ÖZTELKUM A.Ş.

ÖZTELKUM A.Ş.

ÖZTELKUM A.Ş., İthalat i̇hracat şirketi olarak Evliyaçelebi Mah. Meşrutiyet Cad., Ersoy han Kat:3 D-7-8, 34420 Beyoğlu/İstanbul adresinde bulunmaktadır. ÖZTELKUM A.Ş. 13 yorum ve 1.46 puanlamaya sahip.
Adres: Evliyaçelebi Mah. Meşrutiyet Cad., Ersoy han Kat:3 D-7-8, 34420 Beyoğlu/İstanbul
Telefon numarası: +902122973500
Kategoriler: İthalat i̇hracat şirketi
Çalışma saatleri: Perşembe 09:00–18:00,
Cuma 09:00–18:00,
Cumartesi 09:00–13:30,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 09:00–18:00,
Salı 09:00–18:00,
Çarşamba 09:00–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

ÖZTELKUM A.Ş. Yorumları

B
1/5

Berbat bir firmasınız insanlarla dalga geçiyorsunuz gerekli yerlere başvurumu yaptım şikayette bulunucam biz kendimizi gayet güzel ifade ettiğimiz halde kibar bi şekilde karşımızdaki resmen dalga geçti bizimle sizin gibi insanlar kazanmasın bu işin peşini bırakmayacağım iki ürün aldım biri çalışıyor biri çalışmıyor gerekli açıklamaları yapıyoruz fakat yardımcı olunmadı

E
1/5

Ürünüm bozuktu teknik servise göndermek istedim .Teknikteki yetkili kişi resmen benimle dalga geçti.Ürünü garanti kapsamında olmasına rağmen kabul etmek istemedi sürekli sorguluyor ve iade kodu vermememle çok ısrarcı .SAKIN BURDAN ÜRÜN ALMAYIN

Y
1/5

Hayatımda karşılaştığım en kötü firma... Hakkımı helal etmiyorum... Suçu müşteriye atıp işin ortasından çıkıyorsunuz terbiyesizler

A
1/5

Bu firmadan daha berbat bir firma yok. Ürünün arkasında durmayan, garanti kapsamını keyfi değerlendiren, 47 iş gününde bile ürünü teslim etmeyip arayıp sorduğunuzda pişkin pişkin “kargo ücretini öderseniz göndeririz” diyen bir firma. Durduk yere şişen Philips powerbank ürün için hiçbir yerinde en ufak darbe olmamasına rağmen düşmüş bu kullanıcı hatası deyip başından salan bir firma. Yolunuzun düşmemesine dikkat edin. Aşağıda verdikleri yanıta istinaden: Garanti koşullarındaki "kullanıcı hatası" maddesine dayanmayı biliyorsunuz da aynı garanti koşullarındaki 20 iş gününde teslim etme limitinden hiç söz etmemekten utanmıyor musunuz?

Y
1/5

Uzak durun, sevdiklerinizi de uzak tutun. Eğer aldığınız ürünün garantisi Öztelkum tarafından verilmişse garantiniz yok demektir. En ufak bir arızada elinizdeki ürün ÇÖP olmuştur. Phlips powerbank'İm arıza yaptı ürünü daha göndermeden telefonda kullanıcı hatası diyerek ıskartaya çıkardılar. Vahiy ile çalışıyorlar görerek ürün inceleyerek değil. Ürün arıza mı yaptı? Öztelkum'u aramaya zahmet etmeyin alacağınız cevap: kullancı hatasıdır! çünkü ürün kendiliğinden BOZULAMAZ! Ulan Allah yapısı insan bile hastalanıyor, dandik bir powerbank asla bozulamaz mı?? Garanti hizmeti vermeyerek 3 kuruş kâr yaptığınızı sanıyorsunuz ama her seferinde müşteri kaybediyorsunuz. Tavsiyem: Asla ve Asla Türkiye'de distribütör garantili ürün almayın!

M
1/5

D&R Kitap Müzik'ten aldığım Philips DLP1710 10000 mAh powerbank'i lacivert renk olarak satın aldım. İki hafta geçmeden cihazın şarj olma ve şarj etme işlevinde sorunlar yaşamaya başladım. Ürün 2 yıl garantiliydi. Üretici firma olan Öztelkum Telekomünikasyon Sanayi ve Ticaret ile iletişime geçtim ve teknik birime yönlendirildim. Ürünün fotoğrafını çekip gönderdim ancak garanti kapsamına girmediği söylendi. Gerekçe olarak üzerindeki çizikler gösterildi. Teknik bölümdeki yetkiliye soruyorum; powerbank'in üzerindeki hafif çizikler, cihazın darbe aldığını mı gösterir? Bu cihazı sürekli çantamda taşıyorum ve yanında bozuk para ile kulaklık da bulunuyor. Bu durum cihazın çizilmesine neden olamaz mı? Ayrıca, uzaktan yapılan bir inceleme ile bu sonuca nasıl varılabiliyor? Garanti kapsamında cihazın elden incelenmesi, iç yapısının kontrol edilmesi ve müşteri kaynaklı bir sorun varsa geri gönderilmesi gerekmez mi? İlk defa uzaktan yapılan bir garanti değerlendirmesiyle karşılaşıyorum. Elektronik eşya alırken bu şirketin yaklaşımına dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Garanti hizmetinin güvenilir olmadığı kanısındayım. Konu sadece maddi değeri düşük bir powerbank olmaktan öte, yaşanan haksızlıkla ilgilidir. Cihazın yere düşürüldüğüne dair bir yargıya varılmadan önce daha dikkatli bir değerlendirme yapılması gerektiğini belirtmek istiyorum. Buraya yazmaktaki amacım, yaşadığım duruma dikkat çekmektir. Şirketin bu tutumu nedeniyle birçok müşteriyi kaybedeceğini düşünüyorum.

D
1/5

Rezil bir firma asla ürünün arkasında durmuyor. Su almaz dedikleri kamera su aldı ve kullanıcı hatası diyorlar. Kaç defa hatalarının kendilerinde olduğunu gösteren videoyu çekip gönderdiysemde hatalarını kabul etmiyorlar. Sakın ürünlerini almayın kullanıcı hatası derler ürün elinizde kalır, uzak durun.

E
1/5

Çok kötü teknik servis

A
1/5

Teknik servis biriminde bi adam var azarlar adına konuşuyor berbat sakın öztelkumdan alışveriş yapmayın ürünlerini almayın garantiye göndermiyor ürünlerini kargoyu siz ödeyin diyor böyle bişey yok

A
1/5

Çok kötü bir servis, sürekli kullanıcı hatası diye ürünleri iade ediyor. Gözle görünmeyen noktalara bile darbe var, düşme var diye garanti dışı bırakıyorlar. Sonrada müşteri mağdur, satıcı mağdur.

M
3/5

YAKLAŞIK BİR AY ÖNCE ÜRÜNÜMÜ GARANTİYE YOLLADIM FAKAT BANA HAALA DÖNÜŞ YAPMADILAR

M
5/5

Hakkı Bey'e teşekkür ederiz.

E
1/5

Değersiz ve aldatıcı bir şirket. Mayıs 2022'de arkadaşıma hediye olarak bu işe yaramaz firmadan Phillips powerbank aldım, Eylül ayında şarj etmek için powerbank'i açtım ancak şarj ettikten sonra çalışmadı. Arkadaşıma bu kadar değersiz bir Philips powerbank vermiş olsaydım ne büyük bir felaket olurdu. ÖZTELKUM A.Ş tam bir hayal kırıklığı, hırsız bunlar ve 20000mph powerbank'a bu kadar para harcadığıma pişman oldum. ayrıca iki yıllık garanti/garanti kartını gösterdikten sonra Phillips güç bankasını tamir etmeyi veya değiştirmeyi reddettiler. Müşteri hizmetleri zayıf

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur