Daikin
Daikin, Kurumsal ofis, Isıtma sistemleri, Klima sistemleri, İklimlendirme i̇şleri taahhüt şirketi olarak Gülsuyu Mah Fevzi Çakmak Cad, Burçak Sk. No:20/A, 34848 Maltepe/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Daikin 47 yorum ve 2.68 puanlamaya sahip.
Adres: Gülsuyu Mah Fevzi Çakmak Cad, Burçak Sk. No:20/A, 34848 Maltepe/İstanbul
Telefon numarası: +4449990
Kategoriler: Kurumsal ofis Isıtma sistemleri Klima sistemleri İklimlendirme i̇şleri taahhüt şirketi
Çalışma saatleri: Çarşamba 08:00–17:30,
Perşembe 08:00–17:30,
Cuma 08:00–17:30,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:00–17:30,
Salı 08:00–17:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Daikin Yorumları

O
1/5

Adıyaman yetkili bayide çalışan Yusuf bey aylardır hasta veya taziyede! Ben hayatımda bu kadar sorumsuz bir insan görmedim.Parça temini gerekiyor demişti , parça gelmesine rağmen en az bir ay oldu takmıyor. Üstelik garantisi devam ettiğinden bayinin yapması gerekiyor. Ama kendilerini aradığımızda gidin istediğiniz yere yaptırın diyorlar. Ya bu işi çözün ya da ben bu işi dava yoluyla çözücem!

H
5/5

İklimlendirme ve klima konusunda çok güzel bir eğitim merkezi Eğitimcileri, Öğrencileri, Mimarları çok güzel ağırlayarak cihazların çalışmalarını, yeni nesil cihazları çok güzel anlatıyor bu imkanları bize sunan firma yetkililerine ve Ders anlatımı ve tanıtımları yapan Mustafa beye çok teşekkür ederiz

O
1/5

doğalgaz yaptırdığımız firma bize airfel marka kombi önerip montajını yaptılar fakat doğalgazımızın açılışından sonra kombi servisi bizi mağdur etmiştir. daiken dan gelen sms ile bize yetkili servisin inan teknik olduğu bilgisi verildi. bayrama 5 gün kala biz servis kaydımızı oluşturduk fakat bu servis bize bayramın 1.günü gelebileceğini söyledi. 5 gün bekleterek bayrama kombimiz aktif olmadan girdik, bu yaz günlerinde sıcak su kullanamadık sizin çalıştığınız bu servis yüzünden. üstüne birde bugün bayramın 1.günü aradık cevap vermedi mesaj yazdık dönüş yapmadı. insanları mağdur etmeye hakkınız yok. istanbul şile ağva bölgesine bakan servis ağınız yeterli değilse ona göre önlem almanız gerekir. airfel marka kombiyi mağdur olacağımızı bilseydik tercih etmezdik, altınızdaki çalıştığınız servisleri daha iyi denetleyebilirsiniz zira sizin kurumsal adınızı lekelemekteler.

M
1/5

DAİKiN TARAFINDAN MAĞDUR EDİLDİM ! *Daikin yetkili satıcısı kaporasını alıp hemen montajını yapacağını tahaüt ettiği (Epga16Dv) Isı pompasını 5 ay teslim etmedi. 5 ay sonra ellerinde daha düşük kalite olan ısı pompasını aynı fiyatta vererek bizi resmen saf yerine koymaya kalktı. Red ettik mahkemeye verdik Mahkeme kararı sonrası Epga16Dv cihaz bize verdiler Sözleşmede verilen cihazla bu ısı pompası kod numaraları bir değil. Makinalar aynı değil. * Bize vaad edilen ısı pompası wi fi (internet bağlantısı) ile uzaktan kontrol edilebilen cihazdı. Verdikleri cihazda bu özellik çıkmadı. * 7 ay boyunca bu makina çalışmıyor petekleri ısıtmıyor diye 50 den fazla servis kayıtı açtık servis elemanları geldiğinde cihazda sorun yok çalışması böyle denilip gidildi. * Isı pompasını ilk Montajı yapılırken Daikin yetkili servisinin Isı pompasının su tesisatını yanlış bağlamasından dolayı 7 ay ısı pompasını kullanamadık. Dava açıcaz bilirkişi çağıracağız dediğimiz zaman aynı yetkili servis tekrar gelip su tesisat borularının yerlerini değiştirip 7 ay makinayı kullanamamanızın sebebi bizim tesisatı yanlış bağladığımızdan dedi. Şirketin yanlış montajından Dolayı Ailem 7 ay soğuktan mağdur oldu. * Yetkili servis tarafından montajı ve kurulumu yapılan ısı pompasının defalarca su tesisat borularından patlak verdi. Cihazın olduğu bölge tamamen su içinde kaldı . * Temmuz ayının başında Isı pompasının çalışmaması üzerine servis kaydı oluşturduk. Servisin gelip kontrollerine baktığı ısı pompasının yüksek voltajdan dolayı olduğunu iddea edereak (ANA KART) (TRAFO) (BESLEME KARTI) nın yandığı tarafıma söylendi Garantisinin olmasına rağmen bizden para talep etmiştir. O tarihte bulunduğumuz bölgedeki bütün ev sahipleri ve ısı pompası kullanan kişilere danıştım kimsenin evindeki elektronik cihaz yüksek voltajdan dolayı arızalanmamıştır. (Sizde araştırabilirsiniz)

N
1/5

Klima montajına geldiler biri genç ikisi çocuk araçları üzerinde başka markalaeın isimleri var.Gülermisin ağlarmısın.Bu nasıl dünya markası hayret.Klimadanda garip sesler geliyor.Ne ürününde ne servisinde.Pişmanlık…

K
1/5

İşyerimizdeki klimalar için Akdeniz Klima yetkili servisten yıllık bakım hizmeti aldık. Herhangi bir arıza söz konusu değildi. Servis aldıktan sonraki günden itibaren klima dış ünitesi kendisini korumaya alıyor. 9 yılda 1 defa bile bu durumla karşılaşmadık. Servis sürekli demogoji yapıyor. İşi çözmüyor. Elektrik dalgalanması deyip işin içinden çıkmaya çalışıyor. Dailin Merkezi bu konuyla ilgili aradım. Sistem sallamasyon üzerine kurulu. Biz size döneceğiz diye ciddiyetsiz bir yanıt verdiler. Durumu takip etmek için herhangi bir kayıt sistemi yok. “Biz size döneceğiz” sistemini kurmuşlar. Elektrik panosunu UPS ve Regülatör olmasına rağmen utanmadan elektrik dalgalanması diye bir gerekçe uydurup ortada bırakıyorlar. Herhangi bir cihaz almadan önce servisini araştırıp öyle karar verin. Tavsiye etmiyorum!

E
1/5

Çağrı merkezine asla ulaşılamıyor. Yetkilendirdikleri servis telefonu meşgule atıyor. Klima montajı için bir haftadır bekliyoruz gelen giden yok. Peşlerinden sürekli koşmanız gerekiyor iş yaptırmak için.

B
1/5

Daikin servise ariza talebi oluşturduk. Servis bize ne olduğu belli olmayan yerel farklı bir servis gönderdi. 2000 TL tutmayacak işleme 5500 lira ücret aldılar. Bir daha Daikin ürünleri mi? Tovbee!! Çöp olmuş bunlar

C
1/5

Geçen sene Daikin'den bir adet multi klima satın aldım. Evin Şile'de ancak müşteri hizmetleri klimayı montaj yapması için Şile'de servis olmasına rağmen Pendik'te Elsan servis isimli bir servis yönlendirdi gelen servis klimanın montajını yaptıktan 15 gün sonra klima gaz hatası vermeye başladı arıza kaydı vermeye başladım Şile servisi ben bu klimayı montaj yapmadım bu montaj hatası bunu montaj yapan servisin gelip düzeltmesi gerekiyor dedi ellemedi yaklaşık bir ay boyunca çağrı merkezi Twitter Genel merkez şikayetleri yaptım Elsan servisi gelip hatayı düzeltmedi Daikin Şile'deki servisi geçici olarak klimaya gaz basması için yönlendirdi Şile servisi gazi bastıktan sonra bu geçici bir çözüm bunu yapan firmanın gelip bu hatayı düzeltmesi gerektiğini aksi takdirde tekrar hatanın tekrarlanacağını söyledi klimayı yazlık evimde kullanıyorum geçen yazı idareten o gazla geçirdik bu sene geldik 15 gün klima çalıştı tekrar gaz arızası vermeye başladı bir hafta önce arıza kaydı bıraktım önce Şile servise yönlendirdiler Şile servisi bunu ben yapmadım ben ellemem diyor yapan servise yönlendirdiler Daikin çağrı merkezi kurulum yapan kendi servisine üç gündür telefonla ulaşamıyor yaşadığımız durumun tarifi yok.

H
1/5

Bir aydır Airfel klima montajına gelemediler, müşteri hizmetleri sizinle düzgün konuşmuyor ve çözüm odaklı değiller,tek kelime ile bin pişmanlık yaşıyoruz,klima evde yerde duruyor bakınca serinlemiyorsunuz Airfel yetkilileri ,klimanın montaj edilip calisinca faliyet gösteriyor ,biraz çalışanlarımızı denetleyin ,ben müşteri temsilcimize iademi edelim onumu istiyorsunuz dediğimde calisaniniz bana sizin tercihiniz dedi,bu nasıl bir konuşma tarzı.musteriye ne kadar önem verdiğiniz en güzel örneği, böyle büyük bir firmaya yazık birgün gelir bu kaideye olmadığınız müşterilere muhtaç kalırsınız.

S
1/5

02.01.2019 tarihinde , aırfel kombimin ekranında servis işareti ve suyu ıstmaması şikayetiyle İstanbul kartadaki ege müh. İsimli yetkili servisi aradım ,gelen görevli mi artık ustamı desem ne halt sa kombide sensor arızası olduğunu söyledi ve değiştirdi ,sonra marmağıyla kombinin üç yollu motoruna dukunarak üç yollu motor tamir takımının da değişmesi gerektiğini söyledi fiyat sordum 150 tl dedi ,dedim tamam madem değiştir gelmişken ,sonra sökmeye çalıştı bu arada yanındaki diğer elemana tamir takımı getirmesini söyledi oda yanlarında tamir takımı olmadığını söyledi üstada sökme işlemini bıraktı parça aradı araçta oda bulamadı ,ve başka bi zaman arar gelip değiştiriz dedi bende tamam dedim gözle görünür bi sorunda yoktu zaten ,ve ustanın gittiği günün akşamı, o ustanın uğraştığı parçanın altında su biriktiğini gördüm ,halbuki orda 1 ( bir ) damla bile su yoktu o güne kadar ,ertesi gün aradım dedim gelin bu parça su damlatmaya başladı tamir takımını değiştirin ,servis elemanı o tamir takımı elimizde yok komple değişmesi lazım fiyat ne kadar dedim 350 TL ??? başka , zıkkım olsun verdiğim para hiç damla su yokken kurcaladı 3 yollu motoru su akıtmaya başladı sonrada o yok bu yok 350 tl ye komple değişelim işmi bu yaptıkları sizinde servis anlayışınız müşteri değeriniz bunu malınızı böyle servisleremi teslim ediyorsunuz yazıklar olsun sizede ,hem cihazı boz su akıtmaya başlasın hem parça yok deyip daha fazla masrafla müşleriye dayat varmı böyle bir servis anlayışı yazıklar olsun ,her yere yazıcam bu başıma geleni , 444 9990 ı aradım bildirdim şikayetimi , arıza içinde İstanbul pendik aırfel yetkili servisini aradım parça ellerinde varmış gelip bakacaklar gerekirse değişecekler tamir takımı parçasını.

E
1/5

Bir yetkili yok ki derdini anlatayım

O
5/5

Daikin Isıtma Ve Soğutma Sistemleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi 🔥🌀 Airfel markası ile güven veren, her geçen gün bünyesine yeni bayiler dahil ederek sektördeki yükselişini sürdüren firma.

Ç
1/5

Yıl 2023 hala vakumsuz klima montajı yapıp, hasarlı ürünü montaj ediyorlar. Teslim edilen ürünün iç ünitesi ezilmiş, ilk çalıştırma öncesi vakum yapılmamış. Hala abi gazı boşaltıp vakum yaparız çözülür diyorlar. Şaka gibi gerçekten!

M
1/5

1 haftadır bir kombiyi calistiramadiniz, servisinize ulaşılamıyor, ne zaman arasam aci kaydi falan filan, gerisi yalan be DAIKIN. Yuh size...

O
1/5

2023 Ağustos ayında Daikin marka kombi aldık. Kasım ayında kombi arıza verdi ve servis çağırdık. Gelen servis elemanı bacadan su girmiş bozuk bir parça yok dedi ve durumun kullanıcı hatası olduğunu belirtip servis ücreti de alarak çıktı. Ama 1 saat sonra yine arızalandı. Servisi tekrar aradığımızda bu defa bozuk parça var parça değişimi lazım dediler. Gelin değiştirin dediğimizde ise gelmemek için bahaneler üretip gelmeyerek kışın ortasında bizi mağdur ettiler. Bu durumu yaşatan Daikin servisinden ve bunlara yetkili servis ataması yapan Daikin kesinlikle alınmaması gereken bir marka servisleri nasıl para koparırız derdinde.

N
1/5

2 haftadır ücretsiz keşif için arıyorum ne arayan var ne soran.Hava uzmanıymış.Harbiden havaymış.

M
1/5

Gördüğüm en aciz marka. Servisleri rezalet. İşten anlamıyor insanları mağdur ediyor parasıyla rezil ediyor.

A
1/5

444 lu numarasına dahi ulaşılamayan firma

Q
1/5

Marka rezalet, arızalı ürün satıyorlar, para iadesi yapmamak için oyalama da uzmanlaşmış bir firma uzak durun. Bı yıldız bile haketmiyor

M
5/5

Birileri iklimlendirme mi dedi? İşte burası iklimlendirmenin merkezi. Öncü Daikin'in deneyim merkezi olan FuHa ile birlikte Daikin Türkiye'nin kalbi burada atıyor.

T
5/5

Çalişanina değer veren nadir şirketlerden. Olumlu etkisi büyük, insanlar güler yüzlü ve iyimser. Çözüm odakli. Aile gibiler.

S
1/5

Bu kadar saçma bir fiyat anlayışı görmedim cihazı 1500 tl ye al yedek 5 filitre ver ..filitreler eskiyınce yenisi 670 tl. bumu daikin ın fiyat politikası..artık daikin ın yanın dan geçmem. en kısa sürede merkezinize aldığım daikin hava temizleme cihazınızı size bedava vereceğim...asla daikin kullanmam..ve tavsiye etmem..tüketiciyi bu kadar üzen bir marka hayatımda görmedim duymadım..

K
1/5

Gidin adam gibi bir markadan klima falan alın Türk markaları bunlara beş basarlar daikin emura klimam bozuldu bir aydır parça bekliyorum bu kadar berbat servisi olan bir firma hayatımda görmedim.

V
1/5

BAYTEK YETKİLİ SERVİS ADINA- SAKIN AMA SAKININ BU ÖNCEKİ YORUMLARA İNANMAYIN DAİKİN MARKASININ ADINI KULLANIYORLAR ? BU MARKAYA YAZIKLAR OLSUN AMATÖR BİLE OLMAYAN FİRMAYA YETKİ VERMİŞLER SEKRETER LERİ MÜŞTERİYE NASIL DAVRANACAGINI BİLMİYOR KONUŞURKEN KONUYU KİŞİLLERTİRİYORLAR SEDA VE BEYHAN İSİMLİ BAYAN SEKRETER LER HEMEN EGİTİME GÖNDERSİNLER YAZIK YAZIK YAZIK bu Marka Böyle Kişi lere Emanet ???

M
5/5

Klima reklamlarınızı ulusal tv lerde acaba sezon bitince mi yapacaksınız? İnanın çok merak ediyorum. Diğer firmalar ulusal tv lerde hiç durmadan reklam verirken siz neyi planlıyorsunuz?

E
1/5

Daiken 8KW mono blok ısı pompası kullanıyordum ama 2 yıldır sensör arızası veriyor parça değişti 5 ay kullandım bir yıl evde olmadığım için makina çalıştırılmadı şimdi yine aynı sensör arızası Daiken için kabul edilir bir şey değil.

M
1/5

Klimayı alalı 2 yıl oldu aniden bir ışık yanıp sönmeye başlayarak klima çalışmamaya başladı. Klima ısıtma yapmadan sürekli durağan pozisyonda beklemeye başladı. Sigorta kapatıp açsak ta bekleme yapıp tekrar açsak ta sonuç değişmedi. Bu durum üzerine Daikin yetkili servisine ulaşarak arıza bildirimi yaptım. Servis gelip klimayı kontrol etti ve elektriğin eve kaç walt geldiğini ölçtü eve gelen elektrik 220 walt olmasına ve bunu kendi ölçmesine karşın Tedaş'a ölçüm yaptırmamızı istedi 1 Hafta bu iş ile uğraştık ve ölçümde zaten 220 walt gelmesinin normal olduğunu anormalliğin servisin bu yorumu olduğunu söylediler. Daha sonra tekrar gelen servis dış ünitenin kartının değişmesi gerektiğini söyledi ve sipariş verdiler, 1 hafta sonra gene geldiler bu sefer yanlış kart gelmiş yuvaya kesinlikle uymayan kartı ve benim cihaz üzerindeki kartı alıp gittiler yeniden parça siparişi verdiler biz 1 hata daha bekledik kart değişti ancak klima sadece denendiği gün çalıştı sonraki gün tekrar aynı arızaya geçti. Şu an araştırıyorum ve bu sıkıntıyı pek çok kişi yaşamakta bir üretim hatanız olduğunu ve kusurlu bir mal olduğunu düşümeye başladım ve ilginç bir şekilde servisiniz istememe rağmen servis formu düzenlemiyor sanırım 3 kez aynı hata yapınca iade unsuru oluşmasın diye ancak bu durum artık benim için sıkıcı bir hal aldı klimanızı iade etmek istiyorum....

Ş
1/5

Marka iyi olabilir ama servis ağınız (alınan klimayı montaj için 30 gün sonrasına randevu veriyorlar) berbatsa ne önemi kalır kalitenin?

A
1/5

Allah için Airfel gibi sorumsuz lakayıt firma göremedim. Cumartesi çalışmıyor, Pazartesiden beri evde rehin kaldık. Henüz klima montajına kimse gelen yok. Çünkü İnternetten servis açtım ve teyit ettirdim ki Genel merkez bir haftadır henüz servisi yönlendiremedi.

C
5/5

Daikin ürün gamında bulunan tüm ürünleri çalışır vaziyette görebileceğiniz bir deneyimleme merkezi

İ
5/5

Türkiye’nin Dört Mevsim Enerji Tasarrufu Sağlayan Çevreci Kliması

G
5/5

Daikin Kombi Tarih Yazıyor... > Dinozor Kombinizle Vedalaşın.

S
5/5

Doğru hava uzmanı DAİKİN

Y
1/5

Daikin bekir diye bir sahsiyet ariza icin geliyor hic bir sey yapmadan 50 tl aliyor makbuz bile yazmiyor bu nasil hizmet ALLAH HEPINIZIN BELASINI VERSİN

M
4/5

Dışarıdan gidenler için otopark sorunu var

H
5/5

Doğru hava uzmanı, markanın hakkını veren öncü ve lider kurum.

Y
5/5

klimanın mucidimiydi.

İ
5/5

Sürdürülebilirlik ile ilgili çalışmaları çok ilgi çekici ve uluslararası düzeyde ...

U
5/5

Doğru hava uzmanı…

S
5/5

Güzel ofis

G
1/5

Tavsiye etmiyorum.

E
5/5

On numara

N
5/5

Ilgili alakali calisanlari ile mukemmel

M
5/5

Maltepeye taşındı

A
5/5

Efsane

U
5/5

Daikin teknolojisinin mükemmel gösterimi

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Girne, Küçükyalı İş Mrk. Sitesi No:13 D:A, 34852 Maltepe/İstanbul

💬 Isı geri kazanım sistemlerinde önçü bir firma tüm personel işinin ehli ve güler yüzlü

Maltepe En İyi Hvac müteahhit Listesi

📍 Barbaros, Palladium Tower, Kat:23 Küçükbakkalköy Mah. Kardelen Sok. No:2/1, Halk Cd., 34746 Ataşehi̇r/İstanbul

💬 Tüm personeliyle muhteşem ötesi bir firma. Başarılarının devamını dileriz.

Ataşehi̇r En İyi İklimlendirme sistemleri tedarikçisi Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur