Trendyol.com

Trendyol.com

Trendyol.com, Kurumsal ofis, Kurumsal kampüs olarak Maslak, Trendyol Campus Büyükdere Cd. No:243 Spine Tower, 34485 Sarıyer/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Trendyol.com 100 yorum ve 1.31 puanlamaya sahip.
Adres: Maslak, Trendyol Campus Büyükdere Cd. No:243 Spine Tower, 34485 Sarıyer/İstanbul
Telefon numarası: +902123310200
Kategoriler: Kurumsal ofis Kurumsal kampüs
Çalışma saatleri: Pazartesi Kapalı,
Salı Kapalı,
Çarşamba Kapalı,
Perşembe Kapalı,
Cuma Kapalı,
Cumartesi 10:00–04:00,
Pazar 10:00–04:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Trendyol.com Yorumları

M
1/5

Ben böyle rezil firma görmedim. Trendyol yemekten yemek sipariş veriyorsun. Restoran yanlış ürün gönderiyor. Parayı alan trendyol ama trendyolda muhattap bulamıyorsun. Trendyol asistan diye robot yapmışlar. Ona sen yanlış yemek siparişini iletecekmişsin. O da 12 ile 24 saat sonra senin siparişinle alakalı çözüm üretecekmiş. Kafaya bak. Bu kafayla devam edin siz. Müşteri memnuniyetine önem vermeyen her firma batmaya mahkumdur. Bugün olmazsa bi gün batacaksınız.

O
1/5

4 yıldır Trendyolda satış yapıyoruz başarılı satici rozetimiz var genel mağaza puanımız 9.7 . Olumsuz yorumumuz yok . Tüm bunlara rağmen haftanın her günü belge istenmeye başlandı belgeler 36 saat içinde kontrol ediliyor . Kontrol sağlanana kadar ürünler satistan kalkıyor. Eskiden Bir kaç ayda bir kere yapilirdi şuanda haftanın 4-5 günü belge isteniyor. Yani ürünlerimiz sürekli kapalı kalıyor . Müşteri hizmetleri belge konusunda talep açmıyor. Lafa gelince iş ortağıyiz fakat mesajlarımiz üstlere ulaşmıyor bu şekilde gevşek bir sistem olamaz. Mağazamız kapalı olsa kimse aramiyor sormuyor . Aylık satışımız iki milyona yakın yavaş yavaş elimizi cekiyoruz bu firmadan. İstediğimde sorunum için yetkili biri ile gorusemeyeceksem ne diye size para kazandıracağım. Bir kural çıkarıyorsunuz kendiniz dahi hatalı ve eksik olduğunu kabul etmiyorsunuz. Örneğin ürünü alalı iki sene olmuş bana diyorsunuz fatura bir seneden eski olmamali. Böyle bir saçmalıgi ancak Trendyol yapabilir. Kimseye tavsiye etmiyorum satıcı olan pişman oluyor. Belge işlemler saçmalığıdan dolayı birçok bu işi yapan kişinin sayfası kapandı kimse aramiyor sorun nedir diye .. ürün yüklerken belgeyi isteyin sonra satışa açın veya açmayın. Ürünü yüklüyoruz aylar geçiyor her gün fatura istiyorsunuz. İşi gücü bıraktık bu aklı problemli firmaya her gün fatura atıyoruz. Umarım kısa sürede GittiGidiyor gibi silinirsiniz

Y
1/5

trenyol aracılıgı ile birçok siparişim oldu ...! lakin son 2 siparişim de sorun yaşadım...! 1 siparişim yanlış geldi 2. siparişim eksik geldi...! müşteri hizmetlerine baglammak cumhurbaşkanına baglanmaktan zor...!? trendyol üzerinden satış yapan satıcıları denetlemek trendyol sorumlulugunda değil mi? son 2 siparişin sorun olması satıcı çogunlugunun sıradan merdivenaltı diye tabir edilen satıcılar ile çalıştıgını gösterir trendyol üzerinden artık iğne almam

A
1/5

Firmanın kurucusu Demet Mutlu hanım efendiye Aslında bu mesajım. Trendyol eski kurduğu Trendyol değil, bunu bilmesi gerekli! Alış veriş yaptığımız süre zarfında her seferinde mağdur tüketici oluyor. Ne yazıkki paramızla rezil oluyoruz. Kendisi bir bayan olarak daha titiz ve daha disiplinli olduğu kanaatindeyim. Ama son zamanlarda elini çekmiş olmalıki aldığımız her ürün arızalı çıksın.! Bir robot süpürge aldık 1 gün sonra ürün arızalandı. Bizde 14 gün iade hakkımızı kullanmak istedik ve geri gönderdik. Şimdi Trendyol sırf 14 gün iade koşuluna riayet etmeden yaklaşık bir haftadır inceleniyor diyerek biz müşterilerini oyalıyor. Sayın demet hanım biz çalışan insanlar parayı kolay kazanamıyoruz.! Müşterilerinizin şikayetlerini lütfen titizlikle cevap verin… ( Roborock Q7 max Plus )

Y
1/5

Kendi kargo ağınız çok kötü çalışan personeller adrese uğramadıkları halde adrese uğradık kimse yoktu diyerek yalan dolanla çalışıyorlar. Zaman hepimiz için kıymetli dolayısıyla ürün teslim edilemedi diyerek ürünü geri göndererek ekstra maliyet, iş yükü ve zaman kaybının önüne geçilmeli !!! Buna bir son verin artık!!!!!

B
1/5

Kalite ve müşteri hizmetlerinde eskisi gibi asla değil. Aldığım ürün 2 hafta gelmedi müşteri hizmetlerine ulaştığımda ise ilgileniyoruz denip bana sormadan sipariş iptal edildi, anlayacağınız sadece zaman kaybı. Bir daha alışveriş yapmayı asla düşünmüyorum.

Y
1/5

Kendi sattıkları malı kendi kargo şirketleriyle kaybeden, kargo içeriğine zarar veren; ücret iadesini binbir zorlukla yapan firma. Bir daha alışveriş yapmak mı asla

U
1/5

uğurlumarketim olarak trendyolda satış yapmaktayım.FAKAT TRENDYOL HAKSIZ RAKBET YAPIYOR ÜRÜNLERİMİZİ SATIŞI ÇIKARMAMIZ İÇİN FATURA İSTİYOR YÜKLÜYORUZ AÇIYOLAR 1 HAFTA GEÇMEDEN KAPATIYOR YENİDEN FATURA İSTİYOR YÜKLÜYORUM RED EDİYOR TEKRAR YÜKLÜYORUZ ONAYLIYOR 1 HAFTA 4 KEZ KAPATIYOR. BELİRLİ KİŞİLERE SATIŞ YAPTIRMAK İÇİN BİZİM ÜRÜNLERİMİZİ SATIŞA AÇMIYOR. GEREKLİ BAYİ YETKİLİ SATICI FATURALARINI YÜKLEDİĞİMİZ HALDE AÇMIYOR SADECE ONLARIN İSTEDİKLERİ KİŞİLERE SATIŞINI YAPTIRIYORLAR. BUNLARIN YAPTIKLARINI EKRAN GÖRÜNTÜSÜ İLE BİLİKTE TİCARET BAKANLIĞINA VE CİMERE ŞİKAYET BULUNDUM.

O
1/5

0 yıldız olsa veririm. Aldığım ürün 7 gündür trendyol express ile yolda, kimsenin de umurunda değil çünkü kargo hareket halindeymiş. Kargoyu gezdirmenin adını hareket halinde koymuşlar. Mülteri hizmetleri de bir şey yapamayız diyor. Ürün Çanakkale den İstanbul'a gelemedi.

R
1/5

Ben Trendyol dan 2 kez oğlum için lamba aldım ürün 1 ay olmadan bozuldu ıkıncı kez lamba aldım astronot lamba oda bozuldu incelemeye gitti ve lamba darmadağan geldi trendyol aradım lambayı ben kendim tamir ettirecek mişim ben lambayı sağlam orjinal kutusuyla gönderdim darmadağan bir şekilde geldim şimdi ne degişim nede iade alıyorlar paramızı çöpe atıyoruz MNG kargo ile bu ikinci vaka ya düzgün bir firma ile çalışın benım ne suçum var parayı sokak tan yollamıyorum almayın trendyol dan böyle şeyler arkasında durmuyor yazık

Y
1/5

Bir yıldız bile haketmiyor Adana'da 90 TL lik simite el koydular Yetkili çağrı merkezini salı günü aradım herhangi cevap vermeyeceklerini telefonda söyledi Cimere yazacağımı şimdiden bildiririm

Y
1/5

Merhabalar, Ürün alacağım zaman satıcının hangi kargo ile ürünü bana göndereceğini görmek istiyorum. Ben PTT KARGO ile çalışmak istemiyorum arkadaş. 10 TL 20 TL fazla olsun kargom bana gelsin. 10 kargodan 9'u geliyor, 1'i gelmiyor oda PTT.. Geldik evde yoktunuz diye kargo hareketi düşüyorlar. Yada 2 - 3 seçenek olsun kargoda ben karar vereyim hangisi olduğuna. Gelmiyor 3 haftadır dolaştırıyorlar kargoyu...

Y
1/5

Trendyol mu bir daha tövbe KFC ise ayrı bir garabet video yüklenir umarım seyredin cünkü bu videoyu Trendyol asistana yükleyemedim müşteri temsilcileri ise size kolayik olsun diye değil size zorluk çikarmak için ise alınmıslar ve hiç bir şekilde yatdımcı olamıyorlar ayrıca saglıksız ürünleri de şikayet ettiginizde mağaza raporlaması istiyorsunuz biz mağazaya ileticez deyip kapatıyorlar konuyu ben süreci takip etmek istiyorum diyorum böyle bir prosedürümüz yok diyor ama diğer müşteri temsilcisi var diyor böyle bir saçma sapan bir durum ve bilgice yetki olarak yetersiz isanları neden müşteri temsilcisi yaparsınız onuda anlamış değilim Netice olarak kendini bitirmeye karar vermiş bu şirket sizde yakında kapanır gidersiniz bu tavır ve davranislarinizla

B
1/5

Berbat bir şirket 1 aydan fazla oldu siparişim kargoya verilmedi.ne bir muhatap var ne de bilgileri.defalarca aradım yazdım bir kişi de dönüp aramadı.yazıştığım aradığım herkesten şikayetçiyim

M
1/5

Ben uyarmıştım, sorunu hızlı çözün diye! Ürün iadesi için beni eve mahkum edemezsiniz! Ya işinizi düzgün yapın, yada bu işi bırakın! Etik anlayışı olan böyle ürün göndermez!

E
1/5

Selam herkese bugün Trendyol üzerinden bir alışveriş yapmak istedim tutarı 17 bin tl ama satıcı güven vermediği için ısrarla Trendyol asistan üzerinden ürün orijinalliği ve firma güvencesi üzerine konuşuyorum neyse ürünü aldım sipariş aşamasında aldığım ürüne bakım dedim satıcı sayfası ortada yok soruyorum Trendyol simdi size hani bütün satıcılarınız orijinal ürün sattığına dahil belge gözteriyordu nasıl oldu da ben ürün sipariş girince satıcı profili kapandı anlamıyorum size güveniyoruz ısrarla soruyoruz güvenli deniyor benim param hiç olsa sizinle mahkemede uğraşmaktan başka çare bırakmazdınız BÜ süreçteki mağduriyetim nasıl giderilecek merak ediyorum

T
5/5

Trendyoldan iki farklı satıcıdan ürün sipariş verdim. Bedenleri olmadı değişim yapmak istiyorum ama iletişim numarası yok. Çağrı merkezi operatora bağlanmıyor. Trendyol asistan cevap vermiyor. teslimat numarası maille gönderdikleri numaraya yanlış diyor. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Ürünler elimde kaldı.

K
1/5

Trendyol da satıcıyım giyim kategorisinde müşteri ürünü yakmis iade red talebi oluşturdum Trendyol müşteriyi haklı buldu elimde hem yanmış ürün kaldı hemde kargo parasını git gel parasını ödeyerek cifte zarar ettim.yemin ediyorum hakkımı helal etmiyorum Trendyol satıcının hiçbir zaman arkasında durmuyor aldığı yüksek komisyon artı hizmet adi altında aldığı paralar haram zıkkım olsun Trendyol da satıcı olmak pişmanlık tır

B
1/5

Trendyol go yemek sitesi kfc dan eksik ürün gönderiyor. Eksik menü istemiyorsanız parası alınan eksik menünün iadesini yapmıyor.

A
1/5

Çok eski müşterisiydim. Yani taaa ilk kurulup sadece kıyafet sattıkları yıllardan beri. Ürün çeşitliliğine bayılıyordum. Ama maalesef artık çeşitlendireceğim diye esnaflıktan, insan gibi konuşmaktan aciz uyduruk tedarikçileri içinde barındıran, bir sorun olduğunda da seni satıcıyla muhattap etmeye çalışıp elini hiç taşın altına sokmamaya çalışan bir platforma dönüştü.. artık Trendyol dan bir şey aldığınızda tamamen yalnızsınıx halbuki biz Trendyol güvencesi olduğu için tedarikçinin e-ticaret sitesi olsa dahi 3 TL 5 TL fazla verip buradan satış yapan insanlardık.şişirilen ürün aldım satıcı soru cevapların hepsini okudum ( kabahat biraz bende, orada kullanılan ifadelerden anlamalıydım satıcı klitesini) insanlara kaba kaba şişirin bir gün bekletin diye öneriyor birde defalarca söyledikte siz anlamıyorsunuz tarzında yazmışlar, bizde gerizekalı değiliz şişme ürün sipariş verdiğinde alıp şişirirsin bir kusur olup olmadığını kontrol etmek için yani.. sonra geri gönderdim yazdımda ürünü beğendim ama pompalı setten isterim belki yanlış pompa sipariş ederim diye, kullanılmış diye kabul etmediler iadeyi... Önerdiği ve yönlendirdiği işlemi yaptım ama kullanılmış oldu günün sonunda Trendyol ne mi yaptı?? Tabiki de hiç bir şey. Beni kendi elleriyle Hepsiburada ya teslim etti, oh be sorgusuz sualsiz iade kabulu, üstelik kapımdan alıyorlar saçma sapan kargocuya gitmiyorsun, seni telefonla muhattabınla asiste ediyorlar yapay zekayla değil, her an yanındalar her an... Trendyol'a 1 yıldız da fazla

G
1/5

Berbat sitesi kesinlikle alışveriş yapılacak bir site ve firma değil kötü yorum kabul etmiyor ama kötü ürün satabiliyor iyi yorum yapınca anında onay kötü yorum yapınca hemen onaylamadık deniyor....27 Mayıs 2024 alışverişte de satıcı koruyor 2 iş gün iade onayı ama 21 iş gününe çıkarıyor arıza gönderilmiş gibi kanunu hiçe sayıyor alışverişte bir numaralı dolandırıcı satıcıları barındırıyor özellikle Ermobil Kayseri firması

K
1/5

Trendyolda yaklaşık 4 yıldır satıcıyım. Hatrı sayilir miktarda aylık satışım var ve dört beş ayda bir sattığım ürünlerin orijinalliğini belirten faturaları bildirmem gerekiyor. Faturaları bildirmeme rağmen ilgili birimde çalışan sorumsuz arkadaşlar red ediyor GİB de görünmediğini iddaa ederek. İlgili birimde calisan sorumsuz arkadaslar faturayi Gibten sorgulamayı bilmiyorlar 2 senedir aynı acemilikle çalışıyorlar . Ben Trendyol satışıma güvenerek milyonlar kredi çekip iş yapiyorum fakat oradaki üç beş tane sorumsuz yüzünden faturalarım kontrol edilmeden red ediliyor . Üstelik binlerce faturayı yarım saat içinde bakmaları imkansız olmasina rağmen baktık diyorlar . Siz daha fatura sorgulamayi bilmiyorsunuz ne ara baktınız binlerce faturalara. Ayrıca bir sorun olduğunda derdimizi sadece müşteri hizmetlerine ve kategori sorumlusuna anlatabiliyoruz. Müşteri hizmetleri sorunu hiçbir şekilde yukarı bildiremiyorlar ve bildirim acamiyorlar. Müşteri hizmetlerine istediğiniz söyleyin mesaj iletilmiyor .usttekiler keyfine bakıyor müşteri hizmetlerini de piyon olarak önde tutuyor düzenleri bozulmasın diye. Ayrıca kategori sorumlusuna arama yapılıyor 48 saat içinde dönüş yapıyorlar . Günlük satışim beni arayacak kişinin 3 aylık maaşına denk geliyor ve kimse bizi ekmegimizden ettiginin farkında değil. Arıyorum kategori sorumlusunu sema diye bir personel hiçbir soruna çözüm aramıyor her şeye cevabi 'demek ki öyleymiş '. 'demek ki böyleymiş ' gibi sorun çözmekten kaçan sorumsuzca cevaplar veriyor. 3 gündür satış yapamıyorum en eski satıcılardan biri olmama rağmen. Anlayacağınız bir sorununuz varsa üste ulaşmıyor herkes kendi halinde ve kimse sorun çözelim demiyor. Trendyol firmasında çalışanlar arasında ciddi bir kopukluk var sorgulamama durumu var. Mesela bir gelistirme yapmışlar bütün ürünlerimize fatura belirtmek zorundayız diye. Evet sorun yok belirtelim ama belirtecegimiz fatura bir yıldan eski olamazmis peki bu sistemi çıkaran aklı kıt veya kıta yakın çalışan yönetici/müdür kimse şunu sormak istiyorum 2-3 sene önce aldığım ürünün faturası nasıl bir yıl icerisinde kesilmiş olacak. Bir geliştirme yapıyorsunuz soruyoruz kimse bilmiyor neyin ne olduğunu herkes bilmiyorum diyor. Size bir tavsiyede bulunayım bir gelistirme yapacaksanız önce altyapisini halledin ve tüm personelinize gerekli egitimi verin . İyice bakın acaba satıcıyı veya alıcıyı mağdur eden bir eksik noksan var mı diye. Ama nerde sizde o iş ahlakali ve vicdan. Aklı yarım çalışan biri çıkıyor diyor yeni kural bu diğer herkes evet diyor hiç demiyor üç sene önceki ürünü nasıl bir sene içerisinde faturası kesilmiş olacak diye. İslerine geldiğinde güzel ariyorlar trednyol personeliyiz acaba yüzde kaç indirim olur diye. Ortada kaldık kimse faturalara bakmıyor bakmadan red ediyor ahlak yoksunu personeller. Satıcı olacaksanız tekrar düşünün. Düşerseniz ya şansa ayağa kalkarsiniz ya da kalkamazsiniz. bu işi yapan iki tanıdığım kimse ilgilenmediği için saticiliktan çekildi. Elli kişiyi aradık mesaji iletemedik yukarıya. Bu yazdıklarımi da kimse görmeyecek belki ama satıcı olacak kişilere tavsiyeler olur diye yazdım. İlk zamanlar çok iyilerdi sistem olarak ama şimdi çöküş döneminde diye düşünüyorum .diğer pazaryerilerinden devam edecegim milyon satışı kimse umursamazsa yapacak pekte birşey yoktur.

B
1/5

Trendyol kendi hatalarını ve satıcı maza hatalarını müşteriye kesiyor. Yeni bir yol bulmuş lar kargo ücreti olmayan ürünler den kargo parası kesiyor.

O
1/5

Soz konusu firma araciligiyla almis oldugum ve tarafima kullanilmis ve hasarli kutuda gonderilen urunu PTT kargo kapıda teslim almadi. Sonrasinda iade talebim defalarca reddedildi ve Trendyol bu konuda tedarikci ile herhangi bir iletisime gecmedi. En son kusurlu urun tarafima 25 TRY kargo bedeli karsiliginda tekrar iade edildi.

H
1/5

Trendyol müşteri temsilcisi diye bı kaç kişiyi atmışlar bakarız hallederiz . Sorun çözümü sıfır ne müdürüne ulaşabiliyorsunuz ne başkasına eleman yok yapamayız bakamayiz. Veya baktık yaparız hallederiz ama sonuç kocaaaaa bir sıfır. Trendyolun çöküşü kontrol sıfır ben kazanayim ama ne satan ne alan ne yaparsa yapsın kafasında. Sözde koruyor neyi koruyorsunuz kendinizi. Açılan mağazaya verilen emeğe yazık ettiniz. Sizin gibi Pazar yerleri var böyle sorumsuzluk böyle saçmalık görülmedi birşey dedinmi o dakka çözüm var ben bir milyonu geçecek satisimda aylık benden okadar para kazanaksin eee sonuç ufak birşeyde hiç. Size 50 sayfa yazı yazsam boş okunmaz bakılmaz umursanmaz ondan size koca bir nokto koyuyorum ........

M
1/5

Sakın trendyoldan ürün almayın! GARANTİ belgesi göndermiyorlar!! Tüketci heyetine başvurdum. Ses kayıtları ekran resimleri her şey var. Trendyol garanti belgesi vermiyor ve ürününüz kaybolursa da 2-3 ay sonra 1 sene önceki fiyattan aldığınız parayı gönderip hooop işi kapatıyo! Arayan soran ya da muhattap alacağınız kimse yok! Mafya gibiler! Scooterım nerede, ne yaptılar, neden göndermiyolar hiçbir haberim yok! 2 ay geçti! 30 ocak 2023 tarhinde trendyol'un trendyol mağazasından navee elektrikli scooter aldım. Fakat garanti belgesi olmadığını fark edince trendyol müşteri hizmetlerinden istedim. (Kayıtlarda var) Trendyol, garanti belgesi göndermediklerini, yaşanacak herhangi bir durumda onlara iletişime geçersem yardımcı olacaklarını söylediler. Politikaları gereği kendi satışlarında böyle yapıyorlarmış. Bir süre önce scooter bozuldu. Gönderdim. Ürün incelemeye alındı diye 15 eylülde bir mail geldi. 21 güne kadar haber vereceğiz denildi. Mail de gelmedi arama da olmadı. 21 gün dolduktan sonra aradım. Bu sefer 21 iş günü geçtikten sonra haber vericez dediler. Onu da bekledim. 21 iş günü geçti mail de gelmedi arayan da olmadı. Her aradığında oyaladılar. yapmışlar ki ulaştığınız müşteri temsilcisinin herhangi bir yetkisi yok! Sürekli gerekli birime mail attık size geri dönüş yapılacaktır vs diye geçiştiriyorlar. Peki ne mi oldu? Aylar sonra biri aradı ve bi sıkıntı yaşamışsınız bunun için daha sonra aranıcaksınız dedi! Resmen dalga geçiyolar. Belli ki scootera bi şey oldu! Ben de arayan kişiye ya tamir edip göndermelerini eğer kaybettilerse yenisini göndermelerini talep ettim. Ocak ayında aldığım kaykay 11bin lira iken aynı kaykay şu an 15-16 binlira. Milyon dolarlık firma sen kalk bana bu enflasyonda 1 sene önceki paradan iade yap 11bin gönder. Trendyola giriyorum bakıyorum aynı scooter 15-16bin lira. Ee? Scooterı kendim yaptırttırdım ben 300-500tlye! Milyon dolarlık firmanın yaptığına bakın! Ve hala kimse aramadı! Trendyolda bırakın sorununuzun çözülmesini muhattap alacağınız kimse yok!

S
1/5

Trendyoldan 3 ocak 2004 de ankestra fırın sipariş verdim ayın 11 de teslim edileceği gözüken ürünüm gelmedi sonra ayın 17 teslim günü olarak gözüken ürünüm yine teslim edilmedi 3 kere trendyol asistandan talep oluşturuldu bekleyin denilip hiçbir işlem yapılmadı satıcıya yazdım kargo firması taşırken camını kırmışlar geri iade geliyor trendyol müşteri hizmetlerini arayıp ücretin geri iadesini isteyin dedmusteri hizmetlerini arayıp paramın iade edilmesini istediğimde bana ürünün satıcıya geri iadesini beklememiz gerektiğini söyleyerek tekrar talep oluşturuldu kargo firmasını aradığımda ürünün satıcı tarafından arızalı gönderildiği ve geri iade edildiği söylenip bana bir kod verildi müsteri hizmetlerini tekrar aradığımda kodu almadı yeni bir talep oluşturuldu her aradığımda herkes ayrı bir talep oluşturuyor hiç kimsenin birsey bildiği ve çözdüğü bir şey yokresmen paramla rezil oldum hakkımı helal etmiyorum

V
5/5

bir satıcı olarak her durumdan biz zararlı çıkıyoruz. bize ait olmayan ürün bize geri geliyor, trendyol resmen zorbalık yapıyor bu iadeyi bize kabul ettiriyor. daha sonra müşteri bizim ona göndermediğimiz ürün üzerinden bize 1 yıldız veriyor. ve trendyol o ürünün yorumunu da silmiyor. Hem maddi hem manevi zarara uğruyoruz, ve bu çok sık yaşanıyor. Umarım kendi satıcılarını kaybetmemek adına şartlarını yeniden gözden geçirirler.

E
5/5

Trendyol çalışanları benim çalıştığım Cafe bölümüne gelip yemek yiyip kahvelerini içerler çok yoğun çalışıyorlar bu cafede oturup öğlene molasını bu cafede dinlenerek değerlendiriler.

E
2/5

Satıcılar için sürekli haftalık neredeyse sözleşme güncelleyip sisteme göndermek konusunda guiness rekoru kırmak için çabanı aşikar. Tebrikler trendyol. Hasta mısınız dertli misiniz yahu 😃

O
1/5

Yemek siparişi veriyorsun, planını o gelecek yemeğe göre yapıyorsun ama ne yemek geliyor ne de haber veren var gelmeyecek diye! Trendyol yemekten şikayetçiyim! Her yere yazacağım mağduriyetimi!

A
1/5

@TrendyolYemek Siz bizim aklımızla dalga mı geçiyorsunuz. İş yerimde kısıtlı zamanda yemek üzere verdiğimiz siparişi hem teslim etmiyorsunuz hemde yemediğimiz yemeğin parasını iade etmiyorsunuz. Paramı iade edin !! Bundan sonra kesinlikle sizi tercih etmeyeceğiz #trendyoldestek

T
1/5

Trendyol miladı doldu sanırım, online sitelerine tamamen üç kağıtçıları doldurmuşlar, satıcılar sürekli müşterileri kazıklıyor ve trendyol yönetimi bu konuda hiç bir şey yapmıyor, belki de işlerine geliyor, aldıkları komisyona bakıyorlar. Yazık… diğer online sitelere yönelmekte fayda var…

F
1/5

iade hakkımı kullanıp iade ettiğim urune red gönderip ustune urunu geri yolladık deyıp yollamayıp bunun ustune hesabımı silen kısıtlayan iğrenç otesi uygulama hakkım helal degil

T
1/5

Trendyol yemekten sipariş verdim güya kurye gelmiş kapıyı çalmış açan olmamış ki evde 5 kişiyiz duymama imkanımız yok.müşteri hizmetlerine ulaşınca iptal edildi denildi ve para iadesi olmadığı söylendi. Adres ver ben gidip alıyım yemek siparişimi diyince biz tedarikçi adresi veremiyoruz gibi saçma bir cevap verildi.hem paramı aldılar hem siparişim gelmedi hemde para iadesi yapılmadı aman aman bunlardan uzak durun. Başımın gözümün sadakası olsun o para.

A
1/5

Dolandırıcı bir firma olduğunu bilseydim sipariş vermezdim, bı fırın bı tencere seti söyledik, fırın kırık geldi, teslim almadığım halde bile ücret iadesi uzun sürüyor. Kaç gün oldu geri giden kargonun iadesini yapamayacak kadar aciz bir şirket bu. Filistin'e 10 Milyon TL göndermeyi biliyor fakat 1600 TL gonderemeyecek kadar fakir bir firma. Param iade edilene kadar herkese sizi dolandırıcı olarak anlatacağım. Ayrıca özürlü ve ilkokul terk kontenjanından seçtiğiniz çalışanları sayesinde de bir daha yerinize Amazon gibi firmaları tercih edeceğim. Siz en iyisi spotçuluk yapın, anca buna yararsınız.

A
1/5

Bu kadar alakasız bir firma görmedim. Bir sipariş verdim 2 gün içinde kargo verilecek diye taahhüt verdiler. Ama gönderilmedi. Kaç gündür yazıyorum hızlandırıyoruz dediler. Gönderim olmuyor asla almayın birde ücret iadesi yapalım ama 10 gün bekleyeceksiniz diyorlar. Bunların yerine diğer firmaları seçin.

M
1/5

24 mayısta evime ip kamera aldım ancak ürün çalışmadı ve iade için geri gönderdim. Elektronik ürünler hijyen sebebiyle iade alınamıyor dendi ve ürün 26 Mayıstan 11 Temmuz’a kadar satıcıda kaldı. Ne kimse ne sorun var diye aradı ne de başka bir şekilde tarafımla iletişim kuruldu. En son ben aradım ve iadenin reddedildiğini tamir sürecinin de uzun sürmesinin normal olduğu bilgisini verdiler. Nasıl normal olabilir kullanılmamış ip kameranın 1 aydan fazla satıcıda kalması ve hijyen sebebiyle iade alınmaması ? Hiçbir şekilde benimle de iletişim kurulmaması… Gerçekten akıl tutulması. Satıcılar ile Trendyol modern dolandırıcı olmuş durumdalar.

B
1/5

Satıcısına hiç sahip çıkmıyor lafa gelincede iş ortağı oluyorsunuz bizden kaynaklı olmayan kargo kaynaklı kusurlu ürüne bile ceza kesiyor bildiri oluşturup canlı destekle konuştuğunuz zaman muhattap bulamıyorsunuz çözüm bulmaları gerekiyor

W
1/5

TRENDyolexpress kadar rezil firma görmedim yemin ederim pttt kargo bile daha iiy

A
1/5

Diğer yüzlerce kişi gibi şikayetimi ve yaşadığımız sorunu yazmayacağım. Zira müşteri şikayet ve önerilerine dikkat ediyor olsaydınız bugün bu halde olmazdınız. Son zamanlarda birbirinin pazarına göz dikmekten, elinde 10 tane yazılımcı var diye "ne iş olsa yaparız" modelinden, siz de elinizde tuzluk her hıyarım var diyene koşuyorsunuz. Hatta bu modelin bayrağını taşıyorsunuz. Asıl işi e-ticaret olan sitenizin ucuz bi-milyoncuya dönmesinin ve internet sitenizin phishing sayfalarına benzemesinin temel nedeni de bu. Her pastadan pay almalayız stratejisine sizleri hangi "uzman(lar)" ikna etti bilmiyorum ama kredi vermek, tombala oynatmak ve bilimum uzmanlığınız olmayan işlerden biraz vakit bulursanız asıl şikayetleri dinleyip biraz gayret gösterebilirsiniz. Bu kafayla 10 seneye adınız unutulur. Azıcık vizyon diyeceğim ama, amazon gibi olmaya çalışmak varken yeşilköy semt pazarından hallice olmaya çaba harcayan firmaya fuzuli bir laf etmiş olacağım...

A
1/5

satıcının yanlış ürün göndermesi nedeniyle iade ettiğim ürünün fiyatı yükseltilmiştir ve siz bu süreçte benim paramı 14 gün boyunca hesabınızda beklettiğiniz için ürünü anlık bir şekilde tekrar sipariş edemedim. halbuki yanlış gönderilen ürünü iade ettiğim süreç boyunca sizlerden paramın acilen yatmasını talep ettim siz de bu talebimi geri çevirdiniz. mağduriyetim için destek olması adına kupon istedim fakat ne telefondaki ne de asistandaki kişiler bana yardımcı olmadı. daha da trendyol kullanmıyacağım siz vurgunlamaya devam edin tüketici mahkemesinde görüşürüz.

M
1/5

Bir yıldız bile fazla olacak.Çünkü Trenyol artık haketmiyor.Daha önceleri iyi bir firmaydı ama hizmet kalitesi son dönemde çok düştü. Kargocular ( Trenyol Express ) hep aynı bahane ile ikidir sipariş ettiğim ürünü taşıma esnasında hasarlı diye iade ettik diyorlar.Anlamıyorum, istanbula kadar sapa sağlam geliyor, nedense istanbulda hasarlı duruma dönüşüyor.Bu bir aldatmaca mıdır ? Satıcıların incelemesi hiç yapılmıyor mu ? Biz müşterileri resmen oynatıyorlar! Öncelikle titizlikle operasyon, lojistik ve 3rd party yönetimine , sonuçta müşteri memnuniyetine odaklanmanız gerekir, Aksi taktirde kendinize zarar vereceksiniz. Trenyoldan sipari ederken bir değil onlarca kez düşüneceğm artık!.

G
1/5

Trendyol yemek firmasından sipariş verdiğim ürün evde bulunmadığım gerekçesiyle tek taraflı iptal edildi. Ben evdeydim ne Zilim çaldı ne kapım çaldı telefonu duyamadığım için ürünü iptal ettiler. Ben gerek normal alışveriş gerek market alışverişi gerek yemek alışverişi toplamda yüzlerce sipariş veren birine karşı trendyolun bu şekilde mağduriyet yaşatmasını anlamadığım gibi uzun yıllar kullandığım hesabı da sildim. Ve ne kadar Benim tavsiyem üzerine Trendyol açmış ve hesap sahibi arkadaşlarım çevrem herkese de bu şekilde iptal etmeleri telkininde bulunacağım. Benim tek beklentim ücret iadesinin ya da ürünün bana e teslim edilmesiydi ama Trendyol 50 TL'lik bir ürünün iadesini yapmak ya da teslim edilmesi için gereken opsiyonu sağlamak üzerine hiçbir adım atmadı.

E
1/5

Tiren yol işini iyi yapmayan insanlara hizmet yerine dalga geçen sorun çözmeyen rezalet bir yer kokmuş tavuğu. Geri almaları 2 gün sürecekmiş 2 gün muafaza edebilirmisiniz diyor şaka gibi. Burdan alışveriş tapılmaz Ayrıcalıklar her yere şikayet edicem. Çünkü kokmuş tavuğu 2 gün saklayın demek söylücek söz bulamıyorum

M
1/5

trendyoldan anahtar aldim metal kismi biraz yamuk duruyoe anahtari kapatinca saticiylaa konustum geri gonder abi dedi trendyol web sitesinden iade yapmaya tikladim trendyol ekspresi kurun ordan iade oluyor dwdi kurdum uygulamaya giris yaptim iade yapma kismi yoktu bende musteei hizmetlerini aradim 2 bas diyirdu basmama ragmen basmadi sayip telefonu kapatti defalarca en sonunda tusa bastim kabul etti sms ule iade ekranina gurdim iade kodu aldim meger para iadeysmis bu kisim urun degisim kismi yok terbdyolda .kardesim ückagitcimisiniz ayrica bisey satmak isteyince sanki devlet dairesine evrak verip sirket kuruyoruz yok e devketten ikamet barkid nunarasii yaz boyun kilonu yaz bilmem ne dolandiricmisniz milletin bilgilerini alip birilerine satiyorsunuz ett trendi yol .ad soyad ve tc kimlik ,adres hepsini giriyoruz onaylqninda birde email onaylqnmasi gerekiyirmus hastamisiniz siz kimsinizde mulletten butun bilgileri aliyorsunuz.memlekette ückagitci olmayan firmq varmi ki anlamadim.

E
1/5

Kesinlikle tavsiye etmiyorum.Kurumsal bir firmanın telefonu yoksa güvenilir değildir.Ben hata yaptım alış veriş yaptım .Muhatap bulamıyorum.Ürün teslim edilmedi ürün yok para iadeside yok.Dikkat edin.

D
1/5

Trendyoldan gıda takviyesi aldım. Satıcı ürünü jelatinsiz koruma bantsız şekilde yollamıştır. Satıcı ismi "Medissupharma" zaten dolandırıcı bir firma olduğu google da çıkan sitelerinden belli ne numara var ulaşabilecek ne de fiziksel adres. Trendyolda ondan beter! Ikisi de beni dolandırdı şuan ve asla çözmediler bu sorunu. Ben Trendyola güvenerek sipariş vermiştim ama o da resmen çöp bir firma olmuş.

S
4/5

Ürün garanti belgesi eklenme miş. Umarım en yakın zamanda ulaştırıraınız. Diğer trendyol alışveriş ideal tercih. Tavsiye ediyorum.

M
1/5

Dünya üzerindeki en rezil firma. Müşteri en ufak bir şekilde umurlarında değil. Tek amaç minimum maliyet. Gerekirse kurye önce Mars'a gider sonra size gelir. Böyle bir rezilliği bu toplum Unicorn yapıyorsa da diyecek bişey yok hak edildiği kadar işte

D
1/5

Yemek siparişimi yanlışlıkla işyeri adresime verdim. Hemen farkedip müşteri hizmetlerini aradım.Görüşüp dönüş yaptı sesi gitti kapandı. Arama saatime bakarlarsa 2-3 dk içinde aradığım saat yazdığım saat belli. Hatalarını kabul etmiyorlar. Uygulama üzerinden müşteri temsilcisine yazdım. Büşra Hanım hemen dönüş yapacağım dedi çevrimdışı oldu dönen yok.Yemek yola çıktı iptal etmiyorlar.Kurye iptal ediyorum siz tekrar arayıp söyleyin dedi yine olmadı. Paramda çöpe gitti. Paranla rezil olmak bu demek.

D
1/5

Trendyol tarafından aldığım trendyol ekspress tarafından teslim alındı ancak 5 gündür bana teslim edilmedi. Ürün nerde haberleri bile yok. üstelik 5 gündür bir siparişi iptal edip para iadesi bile yapamıyorlar. Acil sorunumun çözülmesini istiyorum. Güncelleme: ürün kayıp ve hala elime ulaşmadı. Bu kadar sorumsuz bir şirket görmedim geri bildirim yapmaktan acizler. Sizi sistemli şekilde kötüleyip herkese bu tecrübe mi anlatacağım. Aldığınız paranın 2 kuruşunu hakeymiyorsunuz

F
1/5

Alisverisi onaylamak icin gereken kodu israrla baska bir numaraya gonderiyor. Telefon numarasini guncellemek istedigimde ise dogru numaraya onaylama kodunu gonderbiliyor. Sonra tekrar alisverisi onaylamak istedigimde onay kodunu yine yanlis numaraya gonderiyor. Uygulamalarina lutfedip bir iletisim numarasi bile koymamislar. Elin Hintlisi 100 $ a program yaziyor. Hic olmadi bir meslek lisesi bilgisayar mezunu uygulamalarini cok daha iyi yapabilirdi. Google dan iletisim no aramak zorunda kaliyoruz. Musteri hizmetleri evlere senlik. Soruna uygun bir secenekleri yok. Daha da komigi musteri temsilcisine bagliyoruz diye bir secenek de yok. Baska departmant a baglanip sorunumuzu anlatmaya calisiyoruz. Onlar da biz birsey yapamiyoruz deyip ilgili yerlere baglamiyorlar. Paranla rezil olmak tabiri boyle durumlar icin sanirim. Turkiye nin en buyuk alisveris sitesi... Saka degil... Hic ugrasamam. Uyeligimi sonlandirdim. Nedenini yazmak icin yeterli karakter bile vermemisler. Sasirdik mi, tabiki hayir 🤣🤣🤣

F
5/5

Trendyol çok hızlı büyüyen bir firma, bizim de mağazamız var ve geliştirmeler çok fazla. İçerideki mağazaları eğitmeye iletişimde kalmaya gayret ediyorlar. Ancak çözüm ortağım kısmında çok butik ve zaman kaybettirici firmalar var Markaşef gibi. O nedenle kurumsal olmayan çözüm ortaklarından teklif alırken tüm tedbirlerinizi almanızı öneririm. Hepimiz zamanla yarışıyoruz ve mazeret yerine müsait olunamadığında işlerin aksamaması için planların yapılmasını ve vaatlerin gerçekleşmesi için bu planların aksamamasını isteriz. Zaten yoğunluğumuzdan dolayı destek almıştık ancak plansızlıklardan onların desteğe ihtiyacı olduğunu anladık ve anlaştığımız süre boyunca onlardan çok çalıştık. Aslında memnun kalmazsanız anlaşmayı bitiririz demişlerdi, iade talep ediyoruz şu an malesef muhattap yok ve yaşananları bilmelerine rağmen konuyu saptırıyorlar ya da muhattap bulamıyoruz.

I
1/5

Bugün sizin vasıtanızla penti den alınan bir ürünü ufacık 8-9 yaşlarında bir çocuk getirdi. Büyük utanç duydum sizin adınıza. Belli ki kuryelerinizi hiç bir şekilde yönetemiyorsunuz. Cıvıl cıvıl ekranlarda adı sanı bilinmeyen sözüm ona internet ünlüsü gençleri kullanarak yaptığınız satış pazarlama stratejisi yetmedi bir de kurye sürecinde ufacık çocukları görüyoruz. Yazıklar olsun size.

R
1/5

Bozuk ve kurtlanmış hızlı market ürünü için para iadesi almak istiyorsanız o ürünü sanki evinizde bir ceset saklıyormuşcasına(ürün yumurta) kokusuna ve görüntüsüne katlanarak muhafaza etmenizi isteyen ve böyle garip bir kurala sahip firma, ne kadar ağır ve içinde ne kadar kurt yaşadığının önemi yok, en azından telefondaki trendyol çalışanına göre, 2 güne kadar saklamamız lazımmış ki gelip alsınlar!!

D
1/5

Çok alakasız bir şirket,eksik ürün gönderilmiş,firma ile irtibata geçin diyorlar,firmaya yazıyorum beni engelliyor ,bu mu iş ahlakı,bu sadece soygun başka bir şekilde.Ben Trendyol ‘a güvenerek alışveriş yaptım,aracı firmaya değil.Yaptığınız işin arkasında durun❗️❗️❗️❗️Kimseye tavsiye etmem ✋🏻

R
1/5

Trendyol da uzun zamandır saticiyim, sipariş eksiksiz kusursuz ambalaj sağlam şekilde gönderdim resimleri bile mevcut müşteri keyfine göre iade oluşturmuş ama ürünü iade etmemiş parasını da almış defalarca müşteri hizmetlerini arıyorum hem ürün hem para müşteride dememe rağmen ve bunu sistemde gore göre beni oyalıyor lar yetmezmiş gibi ürüne komisyon kesiyor yetmiyor ayrı fatura kesiyor hiç yardımcı olmuyor lar muhatap bulamıyorum hem ürünüm hem param gitti ve bide bunlar paramı kesiyor lar

E
1/5

Şikayet ettiğimiz işletmeleri yoruma kapatmak ve puanlatmamak şirket polikanız haline geldi. Suni olarak şişirdiğiniz puanlar yüzünden tüketicileri mağdur ediyorsunuz.

D
2/5

Fiyatlar uygun diye aldım aldığım parfüm benim evde olan parfüme arasında bir parfüm fark var . Ona göre fiyat koyun bizde öyle alalım milleti kaldırmanıza gerek yok

F
1/5

Iade.ettigimiz kargo baska kargo ile degistirilip gonderildi. Geri gonderdik bu bizim.gonderdigimiz.urun degil dedi magaza. Temsilciye anlattik cozum yok ve hesabimizzi kapattilar gris yapamiyoruz destek istedik yaprdimci olmuyorlar. O heaaptan yazin diyorlar. O heaaba girsek zaten yazmayiz. Hesabimizi kapatip girisimizi engellediler. Magaza yanlısı trendyol uzak durun.800 tl lik urunun uzerine yatti magaza kimse yardimci olmuyor

O
1/5

Trendyol Yemek siparişi ve market siparişi veremiyorum. Onay kodu gelip onayladıktan sonra ( şu an isteğinizi gerçekleştiremiyoruz ) böyle bir hata alıyorum. İki ay oldu bu sorunum çözülmedi ve çözemiyorsunuz. Bana şunu yapın bunu yapın dediniz ama olmadı söylediğiniz işlemler hiçbir şeye yaramadı ve yaramıyor da. Lütfen bu şikayetimi ciddiye alın ve sorunumu çözün.

D
1/5

Trendyol'dan aldığım bir ürünü gece yarısı teslim almak istemediğim için ürün iadeye düştü ve öncesinde bana teslimat için mesaj da atılmadı ki atılsa bile gece yarısı teslimat nerede görülmüş. Eriza isimli firma ve Trendyol isimli firma süreçle ilgili bir şey yapamadıklarını belirttiler ürün şu an 3 günde 500 lira daha fazla herhalde insanları dolandırma yolunu bulmuş Trendyol ve eriza isimli firma önerim alışveriş yapmayın

A
1/5

Trendyol kurulduğundan beri adamakıllı alışveriş yapmam çünkü gelen ürünlerin orijinalliğine güvenmiyorum ve bu son yaşanan Filistin ürünlerini kaldırma olayı da üzerine tuz biber oldu üyeliğimi iptal ediyorum

K
1/5

Eşim bu gün trendyol üzerinden 1kg. Köfte sipariş etti. Gelen 500 gr. Kuşbaşı et. Getiren kuryeye bu yanlış dedik, geri almadı. Müsteri hizmetleri ile görüşün dedi. 4 saatin ve bir sürü telefon konuşması sonrasında bize çözüm olarak; firmaya gidip değiştiribileceğimiz söylendi. Firmaya ben gideceksem trendyolun anlamı nerede? Siz siz olun bu firmadan sipariş falan vermeyin. Yanlış geldiğinde unutun, değişim veya iade falana yapmazlar stress sahibi olursunuz. Bu yorumu okuyan yetkili biri varsa ve de utanır da yanlışı düzeltmek isterse ben buradayım. Boş laf edecekseniz ne arayın ne de yazın.

A
1/5

Trendyol.ilk açıldığında resmen müşteri toplamak.icin cok iyi çalışıyordu ama şimdi paraya doydu herhalde ve de artık kargolari kaybedip trendyol ekspres tarafından paramızı gasp ediyorlar resmen hırsızlık yapıyorlar Ömer batu Şengül ve demet mutlu bu ise el koyması gerekiyor .müşteri temsilcileri cok kötü çalışıyor sorunumu çöküyor kaybettiğiniz kargonun bedelini yani kendinparami 10 gündür bekliyorum bu ne sorumsuzluk cok kötü bir alışveriş sitesi resmen lackalast iHIRSIZSINIZ

M
4/5

Düzeltmeler yapılması gerekiyor. Mesela "Jetizz" adlı kargo ile çalışmayı bırakmak ve bu kargo ile çalışan mağazalara ihbarda bulunarak çalışmalarını bırakma talebinde bulunmak gibi. Onun dışında gayet iyi bir internet platformu.

A
1/5

Aşırı ucuz firma daha 2 kuruşluk şeyi iade edemiyorlar neymiş elektronik eşya o yüzden garantiye göndermeniz gerek diyor , 1- ürünü zaten ikinci el göndermişler 2- ürün 60 liraydı ve garanti kağıdı bile yoktu beni e postama garanti bilmem ne için beklettiler 5 gün gelmeyincede itibaren verip göndermemi söylediler nerde tüketici hakları 😂 satıcı hakları yapmışlar kafalarına göre kesinlikle önermem asla alışveriş yapmayın , n11 ve hepsiburada varken Trendyola yazım zavallı 5 para etmez fakir Trendyol daha 65 liralık garantisi olmayan şeyi iade edemiyorsunuz , önce gidin tüketiciyi destekleyin 1 Amazon kadar OLAMAYACAKSINIZ . 12 saat içinde kargo ile gönderip parayı elime vermişlerdi bin lira felandı bide Ha bu arada iade etmeyince bende kırıp attım boşuna alışveriş yapmayın ucuz bir site

S
1/5

Trendyol dan LilaMor kozmetik ten ikili set halinde ürün aldım birini göndermemişler. Eksik ürün temini talebinde bulundum kabul edilmedi. İade etmemi söylediler diğer ürünü kullanmaya başladığım için iade de edemiyorum. Her açıdan müşteri memnuniyeti sıfır. Trendyol un her önüne geleni satıcı yapmaması ve müşteri memnuniyetine önem vermezse hızla müşteri kaybetmeye devam edecek.

N
1/5

Trendyolexpres belirli bölgelere dağıtımı bırakmış. Başka kargoya vermek yerine trendyolun kendi kargosu ile geliyor bulunduğum şehre ancak başka adresim olmadığı için ürünlerim iade ediliyor. Alışverişi bırakıyorum, madem oraya gitmiyor kargonuz başka kargoya aktarın. Ne kargo şubesi var ne dağıtımı. Neden alışveriş yapayım ki beni sürekli böyle zorlayacaksa..

M
1/5

Sizin gibi vizyon sahibi bir markanın sürat kargo ile çalışması kadar sizi aşağıya çeken bir nokta daha yok. Yıllardır alışveriş yapıyoruz elit üyeyiz ve ne zaman bir ürün sürat kargoyla gönderilse teslim alamıyoruz, hasarlı kırık çıkıyor. Kargo sorumluluk almıyor, tutanak tutmuyor. Sonra haftalarca aylarca mail, telefon yoğunluğu sonuç hüsran. Yapmayın etmeyin yani böyle detaylar atlanamaz. Lütfen gereğini yapın. Paramızı kolay kazanmıyoruz.

N
1/5

Tam 3 ay oldu ürünü iade edeli aramalarıma cevaben tedarikçi firmanın deposuna iletildiği bilgisi veriliyor. Kargo şirketi ile görüşme sonucu kendi depolarına iletildiği bilgisini alıyorum ve hala iade tutarım geri yatırılmıyor. İade edilmesini talep ediyorum. Eğer yatırılmazsa tüketici hakları, Avukat, Suç duyurusu ne yapılması gerekiyorsa yapacağım...

H
1/5

Kargo firmaları ile ilgili sorunu ne zaman çözümlemeyi planlıyorsunuz? Karşılaştığım en kötü online alışveriş sitesi. Son kez alışveriş yapıyorum. Müşteri hizmetlerinizin olmaması ne kadar utanç verici bir durum. Muhatap olacak kimse yok. İki hafta önce siparişini verdiğim ürün ne tedarik aşamasına düştü ne de hazırlanıyor. Sadece ödeme alındı!!

S
1/5

Bildigin markalar icin alisveris yapacaksaniz indirin ve kullanin ama elektronik yada ambalajini acip kontrol etmek zorunda oldugunuz urunleri kesinlikle almayin. Kullanilmis urun kabul edilip iade almiyorlar . Boylece kotu ve problemli urunler elinizde patliyor. Ayrica ayni alisveriste aldigim urunun prizini takarken kivilcim cikartiyor normal mi diye yazili sordugimda musteri hizmetlerini aramami soylediler ama musteri hizmetlerinle konusamadim bir turlu sesli konusmak icin tuslanacak numara yok 😂😂 hadi bir macera bize kolay gelsin evimde yangin cikarsa sebebi bunlardir. Tecrube edilmistir.

R
1/5

Siparişimi (sipariş no: 825184472) trendyol express adreste olmadığım zaman getirdi, komşuya bırakmasını rica ettim. Kabul etti ve şifreyi aldı. O gün bu gün ne siparişimi gördüm ne ücret iadesini. Müşterileriyle resmen alay ediyorlar, dalga geçiyorlar. Canlı asistanı sürekli kayıt açar, en kısa sürede iade edeceklerini söyler, çok ama çok üzgün olduklarını söylerler. Bu sırada ara ara yazarsın durumu öğrenmek için, canlı asistan daha da üzülür durumuna, "bir tüketici olarak beni ne kadar iyi anladığını" söyleyip teselli de eder. Ve ansızın seni arıyorlar bir gün ama metrodayken, telefonun çekmediği yerde. Tabi geri arayıp ta ulaşman imkansız. Bir gün tekrar canlı asistana yazarsın ve sana ulaşamadıkları için şikayetin kapandığını söyler. Ama yenisini açıp durumun aciliyetini bildirir ve not düşer. Bu anlattığım süreç kısır döngüsü tekrarlanır durur....

G
1/5

Ben tv sehpasi aldım 40 gün oldu trendyol bana teslim edildiğini söylüyor ve sonra ben saticisina ulaştım onlarda depoda olduğunu söylüyor bana bir çözüm getiremediler ve ne Ürün var ortada ne de param saticisini arasalar magduriyetim giderilecek ve bana hala çözüm için dönüş yaptıklarında kargo size teslim edilmiş diye cvp veriyorlar

G
1/5

İğrenç ötesi hizmet sunuyorlar adam bana 2.defa bozuk ürün gönderiyorlar ısrarla iadeyi kabul etmiyor trendyol. Kesinlikle tavsiye etmiyorum . Mağdurum ve mağdurluğumla alay ettiğini düşündüğüm bir kurum

D
1/5

10.11.2020 tarihinde trendyol dan aldığım teknodunya (kutup pazarlama) çamaşır makinesi 20 gündür teslim edilmedi.kutup pazarlama dan yetkili aradı ve depomuzu şu bastı ürünü iptal edin dedi. Fakat ürünü trendyolda satışı devam ediyordu. Bende iptal etmiyecegimi bildirdim. Birkaç gün sonra trendyolu aradım ve anlattım. Müşteri temsilcisi iptal etmeyin 28 ine kadar bekleyin. Eğer göndermelerse Trendyol olarak biz ürünü başka tedarikçi den alıp göndeririz denildi. Bende 28 ini bekledim . Bu arada kutup pazarlamadan beni bir kadın aradı ve itiraf etti. Depomuzu şu basmadi. Ürün fiyatını yanlış girmişim ve siz satın almissiniz.nolur iptal edin yoksa beni işten cikaricaklar dedi. Bende iptal etmeyeceğim tüketici hakkım olan makineyi göndermek zorundasınız. Kadında gondermeyecegiz size dedi. 28 inden sonra trendyolu aradım anlattım. Onlarda bizi ilgilendirmez bir tavırla firma göndermede iptal olur dedi. Ben kesinlikle para iadesi istemiyorum dedim. Daha önceki müşteri temsilcisi bu ürünü biz temin eder göndeririz demişti dedim. Trendyoldaki temsilciside yanlış söylemiş size. Firma isterse iptal edebilir dedi..yarın tüketici hakem heyeti ne başvurucam. Ayrıca avukat tutup hakkımı sonuna kadar ariyacagim. Her iki firmayida trendyol ve kutup pazarlamayı şikayet edeceğim. Sakin trendyoldan bişey almayın. İndirim günleri hepsi dolandırıcılık için. Ben aldığım ürünü istiyorum dedim. Mesafeli satış sözleşmelerine göre bu ürünü temin edemiyorsa (ürün üretimden kalkmış fabrika yanmış veya fan. Şu basmış ise ) makineme eşdeğer bir makine vermeleri gerekiyor. Bu ürün hala satışta göründüğüne göre temin edilebilir. Çok dikkatli olun sizlerde kanmayın bu oyunlara. Dolandırıcılık yöntemlerinden bir taneside bu. Gerekirse avukat tutup tüm yasal haklarımi alicam. Kesinlikle yasalar benden yana. Ve davamda haklıyım.avukatlik masraflarına kadar hepsini söke söke alicam bu dolandırıcılara.

O
1/5

Acilen Trendyol'un Müşteri Hizmetlerinde çalışanları kontrol etmesi gerekmektedir. Çalışanların hiç bir bilgisi yoktur ve hiç bir zaman yardımcı olmuyorlar. Sadece tek yaptıkları ezberlenmiş cümleleri okuyup telefonu sonlandırmak istemeleridir. KESİNLİKLE MÜŞTER TEMSİLCİLERİNE DİKKAT EDİNİZİ YOKSA BİR ÇOK KİŞİDEN DUYDUĞUM GİBİ BUNUN GİBİ SORUNLARDAN DOLAYI MÜŞTERİLER BAŞKA FİRMALARA KAYMAKTADIRLAR.

A
1/5

LÜTFEN DİKKAT Tırtyol iştirak şirketlerinden birtanesi olma talihsizliğini bende malesefki yaşadım. Başımdan geçen talihsizlik şöyle ki; Tırtyol tarafından dolandırıldığımı bana düşündürecek kadar rezil bir olay yaşadım. Kupon vaadiyle alışveriş yapmaya davet edilen müşterilerin kuponu kapmak için önce sipariş verip sonra iade etme alışkanlığı neticesinde sattığımı düşündüğüm onlarca ürün saçma sapan gerekçelerle rızamız olmadığı halde iade edildi. Üstelik Hem gönderirken hemde iade edilirken kargo parasını bana ödettikleri yetmemiş gibi satışı gerçekleşmiş gibi de bu ürünlerin komisyonunu aldılar. Ben böyle fırsatçılık görmedim,gören duyan var mı? Memnun olan var mı acaba? Bu görüntüdende mi ders almıyorsunuz?

M
1/5

Bu siteyi daha önce severek takip ediyordum fakat son zamanlarda kesinlikle tavsiye etmiyorum kendi politikalarında orj. Ürün satılır imajı var ama son günlerde aldığım malzemelerde problem yaşadım ayakkabı dolabı yerine gardolabı gönderen firma 22 gündür para iademi yapmadı muhatap bulamıyorum trend yolu arıyorum sonuç yok firmayı arıyorum iade kargoyu almadım diyor saçma sapan bir durum yani anlayacağınız bu sitelerden 10 TL 20 TL işlemin dışında bir işlem yapılması bence uygun değildir burdan trend yola emin olmadığınız firmalarla iş yapmayın derim kalın sağlıcakla

M
1/5

Kurulduğunuz günden beri sizden alışveriş yapıyorum ve bu güne kadar hem ürünlerde hemde iade süreçleriniz den çok memnundum ancak yaklaşık 1 aydır ne müşteri hizmetlerinize ulaşabiliyorum nede maillerime cevap alamıyorum. Ne oldu firmayı mı kapatacaksınız. İade ettiğim 2 ürünüm elimde iade kodu ve kargo gönderimi olmasına rağmen sipariş teslim edildi görünüyor. Bu konu için yaklaşık 20 gündür size ulaşamaya çalışıyorum.

S
1/5

Trendyoldan nostaljik radyo aldım bana görselde gördüğüm değil farklı bir renk geldi iade etmek istedim gönderdim red cvp geldi tekrar gönderdim yine aynısı oldu .normalde 2. Kez gönderdiğim ürün 4 kez geri göndermiş gibi siteye işlenip nasıl olduysa bu hala anlamış değilim satıcıya gidip ürün depoya kaldırılmış ve bana para iadeside yapılmayacakmış . Gerekçeleride kutu açılmış olduğu için kullanılmış oluyormuş nasıl görüceksem ben ürünü kutuyu açmadan . Sakın almayın derim böyle ürünleri sonra benim gibi çok uğraşırsınız . Trendyol asla müşterisiniz yanında değil defalarca aradım hala sonuça ulaşamadım . Tüketici haklarına başvuru yapıcam başka çare kalmadı 😡

S
1/5

Trendyoldan bir ürün aldım geri iade olmuyor bir şubede kaldi bekliyor. müşteri hizmetlerine ulasamiyorsunuz arayinca sadece telesekreter yönlendiriyor ve çözüm alamiyorsunuz. Gonderilen ürün kalitesiz ve delikti. iyice saçmalıyorlar artık.

M
3/5

Sitenizdeki tüm ürünler tüm satıcılar için farklı kargo firması seçenekleri verseniz ( bazılarında bu var ancak hepsinde yok) bizi o kadar mutlu edersiniz ki. Sırf kargo firmasını sadece bir kargo firmasına beni mecbur kıldığı için sitenizden almadığım o kadar şey varki

H
1/5

Tekrar Merhaba, Sizin istemiş olduğunuz email adresinize sipariş numaramı ve her türlü bilgiyi geçmeme rağmen sizden her hangi bir geri dönüş alamadım. Tedarik edemeyeceğiniz ürünü önce satmanız, yani kredi kartımdan tahsil etmeniz. Sonra "Sayın müşterimiz Kargoya verilecektir," mesajı gönderip ve 1 gün sonra iptal etmeniz. Tüketici haklarına aykırı değil midir? Bu konuda tüketici olarak mağdur duruma düşürüldüm. Markanıza güvenerek ödemesini yaptığım ürünün, adresime gönderilmesini talep ediyorum. Hukuki haklarım saklıdır. Saygılarımla, _________________________________ Merhaba, Dünya Markanıza güvenerek satın alıp, kart ile ödeme yaptığım ve sizin de onayladığınız Samsung televizyonu, bir gün sonra tedarik edemiyoruz. Siparişinizi iptal ediyoruz; mesajı göndermeniz markanız adına çok üzücü... Ayrıca müşteriniz olarak büyük hayal kırıklığına uğradığımı bilmenizi isterim.. Saygılarımla, Mehmet Hakan

T
1/5

Aleni bir şekilde dolandırıcılık yapıyorlar. 7500 TL'LİK sattıklarını ürünün arkasında durmuyorlar. Günlerce oyaliyorlar dalga geçer gibi bugün ararız yarın ararız deyip kandırıyorlar. Yazıklar olsun. Üstüne yattığınız paraların yüz katı sizden çıksın. Rezil Trendyol.

S
1/5

Bu firmadan artık alışveriş etmeyeceğim. Defalarca temas kurmama rağmen teslimatla ilgili sorunuma yardımcı olmadılar. Hatta yardımcı olmayi reddetti yazıştığım müşteri temsilcisi. 6 Mayısta siparisini verdiğim ve dolayısıyla o gün parasını ödediğim malım ortalıkta yok. Kargo takibine bakıyorum. MNG kargo firmasinin Çamdibi subesinden guya 13 Mayısta yola çıkmış ve halâ (bugün 17 Mayıs) Izmir dagitima varmamış görünüyor. 4 günde Izmir icinde bir yerden diğerine gidememiş! Bu demek ki siparişin durumu hakkında yalan bilgi veriyorlar.

E
1/5

5 Mayıs 2020 tarihinde ailem için ( pandemi nedeniyle evden çıkamıyorlar )283593438 numaralı siparişi verdim. 15 mayısta da Sürat Kargo ildem Kayseri şubesine kargo ulaştı. Ürün teslimat tarihi olan 22 mayısı geçince ( günlerce şubede kaldı) ve sürat kargoya ulaşamayınca trendyol ile irtibata geçip iade rica ettim. ilk konuştuğum temsilci kargo hareketlerini göremediğini sonra aramamı rica etti. Bende ürünü hiçbir durumda teslim almak istemediğimi ve iade istediğimi belirttim. Bir sonraki aramamda da kargonun kayıp olduğunu ve ıade için işlem başlatıldığını belirttiler. Bu arada ara ara sipariş ekranından durumu takip ediyordum. Bir gün ekranda kargonun teslim edildiği gördüm ve trendyol ile tekrar iletişime geçtim. Bütün bunlardan yola çıkarak; 1) Teslim almak istemediğim ürünlerden birinin yanlış kişiye teslimatı yapılmış ki ben ürünleri kesinlike istemediğimi belirtmiştim. 2) Teslim alıp almadığıma dair teyit maili bana 03 temmuzda ulaştı trendyol neden bu kadar geç aksiyon alıyor? 3) Tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim ama ürünün faturasını neden sistemden alamıyorum.? 4) Para iademi 3 ay olmuş neden yapmıyorsunuz? Trendyoldan bir daha asla alışveriş yapmayacağım hiç kimseye de yaptırmayacağım. Paramı artık iade edin!!!

İ
1/5

Yemek siparisi olusturdum bulundugum konumdan ayrildigim icin arkadas siparisi başka noktaya getiremem siparisi iptal edip restona birakiyorum diyip ürünü restorana teslim etmeyip müşteri temsilcisiylede görüştüm ürünü kurye imha etmiş yani yemiş kesinlikle ücret iadesi edilmedi yetkililere duyurulur hakkımı helal etmiyorum son paramla siparis verdim otobüs şoforuyum aksam 8 oldu halen ogle yemegini bile yiyemedim trenyol bundan sonra benim ve ailem için bitmiştir sözde güvenilir alışveriş buysa yazık hukuki işlem başlatıcam bu burda kalmicak hakkımda helal degildir böyle bir saygısızlık yapıldıgı için hem beni hem restoranın kariyerini düşürmeye çalıştıgı için...

H
2/5

Kargo Şirketi Sorunları Hk. Trendyol'dan çok memnundum; fakat ne zaman aldığım ürünleri Aras Kargo ile göndermeye başladılar, benim sorunumda işte o zaman başladı. Kargom ne zamanında geliyor, ne de iade yada değişim paketlerim zamanında adresimden alınmıyor. Kargo şirketinden detay bilgi istediğimde Aras Kargo Massit Şubesinden gelmeleri beklendiği söyleniyor. Tam 7 gündür 3 defa aradım kargo şirketini ne gelen var ne giden. Gün içerisinde çalışıyorum, kolileri taşımam mümkün olmuyor. Aras Kargo şirketi kaç seferdir beni mağdur etti, Aras kargo ile çalışmaya devam ettiğiniz sürece ve bu sorun devam ettikçe artık farklı e- ticaret sitelerine yöneleceğim, aktif ve sadık bir müşterinizi kaybedeceksiniz. Lütfen bu uyarıları dikkate alın, kargo şirketi kaynaklı gecikmeler, müşterilerinizi yormaları yeni siparişlerimize engel size de zarar olmaktadır!!!! Konuyla acil ilgilenmenizi rica ederim. FN: Yurtiçi Kargo ve MNG ile ilgili benzer sorunları hiç yaşamadım.

A
1/5

Eşim hamile ve kokoreç aşerdi. Siparişim 40 dk sonra kurye olmadığı için sipariş edildi. Kurucunuz Demet Hanim ve Musteri temsilciniz Gamze Hanıma teşekkür ederim. Diger restaurantlar kapandı. Elimiz boş kaldı. Ben gece 1.5'ta kokoreçci aramaya gidiyorum. Emeğinize sağlık.

U
1/5

Erdemev adlı firmadan scooter sipariş ettim. Deformeli ve bozuk geldi. İademi kabul etmiyorlar. Mahkeme ile uğraşıyorum. Trendyol sorunuma çözüm üretmedi.

G
1/5

Trendyol yemekten sipariş verdik ve numarayı güncellememize rağmen eski numara sistemde kayıtlı kalıyor ve kurye eski numaraya ulaşamayınca iade yapıyor ve bize kurallar böyle diyerek para iadesi yapılmıyor bizi suçluyorlar diğer firmalara kendi müşterilerini elleriyle sunuyor trendyol bravo

M
1/5

Aldığınız ürünlerdeki sıkıntıları yazdığınız olumsuz yorumlar paylasilmayip reddeliyor. Yorum kriterlerine uyark yorum yazdığım halde hicbir yorumum kabul edilmiyor. Gelen ürünleri paketleri açılmış bakılmış halde geldi bunu belirttim fakat dikkate almadılar. Musteri odaklı değil satışını yaptiklari firma odaklı bir site .

B
1/5

23 Ekim 2018 tarihinde sipariş verdiğim ürün kargo sorunları yüzünden teslim edilmedi. Kargo firması benimle alakası olmayan birinin adına yazarak teslim ettim diye yalan beyanda bulundu. Teslim almadığımı ispatlamak zorunda kaldım. Bugün 15 gün oldu hala paramı iade etmediler. Defalarca aradım durumu izah ettim. Ama hala para iadem gerçekleşmedi. 15 gün oldu 15 gün. Trendyol denen firma sanal gasp çetesinden başka bir şey değil. Asla alış-veriş yapılmaması gerek sahtekar bir firma

C
1/5

Trendyol’dan 10 Eylül’de 646155918 teslim numarası olan LG 43um7100 tv siparişi verdim ürün bir kaç gün sonra Aras kargo firması tarafından teslim edildi bana. Daha sonra LG servisini aradım kurulum İçin.servis bir gün sonra geldi kutuya hiç bir şekilde müdahale etmedim açmadım. servis ilk kutuyu açtı ve ekranın kırık hasarlı olduğu tespit etti servis. Rapor tutanak tutu ve fotoğraf çeki. Banada sizin bir suçun yok trendyolla iletişime geçmemi söyledi. Bende öyle yaptım Tredyolu aradım durumu aynı şekilde izah ettim. Trendyol bana iade kodu gönderdi o iade koduyla Aras kargo Zeytinburnu dericiler şubesine göndermemi söyledi bende öyle yaptım bir kaç gün sonra trendyol bana mail atı Aras kargo ya gitmemi ordan hasar tespit tutanak almamı ve trendyola göndermemi söylediler. Aras kargo Zetinburnu dericiler şubesine gittiğimde tutanak vermediler gerekçe olarak ürünü teslim edildiği ilk gün veriyoruz dediler.bende bunu trendyola bildirdim trendyol 10 gün beklememi daha sonra hesabına paramın yatacağını söyledi.10 gün bekledim iade talebim red edildiği söylendi. Tekrar trendyol firmasını aradım ürünümün neden red edildiği sorduğumda Aras kargo firmasından hasar tespit tutanak almadığım İçin dediler.ama zaten bunu trendyola bildirmiştim Aras kargo ilk gün dışında tutanak vermiyor diye.tekrar iade ettiğim hasarlı kırık ürünü bana geri gönderdiler ama ben trendyola iletişime geçtim ürünü teslim almamamı söyledi Tredyol bende telim almadım ürün geri gitti param hesabıma yatmadı. Trendyola her iletişime geçtiğimde bana 10 gün beklememi sizi mağdur etmicez diyerek beni sürekli oyalayıp mağdur etti. Sürekli Aras kargoya gitmemi ısrarla hasar tespit tutanak almamı söylüyor ama Aras kargoya her gittiğimde Aras kargo öyle bir şey yok diyip beni gönderiyor.mağduriyetimin giderilmesini paramın hesabıma yatırılmasını istiyorum.böyle büyük bir firmanın beni haksız hukuksuz yere mağdur etmesi akıl almaz.resmen kırık ürünü bana mal etmeye çalışıyor trendyol.

B
1/5

İşlerinde açık ara en iyi site. İşleri ise yanlış yada hatalı ürün göndermek. Düzenli olarak yanlış ürün gönderip salgın hastalık varken kargoya gidip iade işleriyle uğraşmamızı istiyorlar. Kargoya gidecek vaktim olsa mağazaya gider alırım alacağımı. Kullanmayacağım ürünler için para ödetiyorlar. Müşteri memnuniyetinden anladıkları müşteriyi kargo firmalarıyla uğraştırmak. Yönetici ekibiniz belli ki yetersiz.

B
1/5

Büyümeden kaliteli imajı verdiniz ama ne olduğunuzu zamanla gösterdiniz. İlegal firmalar ile çalışıp müşterinin parasını alıp dolandırmaya kalkmanız!! Alışveriş veriş yapılan firmaları bizler değil siz seçiyorsunuz ve müşterinin arkasında olmayıp bizde bu işin içindeyiz diyorsunuz yazik aldığınız paranın kat ve katı çıksın sizlerden yazık!!

S
5/5

Sevgili Trendyol senden onlarca ürün aldım hiç sorun yaşamadım. Bir istisna şansızlık olduğunu düşünüyorum. Mayıs sonu sipariş verdiğim ür0nü kışlık olduğu için ısrarla 1 aydan fazla bekledim kargo bu sürenin normal olmadığını kaybolmuş olabileceğini söyledi bende sipariş iptali iadesi yaptım. Para iade süreside sizin belirlediğiniz iş günü süresini çok çok aştı. Lütfen beni bu mağduriyetren kurtarırmısınız ? Müşteri hizmetleri hep aynı şeyleri söylüyorlar.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Reşitpaşa, Arı-2 Teknokent Binası, İTÜ Ayazağa Kampüsü, 34457 Sarıyer/İstanbul

📍 Reşitpaşa, 34440, İTÜ Ayazağa Kampüsü ARI2, 34467 Sarıyer/İstanbul

📍 Reşitpaşa, Prof. B. Karafakıoğlu Cd No:116, 34485 Sarıyer/İstanbul

💬 Bilmemek ayıp değil. İTÜ bu işi profesyonel olarak yapıyor. Tüm eğitimcilere ve öğrencilere başarılar dilerim.

Sarıyer En İyi Kurumsal kampüs Listesi

📍 Maslak Mahallesi, Eski Büyükdere Cd. No:34, 34330 Sarıyer/İstanbul

📍 Ahi Evran Cad. 42 Maslak No:6 Ofis 3 Kat: 1 No : 1, 34485 Sarıyer/İstanbul

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur