Adres: | İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +2125836565 |
Kategoriler: | Service establishment İnternet servis sağlayıcısı Kablo sağlayıcı Kablolu yayın şirketi |
Çalışma saatleri: | Salı 10:00–16:00, Çarşamba 10:00–16:00, Perşembe 10:00–16:00, Cuma 10:00–16:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 10:00–16:00 |
Web sitesi: | http://www.turksatkablo.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
İş yerimde bağlatmış olduğum TÜRKSAT internet arıza verdikten sonra kesinlikle kimse sorununuzu çözmüyor sizi aramıyorlar siz aradığınızda sizi arıza ekibiyle görüştürmüyorlar müşteri temsilcileri inanılmaz deneyimsiz kalıplaşmış kelimeleri kullanmaktan başka bir şey yapmıyorlar özellikle İstanbul'da kesinlikle TÜRKSAT kullanımını önermiyorum bir sorun yaşadığınızda sizi sorunla baş başa bırakıyorlar iş yerine kesinlikle yetkili birini yollamıyorlar eğer internetimde arıza oluşunca kendim hallederim diyorsanız bağlatabilirsiniz paranızla rezil olmak istiyorsanız deneyebilirsiniz
Cihaz teslimi için il müdürlüğüne gitmem söylendi. Buraya saat 9:00-9:30 arası gittim kapalıydı, tıpkı resimdeki gibi kepenk gibi. Cihaz teslimini abone merkezlerinde de yapabileceğimi öğrendim ve bu binanın yakınındaki (400m) İncirli Abone Merkezinde kablo tv cihaz iadesini yaptım. Cihaz iadesi için abone merkezleri de yardımcı olabiliyor. Boşuna mağdur olmayın.
Merhaba, 03.06.2024 tarihinde TÜRKSAT saha ekibi tarafından altyapı desteği yüzünden ücretsiz altyapı değişimi yapacaklarını bildirdiler ve yeni internet modemi takıp yeni kablo çekip sistemi kurup yarım saat sonra açmamızı söylediler, fakat 3 saat sonra sistemi açtığımızda görüntü ve ses alamadığımızı gördük çağrı merkezindeki arkadaşlarla iletişime geçtik fakat bir çözüme ulaşamadık ve arıza kaydı oluşturduk ( 30144425 ) 04.06.2024 Tarihinde arıza kaydına istinaden saha arıza ekibinden arkadaş geldi ve denemeleri sonucunda TV modeminin bozulmuş olduğunu belirtti ve değişmem gerektiğini söyledi. ( Bu arada kendisinden ve hizmetinden memnun olduğumu belirtmek isterim ). Aşağı yukarı 14 yıldır aynı adreste TÜRKSAT kullanıcısıyım bazen ufak tefek sorunlar yaşasakta her zaman çözüme ulaştık ve anlaştık umarım saha kurulum ekibinin kusuru sebebiyle bozulmuş olan cihazım hakkında gerekli desteği sağlar ve kurulum yapan ekip arkadaşlarına gerekli uyarılarda bulunursunuz. Şu an evde TV izleyemiyoruz ve bunun sorumlusu saha kurulum ekibidir, mağduriyetimin giderilmesi konusunda acil desteğinizi rica ederim. Saygılar. Teşekkürler
Size 1 yıldız bile fazla şubat ayının başından beri arıyorum hep caz yapıyorsunuz çözüm üretmiyorsunuz almayın aldırmayın
Allah belalarını versin bu internetin bi boku 2 gündür halledemediler sürekli aradığımda aynı şeyleri tekrarlanmaktan bıkmadılar yıl olmus 2024 2 gün interneti yapamadılar lanet olsun size
27 Şubat 2024 tarihinde saat 11.30'da kablonet ve internet bağlattırdım. Saat 21.10 saati ne kadar internet hizmeti ve TV hizmeti alamıyorum bugün saat 11.30'da sözleşmemi yaptım. Bugününde hizmet parasını ödediğim halde hizmet alamıyorum. Türksat pişmanlıktır.
Sıfır veya eksi yıldız vermek mümkün olsa keşke. Hayatımda bu kadar yalancı, pişkin, liyakatsiz ve bu kadar aşağılık bir şirket görmedim. Günlerdir arıza kaydı oluşturuyorum, arıza kaydını habersiz kapatıyorlar, gerekçe olarak da ya "daireye geldik kimse yoktu" ya da "uzaktan falanca sinyal düzenlemesi yapıldı" gibi yalandan bir beyanda bulunuyorlar. Sakın almayın, aldırmayın. Kablonet pişmanlıktır.
Kablo TV almayın aldirmayin. Kurulum için evinize kadar gelip kampanyalar sunan bu firma, ayda günler süren yayın kesintileri sonrası iptal için aylık abonelik ücretinin 4 katı ücret isteyip cihazı da merkezlerine lütfedip götürmenizi istiyor. Hem mağdur edip hem çözüm bulmuyorlar üstüne ben iptal etmek istiyorum derseniz bir suru zorluk cikartiyorlar. Günlerdir olmayan kablotv yayını insallah biz hayattayken gelecek, teşekkürler. Hangi cagdayiz günler süren teknik arıza nedir bunu açıklar mısınız, vasıfsız firma?
Okadar şikayet dilekçesi yazdım okadar arıza kaydı bıraktım 1.5 aydır asla ilgilenilmiyor üstelik bir sürü parayida takir takir aliyirlar asla ekip eve gelmiyor dışardan sinyallere sikint var deniliyor her akşam aynı şeyler wife kameralar çekmiyor bu kadar lakayitsiz bir kurum olamaz
Telefon da il müdürlüğü diye verilen adres.Boşuna gitmeyin kapanmış.Hizmet vermiyor.Kendilerinden haberleri yok.Yazık.
Merhaba 02.12.2023 tarihinden beri arızam giderilemedi .Giderilmesi için uğraşildığni da düsünmüyorum. .
e devleti kodlaya arkadaşın ellerinden öpeyim siteyi geçtim hangi sunucuda barınıyorsa sunucu sağlayan firmanın kurucusunun da ellerinden öpeyim bu sunucu yeterli olmaz mı diye hiç mi düşünmediniz :D kimler kimler nasıl rütbelere geliyor hey yavrum hey
Haftada iki gün internet yok hep genel arıza ilgilenen yok 1yıldızı bile hak etmiyor
Yalancının önde gidenleri cihazı iade edin diyorsunuz geliyoruz abone merkezi kapalı ama müşteri hizmetleri açık diyor kapinizdayiz diyoruz hayır yanlış gelmişsiniz deniliyor bu kadar berbat bir yer aklı olan burdan bisey almaz şimdi de cihazı almıyorlar evimizin baskosesine asicaz cihazları helal etmiyorum colugumuzun çocuğumuzun hakkını yiyorsunuz hepinizden fazlasi ile çıksın
Yarın genel müdürlüğünüzü arayıp hepinize fırça atacağım Cağrı merkezinize ulaşılmıyor bir açıklama yapılmıyor Allah sizi bildiğin gibi yapsın mağdur oluyoruz saatlerde ama fatura da aynı fiyatı ödüyoruz her şey yanımıza kâr kalıyor gerçekten lanet olsun size
Hangi firmadan hizmet alcağınızı iyi seçin interneti kurulum yaptılar fakat internet veremeden gittiler arıza kaydı vs. açıyoruz kimse ilgilenmiyor muhattap yok müdürlüğe gittim nisan ayından beri kapalıymış 🤭
1 aydır arıza kaydı bırakıyorum kablo ses çalışmadığına dair kimse sorunum ile ilgilenmiyor konuyu nasıl çözeceğim artık birileri şu sorunla ilgilensin lütfen sinirlerim çok bozuldu.
Aşağılık Yalancı Dolandırıcı bir firma beş para etmez günde 100 kere kesilen internetiyle sizi sinir kanseri ederler Gram aklınız varsa bunlarla çalışmayın Bu kadar insanın 1 puan vermiş olması tesadüf olamaz. Keşke -1 olsa bu puan bile size lütuf
stanbul darrüşafakamh. Ayaz Cad Sarıyer bölgesinde Kablo Net müşterisi olarak 07.09.2023 tarihinde yeni bir internet aboneliği başlattım. Ancak, bu süre zarfında yaşadığım internet sorunları beni oldukça memnuniyetsiz bıraktı ve bu konuda acilen bir çözüm bekliyorum. Yeni aboneliğimi başlattığımdan bu yana 21 gün geçti, ancak sadece 5 gün boyunca internet hizmetinizi kesintisiz bir şekilde kullanabildim. Geri kalan 16 gün boyunca, sürekli olarak genel ve özel arızalar yaşadım. Bu arızalar nedeniyle işimi sürdürmekte zorlanıyor, online işlerimi tamamlamak için ciddi sıkıntılar yaşıyorum. Mobil internet yüzünden telefon faturam 1000 TL yi aştı. En büyük hayal kırıklığım, çağrı merkezinizle yaşadığım deneyimdir. Şikayetlerimi dile getirmek ve sorunlarıma çözüm bulmak için defalarca çağrı merkezinizi aradım, ancak maalesef her seferinde tatmin edici bir yanıt alamadım. Müşteri hizmetleri ekibinizin bu konuda daha etkili bir şekilde hizmet vermesini beklerdim. İnternet hizmetinizi seçerken, güvenilir ve kesintisiz bir hizmet sunacağınıza inanarak bu şirketi tercih ettim. Ancak, yaşadığım sorunlar ve bu konudaki olumsuz deneyimim nedeniyle artık bu güveni kaybetmeye başladım. Bu sorunların bir an önce çözülmesini talep ediyorum. İnternet bağlantımın sürekli olarak kesintiye uğramasından ve müşteri hizmetleri ile yaşadığım olumsuz deneyimden dolayı büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Bu konuda acil bir çözüm bulunmazsa, aboneliğimi iptal etmek gibi bir seçeneği düşünmek zorunda kalabilirim. Bu durumda almadığım bir hizmetin aktivasyon vs. Bedellerini ödemek zorunda kalacağım. Sorunlarımın bir an önce ele alınmasını ve çözülmesini rica ediyorum. Lütfen bu konuda bana geri dönüş yapın ve bu sorunların çözümü için atılacak adımları benimle paylaşın.
arıza kaydını sahadaki ekipler yalandan elektrik kesintisi diyerek gelmeden kapatıyorlar,daha önce gelenlerin elinde cihaz yok,gözle kontrol edip gidiyorlar inanılmaz bir ciddiyetsizlik atakent adresimde 24 saattir ne internet nede kablo tv çalışmıyor.
Sevgili Kablonet, yıllardır bitmeyen arızaların ve müşteri hizmetleri personellerinin başından savmak için hepsinin farklı farklı cevaplar verdiği ve yine yıllardır İNTERNETİMİ KULLANAMAMA (BOŞU BOŞUNA KİRA ÖDER GİBİ FATURA ÖDEME) SORUNUMUN BİR TÜRLÜ ÇÖZÜME ULAŞAMADIĞI hizmetinle beni bıktırdın. Son karar, ya bu konuma gelip orada derdimi anlatacakmışım ya da aboneliğimi iptal ettirecekmişim.. Çözüm buymuş. Peki.
Verdikleri randevuya uymayan, geldik deyip gelmeyen, müşteri temsilcilerin çözüm odaklı olmadı bir firma. O kadar büyük bir firma Teknofix gibi müşterilerine hizmet götürmekten aciz bir firma ile nasıl çalışır anlayamıyorum... Zamanımı çaldığınız için teşekkürler...
Türksat kablo net pişmanlıktır. 3 aydır donma problemimiz halledilmedi hizmet sıfır abone olmadan iyi düşünün
Genel müdürlük adresi yazmışlar giriyorum kapalı. Rezillikten başka birşey değil
Aboneliği iptal ettirmek için dilekçe faksladım teyit için aradığımda muhatap bulamadığım için sosyal medyada şikayet yazdıktan 2 gün sonra dilekçeniz geldi diye aboneliğimi geç iptal ederek 2 günlük fatura çıkardılar. Kesinlikle abone olduğuma pişman oldum ilk abonelik te kapıya kadar geln bu firma iptal de ayağına kadar dilekçe vermek için çağırıyor ben yandım siz yanmayın
Hemen hemen tüm internet servis sağlayıcılarını kullanmışlığım var. Ttnet, superonline, türknet, kablonet. Aralarında en rezil olduğum, en laf anlatamadığım, en az hizmet aldığım firma sensin kablonet. Hem hizmet veremiyorlar hem de fatura kesiyorlar. AKLI OLAN UZAK DURSUN.
Müşteriden her taşınmada aldığınız ve bir türlü doymak bilmeyen aç gözlüğünüz sebebiyle bir yıldız bile fazla.Bütün kurumlar abonelik taşıma ücreti iadesi yaparken şark kurnazlığı yapan tek oluşum kendileridir.Bu sebeple tahahhüt bitimi hizmet değiştireceğim. Hizmetleri bağlantısı iyi ancak yalan söyleyemem.
Bir firma ancak kendi içinde bu kadar iletişimsiz beceriksiz olabilir her gece arıza kaydı açmaktan sinyal düşüklüğü probleminden v.s her gece sorun her gece İstanbul Avrupa Yakası Genel Müdürlüğünde telefonu açan bir tane çalışan yok. Yani aklıma artık Türksat diye bir firma varmı soruları gelmeye başladı bu kadar kötü bu kadar iğrenç bir firma görmedim başka diyecek bir söz bulamıyorum YAZIKLAR OLSUN.
Sakın adres değiştirmeye kalkmayın 10 gündür yeni adrese kurulum yapılmasını bekliyoruz. Bakırköy’ün göbeğinde , genel müdürlüğün dibindeyim üstelik. Gelecek faturayla da dava açacağım o zaman da onlar düşünecek.
Sürekli arıza sürekli internet yok tv herhafta standart hale geldi 1 gün boyunca arızamı olur utanmaz herifler
Sürekli uzun süreli kesintiler oluyor fatih bölgesinde şirket içinde kullanıyoruz ve internet herşeyimiz gündüz saat 12 de gitti ertesi gün sabah yazıyorum hala internet yok
5saat bekledim elektrik yok ama gelecek diye sonra gelmedi ..abone olurken inanılmaz kolay iptal ederken uğraştırırlar
10 gündür şebeke nakil işlemiyle ilgili bekletiliyorum gereksiz bir bekleme bu aynı şekilde fatıtraldırlmaya tabi tutuldum telefonlara bakan yok çökme noktasına gelmiş bir kurum
Internet sitesinde fesih için belirttiği faxa dilekçe gönderiyorum, cevap yok , arıyorum telefon çalıyor bakan yok sonrada meşgule düşüyor. Web sitesi üzerinden şikayet açıyorum dönüş yok. Taahhüt bitiyor hala fesih yok. Bugün git yarın gel. Yıl 2019 uğraştığımız şeylere bak.
Adresimi degıstırdım 2 gundur ınternetımı tasıyamadım. Cuma gunu randevu verildi gelip baglayacaz dıye gelınmedı cumartesi aksama verildi yıne gelınmedı 2 gundur 20 kez arayıp sıkayetımı bildiriyorum ama hala ınternetımı baglanmıyor artık lütfen su İnterneti baglayıp boyle sorumsuzluk olmaz saha ekiplerinden sıkayetcıyım İstanbul küçükçekmece deyim
slm nasıl bir çalışma şekliniz var anlamış değilim.sistem tamamen sadece cevap vermemek üzerine kurulmuş.yardim bilgi almak istiyorsun ama santral bağlıyor ama kime açmıyor bu aylardır aynı.inaşallah burda kazandığınızı rahat harcıyabiliyorsunuz.sanırım sizi sorgulayan uyaran bir kurum sistem yok.
Taahhüt sürem bitmesine rağmen iptal ettiremiyorum. Muhatap olacak biri bile yok. İptal ettirmeye çalışırken çok fazla zorluk çıkarıyorlar. Aldığıma kesinlikle pişmanım
Beşiktaş'ta yaşıyorum. Sürekli olarak internet bağlantımda kopmalar meydana geliyor. Bazen dakikalarca bazen de saatlerce düzelmiyor. Arıza kaydı bırakmaktan nefret geldi ancak bir türlü düzelttiremedim. Çağrı merkezi elemanları ayrı dert. Kurumsal olarak kendilerini müşteriyi hasta etmeye adamışlar sanki....
Bakılmayan telefonlar giderilmeyen sorunlar madem hizmet veremiyorsunuz neden bu sektördesiniz😡
Ne şubelerin, ne de bölge müdürlüğün telefonlarına cevap veren yok. Ya hattan düşüyorsunuz ya da çalıyor ama açan yok. Lanet olsun!!! Keşke özelleşmeseydi. Şubelere gittiğinizde de çalışanlarını hiç anlatmayayım daha iyi.
Fiber altyapı yetersizliğinden abone talebimi almıyorlar. Onun haricinde hizmet güzel.
24 saatten fazla süredir internet ve tv çalışmıyor, genel arıza demekten başka bir şey yapmıyorlar. rezalet...
ALMAYIN ALDIRMAYIN! BİR TANESİ SIFIR OLMAK ÜZERE TOPLAMDA 4 AYRI MODEM DENENDİ WİFİ BAĞLI AMA İNTERNET YOK! 5GÜNDÜR UĞRAŞIYORUZ. HER GÜN TEKNİK EKİP GELİYOR. HATLAR KONTROL EDİLDİ, MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE GÖRÜŞTÜM SADECE ARIZA KAYDI OLUŞTURABİLİYORUZ DİYOR! ULAN ZATEN USTALARLA KANKA OLDUK. AGA GİDİN FAZLA PARA VERİN DÜZGÜN EN AZINDAN ÇALIŞAN BİR YERDEN HİZMET ALIN! 5 PARA ETMEZ!!!!!!!!!!
resmen kandırıldım ve 20 günlük kullanıma 500 lira cayma bedeli çıkardılar
Öğlen saatinde ararsanız mesai saatleri hatırlatılıp telefon çat diye suratınıza kapanır Klasik devlet arpalığı
VERDİKLERİ ZTE MARKA MODEMLER SORUNLU KESİNLİKLE MODEMLERİNİ ALMAYIN WİFİ ANTENLERİ 1 METREDEN BİLE ÇALIŞMIYOR
Açtırırken gayet kolay olan işlemler kapattırırken işkenceye dönüşüyor. Kendinize gareziniz varsa bağlatın :/ asla tavsiye etmiyorum!
Müşteriyle ilgilenmeyen sorumsuz firma arkadaş başka yere taşındı bir türlü iptal etmiyorlar abone olurken dikkat edin
Sabah 10 dan akşam 10 olmuş internet yok.nasıl bir yorum yapmamı bekliyorsunuz.
Tursat ile ilgili avrupa yakasında bütün sorunlarınızı çözebileceğiniz yer. Abone merkezi ve müdürlük aynı yerde olduğundan sorununuzu hızlı bir şekilde çözümleyebilirsiniz
1kişi çalışıyor kalabalık değil ama bekleyebilirsşniz
Güleryüzlü personel, tek eksik araç park sorunu
Çok yoğun olmayan, işlemler hızla yapılan bir işletme.
Gelen müşteriyle pek ilgisizler 3 personel 1 müşterinin işini yapiyor , diğer müşteriler gereksiz bekliyor
İşimiz gücümüz, ekmek paramız, her şeyimiz..
Yazık,çok kötü. 1 işlem 1 saat sürüyor.
kesinlikle telefonu acmıyorlar cat dıye kapatıyorlar
alt sokakta hizmet var benim sokağımda niye yok
Kesinlikle berbat bir yer abona olurken hersey cok kolay ama iptal ederken bu kadar ugrastiran bir yer olamaz
Adresi ankadan bana iletilen onlardada telefonu yokmuş:) osmaniye mah şirin sk no:27/1
İlgisizler, hiç yardımcı olmuyorlar
Telefonu açan yok açan
Telefonlara kesinlikle bakmıyorlar
Yardımcı oluyorlar
Hizmet sıfır 0"
24 saat tir hizmet Alamıyorum
Kısa sürede işlemlemim yapıldı
Hizmet konusunda öğrenecek çok şeyleri var.
Rezil
Telefonlara bakan yok!
mukemmel
Iyi sayilir
telefona bakılmıyor
Merkezi konumda
📍 Cihannüma, Eski Yıldız Cd. No: 40/A, 34022 Beşiktaş/İstanbul
💬 Ben bu şekilde prosedür gerektiren hiç bir işi beceremem. Hep elime yüzüme bulaştırırım. Diğer personel de Güler yüzlü ve profesyonelce cevap verdi sorularıma a...
İstanbul En İyi Kablo sağlayıcı Listesi Beşiktaş En İyi İnternet servis sağlayıcısı Listesi
📍 No: Kat:, Şair Sk. No:10, 34420 İstanbul