyoruz bu nedir gerçekten artık yeter

İ
1/5

Millete hizmet değil eziyet için kurulmuş bir kurum. Kim koltuğa oturduysa oradan bana dokunmasınlar derdindeler. Vallahi Allah yardımcımız olsun böyle insanların eline düşüp işiniz görülür diye düşünmeyin

A
1/5

Çözüm odaklı değil 15 gündür internetimiz yok ve müşteri memnuniyetine önem vermeyen bi kurum

C
4/5

İstanbul Esenyurt Talatpaşa da oturuyorum.4 yıldızın sebebi avcılar müdürlükte çalışan watsap danışmanımiz Büşra hanımdır.kendise teşekkür ediyorum ayrıca. Yani aboneliğimiz yanlış adrese yazılmış soy ismimiz yanlış girilmiş 20 mphz hız yerine 4 mphz alıyorduk sorunumuzu Büşra hanımın ilgisi sayesinde çözdük sayılır çalışmalar devam ediyor

C
5/5

Avcılar Türktelekom müdürlüğü personellerin tamamı ilgili ve çözüm odaklılar içeriye girince atmosfer ve pozitif enerjiyi hemen alıyorsunuz

Ö
1/5

Tam bir düzensizlik var işler çok yavaş

B
2/5

Bayiler doğru dürüst hizmet vermiyorlar insanları dolandırmak için hazır bekliyorlar

E
5/5

Görevli yetkililer. Gayet nazik ve yardım sever bir yaklaşım içinde gelen mūşterilere azami şekilde yardımcı olmaya çalışıyorlar.👍

C
2/5

İki kez gittim. 10 dk. bekledim. [Ek] Cihazınız hazır gelin alın dendiği için gittim ama son kontroller yapılıyor denilenerek bekletildim. Hazır bilgisi verilmese idi, daha sonra, hazır olunca gidebilirdim. Gereksiz yere beklemiş oldum. Sorun değil ama olmasaydı daha iyi olurdu.

M
1/5

internet kurulumu için iptal yapıldı habersiz ..hiç ciddi iş yok kaç gündür bekliyoruz yoğunluktan dolayı diyorlar ama ..

H
2/5

Yıldız yetmemiş yorum istemişsiniz. 2.5 ay modem bulamadınız internet için. Ama ben size olmayan internet için 2 ay fatura ödedim. Adres değiştirdim yine port bulamadınız. İptal edeceğim dedim, modem TV kutusu kumanda her şeyi getirdim, numaraları uyuşmuyor dediniz. Neyse ki bir arkadaş acıdı halimize de 2nci gelişte halletti. İkinci yıldızı zaten o arkadaşın hattına verdim. Tam 4 yıl geçmiş üstünden yine hatırlattınız başarısızlığını teşekkürler.

Z
5/5

Ulaşım olarak cadde üzeri fakat araç park etmek sıkıntı otopark bulmanız gerekmekte cadde üzerine bırakılan araçlar çekiliyor Engelli girişi mevcut

A
1/5

İşleri nasıl daha zor hale getirebiliriz diye uğraşan yaşlı başlı insanları madur eden firma.

E
1/5

5 yıldır, fiber altyapı talebimiz var ve maalesef sonuca ulaşamadık. 2019 yılında Sn Ümit Önel beyin İstanbul'da fiberi, isteyen herkese bir haftada ulaştıracağız sözü ile umutlandık fiber taleplerimizi yineledik ama hala fiber yok. Bırakın 1 haftayı, sözün üzerinden 730 gün geçti İstanbulda bize fiberi ulaştıramadınız.

A
1/5

12 günden beri Avcılar üniversite mahallesinde birçok hanede internetin olmadığını belirtmemiz e rağmen kimsenin gelip ilgilendiği yok,sürekli bir tarih verdiler fakat hiçbiri sözünü tutmadı farklı farklı kurumları ve basın organlarına şikayetlerimizi bulunduk, Arıza ekipler umarım çalışmaya başlar, umarım 2021 yılına girmeden önce de çözmeyi başarabilirler

O
1/5

Hizmet sonladırma servisinde çalışanlar o kadar vurdumduymaz ki malesef bir sıra geçtikten sonra diğer sıra için düğmeye basmaları malesef 10-15 dakikayı buluyor tamam yaptikları hizmet sonlandirma işi prosedurleri cok olan kagit islemleri çok olan bir iş ama bir kişinin sirasi geçtikten sonra diğer siranin gelmesi için sadece bir düğmeye basmak 15 dakika sürmemeli aksine dışarda bir ton bekleyen müşteri varken bu kadar vurdum duymazlık olmaz. Belli ki bulundukları yerlerinde şef veya müdürlerı yok olsa zaten işi biter bitmez diğer siranin işığını yakardı hizmet kalitesi ve anlayışı bu kadar düşük olmamalıydı ozellikle boyle merkezi bir yerde.

U
1/5

Internet bağlarken telefondan kayıt alıp hemen açıyorlar iptal işlemi icin bir sürü evrak isteniyor, üstelik modem ücreti de kitliyor şirket, bağlarken modem ücreti aylık 10 lira deniliyor iadesine gelince 400 lira fatura çıkarıyor

E
1/5

Türk telekomdan süper online ye geçicem zaten tahaddüt bitiyor asla ve asla türk telekom düşünmüyorum rezalet bir kurum eşimin adına net burda mütahit bina yıkıyor kablo kopuyor wifi kutunuz bozulmuş deyip kutu aldırıyorlar eve geliyor servis kablo kopmuş abla rapor tuttum diyor ne zaman gelirler ben diyim 1 ay sende 3 gün 1 hafta oldu bekliyoruz ama gerçekten işlerini hiç yapamıyorlar kaç kişi mahdur oluyor kullanmadığı netin faturasını ödemekle türk telekom berbattttttttttttttttttt

M
1/5

devlet okuluyuz 1 ay önce milli eğitim internet hattı başvurusu yaptık. halen internetimiz bağlanmadı, üstelik telefonla da kesinlikle ulaşamıyoruz. hiç bir iş ve işlemi yapamıyoruz .

E
1/5

Kaç yıllık kullanıcıyım fazladan fiber internet var taahhüt bitmedi diye boşuna aylardır para ödüyoruz btk ya çimer'e şikayet ettim bı cacık yok bu kadar insanları sömüren bir düzen ben böyle bisi görmedim

M
3/5

Çok yavaş ilerliyor fazla kalamadım ama çok memnun ayrılmadım

E
1/5

Hizmet kalitesi sıfır. Nakil işlemi mi bir yılda yapamadılar, sonra hattı açtık dediler. Çevir sesi yok. Şikayet ettim, üç kez aç kapa yaptılar. Yok sokaktaki kablo yetersiz, kutu yetersiz, yok hat yenileyecez. En son açılacak dediler, sonra vay efendim boş portumuz yok, 2bin kişi sırada, iptaller oldukça port sağlanıp, hat veriliyor dedince, benim nevrim döndü. Telefonun da, İnterneti de iptal ettirdim. İptal ettikten 6 ay sonra, iptal tarihinin 2 ve 3 ay sonrasının fatura borcunu çıkarttılar. Telefonla aradım, iptal edilen kapalı hatlara işlem yapamıyoruz dediler, ama fatura gönderiyorlar. Neyse Gittim söylene söylene, avcılar Telekom 'a şikeyet masasına, neyse konunun sonu olumsuz da olsa, işi sonunda hallettik.

E
5/5

Çalışanları gayet güler yüzlü ve çözüm odaklı. Ellerinden geldiğince yardımcı oldular

V
1/5

1 aydır internetten hizmet alamiyorum aramadigim ttnet calmadigim kapı kalmadi hic bir çözüm yok bu tekekomu özelleştirilmesi ne sebep olanlar nerde hizmet sifir fatura aninda avcilar telekomcular oldunuzmu nerdesiniz hale cennet santral tam bir kabus hic bir kimse olmazmi allahdan turkiyede hale vicdanli insanlar cok ne demek istediyimi anlarsınız

S
1/5

5 ay dır modem de kopma sorunu yaşıyorum bir çözümü yoksa kapatın kardeşim 2.4 ghz de sorun yok defalarca arıza kaydı oluşturdum hiç icraat yok 5 ghz de dakikada 1 kopma sorunu var net olun artık olmuyorsa söyleyin kapatalım ve modem gönderecekseniz zyxel vmg-3912-b10k gönderin yoksa hiçbir şekilde kabul etmicem

F
1/5

Avcılar yeşilkent mahallesi G642.sokakta bugün sabahtan bu saate kadar internet yok.. müşteri hizmetleri 05/11/2021 tarihinde arıza giderilmesi başlamış ve 06/11/2021 saat 13 te sorun çözülmüş dedi..fakat bugün internet gelmedi.. Yardımcı olurmusunuz çalışma vs bişey yok dediler ama internet yok

A
4/5

Güler yüzlü çalışanlara sahip iyi ve güzel hizmet veren bir firma lakin fiyat konusunda daha iyi olabilirler çünkü gerçekten fazlasıyla yüksek fiyatlar..🥀✌️ 4 yıldızı çalışanlarına dayanarak ve onlara teşekkür bakımından vermiş bulunmaktayım..

O
5/5

Avcılar Müdürlüğüne bir türlü ulaşamıyorum. Bakırköy Şenlikköy Mahallesi Yaprak Sokak No: 3 binanın önündeki yolda yer alan telefon kutusu yerinden çıkmış hem araçlar hem de yayalar için tehlike arz ediyor. Sanırım kar yağışı nedeniyle olmuş, etrafına dökülen betonlar yerlerinden çıkmış ve araçlar geçince çıkan ses tüm mahalleliyi rahatsız etmektedir. Acil destek rica ederim. (Bu adrese Avcılar Bölge bakmaktadır.)

B
1/5

Engelli indirimi ile fibernet aboneliğini yeniketmek için gittim. Engelli kartım , kimligimle birlikte alınıp birçok belge imzalatildi. 1 gün sonra Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda aboneliğinim engelli indirimi yapılmadan başlatıldığını, sisteme engelli kimliğinin konul madığını öğrendim. Aboneliği iptal edilmesini istediğimde daha 1 gün önce yapılan hatalı abonelik feshi için çok fahis bir cayma bedeli talep edildi.

P
5/5

Çok iyi elemanları var mesela Çağla hanım ve Eser bey bizim işimizi hızlı bir şekilde hallettiler çok teşekkür ederiz kendilerine♡♡♡

S
1/5

İletişim numarası ve müşteri no istediler hiç bir icraat yok arkadaşlar hiç bir şekilde ilgilenmiyorlar gelip bakmıyorlar bile benim hiç bir umudum kalmadı bunlardan yana 5 aydır hergün aralıksız aradım elit ekip dediler falanda filan zort boş yani kapatcam ben hakem heyetine gitcem

K
1/5

Port başvurusu için form doldurdum. 1 hafta - 10 gün içinde açılacak denildi, yaklaşık 1 buçuk ay oldu ne dönüş yapan var ne de telefonlara bakan.

T
5/5

Bazen işler yavaş ilerlese de genelde çalışanlar çözüm odaklı.

S
1/5

Sefaköy Kemalpaşa mah 1.Biga sokakta oturuyorum. 1 aydır internet bekliyorum. Şahsen başvurmak için gittim ama hiçbir sonuç yok……

İ
5/5

Beklediğimin çok ötesinde bir hizmet aldım. Özellikle Sevcan Hanımın çok yardımı oldu. Kendisine ilgi ve alakası için çok teşekkür ediyorum.

G
1/5

0 yıldız yapılabilse de hiç yıldız vermesem. Evimi taşıdım nakil yaptırmak istedim küçükçekmecede kaymakamlığın dibindeki yeni binaya alt yapı yetersiz olduğu için 3 aydır internet kuramadılar.Boş yere fatura ödedim neymiş üyelik dondurulduğunda nakil gerçekleşemezmiş.Avcılar müdürlüğünü nerdeyse yüz kez aradım bir kez olsun telefonları açan olmadı.Yetkili birinin kuruma bir an önce el atması lazım!!!

S
1/5

personel kaba ve duyarsız. bir bağırıp çağırmadıkları kalıyor. Mağdur olan vatandaşı bu şekilde bastırıyorlar. El mahkum olunca susuyor herkes. İnsanların altyapı için Türk Telekom a mecbur bırakılmaları çok yanlış.

C
1/5

içeride keşke kurumla alakalı olan veznedarlar koyasaydınız hattımızı geçirmek için gelip sağolun anlayışsızlığınızdan çıkıp gittik teşekkürler türk telekom

I
1/5

Yaklaşık 20 gündür kullanamadığim internetimi ttnet kaynakli sorununu dile getirdiğim avcilar ttnet Müdürlügü sorununuz yeraltı ekiplerine iletilmis diyerek bizi hala bekletiyor ve bu alamadığını hizmete bedel odemekteyiz.belki 20 kez 4440375 e arıza kayıt bıraktık. 2 kez de avcilar ve Başakşehir Telekom başvurduk..Konuyla ilgili 1 kisi bile aramamakla beraber hala belirsiz ve ezbere cumlelerle gecistiriliyoruz.son derece başarısız ve ilgisiz musteri hizmetinize dolayi siz avcilar ttnet yönetimi ve teknik ekipleri kınıyorum.

H
4/5

Öğle Arasında Giderseniz Bir Nöbetçi Çalışan Bırakıyorlar O Zaman Bile Sırayla Çağırıp İşleri Hallediyorlar.... Bazen Çok Kalabalık Oluyor O Zaman Biraz Sıkılıyoruz.... Yine de İşler Hallediliyor.....

C
1/5

0 yıldız neden yok. Boş port talebi için gittim 6 ay diyor. Taş devrinde felan mı yaşıyoruz rezalet ötesi bir sağlayıcı

Y
1/5

Kimse iyigilenmiyor benim işim dil onun işi diye bir birine gönderiyorlar pişmanım turktelekom wifi eve actirdima

A
1/5

ordaki çalışanlarından tutun müdürüne kadar kimse bir iş yapmıyor 3 haftadır internetim yok ve hepsi aynı kelimeleri ezberlemiş en kısa zmanada yapılacak diyorlar

S
1/5

4 ayda binaya kutuyu bağır çağır zorla taktırdım. Şimdi de hat yok diyorlar. Hizmet hem bu müdürlükte hem de türk telekom genelinde sıfır. Bildikleri tek şey boş reklamlar yapmak.

M
1/5

Dilekçe vermek hiç bir işe yaramıyor. İstanbul gibi bir yerde altyapıyı bekleyen benim gibi binlerce insan var. Çözün artık şu problemleri. İnsanları mağdur etmeyin.! Talatpaşa mah. Fatih Sultan Mehmed cad. 1026 sok. No: 24-26

Ç
2/5

Çalışanlara ciddi anlamda işlerini başkalarına atılarak değil de biraz uğraş sarfederek çözüldüğünün ifade edilmesi gerekiyor. Bu söylediklerim teknik servis kısmında tecrubelerimden dolayı

Ş
1/5

4 yıldır evimde kullandığım fiber internetin alt yapısını değiştirerek hiper internete geçirip sonrada evinizin tesisatınızda sorun var diye kaydı kapatan ve bu seferde hipere geçtikten sonra boş port yok demek ne demek ???? Ve halen aboneyim ve halen fatura ödüyorum ? Resmen soygunculuk

W
1/5

2 haftadır telefon nakil yaptırmaya çalışıyorum. Gelmiyorlar erteliyorlar haber vermiyorlar. Siteye geliyorlar başka dairelere gidip şikayetim olmasına rağmen benim evime gelmiyorlar. Telekomdan sürekli sikayetinizi çözdük diye mesaj geliyor. Katmak istiyorum telekom gitmelisiniz diyorlar. Kabus gibi.

N
1/5

Berbat.... Hizmet kalitesi çok düşük 6 ay alt yapi bekledim gelmedi. İptal icin 1 saat en az sira bekleniyor birde. Cok ilgisizler

T
1/5

iğrenç bır calısma duzenı ıle calısıyor. ben bır aydır ınternet baglatamadım.bu nasıl işletmedir.nasıl kımse dur demez anlamış degılım.ınanın benım yasadıklarımı dev bır pankart yaptırıp.tum bılboartlarda afişe etmek isterım.

N
5/5

tt net de her hafta inernet bağlantı sorunu yaşamaktayım. aradığımızda teknik serviz 48 saat içinde sorun çözülecektir deniliyor. şu an bir haftaya yakındır internet yok. aramadığım ilgili birim kalmadı. aradığımda hep anlıyorum söyleniyo. hizmet kalite hız çok kötü...

A
5/5

Türknet kullanıcısı olmama rağmen nakil işleminde çok yardımcı oldular.. tekrar çok tesekkurler

K
1/5

Sene 2020 olmuş Halen fiber'e geçilmemiş semte oturuyorum bi alt yapı yapmak bu kadarmı zor 2005 yılında int geliyor bizden sonra herkez fiberli oluyor 15 sene geçmiş biz daha fibere geçemedik sebep alt yapı yok

F
1/5

Insanlari magdur etmekte 1 numaralar 15 gundur internet hizmeti alamiyorum ve bu konuda hic bir sekilde yardim veya destek saglamiyorlar kesinlikle tercih edilmemesi gereken bi kurulus eger internet baglatacaksaniz ve avcilar cevresindeyseniz kesinlikle ttnet i onermiyorum.

T
1/5

Adamlar tuvaletlere insanların girmesini yasaklamışlar neymiş efendim dışarda cami tuvaletine gidecekmişiz yavşalar sanki maaşunı milet vermiyor

C
1/5

Türk telekom yine bildiğiniz gibi. Eski devlet memurları gibi bugün git yarın gel demekten başka bişey yapmıyorlar. Sorun çözmek gibi bi işleri yok her işi müşteri hizmetlerinden çözmenizi söylüyorlar.

S
5/5

Çalışan arkadaşlar işlemlerimi bir an önce yaptılar.Özellikle Sevcan Yılmaz hanımefendiye teşekkür ederim

A
1/5

Gerçekten çok problem var nakil işlemleri yapmıyorlar üç defa nakil işlemi istedim hala nakilleri yapmadılar internetim dondurmak istiyorum telefondan yapa bilirsin dediler Ve hala internet faturaları geliyor bana bir yıldız size yazık bile

H
1/5

Bölgede olan bir arızayı 1 haftada zor gideriyorlar

T
1/5

8 günden beri oturduğumuz bölgedeki çalışma dolayısı ile hizmet alamıyoruz. Bununla ilgili kimse bir açıklama yapmıyor.

B
5/5

İstanbul küçükçekmece cennet mahallesi adresine yeni taşindim apartmanimizda İnternet alt yapısı yok bağlanmasi için nasil bir yol izliycem acaba

T
1/5

Numara aldığımda 5 kişi vardı 1 saat 15 dk oldu hala sıra gelmedi.

N
1/5

Allah'tan dilekçe verdik geleceksiniz internet boşu boşuna gidiyor bu kutu takacaksiniz binaya bekliyor z geleceksiniz diye ne zmn geleceksiniz interneti kapttiracam alt yapı uygun değilmiş ulan port takacaksiniz 10 dakikalık iş ya bu nedir interneti kapattiracam sonunda

E
1/5

En basit işlemleri bile günlerce hatta haftalarca ugrastiriyorlar. Türktelekom pismanliktir.

S
1/5

Çok sira oldugu icin 5sefer gidip dondum.beklemeye karar verdiğimde 2 saat bekledikten sonra sıra gelebildi.

A
5/5

Turk telekom iletisim ve teknolojide 1 numara.Avcilar telekom mudurlugunde calisan guvenilir,guleryuzlu,cozum ve musteri odakli calisanlariyla hakkini sonuna kadar veriyor.

D
1/5

Personel ev internetini benim istemedigim farklı bir tarife yapmış fatura gelince anladım kesinlikle önermiyorum ...

S
1/5

İnternet baglattim lafta geldiler modem verip gittiler 10 gün oldu hala interneti kullanamiyorum ne zaman arasam meşgul allah belanizi versin hepinizin

B
3/5

Işlerimi hızlı halletmiş olsam da çalışanların müşterilere hitap şeklinden hoşlanmadım. En son dövecekseniz dövün artık dedim. O kadarlar.

E
1/5

daha kötüsü yok.. kaç haftadır nakil işlemi hallettirmeye çalışıyorum gelmiyorlar geliyor gibi yalandan bildiri oluşturuyorlar bide.. !

B
1/5

Bu gun 5.gun internet hala yok caresi nedir bilen yok karsinda muhatap yok ilgili yetkili kimse yok Istanbul gibi yrde 1 hafta ariza olsun yay be helal olsun size

E
1/5

Çoookkk değerli hissettik ,,,,,,

Ö
1/5

Rezalet bir kurum telefonlara bakılmıyor müşteriler mağdur ediliyor be bunu görmelerine rağmen herhangi bir önlem alınmıyor .

A
5/5

Keşke herkes Türk Telekom müdürlüğünde çalışan insanlar gibi olsa saygılı ve güler yüzlü 🙏🙏🙏🙏

S
4/5

Çok uğraştım internet için ama sonunda çok yardımcı olabildiler

S
1/5

Selam benim alt yapi sorunum var 3 ay oldu nerdeyse hala cevap gelmedi benim kizimin uyku sorunu var internet olmayinca cok sorun cikartiyor lutfen bana yardimci olun artik

T
4/5

Kurumsal ekibine teşekkür ediyorum, samimiyetle herkesin sorununu çözmeye gayret gösteriyorlar..

M
4/5

Öğle saatinde açık, fakat bir çalışan var...

S
2/5

Türk Telekom genel müdürlüğü. Müşteri temsilcisinin halledemediği bütün durumlar burda halledilir. Ama çok yavaş işliyor işler.

G
3/5

İnternet iptali için gittim Sıra cok en az bir saat bekliyoruz Personel alakalı ama yetersiz sayidalar

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Merkez, Avcılar Kavşağı No:413, 34310 Avcılar/İstanbul

💬 Çalışanların ilgi ve alakası oldukça iyiydi kart yenilemem lazımdı hemen halledildi................. İBB bu işlere çok dikkat ediyor. Halkla ilişkiler konusunda...

Avcılar En İyi Iletişim merkezi Listesi

📍 Parseller, Orhan Gazi Cd. no:30/B, 34320 Avcılar/İstanbul

💬 teknik servisi başarılı

📍 Sinanpaşa, Ortabahçe Cd. No:12, 34353 Beşiktaş/İstanbul

💬 Çok güzel çok dürüst çalışanları var kesinlik le çevre mağazalara göre çok ilgili çok sıcak kanlılar

Beşiktaş En İyi Iletişim merkezi Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur